Γράφει ο καλός μου φίλος ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Οδυσσέας Ελευθερόπουλος
28 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
.
Παρατηρώ ότι άλλοτε με αποσιώπηση και άλλοτε με παραπληροφόρηση των Ελλήνων επιδιώκεται μία συγκάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών με σιωπηρή συναίνεση όλων των συστημικών κομμάτων, αφού ΟΛΟΙ έχουν ...ΣΚΕΛΕΤΟΥΣ στην ντουλάπα τους για το θέμα, και είναι ΥΠΟΛΟΓΟΙ του εγκλήματος.
.
Όμως η αναζήτηση της επιστημονικής αλήθειας, αλλά και η αναζήτηση της αλήθειας γενικότερα, δεν προχωρά με απαντήσεις, αλλά με ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ. Παρακάτω εκθέτω λοιπόν κάποια ερωτήματα όπως μου δημιουργήθηκαν καθώς ενημερώνομαι. Είναι ερωτήσεις που δεν άκουσα να κάνουν οι "ΘΡΗΝΩΝΤΕΣ" δημοσιογράφοι. Καμία έκπληξη.
.
ΓΕΓΟΝΟΣ => Είδα βίντεο από κάμερα ασφαλείας που δείχνει ότι την στιγμή της σύγκρουσης υπήρξε μία μικρή έκρηξη, πιθανόν αναμενόμενη από τους άπειρους σπινθήρες λόγω της βίαιης σύνθλιψης και τριβής τεράστιων όγκων μετάλλων.
ΟΜΩΣ περίπου 1 -2 δευτερόλεπτα μετά έγινε μία ΙΣΧΥΡΟΤΑΤΗ έκρηξη που ανέβηκε σε μεγάλο ύψος και προφανώς αυτή ήταν η αιτία της τεράστιας πυρκαγιάς και των θερμοκρασιών έως και 1500 βαθμών που αναπτύχθηκαν και προκάλεσαν τον μεγάλο αριθμό θυμάτων. Δεν ήταν απλώς φωτιά. Ξεκίνησε με τεράστια ΕΚΡΗΞΗ.
Ως γνωστόν το πετρέλαιο και τα λάδια μηχανής, που κάποιοι διαδίδουν ως αιτία, είναι μεν εύφλεκτα, αλλά ΟΧΙ ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ υλικά. Επίσης θεωρώ ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ φιάλη υγραερίου του εστιατορίου, που αναφέρεται, να δώσει έκρηξη τέτοιας ισχύος και ύψους φλόγας. Άλλωστε βρέθηκαν τέτοιες φιάλες ΑΘΙΚΤΕΣ. Αν δίπλα τους είχε εκραγεί μια ίδια, τότε και αυτές δεν θα είχαν ανατιναχτεί όντας μέσα στην φωτιά και τις υψηλές θερμοκρασίες από την έκρηξη της πρώτης;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 1 => Επομένως ΤΙ προξένησε την 2η μεγάλη έκρηξη;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 2 => Γιατί διάφοροι κυβερνητικοί και τηλεοπτικοί μαϊντανοί προσπαθούν να θάψουν το ερώτημα δίνοντας αστείες εξηγήσεις;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 3 => ΠΟΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗΣ εταιρίας ήταν το φορτίο;;; ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΘΗΚΑΝ αυτά τα βαγόνια, και ΠΟΥ θα παραδίνονταν;;; ΠΟΙΑ ήταν η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ και ΠΟΙΑ η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 4 => ΓΙΑΤΙ ακόμα και σήμερα όλοι οι ιθύνοντες έχουν επιβάλει ΠΛΗΡΗ ΣΥΣΚΟΤΗΣΗ για την εμπορική αμαξοστοιχία, ενώ οι απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα υπάρχουν στα φορτωτικά έγγραφα της μεταφοράς;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 5 => ΓΙΑΤΙ κανείς δημοσιογράφος δεν ζητά να επιδειχτούν από την ΙΤΑΛΙΚΗ Hellenic Train αυτά τα φορτωτικά έγγραφα;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 6 => Μήπως δεν το κάνουν διότι έχει πέσει τηλέφωνο από Μαξίμου να μην σκαλίζεται το θέμα, αλλά να παίζονται οι κασέτες:
Α) "ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΩΝ" για ακίνδυνη συναισθηματική φόρτιση, και η κασέτα
Β) "ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ, ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ" για επίσης ακίνδυνη αλλά αναγκαία εκτόνωση της οργής του πόπολου;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 7 => Αν πράγματι η συσκότιση στα περί την εμπορική αμαξοστοιχία γίνεται μετά από σιωπητήριο που παιάνισε το Μαξίμου, ΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ και TI ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ η κυβέρνηση γύρω από το θέμα μιας εμπορικής μεταφοράς;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 8 => ΓΙΑΤΙ τα βαγόνια της εμπορικής που ήταν άθικτα, κανονικά στην γραμμή τους, αλλά και σε απόσταση από τα κατεστραμμένα της επιβατικής, και άρα δεν ενοχλούσαν τις έρευνες, απομακρύνθηκαν αμέσως από το σημείο της τραγωδίας, ενώ άθικτα βαγόνια της επιβατικής δεν απομακρύνθηκαν;;;
Υπήρχε κάποιος κίνδυνος λόγω του φορτίου τους;;; Αν ΝΑΙ, ΠΟΙΟΣ;;; Μήπως ο κίνδυνος δεν ήταν (ή δεν ήταν μόνο) το φορτίο, αλλά το ότι θα μπορούσαν ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι να τα φωτογραφίζουν και ΝΑ ΤΑ ΨΑΧΝΟΥΝ;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 9 => Που είναι σήμερα αυτά τα βαγόνια;;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 10 => Γίνονται στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ΜΑΥΡΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ (ΜΑΥΡΑ ΤΡΑΙΝΑ όπως λέγονται) με εμπορευματικές αμαξοστοιχίες;;; Δηλαδή μεταφορές χωρίς φορτωτικές κλπ και άρα με επισήμως άγνωστους αποστολείς, παραλήπτες, είδος φορτίου, και με ροή μαύρου χρήματος;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 11 => Μήπως τα φορτωτικά έγγραφα την συγκεκριμένης εμπορευματικής αμαξοστοιχίας δεν ζητούνται διότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ καν;;; Δηλαδή μήπως ήταν ΜΑΥΡΟ ΤΡΑΙΝΟ, χωρίς χαρτιά (ή με ψεύτικα χαρτιά);;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 12 => Αληθεύει ότι στο μετοχικό κεφάλαιο του Ιταλικού ΟΣΕ που αγόρασε το μεταφορικό έργο του Ελληνικού ΟΣΕ, συμμετέχει και η ΙΤΑΛΙΚΗ ΜΑΦΙΑ;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 13 => Αληθεύει ότι η πώληση του μεταφορικού έργου του ΟΣΕ στους "Ιταλούς" από τον ΣΥΡΙΖΑ για το ευτελές ποσό των 45 εκατομμυρίων έγινε όταν στο μετοχικό κεφάλαιο του Ιταλικού ΟΣΕ μπήκαν ΓΕΡΜΑΝΟΙ με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό;;; Δηλαδή στην ουσία ότι ο ΟΣΕ δόθηκε ΚΑΙ σε Γερμανούς;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 14 => Το σενάριο ΜΑΥΡΩΝ εμπορικών σιδηροδρομικών μεταφορών έχει σχέση με κάποιες καταγγελίες ότι μέσα σε αυτές είναι χωμένο και ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ το οποίο παρέχει πολιτική ΚΑΛΥΨΗ στην "δουλειά", διότι αλλιώς θα ήταν αδύνατον αυτές να γίνουν;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 15 => Μήπως η επιλογή των Ιταλών ως αγοραστές - "επενδυτές" του ΟΣΕ (πόσο μάλλον ΑΝ σχετίζονται με την μαφία) έγινε διότι παρείχαν την "ΕΥΕΛΗΞΙΑ" για τέτοιες δουλειές με το πολιτικό σύστημα;;;
Η προκλητικές ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙΣ της Ιταλικής εταιρίας από τους "Ελληνες" πολιτικούς με ποσά τάξεις πάνω από αυτά που οι Ιταλοί επένδυσαν δεν δείχνουν μια ...περίεργη "αγάπη";;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 16 => ΑΝ η ανάμειξη του πολιτικού συστήματος σε μεταφορές ΜΑΥΡΩΝ ΦΟΡΤΙΩΝ είναι αλήθεια, τότε ΠΟΣΟ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ αυτό με τις καταγγελίες του ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΝΤΟΣ ..ΚΑΡΑΙΒΑΖ στο ιστολόγιό του, λίγο πριν δολοφονηθεί, όπου μεταξύ άλλων κατηγορεί ευθέως το πολιτικό σύστημα ότι είναι ΧΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ μαζί με δικαστές!!! μεγαλο-δημοσιογράφους!!!, επιχειρηματίες!! και ανώτατους αστυνομικούς και ότι διαχειρίζεται μέχρι εμπόριο λευκής σαρκός και προστασία σε ..μασατζήδικα;;;;
Μάλιστα ο Καραιβάζ χαρακτηρίζει τον εαυτό του ΑΦΕΛΗ διότι αρχικά αδυνατούσε να πιστέψει το ΜΕΓΕΘΟΣ και την ΙΣΧΥ αυτού του "ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ".
(Ο Καραιβάζ καταγγέλει και το "ΠΑΛΙΟ" και το "ΝΕΟ" ΣΥΣΤΗΜΑ, εννοώντας ΝΔ που είχε χάσει τις εκλογές και τον Σύριζα που είχε ανέβει στην εξουσία, υποδηλώνοντας ότι είναι μέσα στο έγκλημα και οι δύο)
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 17 => Μήπως η μεταφορά ήταν μεν γραφειοκρατικά ΚΑΘΑΡΗ, αλλά τα φορτωτικά έγγραφα δεν ζητούνται διότι δεν πρέπει να μάθει ΚΑΝΕΙΣ τον ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ, τον ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ, τον ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ, τα ΣΗΜΕΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ και ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, και το ΕΙΔΟΣ του ΦΟΡΤΙΟΥ;;; ή έστω κάποια από αυτά;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 18 => Αληθεύει η πληροφορία ότι o ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ (που έδωσε την δουλειά στην Hellenic Train) είναι μια πολυεθνική μεταφορική εταιρία Ισραηλινών συμφερόντων η οποία κάνει δουλειές και στα 3 μεγάλα λιμάνια της χώρας (Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Βόλο);;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 19 => Αληθεύει η πληροφορία ότι αμέσως στο σημείο της τραγωδίας εμφανίσθηκε και ο στρατός;;; Αν ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 20 => Η τραγωδία δεν ήταν φυσική καταστροφή. Επομένως τι ήταν αυτό που δεν μπορούσε η αστυνομια, η πυροσβεστική, τα σωστικά συνεργεία και έπρεπε να το κάνει ο στρατός;;;
Ο στρατός έκανε μετρήσεις για ραδιενέργεια;;; και αν ναι, ΓΙΑΤΙ;;; και ΠΟΙΑ ήταν τα αποτελέσματα;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 21 => ΠOIO διευθυντικό στέλεχος του ΟΣΕ αποφάσισε ότι η πλέον σωστή θέση ενός νέου σταθμάρχη ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ πρακτικής εμπειρίας είναι σε έναν από τους πιο δύσκολους σταθμούς σε κυκλοφορία τραίνων;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 22 => Από το πολιτικό γραφείο ΠΟΙΟΥ βουλευτή ή βουλευτίνας ΠΟΙΟΥ κόμματος το παραπάνω στέλεχος δέχτηκε ΠΙΕΣΕΙΣ να κάνει αυτή την τοποθέτηση, ενάντια σε κάθε έννοια επαγγελματικής δεοντολογίας για σώφρονα διαχείριση ανθρωπίνων πόρων του οργανισμού;;
ΕΡΩΤΗΜΑ 23 => ΓIATI στην Ελλάδα οι υπουργοί μεταφορών επιτρέπουν η εκπαίδευση των νέων σταθμαρχών να διαρκεί το πολύ 2 μήνες, ενώ γνωρίζουν ότι σε ευρωπαϊκές χώρες διαρκεί ακόμα και χρόνια;;; Δεν είναι αυτή ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ για την ζωή των επιβατών;;;; Άρα οι υπουργοί δεν έχουν ποινική ευθύνη για την τραγωδία;;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 24 => Είναι αλήθεια οτι στην Ελλάδα των "ΑΡΙΣΤΩΝ" μπορεί κάποιος να γίνει Σταθμάρχης έχοντας ένα ολόκληρο ΠΤΥΧΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ;;;; Ενώ θα έπρεπε να απαιτείται κάποιο πτυχίο Μηχανολόγου ή Ηλεκτρολόγου Μηχανικού για να μπορεί να κατανοεί τι συστήματα χειρίζεται;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 25 => Καταγγέλλεται από πολλούς αρμόδιους ότι διάφορα έργα που γινόντουσαν για συστήματα ασφάλειας των σιδηροδρόμων μετά από λίγο θέτονταν εκτός λειτουργίας λόγω ..ΚΛΟΠΩΝ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ. Αυτό ίσχυε και στη συγκεκριμένη διαδρομή όπου έγινε η τραγωδία.
ΠΟΙΟΙ ήταν οι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ μεταλλικών καλωδίων που εξέθεταν σε κίνδυνο ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΖΩΕΣ μέχρι το έργο να ξαναφτιαχτεί;;;;
ΓΙΑΤΙ αποκρύπτεται ΤΟ ΟΝΟΜΑ της συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας και δεν τολμάει ούτε δημοσιογράφος ούτε σιδηροδρομικός να το ψελλίσει ακόμα και τώρα που ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΣΑΚΟΥΛΕΣ;;;;
ΓΙΑΤΙ το πολιτικό σύστημα κανακεύει τους ΓΥΦΤΟΥΣ ως να είναι ανώτερη κοινωνική τάξη, υπεράνω του νόμου, και ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΕΙ;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 26 => Αν δεν είχαν γίνει οι κλοπές στο δίκτυο της περιοχής από τους Γύφτους, και όλα τα συστήματα που είχαν αγορασθεί και εγκατασταθεί ήταν στην θέση τους, ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ;;;
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 27 => Πόσες φορές ενημερώθηκε η αστυνομία για τις εγκληματικές αυτές κλοπές, τι έρευνα έκανε, ποιοι συνελήφθησαν σε τι ποινές καταδικάστηκαν;;;;
Οι ποσότητες μετάλλου καλωδίων είναι μεγάλες και δεν κρύβονται εύκολα. Ακόμα και η ίδια η κλοπή απαιτεί εξοπλισμό που μόνο κάποιος που κάνει χονδρική μετάλλων, δηλ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΑΝΤΡΑΣ μπορεί να τον έχει. Σε επαρχιακές πόλεις αυτοί είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού και συχνά είναι και αυτοί γύφτοι. Κάποιοι από αυτούς ζούνε σε χολυγουντιανές ….ΕΠΑΥΛΕΙΣ!!! μπροστά στις οποίες αυτές τις Εκάλης είναι ...καλύβες!! ΠΟΘΕΝ έγιναν αυτά τα λεφτά;;;
Έκανε η αστυνομία φύλο και φτερό τις μάντρες τους;;; Της δόθηκε σαφής εντολή να πιάσει τους κλέφτες πάση θυσία;;; Στις επαρχιακές πόλεις όπου το κύκλωμα είναι πολύ μικρό η αστυνομία ξέρει ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ!! Ελευθερία να δράσει και να επιβάλει τον νόμο δεν έχει, από τους πολιτικούς!!! που έχουν ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ τα …ψηφαλάκια τους και το να μην σπάσουν μαζί τους αυγά, ακόμα κι όταν αυτά εγκληματούν.
.
ΕΡΩΤΗΜΑ 28 => Πριν από λίγα χρόνια έγινε τέτοια κλοπή καλωδίων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του νομού Δράμας και προκάλεσε ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ επιβατικής αμαξοστοιχίας;;; Συνελήφθησαν οι κλέφτες εγκληματίες;;; Αν ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ;;;
.
Αν δείτε ποτέ να τίθενται από δημοσιογραφικές ΓΛΥΤΣΕΣ αυτά τα ερωτήματα στους ΔΗΘΕΝ "θρηνώντες" πολιτικούς, σφυρίξτε με. Νισάφι πια η ΚΤΗΝΩΔΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ τους. Αυτοί που ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ δεν είναι "κάτι πράγματα" μέσα στις ...σακούλες. Είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ, είναι ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ, είναι ΠΑΙΔΙΑ μας και ΑΔΕΛΦΙΑ μας.
.****
ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΛΎΣΗ;;;
.
Αυτές τις ώρες της νέας τραγωδίας η σκέψη μου είναι σε αυτά τα δεκάδες νέα Ελληνόπουλα, που ως νέα παιδιά ήθελαν ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ήταν φοιτητές, μελετούσαν, γελούσαν, ερωτεύονταν, κάνανε όνειρα για την ζωή.
.
Άπειρες φορές ως φοιτητής ταξίδεψα με τραίνο, σε αυτή την ίδια γραμμή. Προσπαθώ να φανταστώ τo μακελειό που έγινε. Δεν ξέρω αν οι ΤΥΧΕΡΟΙ είναι οι ΒΑΡΙΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ή οι ΝΕΚΡΟΙ. Και το λέω διότι για πολλούς από τους πρώτους μόλις τώρα ίσως αρχίζει η ΤΡΑΓΩΔΙΑ και θα διαρκέσει πολύ, ισως και μια ζωή.
.
Όντας κάποτε στην ηλικία τους, (και το γράφω 1η φορά δημόσια)
=> έχω ζήσει και Ο ΙΔΙΟΣ την εμπειρία να είμαι εγκλωβισμένος για ώρες σε συντρίμμια και να με ανασύρουν αιμόφυρτο και διαλυμένο μέσα από αυτά.
=> Εχω γλυτώσει παρά τρίχα ακρωτηριασμό ποδιού μου μέσα στα συντρίμμια,
=> Εχω γλυτώσει τα μάτια μου από μια βροχή κρυστάλλων,
=> Εχω περάσει από αμέτρητα χειρουργεία, νοσοκομεία, ιατρεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό στα καλύτερά μου χρόνια, και
=> έχω ζήσει και πολλά άλλα που …δεν γράφονται. Αλλά και να γράφονταν κανείς δεν θα τα πίστευε. Καμιά φορά η ζωή ξεπερνά σε πλοκή την φαντασία των σεναριογράφων του Hollywood.
.
ΓΙΑΤΙ όλα αυτά τα μαρτύρια;;;
.
Η απάντησή στο δικό μου ΓΙΑΤΙ είναι σχεδόν Η ΙΔΙΑ με τα ΓΙΑΤΙ των σημερινών θυμάτων του τραίνου, αλλά και των θυμάτων σχεδόν όλων των τραγωδιών στην Ελλάδα, γι αυτό και ανέφερα την δική μου περιπέτεια (μετά από πολλούς ενδοιασμούς)
.
Οι πολιτικοί μας θεωρούν ότι ένας επαγγελματίας οδηγός, μπορεί να προκαλεί 2 σοβαρότατα τροχαία ατυχήματα, να ΕΧΕΙ ΣΚΟΤΩΣΕΙ σε αυτά 3 ανθρώπους, και οι ίδιοι ως κράτος να συνεχίζουν να τον θεωρούν ΙΚΑΝΟΤΑΤΟ όχι μόνο να οδηγεί, αλλά και να θεωρείται "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ" ώστε να έχει το δικαίωμα να οδηγεί μεγάλα οχήματα, και αδιαφορώντας πόσους ακόμα μπορεί να στείλει στον ΤΑΦΟ.
Με εμένα επιβάτη ο "ικανότατος επαγγελματίας" τρίτωσε το κακό στην δική μου πλάτη. Από τότε δεν ξέρω πόσον κόσμο ακόμα έχει θερίσει.
.
ΓΙΑΤΙ οι πολιτικοί δείχνουν τέτοια εγκληματική ανοχή;;;
.
ΔΙΟΤΙ
=> και οι ΚΑΤΑ ΣΥΡΟΗ φονιάδες "επαγγελματίες" οδηγοί,
.
=> όπως ακριβώς και οι αχθοφόροι που θέλουν σε 2 μήνες να γίνουν …σταθμάρχες,
.
=> όπως και οι νταλικατζήδες που απαιτούν μεγαλύτερα όρια ταχύτητας ενώ στο 40 τόνων φορτηγό τους φορτώνουν …110!!,
.
=> όπως και η συμπαθής και "ευπαθής" τάξη των ΡΟΜΑ που επιθυμεί να βιοπορίζεται κλέβοντας μέταλα από δημόσιους χώρους και υποδομές, όπως το καλώδιο που έκλεψαν πριν λίγα χρόνια από σιδηροδρομικές γραμμές του νομού Δράμας και οδήγησαν σε ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ επιβατική αμαξοστοιχία!!!,
.
=> όπως και η επίσης συμπαθής τάξη των ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ των φυλακών που επιθυμούν να αποφυλακιστούν για να συνεχίσουν την "καριέρα" τους,
.
όλοι αυτοί έχουν κάτι κοινό, ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ!!!,
.
και φυσικά και οι …εργατοπατέρες (οι από τα κάτω πιέζοντες) συμφωνούν για το "ΔΙΚΑΙΩΜΑ" του συναδέλφου τους στην συγκεκριμένη εργασία, που τον βολεύει, και ας σκοτώνει.
.
Γι αυτό δεν θα ακούσετε ΠΟΤΕ εργατοπατέρες να συμφωνούν με απόλυση "εργαζόμενου", ακόμη κι αν είναι ο Τζάκ ο Αντεροβγάλτης!!
.
Τι ακόμα δεν καταλαβαίνουμε, Πατριώτες;;;
.
Ακόμα θεωρούμε αφελώς ότι οι πολιτικοί έχουν καλές προθέσεις αλλά "ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ" ή ότι "Είναι καλά παιδιά αλλά ΑΝΙΚΑΝΟΙ";;; Ότι τίποτε δεν γίνεται σκόπιμα;;; Ότι αν δεν ψηφίσουμε τους "ΜΕΝ" και ψηφίσουμε τους "ΔΕ", αυτοί θα μας νοιαστούν;;; Δεν έχουμε ζήσει όλον τον θίασο στην εξουσία;;;
Πότε επιτέλους θα τολμήσουμε να δούμε την αλήθεια κατάματα;;
.
Η επιδίωξη των ξένων για πλήρη έλεγχο του "οικοπέδου", ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗΣ γεωπολιτικής αξίας, είναι ΠΑΓΙΑ και δεν θέλουν αυτός ο έλεγχός τους να χαθεί ποτέ.
.
Επομένως οι ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΤΖΕΝΤΗΔΕΣ των ξένων πρέπει να συνεχίσουν να έχουν την εξουσία στην χώρα, εναλλασσόμενοι για να παραμυθιάζουν τον Έλληνα ότι έχει δημοκρατία και να μην αντιδρά σε ένα ελεγχόμενο θεατρικό πολιτικό σκηνικό.
.
Για να έχουν οι ατζέντηδες την εξουσία θα πρέπει να μαζεύουν ψηφαλάκια "ΠΑΣΕΙ ΘΥΣΙΑ", ακόμα κι αν αυτά ...ΣΤΑΖΟΥΝ ΑΙΜΑ.
.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ικανοποιούν ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ ΙΔΙΟΤΕΛΕΣ ΑΙΤΗΜΑ, ακόμη και αν είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ, ιδιαίτερα όταν ζητείται ως αίτημα κοινωνικού φορέα, σωματείου κλπ, και άρα ΞΕΠΛΕΝΕΤΑΙ ΗΘΙΚΑ
.
Ουδόλως τους ανησυχεί το πολιτικό κόστος τέτοιων αποφάσεων, δηλαδή η ΛΑΙΚΗ ΟΡΓΗ μετά από κάθε τέτοια ΤΡΑΓΩΔΙΑ, διότι αυτή την ελέγχουν εύκολα μεσω των ΜΜΕ, που στρέφουν πάντα την ευθύνη σε μεμονωμένα χαμηλόβαθμα κρατικά στελέχη.
Μετά εφαρμόζουν την ταχεία λήθη. Σε μερικές μέρες κανένα ΜΜΕ δεν θα μιλά για την σημερινή τραγωδία.
Αλλά ακόμα και να μην δουλέψει αποτελεσματικά ο μηχανισμός δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Τα ψηφαλάκια θα πάνε στο κάλαθι του θεατρικού εταίρου ώστε να μην φύγουν από τον έλεγχο του θιάσου.
.
Οι ένοχοι πολιτικοί, ΠΟΤΕ δεν συλλαμβάνονται, και έτσι μπορούν να συνεχίζουν να διαλύουν τους αρμούς του κράτους για να επανεκλέγονται ώστε να ανανεώνουν την κατοχή της "αποικίας" από τους ξένους.
.
Το κόστος σε ΖΩΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ουδόλως τους απασχολεί, διότι ως γνωστόν ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ.
Άσε, που όσο πεθαίνουν Έλληνες, αυτοί ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ... Άλλωστε το λένε ευθέως ότι ==> "Το κενό των αποδημήσεων Ελλήνων από αυτή την ζωή, θα καλύπτεται με …εισαγωγές" ως οι λαοί γι αυτούς να είναι εμπορεύματα.
.
ΑΔΗΜΟΝΟΥΝ να μας αφανίσουν στην ίδια μας την πατρίδα.
Όταν αυτό σκόπιμα επιδιώκεται δεν είναι ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ λαού;;;
ΜΙΚΡΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ δόσεις αυτής της γενοκτονίας ζούμε,
=> ΜΙΚΡΕΣ για να μην μπορούμε να συνειδητοποιήσουμε όλο το εύρος του εγκλήματος, και
=> ΣΥΝΕΧΕΙΣ για να μπορούν οι δόσεις να οδηγήσουν στον στόχο του αφανισμού μας σε τακτό χρονικό διάστημα, όσο ο "ασθενής" έχει παραλύσει από τα ηλεκτροσόκ των μνημονίων.
.
Για τα μέχρι σήμερα θύματα αυτών των πολιτικών ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Θα ήθελα πολύ να ζήσω τα νιάτα μου αλλιώς, αλλά αυτό δεν αλλάζει πλέον.
Αυτό που μπορεί να αλλάξει είναι να μην ξαναυπάρξουν τέτοια αθώα θύματα. Αλλά αυτό δεν επιτυγχάνεται με υποκριτικές ευχές. Για να γίνει θα πρέπει να μην ψηφίζουμε ΞΕΝΟΔΟΥΛΕΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ, που έχουν ως διακηρυγμένο στόχο τους την διάλυση του κράτους, και μετα να μιξο-κλαίμε διότι ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΟΛΑΣΗ.
.
Αν δεν θέλουμε να μας μένει πάντα ο μουτζούρης, στις επόμενες εκλογές ας ανακατέψουμε καλά την τράπουλα πριν μοιράσουμε χαρτιά…
.
Όταν ήδη κάποιοι σε εξοντώνουν, το να διαταράσεις την θανάσιμη για σένα ισοροπία του παιγνίου, είναι η μόνη ελπίδα ΣΩΤΗΡΙΑΣ σου.
.
ΈΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ;;;
.
ΟδΕλ
***Αυτή την φορά υπάρχουν κάποια σχετικά σοβαρά μικρά πατριωτικά κόμματα, όσο ποτέ άλλοτε. Δεν αναφέρομαι σε ένα συγκεκριμένο. Και δεν νομίζω ότι θα κατέβουν και άλλα στις εκλογές, κυρίως λόγω του κόστους εκτύπωσης ψηφοδελτίων. Προσωπικά δεν βρίσκω κανέναν πλέον λόγο Ελληνας πατριώτης να ψηφίζει αυτές τις συμμορίες που μας κυβερνούν εναλλάξ. Αν ένα μεγάλο ποσοστό κόσμου ψηφίσει όλα αυτά τα λίγα πατριωτικά κόμματα, αυτό από μόνο του θα είναι επανάσταση στο πολιτικό σκηνικό και θα λειτουργήσει ως χιονοστοιβάδα για πολιτικές ανακατάξεις, και απεγκλωβισμό και άλλων κοινωνικών δυνάμεων από τον συστημικό εναγκαλισμό.
6 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου