ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023

Τά θέματα σε κόμικς, graphic novels και ταινίες, μπορούν να εντοπιστούν στους μύθους και τους θρύλους του αρχαίου κόσμου. Avengers, Transformers («shape shifters») και οι Eternals!!!

 

Avengers, Transformers («shape shifters») και οι Eternals

 «Οι ζωγραφιές των σπηλαίων δεν είναι πιο αληθινές από την κινούμενη εικόνα, ο καλλιτέχνης βλέπει την αλήθεια πίσω από την αλήθεια» 
Τζορτζ Λούκας

Ο Miok (Michael) προκαλεί τον Fallen Angel © Neil Hague 1997

Τα θέματα που βρέθηκαν σε κόμικς, graphic novels και ταινίες, ειδικά τα τελευταία χρόνια, μπορούν να εντοπιστούν στους μύθους και τους θρύλους του αρχαίου κόσμου. Είμαι μεγάλος «παρατηρητής» ταινιών και επομένως αφού διάβασα υλικό και βυθίστηκα σε συμβολισμούς, δεν μπορώ να μην «βλέπω» τα θέματα να μας ξεπηδούν, εσκεμμένα! 

Θα είναι πολύ καιρό, γι' αυτό φροντίστε!


Η μάχη μεταξύ ενός (φιδιού) τέρατος και ενός ήρωα (Ήλιος) είναι ένα κοινό θέμα που βρίσκεται σε όλη τη μυθολογία του κόσμου. Το ίδιο ισχύει και για τις μάχες μεταξύ μιας εξωγήινης εισβολής και μιας ιθαγενούς φυλής που ζει σε αρμονία με το περιβάλλον της, η ταινία Avatar του Τζέιμς Κάμεροντα τελευταία χρόνια εκφράζει πολύ καλά αυτή την έννοια. Οι πιο συνηθισμένοι θρύλοι περιλαμβάνουν μια «δύναμη για το καλό» έναντι μιας «εισβολής τρομοκρατικής δύναμης» που θέλει να πάρει έναν πλανήτη ή έναν πολιτισμό για τους δικούς του σκοπούς/ανάγκες. Αυτές οι διπλές δυνάμεις έχουν απεικονιστεί ως μια φιγούρα του Αγίου Γεωργίου εναντίον ενός Δράκου/Φιδιού και αυτό το θέμα μπορεί να φανεί ξανά και ξανά μέσα από τις ιστορίες του Indara και των Vritra, του Απόλλωνα και του Πύθωνα, του Ιεχωβά και του Λεβιάθαν, μαζί με πολλά άλλα αντίπαλα ζεύγη . Μεταξύ των φιδιοκαταστροφέων λέγεται ότι ήταν και άλλοι «άγιοι όπως ο Άγιος Κλήμης, ο νικητής του Δράκου του Μετς και ο Άγιος Μαρσέλ, ο απελευθερωτής του Παρισιού από το «τέρας» μαζί με τον Άγιο Ρομαίν, του οποίου τα κατορθώματα απαθανατίστηκαν πάνω από το «γκαργκούιγ» του Παρισιού όπως και πολλές άλλες γερμανίδες, ισπανικές, ρώσικες φιγούρες του Saint Michael σε όλη την Ευρω-Ασία.

Αυτό που βρήκα συναρπαστικό είναι οι κόσμοι και τα θέματα που βρίσκονται στα κόμικς (τώρα έχουν μετατραπεί σε ταινίες), ειδικά εκείνα που υπαινίσσονται την «κρυμμένη γνώση» που αξιοποιείται από τον οραματιστή καλλιτέχνη/συγγραφέα τέτοιων καταπληκτικών αφηγήσεων. Όπως έγραψε κάποτε ο Βίκτωρ Ουγκώ,

«Όλα τα γράμματα ξεκίνησαν ως σημάδια και όλα τα σημάδια άρχισαν ως εικόνες»

Ο δημιουργός τέτοιων Graphic Novels και Comics όπως ο Jack Kirby και άλλοι χρησιμοποίησαν θέματα και ιδέες που μιλούσαν για ένα πολύ βαθύτερο στρώμα στα συνηθισμένα θέματα των ηρώων. Ένα παράδειγμα είναι οι αφηγήσεις του Kirby
για μια σειρά ιστοριών που ονομάζονται Eternals (παρακάτω) .

Ερπετοειδείς εναντίον Σκανδιναβών και το πεδίο μάχης όπως πάντα είναι η ανθρωπότητα (γουρουνάκι στη μέση).
 Το The Eternals είναι η ιστορία της συνεχιζόμενης σύγκρουσης μεταξύ των διαφορετικών φυλών της ανθρωπότητας, που επισκιάζονται από τα πλάσματα που πειραματίστηκαν με τους προϊστορικούς πιθηκάριους και τους δημιούργησαν. Στην προϊστορία της Γης, ο Kirby φανταζόταν τεράστιους θωρακισμένους εξωγήινους Ουράνιους που ήρθαν στη Γη και χρησιμοποίησαν πρωτο-ανθρώπους για να γεννήσουν δύο άλλα είδη: τους Αιώνιους , οι οποίοι ήταν γενικά όμορφοι, άνοσοι στον φυσικό θάνατο και διέθεταν υπεράνθρωπες δυνάμεις. και οι Deviants , των οποίων η αδυναμία να αναπαραχθούν με μια συνεπή μορφή παρήγαγε γενιές ατελείωτα ποικίλων, γκροτέσκων τεράτων. 
 Οι Αιώνιοι έγιναν η βάση για τους ανθρώπινους μύθους για τους θεούς και τους αγγέλους. οι Deviants δημιούργησαν μύθους για διαβόλους και δαίμονες. Μύθοι λένε; Θα επανέλθω σε αυτό αργότερα.

Ένας άλλος χαρακτήρας που δημιούργησε ο Κίρμπι ήταν η φιγούρα που μοιάζει με τον Κρόνο, ο Γαλάκτος, του οποίου η προέλευση στις ιστορίες αφορούσε έναν αρχαίο πλανήτη που ονομαζόταν «Taa» («Τα αγαπάς», αν είσαι από το Γιορκσάιρ στο Ηνωμένο Βασίλειο), του οποίου οι πόροι και η ζωτική δύναμη μειώνονταν. Ήταν μια «νεκρή - νεκρή» ζώνη και έτσι ένας επιστήμονας του Τάα στην ιστορία αποφασίζει να πραγματοποιήσει μια τελική διαστημική αποστολή στην καρδιά ενός αστεριού, για να σβήσει σε μια τελευταία φλόγα δόξας, όπως λες. Στην ιστορία του Kirby, η ακτινοβολία του αστεριού σκότωσε όλους όσοι βρίσκονταν στο σκάφος εκτός από εκείνον τον «έναν επιστήμονα», ο οποίος με κάποιο τρόπο επέζησε και εξελίχθηκε σε μια νέα μορφή ζωής. Θα μπορούσατε να πείτε ότι ήταν ένα είδος «άλλου» ανθρώπου των έξι εκατομμυρίων δολαρίων – φιγούρα του Σάουρον που μετά από επώαση για αιώνες (μέσα σε ένα διαστημόπλοιο), τελικά αναδεικνύεται ως ο «θεϊκός» και ελέγχει τον πεινασμένο Γαλάκτο!
Ο «αιώνιος αντίπαλός» του είναι ο Θορ, η νεότερη Σκανδιναβική φιγούρα του Δία.
Ο Κρόνος και ο Δίας το μάχονται ως «Γαλάκτος και Θωρ», ή οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός βλέπουμε, όπως οι θεοί ή οι «προσωποποιημένοι πλανήτες».
Γράφω για αυτό με μεγάλη λεπτομέρεια στο βιβλίο μου Ταξίδια στον Όνειρο .

Ο Γαλακτός του Κίρμπι είναι ένας κακός ήρωας Γκιλγκαμές-Κρόνος «προσωποποιημένος»



  

Στη Σκανδιναβική μυθολογία, για παράδειγμα, ο Θορ λέγεται ότι πηγαίνει για να ψαρέψει τη Βρίτρα, ένα «μεγάλο φίδι», το οποίο βρίσκεται στην πηγή των μεγάλων ποταμών, των θαλασσών και της δύναμης των ωκεανών. Είναι ένας «ηλεκτρομαγνητικός» θεός του ήλιου που αμφισβητεί τη δύναμη της Σελήνης πάνω από τους ωκεανούς...Το σουμεριακό έπος του Γκιλγκαμές τον απεικονίζει επίσης (τον Ήλιο) να παλεύει με ένα φίδι στη θάλασσα, ενώ τον καταδιώκει ο άγγελος του θανάτου. 
Σε πολλούς αρχαίους πολιτισμούς υπάρχουν μύθοι για τους δράκους 
που καταγράφουν έναν «θεό του ουρανού» να νικάει έναν 
Απειλητικό για τη Γη τέρας και κάνει τον κόσμο ασφαλέστερο μέρος για την ανθρωπότητα.
Ωστόσο, όταν εξετάζετε προσεκτικά αυτά τα θέματα αρκετά συχνά, υπάρχουν αντιφάσεις.

Παρατηρητές, Μάγοι και Μεταλλαγμένοι έχουν προσγειωθεί!

Πρόσφατα παρακολούθησα την ταινία The Avengers Assemble και δεν σοκαρίστηκα όταν μου υπενθύμισαν τις ατελείωτες συνδέσεις με τα ίδια θέματα που εμφανίζονται σε άλλες ταινίες του ίδιου είδους σχεδόν κάθε χρόνο και φυσικά η σύνδεση με τον αρχαίο μύθο θα γίνει προφανής καθώς προχωρώ. Φυσικά, αυτή η ταινία που μετατράπηκε στην Marvel Comic συνδύαζε πολλά νήματα και θέματα που συνδέονται με άλλες ταινίες κόμικ, κυρίως με την ταινία Thor που κυκλοφόρησε το 2010. 


 Εν ολίγοις, η πλοκή του Avengers Assemble περιβάλλει μια εισβολή του Θεού Λόκι (κάτω), για τον Λόκι, δείτε επίσης τον Εωσφόρο, τον απατεώνα και τον ετεροθαλή αδελφό του Θεού Θορ. Ο Λόκι είναι ένας θεός της φωτιάς, που φέρνει το χάος και την κακία που λέγεται ότι έκανε «σύμφωνο» με αυτό που ο Σκανδιναβικός μύθος αποκαλεί τους Γίγαντες του παγετού που εναντιώθηκαν στον Άσγκαρντ (ένας από τους Εννέα Κόσμους) και στην ισορροπία του Σύμπαντος. Όπως ο Haokah (ή αφύσικος θεός) που μερικές φορές απεικονίζεται ως κλόουν σε αρκετές φυλές των ιθαγενών της Αμερικής, ο «Loki» μπορεί να «μετατοπιστεί» και να έχει τη δύναμη να βρίσκεται σε «πολλά μέρη ταυτόχρονα». Ας πούμε ότι χρησιμοποιεί την ολογραφική φύση της πραγματικότητας για να εξαπατήσει και να χειραγωγήσει όσους δεν έχουν πλήρη επίγνωση!

Η κόρη του Loki, της θεάς Hel, (όπως ο γίγαντας Haokah), λέγεται ότι έχει διπλή όψη, πόνο και ευχαρίστηση, ζεστό και κρύο, δύναμη και μαγεία. Όντας ο κυρίαρχος των ονείρων, ο Haokah, όπως και οι σαμάνοι της αρχαίας φυλής των δύο κέρατων, λέγεται ότι ήταν σε θέση να «διασχίσουν το χρόνο» και να κινηθούν μεταξύ διαφορετικών διαστάσεων (πραγματικοτήτων). Το ίδιο λέγεται για τη δυτικοαφρικανική θεότητα Eshu (πάνω δεξιά), την οποία οι Γιορούμπα θεωρούν θεό απατεώνα. Η συγκεκριμένη φιγούρα ήταν επίσης ικανή να ταξιδεύει στο χρόνο, να στοιχειώνει τις πύλες (portals) και να μετατρέπεται σε διαφορετικές μορφές – ένα κοινό θέμα! Σε ένα ποίημα των Γιορούμπα σχετικά με τον Εσού λέει:

«Ο Εσού πετάει μια πέτρα σήμερα και σκοτώνει ένα πουλί χθες».

Αυτή η συγκεκριμένη φράση σχετίζεται άμεσα με την ικανότητα να ταξιδεύει κανείς πίσω στο χρόνο και υποδηλώνει ότι εκείνοι που μπορούν να λειτουργήσουν εκτός του «γραμμικού χρόνου» είναι ικανοί στο χειρισμό του χρόνου. Οι Eshnu, όπως οι Loki είναι «κέρατα», έτσι και ο Κέλτικος θεός Cernunnos, (ο κυνηγός/σαμάνος) λέγεται επίσης ότι μπορεί να κινείται μεταξύ διαφορετικών κόσμων. Κάνοντας αυτό λέγεται ότι αυτές οι οντότητες/θεοί παγιδεύτηκαν μεταξύ καλοπροαίρετων και κακόβουλων δυνάμεων, (συχνά συμβολίζονται με το να έχουν δύο πρόσωπα) και επομένως αντανακλούσαν τη δυαδικότητα της ζωής. Για αυτόν τον λόγο οι θεοί απατεώνων συνδέονται συχνά με τον χριστιανικό διάβολο, τον Εωσφόρο και τους αντίθετους τους, τον σωτήρα θεό «Ήλιο» σε πολλά συστήματα πεποιθήσεων. Και οι δύο είναι εκδοχές του ίδιου αρχέτυπου που φέρουν συμβολισμό που αναφέρεται στη δυαδικότητα των δυνάμεων φωτός και σκότους.

n Σκανδιναβικός μύθος και θρύλος Ο Λόκι είναι ο πατέρας του Hel, (όπου προέρχεται η λέξη Hell) του λύκου Fenrir (λυκάνθρωποι;) και του παγκόσμιου φιδιού Jörmungandr (ένα γιγάντιο φίδι που απειλεί τη Γη). Σύμφωνα με τους μύθους, ο Jörmungandr μεγάλωσε τόσο πολύ που μπόρεσε να περιβάλλει τη γη και να πιάσει τη δική του ουρά (το Ouroboros)
Ως αποτέλεσμα, έλαβε το όνομα «World Serpent». Λέγεται ότι όταν ο Jörmungandr αφήσει την ουρά του, ο κόσμος θα τελειώσει! 
Ο πρωταρχικός εχθρός του Jörmungandr είναι ο θεός Thor, ο αδερφός του Loki… 
Οι οικογένειες του Θεού μπορεί να είναι τόσο περίπλοκες!

Τάξη έξω από το χάος

Στην ταινία The Avengers Assembly, ο Loki χρησιμοποιεί «τεχνολογία που αλλάζει το μυαλό» για να αποκτήσει έναν επιστήμονα και έναν πράκτορα για να τον βοηθήσει να ανοίξει μια «δονητική γέφυρα» (ένα φινιστρίνι) στον ουρανό που θα επιτρέψει στη δύναμη εισβολής, το Chitauri, πτώση στη Γη», ή την ανάβαση στο «Παγκόσμιο Δέντρο».
Οι γέφυρες και οι πόρτες συμβολίζουν τη συνάντηση δύο κόσμων .

Ο εισβολέας των ερπετοειδών στρατού (οι Chitauri) πέφτουν στον ανθρώπινο κόσμο στην ταινία Avengers (δεξιά)


Τα Τσιταρούι με «πολύ ερπετοειδές όψη» κατεβαίνουν μέσα από μια τρύπα λιμανιού ή «τρύπα» στον ουρανό που δημιουργείται μέσω της εκμετάλλευσης «ποσοτήτων Φουκουσίμα» και «πέρα από» ποσότητες ακτινοβολίας γάμμα που περιέχονται σε έναν «άλλοκοσμο» κύβο που ονομάζεται «Tesserat», ο οποίος κλέβεται από τον Λόκι (κάτω αριστερά) από την Υπηρεσία «Παγκόσμια Κυβέρνηση» που ονομάζεται SHIELD Η πλοκή εμπλέκει επίσης τον φανταστικό δισεκατομμυριούχο και ιδρυτή της Stark Industries "Tony" Stark, γνωστό και ως Iron Man (κάτω δεξιά) . Το κοστούμι του και οι «δυνάμεις» του είναι πολύ συμβολικά για την πρόοδο της «ρομποτικής, της κυβερνητικής και της τεράστιας ώθησης για υπερανθρωπισμό από την ελίτ σήμερα μέσα στο στρατιωτικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα.

Πιστός στο κόμικ ο Λόκι φτάνει στη Γη για να φέρει σε πέρας τα αρχαία κείμενα, όπως η Βρετανίδα Έντα τα γεγονότα γνωστά ως Ragnarök, ένα αποκαλυπτικό «τελικό παιχνίδι» που περιλαμβάνει αρκετούς Θεούς (Υπερήρωες) και την ανθρωπότητα να πολεμούν μια δύναμη αρπακτικών. 
Η λέξη "ragnarök" είναι ένα σύνθετο δύο λέξεων, η πρώτη λέξη στο σύνθετο, ragna, είναι ο πληθυντικός του γένους του regin ("θεοί" ή "εξουσιαστές δυνάμεις"), που προέρχεται από τον πρωτογερμανικό όρο "ragen". Η δεύτερη λέξη, rök, έχει διάφορες έννοιες, όπως «ανάπτυξη, προέλευση, αιτία, σχέση, μοίρα και τέλος». Η ταινία δεν απογοητεύει σε αυτό το τμήμα όταν πρόκειται για τον χρόνο άφιξης του Loki και το χάος που ακολουθεί.

Ο Όντιν ο «μονόφθαλμος» που πλαισιώνεται από τους γιους του Θορ και Λόκι

Ο «Πατέρας» της Ανθρωπότητας και τα «ψυχρά» Minions του

Μεγαλωμένος από τον μονόφθαλμο Πατέρα του, τον Θεό του Κρόνου/Ήλιου, Όντιν (τον υποδύεται ο Άντονι Χόπκινς στη σχετική ταινία Thor ), ο Λόκι συνδέεται επίσης γενετικά με τους Γίγαντες του παγετού (κακές δυνάμεις) και την επιθυμία τους να ελέγχουν την κυριαρχία των θεών και των κόσμων. επηρεασμένοι από αυτούς. Αισθάνομαι ότι οι θρύλοι των Γιγάντων του παγετού (παρακάτω) στον Σκανδιναβικό μύθο σχετίζονται συμβολικά με τους «Παγωτούς Δακτυλίους» του Κρόνου και τις δυνάμεις που επενδύονται σε αυτό που τα κείμενα του Nag Hammadi (Γνωστικά) αποκαλούν Άρχοντες.

Οι ψυχρόαιμοι (ερπετοειδής εμφάνιση) Frost Giants
Οι Τιτάνες από την ταινία Immortals και η ολοένα αυξανόμενη παγκόσμια αστυνομική δύναμη «που μοιάζει με ερπετά από μηχανή»
Η νοημοσύνη που κατοικεί «πάνω» και «μέσα» στον πλανήτη Κρόνο/Κρόνο (ο οποίος προσπάθησε να επηρεάσει τη Γη – τη μέση Γη), είναι κατά την άποψή μου, κατά την άποψή μου, μια μεταλλική, ρομπότ, σαν ορκ, «δαιμονική δόνηση». που έχει  «πέσει» σε συχνότητα και χρειάζεται να συλλέξει άλλες μορφές ζωής (ενέργεια) για να επιβιώσει. 
Ο Κρόνος είναι το «άστρο του θανάτου» και ο πλανήτης της συστολής και ως «Πλανήτης του Θανάτου» φοβάται το δικό του τέλος. Επίσης, τροφοδοτεί το κλασικό παράσιτο (τον «τροφοδότη» και τον «χάκερ») άλλων μορφών ζωής. Ο πίνακας του William Blake The Ghost of a Flea(Ολοκληρώθηκε μεταξύ 1819 και 1820) δείχνει το «πνεύμα ενός ψύλλου», όπως θα μπορούσε να φανεί σε μια άλλη πραγματικότητα. Πολλά «παράσιτα του άλλου κόσμου» όπως το «Orc, το Goblin και οι «Titans» (επάνω αριστερά), όταν φαίνονται από ένα άλλο επίπεδο πραγματικότητας, εκδηλώνονται ως το σύστημα ελέγχου. Η αυξανόμενη στρατιωτικοποίηση της αστυνομίας (πάνω δεξιά) «παγκόσμια» δεν είναι τίποτα άλλο από τους Τιτάνες με στολή που διασταυρώνονται με τον Μπάτμαν…μμμ αναρωτιέστε γιατί; Είναι μια «κατάσταση του μυαλού» και προέρχεται από την ίδια πηγή προέλευσης. Οπτικά γίνεται πιο εύκολο να το δεις σήμερα!

Ο Λόκι συντονίζει τις καρδιές και το μυαλό στη δόνηση του

Η σύνδεση του Λόκι, του Εωσφόρου, του Προμηθέα και επομένως του Κρόνου (ή του γιου του Κρόνου) του Όντιν γίνεται πιο εμφανής μόλις μελετήσετε το συμβολισμό και τη μυθολογία. Το φως του κόσμου (ο πυρσός) είναι ένας συγκεκριμένος τύπος φωτός που έχει κρατήσει την ανθρωπότητα σκλαβωμένη με τις φυσικές αισθήσεις – η «δόνηση παγώματος». 
Στην ταινία ο Λόκι αγγίζει τις «καρδιές» των θυμάτων του με το σκήπτρο του να αφαιρεί τη «συνείδησή» τους και ουσιαστικά να τις κατέχει με την ψυχρή, άκαρδη, ζωτική του δύναμη.

 Το λιοντάρι Ασλάν πρέπει να έρθει και η ενέργεια του Ασλάν έρχεται να τελειώσει τη δόνηση παγώματος!

Η απόλυτη περσόνα του Loki αποτυπώνεται στην ταινία Avengers όταν μπαίνει στο «ανθρώπινο βασίλειο» και απαιτεί να αναγνωριστεί ως ο «πατέρας» τους, ο «φυσικός τους κυβερνήτης». Με τον αλαζονικό και «δικτάτορα» τόνο του λέει·


"Γονάτισε μπροστά μου. είπα; ΓΟΝάτισε! Δεν είναι πιο απλό; Δεν είναι αυτή η φυσική σου κατάσταση; Είναι η άρρητη αλήθεια της ανθρωπότητας ότι λαχταράς την υποταγή. Το φωτεινό δέλεαρ της ελευθερίας μειώνει τη χαρά της ζωής σου σε έναν τρελό αγώνα για δύναμη. ταυτότητα. 
Φτιάχτηκες για να σε κυβερνούν. 
Στο τέλος πάντα θα γονατίζεις».

«Calling Cubes» για αόρατες δυνάμεις στη Γη!

Ένα άλλο θέμα στην ταινία Avengers είναι αυτό ενός ισχυρού κύβου που μοιάζει με εξωγήινους (που ονομάζεται Tesserat) που έχει τέτοια δύναμη, που έφερε τον Loki πίσω στη Γη για να τον αποκτήσει και να τον χρησιμοποιήσει για τους κακούς του σκοπούς. Η ίδια ιδέα μπορεί να βρεθεί στις ταινίες Transformers , όπου το «All Spark» (ένας κύβος) αναζητείται από τους «Decepticons», οι οποίοι επίσης προκαλούν όλεθρο στη Γη και χρησιμοποιούν τη ραδιενεργή του δύναμη για να ανοίξουν ένα φινιστρίνι στον ουρανό. φέρτε στην πραγματικότητα της Γης εκεί τον δικό σας κόσμο - το Cybertron. Στην ταινία Immortals (2011) ο συμβολισμός δεν θα μπορούσε να γίνει πιο κραυγαλέος όταν χρησιμοποιήθηκε ένας κύβος για να φυλακίσει τη φυλή των Τιτάνων στην κοιλιά του όρους Τάρταρος για να απελευθερωθεί από τον τυραννικό «κερασοφόρο» βασιλιά Υπερίωνα.
All Spark ( Transformers ), Tesserat ( Avengers ) και Titan φυλακή ( The Immortals ) στις ταινίες
Η «μετατροπή» της ατμόσφαιράς μας σήμερα σε μια πιο ραδιενεργή, πιστεύω, είναι μέρος της συνωμοσίας για τη βοήθεια στη γενετική μετάλλαξη και τη μαζική θανάτωση της ανθρωπότητας από μια δύναμη που δρα μέσω των ιερατειών που ευθυγραμμίζονται με τον «εξωγήινο» τους. απάνθρωποι) οι πλοίαρχοι και η τεχνολογία της οποίας είναι κύριοι.

 
αριστερά) το λογότυπο για τα Decepticons στην ταινία Transformers ) που βρέθηκε στην απόκρυφη αριθμολογία! Σωστά) Το Δέντρο της Ζωής είναι ένας διπλός κύβος (τεσεράκτ)-10 σεφιρώθ και μπορεί να βρεθεί στην οροφή κάθε καθεδρικού ναού.
Αυτοί οι κύβοι συμβολίζουν τη δύναμη της ζωής και την ιερή γεωμετρία που χρησιμοποιούσαν τα αρχαία ιερατεία για να μεταφέρουν δύναμη (αόρατη) ανά τους αιώνες. Η σύνδεση του Κρόνου με τον κύβο είναι επίσης εμφανής στη Μέκκα Κάαμπα (ο μαύρος κύβος) και η συμβολική του σχέση με το 'Εξάγωνο' Άστρο του Δαβίδ και φυσικά τον χριστιανικό σταυρό (ο κύβος χωρίς συσκευασία).
Το Δέντρο της ζωής είναι επίσης εμφανές στα Sephiroth που είναι τοποθετημένα σε διπλό κύβο και μπορεί να βρεθεί στην αρχιτεκτονική των καθεδρικών ναών και των θρησκευτικών ναών σε όλο τον κόσμο. Η θρησκεία είναι η μεγαλύτερη μορφή «εσωτερικού» ελέγχου του νου στον πλανήτη, οπότε τι υπάρχει μέσα στον κύβο της Μέκκας;
Η απόκρυψη εξωγήινων πομπών, συσκευών ενεργειακής θυρίδας «μέσα» σχετικά εξωτερικά εικονίδια και σύμβολα θα ταίριαζαν τέλεια, εάν θέλετε να κάνετε τις μάζες που στροβιλίζονται να εστιάζουν την ενέργειά τους σε αυτήν την πηγή «κρυμμένης δύναμης». Η εστίασή μας δίνει ενέργεια στους αόρατους κόσμους!

Ο «μυστηριώδης κύβος της Μέκκας» σύμβολο και ενέργεια του Κρόνου 




Άλλα θέματα σχετίζονται με τις ιστορίες των Archons στη Βιβλιοθήκη Gnostic Nag Hammadi που αναζητούν επίσης «κόσμους» που μπορούν και αυτοί να συλλέξουν, να αναπαράγουν και να ελέγξουν. Στην ταινία Second Transformers ( The Revenge of the Fallen ) η πλοκή υπαινίσσεται μια αρχαία εποχή όταν οι Primes , μια φυλή νοημοσύνης ρομπότ (γίγαντες) που μπήκαν στο ηλιακό μας σύστημα αναζητώντας «Ήλιους για συγκομιδή» για να διατηρήσουν το δικό τους πλανητικό ζωντανό σύστημα. Παρά την προφανή μυθοπλασία σε αυτές τις ιστορίες, βρίσκω την έννοια της «συλλογής» των Suns αρκετά ενδιαφέρουσα. Η σύνδεση με τα θέματα στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών του Τόλκινκαι η αρπαγή δύναμης από τον «μεταλλικό», «ραδιενεργό» (κακό) Σάουρον πάνω από τη «Μέση Γη» (πιθανώς μια αρχαία ξηρά που κάποτε υπήρχε) πολύ συμπτωματική οπτικά . 
Έχουν πιει όλοι αυτοί οι σκηνοθέτες το ίδιο ρόφημα;

Ήταν ο Κρόνος ο Ήλιος μας (την εποχή μιας Χρυσής Εποχής στη Γη) συλλέχθηκε από μια εξωγήινη νοημοσύνη; Και αν ναι, η ενέργειά του «μεταμορφώθηκε» σε Μαύρο Ήλιο ; 
Ο Κρόνος είναι ένα αστέρι νάνος, επομένως η ιδέα αυτού του «Γίγαντα του Αέριου», μαζί με τον Δία (και η πηγή των μεγάλων αρχαίων μύθων «μάχης και σύγκρουσης») που επηρεάζουν τη Γη, είναι «μεγαλύτερη» από ό,τι θα αντιλαμβάνονταν οι περισσότεροι. Ερωτήσεις στις οποίες δεν μπορώ να μπω εδώ γιατί θα χρειαζόταν να γράψω άλλο ξεχωριστό άρθρο. 


Η «Πτώση» και η «Άνοδος» του Αρπακτικού

Υπάρχουν πολλές πηγές στον αρχαίο κόσμο που αναφέρονται σε μια εισβάλλουσα «εξωγήινη» δύναμη που προκαλεί τον όλεθρο στη Γη. Στην ταινία Avengers , ο χαρακτήρας που υποδύεται ένας «μονόφθαλμος» Samuel L Jackson (Fury) είναι ο επικεφαλής μιας μυστικής οργάνωσης που ονομάζεται SHIELD, αντιπροσωπεύει το (Strategic Hazard Intervention Espionage Logistics Directorate) και είναι μια μυστική μονάδα χρηματοδοτούμενη από τα Ηνωμένα Έθνη με ένα μυστικό συμβούλιο που διευθύνει και ελέγχει τις δραστηριότητές του. Το λογότυπο της Nasa εμφανίζεται επίσης σε αυτήν και σε πολλές άλλες ταινίες και στο θέμα η όλη επιχείρηση υπονοεί το «πρόγραμμα Star Wars» και την τεχνολογία του που θα χρησιμοποιηθεί για την άμυνα της Γης ως «εξωτερική απειλή από εξωγήινους». Όπως έγραψε ο James Wilsdon για τον βρετανικό Guardianεφημερίδα πριν από χρόνια σε σχέση με το εκτεταμένο πρόγραμμα Star Wars:

«... ο στρατιωτικός έλεγχος του διαστήματος ήταν ο μόνος τρόπος για την Αμερική να αποφύγει ένα «διαστημικό» Περλ Χάρμπορ».

Προσωπικά θα κοίταζα τον ωκεανό για αποκάλυψη, αλλά θα το καταλάβω σε λίγο.

Ο συμβολισμός του Κρόνου και του Δία σε μια ταινία… ωραία.
Παρόμοια θέματα έχουν παρατηρηθεί και σε άλλες ταινίες με το στυλ «στρατιωτικός συναντά την εξωγήινη τεχνολογία» και όχι μόνο στις ταινίες Transformers . Οι X-men είναι άλλες ταινίες που συγκεντρώνουν μια ομάδα μεταλλαγμένων για να υπερασπιστούν την ανθρωπότητα από μια πιθανή απειλή από άλλους μεταλλαγμένους. Δεν έχω χρόνο να μπω στον συμβολισμό «Χ» εδώ, αλλά και πάλι αυτό είναι ένα εικονίδιο που βασίζεται στον Κρόνο και σχετίζεται με τον «σπασμένο σταυρό» μεταξύ πολλών άλλων πραγμάτων. Οι ταινίες Spiderman και το Fantastic Four (υπάρχει πάλι αυτός ο αριθμός) είναι επίσης ταινίες που προωθούν τα θέματα της γενετικής μετάλλαξης, των εισβολών από άλλους κόσμους και των επιπτώσεων της ακτινοβολίας στην ανθρωπότητα. Το βρίσκω απίστευτα διασκεδαστικό ότι η πιο πρόσφατη ταινία Spiderman The Amazing Spiderman, έχει μια σαύρα ανθρωποειδές (Dr Lizard) έχει τον αντίπαλό του.

Όπως περιγράφω στο βιβλίο μου Journeys in the Dreamtime , υπάρχει μια σύνδεση με αυτή τη διαρκώς αυξανόμενη εμφάνιση μιας συνείδησης αρπακτικών (η οποία κατά κύριο λόγο παίρνει μια δαιμονική ερπετική μορφή), ώστε να μπορούμε συλλογικά να το «δούμε» και να «να το αντιμετωπίσουμε». Βρισκόμαστε τώρα στην εποχή της αποκάλυψης και επομένως ό,τι έχει μείνει κρυφό από την αληθινή μας όραση (την περιορισμένη όρασή μας) θα φανεί. Θαυμάζω τους συγγραφείς του τελευταίου καιρού που έχουν εντοπίσει, πολύ λογικά, τη φύση του ψυχοπαθή στον κόσμο μας και τη ζημιά που έχουν προκληθεί από αυτούς. αλλά , αν ενεργεί σαν ερπετό, «σκέφτεται σαν ένα», μοιάζει με ένα (βλέπε πάνω και κάτω) και προκαλεί τον όλεθρο σαν ένα με τόσο προβλέψιμο τρόπο, 
τότε ας το ονομάσουμε όπως είναι παιδιά!

Η λέξη αρπακτικό, που προέρχεται από το λατινικό predator, (praedari) και σημαίνει «αρπάζω ως λεηλασία» . Ακολουθούν οι ορισμοί του λεξικού ενός αρπακτικού:

  • σαρκοφάγο ζώο ή καταστροφικός οργανισμός: σαρκοφάγο ζώο που κυνηγά, σκοτώνει και τρώει άλλα ζώα για να επιβιώσει ή οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός συμπεριφέρεται με παρόμοιο τρόπο.
  • Κάποιος που λεηλατεί ή καταστρέφει: άτομο, ομάδα, εταιρεία ή κράτος που κλέβει από άλλους ή καταστρέφει άλλους για κέρδος.
  • Αδίστακτα επιθετικό άτομο: κάποιος που είναι εξαιρετικά επιθετικός, αποφασιστικός ή επίμονος (αποδοκιμαστικός)
  • Άπληστα καταστροφικό: άπληστα πρόθυμος να κλέψει ή να καταστρέψει άλλους για κέρδος
    .
  • Ανελέητα επιθετικός: εξαιρετικά επιθετικός, αποφασιστικός ή επίμονος (αποδοκιμαστικός)

Όλα τα παραπάνω περιγράφουν τη στάση των ελίτ δομών εξουσίας που κυριάρχησαν στην κοινωνία μας σε όλη την ιστορία. Είτε πρόκειται για τραπεζικές (αρπακτικές οικονομικές) επιθετικές ενέργειες εναντίον οποιουδήποτε ζωντανού πλάσματος - όλες είναι ληστρικές από τη φύση τους. Όλος ο πόλεμος, η τρομοκρατία, οι επιθέσεις στην οικολογία των πλανητών, τα συστήματα ελέγχου και διακυβέρνησης μέσω του φόβου , τόσο κρυφής όσο και φανερής φύσης, αποτελούν μέρος του ληστρικού ρεύματος της συνείδησης. Στην πραγματικότητα, η ίδια η φύση της ανθρώπινης ζωής έχει γίνει ένας «παράδεισος των αρπακτικών» για δυνάμεις που δεν σέβονται τη ζωή και αυτός ο πλανήτης και η συνείδηση ​​των αρπακτικών , όπως τον αποκαλώ , είναι το ίδιο το σύστημα στο οποίο έχουμε βυθιστεί. Αλλά όχι για πολλά ακόμη χρόνια.

Το Ghost of a Flea του William Blake (δεξιά)

Στη φύση, η λέξη «αρπακτικό» δημιουργεί εικόνες τίγρεων, κροκόδειλων, λιονταριών και άλλων «ανθρωποφάγων» πλασμάτων. Αυτά τα ζώα ονομάζονται συχνά «Άλφα Αρπακτικά», επειδή είναι μέρος μιας αρχαίας ομάδας που πάντα «ληρούσε» άλλα ζώα, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων. Σύμφωνα με επιστήμονες όπως ο David Quamman στο βιβλίο του The Monsters of God , η συνείδηση ​​των αρπακτικών είναι μέρος της εξέλιξής μας και η λατρεία της μέσω των ζώων Άλφα (λιοντάρια, κροκόδειλοι, ερπετά κ.λπ.) σχετίζεται με την ανάγκη μας να υπερβούμε το φυσικό (με βάση τον φόβο). ) περιβάλλον στο οποίο είμαστε φτιαγμένοι να επικεντρωνόμαστε.

Η λατρεία των άλφα αρπακτικών μπορεί να βρεθεί σε όλους τους αρχαίους αυτόχθονες πολιτισμούς και είτε πρόκειται για την ευλάβεια του λιονταριού στη Βίβλο (περίπου 130 φορές για την ακρίβεια) είτε μέσω των τελετών φιλιού του καρχαρία του Taka Manacca στα νησιά του Ειρηνικού, του ανθρώπου Η ευλάβεια ενός «μη ανθρώπου» αρπακτικού θεού είναι ακόμα η ίδια. Ποια είναι όμως η αληθινή φύση της συνείδησης των αρπακτικών; 
Βρίσκω τους «δεινόσαυρους» τους πιο προφανείς από τους αρχικούς μας «επίσημους» άλφα αρπακτικά και θα το έλεγα σε εκείνους που ακόμα δεν μπορούν να βρουν το κεφάλι τους γύρω από ένα αρχαίο «είδος ερπετών» που «δρα» σαν «ανθρωποειδή αρπακτικό» ( τόσο στο πνεύμα όσο και στο επίπεδο του μυαλού της), 
πρέπει να ανοίξεις το μυαλό σου σε «όλες τις πιθανότητες»! 

Είναι εντάξει να δεχόμαστε ατελείωτη ιστορική τέχνη, τεχνουργήματα, «θρησκευτική τέχνη» και άλλα περίεργα ευρήματα ως οπτικές ερμηνείες ενός ψυχοπαθή, αλλά σε ποιο σημείο βλέπουμε κάποια σημαντική οπτική κοινότητα που ουρλιάζει… Είναι ένας δαίμονας/ερπετό/οντότητα. 
Μια οντότητα που μπορεί να κατέχει και επομένως να «μεταμορφώσει» άλλη ενέργεια/ύλη στην ομοιότητα του ενεργειακού πεδίου της δικής της. 
Πώς πήγε η σειρά τραγουδιών παιδικών κινουμένων σχεδίων Transformers… “Transformers - ρομπότ μεταμφιεσμένα” , 
Θα μπορούσε να είναι, «ανθρώπινος ψυχοπαθής – δαίμονες μεταμφιεσμένοι» .

Είκοσι άτομα και πλέον, συμπεριλαμβανομένου και εμένα, είδαμε μια τέτοια «μεταμόρφωση» στα σύννεφα πάνω από μια αρχαία Πύλη Αστέρων στο Περού (Aramu Muru), όταν ένα δαιμονικό πρόσωπο (κάτω) εμφανίστηκε στα σύννεφα πάνω από έναν τεράστιο πετρωμένο σχηματισμό βράχου που έμοιαζε όπως ήταν "προορίζεται να κοιτάξει" - 
σαν γιγάντια πέτρα (πολυδιάστατη) φιγούρα ερπετού/ανθρώπου!

Το Star Gate στο Περού (Aramu Muru) παρατηρεί το κρανίο του ερπετού στα αριστερά και έναν κοιμισμένο δράκο στο παραμύθι του (δεξιά)

 

Άλλα παράξενα πλάσματα

Σε σχέση με τα παραπάνω έχουμε επίσης ταμπλέτες που δείχνουν αρχαία σχέδια του πλάσματος Mokele-mbembe, τα οποία έχουν δει επίσης στα σπήλαια της Εποχής των Παγετώνων Pergouset της Γαλλίας, που ρίχνουν φως σε μια πολύ διαφορετική κατανόηση του εξελικτικού μας παρελθόντος. Αυτά τα πλάσματα με μακρύ λαιμό σαν στεγκόσαυροι μπορούν να φανούν απεικονισμένα ανάμεσα σε πιο αναγνωρίσιμα ζώα και σκηνές της καθημερινής ζωής. Παρόμοιες εικόνες μπορούν επίσης να βρεθούν σε αυτό που είναι γνωστό ως «Παλέτα του Namer» (κάτω αριστερά) από τη Βασιλική Δυναστεία της Αιγύπτου που χρονολογείται το 3100 π.Χ. Αυτές οι εξαιρετικά διακοσμητικές πλάκες δείχνουν τα ίδια πλάσματα που απεικονίζονται στους τοίχους των σπηλαίων στο Pergouset, να κρατιούνται από ανθρώπους, πιθανώς γίγαντες, σε μακριές ράβδους. 
Σημειώστε τις θεότητες ταύρου (κέρατα) που πλαισιώνουν την παλέτα.

http://www.omniology.com/IcaPeruDinoCeramicArt.html

Η «λογική και ο λόγος» πίσω από αυτές τις εικόνες στην παλέτα και ο ρεαλισμός άλλων ζώων και ανθρώπων που απεικονίζονται γύρω τους, προϋποθέτει ότι οι αρχαίοι μας πρόγονοι «θα μπορούσαν» πράγματι να έχουν δει αυτά τα πλάσματα; Δεν θα μάθουμε ποτέ με σιγουριά. Ωστόσο, παρόμοια θέματα ανθρώπων και δεινοσαύρων που συνυπάρχουν στη γη μπορούν επίσης να φανούν στην τεράστια συλλογή πέτρινων γλυπτών που ανήκει στον Δρ Janvier Cabrera που ζει στην Ica, 150 χιλιόμετρα από τη Nazca στο Περού. Η συλλογή του από πέτρες και γλυπτά από πηλό (πάνω δεξιά) καλύπτεται από μυστήριο και «επιστημονική αβεβαιότητα», όσον αφορά την ηλικία τους. Ωστόσο, λέγεται ότι αυτά τα συγκεκριμένα αντικείμενα προήλθαν από σπηλιές κάτω από τη διάσημη έρημο Nazca (που αποσιωπήθηκαν από τις αρχές) και απεικονίζουν πολλούς πιθήκους σαν ανθρώπους να καβαλούν στις πλάτες δεινοσαύρων, χρησιμοποιώντας τηλεσκόπια, 

Αλλά δεινόσαυροι και άνθρωποι συνυπήρχαν μόνο στις ταινίες, ναι, σωστά;

Εισβολή ερπετοειδών θεών και φινιστρίνιων στον ωκεανό

Πολλές αρχαίες μαρτυρίες σε όλο τον κόσμο για μια δύναμη εισβολής που διείσδυσε και κατέλαβε την πραγματικότητά μας και έδωσε τέλος στην κοινωνία της Χρυσής Εποχής εν μέσω απίστευτων κατακλυσμικών γεγονότων που περιελάμβαναν μια «Μεγάλη Πλημμύρα» ή παγκόσμιο τσουνάμι.
Έχω δει πολλά ζωντανά όνειρα που μιλούν για μια παρόμοια αφήγηση στους καιρούς που ζούμε τώρα, επομένως θα έλεγα «να προσέχετε τους ωκεανούς, όχι τους ουρανούς» όταν πρόκειται να δείτε πώς η ανθρωπότητα θα «εισβληθεί» για άλλη μια φορά. Η ταινία Battleship (κάτω δεξιά) έθιξε επίσης παρόμοια θέματα με τις εξωγήινες μηχανές της να αναδύονται για να εισβάλουν στον πληθυσμό της επιφάνειας.

Σε άλλα όνειρα έχω δει τον ωκεανό να ανοίγει, σαν μια τρύπα από βύσμα και τα αρχαία υποβρύχια να βγαίνουν στην επιφάνεια μέσα σε έναν κόσμο σκότους, φωτισμένους από έναν φλεγόμενο κομήτη που τρέχει στους ουρανούς. Το πλησιέστερο που έχω δει οπτικά σε αυτές τις τρύπες στον ωκεανό είναι οι όχθες των Μπαχάμες (κάτω αριστερά) που κατεβαίνουν πέρα ​​από τα 2800 πόδια σε βάθος. Οι τρύπες θα μπορούσαν να προκλήθηκαν από χτυπήματα μετεωριτών ή αστεροειδών;

Θα 'παρακολουθούσα' τα φινιστρίνια στον ωκεανό και τη σύνδεσή τους με την εσωτερική Γη!

Στην ταινία Avengers , (όπως και στους Transformers ), οι εισβολείς είναι ξεκάθαρα ερπετοειδείς και στην περίπτωση του Avengers Assemble και οι δύο είναι «μεταλλικοί και ερπετοειδείς». 
στην ιδέα και ονομάζονται ακόμη και Chitauri!

Αναρωτιέμαι αν ο σκηνοθέτης της ταινίας Avengers, Joss Whedon, έχει διαβάσει τα βιβλία του David Ickes; 

Είτε αυτό είτε το υλικό του Credo Mutwa αξίζει τώρα να το σκεφτείτε για τις ταινίες!

Οι εξωγήινοι στρατοί εισβολής στην ταινία Avengers
Οι ταμπλέτες των Σουμερίων (χιλιάδες από τους κακοποιούς) περιγράφουν πώς μια μη ανθρώπινη φυλή εισβολέων γνωστή ως Anunna ή Anunnaki είχε προκαλέσει τις παγκόσμιες καταστροφές και τις οδήγησε έξω με κάποια μορφή «διαστημικού σκάφους» μέχρι να επιστρέψει όταν όλα είχαν κατασταλάξει. Οι αφηγήσεις των Ζουλού για τους Τσιταούρι λένε ότι είχαν ένα Μητρικό πλοίο, αλλά ήρθαν στη γη με μικρότερες τέχνες, ακριβώς όπως οι εισβολείς στην παραπάνω ταινία. Αυτό που ακολούθησε τις αναταραχές είναι ένα άλλο κοινό θέμα στις αρχαίες μαρτυρίες και εδώ έρχεται το «κάνω τον άνθρωπο κατ' εικόνα μου» και οι γιοι του Θεού (οι θεοί, πληθυντικός, στην αληθινή μετάφραση) γεννούν παιδιά με τις κόρες των ανθρώπων . Οι ταμπλέτες των Σουμερίων περιγράφουν πώς οι Anunnaki διασταυρώθηκαν με τους ανθρώπους και χειραγωγούσαν γενετικά το ανθρώπινο σώμα (σώμα-υπολογιστής). 

Φορητή τέχνη που βρέθηκε στο σημερινό Ιράκ που προϋπήρχε του πολιτισμού των Σουμερίων

Κατά τη Βαβυλωνιακή περίοδο λέγεται ότι οι θεοί Ανουνάκι προσπαθούσαν να «σηκωθούν» από τις στάχτες του Σουμέρ και να αναπτύξουν μια στρατηγική για τον έλεγχο του γηγενούς πληθυσμού που είχαν βοηθήσει στη δημιουργία. 
Για να γίνει αυτό, οι θεοί (οι οποίοι ήταν λίγοι σε αριθμό), χρειάστηκε να βγάλουν από την κυκλοφορία αληθινές αναφορές για την ανάμειξή τους στις ανθρώπινες υποθέσεις, ειδικά στον προκατακλυσμιαίο κόσμο. Τι έκαναν? Επινόησαν αυτό που έγινε η Βίβλος και το ιερό βιβλίο - Ένας οδηγός χρηστών για όσους χρειάζονται έναν Θεό για να τους πει πώς να ζήσουν τη ζωή τους. «Δουλειά έγινε», όπως λένε.


  Μπορεί να γίνει πιο εμφανές; The Scientist humanoid- Lizard God στην ταινία Amazing Spiderman ;


Για όσους αμφιβάλλουν για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής ή ακόμα και διδιάστατων πραγματικοτήτων (το ίδιο πράγμα), τότε σκεφτείτε το για μια στιγμή. 
Σύμφωνα με την επιστήμη ο ήλιος μας είναι μόνο ένα από τα 100 δισεκατομμύρια αστέρια σε αυτόν τον γαλαξία μόνο,
με 100 δισεκατομμύρια γαλαξίες στο Σύμπαν μας, από τους οποίους υπάρχουν τουλάχιστον ένα εκατομμύριο πλανήτες στον γαλαξία μας που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν τη ζωή όπως την ξέρουμε! Εκατομμύρια άνθρωποι έχουν δει UFO (συμπεριλαμβανομένων των πιο δύσπιστων) και τουλάχιστον δεκαπέντε εκατομμύρια Αμερικανοί τα έχουν δει από τη δεκαετία του 1970. 
Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί οι αρχαίοι ευθυγράμμισαν τους ναούς και τα μνημεία τους με επιστημονική ακρίβεια σε συγκεκριμένους αστερισμούς; 
Τι κρύβεται από τα μάτια μας σε 'sites' σε όλο τον κόσμο; 

 

Άνοιγμα των φινιστρίνιων

Ένα άλλο θέμα σε ορισμένες ταινίες τα τελευταία χρόνια είναι η «συγχώνευση» των πραγματικοτήτων και η γεφύρωση των κόσμων, εις βάρος της Γης. Έρχονται τα παράξενα όντα που βρίσκονται στη λαϊκή παράδοση (τα ξωτικά, τα τρολ και οι νεράιδες) που λέγεται ότι κατοικούν τόσο στον αστρικό/αιθερικό κόσμο όσο και στον «κάτω κόσμο» μέσα στη Γη και στον «κάτω κόσμο» πάνω από τη Γη. Οι Μάγια ονόμασαν αυτές τις υπερδιάστατες οντότητες Άρχοντες του Xiballba, οι κυβερνήτες του κάτω κόσμου – η κατώτερη τέταρτη διάσταση. Οι ίδιες δαιμονικές οντότητες (καταστάσεις επίγνωσης) θα συνέχιζαν να καταλαμβάνουν τα σχολεία μυστηρίου που είχαν προέλθει από τους «προϊστορικούς» παγκόσμιους πολιτισμούς της Ατλαντίδας και της Λεμουρίας.

Ποιος πραγματικά «τρέχει» την παράσταση; Μελέτη της Αγίας Γραφής κανείς;

Για όσους πιστεύουν ότι η ιδέα ότι χαμένοι πολιτισμοί όπως ο Μου δεν θα μπορούσε να υπάρχει, τότε θα πρότεινα να κοιτάξουν το έργο του Klaus Dona και τα βίντεο του Hidden History of the Human Race . Στα ντοκιμαντέρ μια πυραμίδα και άλλα μνημεία παρουσιάζονται 25 μέτρα κάτω από τη θάλασσα ανοιχτά του ιαπωνικού νησιού Yonaguni. Σε όλο τον κόσμο έχουν έρθει στο φως στοιχεία που δείχνουν βυθισμένους πέτρινους δρόμους, μια δομή τύπου σταδίου/Κολοσσαίο και τεράστιες απεικονίσεις μιας χελώνας και ενός πουλιού. Παρόμοια μνημεία και κατασκευές έχουν βρεθεί έξω από το νησί Bimini του Ατλαντικού και αλλού. Είναι αυτό που είναι!

 Έτσι, ό,τι μπήκε στη συλλογική πραγματικότητα του νου/ της γης για να τερματιστούν οι χαμένοι πολιτισμοί, μπορεί κάλλιστα να ήταν μια «συγχώνευση πραγματικοτήτων» ή μια φυσική εισβολή από κοσμικά όντα που θα ήθελαν να ανοίξουν ξανά αυτά τα φινιστρίνια για να προκαλέσουν τον όλεθρο στη Γη αυτή τη στιγμή. Η εκτροπή των Μάγια του 2012, μαζί με πολλούς άλλους αποκαλυπτικούς θρύλους, έχουν σχεδιαστεί για να «δημιουργούν» τέτοια γεγονότα, όπως και οι ατελείωτες ταινίες από την άποψη του «προγραμματισμού» για εκείνους που θα ήταν έτοιμοι να δεχτούν μια εκδήλωση « The Day the Earth Stood Still ». Οι μονόφθαλμοι θεοί ήταν οι «πραγματικοί» κύριοι της Γης σε μια αρχαία εποχή.


Ένιωθα εδώ και πολλά χρόνια ότι οι Μάγια ήταν ένας «σκοτεινός» και σε μεγάλο βαθμό μη ανθρώπινος καθοδηγούμενος πολιτισμός. Είχαν τεράστια δίψα για αφαίμαξη (μαζί με πολλούς άλλους αρχαίους πολιτισμούς που αναφέρθηκαν νωρίτερα στο άρθρο) και ο θεός των Μάγια του σκότους, της βίας και της θυσίας ήταν ο Καμαζότζ (κάτω), ένας θεός που ιπτάμενος νυχτερίδας που κατοικούσε στην Xibalba, την κόλαση των Μάγια. 
Αρχικά ένα ανθρωπόμορφο τέρας νυχτερίδας που λατρεύονταν από τους Ινδιάνους των Ζαποτέκων της Οαχάκα, ο Καμαζότζ υιοθετήθηκε στο πάνθεον των Μάγια ως δολοφόνος βαμπίρ που απολάμβανε τη σφαγή… όπως πολλές ταινίες από την Τριλογία της Blade μέχρι τον Σκοτεινό Ιππότη ( Μπάτμαν ) μαζί με τις ατελείωτες ταινίες με βαμπίρ, εμείς εξετάζουν έναν «μη άνθρωπο» που «τρέφεται» από την «ανθρώπινη δύναμη ζωής», είτε αίμα είτε φόβο. Τα decepticons (επάνω αριστερά) στις ταινίες του Transformer επιδιώκουν επίσης να προκαλέσουν τον όλεθρο στη Γη χωρίς να νοιάζονται για τις συνέπειες των πράξεων καταστροφής τους κατά της ανθρωπότητας.

 Όλοι οι πόλεμοι είναι εύκολοι όταν δεν έχεις ενσυναίσθηση για τους άλλους!

Οι ταινίες είτε πρόκειται για καταστροφή, είτε για πόλεμο είτε για άλλο είδος προσφέρουν ορισμένα επίπεδα προγνωστικού προγραμματισμού ενσωματωμένα στις εικόνες, τους συμβολισμούς και φυσικά τις αφηγήσεις, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργούν τέτοιες εκδοχές της πραγματικότητας «συλλογικά». Δεν λέω ότι κάθε ταινία έχει αυτό το αποτέλεσμα, αλλά πολλά σενάρια και ιστορίες ταινιών είναι γεμάτα με «αρχετυπικές αλήθειες» ως έναυσμα για τις αρχαίες αναμνήσεις μας. Φυσικά, οι αλήθειες δεν πραγματοποιούνται απαραίτητα όταν περιβάλλονται από υπέροχα απώτερα κίνητρα. 

Όπως είπε ο Carl Jung, «τα αρχέτυπα είναι συστήματα ετοιμότητας για δράση, και ταυτόχρονα εικόνες και συναισθήματα. Κληρονομούνται με τη δομή του εγκεφάλου - πράγματι, είναι η ψυχική του πτυχή».


Ακολουθούν περισσότερα τον Ιούνιο αφού έχω δει τη μεγάλη ταινία του Ridley Scott – Prometheus .

Στην υγειά σας,
Ο Νιλ




Δεν υπάρχουν σχόλια: