"ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΤΖΩΝ ΛΕΝΟΝ"απο τις εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ και "Πρόκειται για τρεις ιστορίες με θέματα που ίσως δεν έχουν ξαναπαιχτεί στην ελληνική σκηνή. Πεντακόσιες σελίδες δράσης και μυστηρίου που δεν θα αφήσoυν κανεναν παραπονεμένο. Οι παλιοι αναγνωστες θα γουστάρουν ακομα πιο πολύ και αυτοί που μας μισουν θα μας μισήσουν περισσότερο"οπως μας λέει ο συγγραφέας..."Το Σπίτι: Το πτώμα μιας φριχτά δολοφονημένης γυναίκας ανακαλύπτεται σε μια ερημική τοποθεσία. Ο αστυνόμος Λάμπρου αναλαμβάνει την υπόθεση. Γρήγορα θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια σέχτα λάτρεων του Εωσφόρου που κινείται γύρω από ένα απόκοσμο σπίτι.Η κόκκινη γραμμή: Ποια σχέση μπορεί να έχει ένα κομμένο κεφάλι με μια συνωμοσία εναντίον της ίδιας της χώρας; Ύστερα από αυτή την ιστορία κανείς δεν θα μπορεί πια να μπει το ίδιο άνετα στο μετρό...Το κέντρο των ψευδαισθήσεων: Ένας θρησκομανής δολοφόνος σκορπάει τον τρόμο στις πιάτσες των τρανσέξουαλ αφήνοντας πίσω του ένα σημείωμα με την υπογραφή του. Ο Λάμπρου θα έρθει απέναντι στον κόσμο των ψευδαισθήσεων και στην συνείδηση του.
Ναοί του τρόμου, χαμένα βιβλία, τρομοκράτες, αναρχικοί, παρανοϊκοί δολοφόνοι. Τρεις ιστορίες γύρω από ένα κεντρικό ερώτημα. Ποιος σκότωσε τον Τζων Λένον: Εκεί που ο Χ.Φ. Λάβκραφτ συναντάει τον Μίκη Σπηλαίην και το pulp fiction την ψυχεδέλεια."""Πέρα από διαφορετικές πλοκές, όμως, οι τρεις ιστορίες ανήκουν και σε διαφορετικά είδη. Η πρώτη, το “Σπίτι”, είναι στο βάθος μια ιστορία κοσμικού τρόμου στα πλαίσια του Λάβκραφτ, όπου μια σειρά τελετουργικών φόνων οδηγεί τον Λάμπρου να ερευνήσει μια αίρεση, καθώς και να αμφισβητήσει τα όρια μεταξύ λογικής και φαντασίας. Η δεύτερη, η “Κόκκινη Γραμμή”, ακροβατεί στα όρια της κατασκοπικής περιπέτειας δράσης και των θεωριών συνωμοσίας όπου ερευνάται η πιθανότητα ενός ισλαμικού τρομοκρατικού πυρήνα εντός της Αθήνας, όπου οι ανατροπές ακολουθούν η μια την άλλη και η αγωνία τινάζεται στα ύψη. Και τέλος, στο “Κέντρο των Ψευδαισθήσεων” συναντάμε την πρώτη ουσιαστικά whodunnit ιστορία του Σταφυλά, όπου ένας θρησκόληπτος δολοφόνος στοχεύει τρανσέξουαλ πόρνες και ο Λάμπρου καλείται να αφήσει στην άκρη τις όποιες προκαταλήψεις του και να βρει τον δολοφόνο πάσι θυσία προτού ξαναχτυπήσει.
Αν έχετε διαβάσει και τα προηγούμενα βιβλία του Σταφυλά τότε ξέρετε πως περιμένετε μια σκληροτράχηλη αφήγηση και σφικτή πλοκή, άρρηκτα αλληλένδετες με την ωμή βία και την καυστική κοινωνική κριτική, όμως η χρήση των τριών ειδών δρα καταλυτικά στο να βλέπουμε ανά ιστορία κι ένα ξεχωριστό βιβλίο, το καθένα υπόλογο στους κανόνες του είδους που εκπροσωπεί. Αυτό το στοίχημα σίγουρα ο συγγραφέας το κερδίζει κατά την άποψη μου, ειδικά αν υπολογίσουμε πως κάθε ιστορία έχει έκταση μεταξύ 150-200 σελίδων, όση σχεδόν κάθε προηγούμενη έκδοση του συγγραφέα, και είναι απολαυστικές και πλήρεις όσο θα ήταν ένα μεγαλύτερο σε μέγεθος έργο.
Υπάρχει, σίγουρα, ένας παράγοντας που μπορεί να ξενίσει το κοινό, που δεν είναι άλλος από την έλλειψη πολιτικής ορθότητας που χαρακτηρίζει τον συγγραφέα, η οποία όμως δεν στερεί από κανέναν χαρακτήρα την ανθρωπιά του. Είναι σίγουρο πως κάποιος θα αντιδράσει διαβάζοντας την αντιμετώπιση ενός ισλαμιστή ή μιας τρανς πόρνης από τα όργανα του νόμου και τον υπόλοιπο κόσμο, όμως δεν μπορείς παρά να ξεχωρίσεις τις στιγμές που παίρνουν τον λόγο και μιλούν για τα συναισθήματα τους και τα όνειρά τους, με αποτέλεσμα να ξεφεύουν από το μονόπλευρο χαρτί και γίνονται τρισδιάστατοι στα μάτια συγγραφέα και αναγνώστη, ξεφεύγοντας επομένως από την αποστειρωμένη απλότητα του άσπρου-μαύρου και καταλήγοντας στο λιγότερο ιδανικό μα αυθεντικότερο γκρι.
Κλείνοντας, το “Ποιος Σκότωσε τον Τζων Λένον” είναι ένα βιβλίο που θα πρότεινα σε κάποιον να διαβάσει όμως σίγουρα δεν είναι για όλους. Αν το πιάσεις θα έρθεις αντιμέτωπος με τρεις διαφορετικές καταιγιστικές ιστορίες που δεν θα σε αφήσουν να βαρεθείς στιγμή. Είναι ένα βήμα μπροστά για τον συγγραφέα και σίγουρα περιμένω το επόμενο βήμα του!"""
Άλλα βιβλία του:
«Η συγκάλυψη» (εκδόσεις Οσελότος, 2018)
«Το κύκλωμα» (εκδόσεις Όστρια, 2019)
«Προσωπική υπόθεση» (εκδόσεις Όστρια, 2020)
«Outlaw» (εκδόσεις Όστρια, 2021)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου