ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ: Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΑΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ...

 



Το κόλπο είναι γνωστό και με τη Νέα Δημοκρατία το έχουμε πραγματικά εμπεδώσει.


H τακτική των αναγκαστικών συγχωνεύσεων τμημάτων στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση η οποία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη δημιουργεί εντελώς ακατάλληλες εκπαιδευτικές συνθήκες στις σχολικές μονάδες και ο μόνος ωφελούμενος, θα είναι αυτός που φέρνει στην Ελλάδα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο. Η Κυβέρνηση μέσω του Πιερρακάκη σπρώχνει τους γονείς μακριά από τη δημόσια δωρεάν Παιδεία.

Εντοπίσαμε στο διαδίκτυο ένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό παράδειγμα από δημοτικό σχολείο που εδρεύει στο δήμο Αθηναίων. Δεν έχει σημασία ποιο είναι.

Κατά την εφετινή σχολική χρονιά η πέμπτη και η τετάρτη τάξη του εν λόγω σχολείου θα έχουν από ένα τμήμα έκαστος ενώ πέρυσι είχαν από δύο. Αυτό έγινε κατ’ εντολή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης η οποία, όπως έχουμε τονίσει, επιμένει φορτικά και απειλεί τους εκπαιδευτικούς που δεν συμμορφώνονται ακόμα και με πειθαρχικές διαδικασίες.

Η πέμπτη τάξη του σχολείο, στο ένα της τμήμα, θα έχει εφέτος συνολικά 24 παιδιά. Από αυτά τέσσερα χρειάζονται εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης ενώ άλλα τέσσερα έχουν διαγνώσεις για διαφόρων τύπων μαθησιακές δυσκολίες.

Προκύπτουν πολλά ερωτήματα: Θα υπάρχουν την ίδια ώρα στην ίδια αίθουσα συνολικά πέντε εκπαιδευτικοί μαζί με το δάσκαλο ή θα μειωθούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης; Πώς θα μπορέσει να ελέγξει την κατάσταση ο δάσκαλος του τμήματος και σε ποια παιδιά θα εστιάσει την προσοχή του; Ποιος θα είναι ο ρυθμός προόδου των παιδιών κατά τη διάρκεια της χρονιάς;

Τα ερωτήματα έχουν περισσότερο ρητορικό χαρακτήρα, ειδικά αν έχει κανείς κατά νου ότι μέσα σ’ αυτήν την τάξη υπάρχουν και προσφυγόπουλα που δεν ξέρουν πολύ καλά τα ελληνικά. Από τον εκπαιδευτικό ζητούνται δηλαδή… μαγικές ιδιότητες και την ίδια ώρα ατσάλινη υπομονή και αντοχή.

Στην τετάρτη τάξη θα φοιτούν εφέτος 23 μαθητές, επίσης σ’ ένα τμήμα.

Το κερασάκι σ’ αυτήν την απαίσια τούρτα; Το σχολείο αποφεύγει να εγγράψει (πάλι κατόπιν εντολής) άλλους μαθητές στις συγκεκριμένες τάξεις για να μην αυξηθεί και άλλο ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα. Αν δηλαδή μία οικογένεια, που εξυπηρετείται γεωγραφικά από το συγκεκριμένο σχολείο, θέλει να στείλει το παιδί στην τετάρτη ή την πέμπτη, απλά δεν μπορεί να το κάνει και πρέπει να αναζητήσει άλλη λύση.

Προφανώς, το παραπάνω παράδειγμα δεν είναι το μοναδικό. Είναι όμως αρκούντως ενδεικτικό της κατάστασης.

Οι γονείς των παιδιών του εν λόγω σχολείου ετοιμάζουν σε κάθε περίπτωση επιστολή προς το Υπουργείο Παιδείας και προετοιμάζουν, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, κινητοποιήσεις από τις 12 Σεπτεμβρίου, όπως άλλωστε είχαμε και σήμερα το πρωί.

Και ο ντίλερ των ιδιωτών υπουργός Πιερρακάκης, το “παιδί” του Χάρβαρντ που σπούδασε με λεφτά από υποτροφία του Ιδρύματος Κόκκαλη (δείτε την κεντρική φωτό), απλά τάζει προσλήψεις.

Karditsastakra | Σοκάρεσαι από την αλήθεια;

Δεν υπάρχουν σχόλια: