ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΤΑΓΙΠ,ΔΥΟ ΛΟΓΑΚΙΑ....

Τουρκία: Ο Ερντογάν κινητοποιεί ισλαμιστές για να «μεταλλάξει» την ...  Λοιπόν ελληνόφωνα εξυπνοπούλια γατάκια, επειδή είμαι πολιτικός παγκόσμιου βεληνεκούς και απρόβλεπτος, αν αύριο με πιάσει μια ΚΡΙΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ και αποφασίσω να ΠΟΥΛΗΣΩ την Αγ.Σοφιά (σαν ακίνητο που ανήκει στον λαό μου) 10 ΔΙΣ € όσο κάνει δηλαδή και ένας ουρανοξύστης στο Νιου Γιόρκι (είναι φιλέτο real estate η εκκλησιά ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ),
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ??????
1...Οι παπάδες σας???? που έχουν πάνω από 300ΔΙΣ€ περιουσία και σας βλέπουν να ψοφολογάτε με τα μνημόνια εδώ και 10 χρόνια, και να μην έχετε εθνική κυριαρχία?????
Το μόνο που τους νιάζει είναι να φτιάχνουν και αυτοί Μ.Κ.Ο για λαθρομετανάστες ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ για να μην χάσουν το πάρτυ με τα ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
2...Η κυβέρνηση σας??? και να σας φορτώσει ακόμη ένα μνημόνιο μέχρι το 3000 Μ.Μ*???
Μα αν την αγοράσει η κυβέρνηση σας θα πάψει να είναι εκκλησιά αλλά θα την ΧΑΡΙΣΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΤΣΗ με 90€ /m για να χτίσει ΜΕΖΟΝΕΤΕΣ και ΚΑΖΙΝΑ με την ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΙΖΑ φυσικά.
3..Η αντιπολίτευση σας???? Αυτή η συμμορία ΑΘΕΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ ΑΠΛΥΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΜΠΑΦΟΥ που πιστεύει ΜΟΝΟ στις βαλίτσες ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ του SOROS (Πρέσπες) και αν είχε επανεκλεγεί θα μου ΠΟΥΛΟΥΣΕ την ΚΡΗΤΗ.!!!
4...και τελευταίο οι ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΣΑΣ θα την αγόραζαν??? Αυτοί όχι μόνο μου πουλάν νοικιάζουν γεωτρύπανα να κλέψω τα πετρέλαια σας, αλλά ήδη μου πρότειναν να μου τα κουβαλάν αυτοί (τα πετρέλαια) στην πατρίδα μου με καλύτερες τιμές από τους γερμανούς εφοπλιστές.
Επίλογος ,όσο και να σκούζει ένα μικρό χρήσιμο ηλίθιο γατάκι , ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΡΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΗΛΙΘΙΟ ΓΑΤΑΚΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.
Με πολύ αγάπη στους γείτονες.
(Τ.Ρ. ΕΡΝΤΟΓΑΝ)
**Μ.Μ (μετά μωάμεθ)

(Απο Κώστας Μονάχος.]

Δεν υπάρχουν σχόλια: