
Προσωπικός Αριθμός και στο βάθος… έλεγχος
Δημήτρης Γκάζης –
Ανοίγει η πλατφόρμα χορήγησης του Προσωπικού Αριθμού (ΠΑ), που σταδιακά θα καταστεί υποχρεωτικός (λειτουργώντας συμπληρωματικά και υποκαθιστώντας στην πράξη τους άλλους αριθμούς, π.χ. ΑΦΜ, ΑΜΚΑ κ.ά.), με την κυβέρνηση να πανηγυρίζει για άλλη μια μεταρρύθμιση «εκσυγχρονιστικού» χαρακτήρα. Ο ΠΑ θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι των νέων ταυτοτήτων, αποτελώντας την ψηφιακή τους «ραχοκοκαλιά» που συνδέει τον φυσικό φορέα (πρόσωπο) με τον ψηφιακό του εαυτό (πλατφόρμες, μητρώα, υπηρεσίες), καθιστώντας την ταυτότητα εργαλείο ευρείας διαλειτουργικότητας με τα πληροφοριακά συστήματα του κράτους. Συνδέεται έτσι το βασικό μέσο ταυτοποίησης του πολίτη (αυτό που πιστοποιεί την ίδια την ιδιότητα του πολίτη) με μια σειρά άλλα δεδομένα για την ταυτότητα, την κατάσταση (οικονομική, υγειονομική, κ.ά.) και τη συμπεριφορά του (βλέπε και το άρθρο: «Νέες ταυτότητες και συστήματα επιτήρησης», Δρόμος της Αριστεράς, φ. 649) και καθίσταται απαραίτητο για τις συναλλαγές του με το κράτος (και σταδιακά και με ιδιωτικές οντότητες).
Με έντονη την εμπλοκή ιδιωτικών εταιρειών στη διαδικασία υλοποίησης των έργων (με μονοπωλιακούς και αδιαφανείς μάλιστα όρους),
Χωρίς να δίνεται στους πολίτες το δικαίωμα ενημέρωσης, ένστασης ή ανάκλησης της έγκρισης πρόσβασης στα προσωπικά τους δεδομένα,
Χωρίς τη δυνατότητα εναλλακτικού μέσου ταυτοποίησης με επιμέρους υπηρεσίες,
Χωρίς λογοδοσία για το ποιος, πότε και για ποιο λόγο ανέτρεξε με τον ΠΑ σε κάποιο / α στοιχεία σου,
Με ανεξέλεγκτη συλλογή άσκοπων και μη συνδεόμενων με το αντικείμενο τους, δεδομένων από υπηρεσίες του κράτους, τράπεζες και άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
Στο όνομα της αποτελεσματικότητας, της ευκολίας και της διαλειτουργικότητας, ενοποιούνται μια σειρά πληροφορίες (ή μάλλον καλύτερα το κλειδί πρόσβασης σε αυτές) άσχετες φαινομενικά μεταξύ τους, βάζοντας τις βάσεις για ένα όλο και πιο συγκεντροποιημένο σύστημα ταυτοποίησης και ελέγχου. Ο πειρασμός της χαρτογράφησης, της κατηγοριοποίησης, του ελέγχου, της θέσπισης περιορισμών είναι εδώ. Όσο και αν γίνεται λόγος για κανόνες και νόμους προστασίας των προσωπικών δεδομένων, η κατεύθυνση είναι ορατή και ξεπερνά τις προθέσεις της ελληνικής κυβέρνησης και τα όρια της χώρας. Η εμπλοκή μάλιστα σε αυτή τη διαδικασία πέραν των κρατών και άλλων οντοτήτων όπως οι τράπεζες, οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι ιδιωτικές εταιρείες πληροφορικής (data center, πάροχοι λογισμικών κ.ά.), τα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανοίγει επικίνδυνους δρόμους ελέγχου ευρύτερων πτυχών της προσωπικής και κοινωνικής ζωής των πολιτών.
Κάτι πιο επικίνδυνο από τη γραφειοκρατία
Η κυβέρνηση παρουσιάζει την τάση προς την ψηφιακή ταυτοποίηση και χαρτογράφηση ως αναγκαίο εκσυγχρονισμό, συμβατό με τα επιτεύγματα της τεχνητής νοημοσύνης (και τις νέες δυνατότητες που τα εργαλεία αυτής δίνουν) και ως απαραίτητο εργαλείο καταπολέμησης της γραφειοκρατίας. Η ειδική εφαρμογή βέβαια στην Ελλάδα μπορεί να συνδυάσει και ψηφιακό εκσυγχρονισμό και γραφειοκρατία, δημιουργώντας ένα παρόν ψηφιακής γραφειοκρατίας (το βιώνουν πολίτες και επιχειρήσεις), αλλά και νέα επίπεδα ψηφιακά καλυπτόμενης αδιαφάνειας και διαπλοκής.
Αρέσκεται η κυβέρνηση να φέρνει ως παράδειγμα την αντίστοιχη πρακτική της Σουηδίας (όπου ο Personnummer χρησιμοποιείται σχεδόν σε όλες τις δημόσιες και ιδιωτικές συναλλαγές) ή της Εσθονίας (με τον εκεί εθνικό αριθμό ταυτότητα Isikukood που βασίζεται σε τεχνολογία blockchain). Αποκρύπτουν ότι σε άλλες χώρες της Ε.Ε. (π.χ. Γερμανία ή Ισπανία), η ίδια διαδικασία προχωράει πιο αργά, με πολίτες και οργανώσεις να ζητούν δικλείδες ασφαλείας, μεγαλύτερη αποκέντρωση και διαφάνεια. Αποκρύπτουν και τις περιπτώσεις που η χρήση παρόμοιων εργαλείων έφερε αρνητικές κοινωνικές συνέπειες. Δεν χρειάζεται να πάμε στην Κίνα ‒ εκεί που το σύστημα κοινωνικής επιτήρησης και συγχρόνως πίστωσης «μονάδων καλού πολίτη» είναι εδώ και χρόνια κανονικότητα. Αρκεί να δουμε το Social Security Number (SSN) στις ΗΠΑ με τα δεκάδες περιστατικά διαρροής ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, που συνδέεται με το εγκληματικό σύστημα ασφάλισης της χώρας, που στην πράξη λειτουργεί ως σύστημα κερδοσκοπίας των ασφαλιστικών και απόρριψης των πιο ευάλωτων. Αρκεί να δούμε το Aadhaar στην Ινδία, που αν και παρουσιάστηκε ως εργαλείο πρόσβασης εκατοντάδων εκατομμυρίων αποκλεισμένων από τις παροχές του συστήματος (εκπαίδευση, υγεία) στην πράξη λειτούργησε ως εργαλείο διακρίσεων και επιτήρησης (βλέπε και το άρθρο: «Νέα κανονικότητα και τεχνολογική “πρόοδος”», Δρόμος της Αριστεράς, φ. 496). Αρκεί να δούμε τέλος το SyRI, ένα σύστημα κρατικής επιτήρησης πολιτών με χρήση τεχνητής νοημοσύνης και δεδομένων από διάφορες δημόσιες βάσεις που προώθησε η ολλανδική κυβέρνηση το 2020 για να προβλέπει περιπτώσεις απάτης στα συστήματα πρόνοιας, και απορρίφθηκε νομικά καθώς παραβίαζε θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, εστιάζοντας κυρίως σε φτωχές ή μειονοτικές περιοχές.
Δεν ζούμε σε μια εποχή κανονικότητας. Η δομική κρίση, οι τεράστιας κλίμακας αναδιαρθρώσεις του κεφαλαίου και ο πόλεμος είναι τα χαρακτηριστικά της εποχής μας. Οι νέες «ψηφιακές δυνατότητες» ελέγχου και μετασχηματισμού των κοινωνιών γίνονται εργαλείο στα χέρια των ισχυρών για τη μεγαλύτερη επιτήρηση και μοντελοποίηση των κοινωνιών (βλέπε και το άρθρο: «Η Ε.Ε. επισπεύδει την καθολική εισαγωγή των ψηφιακών ταυτοτήτων», Δρόμος της Αριστεράς φ. 650). Η παραπάνω διαπίστωση δεν είναι συνωμοσιολογία, αλλά λογική συνέπεια μιας ελίτ που έχει χάσει εν πολλοίς τη δυνατότητα να αποσπά συναίνεση με παραδοσιακούς τρόπους και αναζητά τρόπους θωράκισης μέσα από τον έλεγχο των πληθυσμών ‒ όχι μόνο στην περιφέρεια του κόσμου όπως συνέβαινε διαχρονικά αλλά και εντός των μητροπόλεων του καπιταλισμού. Η Ε.Ε., και περιπτώσεις όπως η χώρα μας ειδικότερα, που αποτελούν ενδιάμεσους χώρους, περιφέρειας και κέντρου ταυτόχρονα, με ανεπτυγμένο κρατικό θεσμικό σύστημα και με δυνατότητες πειραματισμών αποικιοκρατικού τύπου, είναι το έδαφος όπου θα δοκιμαστούν με μεγαλύτερη ένταση νέες μορφές και εργαλεία ελέγχου αλλά και η ανθεκτικότητα και οι ικανότητες αντίστασης των κοινωνιών.
Συγκεντροποίηση σε ένα «τρύπιο» σύστημα
Πέρα από την κεντρική διάσταση του ψηφιακού ελέγχου, σημαντικά είναι και τα κενά ασφαλείας των πληροφοριακών συστημάτων του κράτους που πολλαπλασιάζουν τα προβλήματα ενός τόσο έντονης συγκεντροποίησης συστήματος ταυτοποίησης. Η γνώση ενός και μόνο αριθμού (παραγόμενου μάλιστα από το στην πράξη σχεδόν δημόσιο ΑΦΜ) όπως ο Προσωπικός Αριθμός (ΠΑ), επιτρέπει την ταυτοποίηση ενός προσώπου σε μια σειρά διαφορετικά μητρώα και υπηρεσίες του κράτους και συνδεδεμένων με αυτό φορέων.
Ο κατακερματισμός των μητρώων, συνοδευόμενος μάλιστα από παράλληλα και επικαλυπτόμενα συστήματα διαχείρισης, ακόμη και μέσα στην ίδια υπηρεσία (π.χ. ΕΦΚΑ), πολλαπλασιάζουν τα σημεία ευαλωτότητας του συστήματος. Για να το πούμε πιο απλά, οι «τρύπες» και τα «παράθυρα» που μπορεί να βρει κάποιος «κακόβουλος χρήστης» για να αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα μας δεν είναι απαραίτητο να είναι στα κεντρικά μητρώα, αλλά σε κάποιο περιφερειακό υποσύστημα (π.χ. κάποιος δήμος). Αυτό σε συνδυασμό με τον ελλιπή έλεγχο πρόσβασης, αλλά και τη μη τήρηση ορθών πρακτικών (ακόμη δεδομένα υπηρεσιών μεταφέρονται με στικάκια ή με μη κρυπτογραφημένα μέιλ), πολλαπλασιάζει τους κινδύνους διαρροών.
Τα παραδείγματα είναι πολλά, αναφέρουμε χαρακτηριστικά.
Την απο «γκάφα» διαρροή στοιχείων του TAXIS, μετά από λάθος αποστολή μηνυμάτων πληρωμής τελών κυκλοφορίας σε 16 χιλιάδες πολίτες από την ΑΑΔΕ, το 2018.
Τη διαρροή δεδομένων από τα ΕΛΤΑ, μετά από επίθεση ομάδας χάκερ το 2022, που σύμφωνα με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επηρέασε περισσότερους από 4 εκατ. χρήστες.
Το «δώρο» της τότε υπουργού Παιδείας κ. Κεραμέως προς την CISCO, με την παραχώρηση προσωπικών δεδομένων καθηγητών και μαθητών που συμμετείχαν στην τηλεκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας.
Το σκάνδαλο της διαρροής προσωπικών δεδομένων εκλογέων εξωτερικού τον Ιούνιο του 2023, με την εμπλοκή του ΥΠΕΣ, αλλά και του κομματικού μηχανισμού της ΝΔ και της τότε ευρωβουλευτή κ. Μ.Ασημακοπούλου που έκανε παράνομα χρήση αυτών για προεκλογικούς σκοπούς.
Τη διαρροή μεγάλου όγκου δεδομένων 2,5 εκατ. γονέων και βρεφών (δικαιούχων των προγραμμάτων «δημιουργικής απασχόλησης» και «Νταντάδες της Γειτονιάς»), μετά από κυβερνοεπίθεση στην Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ) τον Μάρτιο του 2025.
Με την υιοθέτηση ενός ενιαίου αναγνωριστικού, ο κίνδυνος έκθεσης περισσότερων, και πιο ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, αυξάνεται σημαντικά.
Τι απαντά η κυβέρνηση; Ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, καθώς ο ΠΑ θα τηρεί όλες τις προβλέψεις του GDPR. Μοιάζει με ανέκδοτο, η διαβεβαίωση αυτή, αν λάβουμε υπόψιν την ενεργό (και με δόλο) εμπλοκή του κράτους / κόμματος σε εμβληματικές περιπτώσεις διαρροών όπως αυτές που εκτέθηκαν παραπάνω. Θέλει διπλό θράσος, όταν αυτή δίνεται από μια κυβέρνηση που μεταξύ άλλων βαρύνεται με την υπόθεση των υποκλοπών, αλλά και με αυτή της παραχώρησης σε ιδιωτικές εταιρείες στοιχείων του γονιδιώματος (DNA) 100.000 νεογνών έως το 2029 από το υπουργείο Υγείας ‒ για να δούμε ως που μπορεί να φτάσει η ευαισθησία των προσωπικών δεδομένων.
Κάνε το όπως στο λοκ-ντάουν
Πριν καν εξηγηθεί επαρκώς η χρήση και οι προδιαγραφές του Προσωπικού Αριθμού, η κυβέρνηση έχει ήδη κατασκευάσει το επικοινωνιακό αφήγημα του ψηφιακού εκσυγχρονισμού, μπροστά στον οποίο κάθε κριτική, αμφιβολία ή αντίδραση χαρακτηρίζεται στην καλύτερη σαν αναχρονισμός. Και λέμε στην καλύτερη, γιατί αν τα πράγματα ζορίσουν, τότε επιστρατεύονται οι κατηγορίες για ανορθολογιστές και ψεκασμένους, κατά το προσφιλές μοτίβο που καθιερώθηκε σαν μέσο απόσπασης συναίνεσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας και αργότερα.
Λες και είναι παράλογο κάποιος να αμφιβάλλει για την ασφάλεια των προσωπικών του δεδομένων σε ένα κράτος όπου οι διαρροές είναι ρουτίνα, όπου η κακόβουλη χρήση (ή και το εμπόριο) αυτών γίνεται από τους ίδιους τους κρατικούς (και κομματικούς ή παρακρατικούς) θεσμούς χωρίς κανείς να τιμωρείται. Λες και είναι παράλογες οι ανησυχίες, έχοντας ζήσει την εμπειρία των τελευταίων χρόνων και τη συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους, σε ελεγχόμενα και υπό προϋποθέσεις pass ‒ τώρα συναίνεσης, αύριο (και πριν λίγα χρόνια) πειθαναγκασμού. Λες και ο ψηφιακός έλεγχος από επιχειρήσεις, κράτη και διακρατικούς θεσμούς δεν είναι μια γενική τάση σε παγκόσμια κλίμακα, που έρχεται να αφαιρέσει τα όποια εναπομείναντα στοιχεία δημοκρατικής λειτουργίας και ιδιωτικότητας, από τις σύγχρονες κοινωνίες ‒ με διαφορετικούς ρυθμούς και ποιότητες μεν, ενιαία σε «Δύση» και «Ανατολή» δε.
Μεταξύ του ψηφιακού παραδείσου, απαλλαγμένου από τη γραφειοκρατία και των θεωριών για τσιπάκια και χάραγμα ‒που προβάλλονται ως αντίπαλο δέος από το σύστημα‒, υπάρχει η απτή πραγματικότητα του ελέγχου των κοινωνιών, η οποία διευκολύνεται με την ενοποίηση των δεδομένων και των συστημάτων ταυτοποίησης, επιτρέποντας σε κρατικούς και μη κρατικούς δρώντες (βλέπε τράπεζες, ασφαλιστικές κ.ά.) να αποκτούν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα μας που ώς σήμερα δεν ήταν προσβάσιμα ‒ τουλάχιστον με νόμιμο τρόπο. Στόχος μια σε όλο και πιο μοριακό επίπεδο ‒το επιτρέπει πλέον σε μεγαλύτερο βαθμό ο τεράστιος όγκος δεδομένων και η τεχνητή νοημοσύνη‒ χαρτογράφηση πλευρών της κοινωνικής ζωής (και ταυτόχρονα έλεγχος της πρόσβασης ή του αποκλεισμού πολιτών και κοινωνικών ομάδων), ντυμένος μάλιστα με «αντικειμενικότητα» και «ορθολογισμό», αποκρύπτοντας την πραγματική πολιτική, ταξική ή πολιτισμική του φύση.
https://edromos.gr/prosopikos-arithmos-kai-sto-vathos…/
https://www.facebook.com/100085542383618/posts/672904962237577/?rdid=Zu3uiC7kgrhWNHMH#
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ / (Τροφή για σκέψη)
Η απόδοση σε κάθε πολίτη ενός “Προσωπικού Αριθμού”, ενός μοναδικού ψηφιακού αναγνωριστικού, παρουσιάζεται ως τεχνοκρατική λύση για τη βελτίωση των κρατικών υπηρεσιών και την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας.
Ωστόσο, η βαθύτερη διερεύνηση αυτού του φαινομένου αποκαλύπτει μια σειρά από σοβαρές αντιφάσεις σε σχέση με την έννοια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας και της αυτονομίας.
Ο προσωπικός αριθμός *δεν είναι μια απλή διευκόλυνση*: είναι ένα εργαλείο με υπαρξιακές, ηθικές και πολιτικές προεκτάσεις.
*Πρώτον*, η αριθμοποίηση της ανθρώπινης ύπαρξης αντιστρατεύεται τη θεμελιώδη ιδέα ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ανεκτίμητος ως πρόσωπο. *Ο αριθμός αντικαθιστά* το όνομα, την ιστορία, την ταυτότητα, με ένα τεχνητό, αφηρημένο και απρόσωπο σχήμα. Η αντικατάσταση του προσώπου με αριθμό ενέχει μια μορφή απανθρωποποίησης.
*Ο πολίτης* μετατρέπεται σε “περίπτωση”, σε “καταχώρηση”, και παύει να είναι υποκείμενο σχέσεων. *Γίνεται αντικείμενο διαχείρισης*.
*Δεύτερον*, η δημιουργία μιας κεντρικής βάσης δεδομένων με αριθμοποιημένους πολίτες θέτει *σε κρίση* την έννοια της *ατομικής ελευθερίας.*
Ο Προσωπικός Αριθμός λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής του πολίτη:
- *Τραπεζικές συναλλαγές,*
- *Ιατρικά δεδομένα*,
- *Εργασιακή πορεία*,
- *Εκπαιδευτικό υπόβαθρο,*
- *Ψηφιακή παρουσία*.
Η υποσχόμενη “ευκολία” έρχεται με το τίμημα της *διαρκούς ιχνηλασιμότητας.*
Ό,τι ήταν άλλοτε κατακερματισμένο και ιδιωτικό, *τώρα συγκεντρώνεται σε ένα ενιαίο προφίλ.*
Το άτομο δεν ανήκει πια μόνο στον εαυτό του, ανήκει στα δεδομένα του, και τα *δεδομένα του ανήκουν σε άλλους.*
*Τρίτον,* η εισαγωγή του Προσωπικού Αριθμού προωθεί μια ψευδή αντίληψη περί ουδετερότητας της τεχνολογίας. Υποτίθεται ότι το μέσο είναι αθώο και ότι η χρήση του είναι αυτή που το κρίνει.
*Αυτή η θέση είναι αφελής.*
Η τεχνολογία φέρει μέσα της μια εγγενή κατεύθυνση: προδιαγράφει μορφές εξουσίας, πλαισιώνει συμπεριφορές, διαμορφώνει συνειδήσεις. *Ο αριθμός δεν είναι απλώς ένα σύμβολο. Είναι ένα μέσο ελέγχου*, μία λογική.
Και η λογική του είναι η τυποποίηση, *η παρακολούθηση*, η καθολική μηχανοποίηση του βίου.
*Τέλος*, η καθολική *επιβολή* του προσωπικού αριθμού *αγνοεί την αρχή της συναίνεσης*.
Η ελευθερία δεν είναι μόνο να επιλέγεις, αλλά και να *αρνείσαι*.
Όταν η μη έκδοση του αριθμού καθιστά κάποιον πρακτικά *αόρατο για το κράτος και αποκλεισμένο* από κοινωνικές υπηρεσίες, τότε η *ελευθερία επιλογής καταλύεται.* Η συμμόρφωση γίνεται αναγκαστική, και η άρνηση τιμωρείται με *κοινωνικό αποκλεισμό.*
Η ανθρώπινη ύπαρξη δεν μπορεί να αποτυπωθεί με ψηφία.
Ο άνθρωπος δεν είναι ένας κόμβος δεδομένων, αλλά φορέας νοήματος, σχέσης, μυστηρίου.
*Η αντίσταση στον Προσωπικό Αριθμό* δεν είναι τεχνοφοβική υστερία, *αλλά πράξη αυτοπροστασίας και αξιοπρέπειας.* Είναι υπεράσπιση της ελευθερίας απέναντι στην κανονικοποίηση, της μοναδικότητας απέναντι στην ισοπεδωτική ομογενοποίηση, του προσώπου απέναντι στον αριθμό.
Το κείμενο είναι “δανεισμένο” (από Π. Μ), και *εκφράζει τις ανησυχίες μας* και ως επαγγελματίες αλλά κι ως ανθρώπους.
Με πολύ εκτίμηση
Πριν πάρετε τον Προσωπικό Αριθμό καλό θα ήταν να γνωρίζετε τι θα ακολουθήσει. Τι έχουν σχεδιάσει!
Το επόμενο βήμα περιλαμβάνει ακόμα πιο βαθιά διασύνδεση της τεχνολογίας με την καθημερινή ζωή και τον ίδιο τον άνθρωπο.
Ψηφιακή Κάρτα Πολίτη
Ένας ενιαίος φορέας ταυτοποίησης και κάρτας δικαιωμάτων για κάθε συναλλαγή με δημόσιο και ιδιωτικό τομέα λίαν συντόμως. Περιλαμβάνει ΠΑ, ΑΜΚΑ, ΑΦΜ, φάκελο υγείας, οικονομικά, μετακινήσεις.
Ψηφιακό Ευρώ (Central Bank Digital Currency – CBDC)
Το χρήμα παύει να είναι φυσικό (χαρτονόμισμα). Όλες οι συναλλαγές καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο, με δυνατότητα πλήρους ελέγχου χρήσης από το κράτος ή τις τράπεζες (π.χ. χρονικός περιορισμός, είδη αγορών, γεωγραφικός έλεγχος).
Κατάργηση φυσικού χρήματος και πλαστικών καρτών
Η «ευκολία» στις πληρωμές οδηγεί σταδιακά στην κατάργηση μετρητών και την ενσωμάτωση πληρωμών στην ταυτότητα/τηλέφωνο.
Αυτοματοποιημένη παρακολούθηση συμπεριφορών
Με τα πάντα συνδεδεμένα στον ΠΑ, θα μπορεί να υπάρχει πλήρης εικόνα ζωής του πολίτη. Αγορές, μετακινήσεις, συνήθειες, ψηφιακές πράξεις. Αυτό ανοίγει τον δρόμο για προφίλ αξιολόγησης πολίτη (βλ. κοινωνική βαθμολόγηση τύπου Κίνας).
Εξάρτηση δικαιωμάτων από “συμμόρφωση”
Αν κάποιος θεωρείται «μη συνεργάσιμος» (οικονομικά, υγειονομικά, πολιτικά), θα μπορούσε να περιοριστεί η πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες (τραπεζικός λογαριασμός, επιδόματα, ταξίδια).
Τι άλλο έρχεται ή μπορεί να έρθει;
Ψηφιακή Ταυτότητα με Βιομετρική Πιστοποίηση σε κάθε επίπεδο. Το σώμα ως «κωδικός πρόσβασης» «Σφράγισμα»
Χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την «πρόβλεψη» ή «αξιολόγηση» της συμπεριφοράς και αναγκών του πολίτη.
Υποχρεωτική χρήση της Κάρτας Πολίτη/ΠΑ για απλές καθημερινές ενέργειες. Αγορά φαρμάκων, είσοδος σε δημόσια κτίρια, ταυτοποίηση για ψηφιακές πλατφόρμες, ακόμα και για σχολική εγγραφή.
“Πιστοποιημένη Ψηφιακή Ζωή” και ατομικό QR code
Δημιουργία ενός ψηφιακού QR που ταυτοποιεί τον πολίτη παντού – ακόμα και σε μετακινήσεις, αεροδρόμια, συναυλίες.
Μπορεί να συνδυάζεται με επιδόματα ή προνόμια για «καλή συμπεριφορά» (βλέπε κοινωνική πίστωση).
Η τεχνολογία μπορεί να είναι εργαλείο προόδου, αλλά χωρίς όρια και δημοκρατικό έλεγχο, μετατρέπεται σε μηχανισμό ελέγχου. Το ζητούμενο δεν είναι «ναι ή όχι» στην τεχνολογία — αλλά πώς, από ποιον και με ποιες εγγυήσεις χρησιμοποιείται.
Μην βιαστείτε να πάρετε τον Προσωπικό Αριθμό και την ηλεκτρονική Ταυτότητα. Δεν θα υπάρξει γυρισμός σε αυτό που έρχεται!!
https://www.facebook.com/100006459365286/posts/4994759954082601/?rdid=VbHi14pG5Hwll5jZ#
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ Π.Α
Σωτήρης Γκεκόπουλος
Επειδή πολλοι φίλοι ρωτούν συνεχώς τα ίδια και οι απαντήσεις ακόμα είναι ασαφείς θα διευκρινησουμε ορισμένα θέματα προς αποφυγήν παρεξηγήσεων
Ι.
Μεχρι 2/9/25 που ισχύει η προθεσμία για την εθελοντική λήψη του ΠΑ οσων έχουν λάβει τις ψηφιακές ταυτότητες δεν θα υπάρξει καμμία αποστολή εγγράφου με την υποχρεωτική συμπλήρωση των τριών ψηφίων από το Υπουργείο.
ΙΙ. Αυτη η αποστολή θα αρχίσει από 3/9/25 μέχρι και 2/5/26 σύμφωνα με το Αρ 40 ΠΔ.και θα αφορά πρωτα αυτούς που δεν ζήτησαν να πάρουν τον ΠΑ αλλά έχουν ψηφιακή ταυτότητα
ΙΙΙ. Επομένως δεν υπάρχει από τώρα κανένας λόγος ανησυχίας για το πότε και πώς θα σταλεί υποχρεωτικά ο ΠΑ για να αρνηθούμε την παραλαβή του.
ΙV. Πρωτη και βασική ενέργεια μας είναι να πείσουμε όσους περισσότερους φίλους του διαδικτύου αλλά του περίγυρου μας και ιδιαίτερα νέους και ηλικιωμένους να μη πάρουν την ψηφιακή ταυτότητα γιατί χωρίς αυτήν δεν λειτουργεί ο ΠΑ.
Απο 4/7/25 ανακοινώθηκε ότι όσοι ζητήσουν την ψηφιακή ταυτότητα αυτόματα θα ενσωματώνεται στην πίσω πλευρά της ο ΠΑ.Αντιθετα όσοι μέχρι τότε πήραν την ψηφιακή ταυτότητα χωρίς τον ΠΑ θα ενσωματωθεί αυτός ηλεκτρονικά.
V. Αν μέχρι τις 2/9/25 έχουν λάβει τον ΠΑ λιγότεροι από το 50% αυτό θα είναι μια μεγάλη νίκη γιατί δεν θα μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα.Γι αυτό όλη η προσοχή μας με διαδηλώσεις συγκεντρώσεις και ομιλίες πρέπει να στρέφεται στην αποτροπή όσων δεν ενημερώθηκαν για να μη λάβουν την ψηφιακή ταυτότητα και τον ΠΑ.
VI. Ολες οι ταυτότητες μας παλαιές και νέες με λατινικούς χαρακτήρες ισχύουν μέχρι την 25/9/2027 Αλλά προσοχή γιατί οι κρατικές και ιδιωτικές υπηρεσίες που ελέγχονται από την κυβέρνηση όπως η αστυνομία τα ΚΕΠ οι τράπεζες κ.λ.π πήραν εντολή να παρεμβαλουν εμπόδια σε κάθε αίτημα όταν η ταυτότητα του προσώπου είναι πάνω από 15τια ή δεν έχει λατινικούς χαρακτήρες. Θα πρέπει όλοι να αντιστεκόμαστε δε αυτήν την παρανομία και κυρίως όσοι θέλουν να βγάλουν διαβατήρια με παλαιά ταυτότητα και η αστυνομία δεν την δέχεται με διάφορα προσχήματα όπως διαφορετικές ονομασίες τοπονυμιων ή ονομάτων και άλλα να δηλώνετε ότι θα ζητήσετε με αίτηση σας που θα λάβει αριθμό πρωτοκόλλου να σας απαντήσουν εγγράφως για τους λόγους της απόρριψης και μετά θα ακολουθεί είτε μήνυση για παράβαση καθήκοντος είτε διοικητική προσφυγή Γιατί κάποτε αυτή η αυθαιρεσία φασιστικού τύπου πρέπει να σταματήσει όταν στην ΕΕ κάθε έγγραφο εκτός ταυτότητας το θεωρούν ως ισχυρό αποδεικτικό μέσο απόδειξης της ταυτότητας του προσώπου. Για τον λόγο αυτό ενώ τα ΚΕΠ έχουν υποχρέωση να εκδίδουν πιστοποιητικά ταυτοπροσωπειας για να διευκολύνουν και την αστυνομία όταν έχει χαθεί η ταυτότητα πήραν εντολή και αρνούνται.
VII. Και τέλος χρειάζεται να επιδείξουμε ψυχραιμία και υπομονή γιατί η κυβέρνηση των μαφιοζικων μεθόδων θα κάνει τα πάντα για να παραπλανήσει όσους περισσότερους με την εξαπάτηση τους ότι δήθεν όλα γίνονται για το καλό μας. Και να μη ξεχνάμε ότι μετά τον ΠΑ έρχεται η νέα πανδημία για να μας ελέγξουν με νέα σκευάσματα που θα προωθεί ο διεφθαρμένος νεοταξικος ΠΟΥ που θα ελέγχει τα υγειονομικά δεδομένα κάθε χώρας μέλους του.
VIII. Για την επικαιροποιηση των στοιχείων μας που ξαφνικά ξύπνησαν οι τράπεζες και τα ζητούν έχω να πω ότι είναι προαιρετική και δεν σας υποχρεώνει κανένας νόμος αφού ξέρουμε ότι και αυτή εντάσσεται στην εξυπηρέτηση της κυβέρνησης ώστε από 3/9/25 να έχει όλα τα ακριβή στοιχεία μας για την αποστολή του ΠΑ.Γι αυτό μη ακούτε τις απειλές ότι δήθεν θα κλείσουν λογαριασμούς και αν θελήσετε θα πάτε επί τόπου και θα δείτε τι θα υπογράψετε και ποτέ ηλεκτρονικά γιατί θα υπάρχουν ψιλά γράμματα που μπορεί να μη γνωρίζετε.Και βεβαίως θα δώσετε εντολή στον λογιστή σας αν θέλει να σας εξυπηρετήσει ηλεκτρονικά να μη δηλώσει έστω και από λάθος αποδοχή του ΠΑ.
ΙX. Και τέλος οι τράπεζες που είναι οικονομικοί δολοφόνοι μας με την ληστεία των ακινήτων με τους πλειστηριασμούς πρέπει να μη έχουν ρευστό και εμείς να τους αφαιρούμε την δυνατότητα να μας εκβιάζουν με το ψηφιακό χρήμα που θα θεσπισθεί από τον 10/25 και θα αδυνατούμε να παίρνουμε μετρητά οπότε θέλουμε Για αυτό είπαμε αποσύρετε τα χρήματα σας εγκαίρως πριν δεσμευθούν με τον ένα ή άλλο τρόπο λόγω ψηφιακού ευρώ η υποχρέωσης προσκόμισης του ΠΑ.
Καλή δύναμη στον αγώνα και υπομονή γιατί τώρα τουλάχιστον ξέρουμε τα βρώμικα σχέδια τους και πώς θα τα αντιμετωπίσουμε.Για την άσκηση αίτησης ακύρωσης ομαδικής ή ατομικής θα επανέλθουμε αφού δεν είναι στα επείγοντα.
**Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων.
16 σχόλια:
Ή ψηφιακή κάρτα/ταυτότητα* με τό σήμα που εκπέμπει θά είναι η σκανδάλη τού πυροκροτητή*** τής αληθινής ουσίας του εμβολίου .
Δηλαδή θα έχουν στο χέρι τους κάποιοι την ζωή των συνανθρώπων μας, ,,,
Ο ζωδιακός θα παίξει ενεργό ρόλο με τόν γενέθλιο χάρτη βάση τού αληθινού ημερολογίου,,,,
Κ Ε Γ Γ Τ Π
Αν δεν σάς κάθεται το πρώτο σχόλιο μου υπάρχει και άλλη εκδοχή για τόν ρόλο της κάρτας/ταυτότητας,
Θά ενισχύσει την δυνατότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης να μπορεί να έχει το πανταχού παρών και τά πάντα πληρών,,,
Η διεύρυνση στην πληθώρα των δεδομένων μέσω της κάρτας ταυτότητας θά κάνει την εταιρεία*** Palantir νά εκτοξευτεί στα ύψη***,,,
Αγοράστε μετοχές.
"Οὐδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν· ἤ γάρ τόν ἕνα μισήσει καί τόν ἕτερον ἀγαπήσει, ἤ ἑνός ἀνθέξεται καί τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καί μαμωνᾷ».
Ή Πτώση του Εωσφόρου επήλθε καθώς θέλησε νά υπηρετήσει Τόν Κύριο του,,,
" οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καί μαμωνᾷ»."
Διάβασε το ξανά,,,
Και ξανά
Και εξ ανά
Και ανά ποδα
Όλα είναι θέμα μετανοίας,
Κοστίζει ακριβά ο Αέρας που
ανά πνέουμε,,,,
ΆζΩτο 75%
Το οξυγόνο 24% λειτουργεί καθοριστικά για τής ελεύθερες** ρίζες***,,,
Το Α-νώνυμο δηλαδή χωρίς Όνομα στην ουσία δηλώνει ότι δεν υπάγεται κάτω υπό Τού Νόμου ( Θεού )
Με τό Τ εισέρχεται στον Αντώνυμο και αντικρούεται με τόν Ετερώνυμο,,,,
"οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καί μαμωνᾷ»."
Αλλά θά μου πεις: τί τά θες;;;
τί ψάχνεις;;;
Τότε θά σού πω, άστα φίλε/Φίλη, ή αλήθεια είναι ότι και γω ένας Άχρηστος είμαι, δηλαδή δεν είμαι χρήσιμος.
Δηλαδή στην ουσία χρειάζεται το (ΔΕΝ) για να εκλείψει το Α-.
Ή ενέργεια που σπαταλάμε στην ανάλυση της εξωτερικής πληροφορίας που μας δίνεται καθημερινά έχει διαφορά από την ενέργεια που χρησιμοποιούμε για να αναλύσουμε την πληροφορία που μας δίνεται εσωτερικά.
Τώρα αν κατάλαβες εσύ τί σημαίνει αυτό τότε εξήγησε μου και μένα μήπως καταλάβω και γω,,,
Τώρα εάν κάτω έλαβες εσύ
Τότε κάτω θα λάβω και γω,
Και αυτό το κάτω κάτω πού λαμβάνεται είναι αυτό που δίνει την ώθηση για το επάνω, δηλαδή την επάνοδο στην επιφάνεια για την επόμενη Ανάσα.
"Βλέπετε, μη τις υμάς πλανήση, πολλοί γαρ ελεύσονται επί τω ονόματι μου λέγοντες, Εγώ ειμί ο Χριστός, και πολλούς πλανήσουσι. Τότε εάν τις υμίν είπη, ιδού ωδέ ο Χριστός ή ωδέ, μη πιστεύσητε. Εγερθήσονται γαρ ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήται, και δώσουσι σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε πλανήσαι, ουν είπωσιν υμίν, ιδου εν τη ερήμω εστί, μη εξέλθητε, ιδού εν τοίς ταμείοις, μη πιστεύσητε."
Δεν τέθηκε ζήτημα Χρίσματος
Αλλά ΑχρΗστίας,
Εν μέσω της Βαβέλ,,,
Τί τα θες;;;
Χωρίς γλουτένη,,,
http://www.argiro.gr/recipe/kremmidia-gemista-nistisima/
http://www.argiro.gr/recipe/ntolmadakia-gialantzi/
Γιαλαντζί άκλιτο. ψεύτικος. " Καθώς σουρούπωνε, ένας αληθινός ιερέας κι ένας γιαλαντζί ιερομόναχος ανάμεσα στο άχρωμο πλήθος διάβαιναν τους δρόμους ",,,
Το χρώμα καθορίζει, γιατί χρειάζεται και η διάκριση του Πνεύματος.
Κατά Λουκάν (στ΄ 46 – ζ΄ 1)
Εἶπεν ὁ Κύριος· τί με καλεῖτε Κύριε Κύριε, καὶ οὐ ποιεῖτε ἃ λέγω; Πᾶς ὁ ἐρχόμενος πρός με καὶ ἀκούων μου τῶν λόγων καὶ ποιῶν αὐτούς, ὑποδείξω ὑμῖν τίνι ἐστὶν ὅμοιος· ὅμοιός ἐστιν ἀνθρώπῳ οἰκοδομοῦντι οἰκίαν, ὃς καὶ ἔσκαψε καὶ ἐβάθυνε καὶ ἔθηκε θεμέλιον ἐπὶ τὴν πέτραν· πλημμύρας δὲ γενομένης προσέρρηξεν ὁ ποταμὸς τῇ οἰκίᾳ ἐκείνῃ, καὶ οὐκ ἴσχυσε σαλεῦσαι αὐτήν· τεθεμελίωτο γὰρ ἐπὶ τὴν πέτραν.
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!
Δημοσίευση σχολίου