ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

ΕΓΩ Ο ΟΜΗΡΟΣ!!![ΜΕ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ]

 

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Γράφει η ΘΕΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ

ΕΓΩ Ο ΟΜΗΡΟΣ.

Πρώτον έρχομαι να σας ευχηθώ να είστε πάντα καλά εκεί στην Πατρίδα και καλή εποικοδομητική χρονιά στα παιδιά που αρχίζουν το σχολείο....Αν ρωτάτε για μένα εκτός από τα κόκαλά μου που τρίζουν τον τελευταίο καιρό με αυτά που ακούω για την οικονομία για τους Τούρκους για τις μάσκες για τους πρόσφυγες-μετανάστες-λαθραίους κατά τα άλλα είμαι καλά δόξα τους Ολύμπιους Θεούς αν και οι μισοί από αυτούς δεν με χώνευαν η καλύτερα δεν τους χώνευα εγώ αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας τώραε ξάλλου έχουν περάσει κοντά 3.350 χρόνια και δεν έχω τέτοια προβλήματα....Με είπατε ότι ήμουν τυφλός όσο ζούσα,τυφλός μπορεί να ήμουν κουφός όμως ποτέ δεν υπήρξα....
Εγώ σας άφησα δύο έπη την Ιλιάδα και την Οδύσσεια που διάβαζαν οι προγονοί σας που πρέπει να διαβάζετε κι εσείς και αύριο οι απόγονοί σας μήπως και γίνει αυτή η Πατρίδα κάποτε αντάξια των χρόνων που εγώ έζησα....
Σας έγραψα για τους ήρωες που έζησαν εκείνους τους καιρούς,τον Αχιλλέα,τον Οδυσσέα,τον Αίαντα,τον Έκτορα,τον Νέστορα....
Σας έγραψα για το μεγαλείο ψυχής που είχαν αυτοί για την γενναιότητα και την εξυπνάδα τους και τον σεβασμό στα ήθη και στα έθιμά και την πίστη στους Θεούς τους....
Σας έγραψα για την αγάπη που είχαν για την Πατρίδα τους και για την οικογένειά τους μάταια όμως δεν βάλατε μυαλό αφού έχετε τέτοιους πολιτικούς στην Πατρίδα κι είναι φορές που λέω μέσα μου ότι τζάμπα έγραψα τα έπη αυτά,ευτυχώς που μελετούν τα έργα μου σε όλα τα ξένα πανεπιστήμια γιατί στην δικιά μου Πατρίδα είναι πολλοί που δεν με ξέρουν κι άλλοι που με μπερδεύουν με τον σκηνοθέτη της τσόντας Όμηρο Ευσταθιάδη.....
Λένε οι πολιτικοί σας ότι να είναι και κάνουν τα πάντα για να σας μπερδέψουν και καλά να πάθετε αφού εκλέγετε τέτοιους, κλείστε λοιπόν σαν τον Οδυσσέα τα αφτιά μας στις σειρήνες και μην παρασύρεστε από το τραγούδι τους....
Πραγματικά σας λέω ότι Λαιστρυγόνες και Κύκλωπες είναι φανταστικοί εχθροί που σας φύτεψαν οι πονηροί πολιτικοί σας στο μυαλό σας και το μόνο αληθινό που είναι ότι σαν άλλη σύγχρονη Κίρκη σας έχουν μεταμορφώσει σε γουρουνάκια που μασάτε οτιδήποτε αλλά και σαν αρνάκια έτοιμα προς σφαγή.
Εχθές το βράδυ με επισκέφτηκε ο Οδυσσέας θυμωμένος από αυτά που σας συμβαίνουν και είχε και δίκαιο....
Έρχομαι εγώ λοιπόν να αποκαταστήσω την αλήθεια.
Ο Οδυσσέας λοιπόν έκανε δέκα χρόνια αγώνες στην θάλασσα κόντρα στον θεό Ποσειδώνα για να δει την οικογένειά του και την Πατρίδα που τόσο αγαπούσε.....
Δέκα ολόκληρα χρόνια που ούτε η Λάμψη του Φώσκολου δεν κράτησε τόσο πολύ.
Έδωσε διαταγή οι σύντροφοί του να κλείσουν τα αφτιά τους με κερί για να μην ακούν τις σειρήνες αλλά αυτόν διέταξε να τον δέσουν στο μεσαίο το κατάρτι ώστε ενώ άκουγε το τραγούδι των Σειρήνων να μη μπορεί να παρασυρθεί από την γοητεία του....
Ο Οδυσσέας αγωνίσθηκε και πήρε πίσω τον κόσμο που του έκλεψαν οι μνηστήρες που δεν σεβάστηκαν την ιερή φιλοξενία ούτε και την οικογένειά του....
Δεν σεβάστηκαν το βιός του που δημιούργησε με κόπο αλλά και με τον δικό του ιδρώτα,δεν σεβάστηκαν την Πατρίδα του.....
Για τον λόγο αυτόν σημάδεψε και σκότωσε όλους αυτούς,
τον Αντι-νοο,τον Ευρύ-μαχο,τον Αμφί-νομο,τον Αγέ-λαο....
Ελάτε τώρα Πατριώτες και δεν θα σας τα εξηγώ όλα εγώ,
σκότωσε λοιπόν αυτόν που έχει πονηρό μυαλό,αυτόν που θέλει να κερδίζει τις μάχες με κάθε τρόπο,αυτόν που χρησιμοποιεί τον νόμο όπως τον βολεύει και αυτό που περιπαίζει και λέει στον λαό ψέματα......
Κουράστηκα γιατί είμαι και υπεραιωνόβιος σας αφήνω και σας εύχομαι να διαβάζετε και να προσπαθείτε σ' όλη σας την ζωή να βρείτε την δικιά σας Ιθάκη.....
Καλή σχολική χρονιά στους νέους της Πατρίδας μου και εσείς οι μεγαλύτεροι έχετε χρέος ιερό να τους μάθετε να σέβονται τους Θεούς,την οικογένεια και την Πατρίδα!
Γεια και χαρά σας και συνεχίστε το ταξίδι θα την βρείτε την Ιθάκη σας....
ο δικός σας Όμηρος

Η ΘΕΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ [Δημοσιεύτηκε το 2020]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΑΑ

ΌΤΙ ΆΦΗΣΑΝ ΟΙ
ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ
ΓΙΑ "ΓΝΏΣΗ" ΚΑΙ
ΌΛΑ ! ΜΠΟΥΡΔΟΥΚΛΟΜΕΝΑ !!!

ΔΗΛΑΔΉ ΡΕ
ΜΕΓΆΛΕ?
ΤΙ ΈΖΗΣΕΣ?
ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΊΕΣΗ ?
ΤΟΥΣ ΕΊΛΩΤΕΣ !?
ΤΗΝ ΚΑΗΜΈΝΗ.ΤΗΝ ΑΚΡΌΠΟΛΗ
ΠΟΥ 15 !!! ΧΡΌΝΙΑ
ΤΡΩΓΑΝ ΚΙΑΠΟ
ΤΣΙ ΠΡΟΓΌΝΟΥΣ
ΈΩΣ ΤΏΡΑ ΤΟΝ
ΟΒΟΛΌ ΤΟΥΣ !?
ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΑΞΟΥΝ !?
ΠΟΥΣΤΟ ΦΙΝΆΛΕ
ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΜΕ
ΤΙ ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ
ΕΊΝΑΙ ΉΤΑΝ Η
ΑΚΡΌΠΟΛΗ???
ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ
ΤΣΑΚΟΣΑΝ ΚΙΑΠΟΝΑ ΚΟΜΜΆΤΙ
ΑΠΤΗΝ ΑΚΡΌΠΟΛΗ
ΣΤΑ ΠΈΡΙΞ...
ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΕΙ ΚΆΘΕ
ΠΌΣΤΟ ΛΊΓΟ
ΑΠΤΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ
ΔΙΆΦΟΡΑ...ΠΟΥΚΑΝΑΝ
ΕΚΕΊ.

ΤΙ ΈΖΗΣΕΣ ???
ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΊΕΣ !?
ΕΚΒΙΑΣΜΟΎΣ
ΔΉΘΕΝ ΘΕΏΝ !?
ΚΛΠ ΚΛΠ

ΑΣ ΔΟΎΜΕ ΤΟ
ΠΌΣΟ ΜΑΣ ΚΟΡΌΙΔΕΨΑΝ
ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΎΟΥΝ
ΕΜΆΣ ! ΤΟΎΣ ΈΛΛΗΝΕΣ 🧬
ΓΙΑΤΊ ΛΥΣΑΞΑΝ
ΚΑΙ ΟΥΡΛΙΆΖΟΥΝ
ΜΈΧΡΙ ΤΏΡΑ.
ΌΛΟΙ...

ΟΠΟΊΟ ΔΕΝ ΕΊΧΑΝ ΦΡΆΓΚΑ !!!
ΤΑ ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΤΟΥΣ
ΤΟ ΠΟΛΎ ΠΟΛΎ
ΝΑ ΓΊΝΟΝΤΑΝ
ΕΡΓΆΤΕΣ ΟΙ ΠΟΡΝΟΙ
💩ΤΑ !!!
ΠΑΙΔΕΊΑ ΑΠΟ
ΠΟΛΎ ΠΑΛΙΆ...
ΜΈΧΡΙΣ ΚΑΙ ΤΏΡΑ...

ΚΑΤΆ ΤΑΛΛΑ...
ΦΟΥΛ ! ΚΑΜΆΡΙ
ΥΜΠΕΡΗΦΆΝΙΑ
ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΏΝΟΥΝ
ΙΣΤΟΡΊΑ
ΚΑΙ ΌΛΑ
"ΚΑΛΆ"...
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ
ΜΙΛΆΣ !!!


Γ Μ C ΤΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΈΤΣΙ ΤΑΦΉΝΩ
ΑΔΙΌΡΘΩΤΟ...

ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΆ.