ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023

Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΥΣΗΣ ΩΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!

 



Ντιμίταρ Τσουρόφσκι

Ένα από τα κύρια προβλήματα της κοινωνίας σήμερα είναι ότι πολιτικοί, πολιτικοί, επιστήμονες, αναλυτές, δημοσιογράφοι κ.λπ. δεν διακρίνουν «γεωπολιτική» και «μετατόπιση πολιτισμού», αν και πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικές διαδικασίες. Η γεωπολιτική είναι το προϊόν της λογικής ή του υποκειμενικού παράγοντα και οι μετατοπίσεις του πολιτισμού είναι το αποτέλεσμα των νόμων της κοινωνικής εξέλιξης ή του αντικειμενικού παράγοντα. Η κοινωνία είναι ένα αυτό-οργανωμένο σύστημα που αναπτύσσεται υπό την επίδραση αυτών των δύο παραγόντων. Ο λόγος καθορίζει τοΗ πορεία της ιστορίας και οι αλλαγές πολιτισμού – η σπείρα της κοινωνικής εξέλιξης. Επειδή οι κοινωνικοί νόμοι είναι πολύ πιο περίπλοκοι από τους φυσικούς και βιολογικούς νόμους, η διατύπωση και ο αναπτυξιακός τους ρόλος παραμένουν ανεξήγητοι από την κοινωνική φιλοσοφία, η οποία βρίσκεται στα πρώτα στάδια ανάπτυξής της. Στην πραγματικότητα, η κοινωνία είναι προϊόν της διαλεκτικής του υποκειμενικού και του αντικειμενικού παράγοντα, αλλά προς το παρόν εξακολουθεί να θεωρείται προϊόν συνείδησης και μόνο.

Σύμφωνα με έναν από τους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης,ο υποκειμενικός παράγοντας καθορίζει το περιεχόμενο (η ανάπτυξη των μέσων εργασίας, θρησκείας, πολιτισμού, φιλοσοφίας, πολιτικής, επιστήμης, τεχνολογίας, ηθικής, δικαίου, κ.λπ.), και ο αντικειμενικός παράγοντας καθορίζει τη μορφή ή τη δομή της κοινωνίας (η αλλαγή πολιτικοοικονομικοί σχηματισμοί και κοινωνική συνείδηση). Με αυτόν τον τρόπο διακρίνονται δύο στάδια ανάπτυξης: α) στάδια ποσοτικής ανάπτυξης της γνώσης και των αλλαγών που προκαλεί αυτή η ανάπτυξη και β) στάδια που αντιπροσωπεύουν ποιοτικές ή πολιτισμικές αλλαγές. Το πρώτο στάδιο είναι πολύ μεγάλο και το δεύτερο σχετικά σύντομο. Μόνο δύο πολιτισμικές αλλαγές μπορούν να επισημανθούν στην ιστορία. Στον υλικό τομέα, αυτές είναι οι μεταβάσεις από τον Αρχαίο Κόσμο στη φεουδαρχία και από τη φεουδαρχία στον καπιταλισμό. Στον πνευματικό τομέα,

Μετά την εκθετική ανάπτυξη της γνώσης και ιδιαίτερα της επιστήμης και της τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίες, η ανθρωπότητα σήμερα βρίσκεται αντιμέτωπη με μια άλλη αλλαγή πολιτισμού. Σύμφωνα με ορισμένους συγγραφείς, πρόκειται για μεταανθρωπισμό, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα υποτάξει τον άνθρωπο και θα οικοδομήσει κάποια μορφή «υβριδικού» ή «μηχανικού» πολιτισμού. Για το σκοπό αυτό, σύμφωνα με τον Klaus Schwab, έναν από τους ιδεολόγους αυτής της αλλαγής, το σημερινό μοντέλο θα πρέπει να «επαναφερθεί» και να λανσαριστεί το νέο. Η ιδέα ενός «Γενναίου Νέου Κόσμου» όπου οι άνθρωποι δεν θα έχουν τίποτα άλλο παρά θα είναι ευτυχισμένοι (φυσικά αν υπηρετούν την ελίτ) είναι ένα αίτημα για μια τέτοια αλλαγή. Η ρωσική εκδοχή των σημερινών γεγονότων είναι ότι λαμβάνει χώρα μια μετάβαση από ένα μονοπολικό σε ένα πολυπολικό μοντέλο στην οργάνωση της κοινωνίας. Αυτή η μετάβαση παραμένει εντός των ορίων της γεωπολιτικής και είναι θέμα στρατιωτικής αντιπαράθεσης ή διπλωματίας. Και οι δύο έννοιες ακούγονται λογικές γιατί βασίζονται στην τυπική λογική, αλλά από τη σκοπιά της διαλεκτικής λογικής ή της κοινωνικής φιλοσοφίας, η πρώτη είναι λανθασμένη και η δεύτερη ημιτελής. Για το λόγο αυτό, στην παρούσα ανάλυση, θα εξετάσουμε την ανάπτυξη της κοινωνίας από τις θέσεις της κοινωνικής φιλοσοφίας ή ως διαλεκτική του υποκειμενικού και αντικειμενικού παράγοντα, γιατί μόνο αυτή η προσέγγιση μπορεί να διακρίνει τη γεωπολιτική από την επερχόμενη μετατόπιση πολιτισμού και να κάνει μια μετάβαση σε η μελλοντική οργάνωση της κοινωνίας με ειρηνικό τρόπο, χωρίς παγκόσμιο πόλεμο και κίνδυνο αυτοκαταστροφής. αλλά από τη σκοπιά της διαλεκτικής λογικής ή της κοινωνικής φιλοσοφίας το πρώτο είναι λάθος και το δεύτερο ημιτελές. Για το λόγο αυτό, στην παρούσα ανάλυση, θα εξετάσουμε την ανάπτυξη της κοινωνίας από τις θέσεις της κοινωνικής φιλοσοφίας ή ως διαλεκτική του υποκειμενικού και αντικειμενικού παράγοντα, γιατί μόνο αυτή η προσέγγιση μπορεί να διακρίνει τη γεωπολιτική από την επερχόμενη μετατόπιση πολιτισμού και να κάνει μια μετάβαση σε η μελλοντική οργάνωση της κοινωνίας με ειρηνικό τρόπο, χωρίς παγκόσμιο πόλεμο και κίνδυνο αυτοκαταστροφής. αλλά από τη σκοπιά της διαλεκτικής λογικής ή της κοινωνικής φιλοσοφίας το πρώτο είναι λάθος και το δεύτερο ημιτελές. Για το λόγο αυτό, στην παρούσα ανάλυση, θα εξετάσουμε την ανάπτυξη της κοινωνίας από τις θέσεις της κοινωνικής φιλοσοφίας ή ως διαλεκτική του υποκειμενικού και αντικειμενικού παράγοντα, γιατί μόνο αυτή η προσέγγιση μπορεί να διακρίνει τη γεωπολιτική από την επερχόμενη μετατόπιση πολιτισμού και να κάνει μια μετάβαση σε η μελλοντική οργάνωση της κοινωνίας με ειρηνικό τρόπο, χωρίς παγκόσμιο πόλεμο και κίνδυνο αυτοκαταστροφής.

Φυσικοί Σχηματισμοί και Τεχνητά Μοντέλα για την Οργάνωση της Κοινωνίας

Οι πολιτισμικές μεταπτώσεις ή ποιοτικές μεταβάσεις ορίζονται ως πολιτικοοικονομικοί σχηματισμοί που συνοδεύονται από ποιοτικές αλλαγές στην κοινωνική συνείδηση ​​και διακυβέρνηση. Αυτή η αυτοοργάνωση καθορίζεται από μια σειρά αντικειμενικών νόμων, που δεν εξαρτώνται από τον υποκειμενικό παράγοντα. Οι μεταβάσεις από τη σκλαβιά στη φεουδαρχία και τον καπιταλισμό, που συνοδεύονται από τις μεταβάσεις από τον πολυθεϊσμό στον μονοθεϊσμό και την κοσμική ή την κοινωνία των πολιτών, και οι αλλαγές στη διακυβέρνηση από την απολυταρχία στη δημοκρατία είναι παραδείγματα μετατοπίσεων πολιτισμού που επιβάλλονται από νόμους κοινωνικής εξέλιξης ή αντικειμενικό παράγοντα.

Στα μέσα του 19ου αιώνα, η γνώση της κοινωνίας έφτασε στο επίπεδο που τέθηκε το ερώτημα ενώπιον της επιστήμης - είναι δυνατόν να εγκαθιδρυθεί μια πιο δίκαιη κοινωνική τάξη; Αυτή η ιδέα εκφράστηκε πιο σύντομα και ξεκάθαρα από τον Μαρξ στην 11η θέση για τον Φόιερμπαχ - «Οι φιλόσοφοι μέχρι τώρα μόνοερμήνευσε τον κόσμο με διάφορους τρόπους. το θέμα είναι να το αλλάξεις». Με τη νίκη της επανάστασης των Μπολσεβίκων, ξεκίνησε το πρώτο τεχνητό σχέδιο για την οργάνωση της κοινωνίας που ορίστηκε ως «κομμουνισμός». Το δεύτερο τεχνητό μοντέλο ήταν ο εθνικοσοσιαλισμός ή φασισμός. Πρόκειται για ιδεολογικά ή κοινωνικά μοντέλα μηχανικής, που δημιουργούνται από λογική ή υποκειμενικούς παράγοντες, με αξιώσεις για σχηματισμούς, μια νέα μορφή κοινωνικής συνείδησης και μια μορφή διακυβέρνησης. Αυτά τα μοντέλα απέτυχαν επειδή έρχονται σε αντίθεση με τους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης. Για το λόγο αυτό, ο κομμουνισμός κατέρρευσε μετά από 70 χρόνια και ο φασισμός κράτησε μόνο 12 χρόνια.

Το πιο ενδιαφέρον και ακόμα μη σωστά κατανοητό είναι το τρίτο τεχνητά δημιουργημένο μοντέλο οργάνωσης της κοινωνίας, το οποίο λανθασμένα ορίζεται ως «κερδοσκοπικός» ή «οικονομικός» καπιταλισμός. Η αρχή αυτής της επανάστασης τέθηκε με την ίδρυση της Federal Reserve και την κατάργηση του κανόνα του χρυσού. Από τη σκοπιά της κοινωνικής εξέλιξης και σε αρμονία με τα άλλα δύο, αυτό το μοντέλο θα πρέπει να οριστεί ως «χρηματοδοτισμός», γιατί δεν υπάρχει τίποτα κοινό μεταξύ του Βιομηχανικού Καπιταλισμού και του Χρηματιστηρίου. Πιο συγκεκριμένα, ο χρηματισμός τροποποιεί τον καπιταλισμό μεμετατρέποντάς το από φυσικό σχηματισμό που επιβάλλει η κοινωνική εξέλιξη σε υποκειμενικό μοντέλο αναδιοργάνωσης της κοινωνίας. Για το λόγο αυτό, ο χρηματισμός είναι η πλήρης άρνηση του καπιταλισμού, επειδή η υπεραξία που παράγεται από τη βιομηχανία μέσω χρηματοοικονομικών μηχανισμών διανέμεται στα χέρια ενός πολύ μικρού αριθμού κληρονομημένων τραπεζιτών. Στα εκατό χρόνια ύπαρξης αυτού του χρηματοοικονομικού μοντέλου, ο μισός παγκόσμιος πλούτος είναι ήδη συγκεντρωμένος στα χέρια λιγότερο από το 1% του πληθυσμού. Είναι προφανές ότι αυτό το μοντέλο λειτουργεί προς το συμφέρον μόνο αυτού του ενός τοις εκατό και εις βάρος της ανθρωπότητας συνολικά. Ο χρηματισμός βασίζεται στην πιο καταστροφική νεοφιλελεύθερη ιδεολογία όλων των εποχών. Ο κύριος μοχλός είναι το χρήμα, το οποίο χρησιμοποιείται για τη χειραγώγηση του χρηματοπιστωτικού συστήματος, της οικονομίας και από εκεί και της κοινωνίας συνολικά.

Το χρήμα έχει αποδειχθεί πολύ αποτελεσματικός μηχανισμός χειραγώγησης της οικονομίας, αλλά αυτή η χειραγώγηση δεν είναι μια μορφή διακυβέρνησης της κοινωνίας, γιατί χειραγωγώντας την οικονομία, το χρήμα ωθεί την ανθρωπότητα στην αυτοκαταστροφή. Μετατρέποντας το χρήμα σε κύριο μοχλό χειραγώγησης της οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα, παράγουν διαφθορά, η οποία νομιμοποιείται στη Δύση ως «λόμπι». Με αυτόν τον τρόπο η διαφθορά γίνεται ο κύριος μοχλός ανάπτυξης, καταστρέφοντας την κοινωνία. Ο χρηματισμός έχει αποδειχθεί πολύ πιο καταστροφικός για την κοινωνία από τον κομμουνισμό και τον φασισμό μαζί. Με τη χειραγώγηση της οικονομίας, ο χρηματισμός σκότωσε τον καπιταλισμό, τη δημοκρατία, τον πολιτισμό και τη θρησκεία, και τώρα καταστρέφει επίμονα και σκόπιμα την ηθική και την οικογένεια.

Κατά τη διάρκεια της ύπαρξης αυτού του μοντέλου, η κοινωνία άλλαξε πέρα ​​από την αναγνώριση και έφτασε στο σημείο της μη αναστρέψιμης, γνωστό στην επιστήμη ως το σημείο διχοτόμησης ή η στιγμή που το σύστημα καταρρέει. Αυτή είναι η πολιτικοοικονομική κατάσταση αυτή τη στιγμή που μπορεί να οριστεί ως το «σταυροδρόμι της ανθρωπότητας» ή το δίλημμα – «Μετατόπιση πολιτισμού ή Αυτοκαταστροφή». [1] Το κύριο σύμπτωμα αυτού του σταδίου είναι η εκθετική ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας, που συνοδεύεται από ηθική παρακμή, χάος και φρικτή ανικανότητα, που διαχέεται στην ανεπάρκεια της άρχουσας ελίτ. Αυτή η ανισορροπία συνοδεύει όλες τις μετατοπίσεις του πολιτισμού που είναι γνωστές από την ιστορία.

Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, το πρόβλημα της οικονομικής ελίτ δεν είναι το 99% που σκοπεύουν να ελέγξουν ψηφιακά. Παρόμοια μοντέλα είναι γνωστά σε όλη την ιστορία. Η δουλεία στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, η κατώτερη κάστα (άθικτοι) στην Ινδία και η δουλοπαροικία στη Ρωσία είναι παρόμοιες μορφές πλήρους ελέγχου, που αντικατοπτρίζουν τις ιδιαιτερότητες της εποχής, αλλά έχουν απορριφθεί από την ιστορία. Από την άλλη, αντίθετα με την κυρίαρχη άποψη, ο έλεγχος των μαζών στις μετατοπίσεις του πολιτισμού δεν είναι σημαντικός, γιατί ο υποκειμενικός παράγοντας δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Ούτε οι σκλάβοι ανέτρεψαν τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, ούτε οι εξεγέρσεις των αγροτών κατάργησαν τη φεουδαρχία, ούτε οι εργάτες έγιναν ο νεκροθάφτης του καπιταλισμού. Σκοτώθηκε από τους τραπεζίτες. Η κατάρρευση των αυτοκρατοριών ξεκινά από την κορυφή προς τα κάτω και συνοδεύεται από: χάος, ηθική παρακμή της άρχουσας ελίτ, κακές αποφάσεις και ανικανότητα. Το πρόβλημα των οικονομικών και κυβερνητικών ελίτ είναι από μόνα τους. Οι τραπεζίτες καταλαβαίνουν τα οικονομικά, αλλά δεν καταλαβαίνουν τους μηχανισμούς και τη διαλεκτική της κοινωνίας. Η προπαγάνδα, η σκόπιμη καταστροφή του ηθικού, η αρνητική επιλογή στην πολιτική προσωπικού κ.λπ. είναι ασυνείδητες μορφές αυτοκτονίας. Οι μεταβάσεις του πολιτισμού καθορίζονται από το αόρατο χέρι των κοινωνικών νόμων. Επομένως,Το πρόβλημα των πολιτικών και οικονομικών ελίτ δεν έγκειται στον έλεγχο της κοινωνίας, αλλά στους αντικειμενικούς νόμους, ενώπιον των οποίων είναι μόνο πιόνια σκακιού και σε θέση ματ.

Στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν τον κόσμο, τα ιδεολογικά μοντέλα καταλήγουν σε έννοιες για την επίτευξη αυτού του στόχου. Για τον κομμουνισμό, είναι η «Παγκόσμια Επανάσταση» του Λέο Τρότσκι, για τον Ναζισμό – το «Χιλιετές Ράιχ» του Χίτλερ. Και οι δύο έννοιες πέρασαν στην ιστορία με θλιβερό τέλος. Οι εικασίες για τον μετανθρωπισμό και τον «Γενναίο Νέο Κόσμο» του Klaus Schwab είναι η ιδεολογία της νεοφιλελεύθερης ελίτ, (άλλο όνομα για τον χρηματισμό) είναι η ίδια σχιζοφρενική μεγαλομανία. Αυτό που μπορεί να αναμένεται είναι ότι ο χρηματισμός ως τεχνητό μοντέλο θα καταρρεύσει όπως τα άλλα δύο για τον ίδιο λόγο – έρχεται σε αντίθεση με τους κοινωνικούς νόμους. Το μέλλον δεν μπορεί να βασίζεται στην υψηλή τεχνολογία, γιατί μπορεί να οδηγήσει σε μια νέα κατηγορία όπλων μαζικής καταστροφής (για παράδειγμα, με βάση τα επιτεύγματα της νανοτεχνολογίας και της βιομηχανικής). Σε αντίθεση με τα πυρηνικά όπλα, Δεν απαιτούν μεγάλους πόρους και μπορούν να παραχθούν «σε γκαράζ» ή ένα μικρό εργαστήριο, γιατί ο καθοριστικός παράγοντας είναι η γνώση και όχι τα χρήματα. Η μελλοντική κοινωνία δεν μπορεί παρά να βασίζεται στην ηθική, γιατί είναι το ανοσοποιητικό σύστημα της κοινωνίας, που διασφαλίζει την ακεραιότητά της.

Το ανώνυμο παρασκήνιο που προκάλεσε τον Covid 19 να ιδρύσει τον «Γενναίο Νέο Κόσμο» είναι το αντίστοιχο της «Παγκόσμιας Επανάστασης» και του «Ράιχ της Χιλιετίας». Φυσικά, αυτή η απόπειρα απέτυχε γιατί έρχονταν σε αντίθεση με τους κοινωνικούς νόμους. Προς το παρόν, η σύγκρουση έχει εξελιχθεί σε σύγκρουση μεταξύ Ανατολής και Δύσης και παρουσιάζεται ως πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας. Στην πραγματικότητα, αυτός ο πόλεμος είναι μια προσπάθεια εγκαθίδρυσης του περιβόητου NWO όπου η Ουκρανία, οι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ είναι απλώς μαριονέτες, οδηγούμενοι από τα παρασκήνια της οικονομικής ελίτ. Σε αυτό το στάδιο, η σύγκρουση γίνεται αντιληπτή ως ένα γεωπολιτικό πρόβλημα που μπορεί να επιλυθεί με διπλωματία και διαπραγματεύσεις. Η αλήθεια είναι ότι οι πόλεμοι που γίνονται στην εποχή της ποσοτικής ανάπτυξης της γνώσης τελειώνουν με διαπραγματεύσεις. Ποιοτική ή ΠολιτισμόςΟι βάρδιες τελειώνουν με μια αλλαγή του συστήματος και των κυβερνώντων ελίτ. Έτσι, εξαφανίστηκαν από την ιστορική σκηνή: οι πατρίκιοι, οι φεουδάρχες αριστοκράτες, η κομμουνιστική ονοματολογία και η φασιστική κομματοκρατία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η οικονομική ελίτ θα εξαφανιστεί από την ιστορία για τους ίδιους λόγους, αν και αυτό δεν είναι τόσο προφανές στη μαζική συνείδηση. Επομένως, ο υποκειμενικός παράγοντας θα μπορούσε να καθορίσει το είδος της μετάβασης – ειρηνική ή στρατιωτική, αλλά το μελλοντικό σύστημα ως οικονομία, πολιτισμός και μορφή διακυβέρνησης θα καθοριστεί από τους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης.

Το πρόβλημα σήμερα είναι η επιβίωση της ανθρωπότητας και το ερώτημα είναι πώς θα γίνει η αλλαγή του πολιτισμού – μέσω ενός παγκόσμιου πολέμου, πιθανότατα πυρηνικού με κίνδυνο αυτοκαταστροφής ή με ειρηνικό τρόπο; Αυτά είναι τα δύο γνωστά σενάρια από την κατάρρευση των άλλων δύο μοντέλων, ο κομμουνισμός κατέρρευσε από πάνω προς τα κάτω, με τεράστιες ανατροπές, αλλά με ειρηνικό τρόπο. Ο φασισμός καταστράφηκε μέσα από έναν παγκόσμιο πόλεμο με τεράστιες υλικές απώλειες και ανθρώπινες απώλειες. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, οι διαδικασίες μετάβασης από ένα μονοπολικό σε ένα πολυπολικό μοντέλο κινούνται προς την κατεύθυνση της κλιμάκωσης της σύγκρουσης στο επίπεδο μιας πυρηνικής σύγκρουσης. Στην πραγματικότητα, εξαρτάται από τον υποκειμενικό παράγοντα εάν η σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Δύσης θα επιλυθεί ειρηνικά ή ένας παγκόσμιος πόλεμος, αλλά η πολιτισμική μετάβαση θα καθοριστεί από τον αντικειμενικό παράγοντα. Από αυτή την άποψη, η σύγκρουση μεταξύ Δύσης και Ανατολής, που παρουσιάζεται ως πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, δεν είναι μόνο ένα γεωπολιτικό πρόβλημα, αλλά και η αρχή μιας πολιτισμικής μετάβασης και πρέπει να αναλυθεί από τη θέση του κοινωνικού φιλοσοφία, και όχι μόνο ως γεωπολιτική, γιατί το τελικό αποτέλεσμα θα καθοριστεί από τους κοινωνικούς νόμους της αυτορρύθμισης του συστήματος, όχι από τους πολιτικούς και τους στρατιωτικούς, που είναι απλώς πιόνια που κινούνται από το αόρατο χέρι της κοινωνικής εξέλιξης.

Τι θα ακολουθήσει;

Σε αντίθεση με τον κομμουνισμό και τον ναζισμό, των οποίων η μετάβαση ήταν από το ένα ιδεολογικό μοντέλο στο άλλο, ο χρηματισμός είναι μια μετάβαση από ένα τεχνητό μοντέλο σε έναν φυσικό σχηματισμό. Αυτό καθορίζει επίσης την ιδιαιτερότητα αυτής της μετάβασης.Είναι μια μετάβαση από τη γεωπολιτική σε μια διαδικασία που καθορίζεται εξ ολοκλήρου από κοινωνικούς νόμους. Αυτή η μετάβαση πιθανότατα θα γίνει σε δύο στάδια. Το πρώτο είναι η μετάβαση από ένα μονοπολικό σε ένα πολυπολικό μοντέλο, το οποίο θα τελειώσει με την κατάρρευση του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Αυτό είναι ένα γεωπολιτικό πρόβλημα. Σε αυτό το στάδιο, η άρχουσα ελίτ και οι γεωπολιτικοί θα επιλέξουν τον δρόμο για τη μετάβαση σε ένα πολυπολικό μοντέλο – ειρήνη ή παγκόσμιος πόλεμος. Το δεύτερο στάδιο θα ξεκινήσει μετά από αρκετές δεκαετίες ανάπτυξης του πολυπολικού μοντέλου. Αυτό είναι μια αλλαγή πολιτισμού και θέμα κοινωνικής φιλοσοφίας. Αυτή η μετάβαση θα πραγματοποιηθεί με τη δράση αντικειμενικών κοινωνικών νόμων, από τους οποίους η παγκόσμια άρχουσα ελίτ, οι γεωπολιτικοί, οι «πλατιές λαϊκές μάζες», η προπαγάνδα, το χρήμα, η χειραγώγηση κ.λπ. γιατί κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν είναι παρά φιγούρες που κινούνται από την τυφλή δύναμη της εξέλιξης. Η ίδια απίστευτη και μυστηριώδης δύναμη που δημιούργησε τη ζωή, τον εγκέφαλο και το μυαλό.

Υπάρχουν δύο σενάρια για το αποτέλεσμα. Εάν οι γεωπολιτικοί έχουν επιλέξει τον πόλεμο, πιθανότατα η ανθρωπότητα και μέρος της φύσης θα καταστραφούν. Εάν οι γεωπολιτικοί και η οικονομική ελίτ εξακολουθούν να επιλέξουν την ειρηνική μετάβαση, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ελίτ αποχωρεί οικειοθελώς από το προσκήνιο προς το συμφέρον της επιβίωσής της και της ανθρωπότητας, όπως η κομμουνιστική ονοματολογία, θα είναι η αρχή της ειρηνικής οικοδόμησης. του νέου σχηματισμού. Το πώς θα μοιάζει η μελλοντική κοινωνία από εξελικτική σκοπιά μετά την κατάρρευση του χρηματιστηρίου και τη μετάβαση από ένα τεχνητό μοντέλο στον νέο φυσικό σχηματισμό είναι, καταρχήν, σαφές και όχι ιδιαίτερα δύσκολο να κατανοηθεί, γιατί δεν υπάρχει χώρος για ιδεολογία εδώ. Πρόκειται για μια μετάβαση από τις ιδεολογίες σε μια προσέγγιση που βασίζεται στην επιστήμη. Οι άνθρωποι θα ακολουθήσουν τη σοφία της φύσης.

Με την ανάπτυξή της, η βιολογική εξέλιξη έχει δημιουργήσει πολλά πολύπλοκα συστήματα όπως ζωικούς οργανισμούς, οικοσυστήματα και τον ανθρώπινο εγκέφαλο. Πρόκειται για συστήματα που περιλαμβάνουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες σχετικά ανεξάρτητα υποσυστήματα. Τα πολύπλοκα συστήματα είναι οργανωμένα ως δίκτυο. Κάθε υποσύστημα αντιπροσωπεύει έναν «κόμβο» του δικτύου, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με τους ομοτίμους του. Μια ομάδα κόμβων σχηματίζει συστάδες με συγκεκριμένες λειτουργίες, όπως ακριβώς είναι οργανωμένος ο εγκέφαλος – ένα νευρωνικό δίκτυο που αποτελείται από νευρικά κύτταρα ομαδοποιημένα σε εξειδικευμένα κέντρα. Επομένως, για να επιβιώσει, ακολουθώντας τους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης, η κοινωνίαθα μετατραπεί αναπόφευκτα από μια ιεραρχική σε μια δικτυωμένη οργάνωση, που μοιάζει με οικεία οικοσυστήματα και διέπεται από έναν μηχανισμό προσομοίωσης των γνωστικών λειτουργιών του εγκεφάλου. Σε αυτό το δίκτυο, δεν υπάρχει θέση για πολιτικά κόμματα, οικονομική ελίτ, όπλα, πολέμους, διαφθορά κ.λπ. Οι σημερινές χώρες γίνονται συστάδες κόμβων με σχετική ελευθερία δράσης και αυτοδιοίκηση. [2] Η οικονομία αλλάζει από μια οικονομία με βάση το κέρδος σε μια συνεργατική, προσανατολισμένη στην αύξηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος. Βασικό σημείο σε αυτή τη διαδικασία είναι η ανάδυση της κοινωνικής αυτοσυνείδησης, η οποία διέπει τη διαδικασία αυτοοργάνωσης σε όλα τα επίπεδα από τον ατομικό κόμβο, μέσω του συμπλέγματος έως το παγκόσμιο επίπεδο. Είναι ένα στρώμα που περιλαμβάνει τους πιο ευφυείς εκπροσώπους των κοινοτήτων και της κοινωνίας συνολικά και προσομοιώνει τις γνωστικές λειτουργίες του εγκεφάλου. Σε 50-60 χρόνια, η κοινωνική αυτογνωσία θα αποκτήσει δυναμική και η μετάβαση από έναν πολυπολικό κόσμο θα γίνει αισθητή στο ευρύ κοινό. Αυτή η κοινωνία θα μπορούσε να οριστεί ως «συνεργατική». [3] Αυτός ο φυσικός σχηματισμός θα βασίζεται στην απόδοση, (για τα οικοσυστήματα είναι 100%, για την κοινωνία είναι σε επίπεδο ατμομηχανής). Πρέπει να συμφωνήσουμε ότι η επένδυση τρισεκατομμυρίων στην παραγωγή όπλων για την καταστροφή υποδομών για δεκάδες τρισεκατομμύρια και εκατομμύρια θύματα δεν αποτελεί εκδήλωση ευφυΐας για τη σύγχρονη κοινωνία. Μάλλον ντροπή για τον πολιτισμό. Είναι ένας εξελικτικός σχηματισμός στον οποίο δεν υπάρχει θέση για μια οικονομική και πολιτική ελίτ και είναι μια πλήρης άρνηση της έννοιας της ιεραρχικά οργανωμένης νέας παγκόσμιας τάξης. Το μέλλον δεν ανήκει στους τραπεζίτες, αλλά στην πνευματική ελίτ, γιατί το χρήμα και η συνακόλουθη διαφθορά οδηγούν την ανθρωπότητα στην αυτοκαταστροφή. Μόνο ο λόγος ή η ευφυΐα μπορούν να τον σώσουν. 

Για να γίνει μια ειρηνική μετάβαση από τον χρηματισμό στον φυσικό σχηματισμό, είναι απαραίτητες δύο προϋποθέσεις: α) να χρησιμοποιηθούν τα πολύπλοκα συστήματα που δημιουργούνται από τη βιολογική εξέλιξη ως πρότυπο για τον οργανισμό και β) είναι απαραίτητο να μελετηθεί η κοινωνία και η εγκεφαλική πληροφόρηση. βάθος. Σήμερα, οι συνεχιζόμενες διαδικασίες καθορίζονται από τους ανθρώπους που υπηρετούν το σύστημα. Η μετάβαση από ένα τεχνητό μοντέλο σε έναν φυσικό σχηματισμό θα ξεκινήσει από τη σταδιακή αντικατάσταση του καθοριστικού ρόλου των ανθρώπων που υπηρετούν το σύστημα με την πνευματική ελίτ που υπηρετεί την κοινωνία. Πρόκειται για μια διαδικασία που επιβεβαιώνει την κοινωνική αυτογνωσία ως παράγοντα ανάπτυξής της. Οι νόμοι στην ανάπτυξη πολύπλοκων και αυτοοργανωτικών συστημάτων, οι κινητήριες δυνάμεις σε αυτή την εξέλιξη, οι μηχανισμοί λειτουργίας, θα μελετηθεί η διαλεκτική των υποκειμενικών και αντικειμενικών παραγόντων και άλλες πτυχές και ιδιαιτερότητες. Με αυτόν τον τρόπο, θα αναπτυχθεί ένα νέο Παράδειγμα για την Κοινωνική Εξέλιξη.[4] Αυτό το Παράδειγμα θα απορρίψει παλιούς μύθους, πολιτικές ψευδαισθήσεις και ιδεολογικές προκαταλήψεις. Οι άνθρωποι που διαμορφώνουν την κοινωνική αυτοσυνείδηση ​​θα πραγματοποιήσουν τη μετάβαση, την οργάνωση και τη λειτουργία του νέου σχηματισμού. Θα διακρίνουν τις αλλαγές που επιβάλλονται από τον αντικειμενικό παράγοντα (για παράδειγμα, τη μετάβαση από την ιεραρχία στο δίκτυο) από εκείνες που πρέπει να αποφασιστούν από τον υποκειμενικό παράγοντα ή την κοινωνική συνείδηση ​​(για παράδειγμα, η μετάβαση από την αγορά στη συνεργατική οικονομία, η μετάβαση από δημοκρατία στη συνεργασία. Αυτή είναι η μορφή αυτοδιοίκησης των κόμβων, των συστάδων και της κοινωνίας στο σύνολό της). Δεν υπάρχει χώρος για ιδεολογίες εδώ, μόνο γνωρίζοντας και ακολουθώντας αντικειμενικούς νόμους.

Εν ολίγοις, από την άποψη της κοινωνικής φιλοσοφίας, η σύγκρουση Ανατολής – Δύσης είναι μια σύγκρουση μεταξύ του Νου που δημιούργησε τα πάντα στην υλική και πνευματική σφαίρα, από το δόρυ μέχρι τους διαστημικούς πυραύλους, τη θρησκεία, τον πολιτισμό, τη φιλοσοφία, την ηθική, το νόμο, επιστήμη και Τεχνολογία. Στη διαδικασία της ανάπτυξής του ως υποπροϊόντος, δημιούργησε επίσης όπλα μαζικής καταστροφής, απληστία, εγωισμό, διαφθορά και άλλα παρόμοια. Τον τελευταίο αιώνα, υπό την επιρροή του χρηματισμού, η απληστία, ο εγωισμός και η υποκρισία έχουν γίνει μεταστάσεις που καταστρέφουν την ίδια τη σάρκα της κοινωνίας. Χωρίς αμφιβολία, η οικονομική ελίτ που κατέχει τον μισό παγκόσμιο πλούτο, ελέγχει με επιτυχία το άλλο μισό και το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας και σκοπεύει να υποτάξει τους υπόλοιπους, είναι μια τρομερή δύναμη. Αναμφίβολα, αυτή η δύναμη μπορεί να καταστρέψει την ανθρωπότητα και να αλλάξει το περιεχόμενο,

Μπροστά στους νόμους της κοινωνικής εξέλιξης, ωστόσο, η δύναμη της σημερινής ελίτ είναι απλά για γέλια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ελίτ όλων των εποχών αυτοκτονούν λόγω της αδυναμίας να διαχειριστούν την αυξημένη πολυπλοκότητα του συστήματος μόνο με την τυπική λογική της πολιτικής και της γεωπολιτικής. Οι προσπάθειες επαναπρογραμματισμού της κοινωνίας, η καταστροφή της ηθικής και της οικογένειας, η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και της υγείας, απλώς επιταχύνουν την κατάρρευση της οικονομικής ελίτ. Η παραφροσύνη της παρασκηνιακής και οικονομικής ελίτ βασίζεται σε πολιτικές προκαταλήψεις, παλιούς μύθους για την εκλεκτότητα του Θεού και αυταπάτη για την «αποστολή» να κυβερνά τον κόσμο, σε συνδυασμό με την εκπληκτική άγνοια και άγνοια των κινητήριων δυνάμεων και της διαλεκτικής της κοινωνικής εξέλιξης . Αν, ωστόσο, η χρηματοπιστωτική ελίτ αντιληφθεί την ιστορική καταστροφή του χρηματιστηρίου και ως πρότυπο, μπορεί να βγει από τη σκηνή για χάρη της δικής της επιβίωσης και της ανθρωπότητας, όπως και η κομμουνιστική ονοματολογία. Αν παραμείνει δέσμιος των ψευδαισθήσεων του, το «Ρολόι της Κρίσης» θα χτυπήσει μεσάνυχτα.

  Βιβλιογραφικές αναφορές:

1. Η ανθρωπότητα στο σταυροδρόμι: Μετατόπιση πολιτισμού ή αυτοκαταστροφή

2. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – Συνεργατική νοημοσύνη και διακυβέρνηση της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας

3. D. Tchurovsky, Manifesto of the Collaborative Society, 2022.

4. The New Paradigm of Social Evolution: Modern So       

Δεν υπάρχουν σχόλια: