Έχοντας μείνει στην ιστορία ως ένας από τους πρωτοπόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο Κόμης Καλέργη - στην πραγματικότητα - δεν ήταν παρά μια μαριονέτα, μια μαριονέτα στενά συνδεδεμένη με τον μαχητικό Ιουδαϊσμό και τις πιο κρυφές μαγικές-εσωτερικές πρακτικές του
Συχνά μιλάμε για το « σχέδιο Καλέργη », χωρίς ποτέ να αναφερθούμε στο θέμα με σοβαρό και εξαντλητικό τρόπο, οδηγώντας έτσι στη δημιουργία περίεργων και τραβηγμένων θεωριών, που δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ως εκ τούτου, ναυτοί από το βουνό των γραφών για το θέμα, αισθανθήκαμε υποχρεωμένοι να ανακτήσουμε και να αναλύσουμε -συμβουλευόμενοι επίσης τα γνωστά έγγραφα του Giacomo Rumor- το πιο σημαντικό έργο του Κόμη Καλέργκι, δηλαδή τον Πρακτικό Ιδεαλισμό (1925), του οποίου οι σελίδες - αντίθετα από ό,τι θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί - αντικατοπτρίζει τον πιο ακραίο και αδιάλλακτο εβραϊκό επικυριαρχία , με αποτέλεσμα αυτό που ο ίδιος όρισε ως « ερωτική ευγονική », αλλά που στην πραγματικότητα, όπως θα δούμε, θα πρέπει να θεωρείται « καβαλιστική ευγονική ».
Ο στόχος αυτής της γραφής, λοιπόν, είναι να δώσει μια ευρεία επισκόπηση του έργου του Κόμη Καλέργη και, πάνω απ' όλα, να τονίσει -στο πλαίσιο των ιδεών που προτείνονται στο βιβλίο Πρακτικός Ιδεαλισμός , αλλά όχι μόνο- τη βαθιά σύνδεσή του με τον Στρατιωτικό Ιουδαϊσμό. και την παράδοση της Καμπάλα , που μέχρι σήμερα έχουν παραμείνει ουσιαστικά αδημοσίευτη και άγνωστη στους περισσότερους ανθρώπους. Ελάχιστοι, στην πραγματικότητα, παρά τις πολυάριθμες θεωρίες συνωμοσίας που κυκλοφορούν στα βάθη του ιστού, συνδέουν τον Kalergi με τον εβραϊκό σουπρεματισμό και τον εσωτερικό κόσμο της Καμπάλα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο κόμης περιγράφεται ως ο πρωτοπόρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή, στη χειρότερη περίπτωση, ως ο αποκρυφιστής αρχιτέκτονας της τρέχουσας μεταναστευτικής κατάστασης , αλλά ποτέ ως εκπρόσωπος ή πράκτορας του μαχητικού Ιουδαϊσμού. Όπως θα δούμε, ωστόσο, οι προθέσεις του αντικατοπτρίζουν -από όλες τις απόψεις- το εβραϊκό δόγμα της Τορά και της Καμπάλα, διαμορφώνοντας ένα όχι πολύ μακρινό μέλλον στο οποίο ο Εβραίος - έχοντας γίνει αγνός μέσω της ευγονικής - θα κυριαρχούσε πάνω στη " διασταύρωση «Μάζες ». Ευρωπαίοι, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο καρότου και ραβδιού.
Ας το πάμε όμως σιγά σιγά και ας ξεκινήσουμε από την αρχή.
Paneuropa
Ο Kalergi (γιος Αυστροουγγρικού διπλωμάτη και Ιάπωνα μετανάστη) εισήχθη στους κύκλους του μαχητικού Ευρωπαίου Εβραϊσμού από τη σύζυγό του, την ηθοποιό Ida Roland , μια Αυστριακή Εβραία με την οποία ο κόμης παντρεύτηκε στη Βιέννη το 1915, αλλά όχι πριν συστηθεί. σε πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές εβραϊκές οργανώσεις και προσωπικότητες – συμπεριλαμβανομένων ραβίνων, διανοουμένων, πολιτικών και παλιών Καμπαλιστών. Με την άμεση υποστήριξη της συζύγου του, ο Καλέργη κατευθύνθηκε έτσι προς την απόκρυφη πολιτική της Ευρώπης που είχε σημασία , την εποχή εκείνη που αντιπροσώπευε -σύμφωνα με τα έγγραφα του Rumor- η ελάχιστα γνωστή Στοά των Πρεσβυτέρων , μια μυστική αδελφότητα της «εβραϊκής κληρονομιάς. αναμειγνύεται με έντονους μασονικούς συνειρμούς», η οποία – ήδη από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα – εργαζόταν για τη δημιουργία μιας ομοσπονδιακής ένωσης ευρωπαϊκών χωρών. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο κόμης έγινε ο ηγέτης αυτού του κρυφού «μασονικού Ιουδαϊσμού», που οδήγησε στη δημιουργία, το 1922, της Διεθνούς Πανευρωπαϊκής Ένωσης ( UPI ), η οποία - στην πραγματικότητα - δεν ήταν παρά ένα όργανο του Γέροντες να επιτύχουν τους πολιτικούς τους στόχους στην Ευρώπη, δηλαδή την πλήρη ενσωμάτωση των ευρωπαϊκών λαών.
Για να το επιβεβαιώσει αυτό, εξηγεί η JTA , κατά τη διάρκεια του Πρώτου Συνεδρίου του UPI , που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη τον Οκτώβριο του 1926, οι Εβραίοι ηγέτες έπαιξαν « πρωταγωνιστικό ρόλο », θέτοντας τα δογματικά και ιδεολογικά θεμέλια της Ένωσης, η οποία -όπως εξηγεί ο καθηγητής Michael Miller - προσέλκυσε αμέσως «πολλούς Εβραίους που ένιωθαν έλξη από την ιδέα μιας ανεκτικής και αδελφικής Ευρώπης». Ανάμεσά τους, ήταν ο Albert Einstein (επιστήμονας), ο Stefan Zweig (διανοούμενος), ο Sigmund Freud (ψυχαναλυτής), ο Max Warburg (τραπεζίτης) και πολλές άλλες Εβραϊκή προσωπικότητα από όλη την Ευρώπη. Ακόμη και οι μασονικές στοές , οι οποίες για χρόνια είχαν γαλουχήσει ιδανικά παρόμοια με εκείνα που εξέφρασε η Ένωση και, επομένως, ο Ιουδαϊσμός, υποστήριξαν και χρηματοδότησαν μαζικά το κίνημα. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε η Anita Ziegerhofer , ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων προήλθε από τα ταμεία της στοάς Humanitas στη Βιέννη, στην οποία είχε μυηθεί ο ίδιος ο Καλέργη λίγα χρόνια νωρίτερα. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο, τα εβραϊκά και μασονικά χρήματα οδήγησαν την Πανευρωπαϊκή Ένωση, όπως ελπίζαμε, να γίνει, μαζί με άλλες μικρότερες ενώσεις που συνδέονται με αυτήν, ένα πραγματικό σημείο αναφοράς για όλους τους « ελιτιστές » προοδευτικούς της Ευρώπης (Εβραίοι και όχι), όπως: μασόνοι, κοσμοπολίτες, αστοί, ριζοσπαστικοί σικ , δημοκράτες, οικονομικές ιδιοφυΐες και γραφειοκράτες με κοστούμια και γραβάτες.
Πρακτικός ιδεαλισμός : οι απαρχές
Εν τω μεταξύ, το 1925 ο Καλέργη είχε δημοσιεύσει –και πάλι στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού εγχειρήματος του UPI– το έργο Πρακτικός Ιδεαλισμός , εμπνευσμένο σε μεγάλο βαθμό από τα Πρωτόκολλα των Προηγούμενων , ένα μυστικό χειρόγραφο γραμμένο από τους Γέροντες που –σύμφωνα με τα έγγραφα των Φήμων– θα χρησίμευε για τη « σύσταση των πρώτων φάσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Κρατώντας αυτά τα Πρωτόκολλα μυστικά (τώρα κρυμμένα σε άγνωστη τοποθεσία στο Ηνωμένο Βασίλειο), οι Πρεσβύτεροι - στα τέλη του 19ου αιώνα - θα είχαν διαδώσει, μέσω του ρωσικού Τύπου, « παρόμοια όσο και εικονικά » πρωτόκολλα, με στόχο της " μεταμφίεσης των αυθεντικών με αρκετή αληθοφάνεια ." Ονομάστηκαν Πρωτόκολλα των Πρεσβυτέρων της Σιών , τα οποία –ιδιαίτερα μετά την άνοδο του φασισμού– έγιναν διάσημα σε όλη την Ευρώπη, τροφοδοτώντας την πιο ριζοσπαστική αντιεβραϊκή κριτική.
Ωστόσο, ο Kalergi είχε τη δυνατότητα να δει, με τη συγκατάθεση των Πρεσβυτέρων , το πρωτότυπο έργο, δηλαδή τα Πρωτόκολλα των Προηγούμενων , παίρνοντας από αυτά ορισμένα θεμελιώδη σημεία (πολλά από τα οποία περιέχονταν ήδη στην Τορά και την Καμπάλα), όπως π.χ. η έννοια της εβραϊκής ευγένειας , της « ερωτικής ευγονικής και της μίξης » , και οι τρεις απουσιάζουν στα Πρωτόκολλα των Πρεσβυτέρων της Σιών . Ως εκ τούτου, με το βιβλίο Practical Idealism (τώρα αναδημοσιευμένο στα ιταλικά από τον εκδότη Il Cerchio ) ο Kalergi ήθελε ουσιαστικά να δώσει μια εικόνα της Paneuropa ως έντονα ελιτίστρια και φιλοεβραϊκή , καθώς και συνδεδεμένη με τον εβραϊκό υπερασπισμό και, ως εκ τούτου, με τις πολιτικές φιλοδοξίες. των Εβραίων. Ένα από τα βασικά σημεία του έργου, μάλιστα, είναι -όπως ήδη αναφέρθηκε- η έννοια της «εβραϊκής ευγένειας» (στενά συνδεδεμένη με το δόγμα του αίματος της Σιών ), την οποία θα αναλύσουμε τώρα αναλυτικά, χωρίς κανένα φίλτρο, λαμβάνοντας άμεσα υπόψη τις σελίδες, κατά καιρούς συγκλονιστικές, του Πρακτικού Ιδεαλισμού .
Ευγένεια του αίματος
Σύμφωνα με τον Καλέργη, «αυτό που ξεχωρίζει κυρίως τους Εβραίους από τους μέσους πολίτες είναι ότι είναι ενδογαμικοί », δηλαδή πάντα συνάπτουν γάμο μέσα στη δική τους κοινωνική ομάδα, διατηρώντας έτσι καθαρό αίμα . Ως προς αυτό, ο Σιωνιστής Leon Stuart Levi δήλωσε: «Αριθμητικά, οι Εβραίοι έχουν παραμείνει σχεδόν ίδιοι σε δύο χιλιάδες χρόνια. Δεν αναζήτησαν ακολούθους για τη θρησκεία τους. Οικειοποιήθηκαν τις τέχνες, τα γράμματα και τον πολιτισμό πολλών γενεών, αλλά έμειναν πάντα απαλλαγμένοι από ανάμειξη αίματος . Έχουν διεισδύσει στο αίμα τους σε πολλούς άλλους λαούς, αλλά ποτέ δεν παραδέχτηκαν το αίμα άλλων λαών για τον εαυτό τους». Επομένως, σύμφωνα με την καταμέτρηση, οι Εβραίοι «παραμένουν πιστοί στην ύψιστη αποστολή τους , στο καλύτερο αίμα τους, στην ιεραρχική διαφορά μεταξύ των ανθρώπων». «Η ανωτερότητα του πνεύματός τους», εξηγεί ο Καλέργη, «τους προορίζει να είναι ο κύριος παράγοντας της ευγένειας του μέλλοντος », όπως επιβεβαιώνει η Τορά : « Το Ισραήλ όχι μόνο θα απαλλαγεί από τον ξένο ζυγό, αλλά με τη σειρά του θα έχει επικράτηση έναντι άλλων εθνών » .
Σύμφωνα με τον Πρακτικό Ιδεαλισμό , στους Εβραίους λοιπόν κατοικεί «ο πυρήνας της μελλοντικής ευρωπαϊκής ευγένειας », στόχος της οποίας θα είναι «να μεταμορφώσει τον εξαγνισμένο κόσμο σε έναν επίγειο παράδεισο », όπως ελπίζουν οι Πρεσβύτεροι και οι Τεκτονικές στοές σε όλο τον κόσμο - από το B 'nai B'rith στη Μεγάλη Στοά της Αγγλίας. Ο ίδιος ο Kalergi, αναφερόμενος ρητά στην Τορά και στα Πρωτόκολλα των Προηγούμενων , παραδέχεται ότι «η δύναμη του χαρακτήρα σε συνδυασμό με την οξύνοια του νου κάνει τους Εβραίους […] τους προκαθορισμένους οδηγούς της ανθρωπότητας ». Ωστόσο, ίσως λογοκλοπή από τη σύζυγό του, η καταμέτρηση έφτασε στο σημείο να διαμορφώσει τους Εβραίους ως μια «ανώτερη μειονότητα», η οποία ανέκαθεν έκανε ένα είδος φυλετικού πολέμου ενάντια σε μια «κατώτερη πλειοψηφία» (τους goyms ), που χαρακτηρίζεται από «άτομα γεμάτα του μίσους και του φθόνου », που η Καμπάλα αφομοιώνει σε « μικρά ζώα » που προορίζονται να κυριαρχηθούν.
Ευγονική Καμπάλα
Αλλά υπάρχουν περισσότερα. Στο Practical Idealism , ο Kalergi εξηγεί ότι, από τη νέα εβραϊκή αριστοκρατία του μέλλοντος, θα προκύψει «μια νέα κυρίαρχη φυλή », περιγράφοντας -αν και με γενικούς όρους- ένα πραγματικό πρόγραμμα ευγονικής (που ορίζεται από τον ίδιο ως «ερωτική ευγονική») με την στόχος της βελτίωσης της εβραϊκής φυλής και της δημιουργίας, χάρη επίσης στην πίστη στον Θεό και στην πνευματικότητα που συνδέεται με την Καμπάλα, ενός νέου ανθρώπου . Η Καλέργη – αναφερόμενη αποκλειστικά στους Εβραίους – εξηγεί μάλιστα ότι, σε ένα όχι πολύ μακρινό μέλλον, «στους πιο σημαντικούς άντρες θα δοθούν οι πιο όμορφες γυναίκες, στις πιο εξαιρετικές γυναίκες θα δοθούν οι πιο τέλειοι άνδρες. Όσο πιο τέλειος είναι ένας άντρας σε σώμα, ψυχή και πνεύμα, τόσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των γυναικών από τις οποίες θα μπορεί να επιλέξει. Μόνο οι ευγενέστεροι άνδρες θα επιτρέπεται να ενωθούν με τις ευγενέστερες γυναίκες, και αντίστροφα οι κατώτεροι θα πρέπει να συμβιβαστούν με τους κατώτερους. Τότε, η μορφή της ερωτικής ζωής των κατώτερων και των μέτριων θα είναι η ελεύθερη αγάπη , αυτή των εκλεκτών [δηλαδή των Εβραίων] θα είναι ο ελεύθερος γάμος . Έτσι η νέα ευγενής φυλή του μέλλοντος δεν θα γεννηθεί από τις τεχνητές ανθρώπινες νόρμες της δομής της κάστας, αλλά από τους θεϊκούς νόμους της ερωτικής ευγονικής. Η φυσική ιεραρχία της ανθρώπινης τελειότητας θα αντικαταστήσει την ιεραρχία της φεουδαρχίας και του καπιταλισμού».
Ο απόκρυφος στόχος αυτής της ευγονικής της Καμπάλ, που αναπτύχθηκε στις μυστικές δεξαμενές σκέψης του UPI και των Πρεσβυτέρων , θα ήταν να δώσει ζωή, μέσω της επιστήμης και της εμβάθυνσης της Τορά, στον νέο Εβραίο άνθρωπο , που ορίστηκε από την ίδια την Καμπάλ. ως « Adam Kadmon » (Πρωταρχικός Άνθρωπος) ή « Adam Elyon » (Ανώτερος Άνθρωπος). Σύμφωνα με την εβραϊκή παράδοση – εξηγεί ένα παλιό καμπαλιστικό κείμενο – είναι «ο ζωντανός Θεός, ο ενσαρκωμένος Θεός. είναι ο ουράνιος άνθρωπος, τελικά με υπεράνθρωπες δυνάμεις και ικανός να αναπτύξει, με το χρόνο και τη μελέτη, το Yehidah , δηλαδή την «πεμπτουσία της ψυχής », η οποία - σύμφωνα με την παράδοση - θα εκδηλωνόταν με διάφορες μορφές, τις πιο πολλές σημαντικό από τα οποία είναι η Νεσάμα , «η ανώτερη ψυχή», «η θεϊκή ψυχή». Από αυτή την άποψη, ο Ραβίνος Σιμόν εξηγεί ότι «μόνο ο [Εβραίος] άνθρωπος έχει ουράνιο σώμα και ψυχή. Επομένως, εάν ο άνθρωπος τηρεί την Τορά και εκτελεί το θέλημα του ουράνιου Πατέρα , γίνεται όμοιος με ένα ουράνιο πλάσμα [τον Αδάμ Κάδμον ]. αλλά αν δεν το κάνει, γίνεται ένα εξ ολοκλήρου επίγειο πλάσμα», σχεδόν συγκρίσιμο με ένα goym , με ένα ζώο. Την ίδια άποψη έχει και ο καμπαλιστής Moshe Miller , σύμφωνα με τον οποίο αυτός ο «ζωντανός Θεός» αντιπροσωπεύει εν συντομία «την υψηλότερη πηγή συνείδησης στον άνθρωπο. Είναι η επίγνωση της συνολικής ενότητας με το Άπειρο Φως […]. Ένα επίπεδο τόσο υψηλό που είναι σχεδόν ανεπαίσθητο», ενώ για το Gal Einai Kabbalistic Training Institute , δεν αντιπροσωπεύει τίποτα άλλο από το « το συγκεκριμένο θέλημα του Θεού », ο οποίος -σύμφωνα με το Ταλμούδ- επιφύλαξε στους Εβραίους την κυριαρχία του κόσμου. στην οποία θα υπηρετήσουν και θα υποταχθούν όλοι οι λαοί [της γης]», έχοντας πλέον γίνει μεικτός.
Για να συμμετάσχουν στο έργο, ωστόσο, θα ήταν απαραίτητο να αποδειχθεί, μέσω ειδικής τεκμηρίωσης, ότι ήταν καθαροί Εβραίοι τόσο από βιολογική όσο και από θρησκευτική άποψη. Οι υποψήφιοι θα είχαν επιλεγεί προσεκτικά μέσω μιας άκαμπτης φυλετικής και ηθικής επιλογής και οι απόγονοι θα είχαν μεγαλώσει από οικογένειες διανοουμένων που συνδέονται με την Paneuropa και την κλίκα των Πρεσβυτέρων , με τέτοιο τρόπο που με τον καιρό θα γίνονταν οι μελλοντικοί Ευρωπαίοι. ελίτ . Αυτό το εγχείρημα, ωστόσο, δεν πρόλαβε να διαμορφωθεί, λόγω της ανόδου του ευρωπαϊκού φασισμού και της προσάρτησης της Αυστρίας στο Τρίτο Ράιχ (1938), παραμένοντας έτσι ένα από τα πολλά « απαγορευμένα όνειρα » του εβραϊκού υπεροχής και του σιωνισμού. Αν και ορισμένοι θεωρητικοί συνωμοσίας, ειδικά στο Ισραήλ και την Παλαιστίνη, είναι βαθιά πεπεισμένοι ότι το έργο ξεκίνησε με μεγάλη μυστικότητα , πρώτα στην Αυστρία και μετά στις Ηνωμένες Πολιτείες, επιτυγχάνοντας τελικά τον στόχο του (στο Πρακτικό Ιδεαλισμό , το 1925, ο Kalergi παραδέχεται στην πραγματικότητα ότι « μια νέα κυρίαρχη φυλή είναι στα σκαριά », χωρίς ωστόσο να δίνονται περαιτέρω ενδείξεις). Κατά πάσα πιθανότητα, λοιπόν, πρόκειται για θρύλους , κουβεντούλα.
Διασταύρωση
Και εδώ βρισκόμαστε στη διασταύρωση, ένα άλλο βασικό σημείο του Πρακτικού Ιδεαλισμού και, επομένως, των Πρωτοκόλλων των Προηγούμενων . Συνοψίζοντας, ο Καλέργη - εμπνευσμένος πάνω από όλα από τη σύζυγό του - ήταν πεπεισμένος ότι ο πολίτης της μελλοντικής ομοσπονδιακής Ευρώπης, λόγω της αναγκαστικής μετανάστευσης από την Ασία και την Αφρική, θα γινόταν « μισόφυλος ». «Ο άνθρωπος του απώτερου μέλλοντος θα είναι ημίαιμος», δήλωσε ο κόμης. «Οι σημερινές φυλές και κάστες θα πέσουν θύματα της αυξανόμενης υπέρβασης του χρόνου, του χώρου και των προκαταλήψεων. Η μελλοντική ευρασιατική-νεγροειδής φυλή , εξωτερικά παρόμοια με τους αρχαίους Αιγύπτιους, θα αντικαταστήσει την πολλαπλότητα των λαών με μια πολλαπλότητα προσωπικοτήτων». Την ίδια άποψη, εξάλλου, ήταν και ο Εβραίος Isaac Moïse Crémieux , ο οποίος, μερικές δεκαετίες νωρίτερα, είχε δηλώσει ότι « οι εθνικότητες πρέπει να εξαφανιστούν . Οι θρησκείες πρέπει να παρακμάζουν. Αλλά το Ισραήλ θα επιβιώσει [αφού] είναι ο εκλεκτός του Θεού», ή ο Εβραίος Μπαρούχ Λεβί , ο οποίος, μεταξύ των πολλών άχρηστων λόγων του, προφήτευσε ότι η «κυριαρχία» των Εβραίων «σε όλο τον κόσμο θα επιτευχθεί μέσω της ενοποίησης των άλλες ανθρώπινες φυλές , την εξάλειψη των συνόρων και των μοναρχιών [...] και μέσω της εγκαθίδρυσης μιας παγκόσμιας δημοκρατίας, η οποία θα παρέχει πολιτικά δικαιώματα στους απανταχού Εβραίους».
Επιπλέον, για αυτούς και, κυρίως, για τον Κόμη Kalergi, στη μικτή φυλή «οι αντιθετικές ιδιότητες του χαρακτήρα, οι προκαταλήψεις, οι αναστολές, οι ισχυρογνώμονες τάσεις και το Weltanschauungen των γονέων και των προγόνων του ακυρώνονται ή τουλάχιστον αμβλύνονται αμοιβαία. Κατά συνέπεια, οι μικτές φυλές συχνά συνδυάζουν την έλλειψη χαρακτήρα , την απουσία αναστολών, την αδυναμία θέλησης, την ευστάθεια, την απουσία οίκτου και την απιστία με την αντικειμενικότητα, την ευελιξία, τη διανοητική ζωντάνια, την ελευθερία από τις προκαταλήψεις και την ευρεία διάθεση». Όλα τα χαρακτηριστικά που, μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο, αντικατοπτρίζουν μια ορισμένη πολιτική παθητικότητα (ή αστική απάθεια ) δομημένα ad hoc για να κρατούν σταθερή την εβραϊκή πολιτική ηγεσία, σήμερα όλο και περισσότερο στην κορυφή των ευρωπαϊκών υποθέσεων , ακριβώς όπως προφήτευσε ο Καλέργκι στον Πρακτικό Ιδεαλισμό : «Όχι μόνο ο Ιουδαϊσμός θα μεταμορφωθεί προς την κατεύθυνση των ιδανικών της δυτικής ευγένειας, αλλά και το ιδανικό της δυτικής ευγένειας θα υποστεί μεταμόρφωση συναντώντας τον Ιουδαϊσμό στα μισά του δρόμου».
Οικόπεδο;
Τώρα που φτάσαμε στο τέλος, είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα. Σε αντίθεση με ό,τι μπορεί να σκεφτεί κανείς, οι ιδέες που προτείνει ο Κόμης Καλέργη στον Πρακτικό ιδεαλισμό , όπως είδαμε, δεν αντιπροσωπεύουν ένα πραγματικό «σχέδιο» (όπως δηλώνουν τα σκουπίδια συνωμοσίας που είναι ευρέως διαδεδομένα στο διαδίκτυο), αλλά μάλλον ένα σύνολο προθέσεων , προβλέψεων. και έννοιες που είναι ήδη εγγενείς στον ίδιο τον Ιουδαϊσμό και, ειδικότερα, στην εβραϊκή επιθυμία για παγκόσμια κυριαρχία που προδιαγράφεται από την Τορά και τη ραβινική λογοτεχνία. Το Kalergi, επομένως, δεν ήταν παρά μια μαριονέτα , μια μαριονέτα στενά συνδεδεμένη με τον απόκρυφο και μαχητικό Ιουδαϊσμό των Πρεσβυτέρων και τις μασονικές στοές που συνδέονται με αυτούς, όπως το B'nai B'rith . Η σκέψη του, καλυμμένη πίσω από την «ευρωπαϊκή παράδοση», αντανακλούσε πλήρως την εβραϊκή σκέψη της εποχής , με στόχο τη δημιουργία μιας «ανεκτικής και αδελφικής» Ευρώπης, απαλλαγμένης από αντισημιτισμό και αντιεβραϊκές προκαταλήψεις, αλλά συντριβή κάτω από τη φτέρνα του Ιούδα. .
του Amedeo Cavazzoni https://www-ardire-org.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου