ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 10 Αυγούστου 2025

THE HUNT!!!ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΑΘΛΗΜΑ;;;

 


Από  
(1) Hiddeπ Amur∆Ka: Thr𓂀ce (G)REatEST ॐ (@AmurakaHidden) / X

Είναι το ανθρώπινο κυνήγι το αληθινό βασιλικό άθλημα;

Πολλοί επιζώντες έχουν πει την ίδια ανατριχιαστική ιστορία ανθρώπινων κυνηγετικών πάρτι στα βασιλικά δάση της Γαλλίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. Στους εσωτερικούς κύκλους, δεν ονομάζεται έγκλημα. Ονομάζεται The Hunt.Είναι το ανθρώπινο κυνήγι το αληθινό βασιλικό άθλημα;
«Με πήγαν σε ένα κυνηγετικό πάρτι κοντά στις Βρυξέλλες», κατέθεσε ένας επιζών, «όπου είδα δύο αγόρια και ένα κορίτσι, ηλικίας 14-16 ετών, να κυνηγιούνται και να σκοτώνονται από τις παγκόσμιες ελίτ. Η ομάδα κυνηγιού ανθρώπων φυλασσόταν αυστηρά από την Ολλανδική Βασιλική Φρουρά. Μου είπαν ότι ο βασιλιάς Αλβέρτος του Βελγίου ήταν παρών».
Τα θηράματα απογυμνώνονται, με μόνο παπούτσια, απελευθερώνονται στην έρημο και κυνηγιούνται από στρατιωτικά σκυλιά, ATV και ένοπλους άνδρες. Το κυνήγι είναι μια αρχαία πρακτική, ένα αρχιακό τελετουργικό. Η επιζήσασα του Mk-Ultra Cathy O'Brien θυμάται: «Υπερβολικοί από τα ναρκωτικά, οι Cheney και Bush ήταν πρόθυμοι να κυνηγήσουν».
«Ήταν η εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια ότι το A Most Dangerous Game είχε πολλές παραλλαγές στο κύριο θέμα του να γδυθείς και να αφεθείς ελεύθερος στην έρημο ενώ σε κυνηγούσαν άνδρες και σκυλιά και αν σε έπιαναν, είτε σε δολοφονούσαν είτε σε βίαζαν βάναυσα».
Λαϊκά παραμύθια όπως ο Χάνσελ και η Γκρέτελ δεν είναι απλώς αθώα. Είναι καταπιεσμένες αναμνήσεις.
Τα παιδιά οδηγήθηκαν στο δάσος, κυνηγήθηκαν, αιχμαλωτίστηκαν, παχύνθηκαν και καταναλώθηκαν, αυτός είναι τελετουργικός κανιβαλισμός μεταμφιεσμένος σε «παραμύθια». Τα Βασιλικά Δάση ήταν το αρχικό σκηνικό για αυτές τις «αλληγορίες»Από τις πολυάριθμες μαρτυρίες, αναδύεται ένα μοτίβο και μπορούμε να κατανοήσουμε τους μηχανισμούς της τελετουργίας.
Το ΓΥΜΝΟ είναι τριπλό: τελετουργική ταπείνωση, συμβολική απογύμνωση του θύματος από την ταυτότητά του ΚΑΙ αναγέννηση ως θήραμα. Τα ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ είναι κοροϊδευτικά "προικισμένα" στο θήραμα.
Στην κελτική λαογραφία, τα παπούτσια ήταν διαπραγματευτικά χαρτιά με τον Άλλο Κόσμο. Ένα άτομο που εξαπατηθεί να εγκαταλείψει το παπούτσι του θα μπορούσε να χάσει την ελευθερία ή την ψυχή του.
Το ΔΑΣΟΣ λειτουργεί ως ένας οριακός κόσμος μεταξύ ζωής και θανάτου, πολιτισμού και άγριαςΤα κυνηγετικά σκυλιά συμβολίζουν τον Anubis, τον ψυχοπομπό των νεκρών, τον τελετουργικό οδηγό στον Κάτω Κόσμο.
Ο κανιβαλισμός χρησιμοποιείται συχνά για να κλείσει τον τελετουργικό βρόχο και να απορροφήσει την ενέργεια της ζωτικής δύναμης. Αυτό είναι καθαρά εωσφορικό. Οι συμμετέχοντες συχνά συμμετέχουν σε όρκους αίματος πριν από το κυνήγι.
Στην Πράγα, το κάστρο Houska είναι διαβόητα γνωστό ως η «πύλη προς την κόλαση».
Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν έναν μισό άνθρωπο, μισό θηρίο να κυνηγά έναν άνθρωπο, απηχώντας παράξενα τους υβριδικούς αριστοκράτες του The Hunt. Οι θρύλοι λένε ότι το πηγάδι του βυθίζεται σε ένα ατελείωτο λάκκο από τον οποίο κάποτε αναδύθηκαν φτερωτά πλάσματα.Από τους Αγώνες Πείνας μέχρι την Εκκαθάριση, την Επιβίωση από το Παιχνίδι, το Κυνήγι και το Ready or Not... Το Χόλιγουντ δεν θα αφήσει το θέμα του ανθρώπινου κυνηγιού να πεθάνει.
Όπως εξηγεί ο Jason Christoff, «Οι άνθρωποι που μας κυβερνούν γνωρίζουν ότι δημιουργούμε πραγματικότητα με τις σκέψεις μας. Ξέρουν πώς λειτουργεί η κβαντική φυσική».
«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι αγρότες μας μας αναγκάζουν να παρακολουθούμε "τα επερχόμενα αξιοθέατα" στις ταινίες ή "τα τρέιλερ ταινιών". Αυτό που βλέπουμε γίνεται «μονοπάτι» για να ακολουθήσουμε και «προσελκύουμε» στην πραγματικότητά μας τις εικόνες που τοποθετούν στο μυαλό μας..... που είναι πάντα τρομακτικά στο SIN-E-PLEX».
«Ό,τι υπάρχει στην ταινία REEL γίνεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. Χρησιμοποιούν τους προβολείς ταινιών πάνω μας επειδή είμαστε οι απόλυτοι προβολείς της πραγματικότητας. Μας χρειάζονται για να δημιουργήσουν τον σκοτεινό δαιμονικό κόσμο τους. Είστε ένας δημιουργός μαγείας. Σταμάτα να δανείζεις τη μαγεία σου στο σκοτάδι τους...»Αυτό είναι μαγεία μέσω του κινηματογράφου. Οι περισσότερες από αυτές τις ταινίες είναι τελετουργίες σε κοινή θέα
Το "The Hunger Games" δείχνει τα παιδιά ως θυσιαστική λεία για την ψυχαγωγία της ελίτ. Το "Surviving the Game" είναι για έναν άστεγο άνδρα που παρασύρεται στην έρημο και κυνηγιέται από πλούσιους πελάτες.

Το "Hard Target" αφορά το ανθρώπινο θήραμα σε αστικό περιβάλλον. Το "The Most Dangerous Game" του 1932 είναι το "πρότυπο" για όλα τα άλλα. Το Κυνήγι είναι μια πολιτική σάτιρα που καλύπτει τη δυναμική ελίτ εναντίον αγροτών. Το Ready or Not είναι ένα αριστοκρατικό τελετουργικό συμφώνου αίματος μεταμφιεσμένο σε γαμήλιο παιχνίδι.Στην αρχαιότητα, οι βασιλιάδες δεν κυνηγούσαν για φαγητό, αλλά για εξουσία.
Στη Βαβυλώνα, το κυνήγι ήταν μια τελετή του Κρόνου, συμβολίζοντας τον θεό-βασιλιά ως κύριο της ζωής και του θανάτου. Στα μιθραϊκά μυστήρια, η θανάτωση του ταύρου (ταυροκτωνίας) καθρεφτιζόταν στην ανθρωποθυσία.Στην κελτική παράδοση, το «κυνήγι ελάφι» συχνά αντικαθιστούσε τους ανθρώπους κατά τη διάρκεια της πείνας, όσοι επιλέγονταν γίνονταν προσφορές στον Κερασφόρο Θεό. Το σύγχρονο «ανθρώπινο κυνήγι» διατηρεί αυτό το αρχέτυπο: ο κυβερνήτης ως θηρευτής, το θήραμα ως δοχείο θυσίας, το δάσος ως οριακός χώρος μεταξύ κόσμων.Αυτές δεν είναι μεμονωμένες πράξεις, είναι τελετουργικές μυήσεις, προσφορές και επιδείξεις κυριαρχίας από εκείνους που πιστεύουν ότι κάθονται πάνω από το φυσικό νόμο.Και κάθε φορά που το Χόλιγουντ αναβοσβήνει αυτές τις εικόνες στην οθόνη, καλούμαστε, άθελά μας, να συνεχίσουμε να χτίζουμε την ψυχική τους αρένα. Το κυνήγι δεν τελείωσε ποτέ. Απλώς έμαθε πώς να κρύβεται σε κοινή θέα

**Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια: