ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΟΙ ΦΥΛΑΡΧΟΙ, Η ΑΠΟΙΚΙΑ & ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ!!

 


Οδυσσέας Ελευθερόπουλος

.
Από το 1981 έχουν δοθεί για τον ΟΣΕ ασύλληπτα ποσά!!! Μετά από 42 χρόνια αυτό που όλοι αυτοί οι πρωθυπουργοί και υπουργοί κατάφεραν είναι αυτό που είδαμε στα Τέμπη…
.
Κάποιοι αφελείς τρέχουν να τους χαρακτηρίσουν ανίκανους, άχρηστους κλπ. Διαφωνώ, διότι η ίδια ελίτ, όταν ήταν να υπηρετήσουν τα αφεντικά τους, οργάνωσαν σε ελάχιστο χρόνο
.
=> ΆΡΙΣΤΟ σύστημα εμβολιασμών!!!
=> ΆΡΙΣΤΟΥΣ Ολυμπιακούς.
.
Άρα δεν είναι θέμα ικανοτήτων τους. Είναι Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ. Ως "ΕΥΗΚΟΟΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ" όριζαν την πολιτική τους με διαφορετικά κριτήρια από τα δικά μας τα Εθνικά, τα λογικά, τα ανθρωποκεντρικά. Τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ήταν τα εξής:
.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ 1o
Η αποικία πρέπει να καταναλώνει, μόνο.
Να προωθείται ο καταναλωτισμός ως βασικό στοιχείο επιβίωσης του Γερμανικού και γενικώς του βόρειο-Ευρωπαϊκού ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ. Τα τραίνα ως ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ μέσο μεταφοράς ΔΕΝ προωθεί τον καταναλωτισμό.
Αυτόν τον προωθούν τα ΙΧ αυτοκίνητα, ΤΑΞΙ, μοτοσυκλέτες κλπ!!! Και ναι μεν στις βιομηχανικές μητροπόλεις της Ευρώπης κάνουν χρήση του τραίνου διότι τους βολεύει για την εύρυθμη λειτουργία των δικών τους οικονομιών, αλλά ΟΙ ΑΠΟΙΚΙΕΣ οφείλουν πρωτίστως να τους αυξάνουν τις πωλήσεις των βιομηχανιών τους.
Ουδόλως τους ενδιαφέρει η εύρυθμη λειτουργία των αποικιών και ΟΙ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ τους "εκεί κάτω".
.
Όταν "σοσιαληστές" αφήναν τον ΟΣΕ να παρακμάζει και οργάνωναν ΑΠΟΣΥΡΣΕΙΣ εκατοντάδων χιλιάδων ΙΧ (πάντα για το ….περιβάλλον) για να αγοράσουμε καινούργια καταλυτικά, δηλαδή να δώσουμε ΝΕΑ ΚΕΡΔΗ στην VW, BMW, FIAT, Peugeot, Citroen κλπ, γιατί το έκαναν;;; Διότι αυτή η πολιτική σαπίλα είναι ….οικολόγα;;;;
.
Αν θέλετε να δείτε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ άποψη του καπιταλισμού για τα τραίνα, δείτε το επίπεδό τους στην μήτρα του διεθνούς καπιταλισμού, εκεί που εφαρμόζονται πιστά οι αξίες του καταναλωτισμού, δηλ στις ΗΠΑ.
Τα τραίνα τους είναι παλιά, δεν επενδύουν σε αυτά, δεν έχουν καμία σχέση με τα Ευρωπαϊκά και Ιαπωνικά, και το δίκτυο των γραμμών τους είναι σε πολλά σημεία σε ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ κατάσταση, χειρότερο του ….Μπαγκλαντές.
Η φωτογραφία της ανάρτησης ΔΕΝ είναι από την Καλκούτα των Ινδιών, είναι από το OHIO των ΗΠΑ!!! . Όπως βλέπετε ο καπιταλισμός δεν φέρνει πρόοδο παντού… Φέρνει ΣΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!! Γι αυτό ο παρεμβατικός ρόλος ενός Εθνικού κράτους είναι παράγων ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ και ΙΣΟΡΡΟΠΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ μιας χώρας.
.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ 2ο
Προτεραιότητα είναι τα ψηφαλάκια για την ανανέωση της εξουσίας των φυλάρχων, όχι η κοινωνία και ο άνθρωπος.
Κάθε ισχυροποίηση του ΟΣΕ έκοβε μερίδια της πίτας των ΚΤΕΛ!!! Τα ΚΤΕΛ είναι αμιγώς ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ επιχειρήσεις, με μετόχους ιδιοκτήτες λεωφορείων, και όπου οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες αλλά και ένας ολόκληρος κόσμος εταιριών και επαγγελματιών μέσα και γύρω από τα ΚΤΕΛ, (από καφετέριες σταθμών μέχρι μεγάλα εστιατόρια στις Εθνικές οδούς όπου κάνουν στάση τα λεωφορεία, αλλά και αντιπροσωπείες λεωφορείων, συνεργεία τους κλπ) ζουν από αυτά. Και όλος αυτός ο κόσμος έχει ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ!!!
.
Τα συμφέροντα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Αξίζει να θυμίσω ότι γνωστός τέως βουλευτής, ιδιοκτήτης μεγάλου εστιατορίου στην παλιά Εθνική οδό στην Φθιώτιδα, στο οποίο σταματούσαν κάθε μέρα ΔΕΚΑΔΕΣ λεωφορεία του ΚΤΕΛ κατεβάζοντας 50άδες κόσμου, ασκούσε ...ΠΙΕΣΕΙΣ και σαμποτάριζε επί πολλά χρόνια την κατασκευή του νέου τμήματος της Εθνικής οδού, διότι αυτό ΔΕΝ θα περνούσε μπροστά από το εστιατόριό του!!!
.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ => Δεκάδες ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ στο γνωστό ατύχημα στην περιοχή με νταλίκα και λεωφορείο με το οποίο αυτά πηγαίνανε εκδρομή!!!
.
Επάνω στους τάφους αυτών των αγγέλων αποφασίσθηκε η κατασκευή της Εθνικής οδού σε εκείνη την περιοχή (είναι το τμήμα με τα τούνελ).
.
ΚΡΙΤΗΡΙΟ 3ο
Δυστυχώς τα τραίνα δεν μπορούν να καταργηθούν, άρα τα συντηρούμε έστω και ημιθανή.
Με βάση τα παραπάνω θα ήθελαν πολύ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ τον ΟΣΕ, να μην έχει η χώρα καθόλου σιδηρόδρομο. Και δεν θα είχαν καμία αναστολή να το κάνουν αν δεν υπήρχαν οι εξής ανάγκες:
.
Α) Οι ανάγκες του στρατού για μεταφορές εφοδίων, αρμάτων κλπ κάτι που μόνο τα τραίνα μπορούν να κάνουν, και με δεδομένη την υπαρκτή μόνιμη ξένη απειλή που υφίσταται η χώρα.
.
Β) Η αγορά του λιμανιού του Πειραιά από τους Κινέζους και η εξασφάλιση ΚΑΙ τεράστιου, ΚΑΙ μόνιμου μεταφορικού έργου εμπορευματοκιβωτίων προς τα κέντρα διανομής των Κινέζων στην κεντρική Ευρώπη (Πράγα κλπ)
.
Με αυτά τα παραπάνω κριτήρια η "ελίτ" συντηρούσε επί 42 χρόνια τον ετοιμοθάνατο ΟΣΕ στον αναπνευστήρα, ενώ παράλληλα ΕΤΡΩΓΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που έρχονταν από την ΕΕ δήθεν για τον εκσυγχρονισμό του.
.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι η ΕΕ ήθελε ποτέ να φτιάξει η Ελλάδα σοβαρό ΟΣΕ. Αν πράγματι ήθελαν θα είχαν συνεχή έλεγχο επάνω στα αποτελέσματα των χρηματοδοτήσεων και δεν θα ενέκριναν επόμενη δόση αν δεν είχαν υλοποιηθεί τα προηγούμενα, όπως έκαναν με όλα τα μεγάλα έργα, που πράγματι τους ενδιέφεραν, όπως το αεροδρόμιο των Σπάτων και η γέφυρα Ρίου-Αντιρίου.
.
Παρά το τι νομίζουμε, συχνά τα κονδύλια που δίνει η ΕΕ για "έργα", τα δίνει ως ΛΑΔΩΜΑ των τοπικών πολιτικών και επιστημονικών ελίτ ώστε να δημιουργούνται μόνιμα συμφέροντά τους υπέρ της ΕΕ, και να λειτουργούν ως ατζέντηδές της στην αποικία.
Τα δίνει ΞΕΡΟΝΤΑΣ, και ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ και η ίδια διά των τυπικών και μόνον ελέγχων της, ότι αυτά
=> θα πάνε στις …offshore πολιτικών,
=> ότι θα γίνουν μεζονέτες των μεσαίων στελεχών του δημοσίου, και
=> αμάξια BMW της πλέμπας του,
αλλά αυτό ακριβώς θέλει, δηλ την δημιουργία ενός "ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΚΑΛΟΤΑΙΣΜΕΝΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΥΡΩ-ΠΡΑΙΤΩΡΙΑΝΩΝ" στην κάθε χώρα, οι οποίοι να πίνουν νερό (ή ουίσκι) στο όνομά της!!!
Είναι όλοι αυτοί οι "ΚΑΘΩΣ ΠΡΕΠΕΙ", που στο γνωστό δημοψήφισμα σκίζανε τα καλσόν τους υπέρ της ΕΕ, των "εταίρων" μας, της "ευρωπαϊκής προοπτικής" της χώρας (ως Γερμανική αποικία…).
.
Έτσι εξηγείται η σημερινή κατάντια του ΟΣΕ. Και πιστεύω ότι αν δεν ήταν η κινεζική Cosco και οι μεταφορικές ανάγκες της προς την Ευρώπη, ο ΟΣΕ θα ήταν ακόμη χειρότερος…
.
Θέλετε άλλη απόδειξη ότι και ο ΟΣΕ ήταν θύμα της καταλήστευσης της αποικίας;;;
Ποιος ξέρει ότι όταν θέλανε να πουλήσουν τον ΟΣΕ, υπήρξε πρόταση από την Ρωσία να τον αγοράσει αντί 6 ΔΙΣεκατομμυρίων!!! και μάλιστα με ένα πλήρες σχέδιο επενδύσεων, που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν την διασύνδεση του με τον Υπερ-Σιβηρικό!! με σκοπό να προσφέρει ανεπανάληπτες εμπειρίες με δρομολόγια που να ξεκινούν από την Ελλάδα και να τερματίζουν στο Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό ωκεανό;;;;
.
Φυσικά οι "φύλαρχοι" της αποικίας ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΨΑΝ… Επέλεξαν την διάλυση του ΟΣΕ σε 3-4 εταιρίες, την δημιουργία πολλών θέσεων διευθυντών και μελών ΔΣ για βόλεμα των "δικών μας", και την πώληση μιας από αυτές σε Ιταλούς, και μέσω αυτών σε Γερμανούς (και πάλι).
Αυτό είναι το καθήκον του "σωστού ατζέντη" των ξένων, αυτό έκαναν. Και σήμερα όλοι αυτοί σκοτώνονται μεταξύ τους για το ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ…
.
Όλα τα προβλήματα της χώρας εδράζονται στην εξάρτησή της από ξένα κέντρα. Γι αυτό και η λύση τους μπορεί να επιτευχθεί ΜΟΝΟ με Εθνικο-απελευθερωτικό πολιτικό αγώνα, δηλαδή την ολοκλήρωση του 21, που αφήσαμε μισό….
.
Ολα τα άλλα είναι λόγια του αέρα να περνάμε την ώρα μας.
.
ΟδΕλ

Δεν υπάρχουν σχόλια: