ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Εθνική Τράπεζα τίνος έθνους;



Ζουν με τα λεφτά μας και νομίζουν ότι τους πληρώνουμε μαλλιοκέφαλα για να μας κάνουν φροντιστήριο νεοταξικής ιδεολογίας

Ο κ. Παύλος Μυλωνάς οφείλει απαντήσεις 

Η νέα διαφήμιση της Εθνικής Τράπεζας έχει τον γενικό τίτλο «Αυτή είναι η Εθνική μας Τράπεζα». Αναρτήθηκε στο διαδίκτυο* την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν αναφέρεται, φυσικά, στην ευγνωμοσύνη της στους Ελληνες που πλήρωσαν, χωρίς να το θέλουν, με τις ανακεφαλαιοποιήσεις τη σωτηρία της, καθώς και τη σωτηρία των υπόλοιπων τραπεζών. Ούτε αναφέρεται στο πότε θα ξεπληρώσουν τα κόμματα τα εκατομμύρια που της χρωστάνε. Μας αποκαλύπτει, όμως, την αντίληψή της για την εικόνα που έχει η ίδια για την πατρίδα και την οικογένεια.

  • Από τον
    Παναγιώτη Λιάκο

Μας λέει, λοιπόν, ότι «σήμερα η πατρίδα σου δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά» (εικ. 1). Το κείμενο δηλώνει τον βαθμό της αλλοίωσης του ελληνικού τοπίου, ενώ το άτομο αφρικανικής καταγωγής που δείχνει η διαφήμιση μας αποκαλύπτει ότι πρέπει να ξεχάσουμε την πατρίδα που ξέραμε – τουλάχιστον όσον αφορά την σύνθεση του πληθυσμού. «Ζήτω ο εποικισμός» είναι η… μετάφραση που κάνουμε μερικοί καχύποπτοι και αρκούντως κυνικοί άνθρωποι, που συνήθως έχουμε δίκιο.

Παρακάτω, η διαφήμιση εξηγεί ότι «οικογένεια είναι αυτοί που σε περιμένουν σπίτι», ενώ η εικόνα που προβάλλεται είναι μια γυναίκα που επιστρέφει σπίτι της και την περιμένει ένας σκύλος και μια άλλη γυναίκα.

Ητοι, ξεχάστε μαζί με την πατρίδα και την οικογένεια που γνωρίζατε. Στην τράπεζα φαίνεται αρμοστό όταν μνημονεύει στα σποτ της τη λέξη «οικογένεια» να δείχνει ζευγάρι γυναικών που συζούν κι έχουν κι έναν σκύλο.

Τα μηνύματα της τράπεζας δεν είναι οικονομικά αλλά πολιτικά και ιδεολογικά, καραμπογιατισμένα με τα χρώματα της νεοταξικής παλέτας. Θα μπορούσαμε να απαντήσουμε στη διαφήμιση της Εθνικής Τράπεζας με την επιλογή άλλου πιστωτικού ιδρύματος, το οποίο δεν θα αποπειραθεί να μας… νουθετήσει πολιτικά και ιδεολογικά – και μάλιστα σε κατεύθυνση στην οποία επ’ ουδενί επιθυμούμε να βαδίσουμε.

Και μια συμβουλή για το τέλος: Αφήστε κάτω και την πατρίδα και την οικογένεια. Μην προκαλείτε την πλειοψηφία. Οι πολλοί δεν μπορούν να επιβάλουν σενάρια στις διαφημίσεις σας, αλλά έχουν ακόμα το δικαίωμα της ανάληψης των καταθέσεών τους από την τράπεζά σας.

*Μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ:

https://www.newsbreak.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: