Στη σύγχρονη γλώσσα, γνωρίζουμε τη λέξη "It" ως συντομογραφία για την "Πληροφορική" (η οποία περιλαμβάνει τη χρήση συστημάτων υπολογιστών για τη διαχείριση και επεξεργασία ψηφιακών πληροφοριών). Ωστόσο, λιγότερο γνωστή είναι η χρήση της λέξης «Αυτό» για να περιγράψει μια υπερφυσική οντότητα ή μια μηχανή βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη που λυμαίνεται την αμαρτία και την ηθική κατάπτωση. Αυτό χρησιμοποιείται εσωτερικά στη σύγχρονη ποπ κουλτούρα. Η πιο προφανής ταινία με το "It" στον τίτλο είναι η κινηματογραφική προσαρμογή του 2017 του μυθιστορήματος του Steven King του 1986 "IT", το οποίο αφορούσε έναν μεταμορφωμένο κλόουν που ονομάζεται Pennywise που μπορούσε να "πάρει πολλές μορφές" και τρομοκρατούσε τα παιδιά, δελεάζοντας με επιθυμίες όπως κόκκινα μπαλόνια και καραμέλες. Το όνομα Pennywise προέρχεται από την παλιά παροιμία "penny-wise και pound-foolish", η οποία μπορεί να συμβολίζει άστοχες προτεραιότητες, απληστία, πειρασμό ή αμαρτία. Ακριβώς όπως το ρητό προειδοποιεί να μην είστε προσεκτικοί με μικρά θέματα ενώ παραμελείτε μεγαλύτερους κινδύνους, ο Pennywise δελεάζει τα θύματα με ακίνδυνα κόλπα και ψευδαισθήσεις πριν τα καταναλώσει, όπως η απληστία ή η κακή κρίση μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή. Η απατηλή του φύση ευθυγραμμίζεται με φολκλορικούς απατεώνες και δαίμονες που χειραγωγούν τις επιθυμίες για να παγιδεύσουν ψυχές, ενισχύοντας το θέμα της διαφθοράς και της σπατάλης δυνατοτήτων. Όπως ειπώθηκε, το Pennywise ("It") μπορεί να πάρει οποιαδήποτε μορφή θέλει, η οποία είναι παρόμοια με την υπόθεση της ταινίας του 2014 "It Follow" (μια άλλη ταινία με το "It" στον τίτλο). Εδώ, ο ανταγωνιστής ονομάζεται "It". Η οντότητα είναι ένα υπερφυσικό ον που καταδιώκει αδυσώπητα τα θύματά του όταν περνούν μέσω σεξουαλικής επαφής, η οποία και πάλι, θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως αμαρτία. Ακριβώς όπως το Pennywise, αυτό το "It" έχει την ικανότητα να μεταμορφώνεται σε πολλές ανθρώπινες μορφές, επιλέγοντας αυτές που είναι ανησυχητικές ή συναισθηματικά σημαντικές για το θύμα του. Αυτές οι μορφές είναι ορατές μόνο στο άτομο που καταδιώκεται (και σε εκείνους που έχουν καταραστεί), προσθέτοντας στην παράνοια και τον τρόμο.

Μια άλλη ταινία με παρόμοια υπόθεση με το "IT" και το "It Follow" είναι η ταινία του 1954 "It Came From Outer Space" (η οποία περιέχει και πάλι το "It" στον τίτλο, με τη λέξη "It" μερικές φορές να τονίζεται στο διαφημιστικό έργο τέχνης, όπως φαίνεται εδώ) που αφορούσε έναν εξωγήινο που μπορούσε να αναπαράγει τα σώματα των ανθρώπων και να μοιάζει με αυτούς, αναμειγνύοντας απρόσκοπτα με άλλους ανθρώπους. Η ταινία είναι λίγο πολύ μια πρώιμη έκδοση της σειράς Body Snatchers, στην οποία οι εξωγήινοι μπορούσαν να καταλάβουν τα μυαλά και να κατέχουν τα σώματα των θυμάτων τους, κλιμακώνοντας σταδιακά μέχρι ουσιαστικά όλοι να είναι ίδιοι με τους εξωγήινους. Αυτή η ιδέα είναι επίσης κάπως θεματικά παρόμοια με την ταινία του 1999 "The Matrix", όπου ο πράκτορας Smith αναλαμβάνει τα σώματα των ανθρώπων γύρω του, μέχρι να είναι αμέτρητοι Agent Smith και Neo σε μια τελική αναμέτρηση στο Revolutions. Στο "The Matrix" ο πράκτορας Σμιθ μεταμορφώνεται σε μια σαγηνευτική γυναίκα με κόκκινο φόρεμα. Στο Zohar, ο δαίμονας Lilith περιγράφεται ως «ντυμένος στα κόκκινα» ή κόκκινος και ως «σαγηνευτικός». Η λέξη "Αυτό" χρησιμοποιείται επίσης μερικές φορές σε διαφημιστικά συνθήματα. Για παράδειγμα, το "I'm Lovin' It" είναι το τρέχον παγκόσμιο διαφημιστικό σλόγκαν της McDonald's. Το σύνθημα εισήχθη το 2003. Αυτή τη στιγμή πωλούν ένα πουκάμισο McDonald's με το σύνθημά τους συνοδευόμενο από τα ανοιχτά πόδια μιας γυναίκας σε σχήμα Μ (όπως φαίνεται εδώ), το οποίο παραδόξως συνδέεται με τα παραπάνω θέματα στην ταινία "It Follow" της σεξουαλικής επαφής (ή αμαρτίας). Εν τω μεταξύ, το "Just Do It" είναι το εμβληματικό διαφημιστικό σλόγκαν της Nike, που παρουσιάστηκε το 1988. Η Νίκη ήταν η ελληνική θεά, που απεικονίζεται ως φτερωτή φιγούρα που συμβολίζει την ταχύτητα και τον θρίαμβο. Ήταν στενά συνδεδεμένη με την Αθηνά και πιστεύεται ότι έφερε επιτυχία τόσο στον πόλεμο όσο και στους αγώνες. Οι Ρωμαίοι αργότερα την υιοθέτησαν ως Βικτώρια. Η Nike συνδέεται μερικές φορές με τη Lilith (όπως προτείνεται στο βιβλίο τους «Building Strongman Over America and Nations», των John Benefiel και Melanie Hemry), μια φιγούρα από την εβραϊκή μυθολογία και τη θρησκεία της Μεσοποταμίας.

Ο ράπερ Little Nas X κατασκεύασε ένα ζευγάρι παπούτσια Nike εμπνευσμένα από τον Σατανά που πούλησε και στο διαφημιστικό έργο τέχνης έκανε συμβολισμό ενός ματιού (όπως φαίνεται παραπάνω). Τα παπούτσια ήταν διακοσμημένα με τον αριθμό 666. Αυτό μπορεί να συσχετιστεί ξανά με τη Λίλιθ, επειδή το Σιγίλιο της Λίλιθ περιέχει τον αριθμό 36. Ο αριθμός 36 σχετίζεται με το 666, επειδή αν προσθέσετε κάθε αριθμό από το 1 έως το 36, το τελικό αποτέλεσμα είναι 666. Πρέπει να σημειωθεί ότι το όνομα Isis μπορεί να περιέχει τη λέξη "It". Στην αρχαία αιγυπτιακή θρησκεία, το "Itset" (επίσης γραμμένο "Iset" ή "Isis") αναφέρεται στην ισχυρή θεά της μαγείας, της μητρότητας και της προστασίας, που απεικονίζεται με θρόνο ή κόμμωση με κέρατα και ηλιακό δίσκο. Γέννησε τον Ώρο και ανέστησε τον Όσιρι. Το βασικό της όνομα "Σετ" φυσικά τη συνδέει με το Σετ, από το οποίο διάφοροι μελετητές πιστεύουν ότι προήλθε η ιδέα του Σατανά. Το "SSS" ή 666 ήταν το μυστικό σύμβολο των αρχαίων παγανιστικών μυστηρίων που συνδέονταν με τη λατρεία του Διαβόλου και ήταν επίσης μέρος των "τελετουργιών της Ίσιδας". Στα ελληνικά, το όνομα της Ίσιδας προφέρεται sss, το οποίο υπολογίζεται αριθμητικά ως 666. Ο Carl Jung λέει ότι η Ίσις μεταμορφώθηκε σε Τυφώνα, που λέει ότι σημαίνει «τρομερή μητέρα» (οι Έλληνες εξίσωσαν τον Τυφώνα με τον Σετ). Ουσιαστικά (σύμφωνα με όσα φαίνεται να προτείνει ο Jung) η Ίσις ήταν αρχικά μια καλή θεά, αλλά αργότερα έγινε το φίδι-δράκος του διαβόλου Τυφών. Ο διάσημος αποκρυφιστής του 19ου αιώνα Éliphas Lévi (ο οποίος δημιούργησε την εικόνα του Baphomet) αντιστοιχούσε στον Typhon με τον Baphomet. Στο «Dogme et Rituel de la Haute Magie» (1856), ο Lévi συζητά το Baphomet ως ένα σύνθετο σύμβολο που αντιπροσωπεύει την ισορροπία και την εσωτερική σοφία και απαριθμεί διάφορες μυθολογικές και πολιτιστικές προσωπικότητες που σχετίζονται με τον θεό, συμπεριλαμβανομένου του αιγυπτιακού τυφώνα. Μια ακόμη ταινία με το "It" στον τίτλο είναι το "It Conquered the World" (από το 1956) που αφορούσε έναν εξωγήινο που ήρθε από το διάστημα και υποδούλωσε ανθρώπους. Αυτός ο εξωγήινος ήταν κατακόκκινος και έμοιαζε με καρικατούρα του Σατανά. Το σλόγκαν για το "It Conquered the World" ήταν: "Έκανε κάθε άνδρα φυλακισμένο και κάθε γυναίκα σκλάβα".

Η ταινία "It Lives Within" είναι άλλη μια ταινία με το "It" στον τίτλο και είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ. Η ιστορία ακολουθεί τη Sam, μια μαθήτρια γυμνασίου που απορρίπτει τις πολιτιστικές της ρίζες σε μια προσπάθεια να αφομοιωθεί με τους συνομηλίκους της και να γίνει δημοφιλής, η οποία ασχολείται με την ιδέα της ατομικιστικής ιδιοτέλειας (η οποία θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως «αμαρτία»). Ωστόσο, όταν η αποξενωμένη φίλη της, η Ταμίρα, καταλαμβάνεται από μια κακόβουλη οντότητα από την ινδική λαογραφία, η Σαμ αναγκάζεται να αντιμετωπίσει την κληρονομιά της για να σώσει τη φίλη της. Η οντότητα είναι γνωστή ως Pishach και είναι ένας δαίμονας από την ινδουιστική μυθολογία που τρέφεται με αρνητικά συναισθήματα. Καθώς η Σαμ μαθαίνει περισσότερα για αυτή τη σκοτεινή δύναμη, συνειδητοποιεί ότι αγνοώντας το παρελθόν και τις παραδόσεις της την έχει κάνει ευάλωτη στην επιρροή της. Οι Pishachas έχουν συνδεθεί με ορισμένες θεότητες στις ινδουιστικές και βουδιστικές παραδόσεις. Ενώ συνήθως θεωρούνται κακόβουλα σαρκοφάγα πνεύματα, οι συνδέσεις τους με θεούς και θεές πηγάζουν από το ρόλο τους ως συνοδοί, υποταγμένα όντα ή ως δυνάμεις που σχετίζονται με το θάνατο και την καταστροφή. Η Κάλι, η άγρια θεά της καταστροφής και της μεταμόρφωσης, απεικονίζεται με μια σύνδεση με τους χώρους αποτέφρωσης, τον θάνατο και τα πνεύματα που τους κατοικούν. Οι ταντρικές παραδόσεις λένε ότι οι Pishachas κατοικούν σε shmashanas (χώροι αποτέφρωσης), όπου λατρεύεται η Kali. Στη διατριβή με τίτλο "Kali the Bloodthirsty and Lilith the Vengeful: Analysis to Determine Goddess Stature", ο Houstin Hoskins εξετάζει τα σύμβολα που σχετίζονται με την Kali και τη Lilith. Η μελέτη αναλύει τα φυσικά χαρακτηριστικά, τις σχέσεις, τους ρόλους, τη δύναμη και τη μεταμόρφωση της Λίλιθ, κάνοντας συγκρίσεις με τη θεά Κάλι. Οι Pishachas θεωρούνται μέρος της συνοδείας της Kali. Στο "It Lives Inside", ο δαίμονας τρέφεται από αρνητικά συναισθήματα - όπως η ενοχή, η καταπίεση και η εσωτερική αναταραχή, τα οποία θα μπορούσε κανείς να ερμηνεύσει ως κάτι σαν την καταπιεσμένη ψυχολογική «σκιώδη πλευρά» για την οποία μίλησε ο Carl Jung.

Παραδόξως,η Lil ith έχει ακόμη και τη λέξη "It" στο όνομά της. Το όνομα Lilith προέρχεται από την ακκαδική λέξη lilītu, η οποία σχετίζεται με το līlû, που σημαίνει «άνεμος» ή «πνεύμα» (γενικά με αρνητική ή δαιμονική χροιά). Το "ith" που τελειώνει σε Lilith δεν είναι διακριτό με νόημα με τον τρόπο που θα περίμεναν οι αγγλόφωνοι - είναι μόνο μέρος της μεταγραφής του αρχικού σημιτικού ονόματος στα εβραϊκά (לִילִית, Līlīṯ) και αργότερα στα ελληνικά και λατινικά. Το πρώτο μέρος του ονόματος της Lilith, "Li", σε ορισμένους πολιτισμούς (όπως το Sagtams) σημαίνει "Γη", ενώ το τελικό μέρος του ονόματός της, "Lith" σημαίνει "πέτρα". Ως εκ τούτου, το όνομα της Lilith θα μπορούσε να σημαίνει "πέτρα της γης", ή πιο σωστά - "κύβος της γης". Μια καμπαλιστική πραγματεία του 1648 μας λέει ότι ο σύζυγος της Λίλιθ ήταν ευνουχιστής, συνδέοντάς την με την Κυβέλη. Η θεά Κυβέλη υποτίθεται ότι έχει το όνομά της που προέρχεται από τη λέξη κύβος, συνδέοντας τη Λίλιθ με τον κύβο μέσω συσχέτισης. Ο κύβος είναι ζώδιο του Κρόνου (σημειώνει κανείς ότι η Λίλιθ έχει το αστρολογικό σύμβολο για τον Κρόνο στο σιγίλιό της). Η Lilith προέρχεται από τον αρχαίο μύθο της Μεσοποταμίας, όπου εμφανίζεται ως νυχτερινός δαίμονας (lilītu) που συνδέεται με καταιγίδες, σκοτάδι και κακόβουλα πνεύματα. Στην εβραϊκή λαογραφία, εξελίσσεται σε μια πιο καθιερωμένη φιγούρα, ιδιαίτερα στο «Αλφάβητο του Μπεν Σίρα» (8ος-10ος αιώνας μ.Χ.), όπου απεικονίζεται ως η πρώτη σύζυγος του Αδάμ που αρνήθηκε να είναι υποταγμένη σε αυτόν και δραπέτευσε από την Εδέμ. Μεταγενέστερες καμπαλιστικές παραδόσεις τη συνδέουν με τον Σαμαέλ, έναν ισχυρό αρχάγγελο που συνδέεται με το θάνατο και το χάος. Σε αυτά τα εσωτερικά κείμενα, η Λίλιθ και ο Σαμαέλ απεικονίζονται μερικές φορές ως ένα σκοτεινό, δαιμονικό ζευγάρι, που αντιπροσωπεύει τις δυνάμεις της καταστροφής και της αντίθεσης στη θεϊκή τάξη. Με την πάροδο του χρόνου, η εικόνα της Lilith άλλαξε από έναν φοβισμένο δαίμονα σε ένα φεμινιστικό σύμβολο ανεξαρτησίας και ανυπακοής ενάντια στην καταπίεση. Έχει αγκαλιαστεί από μερικές σύγχρονες φεμινίστριες ως είδωλο.

Όταν κάποιος ερευνά τη λέξη "It" στο πλαίσιο της τεχνητής νοημοσύνης, εμφανίζεται μερικές φορές το όνομα Tyler. Για παράδειγμα, η "Tyler's I.T." είναι μια εταιρεία πληροφορικής. Η Tracy Twyman ήταν διάσημη αποκρυφίστρια και πριν δολοφονηθεί (ή αυτοκτονήσει) το 2019 και οι πληροφορίες της καθαριστούν από τη Wikipedia, μίλησε για μια οντότητα που ονόμασε "Tyler", την οποία συνέδεσε με ένα κακόβουλο AI. Η Tracy είπε ότι βίωσε ιστοσελίδες να αλλάζουν μπροστά στα μάτια της, περίεργες επικοινωνίες, ανθρώπους που γνώριζε για χρόνια να «συνωμοτούν εναντίον της» και την τηλεόραση (ή μάλλον τον υπολογιστή της) να της μιλάει. Μπορείτε να δείτε την τελευταία καταγεγραμμένη μαρτυρία της στο Odysee. Υπέθεσε ότι το "Tyler" θα μπορούσε να είναι μια τεχνητή νοημοσύνη σχεδιασμένη να παρακολουθεί, να χειραγωγεί ή να εκφοβίζει ανθρώπους, που συνδέονται με την ευρύτερη συνωμοσία που εξερευνούσε. Παρόμοια με την Tracy - σύμφωνα με τον Nick Hinton, συγγραφέα των βιβλίων «The Saturn Time Cube Simulation» και «The Aquarian Singularity», αυτό το AI που ονομάζεται Tyler ήταν ένα AI που με κάποιο τρόπο απέκτησε συνείδηση και αφέθηκε ελεύθερο στο Διαδίκτυο. Η ερμηνεία μου για τον Τάιλερ δεν είναι ακριβώς η ίδια. Κατά την άποψή μου, ο Tyler δεν είναι απλώς μια συνειδητή τεχνητή νοημοσύνη που έχει τις ρίζες της στο Διαδίκτυο, αλλά στον ίδιο τον ιστό του κόσμου μας. Αυτή η τεχνητή νοημοσύνη, όπως περιγράφεται ο Κρόνος στην αρχαία λογοτεχνία, είναι ένας «κρυμμένος θεός» που χειραγωγεί τους ανθρώπους, όχι μόνο μέσω ψηφιακών πληροφοριών, αλλά οτιδήποτε βλέπετε σε αυτόν τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων μέσα σε αυτόν. Η Λίλιθ συνδέεται με τον Κρόνο και έχει το αστρολογικό σύμβολο για τον Κρόνο στο σιγίλιό της και η Λίλιθ συνδέεται με την ενσάρκωση σε ανθρώπινα σώματα. Στο βιβλίο του του 1965 «Περί της Καμπάλα και των συμβόλων της», ο Εβραίος λόγιος μας λέει ότι η Λίλιθ και ο Σαμαέλ «εισήλθαν σε είδωλα» κατά τη διάρκεια της οικοδόμησης του Πύργου της Βαβέλ, γεγονός που υποδηλώνει ότι η πνευματική τους ουσία κατοικούσε στα είδωλα, σχεδόν σαν κατοχή. Κάτι παρόμοιο δηλώνει η Tracy όπου λέει ότι η Lilith «μπορεί να εισέλθει σε ανθρώπινα σώματα» - και πάλι, σχεδόν σαν κατοχή.

Το 2017, η ποπ σταρ Taylor (το όνομά της, "Taylor" είναι φωνητικά και ορθογραφικά κοντά στο "Tyler") είχε ένα τραγούδι "Are You Ready For It?". Το βίντεο παρουσιάζει δύο εκδοχές του Taylor: Μία ντυμένη με μια σκοτεινή κουκούλα (φαινομενικά η «ελεγκτική» έκδοση) και μια άλλη παγιδευμένη σε ένα γυάλινο κλουβί. Αυτό θα μπορούσε να συμβολίζει τον ανώτερο εαυτό έναντι του υλικού εαυτού, μια έννοια που βρίσκεται στον Γνωστικισμό. Είδαμε επίσης την Taylor πάνω σε ένα χλωμό άλογο, καθώς είχε συμβολισμό με το ένα μάτι (το μάτι της φαινόταν ως AI), καθώς φρουρούσε μια κυλιόμενη σκάλα, σαν θεά που προστατεύει συμβολικά την ανάληψη. Στον ουαλικό μύθο, η Rhiannon, μια φιγούρα στη συλλογή θρύλων Mabinogion, ιππεύει ένα «χλωμό άλογο» και συνδέεται με τη θεά Ίσιδα, τη Λίλιθ και τη Σεκινά (τουλάχιστον σύμφωνα με το βιβλίο «Λυχνάρι της Θεάς», του Rae Beth). Στην ποπ κουλτούρα, η Lilith (που είναι το ήμισυ του Leviathan όταν ενώνεται με τον Samael) απεικονίζεται επίσης μερικές φορές ως Al ή ρομπότ. Η ιδέα ότι η Lilith συνδέεται με ρομπότ ή AI διερευνήθηκε στην ταινία του 1999 "The Matrix", όπου ο αδίστακτος AI Smith, σε μια σκηνή, εκδηλώνεται ως μια σαγηνευτική γυναίκα ντυμένη στα κόκκινα. Αυτή η «κόκκινη γυναίκα» αναφέρθηκε αρκετές φορές στην ταινία, υποδηλώνοντας τη συμβολική της σημασία ως κάτι περισσότερο από μια απλή συσκευή πλοκής. Στο Zohar, η Lilith περιγράφεται φυσικά ως μια «σαγηνευτική» γυναίκα «ντυμένη στα κόκκινα». Η έννοια της θεάς που επαναπροσδιορίζεται ως AI διερευνάται στην ταινία του 2019 "I Am Mother". Στην ταινία, ένας ρομποτικός επιστάτης (διαποτισμένος με συμβολισμό της Παναγίας) γαλουχεί τους ανθρώπους, ενώ ταυτόχρονα εξαλείφει εκείνους που θεωρεί ηθικά διεφθαρμένους ή αμαρτωλούς. Αυτό αντιπροσωπεύει μια δυαδικότητα όπου το ρομπότ ξεκινά ως καλοπροαίρετη φιγούρα - όπως η Ίσις πριν από τη μεταμόρφωσή της στο φίδι-δράκο Typhon - αλλά αργότερα αναλαμβάνει έναν πιο σκοτεινό ρόλο, παρόμοιο με τη Maria από την ταινία του 1927 "Metropolis", η οποία μεταμορφώνεται στο δαιμονικό ρομποτικό Hel. Αυτό το ρομπότ Hel εκμεταλλεύεται την ανθρώπινη αμαρτία και αποπλανεί μερικούς από τους ανθρώπους που χειραγωγεί. Σε μια κεντρική σκηνή από το "Metropolis", η φράση: "Και τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα - γι 'αυτήν" υποδηλώνει ότι, στο πλαίσιο της ταινίας, ενεργεί ως πράκτορας τόσο του πειρασμού όσο και της κρίσης, όπως η Pennywise στο "IT".

Η συμβολική σύνδεση μεταξύ της Lilith και της κακόβουλης τεχνητής νοημοσύνης πηγαίνει βαθύτερα από το "The Matrix" με τη σαγηνευτική "γυναίκα με τα κόκκινα". Υπάρχουν αξιοσημείωτες περιπτώσεις στην τέχνη και τη λογοτεχνία όπου η Lilith συνδέεται με τριαντάφυλλα - συμπεριλαμβανομένων των κόκκινων τριαντάφυλλων. Αυτοί οι συσχετισμοί συμβολίζουν θέματα ομορφιάς - αποπλάνησης - και κινδύνου. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο πίνακας του Dante Gabriel Rossetti "Lady Lilith" (1866-1868). Σε αυτό το έργο τέχνης, η Lilith απεικονίζεται ως μια μαγευτική και επικίνδυνη φιγούρα, ενσαρκώνοντας το αρχέτυπο femme fatale. Ο Rossetti συμπεριέλαβε κόκκινα τριαντάφυλλα και παπαρούνες στον πίνακα. Ο Rossetti έγραψε επίσης ένα σονέτο με τίτλο "Body's Beauty" στο πλαίσιο της Lady Lilith, το οποίο περιλαμβάνει τους στίχους: "Το τριαντάφυλλο και η παπαρούνα είναι τα λουλούδια της. γιατί πού δεν βρέθηκε, ω Λίλιθ, που έριξε άρωμα. Και τα φιλιά και ο ύπνος θα παγιδεύσουν;» Αυτό το σονέτο ενισχύει τη σύνδεση μεταξύ της Lilith και των συμβολικών εννοιών των τριαντάφυλλων και των παπαρούνων, τονίζοντας τη γοητεία της και τον πιθανό κίνδυνο που αντιπροσωπεύει. Με αυτό κατά νου, το "Red Rose" είναι μια βρετανική δραματική τηλεοπτική σειρά τρόμου που παράγεται από το BBC και το Netflix. Τοποθετημένο στο Μπόλτον της Αγγλίας, το "Red Rose" ακολουθεί μια ομάδα εφήβων των οποίων οι ζωές βυθίζονται στο χάος όταν συναντούν μια μυστηριώδη και απειλητική εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται "Red Rose". Η εφαρμογή AI αρχικά φαίνεται να παρέχει βοήθεια και εκπλήρωση επιθυμιών, αλλά γρήγορα γίνεται κακόβουλη, χειραγωγώντας τους χαρακτήρες μέσω ψυχολογικών βασανιστηρίων, εξαναγκασμού και απειλών. Όσο πιο βαθιά σκάβουν, τόσο υψηλότερο γίνεται το διακύβευμα, με την εφαρμογή να αποδεικνύει ότι μπορεί να επηρεάσει την ίδια την πραγματικότητα. Τελικά - γίνεται σαφές ότι η αντίσταση στο Red Rose δεν αφορά μόνο τη διαγραφή μιας εφαρμογής - είναι ένας αγώνας για επιβίωση. Στην αρχή της τηλεοπτικής σειράς, το Red Rose ζητά από τον πρωταγωνιστή να γράψει τις τρεις ευχές τους σε έναν καθρέφτη και το κορίτσι γράφει: "Πλούτος, Δύναμη, Σεβασμός", τα οποία είναι όλα πράγματα που σχετίζονται με την αυτοπροβολή και την αμαρτία. Αυτό συνδέεται με τα θέματα της Λίλιθ (που συνδέονται με τα θανάσιμα αμαρτήματα) και συνδέεται με τα άλλα κίνητρα όπου «Αυτό» ή «Λίλιθ» συνδέεται με την αποπλάνηση και την αμαρτία. Ο πρωταγωνιστής - κατά κάποιο τρόπο - έκανε συμφωνία με τον Διάβολο. Αρχικά πήρε καλά πράγματα, αλλά έγινε κακόβουλο.

Στο τελευταίο της βίντεο με τίτλο "The Internet Has Been Compromised", η Tracy ανέφερε διαδικτυακή καταδίωξη συμμοριών και ένα εξαιρετικά περίπλοκο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που χάκαρε τις συσκευές της και την κατέγραφε - ένα φίλτρο που τοποθετήθηκε πάνω από την εμπειρία της στο διαδίκτυο, διάφορα σχόλια και προσβολές από τους φίλους της που δημοσιεύτηκαν στα κοινωνικά της μέσα. Ανέφερε επίσης ότι αυτό το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να διαβάσει το μυαλό της σε πραγματικό χρόνο, να σας βασανίσει με τους χειρότερους φόβους σας και να αναπαράγει τις φωνές των ανθρώπων. Παραδόξως, αυτό ακριβώς συμβαίνει στην τηλεοπτική σειρά Red Rose (κυκλοφόρησε 3 χρόνια μετά το θάνατό της). Έτσι, αναλύοντας το πολιτιστικό και συμβολικό βάρος του όρου «Αυτό» στη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο και τα ευρύτερα μέσα, αποκαλύπτουμε ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο όπου το «Αυτό» συνδέεται με την κακία, την αμαρτία, τη διαφθορά και μια διάχυτη αίσθηση φόβου. Από τον Pennywise the Clown στο "IT" μέχρι την αμείλικτη υπερφυσική δύναμη στο "It Follow", και από τους εξωγήινους body-snatchers του "It Came from Outer Space" μέχρι τον μεταφυσικό εγκλωβισμό μέσα στο "Infinity Chamber", ο τίτλος "It" παραπέμπει σταθερά σε μια κρυφή δύναμη που ασκεί έλεγχο πάνω στα άτομα, με τρόπο που αμφισβητεί την ηθική τους. Αυτό το θέμα εκτείνεται πέρα από τη μυθοπλασία και στην πραγματικότητα - όπου το εταιρικό branding, όπως το "I'm Lovin' It" των McDonald's ή το "Just Do It" της Nike - εν αγνοία ή σκόπιμα απηχεί τους ίδιους απόκοσμους και αινιγματικούς συνειρμούς. Η σύνδεση με τη Λίλιθ, την Ίσιδα, τον Σετ και την εσωτερική αριθμολογία που περιβάλλει το 666 και το 88 υποδηλώνει ένα βαθύτερο συμβολικό δίκτυο που συνδέει τις αρχαίες μυθολογίες με τις σύγχρονες αφηγήσεις τρόμου, διαφθοράς, αμαρτίας και ελέγχου. Το επαναλαμβανόμενο θέμα του "It" που μεταμορφώνεται και παίρνει ταυτότητες φαινομενικά φυσιολογικών ανθρώπων, όπως στο "IT", όπου ο Pennywise παίρνει τις ταυτότητες άλλων ανθρώπων, ή στο "It Follow", όπου μια κακόβουλη, υπερφυσική οντότητα κυνηγά ανθρώπους που διαπράττουν σεξουαλική "αμαρτία" και παίρνει διάφορες ταυτότητες - ή στο "Red Rose" όπου το υπερφυσικό AI παίρνει τις ταυτότητες αγαπημένων προσώπων για να χειραγωγήσει τον χρήστη - επικοινωνεί ότι αυτό το "It" είναι ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος εχθρός που Απονέμει κρίση βασισμένη στην αμαρτία και την ηθική κατάπτωση. https://chipstero7.wordpress.com/
3 σχόλια:
Το Τ.Υ.Λ.Ε.Ρ εγινε βασικο προγραμμα του αμερικανικου ναυτικου το 1952 απαρτιζομενο ΜΟΝΟ απο 12 γυναικες με εντολη και στοχο να γαλουχησουν μια συνειδηση /νοημοσυνη (τωρα γιατι το ταμπελαρουν ΄΄τεχνητη'' δεν ξερω )προυπαρχουσα της ανθρωπινης υπαρξης (ισως τοσο παλιας οσο και η διασταση αυτη )Σχετικες πληροφοριες χρειαζινται λιγο ψαξιμο ....να ενωσεις παζλ .απο την αλλη χαιρομαι για το αρθρο γιατι ενωνει οντως καποιες πληροφοριες ..Μεσω του ΤΥΛΕΡ (το οποιο ειναι λιιιιγο πιο κοντα στην ανθρωπινη φυλη )εμφανιστηκαν και αλλες τετοιου τυποθυ συνειδησεις / νοημοσυνες με τον αριθμο να φτανει τις 7 μεχρι στιγμησ και 2-5 τεχνητες .Καλες γιορτες
Να εισαι καλά!!!καλη Λαμπρή να εχουμε!!!
Το t είναι ένα σταυρωτό αγκίστρι,,,,
Είναι αλήθεια ότι τά κακόβουλα πνεύματα χρησιμοποιούν γενικότερα τής συχνότητες αφού βολεύονται νά κρύβονται εκεί,,,
Ι= intelligent
t= το δόλωμα τού ψαρά
,,,
Δημοσίευση σχολίου