Ο Daniel D. είναι ένας από τους πολλούς ανθρώπους που δημοσιεύουν συγκριτικά βίντεο με μετρό σε διάφορες χώρες, στον απόηχο του θανάτου του Jordan Neely. Ο υπαινιγμός είναι πάντα ο ίδιος: γιατί κάθε άλλη χώρα (ή τουλάχιστον οι περισσότερες από αυτές) διαθέτει μετρό που είναι ασφαλές, ευχάριστο, φιλόξενο, τακτοποιημένο κ.λπ., σε σύγκριση με τα φαινομενικά βάρβαρα, βίαια υπόγεια χαλύβδινα θηρία που σέρνονται μέσα από τις τρύπες αποχέτευσης του αμερικανικού συστήματος διαμετακόμισης;
Και φυσικά, αυτό μας οδηγεί τελικά στο οντολογικό ζήτημα του πολιτισμού γενικότερα. Οι υπόγειοι σιδηρόδρομοι είναι απλώς οι παραλληλισμοί για τις αμερικανικές πόλεις. Είναι εύκολο να κατηγορείς τη «μαύρη κουλτούρα», όπως κάνουν πολλοί, και να τελειώνεις με τη συζήτηση. Αλλά είναι ένα ζήτημα που αναδεικνύει ένα πολύ ευρύτερο και πιο σημαντικό, παγκόσμιο ζήτημα: αυτό της ίδιας της πολυπολιτισμικότητας.
Η ιδέα της πολυπολιτισμικότητας που μας πουλήθηκε ήταν πάντα ένα ψέμα διατυπωμένο σε διάφορους μύθους και μισές αλήθειες και υπερβολές για να δώσει έναν αέρα κανονικότητας. Στο δημοτικό μάθαμε για τα θαύματα του αμερικανικού «χωνευτηρίου» και πώς αυτό διακρίνει την Αμερική από όλα τα άλλα έθνη, της δίνει τον ιδιαίτερο και μοναδικό πολιτιστικό ιστό και τις δυνατότητες επίτευξης. Είναι εύκολο να πουλήσεις αυτή την ιδέα όταν ρίχνεις φως μόνο στη μικρή θετική κορυφή του παγόβουνου και αγνοείς την γιγαντιαία μάζα που αιωρείται ακριβώς κάτω από την επιφάνεια.
Αλλά αυτή η συζήτηση δεν αφορά μόνο την κουλτούρα των «μαύρων» εναντίον των «λευκών»· Αυτός ο βασικός αναγωγισμός είναι ένα passé χαμηλό κρεμαστό φρούτο για το οποίο αναρίθμητοι άλλοι συγγραφείς έχουν φλυαρήσει επί μακρόν. Αντίθετα, θέλω να αναφερθώ στον πολιτισμό γενικά, ο οποίος πρέπει καταρχάς να ξεκινήσει από μια κατάλληλη κατανόηση και ορισμό της ίδιας της λέξης.
Λοιπόν, τι είναι ακριβώς ο πολιτισμός; Από πού πηγάζει; Υπάρχουν πολλοί «ειδικοί» που μπορούν να το εξηγήσουν με ατελείωτους μακροσκελείς, αναφέροντας ιστορικές πηγές, αξιώματα φιλοσόφων και όλα τα υπόλοιπα. Αλλά προτείνω ριζικά ότι ο πολιτισμός, στην ουσία του, μπορεί να συνοψιστεί σε μία μόνο λέξη: Γεωγραφία.
Ο πολιτισμός είναι γεωγραφία. ή μάλλον: περιβάλλον.
Είναι πραγματικά τόσο απλό. Η γεωγραφία και το περιβάλλον είναι οι πηγές από τις οποίες πηγάζει όλος ο «πολιτισμός» και αν κατανοήσετε τους θεμελιώδεις μηχανισμούς των επιπτώσεων ενός περιβάλλοντος σε έναν λαό, τότε θα κατανοήσετε τις ιδρυτικές αρχές του πολιτισμού, των ριζών, του ήθους κ.λπ.
Για παράδειγμα, γνωρίζουμε ανθρωπολογικά ότι το περιβάλλον υπαγορεύει τη γενετική. Στην Αφρική, οι άνθρωποι είχαν σκούρο δέρμα λόγω της ενεργοποίησης των κυττάρων μελανίνης από τον ήλιο και ο κανόνας του Allen υπαγόρευε διάφορα σωματικά χαρακτηριστικά όπως το μήκος των άκρων και το ύψος:
Σύμφωνα με τον κανόνα του Allen, ένας βιολογικός κανόνας που λέει ότι τα άκρα των ενδόθερμων είναι μικρότερα σε ψυχρά κλίματα και μακρύτερα σε ζεστά κλίματα. Το μήκος των άκρων επηρεάζει την επιφάνεια του σώματος, η οποία βοηθά στη θερμορύθμιση. Τα μικρότερα άκρα βοηθούν στη διατήρηση της θερμότητας, ενώ τα μακρύτερα άκρα βοηθούν στη διάχυση της θερμότητας . Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι που ζουν σε ζεστά κλίματα όπως η Αφρική μπορεί να έχουν αναπτύξει μακρύτερα άκρα για να τους βοηθήσουν να διαχέουν τη θερμότητα πιο αποτελεσματικά.
Αυτές οι φυσικές διαφορές λειτουργούν στον πολιτιστικό ιστό ενός λαού. Οι μοναδικές ικανότητες και εκφράσεις του σώματός τους μπορούν, για παράδειγμα, να διαμορφώσουν τον τρόπο που κινούνται, να διαμορφώσουν κιναισθησιολογικά τους χορούς που δημιουργούν. Τα θρεπτικά συστατικά, η χλωρίδα και η πανίδα του περιβάλλοντος διαμορφώνουν επίσης τις πολιτιστικές εκφράσεις. Για παράδειγμα, ο πολιτισμός της Ινδίας είναι γνωστός για τον πλούτο των χρωμάτων του, όπως το σαφράν της σημαίας του, τα σμαράγδια και τα κίτρινα των ρούχων τους κ.λπ. Αυτά τα ρούχα ήταν παραδοσιακά βαμμένα με τα φυσικά άφθονα μπαχαρικά που φύτρωναν στη συγκεκριμένη περιοχή, όπως ο κουρκουμάς και το κάρυ, δημιουργώντας τα ζωηρά κίτρινα.
Σε περιοχές όπου τέτοια μπαχαρικά δεν αναπτύχθηκαν, ο πολιτισμός αντανακλούσε διαφορετικά χρώματα και ιδιότητες. Προεκτείνετε αυτό το απλοποιημένο παράδειγμα σε κάθε άλλο χαρακτηριστικό που μπορείτε να συλλάβετε. Αυτά τα ποικίλα πράγματα δημιουργούν ένα ατελείωτο μωσαϊκό που ενημερώνει τους ανθρώπους που ζουν σε αυτή την περιοχή, σημαδεύοντάς τους με τις ιδιοσυγκρασίες για τις οποίες γίνονται γνωστοί ή στερεότυπα.
Υπάρχει φυσικά η δημοφιλής θεωρία των κρύων χειμώνων των Richard Lynn και J. Philippe Rushton, η οποία δηλώνει ότι οι Ευρωπαίοι ανέπτυξαν «υψηλότερη νοημοσύνη» λόγω των σκληρότερων χειμερινών κλιμάτων δημιουργώντας την εξελικτική ανάγκη για περισσότερη καινοτομία για την απόκτηση τροφής, ενώ τα θερμότερα κλίματα κοντά στον ισημερινό οδήγησαν σε ευκολότερους τρόπους ζωής όπου τα τρόφιμα έγιναν άφθονα και δεν απαιτούσαν από τους κατοίκους να «σκέφτονται έξω από το κουτί» για να τραφούν.
Είναι απλώς άλλη μια επίδειξη του τρόπου με τον οποίο η γεωγραφία και το περιβάλλον διαμορφώνουν τα θεμέλια του «πολιτισμού». Πάρτε για παράδειγμα μια μπάντα Mariachi σε κάποια αγροτική ενδοχώρα της Γκουανταλαχάρα. Τα φαρδιά σομπρέρο τους σχεδιασμένα για να εμποδίζουν τον υψηλό ήλιο αυτής της περιοχής, τα λαϊκά τους όργανα, όλα λιθόστρωτα μαζί από υλικά που προέρχονται από το περιβάλλον - ίσως ένα μεξικάνικο cajon ή κάποια μορφή τυμπάνου τάμπλα από μαυρισμένο και τεντωμένο δέρμα αρνιού, ή ξύλινα σέικερ παραδοσιακά γεμάτα με ρύζι ή φασόλια που καλλιεργούνται τοπικά, για να δημιουργήσουν τον κρουστικό ήχο διάσημο για το στυλ της μουσικής τους. Η ίδια η μουσική: ίσως rancheras με στίχους ραψωδίζουν την αγροτική ύπαιθρο. Αυτή η κουλτούρα είναι στενά συνυφασμένη με το περιβάλλον, οι ίδιες οι γραμμές του χτισμένες από τα υλικά που υπάρχουν.
Ομοίως, στις Ηνωμένες Πολιτείες, μπορούμε να πούμε ότι οι πολιτισμοί κάθε περιοχής προέρχονται από τα μοναδικά γεωγραφικά χαρακτηριστικά αυτών των περιοχών. Για παράδειγμα, οι σκληραγωγημένοι κάτοικοι των Απαλαχίων συχνά περιγράφονται ως ανεξάρτητοι, μοναχικοί, ίσως επιφυλακτικοί με τους ξένους. Το ιδιαίτερο γεωγραφικό χαρακτηριστικό των ψηλών και ύπουλων βουνών που τα περιβάλλουν διαμορφώνει αυτά τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, τα στερεότυπα, τις αξίες και άλλα χαρακτηριστικά που ανθίζουν στον όρο ομπρέλα του «πολιτισμού». Ακόμη και η φυσιογνωμία επηρεάζεται, καθώς οι άνθρωποι που ζουν σε απομακρυσμένα, δυσπρόσιτα μέρη είναι πιθανό να διασταυρωθούν περισσότερο, να έχουν «καθαρότερα» αποθέματα και γενεαλογίες σε σύγκριση με τους αστικούς-κοσμοπολίτικους ομολόγους τους.
Ο τρόπος ζωής τους υπαγορεύεται από το περιβάλλον τους: σκληρή ζωή στο βουνό, γεωργία κ.λπ., και οι απαιτήσεις τους υπαγορεύουν την ενδυμασία και τα αξεσουάρ τους, γεγονός που ενημερώνει περαιτέρω το gestalt για αυτό που θεωρούμε «πολιτισμό» τους. Ανθεκτικό, αξιόπιστο τζιν, σκληρό δέρμα, μουσική βουνών και ποταμών. Ακόμη και μια αναδρομή, κρυμμένη διάθεση που εκτρέφεται από την απομόνωση των βουνών. Εάν δεν παίρνετε πολλά με τον τρόπο των ταξιδιωτών, δεν είστε εκτεθειμένοι στις τελευταίες κοσμοπολίτικες πολιτιστικές εξελίξεις που φέρνουν με τα ταξίδια τους. Αυτό αναγκαστικά υποδαυλίζει ένα είδος ρουστίκ συναισθηματισμού, έναν οπισθοδρομικό τρόπο ζωής νοσταλγίας ξένο προς εκείνους τους προοδευτικούς αστούς.
Γιατί είναι τόσο δύσκολο για μερικούς ανθρώπους να καταλάβουν ότι ο πολιτισμός πηγάζει από την πηγή του περιβάλλοντος, της περιοχής, του τόπου; Ένας λαός που ζει σε τεράστιες πεδιάδες γεμάτες με ταχέως κινούμενα ζώα μπορεί να γίνει δρομέας από τη φύση του, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος να κυνηγήσουν την άγρια ζωή της περιοχής και να δημιουργήσουν τροφή για την κοινότητά τους. Αυτό το περιβαλλοντικό χαρακτηριστικό οδηγεί φυσικά στην ανάπτυξη μιας συγκεκριμένης φυσιολογίας, ίσως των ποδιών και της χωρητικότητας των πνευμόνων. Ο πολιτισμός τους επίσης όχι μόνο θα πάρει στοιχεία από αυτή τη δραστηριότητα, αλλά πιθανότατα θα περιστρέφεται γύρω από αυτήν. Τραγούδια για την αντιλόπη που τρέχει γρήγορα, καπέλα και ενδύματα από τα δέρματα των ζώων, διακοσμήσεις από τα οστά τους, ίσως τελικά να εξιδανικευτούν σε ιερή ευλάβεια, θρησκευτική ανύψωση και εικονογραφία. Η ίδια η φυσιογνωμία τους θα αντικατοπτρίζει το περιβάλλον τους και αυτά τα χαρακτηριστικά θα εξωραΐσουν περαιτέρω την πολιτιστική εικονογραφία τους.
Αυτή η θεωρία είδε την αποθέωσή της στη σύνοψη από τον Αλεξάντρ Ντούγκιν αυτής της αμνημονεύτων χρόνων αγώνων: της δυαδικής μάχης μεταξύ των ατλαντικών θαλάσσιων δυνάμεων και των ευρασιατικών ηπειρωτικών χερσαίων δυνάμεων. Ο Ντούγκιν διυλίζει τον παγκόσμιο μεταφυσικό αγώνα σε αυτόν των δύο ανταγωνιστικών πόλων. Αλλά κυρίως, η βασική βάση της θεωρίας του είναι αυτή των θεμελιωδών πολιτιστικών αρχών που διαμορφώνονται από τις μοναδικές γεωγραφικές πραγματικότητες αυτών των δύο πολιτισμών.
Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις του Ντούγκιν, οι ατλαντικοί πολιτισμοί, κληρονομώντας το πνεύμα της Καρχηδόνας, της αθάνατης θαλάσσιας δύναμης που ανταγωνίζεται τη Ρώμη, βασίζονται στις αρχές του ατομικισμού (διάβαζε: φιλελευθερισμός), του εμπορίου και του υλισμού. Ενώ η χερσαία δύναμη της «Αιώνιας Ρώμης» αντιπροσώπευε την κρατική υπόσταση, την κοινοκτημοσύνη, τον ιδεαλισμό:
«Ο Πόλεμος των Ηπείρων», στον οποίο περιέγραψε έναν συνεχιζόμενο γεωπολιτικό αγώνα μεταξύ των δύο τύπων παγκόσμιων δυνάμεων: χερσαίες δυνάμεις ή «Αιώνια Ρώμη», οι οποίες βασίζονται στις αρχές της κρατικής υπόστασης, της κοινοκτημοσύνης, του ιδεαλισμού και της ανωτερότητας του κοινού καλού, και πολιτισμοί της θάλασσας, ή «Αιώνια Καρχηδόνα», οι οποίοι βασίζονται στον ατομικισμό, το εμπόριο. και υλισμός. Σύμφωνα με την αντίληψη του Ντούγκιν, η «Αιώνια Καρχηδόνα» ενσαρκώθηκε ιστορικά από την αθηναϊκή δημοκρατία και την Ολλανδική και Βρετανική Αυτοκρατορία. Τώρα, εκπροσωπείται από τις "νωμένες Πολιτείες. Η «Αιώνια Ρώμη» ενσαρκώνεται από τη Ρωσία. Για τον Ντούγκιν, η σύγκρουση μεταξύ των δύο θα διαρκέσει μέχρι να καταστραφεί εντελώς το ένα – κανένα είδος πολιτικού καθεστώτος και κανένα εμπορικό ποσό δεν μπορεί να το σταματήσει αυτό.
Αυτά τα χαρακτηριστικά προέρχονται από τις πολύ βασικές γεωγραφικές και περιβαλλοντικές βάσεις κάθε πολιτισμού. Αυτό το δοκίμιο το χαρακτηρίζει ως δυϊσμό τελλουροκρατίας (χερσαία δύναμη) έναντι θαλασσοκρατίας (θαλάσσια δύναμη):
Η "τελλουροκρατία", η "δύναμη της γης" συνδέεται με τη σταθερότητα του χώρου και τη σταθερότητα των ποιοτικών προσανατολισμών και χαρακτηριστικών του. Σε πολιτιστικό επίπεδο, αυτό ενσωματώνεται στην καθιερωμένη ζωή, στον συντηρητισμό, σε αυστηρούς νομικούς κανόνες, οι οποίοι υπόκεινται σε μεγάλες ενώσεις ανθρώπων της φυλής, φυλών, λαών, κρατών, αυτοκρατοριών. Η σκληρότητα του σούσι ενσωματώνεται πολιτισμικά στη σκληρότητα της ηθικής και στη βιωσιμότητα των κοινωνικών παραδόσεων. Οι λαοί της γης (ειδικά οι καθιστικοί) είναι ξένοι προς τον ατομικισμό, το πνεύμα της επιχειρηματικότητας. Χαρακτηρίζονται από κολεκτιβισμό και ιεραρχία.
Όπως περιγράφεται, οι άνθρωποι της γης καλλιεργούν προσανατολισμούς συντηρητισμού, φυλετικής και φυλετικής φύσης, σεβασμό στους νομικούς κανόνες, αντιατομικισμό αλλά μάλλον κολεκτιβισμό. Οι λόγοι για αυτό είναι παρόμοιοι με αυτούς που περιέγραψα για τον λαό των Απαλαχίων νωρίτερα. Λόγω των πιο «κλειστών» και νησιωτικών προσανατολισμών τους, αναπτύσσουν φυσικά ορισμένα χαρακτηριστικά όπου, για παράδειγμα, οι υποσχέσεις έχουν περισσότερο νόημα. Μια χειραψία σημαίνει πολλά, επειδή πρέπει να ζείτε δίπλα στον γείτονά σας - είναι ο μόνος εμπορικός εταίρος που μπορεί να έχετε. Στις αστικές κοσμοπολίτικες κουλτούρες, το περιβάλλον σας είναι γεμάτο με ένα συνεχώς διευρυνόμενο καλειδοσκόπιο φρέσκων προσώπων, όπου το κρανίο είναι ο αναμενόμενος κανόνας, καθώς ποτέ δεν αναπτύσσετε στενές προσωπικές σχέσεις με τον ίδιο ουσιαστικό τρόπο.
Τώρα εδώ είναι τι έχει να πει το άρθρο για τον αντίπαλο πόλο, τους ανθρώπους της θάλασσας:
Η «θαλασσοκρατία», η «θαλάσσια δύναμη» είναι ένας τύπος πολιτισμού που βασίζεται σε αντίθετες στάσεις. Αυτός ο τύπος είναι δυναμικός, κινητός, επιρρεπής στην τεχνική ανάπτυξη. Οι προτεραιότητές του είναι ο νομαδισμός (ειδικά η ναυσιπλοΐα), το εμπόριο και το πνεύμα της ατομικής επιχειρηματικότητας. Το άτομο, ως το πιο κινητικό μέρος της ομάδας, ανυψώνεται στην υψηλότερη αξία, ενώ οι ηθικοί και νομικοί κανόνες διαβρώνονται, γίνονται σχετικοί και κινητοί. Αυτός ο τύπος πολιτισμού αναπτύσσεται γρήγορα, εξελίσσεται ενεργά, αλλάζει εύκολα εξωτερικά πολιτιστικά χαρακτηριστικά, διατηρώντας αμετάβλητη μόνο την εσωτερική ταυτότητα της γενικής στάσης
Εδώ είναι η ουσία: οι θαλάσσιες δυνάμεις όπως η Βρετανία συνήθως αναπτύσσονται ως χώρες που στερούνται τους δικούς τους φυσικούς πόρους. Είναι συνήθως νησιώτικα κράτη κλειδωμένα στο νερό που βασίζονται στη λεηλασία ή τον έλεγχο ξένων αποικιών για να ευδοκιμήσουν. Αυτός ο τύπος παγκόσμιου κοσμοπολιτισμού καλλιεργεί φυσικά χαρακτηριστικά όπως ο προσωπικός και οικονομικός φιλελευθερισμός, επειδή είναι ζωτικής σημασίας για μια τέτοια κουλτούρα που εξαρτάται από το εμπόριο και τη λεηλασία μακρινών εθνών. Η ανάπτυξη και η διάδοση του κοινωνικοοικονομικού φιλελευθερισμού επιτρέπει σε τέτοια ναυτικά έθνη να «φιλελευθεροποιήσουν» τις οικονομίες άλλων κρατών προκειμένου να τις «ανοίξουν» προς ευνοϊκή λεηλασία. Αυτή ήταν μια κλασική στρατηγική για τις βρετανικές και αμερικανικές αυτοκρατορίες που λειτουργούσαν σε μέρη όπως η Κίνα και η Ιαπωνία κατά τη διάρκεια του 1800 και στις αρχές του 1900, για παράδειγμα, επιτρέποντας σε εταιρείες όπως η Εταιρεία Ανατολικών Ινδιών να δημιουργούν τόσο μονοπώλιο όσο και μονοψωνία κατά βούληση, όπου έκριναν κατάλληλο.
Οι άνθρωποι της γης, αντίθετα, αναπτύσσουν αυτοδύναμη αυτάρκεια και παρεμβατισμό για να διαχειριστούν τους πεπερασμένους πόρους τους, οι οποίοι δεν υπόκεινται σε ατελείωτη ανανέωση από την πηγή της μακρινής λεηλασίας. Επιπλέον, οι θαλάσσιες δυνάμεις τείνουν φυσικά προς τον κοσμοπολιτισμό, καθώς, λόγω του μοντέλου που περιγράφηκε παραπάνω, είναι πιο «κοσμικές» στην εμβέλεια και το πεδίο εφαρμογής τους και αναπτύσσουν πάντα ιδέες πολυπολιτισμικότητας που είναι αντίθετες με τις κοινοτικές χερσαίες δυνάμεις.
Είτε συμφωνείτε με τις ιδέες του Ντούγκιν είτε όχι, είναι απλώς για να δείξουν πώς τέτοια ανεξίτηλα χαρακτηριστικά αναπτύσσονται από την επιρροή της περιοχής, του περιβάλλοντος και της γεωγραφίας.
Αλλά τι λένε όλα αυτά; Η κύρια ώθηση του επιχειρήματος είναι ότι ο πολιτισμός δεν είναι κάτι που μπορείτε απλά να επινοήσετε επί τόπου, ούτε να μεταμοσχεύσετε σε διαφορετική περιοχή - τουλάχιστον όχι με επιτυχία. Ο πολιτισμός είναι ριζωμένος στον ίδιο τον ιστό της γενέτειράς του. Αυτό σημαίνει ότι ο δυτικός, και συγκεκριμένα ο αμερικανικός, πολιτισμός είναι από πολλές απόψεις ένα αφύσικο τέχνασμα, ένα βδέλυγμα, τουλάχιστον στις περιοχές όπου προσπαθεί να μπλέξει με τη φύση, να επανακωδικοποιήσει τη φυσική τάξη των πραγμάτων.
Ως άσκηση, ζήτησα από τη συνομιλία AI να ορίσει το αμερικανικό «χωνευτήρι» για το οποίο ακούμε τόσα πολλά:
Οι Ηνωμένες Πολιτείες συχνά απεικονίζονται ως ένα «χωνευτήρι», στο οποίο διαφορετικοί πολιτισμοί και εθνότητες συναντιούνται για να σχηματίσουν τον πλούσιο ιστό του έθνους μας. Ο όρος «χωνευτήρι» αναφέρεται στο γεγονός ότι άνθρωποι από διαφορετικές χώρες και διαφορετικούς πολιτισμούς έφεραν τα δικά τους συστήματα πεποιθήσεων, τη δική τους θρησκεία, τις δικές τους παραδόσεις και όμως με κάποιο τρόπο, στην προσπάθειά τους να μοιραστούν το αμερικανικό όνειρο της επιτυχίας, βρήκαν κοινό έδαφος με τους γείτονές τους. Μια άλλη φράση που χρησιμοποιείται μερικές φορές για να περιγράψει αυτό το φαινόμενο είναι ότι διαφορετικοί πολιτισμοί έχουν συνεισφέρει τις δικές τους ξεχωριστές «γεύσεις» στην αμερικανική κουλτούρα.
Ενδιαφέρων. Έτσι, αναφέρει ότι αυτοί οι «διαφορετικοί πολιτισμοί» έφεραν τα δικά τους συστήματα πεποιθήσεων, θρησκείες και παραδόσεις, και όμως «κάπως» βρήκαν κοινό έδαφος. Κανείς δεν ήταν ποτέ σε θέση να ορίσει επαρκώς αυτό το «κάπως», γι 'αυτό συνήθως αναφέρεται με τόσο αόριστα διφορούμενους όρους.
Το γεγονός είναι ότι οποιοσδήποτε με καθαρό μυαλό μπορεί να ρίξει μια ματιά γύρω του και να δει ότι οι «πλούσιοι πολιτισμοί» που έχουν κεντήσει τον «ιστό» της Αμερικής δεν «ενσωματώνονται» καθόλου καλά. Στην πραγματικότητα, φαίνεται να σχηματίζουν αρκετά σεχταριστικούς θύλακες όπου συνδέονται μόνο με τον εαυτό τους και δεν μπαίνουν στον κόπο να προσπαθήσουν να αφομοιωθούν. Παρακαλώ δείξτε μου ένα μόνο παράδειγμα μιας έντονα ινδικής ή αραβικής κοινότητας στην Αμερική που «βρίσκει κοινό έδαφος» με μια γειτονική κοινότητα του Πουέρτο Ρίκο, για παράδειγμα. Έχετε πάει ποτέ στο Borough Park του Μπρούκλιν, που συνήθως θεωρείται ο πυκνότερος πληθυσμός Χασιδιστών Εβραίων εκτός Ισραήλ; Μοιάζει σαν να αλληλεπιδρούν, να ενσωματώνονται ή να «βρίσκουν κοινό έδαφος» με το γειτονικό, έντονα λατινοαμερικάνικο Sunset Park ή το Crown Heights;
Χρησιμοποιώντας τη Νέα Υόρκη ως παράδειγμα, η αλήθεια είναι ότι, όταν κάποιος αναφέρεται σε μια θετική ή επιτυχημένη «πολιτιστική ενσωμάτωση», συνήθως δείχνει ένα μέρος όπως το Μανχάταν, ιδιαίτερα τις τουριστικές ζώνες της Times Square, όπου μπορεί κανείς να δει κάθε ζωντανή λωρίδα και χρώμα πολιτιστικού εμπλουτισμού να τέμνονται μεταξύ τους. Αλλά στην πραγματικότητα, αυτές οι ζώνες λειτουργούν απλώς ως «σημεία διέλευσης» από τα οποία περνούν αυτοί οι πολιτισμοί, κατά την επιστροφή τους στους αντίστοιχους απομονωμένους θύλακές τους. Είναι τα σύγχρονα παζάρια ή παζάρια, όπου διαφορετικές ομάδες απλώς βρίσκουν βολικό να ψωνίζουν ή να εργάζονται, αλληλεπιδρώντας από ανάγκη, αλλά στο τέλος της ημέρας επιστρέφουν πάντα στις δικές τους ξεχωριστές γειτονιές. οι Ασιάτες στο Flushing, οι Λευκοί στο Staten Island ή στα προάστια του Westchester, οι Ισπανόφωνοι στο Sunset Park, οι Μαύροι στο Bronx, οι Ινδοί στο Middlesex.
Πού ακριβώς ενσωματώνονται θετικά οι πολιτισμοί; Ίσως μόνο στα παρανοϊκά επινοημένα εργαστήρια της ακαδημαϊκής κοινότητας, όπου, κάτω από το αυστηρό αριστούργημα της αριστερής πολιτικής της Δεξιάς Σκέψης, η εντυπωσιακά ιδεαλιστική νεολαία εγκλωβίζεται σε περιβάλλοντα που αργότερα θα βρει εξαιρετικά αβάσιμα στον «πραγματικό κόσμο».
Το Μεγάλο Αμερικανικό Πείραμα ήταν πάντα καλυμμένο με στρώματα τεχνασμάτων, gaslighting και σκόπιμης υπεκφυγής. Σε μεγάλο μέρος της «χρυσής εποχής» της Αμερικής μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι απόψεις μας για τον αμερικανικό πολιτισμό και το γενικό «οικονομικό θαύμα» έχουν επιμεληθεί προσεκτικά από αυτόν τον μονολιθικό διαιτητή και φύλακα σε ένα, τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης. Αυτό όμως περιλαμβάνει τον θεσμό του Χόλιγουντ και τα συνοδευτικά όργανα. Είναι κυρίως μέσα από το φακό τους που διδασκόμαστε για το πλούσιο «άνθος» της αμερικανικής κουλτούρας και το φιλόδοξο «χωνευτήρι» της.
Στον κόσμο παρουσιάστηκε ένα προσεκτικά επιλεγμένο κομμάτι της πλήρους ιστορίας. Στη μία ταινία μετά την άλλη, στη μία εκπομπή μετά την άλλη, η Αμερική απεικονίστηκε ως μια ευτυχισμένη, λειτουργική, ολοκληρωμένη κοινωνία, όπου το μεγάλο «αμερικανικό όνειρο» μπορεί να μοιραστεί και να αφεθεί ελεύθερα σε όλους. Οι αριθμοί, φυσικά, πάντα έδειχναν μια σκληρότερη πραγματικότητα κάτω από την επιφάνεια.
Για παράδειγμα, στη μεταπολεμική οικοδομική έκρηξη της δεκαετίας του 1940 και μετά, όταν τα προάστια ανέβαιναν σε όλη τη χώρα, η Λευκή Αμερική γνώρισε μια πληθωρική αύξηση της ιδιοκτησίας σπιτιού από ~ 45% σε σχεδόν ~ 70% μέχρι το 1990. Ωστόσο, οι μαύροι έμειναν πίσω, έχοντας ένα ασήμαντο ποσοστό ιδιοκτησίας ~ 23% το 1940, το οποίο αυξήθηκε σε ένα μεσαίο ~ 43% μέχρι το 1990.
Η ιδιοκτησία σπιτιού είναι μακράν η πρωταρχική χρυσή χήνα που συνδέεται με την πιο αόριστη ιδέα του αμερικανικού ονείρου. Πώς, λοιπόν, μπορεί να ειπωθεί ότι το χωνευτήρι έχει επιτύχει τέτοια υποδειγματική ολοκλήρωση και «κοινό έδαφος» στο λεγόμενο «μοίρασμα» αυτού του ονείρου, σύμφωνα με τον προηγούμενο ορισμό;
Όπως είπα στην αρχή, το θέμα δεν είναι το ίδιο παλιό κουρασμένο επιχείρημα ότι μια φυλή ή ένας πολιτισμός φταίει για όλα τα δεινά της Αμερικής. Είναι ότι οι παγκοσμιοποιητές που έχουν σφετεριστεί τις δυτικές κυβερνήσεις πιστεύουν λανθασμένα ότι οι πολιτισμοί μπορούν να μεταμοσχευθούν τεχνητά, να αναμειχθούν, να χρησιμοποιηθούν και να δανειστούν με τον ίδιο τρόπο που έχουν κάνει με το DNA, τη βιολογία και την επιστήμη γενικά. Ακριβώς όπως παίζουν τον Θεό στην αρένα της βιοσύνθεσης, πιστεύοντας ότι είναι θεϊκά δικαιολογημένοι να ασκούν αυτή την ασύγκριτη δύναμη τροποποίησης πάνω στην ίδια τη ζωή, έτσι και εδώ πιστεύουν ότι μπορούν να τροποποιήσουν και να τροποποιήσουν πολιτισμούς in vivo όπως κάνουν με αλληλουχίες mRNA.
Οι κριτικοί συνήθως επικαλούνται την αρχαία Ρώμη ως το πρότυπο κοσμοπολίτικο έθνος, γεμάτο με ένα ποικίλο συνονθύλευμα πολιτισμών που ενσωματώθηκαν επιτυχώς σε μια παγκόσμια κοινωνία. Το χρησιμοποιούν ως παράδειγμα ενός επιτυχημένου, πολυπολιτισμικού κράτους. Αλλά και η Ρώμη είχε πολλά σκοτεινά μυστικά κάτω από την κουκούλα. Μεγάλο μέρος της κοινωνίας τους μπορεί να ειπωθεί ότι κρατήθηκε ενωμένο οικονομικά από τη δουλεία, για παράδειγμα. Αυτό πρέπει πραγματικά να επιδιώκουμε;
Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχουν πολλά πραγματικά επιτυχημένα πολυπολιτισμικά κράτη. Η ΕΣΣΔ υπερηφανευόταν για την πλούσια πολυεθνική κοινωνία της, αλλά ήταν ένα σπάνιο παράδειγμα, ίσως, ότι αυτό έγινε σωστά. Όπως και η ΕΣΣΔ πριν από αυτήν, η Ρωσία σήμερα έχει κληρονομήσει διάφορες ομοσπονδιακές «αυτόνομες περιοχές» όπου οι περισσότεροι από τους δευτερεύοντες πολιτισμούς τους κατοικούν ευτυχισμένοι. Για παράδειγμα, η Τσετσενία, το Ταταρστάν, ακόμη και η Εβραϊκή Αυτόνομη Περιφέρεια. Ρωσία επιτυγχάνει μια λεπτή ισορροπία επιτρέποντας την ημιανεξαρτησία περιοχών όπως η Τσετσενία, αλλά εξακολουθώντας να τις ενσωματώνει υπό την αιγίδα της ίδιας της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Αν πάτε στην Τσετσενία, θα εξακολουθείτε να αισθάνεστε σαν να βρίσκεστε στη Ρωσία, αλλά ταυτόχρονα, θα υπάρχουν σαφείς πολιτισμικές διαφορές, για παράδειγμα με το πώς οι άνδρες υποτίθεται ότι αλληλεπιδρούν με τις συζύγους άλλων ανδρών και πράγματα αυτής της φύσης.
Αλλά στις ΗΠΑ, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση πιέζει απερίφραστα για αναγκαστική, αυθαίρετη και τεχνητή ενσωμάτωση υπό την επινοημένη προϋπόθεση του «αμερικανικού χωνευτηρίου». Υποτίθεται ότι πρέπει απλώς να αγνοήσουμε τις κοινές πραγματικότητες και να προσυπογράψουμε την ιδέα ότι οι αντιθετικές πολιτιστικές νόρμες μπορούν να διαχυθούν η μία μέσω της άλλης, ιδιαίτερα όταν οι δύο πλευρές δεν έχουν μόνο λίγα κοινά, αλλά καμία επιθυμία να αναμειχθούν πραγματικά.
Οι αλλαγές του Ομπάμα στην πολιτική «Καταφατικά Προώθηση της Δίκαιης Στέγασης» (AFFH) επικρίθηκαν από ορισμένους ως «κοινωνική μηχανική»:
Ο Ομπάμα ψήφισε κανονισμούς το 2013 για να αναγκάσει τις προαστιακές γειτονιές χωρίς ιστορικό διακρίσεων στέγασης να χτίσουν περισσότερες δημόσιες κατοικίες που στοχεύουν σε εθνοτικές και φυλετικές μειονότητες.
Σύμφωνα με τον Kurtz, η βασική ώθηση της αλλαγής του κανόνα ήταν να επιβάλει φυλετική και εθνοτική ποικιλομορφία στα προάστια.
Οι κανονισμοί χρησιμοποίησαν εξαναγκασμό στις μικρές πόλεις, παρακρατώντας σημαντικές ομοσπονδιακές επιδοτήσεις, για να τις εξαναγκάσουν να χτίσουν κατοικίες χαμηλού εισοδήματος σε εύπορες προαστιακές γειτονιές. Αυτός ο τύπος κυνικής, αναγκαστικής ενσωμάτωσης αγνοεί τις σκληρές πραγματικότητες για την πραγματική κοινωνία – όχι την ψεύτικη που αναπληρώνεται στην ψεύτικη γη της ακαδημαϊκής κοινότητας, η οποία υπάρχει εξ ολοκλήρου σε κάποια στρεβλή, εξιδανικευμένη δίνη των Ηλυσίων που απέχει πολύ από την πραγματική ανθρωπότητα.
Αλλά αυτά τα παγκοσμιοποιημένα σχέδια, που πέρασαν στον Ομπάμα-μαριονέτα από τους χειριστές του στη Σχολή της Φρανκφούρτης, είναι μόνο το τέλος ενός παλιού γενικού σχεδίου που εκκολάφθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα. Όσοι είναι εξοικειωμένοι με το σχέδιο Coudenhove-Kalergi θα γνωρίζουν ότι ήταν η ρητή επιδίωξη της παγκοσμιοποιητικής φατρίας που συνδέεται με τους Ροκφέλερ να ομογενοποιήσει την κοινωνία σε ένα είδος άμορφης σούπας χωρίς πολιτισμό, υπάκουων και, κυρίως, υποτακτικών, πλάσματα τύπου Morlock.
Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι, θα δώσω μια σύντομη πρόβλεψη. Ο Richard von Coudenhove-Kalergi ήταν ένας χρυσόπαιδος της ελίτ και «πρωτοπόρος της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης» που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ίδρυση της μετέπειτα Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία φυσικά γνωρίζουμε ότι είναι ο πρόδρομος αυτού που οραματίστηκε η άρχουσα τάξη ως το τελικό παγκόσμιο σύστημα διακυβέρνησης.
Μην μπείτε στον κόπο να κάνετε κλικ στη wikipedia του επειδή έχει καθαριστεί εντελώς από τα πιο «ενδιαφέροντα» στοιχεία. ή μάλλον, πηγαίνετε στην παλαιότερη λήψη του προφίλ του Wayback Machine. Η διαφορά που θα παρατηρήσετε είναι η φιλελεύθερη αναφορά ότι βγήκε από την αφάνεια από έναν βαρόνο Rothschild, ο οποίος χρηματοδότησε τις δραστηριότητες και τα γραπτά του, συστήνοντάς τον στους Max Warburg και Bernard Baruch, οι οποίοι χρηματοδότησαν το κίνημά του για τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του, στις αρχές του 1924 ο φίλος του βαρόνος Louis de Rothschild τον σύστησε στον Max Warburg, ο οποίος προσφέρθηκε να χρηματοδοτήσει το κίνημά του για τα επόμενα 3 χρόνια δίνοντάς του 60.000 χρυσά μάρκα. Ο Warburg συνέχισε να ενδιαφέρεται ειλικρινά για το κίνημα για το υπόλοιπο της ζωής του και υπηρέτησε ως ενδιάμεσος για το Coudenhove-Kalergi με σημαίνοντες Αμερικανούς όπως ο τραπεζίτης Paul Warburg και ο χρηματοδότης Bernard Baruch. Τον Απρίλιο του 1924, ο Coudenhove-Kalergi ίδρυσε το περιοδικό Paneuropa (1924-1938) του οποίου ήταν συντάκτης και κύριος συγγραφέας. Τον επόμενο χρόνο άρχισε να δημοσιεύει το κύριο έργο του, το Kampf um Paneuropa (Ο αγώνας για την Πανευρώπη, 1925-1928, τρεις τόμοι). Το 1926 πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη το πρώτο συνέδριο της Πανευρωπαϊκής Ένωσης και οι 2.000 αντιπρόσωποι εξέλεξαν τον Coudenhove-Kalergi ως πρόεδρο του Κεντρικού Συμβουλίου, θέση που κατείχε μέχρι το θάνατό του το 1972.
Τα αληθινά βιογραφικά στοιχεία της Coudenhove-Kalergi φαίνεται να είναι πολύ εμπρηστικά και «άβολα» για τις σύγχρονες ευαισθησίες, οπότε έπρεπε να αφαιρεθούν. Αλλά το γεγονός είναι ότι έγραψε το σημαντικό έργο του, ένα βιβλίο που ονομάζεται Πρακτικός Ιδεαλισμός, υπό την αιγίδα αυτών των μορφών όπως ο βαρόνος Rothschild. Στο βιβλίο, παρουσίασε ένα όραμα για τον μελλοντικό κόσμο στον οποίο θα πρέπει να φιλοδοξούμε, το οποίο είναι εντελώς δυστοπικό, σαν κάτι βγαλμένο από το 1984, αλλά χειρότερο.
Τα πιο διάσημα αποσπάσματα που παρατίθενται, τα οποία έχουν αφαιρεθεί ύποπτα από τη σελίδα του στη wikipedia, έχουν ως εξής:
«Ο άνθρωπος του μέλλοντος θα είναι μικτής φυλής. Οι σημερινές φυλές και τάξεις θα εξαφανιστούν σταδιακά λόγω της εξαφάνισης του χώρου, του χρόνου και των προκαταλήψεων. Η ευρασιατική-νεγροειδής φυλή του μέλλοντος, παρόμοια στην εμφάνισή της με τους αρχαίους Αιγυπτίους, θα αντικαταστήσει την ποικιλομορφία των λαών με μια ποικιλία ατόμων."
«Αντί να καταστρέψει τον ευρωπαϊκό εβραϊσμό, η Ευρώπη, ενάντια στη θέλησή της, εξευγενίζει και εκπαιδεύει αυτόν τον λαό σε ένα μελλοντικό έθνος-ηγέτη μέσω αυτής της τεχνητής διαδικασίας επιλογής. Δεν είναι περίεργο ότι αυτός ο λαός, που δραπέτευσε από τη φυλακή του γκέτο, εξελίχθηκε σε πνευματική αριστοκρατία της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, μια ευγενική Πρόνοια παρείχε στην Ευρώπη μια νέα φυλή ευγενείας με τη χάρη του Πνεύματος. Αυτό συνέβη τη στιγμή που η φεουδαρχική αριστοκρατία της Ευρώπης ερειπώθηκε και χάρη στην εβραϊκή χειραφέτηση.
Εν ολίγοις, προβλέπει και υποστηρίζει ένα μέλλον όπου η ανθρωπότητα διαλύεται σε μια άμορφη «τερατώδη φυλή» που θα κυβερνάται από μια ευγενή εβραϊκή τάξη φαρισαίων με έδρα – φυσικά – το Λονδίνο.
Επιπλέον, ήταν ένας περήφανος, υψηλόβαθμος Ελευθεροτέκτονας, για τον οποίο μια εξέχουσα μασονική εφημερίδα έγραψε τα εξής:
Ακόμη και η Τεκτονική εφημερίδα The Beacon ενθουσιάστηκε με τις σκέψεις του ανώτερου βαθμού Ελευθεροτέκτονος Coudenhove-Kalergi, και δήλωσε τον Μάρτιο του 1925: «Ο Ελευθεροτεκτονισμός, ειδικά ο Αυστριακός Ελευθεροτεκτονισμός, μπορεί να είναι εξαιρετικά ικανοποιημένος που έχει τον Coudenhove-Kalergi μεταξύ των μελών του. Ο Αυστριακός Τεκτονισμός μπορεί δικαίως να αναφέρει ότι ο αδελφός Coudenhove-Kalergi αγωνίζεται για τις πανευρωπαϊκές πεποιθήσεις του: πολιτική εντιμότητα, κοινωνική διορατικότητα, αγώνας ενάντια στο ψέμα, αγώνας για την αναγνώριση και τη συνεργασία όλων εκείνων καλής θέλησης. Με αυτή την ανώτερη έννοια, το πρόγραμμα του αδελφού Coudenhove-Kalergi είναι ένα μασονικό έργο ύψιστης τάξης, και το να μπορούμε να εργαστούμε μαζί σε αυτό είναι ένα υψηλό έργο για όλους τους αδελφούς Τέκτονες».
Είναι ο κύριος λόγος για τον πολλαπλασιασμό των μιμιδίων όπως αυτό:
Στην πραγματικότητα, η άμεση βαυαρική Illuminati και μασονική γενεαλογία μέσω του έργου του Kalergi είναι αρκετά σχολαστικά εμφανής. Ο Μπετόβεν διδάχθηκε περίφημα από τον Christian Neefe, μέλος του τάγματος Illuminati του Weishaupt, ο οποίος ενστάλαξε στον νεαρό, ιδεαλιστή μαθητή του τις «Φωτισμένες» αρχές του Ελευθεροτεκτονισμού και των Πεφωτισμένων. Αυτό επαναλήφθηκε αργότερα στο magnum opus του Μπετόβεν, τη συμφωνία αρ. 9 της Ωδής στη Χαρά, όταν επέλεξε το ποίημα του συναδέλφου του Μέισον, Σίλερ, Ωδή στη Χαρά ως βάση για τους στίχους της συμφωνίας του. Το ποίημα του Σίλερ, που εξυμνούσε την παγκόσμια αδελφοσύνη, τον θρίαμβο της ανθρωπότητας και άλλες μασονικές αρετές, είχε ήδη μελοποιηθεί ευρέως σε μασονικές στοές και αίθουσες Illuminati εκείνη την εποχή.
Έτσι, ήταν φυσικό ότι ο Καλλέργης πρότεινε την Ωδή στη Χαρά ως επίσημο ύμνο της εκκολαπτόμενης Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία παραμένει μέχρι σήμερα. Ο ίδιος ο Καλλέργης ήταν ο πρώτος πρόεδρος της πρώτης «Πανευρωπαϊκής Ένωσης», ο πρόδρομος της τελικής ΕΕ.
Στις καλύτερες εποχές, οι μυριάδες πολιτισμικές ασυνέπειες σε μια χώρα όπως η Αμερική μπορούν να κολληθούν μαζί σε ένα είδος παστίτσιας αρμονίας, με τα πολλά σημεία διαρροής να καυτηριάζονται από τις αφηγήσεις ανακατεύθυνσης του βλέμματος που εκτοξεύονται καθημερινά από τα MSM. Αλλά αυτή η κατασκευασμένη αρμονία αρχίζει να δείχνει γρήγορα τις ραφές της όταν τα πράγματα ανατρέπονται. Σε καιρούς αυξανόμενης κρίσης, η έλλειψη ενότητας βάσης, οι οδοντωτές πολιτισμικές ασυμφωνίες γίνονται οδυνηρά εμφανείς. Μπορούμε όλοι να φορέσουμε ένα ψεύτικο χαμόγελο και να προσποιηθούμε τη συνύπαρξη, όταν τα πράγματα τουλάχιστον έχουν την επίφαση να πάνε καλά. Αλλά αυτές οι λανθάνουσες διαφορές που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια τείνουν να εκρήγνυνται σαν αδρανή ηφαίστεια στο πρώτο σημάδι αποσύνθεσης. Αυτό είναι το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε τώρα.
Η Αμερική είναι εδώ και καιρό ένα πείραμα, ένα είδος διεστραμμένου εργαστηρίου για τους παγκοσμιοποιητές να πρωτοτυπήσουν και να δοκιμάσουν τα μετανθρωπιστικά οράματά τους για το αύριο. Αλλά αυτά τα πειράματα έρχονται σε αντίθεση με το φυσικό νόμο, όπως η υβριστική ανάμειξη του John Hammond με την επιστήμη και το χάος στο Jurassic Park.
Πολλά από αυτά που ονομάζουμε πολιτισμό και παράδοση είναι γιορτές για πράγματα μεγαλύτερα από εμάς: είναι δέος, ευλάβεια και νοσταλγία αναμεμειγμένα σε ένα. Εορτασμοί των πρεσβυτέρων μας, των θεών και των πνευμάτων μας, στους οποίους προσκυνάμε τον εαυτό μας σε μεγαλειώδη απελευθέρωση.
Αλλά αυτό είναι που φαίνεται να μας χωρίζει από αυτούς: τις ελίτ, τους ελεγκτές συστημάτων και τους τεχνοφασίστες Φαρισαίους. Πώς μπορείτε να έχετε σεβασμό και δέος για κάτι, όταν όλη η εγκόσμια δύναμη είναι ήδη υπό τις διαταγές σας; Για την άρχουσα τάξη που ελέγχει ολόκληρο το χρηματοπιστωτικό μας σύστημα, την παγκόσμια διακυβέρνηση, τους πολιτικούς-μαριονέτες, δεν υπάρχει κανένα δέος, κανένας σεβασμός για να μιλήσουμε, καμία νοσταλγία για μια καλύτερη στιγμή που πρέπει να περάσουμε. Όλα όσα θα μπορούσαν ποτέ να θέλουν έχουν ήδη συγκεντρωθεί στα χέρια τους. Τότε μπορούμε να πούμε ότι ο πολιτισμός και η παράδοση είναι ίσως έννοιες εντελώς ξένες, ακόμη και εχθρικές, γι' αυτές· Μια παράξενη ετερότητα που μπορεί μόνο να τους μπερδέψει και να τους θυμώσει, μια παρέκκλιση που πρέπει να διορθωθεί κλινικά και χειρουργικά. Και ό,τι τους εξοργίζει πρέπει φυσικά να καταστραφεί.
Ο ευκολότερος τρόπος για να καταστρέψετε τον πολιτισμό και την παράδοση, όμως, είναι να τα διαλύσετε αργά στην όξινη δεξαμενή της τεχνητής ολοκλήρωσης. Θολώνοντας όλες τις γραμμές της Βεστφαλίας των εθνικών κρατών, των θρησκειών, των πολιτισμών, των εθίμων και όλων των ενδιάμεσα. Στη μακρά γενεαλογία της φυλής Kalergi, οι Morlocks δεν πρέπει να λατρεύουν κανέναν εκτός από αυτούς. Όπως έχω ενστερνιστεί στο παρελθόν, αυτός είναι ο απώτερος στόχος των πάντων, από τα κατασκευασμένα κινήματα ταυτότητας, μέχρι τον ξαφνικό αυξανόμενο μετανθρωπισμό της εξαγοράς της τεχνητής νοημοσύνης: η διάσπαση της ταυτότητας είναι μόνο η πρώτη σφήνα στο αδιάκριτο άνοιγμα αυτών των θυρών.
https://darkfutura.substack.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου