ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 10 Μαΐου 2025

Κλαυδία:Το θέμα είναι βαθειά πολιτικό και πολιτισμικό.

  




Periklis Bozinakis

Το θέμα είναι βαθειά πολιτικό και πολιτισμικό.
Κλαυδία Παπαδοπούλου: η Ελληνική συμμετοχή στην Eurovision με το τραγούδι 'Αστερομάτα".
Τονίζω το "Ελληνική" και όχι απλώς "της Ελλάδας", πράγμα που εξηγεί εν μέρει τις επιθέσεις και την άνευ προηγουμένου λοιδωρία που δέχεται η τραγουδίστρια από σύσσωμο το Ευρω-εξαρτημένο, τεχνο-φασιστικό, ισλαμολάγνο, άφυλο και εντομοφάγο κοπάδι φερεφώνων και κατοικίδιων της Ατζέντας.
Καταρχάς η πρόκρισή της και μόνο αποτελεί ελπιδοφόρο σημάδι: η Ατζέντα δέχεται απανωτά πλήγματα, και ορισμένοι τρέχουν ασθμαίνοντας να αποτινάξουν από πάνω τους τη ρετσινιά της.
Εν μέρει, γράφω, διότι το πράγμα πάει ΠΟΛΥ βαθύτερα σχετικά με τα συμπλεγματικά κίνητρα των μουρλοκακομοίρηδων συκοφαντών.
Θα απαριθμίσω τις αιτίες αναλύοντας το εθνικό πρόσιμο της συμμετοχής που προανέφερα, και θα προσθέσω και μερικές άλλες.
Το τραγούδι αναφέρεται εμμέσως πλην σαφώς στη θηριωδία του τραμπούκικου Τουρκικού Καθεστώτος εις βάρος του Ποντιακού Ελληνισμού. Τη γενοκτονία και τον ξεριζωμό. Και μόνο το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει υστερικό επεισόδιο στις Τουρκο-Πακιστανικές ορδές, και στους εγχώριους καθεστωτικούς προστάτες τους.
Η Κλαυδία Παπαδοπούλου είναι Ελληνίδα Ποντιακής καταγωγής.
Είναι Χριστιανή Ορθόδοξη.
Είναι γυναίκα. Κανονική.
Εμφανίζεται ντυμένη, που σημαίνει ότι συμμετέχει για να τραγουδήσει - όχι για να ξεπουλήσει κώλο.
Η χορογραφία της ΔΕΝ περιλαμβάνει μουσάτους με ψηλοτάκουνα, πράσινα μαλλιά, δονητές και μαστίγια ή ελεεινά αθύρματα που δεν έχουν αποφασίσει τι είναι.
Διαθέτει αισθητική, καθώς και συγκεκριμένη πολιτισμική φυσιογνωμία.
Η φωνή της είναι έξοχη. Είναι δηλαδή ΚΑΛΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ, πράγμα που προκαλεί αλεργικό σοκ στον απανθρωποποιημένο πολτό του "είμαστε όλοι ίδιοι" και στον κομπλεξισμό που μισεί οτιδήποτε χαρισματικό.
Ακόμα και η εικόνα της, σημειολογικά, εκπέμπει Ελληνισμό και πολιτισμική αξία: τα γυαλιά της, πχ, θυμίζουν τη Νάνα Μούσχουρη.
Ό,τι πρέπει, δηλαδή, για να πάθει καρδιακή προσβολή η "πρόεδρος" της Κομισιόν.
ΥΓ: σε ενδεχόμενη κριτική του καναπέ "γιατί συμμετέχει στο σκουπιδαριό της Eurovision" δεν θα απαντήσω, διότι η ερώτηση ακυρώνει τον εαυτό της: ο συντάκτης της ανάρτησης γιατί συμμετέχει στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;;; Αυτός που ενδεχομένως θα θέσει την ερώτηση;;;;

**Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων

3 σχόλια:

zen είπε...

Ολα , μα ολα παιζονται ΤΩΡΑ.
Ολα , μα ολα παιζονται παντου ΤΩΡΑ.
Μια ζαρια ειναι και ευελπιστώ να κερδισουμε .. εμεις οι Άνθρωποι.

Δάσμιος είπε...

PEACHES

https://youtu.be/V4slBtFPTkE?si=QsuK6bA0N03NXu8L

Δάσμιος είπε...

Κάπως έτσι είναι καθηγήταρα μας κυρ-Διαμαντη μου,σε μια σβούρα που γυρίζει ζούμε ζωές με διάρκεια πορδης,άντε όμως τώρα να το εξηγήσεις σε αυτούς που κρέμονται από τα λόγια σου,όπως λόγου χάρη ο Μιχαλιος,το Σνιτς της Αρετσού.

https://youtu.be/NrfeTUYZcBk?si=mXBKvodYmNNEfHXr