ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022

Ο Ατλαντισμός μετέτρεψε την Αριστερά σε Μαριονέτα στην υπηρεσία του!!!

 

Η αριστερά εγκατέλειψε το προλεταριάτο για να υπερασπιστεί τις ατομικές ελευθερίες. Αλλά αυτό δεν ήταν τυχαίο. Ήταν ένας μετασχηματισμός που εφαρμόστηκε από τον Ατλαντισμό εντός των δυτικών αριστερών, ώστε να γίνουν χρήσιμα εργαλεία για την εγγύηση της ηγεμονίας του.

Η αριστερά υπάρχει σήμερα στον κόσμο. Ένα ερώτημα που πρέπει να κάνουμε στους εαυτούς μας αυτούς τους καιρούς είναι να τολμήσουμε να αποδεχτούμε την αξία των πραγματικών γεγονότων, ακόμα κι όταν αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις προϋπάρχουσες έννοιές μας.

Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να ορίσουμε τι εννοούμε με τον όρο αριστερά σε γενικές γραμμές, προκειμένου να προσπαθήσουμε να ενοποιήσουμε τις ιδέες μας σε μια παρόμοια γλώσσα.

Ο ορισμός πρέπει να ξεφεύγει από τους συμβατικούς ή την ιστορία, γιατί αυτό που πραγματικά μας ενδιαφέρει είναι ο ρόλος που παίζουν οι δυνάμεις που αυτοπροσδιορίζονται ως αριστεροί εκπρόσωπος σήμερα, ακόμη και πώς προσδιορίζονται από αυτές τις δυνάμεις που προσδιορίζω.

Αν αναφέρουμε ότι η αριστερά αντιπροσωπεύει μια αλλαγή σε αντίθεση με τη συντηρητική δεξιά που διατηρεί το status quo, στην πραγματικότητα έχουμε κολλήσει σε επιφανειακές έννοιες.

Η ίδια η αλλαγή συνεπάγεται μόνο μια παραλλαγή, η οποία μπορεί να είναι θετική ή αρνητική, ανάλογα με το πού ξεκινά και τι προτείνει. Αυτό είναι το πρώτο πρόβλημα που πρόκειται να αντιμετωπίσουμε: κάθε αλλαγή δεν είναι εγγενώς καλή ή κακή, εξαρτάται από το πλαίσιο.

Αυτό ακυρώνει έννοιες όπως η ανάγκη να «αλλάξουμε τα πάντα», χαρακτηριστική του φεμινισμού τα τελευταία χρόνια. Η «αποδόμηση» δεν είναι τίποτα άλλο από την καταστροφή όλων όσων ήδη υπάρχουν για να την αντικαταστήσουν με νέες πολιτικές, ακόμα κι αν δεν είναι τίποτα άλλο από πρωτοσέλιδα χωρίς μεγάλο βάθος. Η καταστροφή ενός κοινωνικού μοντέλου, χωρίς μια βαθιά πρόταση που θεσπίζει ένα νέο ρυθμιστικό πλαίσιο με νέους άξονες για τις σχέσεις εντός της κοινωνίας, είναι ένα άλμα στην άβυσσο.

Οι προτάσεις που παρουσιάζονται σήμερα από την αριστερά και τον προοδευτισμό, τις οποίες θα εξετάσουμε αδιάκριτα λόγω της σύμπτωσης σε θεματικούς άξονες, βασίζονται σε απλά συνθήματα.

Ο αυτοσχεδιασμός προτύπων συνύπαρξης που αψηφούν την ιστορική εξέλιξη δεν είναι μόνο ειλικρινά γελοίος αλλά και επικίνδυνος. Μπορούμε να δούμε ως παράδειγμα πώς το δυτικό νομικό σύστημα, το οποίο καθιέρωσε την αρχή της αθωότητας, εξελίχθηκε και τώρα απορρίπτεται με πολιτικά επιχειρήματα μικρής ουσίας.

Δεν είναι δυνατόν να στηρίξουμε μια κατηγορία στον μοναδικό λόγο ενός καταγγέλλοντος, δεδομένης της σεξουαλικότητας του και άλλων ιδιωτικών θεμάτων που τον τοποθετούν σε θέση υποτιθέμενης ευπάθειας.

Δεν υπάρχουν δεδομένα που να μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι σήμερα στη Δύση υπάρχουν συλλογικότητες που παραβιάζονται λόγω του φύλου ή του φύλου τους, επιπλέον, μπορούμε να εκτιμήσουμε την εξέλιξη μιας σειράς πλεονεκτημάτων popnerés porcase. Η ιστορία απλώς υπερισχύει των γεγονότων, αλλά ούτε οι πολιτικές δυνάμεις ούτε ο Τύπος ενδιαφέρονται πολύ γι' αυτό.

Αλλά ακόμη και αν αποδεχθούμε αυτήν την υποτιθέμενη ευπάθεια, δεν θα ήταν δυνατό να θεωρηθεί παραβίαση της αρχής της αθωότητας χωρίς σοβαρές συνέπειες για την αξιοπιστία του συστήματος συνολικά, νομοθετικό, εκτελεστικό και δικαστικό.

Οι φεμινιστικές εκστρατείες του «Πιστεύω σε σένα, αδερφή» ή «Εγώ κι εγώ» δεν είναι τίποτα άλλο από εκφράσεις που δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη λόγω έλλειψης αποδεικτικής δύναμης, παρόλο που η πολιτική και η πίεση των μέσων ενημέρωσης τις έχουν εκτοπίσει χωρίς πραγματικά στοιχεία.

Οι κατηγορίες είναι πολιτικές, και οι καταδίκες είναι συχνά και πολιτικές. Το παράλογο μεγαλώνει σε σημείο που βλέπουμε στην Αργεντινή ότι επιχειρείται η θέσπιση ενός νομικού κανόνα που επιτρέπει την άρνηση των δικαστών για ζητήματα φύλου, τα οποία έχουν επισημανθεί ότι τυγχάνουν έλλειψης προοπτικής.

Φυσικά δεν είναι ξεκάθαρο ποιος ή σε ποια βάση ερμηνεύει ποια είναι η προοπτική του φύλου και τι την παραβιάζει ή δεν την παραβιάζει, είναι σαφές ότι οι ίδιες μαχητικές μειονοτικές συλλογικότητες κατά συνέπεια καθιερώνουν τι παραβιάζει. Δεν προκαλεί έκπληξη, λοιπόν, ότι αυτό αποδεικνύεται ότι είναι ένα δαμόκλειο ξίφος που κρέμεται πάνω από τα κεφάλια των δικαστών που πρέπει, για να διατηρήσουν τη δουλειά τους, να εφαρμόσουν έναν κανόνα που ανταποκρίνεται σε μια πολιτική απόφαση.

Αιώνες και αιώνες εξέλιξης του νόμου καταλήγουν να απορρίπτονται υπέρ της αποδόμησης. Ανταλλάξαμε την αρχή της αθωότητας με το «σε πιστεύω, αδερφή».

Μπορούμε να πούμε ότι η αλλαγή ήταν θετική. Είναι ξεκάθαρα ένα τεράστιο βήμα προς τα πίσω που θα επιφέρει μόνο αδικία και κάθε είδους εκμετάλλευση.

Η προοδευτική αριστερά υποστηρίζει αυτές τις ιδέες, που είναι προφανώς επαναστατικές ιδέες για αλλαγή, και όμως δεν κάνουν τίποτα θετικό. Όποιος διατηρεί τη θέση του σεβασμού της αρχής της αθωότητας θα χαρακτηρίζεται ως συντηρητικός, γεγονός που τον αποκλείει.

Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα τέτοιων αντιφάσεων. Κάποιοι αρνούνται τους πιο επιστημονικούς λόγους, κάνοντας έκκληση στη γλώσσα που τους επιτρέπει να ισχυρίζονται ότι μπορεί να υπάρχουν γυναίκες με πέη.

Κάνοντάς το αυτό, δεν απευθύνονται στη βιολογία ή την ιατρική, αλλά απλώς σε αφηρημένες έννοιες με γνώμη που δεν έχουν την παραμικρή αυστηρότητα επιστημονικής επαλήθευσης. Η αυτοαντίληψη έχει μεγαλύτερη εγκυρότητα από τη βιολογία, η οποία καθιερώνει ξεκάθαρα τη διάκριση μεταξύ των φύλων, κάτι που μπορεί να συνοδεύεται από παράλογα παραδείγματα όπως δυσμορφίες ή γενετικά προβλήματα που δημιουργούν όντα με τα οποία αλληλεπιδρούν ανθρωπιστικά. Αυτές οι ανωμαλίες στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθούν για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη πολλαπλών φύλων και από εκεί θα κάνουν μια παράγωγη για να τα μπερδέψουν με τα φύλα.

Αυτού του είδους τα θέματα είναι απλώς η ουσία των θεμάτων στα οποία εστιάζουν οι αριστερές/προοδευτικές δυνάμεις και ξεχνούν μερικά από τα σημαντικά. Είδαμε τα τελευταία χρόνια πώς παραμερίζουν οικονομικές διεκδικήσεις που παίζουν μόνο δευτερεύοντα ρόλο και ξεχνούν τις επαναστατικές αλλαγές στην ιδιοκτησία των μέσων αναπαραγωγής της οικονομίας.

Η ίδια η ιδέα της κοινωνικής δικαιοσύνης, και μαζί της ο κύριος στόχος μιας δικαιότερης κατανομής του πλούτου, παραμερίστηκε και αντικαταστάθηκε από το ζήτημα του φύλου και, στον παρακμάζοντα Πρώτο Κόσμο, από την οικολογία.

Αυτή η χρήση είναι τόσο βάναυση που οι λιγότερο διαυγείς κλάδοι γιόρτασαν το κλείσιμο των εργοστασίων λιπασμάτων και την επιστροφή στη βιοτεχνική παραγωγή, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει την πείνα εκατοντάδων εκατομμυρίων. Η τελευταία κίνηση της ολλανδικής κυβέρνησης να κλείσει 3.000 εγκαταστάσεις εκπομπής αζώτου, κυρίως αγροτικής παραγωγής, είναι ένα σημάδι για το πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν. Εν μέσω μιας επισιτιστικής κρίσης που απειλεί να κατακλύσει ολόκληρη την Ευρώπη, η καλύτερη ιδέα είναι να σταματήσει η παραγωγή τροφίμων για αναπόδεικτους «περιβαλλοντικούς λόγους». Αυτή δεν είναι η πρώτη πρωτοβουλία. η παραγωγή και κατανάλωση κόκκινου κρέατος είναι ένα όλο και πιο διωκόμενο θέμα και η κατανάλωση εντόμων στα σχολεία σε αυτό το έθνος, ένα από τα πλουσιότερα στον κόσμο, προσφέρεται ως εναλλακτική.

Όλες αυτές οι πολιτικές πέφτουν στην τροχιά της αριστεράς, η οποία φιμώνει τους επικριτές κατηγορώντας όποιον προσπαθεί να διολισθήσει σε οποιαδήποτε αντιπολίτευση, όσο μικρή κι αν είναι, ως φασίστα.

Η μετατόπιση από την επαναστατική αριστερά, που κάποτε επιδίωκε να εξαλείψει τα ταξικά προνόμια, αντικαθίσταται από την πάλη ενάντια στα προνόμια του λευκού άνδρα, του αρσενικού καταπιεστή, του ετεροφυλόφιλου καταπιεστή, δείχνοντας την επιρροή του τοποσχικού αρσενικού, του αρσενικά. Και αν αυτός ο άνθρωπος είναι φτωχός και ζει στο δρόμο. Δεν πειράζει, διατηρεί ούτως ή άλλως τα προνόμιά του έναντι των αποδομημένων δισεκατομμυριούχων.

Είναι προφανές ότι αν αναλύσουμε χωρίς προκατάληψη τι είναι σήμερα η αριστερά, αν τολμήσουμε να αποδεχτούμε ότι εξαπατηθήκαμε για δεκαετίες με αντιλαϊκά αίτια, το συμπέρασμα είναι ότι αυτή η αριστερά όχι μόνο αντισέμα, μάστομα.

Αν έχουμε οποιεσδήποτε αμφιβολίες για το ποιον εξυπηρετούν, μπορούμε να αναζητήσουμε τις πηγές χρηματοδότησής τους, τις ΜΚΟ και τα Ιδρύματα που έχουν χρηματοδότηση από τα πιο καπιταλιστικά έθνη και τις πιο ισχυρές εταιρείες. Δεν θα επεκταθούμε σε αυτό το θέμα για λόγους χρόνου, αλλά το πιο συγκεντρωμένο μέρος του καπιταλισμού υποστηρίζει την αποδόμηση σχεδόν χωρίς ρωγμές.

Όσοι είναι περίεργοι που χρηματοδοτούν τη δική τους καταστροφή, ακόμη και εκείνοι που πιστεύουν ότι αυτά είναι κέρδη που κατακτήθηκαν με αγώνα θα πρέπει να αναρωτηθούν γιατί οι αγώνες δεν επιτυγχάνουν οικονομικά αποτελέσματα όταν η ανεργία ενώ η ανεργία είναι απασχόληση.

Εάν υπάρχει αμφιβολία, μπορούμε επίσης να δούμε τη γεωπολιτική ευθυγράμμιση των εθνών. Οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία, η Σουηδία και ως μεγάλες δυτικές οικονομίες υποστηρίζουν σθεναρά αυτές τις πολιτικές. Αυτό που συνέβη με την επιβολή κυρώσεων από την ΕΕ στην Ουγγαρία και την ίδια την Πολωνία επειδή απέτυχαν να επιβάλουν νομοθεσία δυτικού τύπου για τα φύλα μας σώζουν πολλές εξηγήσεις.

Οι αντίπαλοι ηγούνται από τη Ρωσία, η οποία έχει ποινικοποιήσει την προπαγάνδα των LGBT, καθώς και το Ιράν, την Κίνα, τη Βόρεια Κορέα, τις περισσότερες αφρικανικές χώρες, τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, για να αναφέρουμε μόνο μερικές.

Όλες αυτές οι χώρες είναι εκείνες που αντιτίθενται στη Δύση και την πολεμούν με όπλα.

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τον ρόλο της βιομηχανίας Πολιτισμού, ένα βιομηχανικό μιούζικαλ, μια βιομηχανία ψυχαγωγίας, ένα πανεπιστήμιο, και η λίστα συνεχίζεται και συνεχίζεται. Κάθε ένας από τους μοχλούς ισχύος του Atlantis ευθυγραμμίζεται με αυτές τις πολιτικές που ορίζονται από την αριστερά/προοδευτικότητα.

Δεν χρειάζεται να είσαι πολύ ενημερωμένος για να καταλάβεις ότι, αν μη τι άλλο, αυτές οι ιδεολογίες έχουν ελάχιστη σχέση με αυτό που ισχυρίζονται. Εντόπισαν επιδέξια τους άξονες που αντιτάχθηκαν στον παγκοσμιοποιητικό χρηματοπιστωτικό καπιταλισμό και εφάρμοσαν μια πολιτική αλλαγής περιεχομένου, διατηρώντας την ίδια συσκευασία.

Οι νέοι που έχουν μια διερευνητική φύση αλλά δεν έχουν εμπειρία έχουν συλληφθεί εύκολα από αυτές τις πολιτικές, αν και αρχίζουμε να βλέπουμε τη μόδα να φεύγει και πολλοί αμφισβητούν αυτές τις προσεγγίσεις.

Οι μεγαλύτεροι, κουρασμένοι από τον αγώνα, μπερδεμένοι από την προπαγάνδα ή απλά παρασυρμένοι από τα χρήματα, δέχτηκαν την αλλαγή. Συνεχίζουν να ταυτίζονται ως αριστεροί/προοδευτικοί, συνεχίζουν να τραγουδούν για τον Τσε Γκεβάρα ή να αυτοαποκαλούνται μαρξιστές, αλλά δεν είναι τίποτα άλλο από μια σκιά του πρώην εαυτού τους, μια ανάποδη εικόνα που αντανακλάται σε έναν καθρέφτη. Για ευκολία, νοσταλγία, για να μην καταλαβαίνω τι συμβαίνει, υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτή την αλλαγή.

Ο Ατλαντισμός ήταν λαμπρός, σταμάτησε να πολεμά την επαναστατική αριστερά, διείσδυσε σε αυτήν, την αποδυνάμωσε και την μετέτρεψε σε μαριονέτα στην υπηρεσία της. Τώρα μπορεί να εφαρμόσει τις κλασικές του πολιτικές προσαρμογής, ερήμωσης και πολέμου υπό το πρόσχημα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των και των μειονοτήτων του πλανήτη.

Αν η Δύση, συμπεριλαμβανομένης της αμερικανικής περιφέρειας, δεν έχει καταρρεύσει με την καταστροφή της βιομηχανίας, τη βάναυση πτώση του βιοτικού επιπέδου, τις άκρως ύποπτες πανδημίες, τις επιβολές διάλυσης και διαλύσεων και ιδεολογικά πολιτικά, ιδεολογικά, ιδεολογικά το ίδιο το σύστημα που ισχυρίζεται.

Εστιασμένος στην καταπολέμηση του ανύπαρκτου φασισμού, ο έλεγχος είναι απόλυτος γιατί όσοι ξεφεύγουν από αυτές τις ιδέες διοχετεύονται σε ελευθεριακή αντισυστημική κριτική, που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα παραμύθι depolatocon-projectcon. Αυτοί με τη σειρά τους πολεμούν ενάντια σε έναν κομμουνισμό που όπως είδαμε δεν υπάρχει και δεν είναι παρά έκφραση του ίδιου του συστήματος που διεκδικεί η υπερασπιστής.

Οι ελευθεριακοί χωρίζονται σε διαφορετικές διαφωνίες που ελέγχονται από την ίδια εξουσία που χειραγωγεί την αριστερά και τον προοδευτισμό. Αγνοούν ότι οι οικονομικές τους ιδέες είναι ασυμβίβαστες με μια πολύπλοκη σύγχρονη κοινωνία, όπου οι προτάσεις τους δεν είναι παρά απραγματοποίητες ουτοπίες που εκμεταλλεύονται επιδέξια ο πιο συγκεντρωμένος κλάδος.

Το αξιολύπητο παράδειγμα που έθεσε ο Μπολσοναρισμός, αφοσιωμένος στον αγώνα κατά του κομμουνισμού και κατά της Κίνας, όταν στην πραγματικότητα εξαπατήθηκαν από τις ΗΠΑ, δείχνει πόσο μακριά δεν θα φτάσουν οι αξίες κατά της παγκοσμιοποίησης αν δεν πρόκειται να πάνε αν δεν είναι

Οι μπολσοναρίστας που χειραγωγούνται από τις ΗΠΑ (και το Ισραήλ), ενάντια στους λουλίστα που ελέγχονται από αυτές, δείχνουν πώς δεν υπάρχει διαφωνία, όπως και ο αγώνας ενάντια στον φασισμό και τον κομμουνισμό είναι εξωπραγματικός. Μια ψεύτικη αντιπαράθεση που αποσπά την προσοχή και διχάζει, και μπορεί ακόμη και να οδηγήσει μια χώρα στη δική της καταστροφή μέσω της έγχρωμης επανάστασης.

Η εγκατάσταση συναισθηματικών εννοιών όπως οι «μισητές» και η «ακύρωση» της προσέγγισης στις διαφωνίες δίνει σε μια βιομηχανία τα εργαλεία για να δημιουργήσει αντιπαράθεση απλώς και μόνο επειδή δεν είναι διατεθειμένη να συζητήσει με τους αντιπάλους της. Όπως και με τον φασίστα μισητή δεν υπάρχει συζήτηση, απλά δεν μαθαίνουν ποτέ τι σκέφτεται ο άλλος.

Από την άλλη, η τεράστια σύγχυση μεταξύ του εξαφανισμένου σοβιετικού κομμουνισμού, η παρανόηση των περιφερειακών διαδικασιών που είναι περισσότερο εθνικιστικές παρά σοσιαλιστικές, η έλλειψη κατανόησης του τρόπου λειτουργίας του Κομφουκιανισμού, τον οποίο μπερδεύουν με τον μαρξισμό, κλείνει τον κύκλο.

Έξω από αυτή την εξίσωση βρίσκονται όσοι προσπαθούν να ξεχωρίσουν από αυτή τη διαμάχη, εθνικιστές με πρωταγωνίστρια αντίληψη του Κράτους, υπερασπιστές των παραδοσιακών εθίμων, που δέχθηκαν επίθεση εκατέρωθεν. Σε αυτόν τον τομέα εντοπίζονται περισσότερα αντικαθεστωτικά στοιχεία, τα οποία όμως αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες γιατί έχουν απαγορευτεί από όλα τα μέσα επικοινωνίας και τα κοινωνικά δίκτυα.

Οι συζητήσεις μεταξύ αριστερών και ελευθεριακών είναι καθημερινό φαινόμενο στα μέσα ενημέρωσης, αλλά οι αληθινοί εθνικιστές είναι σχεδόν αδύνατο να δεις, δεν λαμβάνονται υπόψη και αυτό από μόνο του εξηγεί την κόλπα τους.

Ένα άλλο πρόβλημα σε αυτή την ομάδα είναι μια ορισμένη υπεροψία και αλαζονεία προς τους αντιπάλους τους, συνήθως λόγω μιας καλύτερης Πολιτιστικής και Πολιτικής εκπαίδευσης, η οποία κρύβει έναν συγκεκριμένο αέρα ατομικισμού και βεδισμού.

Οι δυνάμεις σε αυτόν τον τομέα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν αρκεί να είσαι μάρτυρας, ότι πρέπει όχι μόνο να ενωθούν, αλλά και να κάνουν γνωστές τις σκέψεις τους με κάθε δυνατό μέσο, ​​ενώ είναι δεκτικές στους προσανατολισμούς της ομάδας.

Η οικοδόμηση μιας δύναμης απαιτεί την επίτευξη μιας κρίσιμης μάζας που χρειάζεται να χρησιμοποιήσει αρκετή ευφυΐα και πρακτικότητα μαζί με ένα ολοκληρωμένο και ολοκληρωμένο μοντέλο.

Αν και οι εθνικιστικοί τομείς είναι οι πιο αντισυστημικοί, παλεύουν ενάντια στην πραγματική εξουσία και όλα τα εργαλεία της κάτω από δυσμενείς συνθήκες. Αλλά όπως ποτέ άλλοτε, έχουν ένα πολύ ευνοϊκό διεθνές πλαίσιο, όπου το πολυπολικό μοντέλο τοποθετείται ενάντια στην αγγλοσαξονική ηγεμονία με τεράστιες πιθανότητες επιτυχίας. Τότε είναι καιρός να ανταποκριθείτε στην πρόκληση κερδίζοντας τα μυαλά και τις καρδιές που είναι μπερδεμένα αλλά χρειάζονται καθοδήγηση.   novaresistencia-org.

Δεν υπάρχουν σχόλια: