ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ...



 Βαγγελης Θεοδωρουλακης

"Το χρονικό πολλαπλών προδιαγεγραμμένων δολοφονιών"
(του Γ.Β.Γεωργιτσόπουλου)
Ήταν το 2010, όταν η Ρωσία είχε ενδιαφερθεί -μέσω των Κρατικών Ρωσικών Σιδηροδρόμων- για την αγορά του ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι Ρώσοι ενδιαφερόταν τόσο πολύ, ώστε η προσφορά που είχαν την πρόθεση να κάνουν ήταν τριπλάσια+ της δεύτερης. Ήθελαν να προχωρήσουν σε πλήρη ανακαίνιση του δικτύου, αναδιοργάνωση και επέκταση, έτσι ώστε το τραίνο να καταστεί βασικό μεταφορικό μέσο στην Ελλάδα, αλλά και να υπάρχει απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση Ελλάδας-Ρωσίας.
Μάλιστα είχε έρθει και ο ίδιος ο επικεφαλής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, ο Βλαντίμιρ Γιακουνιν, επισκέφθηκε αμαξοστάσια κτλ
Οι Ρώσοι ήθελαν, την Ελλάδα τη συνέφερε πολύ, όμως μαντέψτε, τι έγινε από εκεί και πέρα; Αυτό που γίνεται πάντα, είτε αφορά αγορά Ρωσικών πυροσβεστικών αεροσκαφών, είτε την αγορά Ρωσικών οπλικών συστημάτων, είτε Ρωσικό φυσικό αέριο, είτε Ρωσικές επενδύσεις στην Ελλάδα: Άρχισαν οι πιέσεις της Ε.Ε. και των Η.Π.Α., ώστε "να μην υπάρξει Ρωσική διείσδυση'', αλλά να προτιμηθούν οι Ευρωπαϊκές πενταροδεκάρες χωρίς καμία επένδυση.
Ετσι, εκτός Ρώσων, υπήρξε μια προσφορά μόλις 300.000.000€ για την αγορά του ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τιμή άθλια, και ήταν τότε που ο Τσίπρας κατηγορούσε τη Ν.Δ. για ξεπούλημα και μάλιστα είχε χαρακτηρίσει τους συντάκτες του νομοσχεδίου ως "δοσίλογους" και "κουκουλοφόρους των εργαζομένων" και ο ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν πουλήθηκε.
Πουλήθηκε όμως λίγο αργότερα από την Κυβέρνηση του ίδιου του Τσίπρα έναντι μόλις 45.000.000€ στην ανεκδιήγητη ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., δηλαδή ενώ του Τσίπρα τα 300.000.000€ του φαινόταν -ορθώς- λίγα, τελικώς τον πούλησε έναντι μόλις 45.000.000€.
Να το πω ξανά: Τα τραίνα, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας μας πουλήθηκε έναντι ποσού μικρότερου από τις απολαβές 100 ημερών του Cristiano Ronaldo.
Μάλιστα ο Τσίπρας ήταν τόσο ευχαριστημένος που ξεφορτώθηκε τον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε είχε πει "Με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ η χώρα γλίτωσε ένα μεγάλο βάρος".
Από τότε πέρασαν μερικά χρόνια και τίποτα δεν έγινε σωστά ούτε και από την επόμενη Κυβέρνηση, του Μητσοτάκη, και η Ελλάδα παραπέμφθηκε από την Κομισιόν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή "δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει της οδηγίας για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου".
Ο ΣΥΡΙΖΑ πάντως είχε εντάξει την ηλεκτρονική ασφάλεια των τραίνων σε χρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ πρόγραμμα (σσ θα ολοκληρωνόταν το 2020), αλλά η Κυβέρνηση του Μητσοτάκη το ακύρωσε, για να το βάλει στο επόμενο πρόγραμμα ώστε να το..."δημοπρατήσει".
Είναι σαφές, πως η αποκλειστική πρόσδεση στη Δυτική Αγορά, η πραγματικότητα πως η χώρα μας είναι μια αποικία, προκάλεσε αυτό το τρομερό έγκλημα, διότι δεν ήταν δυστύχημα, αλλά έγκλημα.
Τα βέλη των ΜΜΕ στράφηκαν κατά του Σταθμάρχη, αυτός προφανώς θα πληρώσει για το έγκλημα, οι ένοχοι όμως πολιτικοί πότε θα πληρώσουν; Ήδη το δημοσιογραφικό σκυλολόι έχει τεθεί σε λειτουργία για το πολιτικό ξέπλυμα, ενώ η σαπίλα του Ανώτατου Δικαστικού συστήματος υπόσχεται κάθαρση και απόδοση ευθυνών. Το είπε ο γνωστός Ντογιάκος και γέλασα πικρά...
Αυτή είναι η τραγωδία μας, έχει ανατεθεί σε λύκους να φυλάνε τα πρόβατα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: