Με αφορμή τα πρόσφατα αρθράκια του παρόντος ιστομπλογκίου, τα σχετικά με το Σκατάρ, έχω να διατυπώσω το εξής σοβαρώτατο ερώτημα…

…Μάλλον, πρώτα οφείλω να εκθέσω τα δεδομένα, καί μετά ακολουθεί το ερώτημα.

. . . . . . . . . . .

Λοιπόν, η Αραβική Χερσόνησος αποτελείται από τα εξής κράτη:

  • Σαουδική Αραβία.
  • Κουβέϊτ.
  • Μπαχρέϊν.
  • Σκατάρ.
  • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
  • Ομάν.
  • Υεμένη.

Από πάνω, από βόρεια, υπάρχουν η Ιορδανία καί το Ιράκ, αλλά δεν θεωρούνται (γεωγραφικώς) μέρη της Αραβικής Χερσονήσου.

Εάν, τώρα, τα προαναφερθέντα κράτη της Αραβικής Χερσονήσου τα κρίνουμε με βάση τα φιλελληνικά, ή ανθελληνικά τους αισθήματα, τότε προκύπτει η εξής εικόνα:

  • Σαουδική Αραβία: παλιά, αρκετά ανθελληνική (7 στα 10)· σήμερα, ελαφρώς φιλελληνική (5.5 στα 10).
  • Κουβέϊτ: ουδέτερο.
  • Μπαχρέϊν: παρομοίως.
  • Σκατάρ: 100% ανθελληνικό.
  • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: φιλελληνικά σε μέγιστο βαθμό (9.5 στα 10).
  • Ομάν: ουδέτερο.
  • Υεμένη: ελαφρώς φιλελληνική (5.5 στα 10 – βασικά, δεν έχουμε πολλές επαφές, αλλά έτσι φαίνεται πως αισθάνονται).

Η ανωτέρω «βαθμολογία» ομολογώ πως είναι απολύτως υποκειμενική, καί συνάγεται απ’ όσα καταλαβαίνω από την ειδησεογραφία. (Καί, εννοείται, αν κρίνω σωστά.) Αυτά τα κράτη δεν τα έχω επισκεφθεί ποτέ μου (κανένα τους), ώστε να γνωρίσω από κοντά ανθρώπων άστεα καί νόον, καί να οδηγηθώ σε ασφαλή συμπεράσματα.

Πιστεύω ότι, πολύ καλύτερη απεικόνιση των αισθημάτων τους προς εμάς θα σας έδιναν οι ναυτικοί μας, ιδίως όσοι ταξιδεύουν συχνά σ’ αυτά (πχ τα πληρώματα των τάνκερς), καί οι Έλληνες εργαζόμενοι σ’ αυτά (πχ σε κατασκευαστικές εταιρείες οικοδομών καί δημοσίων έργων). Ίσως καί οι διπλωματικοί μας εκπρόσωποι / υπάλληλοι στις χώρες αυτές… Αν καί θέλω να πιστεύω ότι οι εκτιμήσεις μας δεν θα διαφέρουν πολύ.

. . . . . . . . . . .

Όθεν, το ερώτημα:

«- Γιατί;»

Δέεεεεν είναι όλοι αυτοί Άραβες;

. . . . . . . . . . .

…Εδώ καί αρκετά χρόνια (από το 2014, αν θυμάμαι καλά) μάζευα υλικό με εικόνες από φάτσες τζιχαντιών. Βλέπετε, τότε η ειδησεογραφία με τα εγκλήματα των τζιχαντιών στη Συρία ήταν στο φόρτε της, καί συχνά-πυκνά μας έδινε καί φωτογραφίες τζιχαντιών, που συνάντησαν τις 72 παρθένες (απ’ τ’ αυτιά) καί βαρυστομάχιασαν απ’ τα πιλάφια.

[Νά ‘χε καί τίποτις πίτσες μανιτάρια-πιπεριά / ζαμπόν-μπέϊκον / 4 τυριά / απ’ όλα ο Παράδεισός τους, να πω ότι αξίζει τον κόπο να γίνει κανείς μουσλίμι. Αλλά, πιλάφια καί μόνον πιλάφια… έ, δέ λέει! 🙂

Ούτε από παρθένες λέει, ο μουσλιμο-Παράδεισος! Στον έμπειρο άντρα χρειάζεται έμπειρη γυναίκα, να τον στείλει …στον Παράδεισο! Είναι, τώρα, να χάνεις τον χρόνο σου σε φροντιστήριο σε παρθένες γιά το πώς καί το γιατί; Άφ’ σε μας, ρέ παλληκάρ’! Ας τ’ αναλάβει η πιτσιρικαρία αυτά – μαθητές Λυκείου, φοιτητές, καί τα ρέστα. Βούρ στο ψητό χρειάζεται ο έμπειρος ανήρ, ως ο υπογράφων, κι όχι μαθήματα σεξουαλικής αγωγής σε παρθένες! Καρα-lol!!!]

Απ’ αυτούς, πολλοί κάναν μπάμ ότι ήταν Δυτικά βλήματα, που εξισλαμίστηκαν οικειοθελώς. (Ή πρακτόρια – που καλά να πάθουνε!) Από τους υπόλοιπους, τους κατά την ειδησεογραφία «φανατικούς ισλαμιστές Άραβες»…

…Έ, λοιπόν, κάπου το 70 με 80% από δαύτους έμοιαζαν με…

…Αν ακολουθούσαν τα γονίδια των προγόνων τους, τώρα θα πίναμε μαζί τσίπουρα – καί σε καμμία περίπτωση δεν θα πήγαιναν στη Συρία ως μουσλιμο-τζιχάντια, γιά να σφάξουν Σύρους.

Ώ, ναί!… Δικής μας απώτερης καταγωγής ήταν οι μακαρίτες!

Δυστυχώς, κι ενώι ετοίμαζα (από τότε!) μακροσκελές βαρυσήμαντο άρθρο σε συνέχειες, με χτύπησε η «ασθένεια» των χαζών κομπιουτεράδων: όταν (μέσα σε μιά οκταετία) αλλάζεις δυό-τρείς φορές υπολογιστή καί πεντέξη σκληρό δίσκο, κάπου θα την κάνεις την πατάτα – ή θα σου την κάνει ο (παλαιάς τεχνολογίας) σκληρός δίσκος: με τις μεταφορές περιεχομένου, θα (ξε)χάσεις δεδομένα, που δεν ξαναμαζεύονται. Πάει, λοιπόν, το υλικό που μάζευα, κι άντε ξαναβρές το!…

[Τί «backup» καί κολοκύθια ριγανάτα μου λέτε! Στη θεωρία, είναι σωστό το να φροντίζεις να κρατάς αντίγραφα των δίσκων σου· αλλά, στην πράξη, η σωστή ενασχόληση με τον υπολογιστή απαιτεί αρκετό χρόνο, ώστε να τον υπηρετήσεις σωστά, πρίν σε υπηρετήσει αυτός. (Αργότερα, βέβαια, με τις «οικιακές» Τεχνητές Νοημοσύνες, δεν θα χρειάζεται να κάνεις τον υπηρέτη του υπολογιστή σου. Αλλά, σήμερα, χρειάζεται.) Κι από διαθέσιμο (ελεύθερο) χρόνο ο υπογράφων, άσ’ τα καί κλάφ’ τα!… Χώρια που τα παιδιά μου πλέον μεγάλωσαν, καί μου κάναν …κατάληψη στα ηλεκτρονικά μου! Καί δεν έχω λεφτά διαθέσιμα, να μετατρέψω το σπίτι μου σε ίντερνετ καφέ, ώστε να έχει ο καθένας τα δικά του ηλεκτρονικά καί να μή μείνει κανείς μας στο παράπονο! 🙂 ]

. . . . . . . . . . .

Εάν νομίζετε ότι η απώτερη Ελληνική καταγωγή πολλών σημερινών κατοίκων της Αραβικής Χερσονήσου εξηγεί το γιατί μας συμπαθούν… θέλω να πω, αν νομίζετε πως βρήκατε την απάντηση στο βασικό μας ερώτημα καί ξεμπλέξατε, σας πληροφορώ ότι μόλις τώρα αρχίσατε το μπλέξιμο! 🙂

Ακολουθεί ένας Νιαγάρας ερωτημάτων – γά να καταλάβετε τί παναπεί «έρευνα»!

Λοιπόν:

  • Αυτοί οι Έλληνες, πότε πήγαν κι εγκαταστάθηκαν στην Αραβική Χερσόνησο;
  • Με ποιά αφορμή;
  • Γιατί εξισλαμίστηκαν, αν ήταν συμπαγείς πληθυσμοί με Ελληνική νοοτροπία; (Καί, εννοείται, καλοί πολεμιστές, όπως όλοι οι αρχαίοι ημών.)
  • Κρατάνε μέχρι σήμερα κάποια πατρογονικά τους έθιμα;
  • Ποιά θρησκεία / ποιές θρησκείες είχαν οι (εντός, ή εκτός εισαγωγικών) Άραβες, πρό του Μωάμεθ; (Σημειώστε πως η διεθνής βιβλιογραφία γιά το θέμα αυτό είναι ελάχιστη. Καί, θά ‘λεγα, όχι αρκούντως διαφωτιστική.)
  • Ποιές άλλες φυλές κατοικούσαν στην Αραβική Χερσόνησο πρίν, παράλληλα με, ή μετά από την εγκατάσταση των Ελλήνων;
  • Από πότε;
  • Ήσαν αυτόχθονες, ή ήρθαν απ’ αλλού; (Δεν νομίζω να γουστάρει κανείς τόσο πολύ να ζή στην έρημο!… Άλλως τε, δεν έχει καί -πολλές δυνατότητες γιά- ικανοποιητικώς επαρκή παραγωγή / παροχή τροφίμων εκεί. Ούτε νερό.)
  • Κι αν ναί, από πού; Καί γιατί μετακινήθηκαν;
  • Καί γιατί οι Σκαταριανοί γουστάρουν τους Τούρκους; Ποιές εκλεκτικές συγγένειες με την αφεντιά τους βρίσκουν σ’ ένα μακρυνό τους κράτος, που είναι πολυφυλετική καί πολυθρησκευτική κουρελού; Ή, μήπως, έχουν απλά τη φιλοσοφία ότι: «- Ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου!»;
  • Καί γιατί εμείς οι Έλληνες θεωρούμαστε εχθροί του (τόσο μακρυνού μας) Σκατάρ; Τί έχουμε να μοιράσουμε μ’ αυτούς; τα σπίτια, τα χωράφια, ή τις γκόμενες;
  • Κι άλλα… Κι άλλα…

Αυτά γι’ αρχή, καί καλή μελέτη!