ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

21 ΜΑΙΟΥ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!ΟΥΦ ΗΣΥΧΑΣΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

 Διότι μια φορα στα 4 χρόνια ειμαι κυρίαρχος λαός!!!ασε που ειναι γιορτη της δημοκρατίας,η δε ψήφος μου εχει και τήν δυναμη σφαίρας[οι σοφοί τα λένε αυτα,τα ακουω κι εγω η αγράμματη,τα πιστευω και το παίρνω επάνω μου]!!21 του μηνός Μαιου λοιπόν,ημερα της γιορτής τού νυν πρωθυπουργου που ελπίζει να ειναι και ο επόμενος,Κυριακή του τυφλού[οταν σου λέω Εργακια μου πως ο συμπαντικός κατεργάρης μας εμπαίζει εδω κι αιώνες εσυ γελάς]....

Τελος πάντων εμενα το μοναδικο μου πρόβλημα ειναι το στυλιστικό!!πως θα εμφανιστώ βρε παιδί μου!!!για πές  Παλιούρα,που εχεις κανει και σε σαλόνια και σε αλώνια,προς τα που να προσανατολιστω;;τι ταιριάζει καλύτερα;;





1 σχόλιο:

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

"ΔΙΟΓΕΝΗΣ"

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00012 ] [ 2012.02.18 00:00 ]

ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ... Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ... ΒΛΑΚΑΣ (!)

http://diogenhs.pa-sy-a.gr/2012/02/18/00-00/pa-sy-a_diogenhs_2012-02-18_00-00.htm#plohgos_05