¨ Κάποτε δεν είχαμε ψωμί και παπούτσια αλλά είχαμε αρχές και παιδεία
Μετά ήρθε το "ψωμί παιδεία ελευθερία" και τα χάσαμε όλα"
Μετά ήρθε το "ψωμί παιδεία ελευθερία" και τα χάσαμε όλα"
ΓΡΑΦΕΙ η Μαρία Μπαϊραχτάρη
Άναυδο έμεινε το πανελλήνιο από το βίντεο που κυκλοφορεί παρουσιάζοντας μαθητή να επιτίθεται σε καθηγήτρια του.
Μέσα στο πανελλήνιο φυσικά και πάρα πολλοί εκπαιδευτικοι.
Ξαφνικά ανακάλυψαν την Αμερική όλοι.
Υποκριτές και Φαρισαίοι χειριστου είδους.
Υποκριτές και Φαρισαίοι χειριστου είδους.
Από την πρώτη στιγμή που πήγαν τα παιδιά μου σχολείο έπεσα με τα μούτρα πάνω από τα βιβλία τους και αφαιρουσα ύλη
Έτσι, μόνη μου.
Επειδή ήμουν αποφασισμένη ότι δεν θα ανεχτώ να τους κάνουν πλύση εγκεφάλου μέσα από τα σχολικά βιβλία
Τους τα αντικαθιστουσα με την πραγματική γνώση κάθε φορά εξηγώντας τους γιατί είναι το βιβλίο λάθος
Έχω δώσει συγχαρητήρια κι έχω μαλώσει με δασκάλους γιατί έτσι έπρεπε σύμφωνα με το δικό μου αξιακο σύστημα.
Έτσι, μόνη μου.
Επειδή ήμουν αποφασισμένη ότι δεν θα ανεχτώ να τους κάνουν πλύση εγκεφάλου μέσα από τα σχολικά βιβλία
Τους τα αντικαθιστουσα με την πραγματική γνώση κάθε φορά εξηγώντας τους γιατί είναι το βιβλίο λάθος
Έχω δώσει συγχαρητήρια κι έχω μαλώσει με δασκάλους γιατί έτσι έπρεπε σύμφωνα με το δικό μου αξιακο σύστημα.
Ολοι αυτοί οι εκπαιδευτικοι και οι γονείς που έχουν πέσει από τα ροζ συννεφάκια τους που ήταν ως τώρα;
Ποια η οργανωμένη αντίδραση των εκπαιδευτικών τόσα χρόνια απέναντι στην σαβούρα του υπουργείου που γεμίζει τα κεφάλια των παιδιών μας;
Εκτός από κάποτε κάποιους θεολόγους που είχαν διαμαρτυρηθει για το μάθημα των θρησκευτικών, που είναι οι υπόλοιποι;
Ποιος αντέδρασε από τους ιστορικούς για την εκσυγχρονισμενη ιστορία που διδάσκονται τα παιδιά μας;
Ποιος αντέδρασε από τους φιλολόγους για την πατσαβουροποίηση της γλώσσας μας και για την μείωση της ύλης των αρχαίων ελληνικών και την εξαφάνιση των λατινικών;
Ποιος σύλλογος διδασκόντων αντέδρασε για την κατάργηση της αριστείας;
Για τον εκκλησιασμό και την πρωινή προσευχή;
Για την έπαρση της σημαίας;
Που είναι όλα αυτά που παράγουν ανθρώπους κι όχι χαμένα πλάσματα μέσα σε μια σάπια κοινωνία;
Που είναι ο φορέας των εκπαιδευτικών να αντιδράσει για την επιτροπή που σύστησε ο ΣΥΡΙΖΑ εξαιτίας της πατσαβούρας της λίμνης που σε συνεργασία με τους βόρειους γύφτους ελέγχουν κι εγκρίνουν την διδακτέα ύλη στα βιβλία της ιστορίας μας;
Ποιος έχει αντιδράσει στην ύπαρξη εδώ και χρόνια κατά του εγκληματικού εναντίον του Ελληνισμού ΕΛΙΑΜΕΠ;
Αλήθεια, στα συνδικαλιστικα τους όργανα τι ακριβώς εκλέγεται;
Ποια η οργανωμένη αντίδραση των εκπαιδευτικών τόσα χρόνια απέναντι στην σαβούρα του υπουργείου που γεμίζει τα κεφάλια των παιδιών μας;
Εκτός από κάποτε κάποιους θεολόγους που είχαν διαμαρτυρηθει για το μάθημα των θρησκευτικών, που είναι οι υπόλοιποι;
Ποιος αντέδρασε από τους ιστορικούς για την εκσυγχρονισμενη ιστορία που διδάσκονται τα παιδιά μας;
Ποιος αντέδρασε από τους φιλολόγους για την πατσαβουροποίηση της γλώσσας μας και για την μείωση της ύλης των αρχαίων ελληνικών και την εξαφάνιση των λατινικών;
Ποιος σύλλογος διδασκόντων αντέδρασε για την κατάργηση της αριστείας;
Για τον εκκλησιασμό και την πρωινή προσευχή;
Για την έπαρση της σημαίας;
Που είναι όλα αυτά που παράγουν ανθρώπους κι όχι χαμένα πλάσματα μέσα σε μια σάπια κοινωνία;
Που είναι ο φορέας των εκπαιδευτικών να αντιδράσει για την επιτροπή που σύστησε ο ΣΥΡΙΖΑ εξαιτίας της πατσαβούρας της λίμνης που σε συνεργασία με τους βόρειους γύφτους ελέγχουν κι εγκρίνουν την διδακτέα ύλη στα βιβλία της ιστορίας μας;
Ποιος έχει αντιδράσει στην ύπαρξη εδώ και χρόνια κατά του εγκληματικού εναντίον του Ελληνισμού ΕΛΙΑΜΕΠ;
Αλήθεια, στα συνδικαλιστικα τους όργανα τι ακριβώς εκλέγεται;
Εκτός από εξαιρέσεις, μεταξύ αυτών και φίλων εκπαιδευτικών, που ακόμα κρατάνε ψηλά το λειτουργημα της παιδείας, οι περισσότεροι έχουν παραιτηθεί, έχουν πέσει σε ύπνο βαθύ κι εχουν δεχτει αδιαμαρτυρητα όλα όσα συμβαίνουν μέσα στα σχολεία με εντολές του υπουργείου.
Όχι δεν ανακαλύψαμε τώρα την Αμερική.
Μας έχει αλώσει εδώ και χρόνια η δυτικιζουσα νοοτροπία.
Μας έχει αλώσει εδώ και χρόνια η δυτικιζουσα νοοτροπία.
Αν δεν κατανοηθεί ότι για να παραχθούν Άνθρωποι πρέπει να παραχθούν Έλληνες θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε κατά διαόλου.
Όσο κι αν ακούγεται εγωιστικό είναι αληθές ότι μόνο μέσω της ελληνορθοδοξης παιδείας υπάρχει ελπίδα να παραχθούν άνθρωποι.
Όσο κι αν ακούγεται εγωιστικό είναι αληθές ότι μόνο μέσω της ελληνορθοδοξης παιδείας υπάρχει ελπίδα να παραχθούν άνθρωποι.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και καλά θα κάνουμε να το εμπεδώσουμε.
Ευχαριστώ το Θεό για τους λίγους που ακόμα υπάρχουν κι ενδιαφέρονται για την Ελλάδα και κατ' επεκτασιν για τα Ελληνόπουλα
Ζω το παράδοξο καθηγητές των καλλιτεχνικων και της μουσικής να βρίσκουν τρόπο να μεταλαμπαδευσουν αξίες και φιλόλογο να έχει κάνει τα παιδιά μου να μισούν τον Όμηρο.
Ευχαριστώ το Θεό για τους λίγους που ακόμα υπάρχουν κι ενδιαφέρονται για την Ελλάδα και κατ' επεκτασιν για τα Ελληνόπουλα
Ζω το παράδοξο καθηγητές των καλλιτεχνικων και της μουσικής να βρίσκουν τρόπο να μεταλαμπαδευσουν αξίες και φιλόλογο να έχει κάνει τα παιδιά μου να μισούν τον Όμηρο.
Όλα αυτά λειτουργούν αθροιστικά στο σύνολο και δημιουργούν καταστάσεις σαν αυτήν που καμαρωσαμε όλοι στο βίντεο.
Κάποτε δεν είχαμε ψωμί και παπούτσια αλλά είχαμε αρχές και παιδεία
Μετά ήρθε το "ψωμί παιδεία ελευθερία" και τα χάσαμε όλα. Περαστικά μας!!
Μετά ήρθε το "ψωμί παιδεία ελευθερία" και τα χάσαμε όλα. Περαστικά μας!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου