ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2021

ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ,ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ;;;;;;

 


Είμαι αγρότης στο Wyoming, μου παίρνει η τράπεζα την γη. Διαμαρτύρομαι? είμαι φασίστας!!!
Είμαι μικροβιοτέχνης στο Kentucky, διαμαρτύρομαι για το χωρίς δασμούς εμπόριο που μ'αφήνει εκτεθειμένο στις αδηφάγες ορέξεις των πολυεθνικών? Διαμαρτύρομαι? είμαι φασίστας!!!
Είμαι εργάτης στην αυτοκινητοβιομηχανία του Detroit. Χάνω την δουλειά μου γιατί το εργοστάσιο μεταφέρεται στο Mexico. Διαμαρτύρομαι? είμαι φασίστας!!!
Είμαι κάτοικος του LA, οι γειτονιές που επιτρέπεται να μετακομίσω είναι ολοένα και λιγότερες και πιο ακριβές. Γιατί εκεί που με παίρνει οικονομικά να μείνω γίνεται της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το σιδηρούν κιγκλίδωμα. Διαμαρτύρομαι? είμαι φασίστας!!!
Μένω στην Texas κι ακούω ακόμα country μουσική και όχι Beyonce καιδενξερωτιαλλοσκουπιδι. Ντύνομαι σαν redneck? Είμαι φασίστας!!!
Οδηγώ Harley Davidson και μένω στο Milwaukee. Φοράω μπαντάνα στο κεφάλι αλλά όχι κράνος. Στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας έχω την Αμερικάνικη σημαία κι έχω πάνω καναδυό κονκάρδες με την σημαία του Νότου. Είμαι φασίστας!!!
Είμαι φοιτητής στην Μασσαχουσέτη και εξανίσταμαι γιατί ο Όμηρος και ο Σέξπηρ αποβλήθηκαν διά παντός από το εκπαιδευτικό μας σύστημα, κατηγορούμενοι για σεξισμό. Είμαι φασίστας!!!
Είμαι straight σεξουαλικά στην Νέα Υόρκη και διαμαρτύρομαι για την υιοθεσία παιδιών από gay γονείς? Είμαι φασίστας!!!
Είμαι κάτοικος της Pensylvania και εξοργίζομαι με την (αποδεδειγμένη) κλοπή που έγινε στις εκλογές στην πολιτεία μου. Δεν είμαι καν οπαδός του Τραμπ. Απλά ένας πολίτης που ανησυχεί για την γαμημένη δημοκρατία. Είμαι φασίστας!!!
Είμαι κάτοικος του Tenesse κι εκεί που πετάω φελλούς και περιμένω να ωριμάσει το ουίσκι, ακούγοντας John Lee Hooker και Nina Simon μαθαίνω για τον μετανθρωπισμό και την τεχνοδικτατορία των nerds που μας ετοιμάζει η ΝΤΠ και τρελαίνομαι. Είμαι φασίστας!!!
Ανοίγω και την τηλεόραση και βλέπω κάποιον που μου μοιάζει. Και βλέπω banner από κάτω που λέει: Αρνητής του ιού, συνωμοσιολόγος, ψεκασμένος, ακροδεξιός και ΦΑΣΙΣΤΑΣ...(δηλαδή ψηφοφόρος του Τραμπ)
Αν αυτό δεν οδηγεί σε αυτοεκπληρούμενη προφητεία ΝΑΙ εγώ είμαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: