ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ


Μπορεί να είναι εικόνα 8 άτομα
Όλες οι αντιδράσει
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ
ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ
.
Όταν προ 2 ετών έγινε η τραγωδία των Τεμπών έβλεπα ότι όλος ο δημόσιος διάλογος για την τραγωδία και τα αίτιά της πήγαινε να εκφυλιστεί με επιχειρήματα του τύπου:
- Ο σταθμάρχης είχε πάει για σουβλάκια,
- Ποιος τον είχε διορίσει;;, κλπ
δηλαδή επιχειρήματα που θεωρούσαν δεδομένο ότι τα τραίνα το 2023 πρέπει να κινούνται με προσωπική συνεχή παρουσία κάποιου σταθμάρχη, που αν αυτός πάει ακόμα και στο WC, τα τραίνα συγκρούονται και είναι λογικό να σκοτώνονται 57 άνθρωποι.
Δηλαδή ο διάλογος γινόταν λαμβάνοντας ως δεδομένο και μη αμφισβητήσιμο το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ τα τραίνα να λειτουργούν με όρους του 1950.
Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτά γραφόντουσαν διότι αυτό σήμερα λέγεται "δημοσιογραφία". Όμως είμαι βέβαιος ότι υπήρχε και η σκοπιμότητα αυτές οι ανοησίες να αποκρύψουν τις ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ πολιτικές αποφάσεις που οδήγησαν στην τραγωδία, δηλαδή τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ.
Γι αυτό τότε, έγραψα μία ανάρτηση με τίτλο
ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ,
ΟΙ ΦΥΛΑΡΧΟΙ,
Η ΑΠΟΙΚΙΑ
& ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ[την ανεβάζω στό τελος αυτου του αρθρου]
ΕΜΦΑΝΤΙΚΑ θα σας συνιστούσα να τη διαβάσετε διότι και σήμερα δεν θα άλλαζα τίποτε, ίσως μόνο θα πρόσθετα νεώτερα στοιχεία που πείθουν ακόμη περισσότερο γι αυτά που γράφω εκεί.
Εκεί θα δείτε γιατί ο σιδηρόδρομος σε χώρες αποικίες ΠΡΕΠΕΙ να είναι πάντα σε τρισάθλια κατάσταση κάτι που οδηγεί νομοτελειακά σε τραγωδίες. Η διακομματική πολιτική ελίτ ΘΕΛΕΙ να τον έχει έτσι διότι
1) Αυτό την διατάζουν να κάνει οι Αμερικάνοι και οι Γερμανοί.
2) Αυτό την συμφέρει για να μπορεί να έχει ψηφαλάκια με τα οποία ανανεώνει την εξουσία της
Δηλαδή το χάλι των Ελληνικών σιδηροδρόμων ΔΕΝ είναι απλά αμέλεια κάποιου υπουργού, ούτε κάποιου σταθμάρχη, ώστε να τους τιμωρήσουμε και όλα καλά. Είναι συνειδητή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ όλων των κυβερνήσεων από την δεκαετία του 80 μέχρι και σήμερα. Όποιοι έδειξαν την οποιαδήποτε αμέλεια φυσικά θα πρέπει να τιμωρηθούν παραδειγματικά. Όμως λέω ότι αυτό ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ για να μην ξανα-κλάψουμε και άλλους ανθρώπους μας.
Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ
Σήμερα είμαι πλέον ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ότι το πολιτικό σύστημα της χώρας, και ιδίως υπό την διακυβέρνηση της οικογένειας των Μητσοτάκηδων, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ άφηνε τους Ελληνικούς σιδηροδρόμους σε κατάσταση ΔΙΑΛΥΣΗΣ, δηλαδή ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ εξέθετε χιλιάδες ζωές Ελλήνων σε κίνδυνο διότι αυτό απαιτούσαν οι ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ, προκειμένου να ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΕΤΑΙ η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (containers) της Κινεζικής COSCO από το λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη!
Ο "πολυπράγμων" και ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ πρεσβευτής των ΗΠΑ Geoffrey Pyatt που υπηρέτησε επί χρόνια στην Αθήνα (ήταν αυτός που πριν την Αθήνα ήταν στην Ουκρανία όπου με τη Νούλαντ έστησε το πραξικόπημα και την ανατροπή του νόμιμου προέδρου της χώρας που την οδήγησε στην σημερινή καταστροφή της).
Ο κύριος αυτός διαλαλούσε δημοσίως σαν να είναι πρωθυπουργός της Ελλάδας ότι η παρουσία της Κίνας στην Ελλάδα είναι "ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ".
Τι λόγος του πέφτει ενός ξένου διπλωμάτη ώστε να κάνει τέτοιες δηλώσεις;;; Είναι ο πρωθυπουργός της χώρας;;
Όταν ο Αμερικανός πρέσβης κάνει τέτοιες δηλώσεις στην ουσία ΣΤΕΛΝΕΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ στους υπουργούς - δούλους του. Το μήνυμα είναι:
"Αν θέλετε την ευμένεια των ΗΠΑ και την δική μου να κάνετε αυτό που σας λέω. ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ!
Το ότι οι ίδιοι οι Αμερικάνοι έχουν τις Ελληνικές κυβερνήσεις ως ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ της πρεσβείας τους, ΔΕΝ το θεωρούν υπερβολή. Το ότι ο Αμερικάνος πρέσβης μπορεί να τηλεφωνεί οποιονδήποτε υπουργό και να ΑΠΑΙΤΕΙ ότι θέλει και ο υπουργός στέκεται ΣΟΥΖΑ, ούτε αυτό έχει κάτι το υπερβολικό!
Όταν υποτίθεται "με διαγωνισμό" το ΤΑΙΠΕΔ παραχωρεί λιμάνι της χώρας σε Αμερικάνικη εταιρία και ο διευθυντής της δηλώνει ευθέως ότι
«Δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα αν δεν είχαμε την ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ του Αμερικανού Πρέσβη Τζέφρι Πάιατ»!!!,
ούτε σε αυτό οι Αμερικανοί και οι κυβερνητικοί δούλοι τους βρίσκουν κάτι …υπερβολικό ή παράνομο να λέγεται για διαγωνιστική διαδικασία!
Στις ΜΠΑΝΑΝΙΕΣ οι νόμοι είναι για τους …ιθαγενείς! Για τον ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΗ όλα είναι επιτρεπτά!
Τον Ιούνιο του 2020 ο Κινέζος πρέσβης, στα πλαίσια εκδήλωσης του Ελληνο-κινεζικού Επιμελητηρίου, έστειλε σαφές μήνυμα προς τους Αμερικανούς να μην δημιουργούν ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, βάζοντας ΕΜΠΟΔΙΑ σε κινεζικές επενδύσεις στην Ελλάδα.
Η κύρια επένδυση της Κίνας στην Ελλάδα είναι το λιμάνι του Πειραιά. Άρα αυτό ΜΟΝΟΝ είναι υπό Κινεζική διοίκηση και άρα εκεί οι Αμερικανοί ΔΕΝ μπορούν να κάνουν τίποτε.
Το μόνο από το οποίο οι Κινέζοι ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτε διότι δεν τους ανήκει, είναι ο ΟΣΕ!!!! που τους μεταφέρει τα εμπορευματοκιβώτια προς την Ευρώπη.
Αυτός ανήκει στο Ελληνικό κράτος, δηλαδή διοικείται από την κυβέρνηση (αυτή που διοικούν οι …Πάιατ). Αρα ΠΟΥ (μπορούν και) βάζουν οι Αμερικανοί ΕΜΠΟΔΙΑ σε Κινέζικες επενδύσεις;;;;
Δεν είναι προφανές ότι ο Κινέζος πρέσβης εννοεί ΕΜΠΟΔΙΑ στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ δίκτυο με τον ΜΗ εκσυγχρονισμό του;;;
Η COSCO το 2022 για να μειώσει τα ΕΜΠΟΔΙΑ που της δημιουργούνταν αναγκάστηκε μέσω της θυγατρικής της Ocean Rail Logistics να εξαγοράσει την Piraeus Europe Asia Rail Logistics (PEARL) προκειμένου να βελτιώσει τη σιδηροδρομική διακίνηση εμπορευμάτων από τον Πειραιά προς τα Βαλκάνια και την Ευρώπη.
Το 2020 ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ σε συνέντευξή του ανέφερε ότι η αύξηση της δυναμικότητας του λιμανιού στα 11 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια μέχρι το 2024 εξαρτάται από την υποστήριξη των ΥΠΟΔΟΜΩΝ! Ποιες ήταν και είναι οι υποδομές, εκτός δικαιοδοσίας του ΟΛΠ, από τις οποίες εξαρτάται η δυναμικότητα του λιμανιού;;; Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ!
Αν την παραπάνω δήλωση του αναπληρωτή διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΠ ΤΟ 2020 περί 11 εκατομμυρίων containers το 2024 και ΕΝΟΣΩ υπάρχουν οι υποδομές, την συνδυάσουμε με το ότι τελικά το 2024 αντί για 11 θα είναι 5,5 από 5,2 το 2020!! καταλαβαίνετε ότι
η κυβέρνηση τηρεί κατά ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΑ τις ΕΝΤΟΛΕΣ των Αμερικανών, δηλαδή
ΣΑΜΠΟΤΆΡΕΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ
ώστε να αναγκάσουν την COSCO να φύγει ξεπουλώντας το λιμάνι στους Αμερικανούς!!
Τώρα καταλάβατε γιατί τα τραίνα στην Ελλάδα πρέπει να παραμένουν σε πρωτόγονη κατάσταση;;;
H AITIA της τραγωδίας ήταν μια και είναι η εξής 
Οι κυβερνήσεις βάζουν τις ΕΝΤΟΛΕΣ και τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ των Αμερικανών και Γερμανών ΠΆΝΩ και από τις ΖΩΕΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ.
Εκπλήσσεσθε;;; Γιατί;;; Αυτό δεν κάνανε και με τα εμβόλια;;
Τι λέγαμε;;; Φταίνε τα σουβλάκια του σταθμάρχη;;;
.
.
ΟδΕλ
.
.
Η υπόθεση της εκμετάλλευσης υποδομών της χώρας ως "ΔΩΡΑΚΙΑ" για ΝΑ ΓΛΥΨΟΥΝ και να δείξουν ΥΠΟΤΑΓΗ στον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ μήπως και σώσουν οι woke κυβερνώντες τα τομάρια τους, θα έχει συνέχεια....
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ!!!
που χρησιμοποιούν την χώρα ΜΑΣ σαν κτηματομεσιτικό τους ακίνητο!!!
****************
[η παλιότερη ανάρτηση από τον Μάρτη του 2023]

ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ
ΟΙ ΦΥΛΑΡΧΟΙ, Η ΑΠΟΙΚΙΑ
& ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ
.
Από το 1981 έχουν δοθεί για τον ΟΣΕ ασύλληπτα ποσά!!! Μετά από 42 χρόνια αυτό που όλοι αυτοί οι πρωθυπουργοί και υπουργοί κατάφεραν είναι αυτό που είδαμε στα Τέμπη…
.
Κάποιοι αφελείς τρέχουν να τους χαρακτηρίσουν ανίκανους, άχρηστους κλπ. Διαφωνώ, διότι η ίδια ελίτ, όταν ήταν να υπηρετήσουν τα αφεντικά τους, οργάνωσαν σε ελάχιστο χρόνο
.
=> ΆΡΙΣΤΟ σύστημα εμβολιασμών!!!
=> ΆΡΙΣΤΟΥΣ Ολυμπιακούς.
.
Άρα δεν είναι θέμα ικανοτήτων τους. Είναι Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ. Ως "ΕΥΗΚΟΟΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ" όριζαν την πολιτική τους με διαφορετικά κριτήρια από τα δικά μας τα Εθνικά, τα λογικά, τα ανθρωποκεντρικά. Τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ήταν τα εξής:
.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ 1o
Η αποικία πρέπει να καταναλώνει, μόνο.
Να προωθείται ο καταναλωτισμός ως βασικό στοιχείο επιβίωσης του Γερμανικού και γενικώς του βόρειο-Ευρωπαϊκού ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ. Τα τραίνα ως ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ μέσο μεταφοράς ΔΕΝ προωθεί τον καταναλωτισμό.
Αυτόν τον προωθούν τα ΙΧ αυτοκίνητα, ΤΑΞΙ, μοτοσυκλέτες κλπ!!! Και ναι μεν στις βιομηχανικές μητροπόλεις της Ευρώπης κάνουν χρήση του τραίνου διότι τους βολεύει για την εύρυθμη λειτουργία των δικών τους οικονομιών, αλλά ΟΙ ΑΠΟΙΚΙΕΣ οφείλουν πρωτίστως να τους αυξάνουν τις πωλήσεις των βιομηχανιών τους.
Ουδόλως τους ενδιαφέρει η εύρυθμη λειτουργία των αποικιών και ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ τους "εκεί κάτω".
.
Όταν "σοσιαληστές" αφήναν τον ΟΣΕ να παρακμάζει και οργάνωναν ΑΠΟΣΥΡΣΕΙΣ εκατοντάδων χιλιάδων ΙΧ (πάντα για το ….περιβάλλον) για να αγοράσουμε καινούργια καταλυτικά, δηλαδή να δώσουμε ΝΕΑ ΚΕΡΔΗ στην VW, BMW, FIAT, Peugeot, Citroen κλπ, γιατί το έκαναν;;; Διότι αυτή η πολιτική σαπίλα είναι ….οικολόγα;;;;
.
Αν θέλετε να δείτε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ άποψη του καπιταλισμού για τα τραίνα, δείτε το επίπεδό τους στην μήτρα του διεθνούς καπιταλισμού, εκεί που εφαρμόζονται πιστά οι αξίες του καταναλωτισμού, δηλ στις ΗΠΑ.
Τα τραίνα τους είναι παλιά, δεν επενδύουν σε αυτά, δεν έχουν καμία σχέση με τα Ευρωπαϊκά και Ιαπωνικά, και το δίκτυο των γραμμών τους είναι σε πολλά σημεία σε ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ κατάσταση, χειρότερο του ….Μπαγκλαντές.
Η φωτογραφία της ανάρτησης ΔΕΝ είναι από την Καλκούτα των Ινδιών, είναι από το OHIO των ΗΠΑ!!! . Όπως βλέπετε ο καπιταλισμός δεν φέρνει πρόοδο παντού… Φέρνει ΣΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!! Γι αυτό ο παρεμβατικός ρόλος ενός Εθνικού κράτους είναι παράγων ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ και ΙΣΟΡΡΟΠΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ μιας χώρας.
.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ 2ο
Προτεραιότητα είναι τα ψηφαλάκια για την ανανέωση της εξουσίας των φυλάρχων, όχι η κοινωνία και ο άνθρωπος.
Κάθε ισχυροποίηση του ΟΣΕ έκοβε μερίδια της πίτας των ΚΤΕΛ!!! Τα ΚΤΕΛ είναι αμιγώς ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ επιχειρήσεις, με μετόχους ιδιοκτήτες λεωφορείων, και όπου οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες αλλά και ένας ολόκληρος κόσμος εταιριών και επαγγελματιών μέσα και γύρω από τα ΚΤΕΛ, (από καφετέριες σταθμών μέχρι μεγάλα εστιατόρια στις Εθνικές οδούς όπου κάνουν στάση τα λεωφορεία, αλλά και αντιπροσωπείες λεωφορείων, συνεργεία τους κλπ) ζουν από αυτά. Και όλος αυτός ο κόσμος έχει ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ!!!
.
Τα συμφέροντα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Αξίζει να θυμίσω ότι γνωστός τέως βουλευτής, ιδιοκτήτης μεγάλου εστιατορίου στην παλιά Εθνική οδό στην Φθιώτιδα, στο οποίο σταματούσαν κάθε μέρα ΔΕΚΑΔΕΣ λεωφορεία του ΚΤΕΛ κατεβάζοντας 50άδες κόσμου, ασκούσε ...ΠΙΕΣΕΙΣ και σαμποτάριζε επί πολλά χρόνια την κατασκευή του νέου τμήματος της Εθνικής οδού, διότι αυτό ΔΕΝ θα περνούσε μπροστά από το εστιατόριό του!!!
.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ => Δεκάδες ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ στο γνωστό ατύχημα στην περιοχή με νταλίκα και λεωφορείο με το οποίο αυτά πηγαίνανε εκδρομή!!!
.
Επάνω στους τάφους αυτών των αγγέλων αποφασίσθηκε η κατασκευή της Εθνικής οδού σε εκείνη την περιοχή (είναι το τμήμα με τα τούνελ).
.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ 3ο
Δυστυχώς τα τραίνα δεν μπορούν να καταργηθούν, άρα τα συντηρούμε έστω και ημιθανή.
Με βάση τα παραπάνω θα ήθελαν πολύ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ τον ΟΣΕ, να μην έχει η χώρα καθόλου σιδηρόδρομο. Και δεν θα είχαν καμία αναστολή να το κάνουν αν δεν υπήρχαν οι εξής ανάγκες:
.
Α) Οι ανάγκες του στρατού για μεταφορές εφοδίων, αρμάτων κλπ κάτι που μόνο τα τραίνα μπορούν να κάνουν, και με δεδομένη την υπαρκτή μόνιμη ξένη απειλή που υφίσταται η χώρα.
.
Β) Η αγορά του λιμανιού του Πειραιά από τους Κινέζους και η εξασφάλιση ΚΑΙ τεράστιου, ΚΑΙ μόνιμου μεταφορικού έργου εμπορευματοκιβωτίων προς τα κέντρα διανομής των Κινέζων στην κεντρική Ευρώπη (Πράγα κλπ)
.
Με αυτά τα παραπάνω κριτήρια η "ελίτ" συντηρούσε επί 42 χρόνια τον ετοιμοθάνατο ΟΣΕ στον αναπνευστήρα, ενώ παράλληλα ΕΤΡΩΓΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που έρχονταν από την ΕΕ δήθεν για τον εκσυγχρονισμό του.
.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η ΕΕ ήθελε ποτέ να φτιάξει η Ελλάδα σοβαρό ΟΣΕ. Αν πράγματι ήθελαν θα είχαν συνεχή έλεγχο επάνω στα αποτελέσματα των χρηματοδοτήσεων και δεν θα ενέκριναν επόμενη δόση αν δεν είχαν υλοποιηθεί τα προηγούμενα, όπως έκαναν με όλα τα μεγάλα έργα, που πράγματι τους ενδιέφεραν, όπως το αεροδρόμιο των Σπάτων και η γέφυρα Ρίου-Αντιρίου.
.
Παρά το τι νομίζουμε, συχνά τα κονδύλια που δίνει η ΕΕ για "έργα", τα δίνει ως ΛΑΔΩΜΑ των τοπικών πολιτικών και επιστημονικών ελίτ ώστε να δημιουργούνται μόνιμα συμφέροντά τους υπέρ της ΕΕ, και να λειτουργούν ως ατζέντηδές της στην αποικία.
Τα δίνει ΞΕΡΟΝΤΑΣ, και ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ και η ίδια διά των τυπικών και μόνον ελέγχων της, ότι αυτά
=> θα πάνε στις …offshore πολιτικών,
=> ότι θα γίνουν μεζονέτες των μεσαίων στελεχών του δημοσίου, και
=> αμάξια BMW της πλέμπας του,
αλλά αυτό ακριβώς θέλει, δηλ την δημιουργία ενός "ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΚΑΛΟΤΑΙΣΜΕΝΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΥΡΩ-ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΩΝ" στην κάθε χώρα, οι οποίοι να πίνουν νερό (ή ουίσκι) στο όνομά της!!!
Είναι όλοι αυτοί οι "ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ", που στο γνωστό δημοψήφισμα σκίζανε τα καλσόν τους υπέρ της ΕΕ, των "εταίρων" μας, της "ευρωπαϊκής προοπτικής" της χώρας (ως Γερμανική αποικία…).
.
Έτσι εξηγείται η σημερινή κατάντια του ΟΣΕ. Και πιστεύω ότι αν δεν ήταν η κινεζική Cosco και οι μεταφορικές ανάγκες της προς την Ευρώπη, ο ΟΣΕ θα ήταν ακόμη χειρότερος…
.
Θέλετε άλλη απόδειξη ότι και ο ΟΣΕ ήταν θύμα της καταλήστευσης της αποικίας;;;
Ποιος ξέρει ότι όταν θέλανε να πουλήσουν τον ΟΣΕ, υπήρξε πρόταση από την Ρωσία να τον αγοράσει αντί 6 ΔΙΣεκατομμυρίων!!! και μάλιστα με ένα πλήρες σχέδιο επενδύσεων, που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν την διασύνδεση του με τον Υπερ-Σιβηρικό!! με σκοπό να προσφέρει ανεπανάληπτες εμπειρίες με δρομολόγια που να ξεκινούν από την Ελλάδα και να τερματίζουν στο Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό ωκεανό;;;;
.
Φυσικά οι "φύλαρχοι" της αποικίας ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΨΑΝ… Επέλεξαν την διάλυση του ΟΣΕ σε 3-4 εταιρίες, την δημιουργία πολλών θέσεων διευθυντών και μελών ΔΣ για βόλεμα των "δικών μας", και την πώληση μιας από αυτές σε Ιταλούς, και μέσω αυτών σε Γερμανούς (και πάλι).
Αυτό είναι το καθήκον του "σωστού ατζέντη" των ξένων, αυτό έκαναν. Και σήμερα όλοι αυτοί σκοτώνονται μεταξύ τους για το ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ…
.
Όλα τα προβλήματα της χώρας εδράζονται στην εξάρτησή της από ξένα κέντρα. Γι αυτό και η λύση τους μπορεί να επιτευχθεί ΜΟΝΟ με Εθνικο-απελευθερωτικό πολιτικό αγώνα, δηλαδή την ολοκλήρωση του 21, που αφήσαμε μισό….
.
Ολα τα άλλα είναι λόγια του αέρα να περνάμε την ώρα μας.
.
ΟδΕλ

2 σχόλια:

zen είπε...

Εξαιρετικο αρθρο.

ΑΦ ΥΠΝΙΣΗ ρεεεεεεε

Ευχόμαστε τα καλύτερα ναναι μπροστα μας γιατι .. αρκετά.


Τά του Οίκου είπε...

Ενδιαφέρον άρθρο με ισχυρή βάση,
Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ουσία είναι ότι όσο γρήγορα γεμίζουν κάποιες τσέπες τόσο γρηγορότερα αδειάζουν, μάλλον, γιατί αλλάζει ή τετραετία.
Άρα τά ξένα συμφέροντα ξένα παραμένουν,
Τό χρήμα χτίζει γέφυρες, δρόμους, φτιάχνει γραμμές για τρένα, φτιάχνει αεροδρόμια,
Αλλά το χρήμα φτιάχνει και αεροπλάνα που κουβαλούν βόμβες που καταστρέφουν όλα τα προηγούμενα.
Άρα το πρόβλημα είναι το Μέσον δηλαδή αυτό που βρίσκεται ενδιάμεσα σέ όλα, που με αυτό αγοράζεις και πουλάς ακόμα και συνειδήσεις.
Άρα;;
Ό Οίκος Του Πατρός και τό Φραγγέλιο.