ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025

ΛΑΤΡΕΎΕΤΑΙ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΣΉΜΕΡΑ Ο ΒΆΑΛ;

 

Η λατρεία του Βάαλ (Βελ), μιας αρχαίας χαναανιτικής θεότητας που συνδέεται με τις καταιγίδες και τη γεωργία, μπορεί να φαίνεται σαν λείψανο ενός μακρινού παρελθόντος, αλλά τα θέματα και τα σύμβολά της συνεχίζουν να αντηχούν σήμερα. Αν και δεν λατρεύεται ονομαστικά στις σύγχρονες πρακτικές, η ουσία της λατρείας του Βάαλ – που χαρακτηρίζεται από τη λατρεία του υλισμού, την ανύψωση των ανθρώπινων επιθυμιών όπως το σεξ και την επιδίωξη της ευχαρίστησης – παραμένει εκπληκτικά σχετική. Η σύγχρονη κοινωνία αντικατοπτρίζει τις αρχαίες τελετές αφοσίωσης στον Βάαλ, υποδηλώνοντας ότι ο πυρήνας αυτής της αρχαίας πρακτικής αντέχει - ακόμα κι αν η εξωτερική της μορφή έχει εξελιχθεί. Η λατρεία του Βάαλ πάλλεται από σεξουαλικές τελετές. Ακόμη και τα θρησκευτικά αντικείμενα που συνδέονταν με τον Βάαλ, όπως οι ιεροί στύλοι και οι στύλοι, είχαν σεξουαλική χροιά. Προφανώς – οι ιεροί στύλοι αντιπροσώπευαν τον Βάαλ, το αρσενικό μέρος της σεξουαλικής ένωσης. Ο Βάαλ ήταν ένας τίτλος που σήμαινε «ιδιοκτήτης» ή «κύριος». Από τη χρήση του μεταξύ των ανθρώπων, εφαρμόστηκε σε διάφορους θεούς και έχει συσχετιστεί από ορισμένους ερευνητές με θεότητες όπως ο Κρόνος και ο Νεβρώδ. Ο Βάαλ θεωρείται ανταγωνιστής του Ιεχωβά στην Εβραϊκή Βίβλο, και υπάρχουν αρκετές περικοπές που τους θέτουν σε ανταγωνιστικές ή ανταγωνιστικές θέσεις. Ο Βάαλ, αν και ο Βεελζεβούλ της Καινής Διαθήκης, ή «Κύριος των μυγών», συνδέεται με τον Εωσφόρο ή τον Διάβολο. Μπορούμε να δούμε τη λατρεία του Βάαλ να συμβαίνει στον σημερινό κόσμο με πράγματα όπως το «σκάνδαλο Balenciaga».

❝Ο Νεβρώδ εισήγαγε τη λατρεία του Ήλιου, ή πιο σωστά επανέφερε τη λατρεία, γιατί η λατρεία του Ήλιου υπήρχε πριν από τον κατακλυσμό. Ήταν ο Belus, ή Bel των Χαλδαίων και ονομαζόταν Bel-Nimrod - Bel, Bal, Baal, και λατρευόταν ως ο Ήλιος❞

1870 βιβλίο 'Τεκτονικές Διαλέξεις', Alexander John Greenlaw

Το «σκάνδαλο Balenciaga» ήταν μια σειρά φωτογραφήσεων από τη διάσημη εταιρεία μόδας πριν από αρκετά χρόνια και έδειξε μερικά πολύ ανησυχητικά πράγματα. Απεικόνιζε παιδιά με ακατάλληλα δεσμά και κερασφόρες εικόνες. Αυτό που τράβηξε την προσοχή των ανθρώπων, ωστόσο, ήταν το γεγονός ότι σε μια κασέτα, το "Balenciaga" ήταν ανορθόγραφο ως "Baalacediga", το οποίο πολλοί ερμήνευσαν ως αναφορά στον Βάαλ. Ωστόσο, η τρύπα του κουνελιού είναι πιο ενοχλητική από αυτό και θα πρέπει να ελέγξετε τα διάφορα βίντεο YouTube που το εξηγούν. Ένα άλλο αποδεικτικό στοιχείο που υποδηλώνει ότι η λατρεία του Βάαλ είναι ζωντανή και κλωτσάει, είναι οι Αψίδες του Βάαλ που ανεγέρθηκαν στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο το 2016, ο συμβολισμός των ταύρων σε σημαντικά γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού και όλος ο συμβολισμός με κέρατα από την ελίτ. Επίσης, όταν γράφετε "Baal-enci-aga" στο "Google translate" και το αλλάζετε στα λατινικά, φτύνει: "Baal the king". Αυτή προφανώς δεν είναι σωστή μετάφραση, αλλά όποιος το κωδικοποίησε το έκανε για κάποιο λόγο. Έχουμε επίσης, ως ένα άλλο αποδεικτικό στοιχείο που υποδηλώνει ότι η λατρεία του Βάαλ συνεχίζεται, τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες που αναφέρονται στον Βάαλ, όπως ο Φρέσκος Πρίγκιπας του Μπελ Αιρ, που είναι ουσιαστικά ένας έξυπνος τρόπος να πούμε, «Μπελ, Πρίγκιπας του Αέρα» — και στο εξώφυλλο για την κινηματογραφική τέχνη για το Αφήστε τον Κόσμο Πίσω, τα γράμματα στα ονόματα των ηθοποιών είναι διατεταγμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να γράφουν «Βάαλ». Κάτω από τον Βάαλ εμφανίζεται επίσης σε €50 Ευρώ:

Άλλες σύγχρονες πρακτικές λατρείας του Μολώχ (μερικές φορές εξισώνονται με τον Βάαλ) προέρχονται από το Βοημικό Άλσος. Κάθε χρόνο τον Ιούλιο - μερικοί από τους πιο ισχυρούς και σημαντικούς άνδρες του κόσμου - συμπεριλαμβανομένων πολιτικών, επιχειρηματικών ηγετών, καλλιτεχνών και διανοουμένων - συγκεντρώνονται στο Grove για ένα καταφύγιο δύο εβδομάδων. Το Bohemian Club ιδρύθηκε το 1872, αρχικά ως τόπος συγκέντρωσης καλλιτεχνών, συγγραφέων και δημοσιογράφων στο Σαν Φρανσίσκο, αλλά με την πάροδο του χρόνου, έγινε μια ελίτ λέσχη προσελκύοντας ισχυρές προσωπικότητες, ιδιαίτερα από τις επιχειρήσεις και την πολιτική. Οι ετήσιες συγκεντρώσεις στο Bohemian Grove έχουν προσελκύσει πολλούς σημαντικούς συμμετέχοντες όλα αυτά τα χρόνια, συμπεριλαμβανομένων προέδρων των ΗΠΑ (όπως ο Richard Nixon, ο Ronald Reagan και ο George H.W. Bush), ηγέτες της βιομηχανίας και άλλες σημαίνουσες προσωπικότητες. Ορισμένες θεωρίες συνωμοσίας ισχυρίζονται ότι το Bohemian Grove είναι ο τόπος παράνομων παγανιστικών τελετουργιών, συμπεριλαμβανομένης της λατρείας του ως Moloch, λόγω ενός αγάλματος κουκουβάγιας στο Grove. Στο βιβλίο του 1824 ο Richard Rauthmell προτείνει ότι ο Mogon μπορεί να είναι η ίδια θεότητα με τον Μολώχ. Τα τρυγόνια ήταν ιερά για τον Μολώχ. Ο συγγραφέας επισημαίνει ότι αν ο Mogon είναι πράγματι ο ίδιος με τον Μολώχ, θα συνεπαγόταν ότι τα τρυγόνια ήταν επίσης ιερά για τον Mogon. Ο Rauthmell υποστηρίζει ότι ενώ δεν υπάρχει ομοιότητα μεταξύ ενός τρυγονιού, υπάρχει μια αξιοσημείωτη ομοιότητα αυτού του «ειδώλου» με μια κουκουβάγια, η οποία μπορεί να συνδέσει τον Μολώχ με την κουκουβάγια μέσω συσχέτισης.

Σύμφωνα με την Έλενα Μπλαβάτσκυ (ιδρύτρια της Θεοσοφικής Εταιρείας και βασική φιγούρα του σύγχρονου πνευματιστικού κινήματος) υπήρχε μια πραγματική συσχέτιση μεταξύ του "Bel", του Ήλιου των Γαλατών. "Ήλιος" με τους Έλληνες? Ο Βάαλ με τους Φοίνικες. "El" στα χαλδαϊκά. Ο Έλληνας ιστορικός Διόδωρος της Σικελίας ανέφερε ότι οι Χαλδαίοι, διάσημοι αστρονόμοι που κυβέρνησαν τη Βαβυλώνα τον 6ο αιώνα π.Χ., ονόμασαν τον Κρόνο με το όνομα "Ήλιος", και σύμφωνα με πολλούς ερευνητές, το φοινικικό El είναι επίσης ένα άλλο όνομα για τον Κρόνο. Στο βιβλίο του 1894 «Οι Γκέμπερ της Χεβρώνας», ο Samuel Fales Dunlap λέει: «Το βαβυλωνιακό και φοινικικό Ελ είναι ακριβώς όπως το πατριαρχικό Ελ. και το Ελ που έχει γίνει ο πλανήτης Κρόνος ανήκει αναγκαστικά σε μια μεταγενέστερη περίοδο». Το έθνος του Ισραήλ φαίνεται να έχει μια σύνδεση με τον Κρόνο, όχι μόνο με το όνομά του, αλλά και με το αστέρι του Δαβίδ. Η ερμηνεία του ονόματος «Ισραήλ» ως ωδή στον Κρόνο θεωρείται πιθανή από μερικούς ανθρώπους. Το όνομα θεωρείται συνδυασμός των ονομάτων των θεοτήτων Ίσιδα, Ρα και Ελ. Σύμφωνα με αυτό, το πρώτο μέρος του ονόματος, "Is", θεωρείται ως αναφορά στην Isis. Το μεσαίο τμήμα του ονόματος, "Ra", πιστεύεται ότι αναφέρεται στο Ra - ενώ το τελευταίο μέρος του ονόματος - ως "El", θεωρείται ότι είναι το χαναανιτικό El. Σε ορισμένες ερμηνείες, το "El" συνδέεται με τον πλανήτη Κρόνο (σύμφωνα με την Helena Blavatsky παραπάνω).

❝Οι Ισραηλίτες έκαναν κακό στα μάτια του Κυρίου και υπηρετούσαν τον Βάαλ. Εγκατέλειψαν τον Κύριο, τον Θεό των προγόνων τους, που τους είχε βγάλει από την Αίγυπτο. Ακολουθούσαν και λάτρευαν διάφορους θεούς των λαών γύρω τους. Προκάλεσαν τον θυμό του Κυρίου επειδή τον εγκατέλειψαν και υπηρέτησαν τον Βάαλ και τους Ασταρώθ❞

Κριτές 2:11-13

Το Αστέρι του Ρεφάν (το οποίο εξισώνεται με τη συσχέτιση με τον Μολώχ στη Βίβλο) συνδέει επίσης τον Βάαλ με τον Κρόνο, επειδή μερικοί σύγχρονοι μελετητές έχουν προτείνει ότι ο Μολώχ μπορεί να είναι επίθετο για τον Βάαλ (δείτε τη σελίδα "Μολώχ" της Wikipedia). Σύμφωνα με τον μελετητή Gert Jacobus στο άρθρο του «Trajectories of Scripture Transmission»: Ο Μολώχ των Αμμωνιτών και ο Κρόνος των Καρχηδονίων αντιπροσώπευαν και οι δύο τον πλανήτη Κρόνο, ο οποίος θεωρήθηκε από τα έθνη των Φονικίων-Σημιτών ως κακοδαίμων, για να κατευναστεί με ανθρωποθυσίες. Το αστέρι του Remphan, σε ορισμένες ερμηνείες, πιστεύεται ότι μοιάζει με ένα εξάκτινο αστέρι (εξάγραμμο), ένα σχήμα που συμπτωματικά ευθυγραμμίζεται με το εξαγωνικό μοτίβο που παρατηρείται στον πόλο του Κρόνου. Το εξάκτινο αστέρι, γνωστό ως το αστέρι του Δαβίδ στην εβραϊκή παράδοση, αποτελείται από δύο επικαλυπτόμενα τρίγωνα που σχηματίζουν ένα εξάγωνο στο κέντρο του. Αυτή η γεωμετρική ομοιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως συμβολικός σύνδεσμος μεταξύ του αστέρα και του μοναδικού εξαγώνου του Κρόνου. Για να προσθέσουμε, οι μουσουλμάνοι περιστρέφονται αριστερόστροφα γύρω από τον κύβο Kaaba κατά τη διάρκεια του τελετουργικού τους, το οποίο αποτελεί βασικό μέρος των τελετουργιών προσκυνήματος στο Ισλάμ και συμπτωματικά - η καταιγίδα στον Κρόνο περιστρέφεται επίσης αριστερόστροφα γύρω από το εξάγωνό του (φυσικά ένα εξάγωνο είναι μια 2-διάστατη αναπαράσταση ενός κύβου). Αυτοί οι μουσουλμάνοι πιθανώς εν αγνοία τους αποτίουν φόρο τιμής στον πλανήτη Κρόνο.

❝Τα ονόματα, με τα οποία ο Κρόνος αναφέρεται συνήθως στην Αγία Γραφή, είναι Βάαλ και Μολώχ: αλλά αυτοί είναι απλοί τίτλοι, τους οποίους οι πιστοί του εφάρμοσαν σε αυτόν για να εκφράσουν την εξέχουσα αξιοπρέπειά του. ο ένας δηλώνει απλώς τον Κύριο και ο άλλος τον Βασιλιά❞

Η προέλευση της ειδωλολατρίας (1816). Τζορτζ Στάνλεϊ Φάμπερ

Το αστέρι του Δαβίδ, το οποίο συνδέεται με τον Κρόνο, συνδέεται παραδοσιακά με τον Ιουδαϊσμό και είναι ένα ευρέως αναγνωρισμένο σύμβολο της εβραϊκής ταυτότητας και κληρονομιάς. Εμφανίζεται πιο εμφανώς στην εθνική σημαία του Ισραήλ. Ο αριθμός 666 έχει μια βαθιά σύνδεση με το αστέρι του Δαβίδ. Οι γεωμετρικές ιδιότητες των δύο ισόπλευρων τριγώνων που αποτελούν το Αστέρι του Δαβίδ αντιστοιχούν στο 666 και το συνολικό άθροισμα των εσωτερικών γωνιών των δύο ισόπλευρων τριγώνων αθροίζεται στο 2160, το οποίο πολλαπλασιάζεται ως 6*6*6 (στην αριθμολογία τα μηδενικά αγνοούνται). Επιπλέον, οι γωνιακές διαστάσεις του τυπικού ισόπλευρου τριγώνου αθροίζονται σε 666. και πάλι αγνοώντας τα μηδενικά. Επομένως, το 666 θα μπορούσε να θεωρηθεί ως αριθμολογική αναπαράσταση του Αστέρα του Δαβίδ (ένα άλλο όνομα για το Αστέρι του Δαβίδ είναι η Σφραγίδα του Σολομώντα). Στη Βίβλο, ο Σολομών συνδέεται με τα 666 χρυσά τάλαντα και το 666 σχετίζεται με το τετράγωνο του Κρόνου που αποτελεί τη σφραγίδα του Σολομώντα (ή σφραγίδα του Κρόνου) και ισοδυναμεί με 666 όταν υπολογίζεται οριζόντια και κάθετα. Το αστέρι του Δαβίδ εμφανίζεται σε αυτή τη σφραγίδα κυλίνδρου των Σουμερίων με τον Ninurta, ο οποίος στο αστρικό-θεολογικό σύστημα συνδέθηκε με τον Κρόνο. Περιγράφοντας τη σφραγίδα, ο Emerson Velloso λέει: «Αυτή είναι η αρχαιοαστρονομική συμβολή μου στον καθηγητή Michael Heiser: Ο άνθρωπος που κάθεται είναι ο Ninurta. Δεν είναι μόνο ο θεός του πολέμου, αλλά και των αγροτών και του αλέτρου, που σχετίζονται με τον πλανήτη Κρόνο».

Στο βιβλίο του 1857 'Echoes from Egypt', ο William Groves προτείνει ότι η λατρεία της χρυσής εικόνας που δημιούργησε ο Ναβουχοδονόσορ στη Βαβυλώνα μπορεί να επηρεάστηκε από αιγυπτιακές θρησκευτικές πρακτικές που σχετίζονται με τον Βάαλ. Ο συγγραφέας προσπαθεί να επιβεβαιώσει αυτή την υπόθεση αναφερόμενος σε ένα βιβλικό γεγονός όπου οι Ισραηλίτες στρατοπέδευσαν κοντά σε ένα μέρος που ονομάζεται Βάαλ-ζεφόν ενώ προσπαθούσαν να ξεφύγουν από τον Φαραώ κατά τη διάρκεια της Εξόδου. Ο συγγραφέας ισχυρίζεται ότι υπολογίζοντας την αριθμητική αξία των γραμμάτων στο όνομα "Baal-zephon", το άθροισμα ισούται με 666, έναν αριθμό στη χριστιανική θεολογία. Δηλώνει: «Επειδή ο μεγάλος Θεός των Βαβυλωνίων ήταν ο Βάαλ, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι αυτή η λατρεία της χρυσής εικόνας, που δημιουργήθηκε από τον Ναβουχοδονόσορα, ήταν ένας αιγυπτιακός εξευγενισμός πάνω στις μυστικιστικές τελετές αυτής της θεότητας. Αναζητώντας την επιβεβαίωση αυτής της υπόθεσης στην Αγία Γραφή, διαβάζουμε, ότι όταν τα παιδιά του Ισραήλ πετούσαν από τον Φαραώ της Εξόδου, στρατοπέδευσαν εναντίον του Βάαλ-ζεφών [«Βάαλ του Βορρά»]. Παίρνοντας την αριθμητική αξία των γραμμάτων που αποτελούν αυτό το μυστικιστικό όνομα, ένα υπέροχο και απροσδόκητο φως αναβοσβήνει πάνω μας. Παίρνουμε: B = 2, α = 1, α = 1, λ = 30, ζ = 7, ε = 5, φ = 500, ο = 70, ν = 50. Σύνολο 666. Διαπιστώνουμε, λοιπόν, ότι όχι μόνο ο τίτλος του μονάρχη, ο οποίος χάθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, αντιστοιχεί στο 666, αλλά ότι το όνομα κάποιας εικόνας του Βάαλ, που βρίσκεται ακριβώς στο σημείο όπου ο μονάρχης αυτός ήταν εγκλωβισμένος, αποτελεί επίσης το 666».

Ο Βάαλ φαίνεται να έχει μια σύνδεση με τον αριθμό 666 στην ποπ κουλτούρα. Τον Δεκέμβριο του 2023, ο Ομπάμα κυκλοφόρησε μια ταινία στην παραγωγή της οποίας βοήθησε στην παραγωγή με τον Sam Esmail, με τίτλο Leave the World Behind, η οποία είναι ένα ψυχολογικό θρίλερ που επικεντρώνεται σε οικογενειακές διακοπές που διακόπτονται από ένα μυστηριώδες μπλακ άουτ. Υπάρχουν αναφορές στον Βάαλ στην ταινία, και σε μια σκηνή, μια κούπα και δύο ξυπνητήρια δείχνουν το καθένα ξεχωριστά ένα 6, που δείχνει 666. Στο βιβλίο του «Rivers of Life» (1883), ο James Roche εξηγεί ότι ο αρχαίος φιλόσοφος Πορφύριος αναφέρεται ότι θεωρούσε ότι ο «Κρόνος» (πιθανώς ο Βάαλ) και ο «Is-ra-el» (Ισραήλ) ήταν το ίδιο. Αυτή η ερμηνεία προέρχεται από την παρατήρηση του Πορφύριου ότι «οι Φοίνικες», που ζούσαν στον σημερινό σύγχρονο Λίβανο, θεωρούσαν τον Κρόνο και το Ισραήλ αλληλένδετους. Το κείμενο αναφέρει ότι το Ισραήλ ονομαζόταν "Molek, Israel", πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει ότι η λατρεία του Molek συνδέθηκε με κάποιο τρόπο με το Ισραήλ. Ο Roche προτείνει ότι μερικοί από τους Ισραηλίτες επηρεάστηκαν ή συμμετείχαν στη λατρεία του Κρόνου και του Μολέκ. Υπονοεί ότι υπήρχε μια πολιτιστική επικάλυψη μεταξύ των αρχαίων Ισραηλιτών και άλλων γειτονικών λαών - όπως οι Φοίνικες, οι οποίοι λάτρευαν ουράνια σώματα όπως ο Ήλιος και η Φωτιά. Εξαιτίας αυτού, αυτοί οι Ισραηλίτες μερικές φορές αναφέρονταν ως «Σατουρνίτες» ή «Ισ-ρα-ελ-Ίτες», οι οποίοι ονομάζονταν επίσης «Μαλακίτες» ή οπαδοί του Μολέκ.

Παρατηρήστε τη λέξη "Βάαλ" κάθετα στην παρακάτω εικόνα:

Ο αριθμός 666 συνδέεται με τον Αντίχριστο και το «θηρίο» στη χριστιανική εσχατολογία - στο πλαίσιο του βιβλίου της Αποκάλυψης στην Καινή Διαθήκη. Ο αριθμός 666 αναφέρεται ρητά στο βιβλίο της Αποκάλυψης. Ο στίχος δηλώνει: «Αυτό απαιτεί σοφία: Αυτός που έχει κατανόηση ας υπολογίσει τον αριθμό του θηρίου, γιατί είναι ο αριθμός ενός ανθρώπου, και ο αριθμός του είναι 666». Αυτό το απόσπασμα είναι μέρος ενός ευρύτερου οράματος που περιγράφεται από τον Ιωάννη της Πάτμου, όπου ένα θηρίο περιγράφεται ως σύμβολο αντίθεσης στον Θεό και συνδέεται με την τελική, χαοτική περίοδο πριν από το τέλος του κόσμου. Αυτό έχει νόημα επειδή το άτομο που κάθεται στη σφραγίδα κυλίνδρου των Σουμερίων παραπάνω είναι ο Ninurta και συνοδεύεται από το εξάγραμμο ή το αστέρι του Δαβίδ, το οποίο αντιστοιχεί αριθμολογικά στο 666. Ninurta ήταν ένα άλλο όνομα για τον Nimrod, τον οικοδόμο του Πύργου της Βαβέλ. Στο άρθρο του 2007 «Βαβυλώνα και αγγλοσαξονική Αγγλία», ο Andrew Scheil λέει: «Ο ειδωλολάτρης αντίπαλος Κρόνος είναι μια παράξενη σύνθετη φιγούρα, που φέρει όψεις του Τιτάνα εχθρού του Δία, του βαβυλωνιακού θεού Βελ και του Νεβρώδ». Το εδάφιο Γένεση 11:9 αποδίδει την εβραϊκή εκδοχή του ονόματος, Βαβέλ, σε «Βαλάλ» που σημαίνει συγχέω ή συγχέω. Το "Baal" είναι μια συστολή της εβραϊκής λέξης "Balal". Από την ίδια λέξη προέρχεται η «Βαβέλ». Έτσι, στην πραγματικότητα, οι λέξεις «Βάαλ» και «Βαβέλ» προέρχονται από την ίδια λέξη στην εβραϊκή.

 https://chipstero7.blogspot.com/.

Δεν υπάρχουν σχόλια: