[Μέρος Β΄]
Η ρίζα ΧΡ (σβάστικα-Πήγασος) του πυρός και ο ΧοΡός των ενεργειακών ΧειΡισμών…
Ο χορός των δερβίσηδων όπως όλοι οι κυκλικοί χοροί είναι αριστερόστροφος με τα χέρια ανοικτά και την δεξιά παλάμη στραμμένη στον ουρανό, ώστε να υποδέχεται ενεργητικά την ενέργεια και να την κατευθύνει προς την γη με την αριστερή παλάμη στραμμένη προς τα κάτω. Αντίθετα συμβαίνει στην ακινησία. Τότε η υγιής ροή επιτυγχάνεται με την αριστερή παλάμη στραμμένη στον ουρανό και την δεξιά στην γη.
Το γιατί συμβαίνει να είναι αυτή η υγιής ροή της ενέργειας δεν είναι καθόλου εύκολο να απαντηθεί, καθώς η αιτία βρίσκεται στην εγκατεστημένη ροή του αιθέρα που εξακολουθεί να παραμένει άγνωστος μη παρατηρήσιμος στην επιστήμη μας, αφού αφορά την συμμετοχή της συνείδησης στα παρατηρήσιμα. Έτσι δεν μπορεί ακόμη να εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο τα αυτοκίνητα που κινούνται σε δεξιά κυκλική πορεία καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα από ότι σε αριστερή, παρότι διανύουν την ίδια απόσταση !!! Μάλιστα μαθαίνω πως οι προγραμματιστές στις εταιρείες μεταφορών έχουν αρχίσει και το βάζουν σαν παράμετρο στις διαδρομές για να εξοικονομούν καύσιμα πιστεύοντας πως οι αριστερές στροφές είναι πιο χρονοβόρες εξαιτίας της εγκατεστημένης κίνησης στην δεξιά πλευρά των δρόμων.
Το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο περίπλοκο όταν αρχίσεις να συνδυάζεις τα είδη των σκέψεων με τις στάσεις που υιοθετούν τα χέρια και οι βολβοί των ματιών, οπότε σιγά-σιγά εννοείς πως η σκέψη είναι ο αιθέρας και εσύ ο χειρονόμος-πεταλωτής…
Η σοφή ανατολή έχει διαφυλάξει το αλφάβητο με τις υγιείς «μούντρες» - (μήτρες)- στάσεις των χεριών αλλά και ολόκληρου του σώματος που κατευθύνουν τον αιθέρα της σκέψης, στην ιερή θεατρική της παράδοση. Παρόμοια εικάζεται ότι το ρουνικό αλφάβητο είναι μια παρόμοια καταγραφή "στάσεων" για την υποδοχή και διαχείριση της ενέργειας. Συνδυάζοντας την προφανή σχέση που υφίσταται μεταξύ της ομιλίας και της κίνησης. Κάτι που έχει υποπέσει πλέον στην αντίληψη των νευροφυσιολόγων, οι οποίοι αναζητούν να φωτίσουν το όλο θέμα καταφεύγοντας όμως στο γενετικό κώδικα. Αντί να παρατηρήσουν όπως οι ευαίσθητοι αρχαίοι λαοί την φυλλοδιάταξη του φυτικού βασιλείου, η "τέχνη του διαισθητικού κλαδέματος" (βλ. τον πεταλισμό των πληροφοριών του φωτός) ή την κινησιολογία των ζώων σε σχέση με την παραγωγή των επιθετικών επινεφρινών. Δημιουργώντας το αντίστοιχο φιλοσοφικό αυτογνωσιακό υπόβαθρο, όπως γινόταν με την μελέτη των ζωικών κινήσεων ως είδη πολεμικών τεχνών στους ναούς ή την κίνηση στην καλλιγραφία-ξιφασκία των ιερέων Σαολίν…
Η σχετική μελέτη είναι ανέφικτη στον υλιστικό δυτικό πολιτισμό μας που δεν καλλιεργεί πλέον την «παιδεία» της αυτοπαρατήρησης. Έτσι οι μόνες σχετικές μελέτες προέρχονται από την ανακριτική τέχνη. Με τους ανακριτές στο ανατολικό μπλόκ να διαπιστώνουν το αν κάποιος λέγει αλήθεια η ψεύδεται παρατηρώντας απλά την θέση των ματιών. Εφόσον όταν ανακαλείς γεγονότα από την μνήμη οι βολβοί των ματιών στρέφονται επάνω αριστερά ενώ όταν αυτοσχεδιάζεις-ψεύδεσαι στρέφονται δεξιά…
Βέβαια όταν το έμαθαν αυτό οι ανακρινόμενοι υιοθέτησαν το σταθερό κοίταγμα στο μέτωπο του ανακριτή οπότε ακύρωσαν αυτό το εργαλείο. Έτσι τώρα οι ανακριτές βασίζονται στην ελάχιστη διαστολή της ίριδας που λαμβάνει χώρα όταν ο πανούργος εγκέφαλος ψεύδεται…
Στην εικόνα οι χειρονομίες, δηλ. ο Πήγασος της σβάστικας, πηγής των άσων ή κοσμικών στοιχείων
Ο χορός των δερβίσηδων όπως όλοι οι κυκλικοί χοροί είναι αριστερόστροφος με τα χέρια ανοικτά και την δεξιά παλάμη στραμμένη στον ουρανό, ώστε να υποδέχεται ενεργητικά την ενέργεια και να την κατευθύνει προς την γη με την αριστερή παλάμη στραμμένη προς τα κάτω. Αντίθετα συμβαίνει στην ακινησία. Τότε η υγιής ροή επιτυγχάνεται με την αριστερή παλάμη στραμμένη στον ουρανό και την δεξιά στην γη.
Το γιατί συμβαίνει να είναι αυτή η υγιής ροή της ενέργειας δεν είναι καθόλου εύκολο να απαντηθεί, καθώς η αιτία βρίσκεται στην εγκατεστημένη ροή του αιθέρα που εξακολουθεί να παραμένει άγνωστος μη παρατηρήσιμος στην επιστήμη μας, αφού αφορά την συμμετοχή της συνείδησης στα παρατηρήσιμα. Έτσι δεν μπορεί ακόμη να εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο τα αυτοκίνητα που κινούνται σε δεξιά κυκλική πορεία καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα από ότι σε αριστερή, παρότι διανύουν την ίδια απόσταση !!! Μάλιστα μαθαίνω πως οι προγραμματιστές στις εταιρείες μεταφορών έχουν αρχίσει και το βάζουν σαν παράμετρο στις διαδρομές για να εξοικονομούν καύσιμα πιστεύοντας πως οι αριστερές στροφές είναι πιο χρονοβόρες εξαιτίας της εγκατεστημένης κίνησης στην δεξιά πλευρά των δρόμων.
Το πρόβλημα γίνεται ακόμα πιο περίπλοκο όταν αρχίσεις να συνδυάζεις τα είδη των σκέψεων με τις στάσεις που υιοθετούν τα χέρια και οι βολβοί των ματιών, οπότε σιγά-σιγά εννοείς πως η σκέψη είναι ο αιθέρας και εσύ ο χειρονόμος-πεταλωτής…
Η σοφή ανατολή έχει διαφυλάξει το αλφάβητο με τις υγιείς «μούντρες» - (μήτρες)- στάσεις των χεριών αλλά και ολόκληρου του σώματος που κατευθύνουν τον αιθέρα της σκέψης, στην ιερή θεατρική της παράδοση. Παρόμοια εικάζεται ότι το ρουνικό αλφάβητο είναι μια παρόμοια καταγραφή "στάσεων" για την υποδοχή και διαχείριση της ενέργειας. Συνδυάζοντας την προφανή σχέση που υφίσταται μεταξύ της ομιλίας και της κίνησης. Κάτι που έχει υποπέσει πλέον στην αντίληψη των νευροφυσιολόγων, οι οποίοι αναζητούν να φωτίσουν το όλο θέμα καταφεύγοντας όμως στο γενετικό κώδικα. Αντί να παρατηρήσουν όπως οι ευαίσθητοι αρχαίοι λαοί την φυλλοδιάταξη του φυτικού βασιλείου, η "τέχνη του διαισθητικού κλαδέματος" (βλ. τον πεταλισμό των πληροφοριών του φωτός) ή την κινησιολογία των ζώων σε σχέση με την παραγωγή των επιθετικών επινεφρινών. Δημιουργώντας το αντίστοιχο φιλοσοφικό αυτογνωσιακό υπόβαθρο, όπως γινόταν με την μελέτη των ζωικών κινήσεων ως είδη πολεμικών τεχνών στους ναούς ή την κίνηση στην καλλιγραφία-ξιφασκία των ιερέων Σαολίν…
Η σχετική μελέτη είναι ανέφικτη στον υλιστικό δυτικό πολιτισμό μας που δεν καλλιεργεί πλέον την «παιδεία» της αυτοπαρατήρησης. Έτσι οι μόνες σχετικές μελέτες προέρχονται από την ανακριτική τέχνη. Με τους ανακριτές στο ανατολικό μπλόκ να διαπιστώνουν το αν κάποιος λέγει αλήθεια η ψεύδεται παρατηρώντας απλά την θέση των ματιών. Εφόσον όταν ανακαλείς γεγονότα από την μνήμη οι βολβοί των ματιών στρέφονται επάνω αριστερά ενώ όταν αυτοσχεδιάζεις-ψεύδεσαι στρέφονται δεξιά…
Βέβαια όταν το έμαθαν αυτό οι ανακρινόμενοι υιοθέτησαν το σταθερό κοίταγμα στο μέτωπο του ανακριτή οπότε ακύρωσαν αυτό το εργαλείο. Έτσι τώρα οι ανακριτές βασίζονται στην ελάχιστη διαστολή της ίριδας που λαμβάνει χώρα όταν ο πανούργος εγκέφαλος ψεύδεται…
Στην εικόνα οι χειρονομίες, δηλ. ο Πήγασος της σβάστικας, πηγής των άσων ή κοσμικών στοιχείων
Αυτές οι ονειρικές μελέτες επάνω στην φύση των Ιδαίων δακτύλων ή αιθερικών παλμών (tattwas) προοδεύουν πολύ δύσκολα ταυτόχρονα με την αναπτυσσόμενη συνείδηση.
ΟΙ θορυβοποιοί Κουρήτες δάκτυλοι είναι λοιπόν τα μέτρα των (επαναστατημένων) στοιχείων που ανακλώντας την ταραγμένη επιθυμητική μας σκέψη δεν έχουν σταθερό πλήθος, συνιστώντας το αδιαμόρφωτο σώμα της συναισθηματικής νοημοσύνης μας. (βλ. εικόνα)
Όσοι κατορθώνουν να αντικρίσουν τα χέρια τους, (Διόσκουρους) στον ύπνο τους. Εννοούν τον Ηρακλή, ως την ταραγμένη λογική τους βούληση (επιθυμία), εγκατεστημένη στον αστρικό τρίτο οφθαλμό. Να μάχεται με το φαινόμενο της δακτυλικής Ύδρας των αιθερικών παλμών. Έως ότου ανακτώντας τον επιθυμητικό έλεγχο αποκτήσουμε την κανονική πεντάλφα ενός υπάκουου ουράνιου άρματος για να ταξιδέψουμε στην μέγιστη πραγματικότητα των θείων ιδεών...
Οι «μούντρες»-μήτρες- είναι δηλ. η αιθερική αλφάβητος των Κουρητών Δακτύλων μας που αποτυπώνουν στον παλμό της παλάμης μας, μια συγκεκριμένη βουλητική σφραγίδα ώστε να υπάρξει έλεγχος της ενέργειας που υποδέχεται το άρμα της μορφής μας…
Έτσι στο σημερινό άρθρο εξετάζουμε την βασική μούντρα του διαλογισμού του κύκλου που σχηματίζει ο αντίχειρας με τον δείκτη. Όπου ο Ηρακλής ή αντίχειρας ερχόμενος σε επαφή με τον κήρυκα Λίχα ή λιχανό ( δείκτη) διαλύει την απτή μορφή …
Η μαγική «μούντρα» περιγράφεται αναλυτικά στην τραγωδία Τραχίνες του Σοφοκλή.
Το έργο διαδραματίζεται στην Τραχίνα, όπου η ερωτευμένη Δηιάνειρα περιμένει με αγωνία τον Ηρακλή μαζί με τον γιό τους, τον Ύλλο (η ύλη) σύζυγο της Ιόλης (η ιώδης ενέργεια που την περιβάλλει). Και ενώ αρχικά ο κήρυκας Λίχας της αναγγέλει την επιστροφή του συζύγου της, πληροφορείται στη συνέχεια ότι ο άντρας της φέρνει μαζί του και την όμορφη Ιόλη. Μέσα στην απελπισία της, η Δηιάνειρα (το μορφικό πρότυπο) σκέφτεται το αίμα που της είχε δώσει ο Κένταυρος Νέσσος (νήθω=υφαίνω, δηλ. ο υφαντής του αιθερικού σώματος) πριν πεθάνει, για να το χρησιμοποιήσει ως ερωτικό φίλτρο εάν ποτέ έχανε την αγάπη του Ηρακλή. Περιλούζει λοιπόν με το αίμα του Κενταύρου ένα ρούχο και το στέλνει στον Ηρακλή να το φορέσει ως εορταστικό ένδυμα κατά την τέλεση της ευχαριστήριας θυσίας. Το βέλος όμως που λάβωσε τον Νέσσο είχε μολυνθεί με το δηλητήριο της Λερναίας Ύδρας
**Η Διηάνειρα διαπιστώνει τότε με τρόμο πως το ύφασμα που χρησιμοποίησε για να απλώσει το φίλτρο πάνω στο ρούχο καταστρέφεται όταν έρθει σε επαφή με το φως.
Η τραγική επιβεβαίωση δίνεται από τον Ύλλο, που επιστρέφει και αφηγείται πως ο πατέρας του φτάνει ετοιμοθάνατος στην Τραχίνα, υποφέροντας από φριχτούς πόνους εξαιτίας του ρούχου. Η ηρωίδα αποχωρεί αμίλητη για να αυτοκτονήσει στο νυφικό της κρεβάτι. Ο Ηρακλής τέλος παραδίδεται στον θάνατο πράος, αφού μάθει για το δηλητήριο του Νέσσου και καταλάβει ότι επαληθεύονται παλιοί χρησμοί.
Ο Θάνατος του Ηρακλή αντιστοιχεί λοιπόν στην καταστροφή του 9πέταλου λωτού της ψυχής, δηλ. την καταστροφή του κύκλου Όιλερ των 9 σημείων που λαμβάνει χώρα όταν ο επιθυμητικός μας τριγωνικός σπινθήρας μεταβάλλεται από σκαληνός, σε ένα χρυσό ισοσκελές τρίγωνο αρετής.
Συνεχίζεται.....
*Οποιος ενδιαφέρετε για την θεωρία του κ.Πατσουράκου,μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπό του,εδω
https://sites.google.com/site/blueprintsofmyth/
https://sites.google.com/site/blueprintsofmyth/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου