ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 29 Ιουνίου 2023

-23 SKIDOO!!

 


Το Μυστηριώδες Αίνιγμα του Αριθμού 23

Το 1977 το περιοδικό Fortean Times αναδημοσίευσε ένα άρθρο του Robert Anton Wilson σχετικά με το μαγικό και μυστηριώδες  Αίνιγμα του Αριθμού 23. Ο Wilson που είχε πεθάνει νωρίτερα εκείνο τον χρόνο, είχε ενθουσιαστεί με τον αριθμό 23 και τις πραγματικές ή φανταστικές συγχρονικότητες που σχετίστηκαν με αυτά τα ψηφία.

Φυσικά ο Robert Anton Wilson όπως ανέφερε στο άρθρο «μυήθηκε» στο Αίνιγμα του Αριθμού 23 από τον William S. Burroughs. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο Burroughs γνώριζε έναν Καπετάνιο ονόματι Clark στην Τανγκέρη του 1960, ο οποίος καυχιόταν πως στα 23 χρόνια της ναυτικής του περιπλάνησης δεν είχε ούτε ένα ατύχημα. Την ίδια ημέρα, το πλοίο του Clark  ενεπλάκη σε ένα δυστύχημα που σκότωσε τόσο τον ίδιο, όσο και όποιον ταξίδευε στο ίδιο κατάστρωμα. Ακόμη περισσότερο, ενώ ο Burroughs σκεφτόταν το παράδειγμα της τραγικής ειρωνίας που επεφύλασσαν οι θεοί για τον Καπετάνιο, ένα μήνυμα από το ραδιόφωνο ανακοίνωνε την πτώση ενός αεροπλάνου στην Φλώριντα των Η.Π.Α. Κατά μία τραγική σύμπτωση (;), ο Πιλότος ονομαζόταν Clark και η πτήση είχε τον αριθμό 23. Έκτοτε ο Burroughs ξεκίνησε να συλλέγει τις παραδοξότητες που σχετίζονταν με το Αίνιγμα του Αριθμού 23.

 Τι συμβαίνει τελικά με το Αίνιγμα του Αριθμού 23;

Όλες οι παραπάνω συμπτώσεις συνεπήραν τον Robert Anton Wilson, που τοποθέτησε τον αριθμό 23 και στα κείμενά του. Tο Εγχειρίδιο Principia Discordia, αναφέρει πως «όλα τα γενονότα συμβαίνουν σε πεντάδες, διαιρούνται ή πολλαπλασιάζονται με το πέντε, ή σχετίζονται φανερά ή μυστικά με τον αριθμό 5, αναφέροντας την διαδικασία αυτή ως τον Νόμο των Πεντάδων. Το Αίνιγμα του Αριθμού 23 θεωρείται επακόλουθο αυτού του Νόμου. Κάτι τέτοιο μπορεί να διαπιστωθεί ως θεωρία από τα βιβλία «Illuminatus Trilogy” των R.A.Wilson και Robert Shea, στο οποίο αποκαλούν το αίνιγμα «Φαινόμενο 23/17», το Cosmic Trigger I του Wilson, στο οποίο αναφέρεται ως «Αίνιγμα του Αριθμού 23 και Νόμος των Πεντάδων», στο Challenge of Chance του Arthur Koestler καθώς και στο Principia Discordia. Στα παραπάνω έργα ο Αριθμός 23 θεωρείται  τυχερός, άτυχος, αμαρτωλός και παράξενος, ή ακόμα και Ιερός για την Θεά Έριδα αλλά και τους  Αποτρόπαιους Θεούς της Μυθολογίας Κθούλου.

Όπως συμβαίνει με τις περισσότερες συνωμοσιολογικές θεωρίες Αριθμολογίας, το Αίνιγμα του Αριθμού 23 μπορεί να θεωρηθεί ως παράδειγμα  Αποφένιας ( Η ικανότητα του ανθρώπου να συνδέει φαινομενικά άσχετα συμβάντα μεταξύ τους παράγοντας ένα λογικό νόημα), προκατάληψη επιλογής ή επιβεβαίωσης. Σε συνεντεύξεις του ο Wilson αναγνώρισε την αυτοεξυπηρετούμενη φύση του αινίγματος, θεωρώντας πως η πραγματική αξία του Νόμου των Πεντάδων αλλά και του αριθμού 23 κρύβεται στην δύναμη του μυαλού να αναγνωρίζει την «αλήθεια» στο κάθε τι. Εξάλλου όταν ξεκινάς να αναζητάς κάτι, καταλήγεις να το βρίσκεις, κάτι που αποδεικνύεται καί από τους ανθρώπους που ανακάλυψαν τα μοτίβα της φύσης και  έγραψαν ολόκληρα επιστημονικά άρθρα σχετικά. Όμως το μεγαλύτερο μέρος της Επιστημονικής κοινότητας ως τότε θεωρούσε πως ένα τέτοιο μοτίβο δεν θα μπορούσε να υπάρχει, και άλλα τα πάντα εξαρτώνταν από την επιλεκτική αντίληψη του ανθρώπου.

Οι «Εμφανίσεις» του Αριθμού 23

Όλοι όσοι καταπιάνονται με το Αίνιγμα του Αριθμού 23 βασίζουν την θεωρία πάνω σε παραδοξότητες που πηγάζουν από τον αριθμό, ή από γεγονότα που συμπεριλαμβάνουν τον μαγικό αριθμό 23.

Μία από αυτές τις συνωμοσιολογικές θεωρήσεις είναι και η Συνωμοσία του  Χρωμοσώματος. Στο παρελθόν η Επιστημονική κοινότητα θεωρούσε πως ο άνθρωπος είχε 48 Χρωμοσώματα, όμως ο αριθμός αυτός άλλαξε μεταπολεμικά σε 46, που είναι 23 δυάδες Χρωμοσώματος.. O Αλιστερ Κρόουλι στο Καμπαλιστικό Λεξικό του, περιγράφει τον Αριθμό 23 ως « Ζωή», αποτυπώνοντας πιθανόν την γνώση για το DNA. Από την άλλη ο Αριθμός 23 έχει σχετίζεται συχνά με τον “τερματισμό”. Στους κώδικες του Τηλέγραφου, το 23 σημαίνει «σπάσιμο» ή «τερματισμός της γραμμής» και το Εξάγραμμο 23 στο I Ching σημαίνει «διαχωρισμός».  Στο “Tale of Two Cities” του Ντίκενς , ο Sidney Carton είναι ο 23ος Άνθρωπος που πέφτει θύμα της Γκιλοτίνας, ενώ μερικοί Λεξικογράφοι πιστεύουν πως από εκεί προέρχεται η μυστηριώδης φράση “23 Skiddoo”.

23 Skidoo και Συγχρονικότητα

O Αριθμός 23 θεωρείται ως ένας ιερός αριθμός για τους τρομερούς Θεούς της Μυθολογίας Κθούλου. Και όπως είδαμε παραπάνω, το Αίνιγμα του Αριθμού 23 σχετίζεται άμεσα με μερικές από τις μεγαλύτερες παραδοξότητες σε «παράξενα» γεγονότα. Πως μπορεί να σχετίζονται αυτά τα δύο και τί σημαίνει η φράση 23 Skidoο, που συνδέθηκε με την Ψυχογεωγραφία και την Μαγεία των Πόλεων;

Η Φράση 23 Skiddoo είναι μία αμερικάνικη αργκώ φράση που έγινε δημοφιλής κατά την διάρκεια των αρχών του 20ου Αιώνα, σχεδόν ταυτόχρονα με την εμφάνιση των σύγχρονων πόλεων, και αναφέρεται συνήθως για να παραπέμψει στην γρήγορη φυγή αλλά και στην εκμετάλλευση μίας ευκαιρίας για διαφυγή.

Η πιο γνωστή ίσως ιστορία σχετικά με την καταβολή της φράσης 23 Skiddoo σχετίζεται με την περιοχή του τριγωνικού Κτιρίου Flatiron στην Πλατεία Madison της Νέας Υόρκης. Το παράδοξο είναι πως το κτίριο βρίσκεται επί της 23ης οδού και γωνία με την 5η οδό & Μπρότγουει, σχηματίζοντας ένα οξύ τρίγωνο. Στο σημείο εκείνο, λόγω του σχήματος του Κτιρίου ο αέρας στριφογύριζε σπειδοειδώς, και οι περιπατητές όταν ήθελαν να απομακρύνουν ο ένας τον άλλο από το σημείο, φώναζε την φράση “23 Skidoo”. Αρκετοί είναι εκείνοι που αναφέρουν επίσης πως οι παραδοξότητες του σημείου, ξεκίνησαν πολύ πριν χτιστεί το τριγωνικό κτίριο Flatiron.

Πως συνδέονται όμως τα παραπάνω στοιχεία με την περίφημη Μυθολογία Κθούλου και την Ψυχεογραφία που μετατράπηκε στην Μαγεία των Πόλεων; Μία λεπτομερέστερη ανάλυση των στοιχείων μπορεί να μας αποκαλύψει την πιθανή σύνδεση. Η Χρήση των «Παράξενων Γωνιών» από όπου εισχωρούν στην δική μας πραγματικότητα τα τρομερά πλάσματα της μυθολογίας είναι γνωστή, όπως επίσης και η σημασία των Γωνιών στην θεωρία των Παράλληλων κόσμων, που αναφέρει πως οι στροβιλισμοί του αέρα (Κτίριο Flatiron), καθώς και τα ενεργειακά «ρήγματα» που αποκαλύπτουν τις εισόδους για άλλες πραγματικότητες εντείνονται σε τέτοιες παράξενες γωνίες των σύγχρονων πόλεων.

Η Φράση 23 Skidooo είναι μία φράση πολύ γνωστή σε όσους γνωρίζουν τις περιπατητικές μεθόδους της Αστυμαγείας ή Ψυχογεωγραφίας, οι οποίοι επίσης χρησιμοποιούσαν στοιχεία τυχαιότητας και συγχρονικότητας για να χαράξουν το ενεργειακό μονοπάτι των άσκοπων περιπλανήσεών τους. Τέλος μία ακόμη ίσως επιβεβαίωση πως το Αίνιγμα του Αριθμού 23 σχετίζεται με όλες τις παραπάνω θεωρίες , είναι το γεγονός πως η φράση μάλλον προέρχεται από το “A Tale of Two Cities” του Dickens, που για τους «μυημένους» σχετίζεται με την Ψυχογεωγραφία και τις παράλληλες πραγματικότητες

Κανείς δεν γνωρίζει ποιά ακριβώς είναι τα μυστικά που αποκαλύπτει το Αίνιγμα του Αριθμού 23. Αρκετοί το έχουν συσχετίσει με όλα τα παράδοξα γεγονότα που συμβαίνουν στη Γη, άλλοι το συνδέουν με την συγχρονικότητα και την μαγική τοπογραφία άλλων διαστάσεων, που αποκαλύπτονται στην δική μας καθημερινότητα.Όπως και να έχει, ο αριθμός 23  συνεχίζει να εμφανίζεται στις «τυχαίες» εμπειρίες μας, δείχνοντας τα σημάδια της παράξενης δραστηριότητας που υπερβαίνει την ανθρώπινη λογική.https://weirdo.gr

/------

Στίς σελίδες 333-335, στό βιβλίο του Megapolisomancy  Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ γράφει τα εξής:

«Τώρα είμαι ένας Flaneur.
Αυτός είναι ένας όρος που επινόησε τον 19ο αιώνα ο καταραμένος ποιητής Σαρλ Μπωντλαίρ, για να δώσει μια ιδιότητα σε κάτι απερίγραπτο και άσκοπο. Ο ίδιος ο Μπωντλαίρ ήταν Flaneur.
Ο «δανδής» που περιπλανιέται άσκοπα μέσα στο «λαβύρινθο της πόλης», αναζητώντας κάτι που δεν μπορεί να εκφραστεί: έναν άλλο κόσμο μέσα στον κόσμο, ίσως μία άλλη πόλη μέσα στην πόλη. Η Τέχνη της Περιπλάνησης: Flanerie. Μία αισθητική περιπλάνηση. O Flaneur είναι ο αστικός εξερευνητής ατμοσφαιρών. Από την άλλη, είναι και απλά εκείνος που περιπλανιέται άσκοπα, o Drifter, ή εκείνος ο εκκεντρικός που είναι επίτηδες χαμένος στους δρόμους.
O Flaneur, βαδίζοντας, παίζει ένα παιχνίδι με την πόλη. Ένα παιχνίδι αδιόρατο, τυχοδιωκτικό, στυλιζαρισμένο, αισθησιακό, ελεύθερο, ένα παιχνίδι δικής του επινόησης.
Κυριολεκτικά, η λέξη Flaneur σήμερα σημαίνει ασημαντολόγος, εξυπνάκιας, ένα πρόσωπο χωρίς στόχους, επίσης ο άσκοπος, ο τυχάρπαστος, ο αερολόγος. Η λέξη έχει χάσει αρκετά την αυθεντική σημασία της, αλλά συνεχίζει να σημαίνει πολλά γι’ αυτούς που ξέρουν την καταγωγή της.
Το θηλυκό είναι Flaneuse. Αυτή που περιπλανιέται μέσα στην πόλη.
Αυτή είναι και η καταγωγή του συμβόλου του περιβόητου Johnny Walker. Ο Τζώνυ ο Περιπατητής. Ο Τζώνυ ο Flaneur. Δεν ξέρω πως κατέληξε να είναι μάρκα γνωστού ουίσκυ, ή μάλλον, μπορώ να το φανταστώ. Είναι μια παλιά συνήθεια των δανδήδων, να τριγυρνούν όλη νύχτα, μετακινούμενοι από μπαρ σε μπαρ, πίνοντας. Μία μεθυστική περιπλάνηση. Από την άλλη, σημαίνει και τον «περπατημένο», εκείνον που «έχει κάνει μεγάλη βόλτα», τον «ψαγμένο», τον «έμπειρο». Ο Τζώνυ που ξέρει όλα τα μυστικά. Ο Τζώνυ που είναι παντού και πουθενά. Ο Τζώνυ που πάντα «την κοπανάει» (ή, αν προτιμάτε, που «τα κοπανάει», ένα διφορούμενο νόημα που συχνά είναι πλεονέκτημα της αργκό). O Johnny Walker (ή Stalker, όπως τον ονομάζει ο Αντρέι Ταρκόφσκι στην ομώνυμη ταινία του), είναι αυτός που δραπετεύει, που ξέρει καλά τους δρόμους για την απόδραση.
Επίσης, τώρα θυμήθηκα ένα παλιό αμερικάνικο παραδοσιακό τραγούδι, το Skip to my Lou, που θα έπρεπε κάποιος να το ακούσει προσεκτικά (δυστυχώς τα βιβλία δεν έχουν ήχο, κρίμα, γιατί είναι πολύ σημαντικό), και τραγουδιόταν σ’ εκείνους τους παραδοσιακούς χορούς στους οποίους «χάνεις» τον παρτενέρ σου και αποκτάς έναν άλλον, κι έπειτα έναν άλλον.
Αλλά θυμήθηκα και το αινιγματικό 23 Skidoo του Άλιστερ Κρόουλυ (ο τίτλος ενός κρυπτικού ποιήματος που έγινε νεο-μυστικιστικό σλόγκαν, από το εξαίσιο έργο The Book of Lies. Δυστυχώς, αν το μεταφράσω στα ελληνικά θα χαθούν όλα τα μυστικιστικά λογοπαίγνια του):

«23.
SKIDOO
What man is at ease in his Inn?
Get out.
Wide is the world and cold.
Get out.
Thou hast become an in-itiate.
Get out.
But thou canst not get out by the way thou camest in.
The Way out is THE WAY.
Get out.
For OUT is Love and Wisdom and Power.
Get OUT.
If thou hast T already, first get UT.
Then get O.
And so at last get OUT.»

Και το 23 και το Skidoo, σημαίνουν –σε μία σκοτεινή αμερικάνικη slang– «Βγες Έξω».
Για να μπερδέψω –ή να ευχαριστήσω– τον αναγνώστη μου ακόμη περισσότερο, πρέπει να προσθέσω ότι, μεταξύ άλλων νοημάτων, το 23 υπήρξε στο παρελθόν ένας κώδικας των Αμερικάνων τζογαδόρων και σήμαινε τον «παπά», το γνωστό απατηλό παιχνίδι που παίζεται με τρία χαρτιά («εδώ παπάς, εκεί παπάς, πού είναι ο παπάς;»), παλαιότερα γνωστό και ως «three-card monte». Το 23 (είκοσι τρία αλλά και δύο-τρία) σήμαινε ότι τα 2 από τα 3 κλειστά χαρτιά είναι λάθος, δηλαδή δεν είναι ο παπάς. Είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να παιχτεί γρήγορα για να μη καταλάβει το θύμα το τρικ, αλλά και για να μη μας πιάσει η αστυνομία που ανά πάσα στιγμή ίσως ξεπροβάλλει από τη γωνία.
(Επιπλέον, 23 = ΙΙ+ΙΙ+Ι. Αλλά και 23 δια 3 μας δίνει τον παράξενο αριθμό 33 ψηφίων 7,66666666666666666666666666666667).
Ταυτόχρονα 23 σήμαινε (το ίδιο και το σύνθημα «Skidoo!») «γίνομαι καπνός», εξαφανίζομαι, δραπετεύω από την προσοχή των διωκτών μου, όπως ακριβώς μπορεί να εξαφανιστεί ο παπάς και να μην μπορείς να βρεις πού είναι, αν ο χαρτοπαίκτης που ανακατεύει τα χαρτιά είναι επιδέξιος (ο λεγόμενος και «ταχυδακτυλουργός», εκείνος που κάνει ταχύτατα πράγματα με τα δάχτυλά του).
Αν παρατηρηθεί σωστά το αινιγματικό ποίημα, θα διαπιστωθεί ότι ο Κρόουλυ, μεταξύ άλλων, παίζει τον «παπά», όχι με τρία χαρτιά αλλά με την τριγράμματη λέξη OUT (ΕΞΩ). Τώρα, αν ο αναγνώστης μου θέλει και να του αποκαλύψω εγώ τί ακριβώς σημαίνει το ποίημα, χωρίς να το ψάξει λίγο από μόνος του …θα το κάνω, στα γρήγορα: Λέει ότι υπάρχει δρόμος που οδηγεί έξω από τον κόσμο, έξω από τη Γη, ένας δρόμος γρήγορος και εξωγήινος, μία έξοδος για τους δραπέτες.
Φυσικά, είναι ένας δρόμος τον οποίο γνωρίζει –ποιος άλλος;– ο Johnny Walker…
Ουσιαστικά, αυτό το ποίημα είναι από εκείνα τα κωδικά ποιηματάκια που γράφονται σε ραβασάκια στη φυλακή. Το νόημα των γραμμάτων Ο, U, και Τ, είναι μυστικιστικό, και θα χρειαζόμουν ένα ολόκληρο κεφάλαιο για να το εξηγήσω, (ένα αόρατο κεφάλαιο που ανήκει σε κάποιο άλλο βιβλίο).
Το αινιγματικό τραγουδάκι που ανέφερα παραπάνω, το Skip to my Lou, σχετίζεται επίσης άμεσα με το 23SKIDOO (ή και 23ΣΚΙΔΟΟ, αν προτιμάτε. Αλλά και, αν το προφέρετε σωστά: two-and-T-three skid-OO ή και skid-OU), και τα δυο τους, το τραγουδάκι και το ποιηματάκι, γίνονται ιδιαίτερα αποκαλυπτικά –για έναν «περπατημένο»– αν συνδυαστούν.
Για να είναι πιο πλήρης ο γρίφος που παρουσιάζω εδώ, πρέπει να προσθέσω ότι η λέξη Skidoo όταν αναφέρεται σε πρόσωπο σημαίνει «αναχωρητής» (δηλαδή αυτός που αναχωρεί από κάπου, αν και, ως γνωστόν, στα ελληνικά έχει καταλήξει να σημαίνει τον αναχωρητή από τον κόσμο ή από τις κοσμικές υποθέσεις, δηλαδή έναν ασκητή, αν και αυτή η τελευταία λέξη εκτός από μοναχός σημαίνει και εκείνον που ασκεί κάτι…) Επίσης, skid σημαίνει τσουλάω, αλλά και «γλιστρώ προς τα έξω σε στροφή» (κάτι που το κάνουν πιο εύκολα τα αεροπλάνα). Επίσης, «skid row» ή «skid road», σημαίνει δρόμος με πολλά μπαρ για αλκοολικούς, κάτι που σχετίζεται με τη μοντέρνα έννοια του Johnny Walker.
(Δεν ξέρω αν, μετά από όλα αυτά, πρέπει να ξαναδεί ο αναγνώστης μου εκείνες τις πολύ καλές και «περπατημένες» τηλεοπτικές διαφημίσεις του Johnny Walker…)

Για να ζαλίσω ακόμη περισσότερο τον αναγνώστη που δεν έχει καταλάβει ούτε λέξη από όλα τα παραπάνω (συγγνώμη, φταίει το ότι εγώ βαδίζω άσκοπα στους δρόμους ενώ ο εαυτός μου στο σπίτι γράφει το κείμενο), θα σταματήσω εδώ λέγοντας ότι όλα αυτά ανήκουν στη μυστική «Γλώσσα των Πουλιών», την οποία ακόμη μαθαίνω, κι έτσι δεν μπορώ να φανώ περισσότερο χρήσιμος σε τρίτους γι’ αυτό το θέμα, προς το παρόν…»esoterica gr

H TAINIA

Το 23 Skidoo είναι μια μικρού μήκους πειραματική ασπρόμαυρη ταινία του 1964 σε σκηνοθεσία Τζούλιαν Μπιγκς και παραγωγή του Εθνικού Συμβουλίου Κινηματογράφου του Καναδά . [1]Οι κεντρικές του εικόνες είναι «απόκοσμες» και «ανησυχητικές» σκηνές στο κέντρο του Μόντρεαλ χωρίς κόσμο.  Η ταινία δεν προσφέρει καμία εξήγηση για το τι συνέβη στους ανθρώπους μέχρι μια σκηνή σε μια αίθουσα σύνταξης όπου βλέπουμε μια μη ολοκληρωμένη αναφορά για την έκρηξη της πρώτης βόμβας νετρονίων . Το 1965, η ταινία ήταν υποψήφια για βραβείο BAFTA για την καλύτερη ταινία μικρού μήκους. Επίσης στα BAFTA του 1965, προτάθηκε για το Βραβείο των Ηνωμένων Εθνών για την "καλύτερη ταινία που ενσωματώνει μία ή περισσότερες από τις αρχές του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών το 1965" ( Ο Δρ. Στράντζελοβ κέρδισε το βραβείο). [6] Το 23 Skidoo κέρδισε την "Ειδική Μνεία" στον διεθνή διαγωνισμό στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Κρακοβίας το 1965 εκείνη τη χρονιά. Από την βικιπαιδεια

------ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ 23skidoo

23 Skidoo cross industrial, punk, hip hop, funk, jazz και tribal στοιχεία. Το συγκρότημα είχε ενδιαφέροντα για τις πολεμικές τέχνες, το Μπουρούντι και το τύμπανο Kodo, τους Fela Kuti, The Last Poets, William S. Burroughs, καθώς και την αναδυόμενη συμβολή της industrial μουσικής, του post-punk και του funk.
23 Οι Skidoo σχηματίστηκαν στο Βόρειο Λονδίνο του Ηνωμένου Βασιλείου το 1979 ως post-punk τρίο. Μέχρι το 1980 είχαν εξελιχθεί σε ένα κουαρτέτο αποτελούμενο από τους Fritz Catlin, Johnny Turnbull, Sam Mills και Patrick Griffiths.
Σε αυτή τη σύνθεση ηχογράφησαν το πρώτο τους σινγκλ "Ethics" τον Φεβρουάριο του 1981, που θεωρείται μη αντιπροσωπευτικό του συγκροτήματος. Αμέσως μετά το συγκρότημα αυξήθηκε σε ένα εξάγωνο με την ένωση του αδελφού του Johnny, Alex Turnbull και του Tom Heslop, πριν ο Patrick Griffiths εγκαταλείψει το συγκρότημα για να ζήσει στο Παρίσι. Την άνοιξη του 1981 το συγκρότημα υπέγραψε με την Fetish Records, για την οποία ηχογράφησαν το σινγκλ Last Words και το θρυλικό άλμπουμ "Seven Songs", που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 1982.
Σύμφωνα με τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα τους και αρνούμενοι να τους κάνουν μοντέρνο φανκ συγκρότημα, απέλυσαν μέλη τους Sam Mills και Tom Heslop τον Ιούνιο του 1982 και έπαιξαν μια πειραματική και θορυβώδη συναυλία σε όργανα φτιαγμένα από παλιοσίδερα στο φεστιβάλ WOMAD, για το οποίο Μαζί τους έγινε ο David Tibet των Current 93. Η ηχογράφηση αυτής της συναυλίας ακούγεται στην πρώτη πλευρά του δεύτερου άλμπουμ του συγκροτήματος "The Culling is Coming", που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 1983. Αυτή η νέα κατεύθυνση οδήγησε το συγκρότημα να αποχωρήσει από την Fetish Records. Η δεύτερη πλευρά του άλμπουμ αντικατοπτρίζει την πιο διαλογιστική πλευρά του συγκροτήματος και περιλαμβάνει όργανα gamelan όπως γκονγκ και ινδονησιακά τύμπανα.
Αυτή η πλευρά εξερευνήθηκε περαιτέρω στο 3ο άλμπουμ τους "Urban Gamelan", που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 1984. Στο μεταξύ, ο μπασίστας Sketch (Peter Martin) είχε ενταχθεί χαλαρά στο συγκρότημα, παλαιότερα από το δίδυμο των britfunk Linx. Με τους Sketch το συγκρότημα επέστρεψε σε πιο προσιτό funk, όπως ακούγεται στα σινγκλ "Coup" και "Language".
Μετά το Urban Gamelan, τα μεμονωμένα μέλη επικεντρώθηκαν σε άλλα έργα, κυκλοφορώντας μόνο το hip-hop single Assassin το 1986. Το συγκρότημα φαινόταν να είχε εξαφανιστεί στα τέλη της δεκαετίας του '80/'90, όταν εστίασαν στην παραγωγή πίσω από τα παρασκήνια και στη δική τους δισκογραφική Ronin. Το 2000 κυκλοφόρησαν ένα ομότιτλο άλμπουμ στο οποίο συμμετείχε ο θρύλος της τζαζ Pharaoh Sanders σε σαξόφωνο και guest φωνητικά από τους Roots Manuva. Το συγκρότημα διαλύθηκε το 2003, αλλά από τα τέλη του 2013 έπαιζε ξανά ζωντανά.
Μεγάλο μέρος της παραγωγής τους έχει δειγματιστεί σε δίσκους άλλων ανθρώπων, με πιο αξιοσημείωτο το "Coup", δείγμα από τους Chemical Brothers στο "Block Rockin' Beats". Η γραμμή μπάσου του "Fire" χρησιμοποιήθηκε από τους Meat Beat Manifesto στο κομμάτι "Radio Babylon" (το οποίο ξεκίνησε μόνος του τα είδη Jungle και Drum and Bass).
επίσημος ιστότοπος: http://www.23skidoo.co/

23 Skidoo


2 σχόλια:

Tempora mutantur είπε...

Ο ορος cosmic trigger είναι παρμένος από τον επιστήμονα συγγραφέα εναλλακτικών θεματων Ρόμπερτ Τεμπλ και σχετίζεται ,μεταξύ άλλων,με ζητηματα που αναφέρονται στον Σείριο και τους Δορυφόρους του.
Η Έριδα των ντισκορντιανων δεν είναι ακριβως η ομηρική εκδοχή,αλλά έχει αφομοιώσει στοιχεία και άλλων.. άγριων η εξευγενισμενων θηλυκών,
της Νύκτας,της Νεμεσης,των Ερινυων,των Εσπερίδων,των τριών Μοιρών,της τριμορφης Εκάτης,της Δήμητρας,της Περσεφόνης,και βέβαια της προγενέστερης όλων, Πελασγικής Ευρυνομης.

Tempora mutantur είπε...

ΕΠΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://youtu.be/gIMRwFvHnJA