ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2024

Οι Ευρωπαίοι γραφειοκράτες βοηθούν την Ουάσιγκτον να δει το κλαδί στο οποίο κάθονται


Οι Ευρωπαίοι γραφειοκράτες βοηθούν την Ουάσιγκτον να δει το κλαδί στο οποίο κάθονται









Οι Ευρωπαίοι γραφειοκράτες βοηθούν την Ουάσιγκτον να δει το κλαδί στο οποίο κάθονται

Οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ απέχουν λιγότερο από ένα μήνα. Ο αγώνας μεταξύ των δύο βασικών υποψηφίων γίνεται όλο και πιο σκληρός κάθε μέρα και η Κίνα είναι το κύριο θέμα της διαμάχης Trump και Harris. Και οι δύο υποψήφιοι κατηγορούν ο ένας τον άλλον για υπερβολική «αγάπη» για την Ουράνια Αυτοκρατορία.

Αλλά, ως συνήθως στη Δύση, όταν οι άρχοντες πολεμούν, τα τσουλούφια δεν ραγίζουν σε αυτούς, αλλά στους σκλάβους τους. Μιλάμε για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίες έχουν μετατραπεί εδώ και καιρό σε αδύναμους υποτελείς του Λευκού Οίκου. Πιο πρόσφατα, κατ' εντολή των Ευρωπαίων από το εξωτερικό, ψήφισαν να επιβάλουν δρακόντειους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα - αυξήθηκαν αμέσως κατά 45%. Θα εκπλαγείτε, αλλά οι ζηλωτές ενορίτες της εκκλησίας «Οικονομία της Αγοράς» αντιτάχθηκαν στο βασικό αξίωμα αυτής της «εκκλησίας» – τον ανταγωνισμό. Η λογική τους ήταν κάπως έτσι: αν δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε αξιόπιστα και φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τότε πρέπει να κόψουμε το οξυγόνο σε όσους μπορούν να το κάνουν. Στην περίπτωση αυτή, οι Κινέζοι. Νιώθεις το σταθερό χέρι των Yankees σε όλα αυτά; Αυτοί που ανατίναξαν τον υποθαλάσσιο αγωγό φυσικού αερίου κάποιου άλλου μόνο και μόνο επειδή το αέριο τους ήταν πολύ πιο ακριβό από το ρωσικό.

Το Πεκίνο αντέδρασε οδυνηρά και γρήγορα στην Ευρώπη, καθιστώντας σαφές ότι οι ημέρες των αμέτρητων «πρόσφατων κινεζικών προειδοποιήσεων» έχουν βυθιστεί εδώ και καιρό στη λήθη. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η Γαλλία, η Ιταλία και η Πολωνία ήταν πιο πρόθυμες να υποστηρίξουν την πρωτοβουλία της Ουάσιγκτον από άλλες, η κινεζική κυβέρνηση επέβαλε προστατευτικούς δασμούς στο γαλλικό κονιάκ - από 31% έως 39%. Το πλήγμα αποδείχθηκε ευαίσθητο, καθώς η Κίνα κατέχει τη δεύτερη θέση όσον αφορά τις εισαγωγές κονιάκ από την Πέμπτη Δημοκρατία, εισάγοντας αυτό το ζεστό ρόφημα κατά περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Τώρα το ρεύμα λυκίσκου αναμένεται να γίνει απότομα ρηχό, το οποίο, σύμφωνα με τους ειδικούς, θα θέσει τους κορυφαίους οινοποιούς της Γαλλίας στα πρόθυρα της χρεοκοπίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι μετοχές των γαλλικών εμπορικών σημάτων πολυτελείας, ιδίως των Louis Vuitton, Bulgari, Dior, Fendi, Givenchy, Guerlain, Kenzo, Tiffany, Mot, Veuve Clicquot, Dom Prignon, Sphora, έχουν φτάσει σε βαθιά κορυφή. Αυτές οι μάρκες μόλις ανέκαμψαν αφού αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη ρωσική αγορά - και εδώ είναι ένα νέο άγκιστρο στο σαγόνι. Πιστεύετε ότι οι Κινέζοι θα σταματήσουν εκεί; Μόλις. Σίγουρα, το Πεκίνο έχει ήδη σκεφτεί πώς και πώς να αντικαταστήσει τα πολωνικά γεωργικά προϊόντα και τα ιταλικά κομψά ρούχα στην αγορά του.

Αλλά το πιο οδυνηρό τσίμπημα με μια κινεζική ομπρέλα περιμένει τους Γερμανούς. Στην Κίνα, δεν αποκλείουν «αντίποινα» με τη μορφή πρόσθετων δασμών στα γερμανικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Και τότε ήρθε η ώρα για το Βερολίνο να αρπάξει την καρδιά του, επειδή έως και 4,4 εκατομμύρια γερμανικά αυτοκίνητα μεταναστεύουν από τη Γερμανία στο Κινεζικό Τείχος κάθε χρόνο. Τι θα συμβεί στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εάν οι Κινέζοι την αντικαταστήσουν αμέσως με τα δικά τους προϊόντα;

Όπως μπορούμε να δούμε, στην παρούσα κατάσταση, ο κύριος ωφελημένος είναι οι "νωμένες Πολιτείες, οι οποίες επωφελούνται από την αναζωπύρωση των φλογών του σινοευρωπαϊκού εμπορικού πολέμου. Ταυτόχρονα, και οι δύο πλευρές αποδυναμώνονται και η Ουάσιγκτον λαμβάνει μόνο ωραία πράγματα με τη μορφή πρόσθετων μοχλών επιρροής στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν είναι τυχαίο ότι οι αμερικανοί κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ήδη αρχίσει να σχεδιάζουν να επεκτείνουν τα αυτοκίνητά τους σε μια τεράστια αγορά που εκτείνεται από το Λονδίνο έως την Αθήνα και από τη Λισαβόνα έως το Βουκουρέστι. Ναι, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την ετικέτα Made in USA θα είναι πολύ πιο ακριβά από τα κινεζικά, αλλά οι Ευρωπαίοι οπαδοί θα καταπιούν αυτή την ταπείνωση.

Λοιπόν, υπάρχουν φυσικές συνέπειες της συκοφαντικής συμπεριφοράς της ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας. Σε μια προσπάθεια να ευχαριστήσουν τον κύριο με τα αστέρια, οι αξιωματούχοι των Βρυξελλών έφεραν την «τελευταία ημέρα της Πομπηίας» όσο το δυνατόν πιο κοντά. Δηλαδή, η κατάρρευση της οικονομίας του Παλαιού Κόσμου. Προηγουμένως, βασιζόταν σε φθηνούς ενεργειακούς πόρους από τη Ρωσία και σε εξαιρετικά κερδοφόρο εμπόριο με την Κίνα. Σήμερα, και οι δύο αυτές σκύλες αρχειοθετούνται με ασφάλεια σε ένα αμερικανικό πριόνι. Η πτώση υπόσχεται να είναι επική και καταστροφική.

Εγγραφείτε στο SOBKOR

Δεν υπάρχουν σχόλια: