«Ακτιβισμός» του πωπού της μαμάς τους
2022/11/11
Εμφανίστηκαν (κυρίως ανά τας Ευρώπας) κάτι κ@λόπαιδα, που πετάνε ουσίες επάνω σε πίνακες ζωγραφικής στα μουσεία. Επειδή διαμαρτύρονται, λέει, «γιά την καταστροφή του περιβάλλοντος».
Τα τσογλάνια αυτά, βεβαίως-βεβαίως, ΔΕΝ πάνε να καταστρέψουν σπίτια πλουσίων (των κατ’ εξοχήν υπευθύνων γιά την καταστροφή του περιβάλλοντος), αλλά ξεσπάνε σε κάτι τελείως άσχετο: στα έργα τέχνης. (Φυσικά, ουδόλως ενοχλεί τους πλούσιους η καταστροφή έργων τέχνης… που δεν είναι δικά τους! Κι ούτε η καταστροφή του περιβάλλοντος πρόκειται να σταματήσει μ’ αυτόν τον τρόπο.)
Το ζουμί, όμως, είναι:
- Ότι αυτή η αλητεία είναι παγκόσμια, δηλαδή εκδηλώνεται ταυτόχρονα σε πολλές χώρες, δηλαδή από πίσω της υπάρχει καθοδηγητικό κέντρο. («Ακτιβισμός», κι αρχίδια καλαβρέζικα. Εντολές εκτελούν, αυτά τα ζώα – καί με το αζημίωτο, να υποθέσω.)
- Κι ότι, ΟΙ ΜΟΝΟΙ που διαχρονικώς μισούν την Τέχνη, είναι οι γνωστοί, οι ανά τους αιώνες ΑΝΙΚΑΝΟΙ καί ΑΡΝΗΤΕΣ να την παράγουν. (Καί τί ν’ απεικονίσουν πχ σε γυμνό άγαλμα; τη λέπρα τους; Εξ ού καί το μίσος τους προς την Τέχνη.)
Ποιούς εννοώ, έ;
Ελάτε, τώρα, που δεν καταλάβατε!
Ανά τους αιώνες, αυτά τα λεβεντόπαιδα έχουν διαφορετικές μορφές καί μάσκες, αλλά καί το κίνητρό τους, καί το αποτέλεσμα των πράξεών τους είναι ακριβώς το ίδιο.
- Ποιοί σπάζανε τ’ αρχαία Ελληνικά αγάλματα; (Χριστιανοί καλόγεροι, λέει. Γιά καλόγερους δεν ξέρω, αλλά γι’ αυτό το «χριστιανοί» -καί ειδικά δήθεν «Έλληνες εκχριστιανισθέντες»– μην είστε καθόλου σίγουροι.)
- Γιατί ο συφιλιδικός Σκωτσέζος ( ; ) πόρδος Έλγκιν πριόνισε το πρόσωπο της καρυάτιδας του Φαέθωνα (στο Ερεχθείον, πρόκειται γιά την τέρμα δεξιά καί πίσω) κι έσπασε το υπόλοιπο μέρος της με σφυρί;
- Ποιός μπολσεβίκος (δεν θυμάμαι όνομα τώρα) ήθελε να καταστρέψει όλα τα έργα τέχνης (στο Ερμιτάζ, κι αλλού), επειδή δήθεν αυτά δημιουργήθηκαν μόνο γιά τους πλούσιους, αλλά τον συμμάζεψαν οι υπόλοιποι (κι ευτυχώς) ; Τί καταγωγής ήσαν οι περισσότεροι από δαύτους;
- Ποιοί, ποιάς καταγωγής «καλλιτέχνες» προώθησαν την «Εκφυλισμένη Τέχνη» στις αρχές του 20ου αιώνα, με αποτέλεσμα να τα πάρουν στο κρανίο οι χιτλερικοί; (‘Ντάξ’… ίδιας καταγωγής με τους «καλλιτέχνες» κι αρκετοί από τους υψηλόβαθμους «χάϊλ» -ώ, ναί!!! ιστορικώς εξακριβωμένο-, άρα μαϊμού ο θυμός των τελευταίων, αλλά η κλασική ομορφιά στην Τέχνη παραμένει διαχρονική.)
- Ποιάς καταγωγής ακριβώς είναι τα «μούζλιμζ» κ@λόπαιδα του Ίσις καί των λοιπών παρεμφερών συμμοριών, που καταστρέφουν αρχαία έργα τέχνης στο Αφγανιστάν, στο Ιράκ, στη Συρία κι αλλού;… όταν ανάμεσά τους βρέθηκαν αξιωματικοί καί πράκτορες με υπηκοότητες από πεντέξη δυτικές χώρες, συν το οξαποδουήλ;
- Τί ζόρι τραβάνε οι «φανατικοί μούσλιμζ» να καταστρέφουν αρχαία έργα τέχνης, όταν υποτίθεται πως ο αγώνας τους είναι καθαρά πολιτικός; (Μήπως τέλειωσε την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών ο Άσσαντ καί ζωγραφίζει πίνακες …που δεν αρέσουν σε κανέναν; )
[Μπερδεύει λιγάκι τα ως προς την καταγωγή, το ότι των Ισισαίων …κάτι τους λείπει μέσα στο βρακάκι τους· καθ’ ό αυτό δεν λείπει μονάχα από τους σουνίτες μούσλιμζ. Αλλά, η συμπεριφορά τους …τα ξεμπερδεύει άριστα!
Οι Πέρσες, δηλαδή, γιατί δεν κατέστρεψαν τα δικά τους αρχαία; Δεν είναι φανατικοί μωαμεθανοί αυτοί; ]
Κτλ κτλ.
Να μην αναφερθώ στους εγχώριους «μπάχαλους», που σπάνε καί βρωμίζουν τα πάντα. Σχεδόν πάω στοίχημα πως, αν κάποιος τους κατέβαζε τα βρακάκια, ίσως να διαπίστωνε πως κι αυτωνών …κάτι λείπει.
Έ, λοιπόν, τα ίδια σκατά (με τους προαναφερθέντες) είναι κι οι λεγάμενοι «περιβαλλοντικοί ακτιβιστές»! (Ονόματα να μάθουμε! Ονόματα! Κυρίως των πρωτεργατών τους. Καί θα καταλάβουμε πολλά.) Αλλά, μέγιστοι σκατιάρηδες είναι κυρίως το αόρατο ιερατείο από πίσω τους, που τους δίνει εντολές.
. . . . . . . . . . .
Ξέρετε κάτι;
Το ζήτημα δεν είναι μόνο το μίσος γιά την Τέχνη, καί ειδικά γιά την Ελληνική / Ελληνοπρεπή / Ελληνοβασισμένη Τέχνη.
Το ζήτημα είναι ότι, αρξαμένου του 21ου αιώνος μΧ, το μυαλό του ανθρώπου διατάσσεται να σταματήσει να λειτουργεί.
[Όχι δική μου έκφραση αυτή, αλλά της Λιλής Ζωγράφου, που -πολύ εύστοχα- περιέγραψε (στην περίφημη «Αντιγνώση») την περιρρέουσα ατμόσφαιρα των πρώτων μεταχριστιανικών αιώνων. Βλέπετε, πρόκειται γιά καθόλου καινούργια συνταγή «αυτών».
…Απλώς, γιά την Ιστορία: δεν συμφωνώ με το «διά ταύτα» του συγκεκριμένου βιβλίου, ωστόσο οι περισσότερες διαπιστώσεις του είναι σωστές.]
Παναπεί, ο σκοπός είναι να γίνουμε όλοι …Γκρέτες. (Μεταφορικώς καί …κυριολεκτικώς!!!… Ακόμη κι οι φανατικοί άντρες, σαν τον γράφοντα! ) Μόνον τότε θα είμαστε αρεστοί στη μανδάμ Εξουσία… ώστε να μπορέσει να μας ξεπαστρέψει με την ησυχία της, χωρίς να της φέρνουμε αντιρρήσεις.
Δηλαδή, η επίθεση κατά των έργων τέχνης δεν είναι μεμονωμένο φαινόμενο. Εντάσσεται σαφέστατα στα πλαίσια της όλης (κατευθυνόμενης) κακίας καί παράνοιας της εποχής μας:
- στο ότι δεν υπάρχουν μόνο δύο φύλα του ανθρώπου (αλλά καμιά πεντακοσαριά),
- στο ότι η παιδεραστία είναι οκ,
- στο ότι μόνον «οι ζωές των μαύρων έχουν σημασία» (αλήθεια, δεν είναι ρατσισμός αυτό; οι ναζί τί διαφορετικό έλεγαν κι έκαναν, δηλαδή; ),
- στο ότι τα Μαθηματικά πρέπει …να καταργηθούν, επειδή είναι δημιούργημα κυρίως λευκών, καί -επομένως- εφράζουν τη …»ρατσιστική λευκή φυλετική υπεροχή»,
- στο ότι πρέπει όλη η Αφροασία να μας κουβαληθεί εδώ· κι άμα εμάς δεν μας αρέσει, να πάμε εμείς αλλού,
- στο ότι κάποιοι (μή εκλεγμένοι από κανέναν) αυτοαναγορεύτηκαν σε …αρχηγούς της ανθρωπότητας …επειδή …έτσι,
- στο ότι η επιστήμη γλείφει πλέον τον κώλο της προπαγάνδας,
- στο ότι συστάθηκε πλέον (κυρίως ανά το Διαδίκτυο) μπατσαρία σκέψης / ιδεών / έκφρασης… κι όχι μόνο …θεσμοθετημένη («Χόαξιζ» καί λοιπές πορδές), αλλά καί άτυπη (όποιος δεν συμφωνεί 100% με τις ιδέες του τυχόντος πού ‘χει πληκτρολόγιο, πρέπει να συκοφαντηθεί καί να εξοντωθεί – παγίδα στην οποία έπεσαν καί πέφτουν διαρκώς καί άτομα κυρίως του εγχωρίου «πατριωτικού χώρου»),
- στο ότι οι διάφορες παρακρατικές αντίφες καί σκατίφες έφτασαν σε …πρακτική εφαρμογή τη μπάτσικη νοοτροπία, δέρνοντας μέχρις εξοντώσεως όποιον απλά τους φαίνεται ύποπτος (από κούρεμα, ντύσιμο, βλέμμα, κτλ κτλ) πως εναντιώνεται στις μαλακισμένες ιδεοληψίες τους,
- στο ότι «πρέπει» όλος ο κόσμος να φτωχύνει (με το στανιό) καί να επιστρέψει (παρομοίως) σε συνθήκες πρωτογονισμού των σπηλαίων…
…Άρα, σ’ έναν τέτοιο κόσμο, όπου το ανθρώπινο μυαλό διατάσσεται να σταματήσει να λειτουργεί, κι όπου το παρελθόν του ανθρώπου, η Ιστορία, σβήνεται από τους κρατούντες κι επανέρχεται στο μηδέν (ως μηδέποτε υπάρξασα)…
…Τί νόημα έχει η ύπαρξη έργων τέχνης;
[Καλά, εντάξει, θα ζωγραφίζουμε -όπως οι πρωτόγονοι- βόδια στα τοιχώματα των σπηλαίων, όπου θα ζούμε! lol!!!]
Ιδού, λοιπόν, πού ακριβώς αποσκοπεί ο «ακτιβισμός» αυτός, των ημερών μας: στην επιτάχυνση της αποβλακώσεως καί ζωοποιήσεως του ανθρώπου…
…Καθ’ ό, κάποιος άλλος πόρδος (δυστυχώς, δεν θυμάμαι ποιός) είπε (το ολόσωστο) :
«- …Κοντολογής, ‘κουλτούρα’ είναι όσα μπορούμε να κάνουμε εμείς, αλλά δεν μπορούν να κάνουν οι μαϊμούδες!»
. . . . . . . . . . .
Δεν έχω να πω άλλα.
Μόνο, συστήνω στους συγκεκριμένους «ακτιβιστές» να μην πετάνε σκατά σε πίνακες ζωγραφικής.
Αλλά στα μούτρα τους.
. . . . . . . . . . .
Υγ 1: Οφείλω, πάντως, να ομολογήσω ότι η αποβλάκωση / ζωοποίηση του ανθρώπου προχωράει πολύ καλά…
Υγ 2: Στην όλη επίθεση εναντίον των έργων τέχνης, ειδικά των αγαλμάτων, ενυπάρχει καί το μεταφυσικό στοιχείο. Δεν θα ξεκινήσω τη συζήτηση, όμως, διότι δεν θα τελειώσουμε ούτε του χρόνου!
Εν πάσει περιπτώσει, η δημιουργημένη μορφή μπορεί να είναι υπέρ, ή κατά του ανθρώπου… καί συστηματικώς απαξιώνονται / καταστρέφονται οι υπέρ.
«Αυτοί» τα ξέρουν άριστα αυτά τα κόλπα – το πώς, δηλαδή, θα κάνεις το Μάτριξ να σε βοηθήσει ή να σε θάψει, καί διά της Τέχνης. Εμείς τα ξεχάσαμε, δυστυχώς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου