διαβάζοντας αλλιώς
..ώρα να την πέσουμε ;;
..φύσα αγέρι,
φύσα αγέρι του βουνού !!
Παλαιός
Λείπουν ..λείπουν ..μα ποιοί στον διάλο λείπουν ;;
Μπά δεν μπορεί, είχανε κουραστεί απ’ το περίμενε, βλέπετε στην πόρτα, τους είχαν δέκα τόσα χρόνια, όλους αυτούς «τους λεχρίτες», να τους έχουν πρήξει τα ούμπαλα ..έτσι κι αυτοί το είχανε ρίξει στον ύπνο ;; και δεν πήραν χαμπάρι ότι οι άλλοι ..φύγανε μεν ..αλλά ..ξαναγύρισαν ;;
Τι ακόμα να το καταλάβετε ;;
Οι Θηβαίοι μανάριαμ’, οι Θηβαίοι !! ..αλλά που στο διάλο είναι εδαύτοι ;;
Οι Θηβαίοι είναι απόντες από τον Τρωϊκό ..λαμόγια οι τύποι ;; ..συμμετέχουν ΜΟΝΟ άλλοι Βοιωτοί !! ..ούϊ !!
Ρε δεν πάει καλά ο «μπάρμπας», κουλουβάχατα τα ‘χει κάνει ..φαίνεται ότι ο μπάφος πήγαινε σύννεφο ..αλλιώς δεν εξηγείται το πράγμα !! ..ή μήπως ;;
Λέω κι εγώ τώρα και κάμμια μαλακία ..έτσι για να περνάει η ώρα ρε παιδίμ’ !!
Όμως για να δούμε τι μας λέει «ο μπάρμπας» :
Ιλιάς Α’ 364-375
Τὴν δὲ βαρὺ στενάχων προσέφη πόδας ὠκὺς Ἀχιλλεύς·
«Οἶσθα· τί ἤ τοι ταῦτα ἰδυίῃ πάντ’ ἀγορεύω; 365
ᾠχόμεθ’ ἐς Θήβην ἱερὴν πόλιν Ἠετίωνος,
τὴν δὲ διεπράθομέν τε καὶ ἤγομεν ἐνθάδε πάντα·
καὶ τὰ μὲν εὖ δάσσαντο μετὰ σφίσιν υἷες Ἀχαιῶν,
ἐκ δ’ ἕλον Ἀτρεΐδῃ Χρυσηΐδα καλλιπάρῃον.
Χρύσης δ’ αὖθ’ ἱερεὺς ἑκατηβόλου Ἀπόλλωνος 370
ἦλθε θοὰς ἐπὶ νῆας Ἀχαιῶν χαλκοχιτώνων
λυσόμενός τε θύγατρα φέρων τ’ ἀπερείσι’ ἄποινα,
στέμματ’ ἔχων ἐν χερσὶν ἑκηβόλου Ἀπόλλωνος
χρυσέῳ ἀνὰ σκήπτρῳ, καὶ λίσσετο πάντας Ἀχαιούς,
Ἀτρεΐδα δὲ μάλιστα δύω κοσμήτορε λαῶν. 375
Και καλά ρε ‘σείς ..εκεί δίπλα στην Θήβα δεν κωλοβαρούσαν δέκα τόσα χρόνια ;; ..έπρεπε να πάνε στην Τροία για να θυμηθούν να ξαναγυρίσουν πίσω να «γαμήσουν» την Θήβα, την πόλη του Ηετίωνος ;; ..για μήπως ;; ..καλά εντάξει !! ..ας τ’ αφήσουμε αυτό γι αργότερα .. μην σας πέσουν όλα μονοκοπανιάς και βαρυστομαχιάσετε, ή έχουμε και τίποτις εγκεφαλικά, και τρέχουμε !! ..βλέπετε ρε Ζά ;; ..εγώ πάντα σας προσέχω κι ας νομίζετε αλλιώς !!
Και ωραία ..ίσιωμα δεν είναι η Θήβα ρε λεβέντες ;; ..τι έπαθε αυτός (ο Αχιλλέας ντέ ..κι αυτός στους μπάφους το είχε ρίξει ;;) και την βλέπει «μυτερή» ;;
[[ιερό = εξέχον, μυτερό]]
Γιατί το «ιερό» δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με αυτό που μας πέρασαν οι θρησκοχλέμπουρες, αλλά σημαίνει λοφώδες, μυτερό (πως το είπαμε ;; ..δεν την «γάμησαν» απλώς ..αλλά την ξέσκισαν κυριολεκτικά ..την Γλώσσα !!) ..έεε ανοίξτε και μόνοι σας κάνα λεξικό να ξεστραβωθείτε ..και μην ανησυχείτε δεν θα το μαρτυρήσω ..χα χά !!
**
διαβάζοντας αλλιώς
τα κουλουβάχατα (;;) του Ομήρου
Κωλοβαρώντας μαζευόντουσαν, μας λένε, δέκα τόσα χρόνια, εκεί στην Αυλίδα, και περιμένανε να φυσήξει, για να περάσουν απέναντι (;;) ένα τσιγάρο δρόμο, αλλά με τίποτε δεν ‘θέλαν να το πάρουν ποδαράτα ..ρε δεν μπορεί, μπας και είχαμε πολύ μπουνταλάδες προγόνους ;; ..έεε λίγο χωρατό δεν βλάπτει !!
Ιλιάς Β’ 301-315
εὖ γὰρ δὴ τόδε ἴδμεν ἐνὶ φρεσίν, ἐστὲ δὲ πάντες
μάρτυροι, οὓς μὴ κῆρες ἔβαν θανάτοιο φέρουσαι·
χθιζά τε καὶ πρωΐζ’ ὅτ’ ἐς Αὐλίδα νῆες Ἀχαιῶν
ἠγερέθοντο κακὰ Πριάμῳ καὶ Τρωσὶ φέρουσαι,
ἡμεῖς δ’ ἀμφὶ περὶ κρήνην ἱεροὺς κατὰ βωμοὺς 305
ἕρδομεν ἀθανάτοισι τεληέσσας ἑκατόμβας
καλῇ ὑπὸ πλατανίστῳ ὅθεν ῥέεν ἀγλαὸν ὕδωρ·
ἔνθ’ ἐφάνη μέγα σῆμα· δράκων ἐπὶ νῶτα δαφοινὸς
σμερδαλέος, τόν ῥ’ αὐτὸς Ὀλύμπιος ἧκε φόως δέ,
βωμοῦ ὑπαΐξας πρός ῥα πλατάνιστον ὄρουσεν. 310
ἔνθα δ’ ἔσαν στρουθοῖο νεοσσοί, νήπια τέκνα,
ὄζῳ ἐπ’ ἀκροτάτῳ πετάλοις ὑποπεπτηῶτες
ὀκτώ, ἀτὰρ μήτηρ ἐνάτη ἦν ἣ τέκε τέκνα·
ἔνθ’ ὅ γε τοὺς ἐλεεινὰ κατήσθιε τετριγῶτας·
μήτηρ δ’ ἀμφεποτᾶτο ὀδυρομένη φίλα τέκνα· 315
Η αναφορά πάντα γίνεται, εκτός των επιμέρους ονομασιών, με το γενικό Αχαιοί, Αργείοι, Δαναοί (αυτά αναφέρονται εκατοντάδες φορές μέσα στις διάφορες ραψωδίες) ..αλλά να πάρτε κι άλλο ένα (παρακάτω)
Ιλιάς Β’ 526-530
Βοιωτῶν δ’ ἔμπλην ἐπ’ ἀριστερὰ θωρήσσοντο.
Λοκρῶν δ’ ἡγεμόνευεν Ὀϊλῆος ταχὺς Αἴας
μείων, οὔ τι τόσος γε ὅσος Τελαμώνιος Αἴας
ἀλλὰ πολὺ μείων· ὀλίγος μὲν ἔην λινοθώρηξ,
ἐγχείῃ δ’ ἐκέκαστο Πανέλληνας καὶ Ἀχαιούς· 530
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς έλεγε ο Όμηρος, αλλά οι διάφοροι κοπριτάδες, τοτεινοί και σημερινοί, θέλουν να μας πείσουν ότι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι κάναν ..την πάπια !! ..και η αποποίηση πήγαινε σύννεφο, κανείς δεν ήθελε να λουστεί τον μουντζούρη «απάγετε ρε από ‘δώ χάμου, που θα σας φορτωθώ» ..και τελικά αφού κανείς δεν τους ήθελε στην πόρτα του, κατέληξαν εκεί στο κουνουποχώρι – να ‘χουν και κάτι να τσιμπολογάνε για να περνάει η ώρα βρέ παιδίμ’ !!, ..περιμένοντας πότε επιτέλους ο Αίολος θα ξιουμνήσει, και θα βάλει μπρός τα φυσερά του και θ’ αρχίσει να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει .. Φού και φού και θα σηκωθεί τ’ αγέρι !! ..βλέπετε ούτε κι ο Μενέβγαλος βιαζόταν !! ..περίμενε κι αυτός να περάσουν, τουλάχιστον όλοι οι Τρώες, ένα χέρι την Ελενίτσα, οπότε μετά μην έχοντας τίποτε καινούργιο να δοκιμάσει, ίσως και ν’ αποφάσιζε να γυρίσει μόνη της, στο παλιό κονάκι, ίσως και να λαχταρούσε να ξαναδεί τα παιδόπουλά της ..έεε και να ‘χει να ρίξει και καμμιά γυροβολιά και στα Ελληνικά λημέρια, διηγούμενη μεταφέροντας τον πόνο της, που κανείς δεν ξεκούνησε γρήγορα να την σώσει, αφήνοντας την μόνη ..να πονάει -τόσον κόσμο είχε να εξυπηρετήσει- όσο κι αν της άρεσε και τα ‘θελε ο κώλος της !!
Τα κουλουβάχατα (;;) του Ομήρου
Τελικά ο Όμηρος αποφάσισε να μας τα κάνει τσουρέκια, κι έβαλε ‘μπρός (θέλανε δεν θέλανε) να τους περάσει απέναντι (;;) κι άρχισε να μας απαριθμεί πόσοι και ποιοί θα σφαζόντουσαν, για την τιμή του Μενέβγαλου, και το μουνί της Ελενίτσας ..άσχετα αν μέχρι να φτάσουν τα βυζιά της θα είχαν αγγίξει πάτωμα ..και θα ήταν χρήσιμα μόνο για σφουγγάρισμα!!
Ιλιάς Β’ – Νεών κατάλογος
1. Ο Όμηρος αρχίζει την παράθεση ..από την ΒΟΙΩΤΙΑ – όχι από την ΦΘΙΑ, την ΣΠΑΡΤΗ ή τις ΜΥΚΗΝΕΣ, ποιός ο λόγος για κάτι τέτοιο ;;
Έεε, θα μου πείτε ότι ξεκινάει από την Βοιωτία επειδή εκεί κωλοβαρούσαν 10 τόσα χρόνια ..αλλά κι αυτός ο βλογημένος δεν μας αφήκε και κάνα χάρτη, να βλέπουμε πως ήταν στα χρόνια του το Γελαδιστάνικο λιμέρι ..πάντως εμείς ξέρουμε (σίγουροι πάντως δεν είμαστε – βλέπετε τα Ζά δεν το ΄χουν και πολύ το γεωγραφικό) πως είναι το σημερινό ..έεε είπαμε υποθέτουμε !!
Καλού-κακού λοιπόν πάρτε κι ένα σημερινό χάρτη της Γελαδικής.
Για τον καιρό του «μπάρμπα» δεν ξέρουμε το τοπογραφικό ..το ψάχνουμε !!
2. Και ενώ φαίνεται ν’ ακολουθεί Γεωγραφικό προσδιορισμό (σύμφωνα πάντα με τα σημερινά δεδομένα βεβαίως-βεβαίως), ξαφνικά στην μέση της παράθεσης χάνει την μπάλα, πετάγεται από εδώ κι από ‘κεί, και δεν μπορεί να κρατήσει μιά τάξη, και τα κάνει όλα κουλουβάχατα !!;;
Πάρτε από το el.wikipedia, μια μεταφορά που υπέθεσαν μερικοί, στο σημερινό Γελαδιστάνικο τοπίο, των όσων παραθέτει ο «μπάρμπας», καθώς θεώρησαν ότι όσα αναφέρει ο «Όμηρος» εκτυλίσσονται στο γνωστό τοπίο της Γελαδικής.
2α. ξεκινάει με τους
- Βοιωτούς Β-494, και συνεχίζει με
- τους Φωκαείς Β-517,
- τους Λοκρούς Β-527,
- τους Ευβοείς Β-535,
- τους Αθηναίους Β-546,
- τους Σαλαμίνιους Β-557,
- τους Αργείους του Διομήδη Β-562 και μόνο τότε φτάνει
- στους Μυκηναίους Β-569, μετά περνάει
- στους Λακεδαιμόνιους Β-581,
- στους Πυλίους Β-591,
- τους Αρκάδες Β-603,
- τους Ηλείους Β-615, ακολουθεί
- το Δουλίχι Β-625 και οι Εχινάδες,
- η Ιθάκη Β-631,
- η Αιτωλία Β-638
2β. και νάτος, ξαφνικά τσούπ πετιέται
- στην Κρήτη Β-645, ακολουθεί
- η Ρόδος Β-654,
- η Σύμη Β-671,
- η Νίσυρος Β-676,
- η Κάρπαθος, Κάσος,
- Κώς Β-676
2γ. και ξαφνικά βαράει μπιέλα, παθαίνει το δεύτερο εγκεφαλικό και γυρίζει
- στην Θεσσαλία Β-679,
- Φθία Β-683,
- Πτελεός Β-710,
- Φεράς-Ιωλκός Β-711,
- Μηθώνη Β-716,
- Τρίκη-Οιχαλία Β-730,
- Ορμένιο Β-734,
- Πήλιο-Φήρα Β-743,
- Κύφος Β-748,
- Ενιήνες-Περαιβοί Β-749.
3. Ρε ‘σείς ..πόσο λογική σας φαίνεται η παράθεση αυτή ;; Είναι ο Όμηρος ανίκανος να τηρήσει μιά τάξη, ή κάτι άλλο συμβαίνει ;;
4. Μήπως κάποιοι ανακατέψανε την παράθεση του Ομήρου ;; ..καλά εντάξει ..οι Μεγαριώτες σκούζανε, ότι τους φάγανε οι Αθηναίοι, αλλά λέτε μόνο αυτό να φταίει ;;
5. Μήπως .. μήπως ;; ..για δείτε το παρέα με την προηγούμενη ανάρτηση !!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου