ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025

ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΧΡΕΟΥΣ & ΤΑ "ΜΗΝΥΜΑΤΑ" ΤΩΝ ΦΙΔΙΩΝ



ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ
Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΧΡΕΟΥΣ
&
ΤΑ "ΜΗΝΥΜΑΤΑ" ΤΩΝ ΦΙΔΙΩΝ
.
Σήμερα ο εμπορικός στόλος Ελληνικής ιδιοκτησίας είναι πάνω από 5.000 πλοία!! Στα δεξαμενόπλοια είναι το 31% του παγκόσμιου στόλου, στα φορτηγά το 25% και στο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) το 22%.
Στα υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοια το 40% είναι Ελλήνων! όπως και το 15% των υπό ναυπήγηση LNG. Παρά το τι πιστεύονταν παλιά, σήμερα ο Ελληνόκτητος στόλος είναι σύγχρονος, κατά μέσο όρο μόνο 9-10 ετών, και είναι νεώτερος από τον διεθνή μέσο όρο.
Στην ΕΕ ο ελληνικός στόλος είναι το 59-60% της εμπορικής ναυτιλίας της σε τόνους φορτίου και προσφέρει στην Εθνική οικονομία 23 ΔΙΣεκατομμύρια ετησίως. Η συνολική αξία του Ελληνικού εμπορικού στόλου είναι περίπου 130-150 ΔΙΣεκατομμύρια.
.
ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ
Είναι γνωστό ότι οι δυτικές δυνάμεις θέλουν η Ελλάδα να παραμένει ΜΙΚΡΗ και ΦΤΩΧΗ για να τους έχει ανάγκη, και να μας έχουν υποτελείς. Οπότε, το ότι η Ελληνική ναυτιλία κατόρθωνε να είναι κυρίαρχη παγκοσμίως, πάντα τους ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ. Είναι γνωστό το ΜΙΣΟΣ των Γερμανών κατά της ναυτιλίας μας και οι πιέσεις που ασκούσαν επί επιβολής μνημονίων για να την ποδηγετήσουν.
Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ της οφείλεται στο ότι, λόγω της φύσης του αντικειμένου της, υποχρεούται να κινείται σε ΔΙΕΘΝΕΣ επίπεδο για την αναζήτηση φορτίων και πελατών. Δηλαδή δεν εξαρτιέται από το εσωτερικό της χώρας (από τον ..υπουργό, το κομματόσκυλο κλπ), και επομένως οι πολιτικοί ατζέντηδες της δύσης στην Αθήνα δεν μπορούσαν να την ..."κοντύνουν", ή και να την καταστρέψουν, για να υπηρετήσουν τα συμφέροντα των δυτικών αφεντικών τους, όπως κατέστρεψαν τόσους άλλους τομείς δημιουργικότητας του Έλληνα εντός της χώρας.
Το πλοίο ακόμα κι αν έχει Ελληνική σημαία, μπορεί σε μια μέρα να αλλάξει σημαία και να είναι αδύνατον για οποιονδήποτε Γερμανό, ή Ευρω-γραφειοκράτη να το αγγίξει.
.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Όπως είναι προφανές ένας τόσο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΣΤΟΛΟΣ για να μπορεί να επιβιώσει επιχειρηματικά έχει ανάγκη τεράστιους όγκους ΦΟΡΤΙΩΝ! Τα φορτία είναι ο βασιλιάς στην ναυτιλία. Αυτά δίνουν δουλειές σε πλοία, φορτία και πλοία ζωντανεύουν λιμάνια, και τα λιμάνια ζωντανεύουν τις πόλεις όπου βρίσκονται, διαχέουν ανάπτυξη και ευημερία.
Επομένως πολύ μεγάλες χώρες, όπως η Ρωσία, που έχουν ανάγκες μεταφοράς τεράστιων όγκων προϊόντων τους είναι ΚΡΙΣΙΜΕΣ για την ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ενός τόσο μεγάλου στόλου, όπως ο Ελληνικός!!
Όταν το Ευρω-Ιερατείο των Βρυξελλών αποφάσιζε κυρώσεις κατά της Ρωσίας αδιαφορούσε για τον ισοβαρή επιμερισμό της ζημιάς στις χώρες μέλη.
Άλλωστε σε αιτιάσεις Έλληνα βιομηχάνου για την καταστροφική ενεργειακή πολιτική της ΕΕ λόγω κυρώσεων, η θεία Ούρσουλα απάντησε με αλαζονεία:
"Τι να κάνουμε κύριε;; Οι πόλεμοι απαιτούν θυσίες!!"
(εννοώντας θυσίες ημών, όχι της ιδίας και του ιερατείου της)
Είναι άλλο να μην μπορεί η Λιθουανία να εξάγει στην Ρωσία τα μαρούλια της, και η Γαλλία τις σαμπάνιες της, και είναι άλλο 5.000 πλοία να χάνουν ως πελάτη τους την μεγαλύτερη χώρα του κόσμου, την Ρωσία!!
Πόσο μάλλον όταν στον στόλο αυτόν
Α) Κυριαρχούν τα θηριώδη δεξαμενόπλοια (τάνκερ) μεταφοράς ενεργειακών προϊόντων (πετρέλαιο και αέριο-LNG) και η Ρωσία είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτών ακριβώς των προϊόντων και
Β) Μεγάλο μέρος του είναι φορτηγά πλοία χύδην και ξηρού φορτίου και η χώρα αυτή είναι μεγάλος εξαγωγέας και άνθρακα, χάλυβα, σιδήρου, ξυλείας, τσιμέντου κλπ
Η Δύση ηδονίζεται να θεωρεί εαυτόν ότι είναι ο κόσμος όλος, αλλά δυστυχώς γι αυτήν, χώρες οι οποίες έχουν το 90% του πληθυσμού της Γης (Κίνα, Ινδία, Πακιστάν, Ινδονησία, Βραζιλία, όλη η Αφρική κλπ) δεν επέβαλαν ΠΟΤΕ κυρώσεις κατά τις Ρωσίας! ούτε η Ρωσία σε αυτές!
Άρα μεταξύ τους ήταν ελεύθερες να έχουν εμπορικές συναλλαγές, και να μεταφέρουν προϊόντα τους. Αλλά για να γίνει αυτό έπρεπε να υπάρχουν ΠΛΟΙΑ!!
Όμως οι Έλληνες εφοπλιστές έχοντας τις ναυτιλιακές εταιρίες τους στην ΕΛΛΑΔΑ, χώρα μέλος της ΕΕ, και τα πλοία τους με ΕΛΛΗΝΙΚΗ σημαία, όφειλαν ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ επιχειρηματικά, υπακούοντας στις διαταγές μιας διεφθαρμένης θείας Ούρσουλας, μιας ημί-τρελης Κάγιας Κάλας, που ονειρεύεται πόλεμο και νίκη της …ΕΕ κατά της Ρωσίας!! και μετά και κατά της Κίνας!!! και ενός ….Κούλη!!
Οι δουλικοί στην δύση κυβερνώντες δεν είχαν ΠΟΤΕ τα κότσια, πόσο μάλλον την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι των "εταίρων" για να υπερασπιστούν τα Ελληνικά συμφέροντα και να απαιτήσουν την εξαίρεση ΚΡΙΣΙΜΩΝ τομέων της οικονομίας μας από τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας, πόσο μάλλον που ειδικά οι κυρώσεις αυτές (που τελικά θα ήταν και κατά του εμπορικού μας στόλου) θα ήταν
• ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επιβληθούν αποτελεσματικά, όπως και έγινε
• Θα εμπόδιζαν την μεταφορά στην διεθνή αγορά των τεραστίων ποσοτήτων Ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου προκαλώντας διεθνή αναταραχή, ακυρώσεις συμβολαίων μεταφοράς και πώλησης, ελλείψεις ενέργειας σε όλον τον κόσμο και αυτό θα εκτίνασσε τις τιμές της στα ύψη, προκαλώντας διεθνή ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ. Ειδικοί εκτιμούν ότι η στέρηση των διεθνών αγορών από τους Ρωσικούς ενεργειακούς πόρους θα οδηγούσε σε ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ (+100%) των τιμών ενέργειας στον κόσμο προκαλώντας περαιτέρω πληθωρισμό και μείωση του διεθνούς ΑΕΠ.
• Θα ζημίωναν περισσότερο τις ΦΤΩΧΕΣ χώρες του Τρίτου Κόσμου!! Αυτές δεν έχουν ούτε τις οικονομικές δυνατότητες για αγορά ενέργειας σε τόσο ψηλές τιμές, αλλά ούτε …προτεραιότητα στην τροφοδοσία τους από εναλλακτικούς προμηθευτές σε σχέση με τους οικονομικά ισχυρές χώρες, οπότε θα εξωθούνταν στην ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ.
Το Ευρω-Ιερατείο των Βρυξελλών την ίδια στιγμή, που υποκριτικά καμώνονταν τους δήθεν "ψυχοπονιάρηδες" υπέρ της Ουκρανίας!!, κλείνανε κτηνωδώς τα μάτια στην ΔΥΣΤΥΧΙΑ που θα επέφεραν με τις αποφάσεις τους σε εκατομμύρια ανθρώπους του Τρίτου Κόσμου!
ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΧΡΕΟΥΣ 250 ΕΤΩΝ
Προς ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ οι Έλληνες εφοπλιστές αποφάσισαν να ΜΗΝ …αυτοκτονήσουν για Ζελέδες και Ούρσουλες, αλλά να διασώσουν τις επιχειρήσεις τους, τα πλοία τους και την αξιοπιστία της Ελληνικής ναυτιλίας, στηρίζοντας την Ρωσία, σε μια πολύ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ της ιστορίας της!!.
Αυτό ακούγεται και ως εκπλήρωση ενός ΧΡΕΟΥΣ 250 ετών των Ελλήνων καραβοκύρηδων από το μακρινό 1774 όταν σε εποχές που για εμάς
"Όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά"
η Ρωσία, υπό την Τσαρίνα Αικατερίνη την Μεγάλη, μετά από νικηφόρο πόλεμο κατά των Τούρκων, και με το άρθρο 7 της συνθήκης του Κιουτσούκ Καϊναρτζή έθεσε υπό την υψηλή προστασία της τους Χριστιανικούς πληθυσμούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και έδωσε το δικαίωμα στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ να αναρτούν στα πλοία τους την ΡΩΣΙΚΗ σημαία, το οποίο τους παρείχε προστασία από τις Τουρκικές αρχές, πλήρη ελευθερία να διέρχονται τα στενά των Δαρδανελίων προς τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας, και να μεταφέρουν τα προϊόντα μιας αχανούς Ρωσικής ενδοχώρας προς τα μεγάλα εμπορικά κέντρα της δυτικής Μεσογείου και της Ευρώπης, από την Τεργέστη, το Λιβόρνο και την Μασσαλία, μέχρι το Λονδίνο, το Λίβερπουλ και το Άμστερνταμ!!
Αυτή ήταν η ΓΈΝΝΗΣΗ της σημερινής πανίσχυρης Ελληνικής ναυτιλίας, αυτή που 50 χρόνια μετά, στην κρίσιμη ώρα της Επανάστασης, έγινε το ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ των επαναστατημένων Ελλήνων, το οποίο άλλοτε με κατά μέτωπο ναυμαχίες στο πέλαγος και άλλοτε με καταδρομικές επιχειρήσεις και πυρπολικά προκαλούσε ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ στον στόλο μιας αυτοκρατορίας! και προστάτευε από θαλάσσης την κοιτίδα της Επανάστασης στον Μοριά και στην Ρούμελη.
Οι Έλληνες εφοπλιστές με την γενναία απόφασή τους να στηρίξουν την Ρωσία σε ένα τεράστιας γεωπολιτικής βαρύτητας παίγνιο της Δύσης, και παρά τις παντοειδείς επιχειρηματικές ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ τους από την δύση, σε τραπεζικό δανεισμό, ασφάλιση των πλοίων τους κλπ
ήξεραν πολύ καλά τι έχουν ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ….
Και όμως ΤΟΛΜΗΣΑΝ!!
Όλα αυτά τα 3 χρόνια του πολέμου η Ελληνική Ναυτιλία έφερε σε πέρας νικηφόρα μια ΕΠΟΠΟΙΙΑ!! για την οποία στο μέλλον θα γράφουν οι ιστορικοί και μόνο τότε θα την μάθει και ο Ελληνικός λαός, αφού σήμερα τα κυβερνώντα ανδρείκελα δεν θέλουν να ακούγονται δράσεις ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στους …."εταίρους"!
Ένας στόλος τουλάχιστον 100-150 τεράστιων δεξαμενόπλοιων και πλοίων LNG με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, όργωναν επί 3 χρόνια τους ωκεανούς προσεγγίζοντας Ρωσικές εγκαταστάσεις φόρτωσης πετρελαίου και LNG ακόμη και στα πιο αφιλόξενα σημεία της γης!!.
Η ΡΩΣΙΑ έπρεπε να σταθεί ΌΡΘΙΑ με ΚΑΘΕ ΘΥΣΙΑ απέναντι στα άπλυστα δυτικά ΤΕΡΑΤΑ. Η ήττα της θα ήταν ήττα κάθε ελεύθερου ανθρώπου, και πρόλογος της ήττας της Κίνας όταν θα έμενε πια μόνη. Ο παράδεισος του κάθε μισάνθρωπου Σβαμπ και Χαράρι… και το τέλος του ανθρώπινου πολιτισμού.
Ο στόλος των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ δεξαμενόπλοιων και πλοίων LNG από το Νοβοροσίσκ, και το Τουάψε στην Μαύρη Θάλασσα, μέχρι το Βλαδιβοστόκ και την νήσο Σαχαλίνη στις ακτές του Ειρηνικού, και από το Πριμόρσκ και το Οστ-Λούγκα στη Βαλτική μέχρι τον Βόρειο Παγωμένο ωκεανό στο κοίτασμα Yamal και το λιμάνι Βαράντεϊ, με τα Ρωσικά πυρηνικά παγοθραυστικά να τους ανοίγουν τον δρόμο για να φτάσουν, να φορτώσουν και να φέρουν ΕΝΕΡΓΕΙΑ σε όλον τον κόσμο, να κινήσουν εργοστάσια, να σώσουν θέσεις εργασίας, να ζεστάνουν σπίτια, να διασώσουν αυτά τα ελάχιστα των φτωχών του κόσμου!!
Αλλά αυτός ο αγώνας ήταν το "εύκολο" μέρος της Εποποιίας!!!
Το δύσκολο μέρος ήταν η λάσπη, τα χυδαία άρθρα κατά των εφοπλιστών μας, οι απειλές, οι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ, οι εκβιασμοί, να σταματήσουν να …"δουλεύουν για τον Πούτιν"! Αυτά ήταν καθημερινά, ήταν ΠΑΝΤΟΥ, ιδιαίτερα στα …Βρετανικά ΜΜΕ αλλά και ως δηλώσεις-απειλές του ευρω-Ιερατείου των Βρυξελλών.
Φυσικά όλος ο "επιδοτούμενος" δημοσιογραφικός συρφετός των Αθηνών έσπευδαν ως πρόθυμα δουλικά να αναδημοσιεύσουν οτιδήποτε γράφονταν από ξένους σε βάρος των Ελληνικών πλοίων!! (Πως ονομάζεται αυτό;;) Κάθε μέρα έβλεπα χυδαίους χαρακτηρισμούς κατά των Ελλήνων εφοπλιστών σε άρθρα κατά του "πειρατικού", του "σκιώδη", του "μαύρου" ΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥ …ΠΟΥΤΙΝ!!!
Τα δε κυβερνητικά δουλικά των ξένων "το τερμάτισαν" σε …προθυμία κινητοποιώντας ακόμα και το ….Πολεμικό Ναυτικό κατά αυτών των "εχθρών της χώρας"!
Εξελίσσονταν επί χρόνια μέρα και νύχτα ένα απίστευτο ΚΥΝΗΓΗΤΟ από όλη την Δύση ενάντια στον ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟ στόλο των Ελληνικών τάνκερ, ο οποίος αναγκάζονταν να χρησιμοποιήσει ΚΑΘΕ μέσο, για να επιβιώσει και να φέρει σε πέρας την αποστολή του. Παρακολουθώντας το θέμα επί μήνες έχω την αίσθηση ότι οι Έλληνες εφοπλιστές βαλλόμενοι από όλη την Δύση αναγκάζονταν να χρησιμοποιήσουν ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ, ή ακόμα και ΣΤΑ ΟΡΙΑ της νομιμότητας για να μπορέσουν να ΑΝΤΕΞΟΥΝ και να ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ. Δεν είναι υπερβολή να πω ότι οι Έλληνες εφοπλιστές χρειάστηκε να γίνουν ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ!!
==> Δεξαμενόπλοια με Ρώσικη σημαία μετέφεραν πετρέλαιο από το Νοβοροσίσκ της Μαύρης Θάλασσας στα νότια της Πελοποννήσου και εκεί …μεσοπέλαγα!! έκαναν μεταφόρτωσή του σε τάνκερ με Ελληνική σημαία, τα οποία το μετέφεραν στον τελικό μακρινό προορισμό του, συνήθως την Κίνα και την Ινδία.
==> Άλλα πλοία μας έσβηναν τα ηλεκτρονικά τους συστήματα, που μεταδίδουν το στίγμα τους, για να δυσκολέψουν την παρακολούθησή τους από τις Δυτικές υπηρεσίες!!!
==> Δεξαμενόπλοια με Ελληνική σημαία πουλιόνταν από τους εφοπλιστές μας σε "άγνωστες" οφσόρ εταιρίες, σήκωναν σημαία κάποιου φορολογικού παραδείσου, ακόμα και των Αραβικών Εμιράτων (παύοντας έτσι να είναι πλοία χώρας της ΕΕ) και συνέχιζαν τις φορτώσεις και μεταφορές….
==> Άλλα δεξαμενόπλοια επίσης με Ελληνική σημαία πουλιόνταν εικονικά(😉 σε Ρωσικές εταιρίες, σήκωναν την …ΡΩΣΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ και συνέχιζαν και αυτά τις φορτώσεις και μεταφορές….
Ναι, Ελληνικά εμπορικά πλοία σήκωναν ΡΩΣΙΚΗ σημαία ΞΑΝΑ, 250 χρόνια μετά!!! για να γλυτώσουν από την νέα "Τουρκική" βαρβαρότητα, αυτή της σύγχρονης Δύσης!!
Τι παιχνίδι της ιστορίας!!
Έλληνες εφοπλιστές μέσα στα λίγα αυτά χρόνια φέρονται να "πούλησαν" συνολικά 230 δεξαμενόπλοια!! για να συνεχίζεται αδιάκοπα η εξαγωγή Ρώσικων φυσικών πόρων και η παράδοσή τους στις χώρες προορισμού τους.
Με πρόχειρους υπολογισμούς τα Ελληνικά πλοία κατά την διάρκεια των 3 ετών του πολέμου μετέφεραν φορτία που έφεραν στην Ρωσική οικονομία τουλάχιστον 115 ΔΙΣεκατομμύρια δολλάρια!! Στην κορύφωση του πολέμου έφτασαν να εξάγουν το 55% των Ρωσικών ενεργειακών πόρων.
.
Κατά το 5ο Athens Triennial Meeting στις αρχές Οκτωβρίου 2024 ο κ. Αθανάσιος Μαρτίνος, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες εφοπλιστές, και παρουσία Βρετανών!!, τα είπε έξω από τα δόντια:
• Είπε ότι χωρίς τα Ελληνικά δεξαμενόπλοια, που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο, οι τιμές θα είχαν διπλασιαστεί!
• Είπε ότι το 90% του πλανήτη δεν επέβαλαν κυρώσεις κατά της Ρωσίας
• Αναρωτήθηκε γιατί η Ελλάδα συμμετέχει σε αυτές τις κυρώσεις, οι οποίες κοστίζουν βαρύτατα στην οικονομία της;;
• Και χαρακτήρισε τον πόλεμο στην Ουκρανία ως πόλεμο μεταξύ "ΑΔΕΛΦΩΝ ΛΑΩΝ", κάτι που διατύπωσε και ο πρόεδρος Πούτιν στην συνέντευξή του στον Τάκερ Κάρλσον, ότι "Ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ένας ΕΜΦΥΛΙΟΣ"!
.
ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ
ΜΉΝΥΜΑ 1ο
Στα τέλη Ιανουαρίου 2025, δηλαδή λίγες ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ την ορκωμοσία του Τραμπ, στις νότιες ακτές της Τουρκίας κοντά στο Τσεϊχάν έπλεε το Ελληνικό δεξαμενόπλοιο SEACHARM με σημαία Νήσων Μάρσαλ και της ναυτιλιακής εταιρίας Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου!!
Στο πλοίο έγινε ….ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΕΚΡΗΞΗ!!
Προκλήθηκε ρήγμα στο κύτος του πλοίου, λόγω του οποίου το πλοίο μεταφέρθηκε για επισκευές στον Πειραιά.
ΜΉΝΥΜΑ 2ο
Μόλις λίγες μέρες μετά, στις αρχές Φεβρουαρίου 2025, κοντά στις ακτές της Λιβύης έπλεε το δεξαμενόπλοιο "GRACE FERRUM" που διαχειρίζεται εταιρία με έδρα στα Αραβικά Εμιράτα!.
Στο πλοίο έγινε …. ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΕΚΡΗΞΗ!!
Οι ζημίες ήταν τόσες που απαίτησαν επιχείρηση διάσωσης.
ΜΉΝΥΜΑ 3ο
Λίγες μέρες μετά και από αυτό, στις 15 Φεβρουαρίου 2025, ήταν αγκυροβολημένο στη Σαβόνα της Ιταλίας το Ελληνικής ιδιοκτησίας δεξαμενόπλοιο "SEA JEWEL" επίσης της ναυτιλιακής εταιρίας Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου!!
Στο πλοίο έγιναν δύο …. ΑΝΕΞΗΓΗΤΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ!!
κάτω από την ίσαλο γραμμή, προκάλεσαν ρήγμα ενός μέτρου και οι ιταλικές αρχές άρχισαν έρευνα για ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, υποδεικνύοντας πιθανή χρήση ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ συσκευών.
.
ΤΙ ΚΟΙΝΟ είχαν αυτά τα τρία δεξαμενόπλοια;;
==> 1) Και τα τρία στο παρελθόν είχαν κάνει φορτώσεις πετρελαίου από Ρωσικά λιμάνια!!
==> 2) Και στα τρία οι ζημίες δείχνουν τοποθέτηση ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ συσκευών στο κύτος τους!!
==> 3) Τουλάχιστον τα δύο από τα τρία ανήκουν σε εφοπλιστική οικογένεια, μέλος της οποίας, όπως προανέφερα, διαφοροποιήθηκε δημόσια από την δυτική πολιτική κατά της Ρωσίας, και υπερασπίστηκε την Ελληνική ναυτιλία από την δυτική δαιμονοποίηση!
.
Επιπλέον στα παραπάνω σημειώστε ότι
Λίγες εβδομάδες πριν από όλα αυτά, στις 23 Δεκεμβρίου 2024, το ρωσικό φορτηγό πλοίο Ursa Major ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ στη Μεσόγειο Θάλασσα, μεταξύ Ισπανίας και Αλγερίας, μετά από ΕΚΡΗΞΗ στο μηχανοστάσιό του!!. Το πλοίο ανήκε σε Ρωσική εταιρία η οποία εκτελεί μεταφορές εξοπλισμού για την Ρωσική κυβέρνηση!!
.
Νομίζω ότι αξίζει να αναφερθούν δύο ακόμα στοιχεία που εντόπισα παρακολουθώντας το θέμα.
ΣΤΟΙΧΕΙΟ 1
Γιατί το ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ καθεστώς του Κιέβου μέσω των διαφόρων καναλιών του (ΜΜΕ, ινστιτούτα του κλπ) παρακολουθούσε ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑ τις κινήσεις και τις φορτώσεις των Ελληνικών δεξαμενοπλοίων καταγγέλλοντας τα με κάθε ευκαιρία στα αφεντικά του, στις Βρυξέλλες και στην Ουάσιγκτον για να τους επιβληθούν κυρώσεις, την στιγμή που η Ελλάδα, παρά το ότι απειλείται από την Τουρκία, αφόπλιζε τις δικές της Ένοπλες Δυνάμεις της για να τους στέλνει όπλα;;;
ΣΤΟΙΧΕΙΟ 2
Ένα τουλάχιστον από τα δεξαμενόπλοια στα οποία έγινε δολιοφθορά, έκανε ΠΟΛΛΑ δρομολόγια μεταφοράς πετρελαίου από το Ρωσικό λιμάνι του Νοβοροσίσκ στις ανατολικές ακτές της Μαύρης Θάλασσας προς λιμάνια της Ρουμανίας!!! δηλαδή η χώρα-πελάτης, που έκανε τις παραγγελίες, ήταν ΜΕΛΟΣ της ΕΕ ΚΑΙ του ΝΑΤΟ (και δεν ήταν η μόνη…)!! Οπότε τίθεται το ερώτημα:
ΠΟΙΕΣ είναι αυτές οι δυνάμεις, που ΜΕΤΑ την εκλογή Τραμπ, και ιδιαίτερα αμέσως μετά την ορκωμοσία του, τιμωρούν με πράξεις ΤΡΟMΟΚΡΑΤΙΑΣ πλοία που έχουν εξυπηρετήσει ακόμα και χώρες της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, οι οποίες συνειδητά παραγγέλνουν Ρωσικό πετρέλαιο για να μην εξοντώσουν οικονομικά τους πολίτες τους και καταρρεύσουν ενεργειακά;;
ΠΟΙΑ είναι η ατζέντα αυτών των ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΏΝ, που θεωρείται σημαντικότερη από την πλήρη διάλυση των οικονομικών των Ευρωπαϊκών οικογενειών και κρατών;;
Να μην πιστέψω;; αυτό που βλέπω μπροστά μου εδώ και μήνες, ότι αυτές οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ δυνάμεις είναι αυτές που θέλουν την επ' άπειρο συνέχιση του πολέμου, δηλαδή τα παλιά γνωστά ΦΙΔΙΑ της Αγγλίας, τα εναγκαλιζόμενα σήμερα με τα νέα ναζιστικά ΦΙΔΙΑ του Κιέβου;
.
ΟδΕλ

--Οι κυριότεροι εφοπλιστες,σε αυτά που γράφω δεν έχουν σχέση με ΜΜΕ. Κάποιοι άλλοι κρατάνε ισοροπίες. Ζούμε μια ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ εποχή από την παλια κυριαρχια της Δυσης σε εναν πολυπολικο κόσμο όπου το επιχειρηματικό κέντρο του πλανήτη μεταφέρεται στην Ανατολή!!. Στην μεταβατική φάση ισχυροί χάνονται και αδύναμοι αναδεικνύονται. Θέλει πολυ προσοχή, τήρηση ισοροπιών μεταξύ παλιού και νέου ώστε αν είσαι ισχυρός να μην χαθείς. Οι μεγαλύτερες εφοπλιστικές οικογένειες από όσο ξέρω δεν ανακατεύονται με ΜΜΕ στην Ελλάδα!! Απλά πολλοί από αυτούς έχουν τα γραφεία τους και την έδρα τους στην Ελλάδα αλλά τα μάτια τους είναι σε όλη την γη, και άριστα πράτουν, γι αυτό προοδεύουν.
---Διαβάζω ειδήσεις απο 4-5 ειδησεογραφικά σαιτ αντισυστημικά, αλλα συχνά και από δεκάδες άλλα. Κοιταω γρηγορα τους τιτλους ακομα και μικρών ειδήσεων και προσπαθώ να κρίνω ποια είδηση ειναι πραγματικά σημαντική!!! όχι ποια μου προβαλουν ως σημαντική. Οποια κρινω σημαντική την διαβάζω προσεκτικά. Συνηθως οι σημαντικές για μένα ειναι οι ασήμαντες, οι υποβαθμισμένες, αυτές που τα ΜΜΕ πρέπει να πουν μεν αλλά να μην της πάρει χαμπάρι πολύς κόσμος. Ολα αυτα που γραφω τα έχω δει ως ειδήσεις. Φυσικά για να κρίνεις την βαρύτητα της κάθε είδησης πρέπει να την συνδιάζεις στο μυαλό σου με αλλες που έχεις διαβάσει για να δεις αν δένουν μεταξύ τους και αναδεικνύουν κάποια σοβαρότερη αλήθεια. Αν κάτι μου κινήσει το ενδιαφέρον αλλά δεν ξέρω αρκετά γι αυτό κάνω αναζητήσεις στο διαδίκτυο και βρίσκω πληροφορίες. Και κάτι σημαντικό που 1-2 φορές το έχω αναφέρει σε αναρτήσεις. Στην Ελλάδα και γενικά στις δυτικές χώρες μας έχουν δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι όλος ο κοσμος είναι η Δύση. Κόσμος = ΕΕ + Αμερική!! Αυτό μας κάνει να θεωρούμε ειδήσεις μόνο ότι γίνεται στην Δύση!!! ενώ στην πραγματικότητα ο κόσμος, η επιχειρηματικότητα, το χρήμα, οι επιστήμες έχουν μετακινηθεί στην Ασία !!! Γι αυτό ένα μεγάλο μέρος των ειδήσεων που διαβάζω είναι από Ασία και Αφρική!!! Ετσι συνειδητοποιώ τι πραγματικά γίνεται στον κόσμο, όχι στον μικρόκοσμο της Δύσης που άλλωστε σβήνει,
 πόσο μάλλον στον μικρόκοσμο της Ελλάδας!!. Και πιστεψέ με διαπιστώνεις ότι εδώ ζούμε στην σπηλιά του Πλάτωνα που δεν έχει καμμια σχεση με τον πραγματικό κόσμο.



Ο ΑΓΝΩΣΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΜΑΣ

Η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΕΝΟΣ ΧΡΕΟΥΣ &ΤΑ"ΜΗΝΥΜΑΤΑ" ΤΩΝ ΦΙΔΙΩΝ

Σήμερα ο εμπορικός στόλος Ελληνικής ιδιοκτησίας είναι πάνω από 5.000 πλοία!! Στα δεξαμενόπλοια είναι το 31% του παγκόσμιου στόλου, στα φορτηγά το 25% και στο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) το 22%.

Στα υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοια το 40% είναι Ελλήνων! όπως και το 15% των υπό ναυπήγηση LNG. Παρά το τι πιστεύονταν παλιά, σήμερα ο Ελληνόκτητος στόλος είναι σύγχρονος, κατά μέσο όρο μόνο 9-10 ετών, και είναι νεώτερος από τον διεθνή μέσο όρο.

Στην ΕΕ ο ελληνικός στόλος είναι το 59-60% της εμπορικής ναυτιλίας της σε τόνους φορτίου και προσφέρει στην Εθνική οικονομία 23 ΔΙΣεκατομμύρια ετησίως. Η συνολική αξία του Ελληνικού εμπορικού στόλου είναι περίπου 130-150 ΔΙΣεκατομμύρια.

ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ

Είναι γνωστό ότι οι δυτικές δυνάμεις θέλουν η Ελλάδα να παραμένει ΜΙΚΡΗ και ΦΤΩΧΗ για να τους έχει ανάγκη, και να μας έχουν υποτελείς. Οπότε, το ότι η Ελληνική ναυτιλία κατόρθωνε να είναι κυρίαρχη παγκοσμίως, πάντα τους ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ. Είναι γνωστό το ΜΙΣΟΣ των Γερμανών κατά της ναυτιλίας μας και οι πιέσεις που ασκούσαν επί επιβολής μνημονίων για να την ποδηγετήσουν.

Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ της οφείλεται στο ότι, λόγω της φύσης του αντικειμένου της, υποχρεούται να κινείται σε ΔΙΕΘΝΕΣ επίπεδο για την αναζήτηση φορτίων και πελατών. Δηλαδή δεν εξαρτιέται από το εσωτερικό της χώρας (από τον ..υπουργό, το κομματόσκυλο κλπ), και επομένως οι πολιτικοί ατζέντηδες της δύσης στην Αθήνα δεν μπορούσαν να την ..."κοντύνουν", ή και να την καταστρέψουν, για να υπηρετήσουν τα συμφέροντα των δυτικών αφεντικών τους, όπως κατέστρεψαν τόσους άλλους τομείς δημιουργικότητας του Έλληνα εντός της χώρας.

Το πλοίο ακόμα κι αν έχει Ελληνική σημαία, μπορεί σε μια μέρα να αλλάξει σημαία και να είναι αδύνατον για οποιονδήποτε Γερμανό, ή Ευρω-γραφειοκράτη να το αγγίξει.

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ

Όπως είναι προφανές ένας τόσο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΣΤΟΛΟΣ για να μπορεί να επιβιώσει επιχειρηματικά έχει ανάγκη τεράστιους όγκους ΦΟΡΤΙΩΝ! Τα φορτία είναι ο βασιλιάς στην ναυτιλία. Αυτά δίνουν δουλειές σε πλοία, φορτία και πλοία ζωντανεύουν λιμάνια, και τα λιμάνια ζωντανεύουν τις πόλεις όπου βρίσκονται, διαχέουν ανάπτυξη και ευημερία.

Επομένως πολύ μεγάλες χώρες, όπως η Ρωσία, που έχουν ανάγκες μεταφοράς τεράστιων όγκων προϊόντων τους είναι ΚΡΙΣΙΜΕΣ για την ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ενός τόσο μεγάλου στόλου, όπως ο Ελληνικός!!

Όταν το Ευρω-Ιερατείο των Βρυξελλών αποφάσιζε κυρώσεις κατά της Ρωσίας αδιαφορούσε για τον ισοβαρή επιμερισμό της ζημιάς στις χώρες μέλη.

Άλλωστε σε αιτιάσεις Έλληνα βιομηχάνου για την καταστροφική ενεργειακή πολιτική της ΕΕ λόγω κυρώσεων, η θεία Ούρσουλα απάντησε με αλαζονεία:

"Τι να κάνουμε κύριε;; Οι πόλεμοι απαιτούν θυσίες!!"

(εννοώντας θυσίες ημών, όχι της ιδίας και του ιερατείου της)

Είναι άλλο να μην μπορεί η Λιθουανία να εξάγει στην Ρωσία τα μαρούλια της, και η Γαλλία τις σαμπάνιες της, και είναι άλλο 5.000 πλοία να χάνουν ως πελάτη τους την μεγαλύτερη χώρα του κόσμου, την Ρωσία!!

Πόσο μάλλον όταν στον στόλο αυτόν

Α) Κυριαρχούν τα θηριώδη δεξαμενόπλοια (τάνκερ) μεταφοράς ενεργειακών προϊόντων (πετρέλαιο και αέριο-LNG) και η Ρωσία είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτών ακριβώς των προϊόντων και

Β) Μεγάλο μέρος του είναι φορτηγά πλοία χύδην και ξηρού φορτίου και η χώρα αυτή είναι μεγάλος εξαγωγέας και άνθρακα, χάλυβα, σιδήρου, ξυλείας, τσιμέντου κλπ

Η Δύση ηδονίζεται να θεωρεί εαυτόν ότι είναι ο κόσμος όλος, αλλά δυστυχώς γι αυτήν, χώρες οι οποίες έχουν το 90% του πληθυσμού της Γης (Κίνα, Ινδία, Πακιστάν, Ινδονησία, Βραζιλία, όλη η Αφρική κλπ) δεν επέβαλαν ΠΟΤΕ κυρώσεις κατά τις Ρωσίας! ούτε η Ρωσία σε αυτές!

Άρα μεταξύ τους ήταν ελεύθερες να έχουν εμπορικές συναλλαγές, και να μεταφέρουν προϊόντα τους. Αλλά για να γίνει αυτό έπρεπε να υπάρχουν ΠΛΟΙΑ!!

Όμως οι Έλληνες εφοπλιστές έχοντας τις ναυτιλιακές εταιρίες τους στην ΕΛΛΑΔΑ, χώρα μέλος της ΕΕ, και τα πλοία τους με ΕΛΛΗΝΙΚΗ σημαία, όφειλαν ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ επιχειρηματικά, υπακούοντας στις διαταγές μιας διεφθαρμένης θείας Ούρσουλας, μιας ημί-τρελης Κάγιας Κάλας, που ονειρεύεται πόλεμο και νίκη της …ΕΕ κατά της Ρωσίας!! και μετά και κατά της Κίνας!!! και ενός ….Κούλη!!

Οι δουλικοί στην δύση κυβερνώντες δεν είχαν ΠΟΤΕ τα κότσια, πόσο μάλλον την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, να χτυπήσουν το χέρι στο τραπέζι των "εταίρων" για να υπερασπιστούν τα Ελληνικά συμφέροντα και να απαιτήσουν την εξαίρεση ΚΡΙΣΙΜΩΝ τομέων της οικονομίας μας από τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας, πόσο μάλλον που ειδικά οι κυρώσεις αυτές (που τελικά θα ήταν και κατά του εμπορικού μας στόλου) θα ήταν

• ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να επιβληθούν αποτελεσματικά, όπως και έγινε

• Θα εμπόδιζαν την μεταφορά στην διεθνή αγορά των τεραστίων ποσοτήτων Ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου προκαλώντας διεθνή αναταραχή, ακυρώσεις συμβολαίων μεταφοράς και πώλησης, ελλείψεις ενέργειας σε όλον τον κόσμο και αυτό θα εκτίνασσε τις τιμές της στα ύψη, προκαλώντας διεθνή ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ. Ειδικοί εκτιμούν ότι η στέρηση των διεθνών αγορών από τους Ρωσικούς ενεργειακούς πόρους θα οδηγούσε σε ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ (+100%) των τιμών ενέργειας στον κόσμο προκαλώντας περαιτέρω πληθωρισμό και μείωση του διεθνούς ΑΕΠ.

• Θα ζημίωναν περισσότερο τις ΦΤΩΧΕΣ χώρες του Τρίτου Κόσμου!! Αυτές δεν έχουν ούτε τις οικονομικές δυνατότητες για αγορά ενέργειας σε τόσο ψηλές τιμές, αλλά ούτε …προτεραιότητα στην τροφοδοσία τους από εναλλακτικούς προμηθευτές σε σχέση με τους οικονομικά ισχυρές χώρες, οπότε θα εξωθούνταν στην ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ.

Το Ευρω-Ιερατείο των Βρυξελλών την ίδια στιγμή, που υποκριτικά καμώνονταν τους δήθεν "ψυχοπονιάρηδες" υπέρ της Ουκρανίας!!, κλείνανε κτηνωδώς τα μάτια στην ΔΥΣΤΥΧΙΑ που θα επέφεραν με τις αποφάσεις τους σε εκατομμύρια ανθρώπους του Τρίτου Κόσμου!

ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΧΡΕΟΥΣ 250 ΕΤΩΝ

Προς ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ οι Έλληνες εφοπλιστές αποφάσισαν να ΜΗΝ …αυτοκτονήσουν για Ζελέδες και Ούρσουλες, αλλά να διασώσουν τις επιχειρήσεις τους, τα πλοία τους και την αξιοπιστία της Ελληνικής ναυτιλίας, στηρίζοντας την Ρωσία, σε μια πολύ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ της ιστορίας της!!.

Αυτό ακούγεται και ως εκπλήρωση ενός ΧΡΕΟΥΣ 250 ετών των Ελλήνων καραβοκύρηδων από το μακρινό 1774 όταν σε εποχές που για εμάς

"Όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά"

η Ρωσία, υπό την Τσαρίνα Αικατερίνη την Μεγάλη, μετά από νικηφόρο πόλεμο κατά των Τούρκων, και με το άρθρο 7 της συνθήκης του Κιουτσούκ Καϊναρτζή έθεσε υπό την υψηλή προστασία της τους Χριστιανικούς πληθυσμούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και έδωσε το δικαίωμα στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ να αναρτούν στα πλοία τους την ΡΩΣΙΚΗ σημαία, το οποίο τους παρείχε προστασία από τις Τουρκικές αρχές, πλήρη ελευθερία να διέρχονται τα στενά των Δαρδανελίων προς τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας, και να μεταφέρουν τα προϊόντα μιας αχανούς Ρωσικής ενδοχώρας προς τα μεγάλα εμπορικά κέντρα της δυτικής Μεσογείου και της Ευρώπης, από την Τεργέστη, το Λιβόρνο και την Μασσαλία, μέχρι το Λονδίνο, το Λίβερπουλ και το Άμστερνταμ!!

Αυτή ήταν η ΓΈΝΝΗΣΗ της σημερινής πανίσχυρης Ελληνικής ναυτιλίας, αυτή που 50 χρόνια μετά, στην κρίσιμη ώρα της Επανάστασης, έγινε το ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ των επαναστατημένων Ελλήνων, το οποίο άλλοτε με κατά μέτωπο ναυμαχίες στο πέλαγος και άλλοτε με καταδρομικές επιχειρήσεις και πυρπολικά προκαλούσε ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ στον στόλο μιας αυτοκρατορίας! και προστάτευε από θαλάσσης την κοιτίδα της Επανάστασης στον Μοριά και στην Ρούμελη.

Οι Έλληνες εφοπλιστές με την γενναία απόφασή τους να στηρίξουν την Ρωσία σε ένα τεράστιας γεωπολιτικής βαρύτητας παίγνιο της Δύσης, και παρά τις παντοειδείς επιχειρηματικές ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ τους από την δύση, σε τραπεζικό δανεισμό, ασφάλιση των πλοίων τους κλπ

ήξεραν πολύ καλά τι έχουν ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ….

Και όμως ΤΟΛΜΗΣΑΝ!!

Όλα αυτά τα 3 χρόνια του πολέμου η Ελληνική Ναυτιλία έφερε σε πέρας νικηφόρα μια ΕΠΟΠΟΙΙΑ!! για την οποία στο μέλλον θα γράφουν οι ιστορικοί και μόνο τότε θα την μάθει και ο Ελληνικός λαός, αφού σήμερα τα κυβερνώντα ανδρείκελα δεν θέλουν να ακούγονται δράσεις ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στους …."εταίρους"!

Ένας στόλος τουλάχιστον 100-150 τεράστιων δεξαμενόπλοιων και πλοίων LNG με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, όργωναν επί 3 χρόνια τους ωκεανούς προσεγγίζοντας Ρωσικές εγκαταστάσεις φόρτωσης πετρελαίου και LNG ακόμη και στα πιο αφιλόξενα σημεία της γης!!.

Η ΡΩΣΙΑ έπρεπε να σταθεί ΌΡΘΙΑ με ΚΑΘΕ ΘΥΣΙΑ απέναντι στα άπλυστα δυτικά ΤΕΡΑΤΑ. Η ήττα της θα ήταν ήττα κάθε ελεύθερου ανθρώπου, και πρόλογος της ήττας της Κίνας όταν θα έμενε πια μόνη. Ο παράδεισος του κάθε μισάνθρωπου Σβαμπ και Χαράρι… και το τέλος του ανθρώπινου πολιτισμού.

Ο στόλος των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ δεξαμενόπλοιων και πλοίων LNG από το Νοβοροσίσκ, και το Τουάψε στην Μαύρη Θάλασσα, μέχρι το Βλαδιβοστόκ και την νήσο Σαχαλίνη στις ακτές του Ειρηνικού, και από το Πριμόρσκ και το Οστ-Λούγκα στη Βαλτική μέχρι τον Βόρειο Παγωμένο ωκεανό στο κοίτασμα Yamal και το λιμάνι Βαράντεϊ, με τα Ρωσικά πυρηνικά παγοθραυστικά να τους ανοίγουν τον δρόμο για να φτάσουν, να φορτώσουν και να φέρουν ΕΝΕΡΓΕΙΑ σε όλον τον κόσμο, να κινήσουν εργοστάσια, να σώσουν θέσεις εργασίας, να ζεστάνουν σπίτια, να διασώσουν αυτά τα ελάχιστα των φτωχών του κόσμου!!

Αλλά αυτός ο αγώνας ήταν το "εύκολο" μέρος της Εποποιίας!!!

Το δύσκολο μέρος ήταν η λάσπη, τα χυδαία άρθρα κατά των εφοπλιστών μας, οι απειλές, οι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ, οι εκβιασμοί, να σταματήσουν να …"δουλεύουν για τον Πούτιν"! Αυτά ήταν καθημερινά, ήταν ΠΑΝΤΟΥ, ιδιαίτερα στα …Βρετανικά ΜΜΕ αλλά και ως δηλώσεις-απειλές του ευρω-Ιερατείου των Βρυξελλών.

Φυσικά όλος ο "επιδοτούμενος" δημοσιογραφικός συρφετός των Αθηνών έσπευδαν ως πρόθυμα δουλικά να αναδημοσιεύσουν οτιδήποτε γράφονταν από ξένους σε βάρος των Ελληνικών πλοίων!! (Πως ονομάζεται αυτό;;) Κάθε μέρα έβλεπα χυδαίους χαρακτηρισμούς κατά των Ελλήνων εφοπλιστών σε άρθρα κατά του "πειρατικού", του "σκιώδη", του "μαύρου" ΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥ …ΠΟΥΤΙΝ!!!

Τα δε κυβερνητικά δουλικά των ξένων "το τερμάτισαν" σε …προθυμία κινητοποιώντας ακόμα και το ….Πολεμικό Ναυτικό κατά αυτών των "εχθρών της χώρας"!

Εξελίσσονταν επί χρόνια μέρα και νύχτα ένα απίστευτο ΚΥΝΗΓΗΤΟ από όλη την Δύση ενάντια στον ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟ στόλο των Ελληνικών τάνκερ, ο οποίος αναγκάζονταν να χρησιμοποιήσει ΚΑΘΕ μέσο, για να επιβιώσει και να φέρει σε πέρας την αποστολή του. Παρακολουθώντας το θέμα επί μήνες έχω την αίσθηση ότι οι Έλληνες εφοπλιστές βαλλόμενοι από όλη την Δύση αναγκάζονταν να χρησιμοποιήσουν ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ, ή ακόμα και ΣΤΑ ΟΡΙΑ της νομιμότητας για να μπορέσουν να ΑΝΤΕΞΟΥΝ και να ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ. Δεν είναι υπερβολή να πω ότι οι Έλληνες εφοπλιστές χρειάστηκε να γίνουν ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ!!

==> Δεξαμενόπλοια με Ρώσικη σημαία μετέφεραν πετρέλαιο από το Νοβοροσίσκ της Μαύρης Θάλασσας στα νότια της Πελοποννήσου και εκεί …μεσοπέλαγα!! έκαναν μεταφόρτωσή του σε τάνκερ με Ελληνική σημαία, τα οποία το μετέφεραν στον τελικό μακρινό προορισμό του, συνήθως την Κίνα και την Ινδία.

==> Άλλα πλοία μας έσβηναν τα ηλεκτρονικά τους συστήματα, που μεταδίδουν το στίγμα τους, για να δυσκολέψουν την παρακολούθησή τους από τις Δυτικές υπηρεσίες!!!

==> Δεξαμενόπλοια με Ελληνική σημαία πουλιόνταν από τους εφοπλιστές μας σε "άγνωστες" οφσόρ εταιρίες, σήκωναν σημαία κάποιου φορολογικού παραδείσου, ακόμα και των Αραβικών Εμιράτων (παύοντας έτσι να είναι πλοία χώρας της ΕΕ) και συνέχιζαν τις φορτώσεις και μεταφορές….

==> Άλλα δεξαμενόπλοια επίσης με Ελληνική σημαία πουλιόνταν εικονικά(😉 σε Ρωσικές εταιρίες, σήκωναν την …ΡΩΣΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ και συνέχιζαν και αυτά τις φορτώσεις και μεταφορές….

Ναι, Ελληνικά εμπορικά πλοία σήκωναν ΡΩΣΙΚΗ σημαία ΞΑΝΑ, 250 χρόνια μετά!!! για να γλυτώσουν από την νέα "Τουρκική" βαρβαρότητα, αυτή της σύγχρονης Δύσης!!

Τι παιχνίδι της ιστορίας!!

Έλληνες εφοπλιστές μέσα στα λίγα αυτά χρόνια φέρονται να "πούλησαν" συνολικά 230 δεξαμενόπλοια!! για να συνεχίζεται αδιάκοπα η εξαγωγή Ρώσικων φυσικών πόρων και η παράδοσή τους στις χώρες προορισμού τους.

Με πρόχειρους υπολογισμούς τα Ελληνικά πλοία κατά την διάρκεια των 3 ετών του πολέμου μετέφεραν φορτία που έφεραν στην Ρωσική οικονομία τουλάχιστον 115 ΔΙΣεκατομμύρια δολλάρια!! Στην κορύφωση του πολέμου έφτασαν να εξάγουν το 55% των Ρωσικών ενεργειακών πόρων.

Κατά το 5ο Athens Triennial Meeting στις αρχές Οκτωβρίου 2024 ο κ. Αθανάσιος Μαρτίνος, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες εφοπλιστές, και παρουσία Βρετανών!!, τα είπε έξω από τα δόντια:

• Είπε ότι χωρίς τα Ελληνικά δεξαμενόπλοια, που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο, οι τιμές θα είχαν διπλασιαστεί!

• Είπε ότι το 90% του πλανήτη δεν επέβαλαν κυρώσεις κατά της Ρωσίας

• Αναρωτήθηκε γιατί η Ελλάδα συμμετέχει σε αυτές τις κυρώσεις, οι οποίες κοστίζουν βαρύτατα στην οικονομία της;;

• Και χαρακτήρισε τον πόλεμο στην Ουκρανία ως πόλεμο μεταξύ "ΑΔΕΛΦΩΝ ΛΑΩΝ", κάτι που διατύπωσε και ο πρόεδρος Πούτιν στην συνέντευξή του στον Τάκερ Κάρλσον, ότι "Ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ένας ΕΜΦΥΛΙΟΣ"!

ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΡΑΤΩΝ

ΜΉΝΥΜΑ 1ο

Στα τέλη Ιανουαρίου 2025, δηλαδή λίγες ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ την ορκωμοσία του Τραμπ, στις νότιες ακτές της Τουρκίας κοντά στο Τσεϊχάν έπλεε το Ελληνικό δεξαμενόπλοιο SEACHARM με σημαία Νήσων Μάρσαλ και της ναυτιλιακής εταιρίας Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου!!

Στο πλοίο έγινε ….ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΕΚΡΗΞΗ!!

Προκλήθηκε ρήγμα στο κύτος του πλοίου, λόγω του οποίου το πλοίο μεταφέρθηκε για επισκευές στον Πειραιά.

ΜΉΝΥΜΑ 2ο

Μόλις λίγες μέρες μετά, στις αρχές Φεβρουαρίου 2025, κοντά στις ακτές της Λιβύης έπλεε το δεξαμενόπλοιο "GRACE FERRUM" που διαχειρίζεται εταιρία με έδρα στα Αραβικά Εμιράτα!.

Στο πλοίο έγινε …. ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ ΕΚΡΗΞΗ!!

Οι ζημίες ήταν τόσες που απαίτησαν επιχείρηση διάσωσης.

ΜΉΝΥΜΑ 3ο

Λίγες μέρες μετά και από αυτό, στις 15 Φεβρουαρίου 2025, ήταν αγκυροβολημένο στη Σαβόνα της Ιταλίας το Ελληνικής ιδιοκτησίας δεξαμενόπλοιο "SEA JEWEL" επίσης της ναυτιλιακής εταιρίας Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου!!

Στο πλοίο έγιναν δύο …. ΑΝΕΞΗΓΗΤΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ!!

κάτω από την ίσαλο γραμμή, προκάλεσαν ρήγμα ενός μέτρου και οι ιταλικές αρχές άρχισαν έρευνα για ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, υποδεικνύοντας πιθανή χρήση ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ συσκευών

ΤΙ ΚΟΙΝΟ είχαν αυτά τα τρία δεξαμενόπλοια;;

==> 1) Και τα τρία στο παρελθόν είχαν κάνει φορτώσεις πετρελαίου από Ρωσικά λιμάνια!!

==> 2) Και στα τρία οι ζημίες δείχνουν τοποθέτηση ΕΚΡΗΚΤΙΚΩΝ συσκευών στο κύτος τους!!

==> 3) Τουλάχιστον τα δύο από τα τρία ανήκουν σε εφοπλιστική οικογένεια, μέλος της οποίας, όπως προανέφερα, διαφοροποιήθηκε δημόσια από την δυτική πολιτική κατά της Ρωσίας, και υπερασπίστηκε την Ελληνική ναυτιλία από την δυτική δαιμονοποίηση!

Επιπλέον στα παραπάνω σημειώστε ότι

Λίγες εβδομάδες πριν από όλα αυτά, στις 23 Δεκεμβρίου 2024, το ρωσικό φορτηγό πλοίο Ursa Major ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ στη Μεσόγειο Θάλασσα, μεταξύ Ισπανίας και Αλγερίας, μετά από ΕΚΡΗΞΗ στο μηχανοστάσιό του!!. Το πλοίο ανήκε σε Ρωσική εταιρία η οποία εκτελεί μεταφορές εξοπλισμού για την Ρωσική κυβέρνηση!!

Νομίζω ότι αξίζει να αναφερθούν δύο ακόμα στοιχεία που εντόπισα παρακολουθώντας το θέμα.

ΣΤΟΙΧΕΙΟ 1

Γιατί το ΝΑΖΙΣΤΙΚΟ καθεστώς του Κιέβου μέσω των διαφόρων καναλιών του (ΜΜΕ, ινστιτούτα του κλπ) παρακολουθούσε ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑ τις κινήσεις και τις φορτώσεις των Ελληνικών δεξαμενοπλοίων καταγγέλλοντας τα με κάθε ευκαιρία στα αφεντικά του, στις Βρυξέλλες και στην Ουάσιγκτον για να τους επιβληθούν κυρώσεις, την στιγμή που η Ελλάδα, παρά το ότι απειλείται από την Τουρκία, αφόπλιζε τις δικές της Ένοπλες Δυνάμεις της για να τους στέλνει όπλα;;;

ΣΤΟΙΧΕΙΟ 2

Ένα τουλάχιστον από τα δεξαμενόπλοια στα οποία έγινε δολιοφθορά, έκανε ΠΟΛΛΑ δρομολόγια μεταφοράς πετρελαίου από το Ρωσικό λιμάνι του Νοβοροσίσκ στις ανατολικές ακτές της Μαύρης Θάλασσας προς λιμάνια της Ρουμανίας!!! δηλαδή η χώρα-πελάτης, που έκανε τις παραγγελίες, ήταν ΜΕΛΟΣ της ΕΕ ΚΑΙ του ΝΑΤΟ (και δεν ήταν η μόνη…)!! Οπότε τίθεται το ερώτημα:

ΠΟΙΕΣ είναι αυτές οι δυνάμεις, που ΜΕΤΑ την εκλογή Τραμπ, και ιδιαίτερα αμέσως μετά την ορκωμοσία του, τιμωρούν με πράξεις ΤΡΟMΟΚΡΑΤΙΑΣ πλοία που έχουν εξυπηρετήσει ακόμα και χώρες της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, οι οποίες συνειδητά παραγγέλνουν Ρωσικό πετρέλαιο για να μην εξοντώσουν οικονομικά τους πολίτες τους και καταρρεύσουν ενεργειακά;;

ΠΟΙΑ είναι η ατζέντα αυτών των ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΏΝ, που θεωρείται σημαντικότερη από την πλήρη διάλυση των οικονομικών των Ευρωπαϊκών οικογενειών και κρατών;;

Να μην πιστέψω;; αυτό που βλέπω μπροστά μου εδώ και μήνες, ότι αυτές οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ δυνάμεις είναι αυτές που θέλουν την επ' άπειρο συνέχιση του πολέμου, δηλαδή τα παλιά γνωστά ΦΙΔΙΑ της Αγγλίας, τα εναγκαλιζόμενα σήμερα με τα νέα ναζιστικά ΦΙΔΙΑ του Κιέβου;

--Οι κυριότεροι εφοπλιστες,σε αυτά που γράφω δεν έχουν σχέση με ΜΜΕ. Κάποιοι άλλοι κρατάνε ισοροπίες. Ζούμε μια ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ εποχή από την παλια κυριαρχια της Δυσης σε εναν πολυπολικο κόσμο όπου το επιχειρηματικό κέντρο του πλανήτη μεταφέρεται στην Ανατολή!!. Στην μεταβατική φάση ισχυροί χάνονται και αδύναμοι αναδεικνύονται. Θέλει πολυ προσοχή, τήρηση ισοροπιών μεταξύ παλιού και νέου ώστε αν είσαι ισχυρός να μην χαθείς. Οι μεγαλύτερες εφοπλιστικές οικογένειες από όσο ξέρω δεν ανακατεύονται με ΜΜΕ στην Ελλάδα!! Απλά πολλοί από αυτούς έχουν τα γραφεία τους και την έδρα τους στην Ελλάδα αλλά τα μάτια τους είναι σε όλη την γη, και άριστα πράτουν, γι αυτό προοδεύουν.
---Διαβάζω ειδήσεις απο 4-5 ειδησεογραφικά σαιτ αντισυστημικά, αλλα συχνά και από δεκάδες άλλα. Κοιταω γρηγορα τους τιτλους ακομα και μικρών ειδήσεων και προσπαθώ να κρίνω ποια είδηση ειναι πραγματικά σημαντική!!! όχι ποια μου προβαλουν ως σημαντική. Οποια κρινω σημαντική την διαβάζω προσεκτικά. Συνηθως οι σημαντικές για μένα ειναι οι ασήμαντες, οι υποβαθμισμένες, αυτές που τα ΜΜΕ πρέπει να πουν μεν αλλά να μην της πάρει χαμπάρι πολύς κόσμος. Ολα αυτα που γραφω τα έχω δει ως ειδήσεις. Φυσικά για να κρίνεις την βαρύτητα της κάθε είδησης πρέπει να την συνδιάζεις στο μυαλό σου με αλλες που έχεις διαβάσει για να δεις αν δένουν μεταξύ τους και αναδεικνύουν κάποια σοβαρότερη αλήθεια. Αν κάτι μου κινήσει το ενδιαφέρον αλλά δεν ξέρω αρκετά γι αυτό κάνω αναζητήσεις στο διαδίκτυο και βρίσκω πληροφορίες. Και κάτι σημαντικό που 1-2 φορές το έχω αναφέρει σε αναρτήσεις. Στην Ελλάδα και γενικά στις δυτικές χώρες μας έχουν δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι όλος ο κοσμος είναι η Δύση. Κόσμος = ΕΕ + Αμερική!! Αυτό μας κάνει να θεωρούμε ειδήσεις μόνο ότι γίνεται στην Δύση!!! ενώ στην πραγματικότητα ο κόσμος, η επιχειρηματικότητα, το χρήμα, οι επιστήμες έχουν μετακινηθεί στην Ασία !!! Γι αυτό ένα μεγάλο μέρος των ειδήσεων που διαβάζω είναι από Ασία και Αφρική!!! Ετσι συνειδητοποιώ τι πραγματικά γίνεται στον κόσμο, όχι στον μικρόκοσμο της Δύσης που άλλωστε σβήνει,
 πόσο μάλλον στον μικρόκοσμο της Ελλάδας!!. Και πιστεψέ με διαπιστώνεις ότι εδώ ζούμε στην σπηλιά του Πλάτωνα που δεν έχει καμμια σχεση με τον πραγματικό κόσμο.

ΟδΕλ

4 σχόλια:

zen είπε...

Ακριβώς ετσι.

Pananas είπε...

to keimeno xanetai sto kata platos .poly kalo arthro omws

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Ναι δυστυχώς ....και ναι ειναι εξαιρετικο ευχομαι να το πρόσεξαν ιδιαίτερα και οι λοιποί αναγνώστες...

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Πρόσθεσα ξανά το κείμενο[στην ιδια αναρτηση στο τελος....δεν γινοταν να κανω καινούρια διότι ηδη διαβαζεται πολυ-απο λινκ που παραπέμπουν σ αυτην την διευθυνση]....επαναλαμβανω ειναι σημαντικο αρθρο για πολλους λόγους και μπράβο σου που το πρόσεξες....