Λεωνίδας Πατσουράκος
Η πεντάλφα (χρυσή τομή) είναι το σύμβολο των πυθαγορείων και πως βρίσκεται κρυμμένη τόσο στον Παρθενώνα όσο και στην μεγάλη πυραμίδα. Που μαζί με το 9γραμμα, δηλ. τα 9 ψηφία του δεκαδικού συστήματος συνιστούν την διδασκαλία για τις 3εις αναπνευστικές φάσεις (την τριπλή μονάδα: εισπνοή -παύση- εκπνοή ή πνεύμα-ψυχή-προσωπικότητα) τα οποία αναλυτικά εξετάζει ο Πορφύριος στις εννεάδες λειτουργίες του 9πέταλου λωτού-δισκοπότηρου της ψυχής. Τα 9 πέταλα του ψυχικού άνθους (αιτιώδους σώματος) διατεταγμένα σε τρεις ομόκεντρους κύκλους ή χορούς είναι τα γνωστά-άγνωστα αγγελικά τάγματα των νεοπλατωνικών που επιβιώνουν στην παγκόσμια θεολογία ή μαθηματική λατρεία του δεκαδικού συστήματος.
Ο εσωτερικός κύκλος αποτελείται από ευθείες ή ουράνια σερπετά (Σεραφικούς Δράκους), Κάβειρους ή Χερουβικούς Βούδες-Βόδια δηλ. σπείρες εξέλιξης και, Θρόνους (ουροβόρους ή κύκλους, τα τμήματα της σπείρας).
Ένας Θρόνος ή κυκλικός λωτός είναι η τριπλή πνευματική μας Μονάδα εγκατεστημένη στο κέντρο του εννέα > εν+νοείν που καλείται Ναός > Νους > Ναυς
Η κατασκευή του Ναού ή Νεώς (πλοίου* της σωτηρίας για κάποιον που πνίγεται) συνιστά μια απεικόνιση του σύμπαντος των φυλετικών γνώσεων, συνειδητών και ασυνείδητων που αντικρίζουμε στον χώρο γύρω μας.
Ο Ναός λοιπόν είναι η μαθηματική αρχιτεκτονική απεικόνιση των λειτουργικών μερών του Νου μας. Προκειμένου να συνειδητοποιήσουμε στην λειτουργία του. Τον τρόπο που εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε στον εγκέφαλό μας την εικόνα του κόσμου, χρησιμοποιώντας την παγκόσμια βάση των τροφικών δεδομένων του πληροφορικού DNA. Διαμελισμένο στην κυβική συμμετρία των 14ων μερών του άρτου=σώματος και του αίματος=οίνου του διαμελισμένου Διόνυσου-Χρηστού…
Η κατασκευή του Ναού-Νεώς ως μιας κιβωτού του Νώε>Νου ή γνώσεων (Μουσείου) ή ενός γνωσιολογικού αστρολογικού κύβου δύο τριγωνικών πυραμίδων συνιστά την αναπαράσταση ενός ΦαΛλού > ΦύΛακα-φορέα των δύο όρχεων με τα σπέρματα.
Το πρότυπο του ελευθεροτεκτονισμού μας έγινε ιδιαίτερα γνωστό στον χρυσό αιώνα της αθηναϊκής δημοκρατίας όταν οι πολίτες οργανωμένοι σε δήμους-συντεχνιών έκτισαν τον Παρθενώνα. Όπως συνέβη χιλιετίες αργότερα στον ναό της γαλλικής πόλης της Σαρτρ…
Αυτά συμβαίνουν όταν ανακαλούνται οι μνήμες της Ατλαντίδας-Αιγύπτου στα Καβείρια-Ελευσίνια μυστήρια μιας εσωτερικής Σχολής: δημοκρατίας αγγέλων ελευθεροτεκτόνων Συλφίδων. Το υπέδειξε ο Σπαρτιάτης έφορος Σθενελαΐδας, στις ιστορίες του Θουκυδίδη…
Τι μνήμες αυτές είδαμε έκπληκτοι να εμφανίζονται πάλι στις μέρες μας στα κείμενα και τις εικονογραφήσεις του θεοσοφιστή Ληντμπήτερ… Στην εικόνα ο ελευθεροτεκτονικός ελληνικός Ναός όπου κάθε παρευρισκόμενος είναι ένας κίονας
Τι παραπάνω χρειάζεται για να εννοήσουμε πως πρόκειται για γνώσεις που μας προσφέρει απλόχερα το Προμηθεϊκό-Εωσφορικό πνεύμα των πολιτισμών της "ιδεατής-θεοσοφικής πλανητικής αλύσου" της Αφροδίτης (χρυσής τομής), επικουρούμενο από το αντίστοιχο πνεύμα του Ερμή που μετέφερε τον πολιτισμό των πυραμίδων.
Ποια μασονία λοιπόν και ποιος ελευθεροτεκτονισμός ?. Όλα δώρα είναι από τις ουράνιες πόλεις των αγγέλων-ιδεών. Αλίμονο όμως στα έθνη που χρησιμοποιούν τις θείες ιδέες για ίδιον όφελος, θα έχουν την τύχη των τέκνων της Νιόβης…
* Στην ελληνική μυθολογία με το όνομα Τέκτονας (Τέκτων) είναι γνωστός ο πατέρας του Φερέκλου. (< ο φέρων κλώνο προς τους επόμενους, ο Λυκόφρων > ο φέρων φως)
Ο Τέκτονας αναφέρεται στην Ιλιάδα, όπου γενεαλογείται ως γιος του Αρμόνου, από τον οποίο αποκαλείται και «Αρμονίδης». Ο Τέκτονας δίδαξε στον Φέρεκλο τη ναυπηγική τέχνη, κι έτσι ο τελευταίος μπόρεσε να κατασκευάσει το πλοίο (Ναό) με το οποίο ο Πάρις (το παρόν) έφερε την Ωραία Ελένη (Ιδέα) από τη Σπάρτη (των σπαρτών ή στοιχείων) στην Τροία (Τρώες > η πεπτική οκτάβα).
Ο μεγάλος επινοητής στην Ιλιάδα όμως είναι ο Παλαμήδης, "Βούδας-Προμηθέας" του ελληνικού αλφαβήτου, ο οποίος ξεγελάστηκε (αντικαταστάθηκε) από τον πανούργο "Ερμή-Οδυσσέα"...
Με καταγωγή από το Ναύπλιο θεωρείται επίσης εφευρέτης της ναυτιλίας, των φάρων των μέτρων και των σταθμών, των νομισμάτων, καθώς και της διαίρεσης του χρόνου σε ώρες, ημέρες και μήνες, αλλά και παιχνιδιών αθυρμάτων ή στρατηγημάτων όπως το σκάκι. Ας μην λησμονούμε πως η Σκακιέρα είναι η απεικόνιση του πύρινου νοητικού εδάφους στο κύριο μέρος του τεκτονικού Ναού...
Άλλος μεγάλος ομηρικός κατασκευαστής είναι ο πυγμάχος** Επειός υιός του Πανοπέα από τους Φλεγύες της Φωκίδας ο ξυλουργός του Δούρειου Ίππου. Δηλ. της σκεπτομορφής- Κένταυρου με την οποία εισήλθαν στο Ίλιον της καρδιακής πεπτικής λειτουργίας, όπου η πεπτική οκτάβα του αιθέρα γίνεται αισθητηριακή, ξεκινά δηλ. η οκτάβα των εντυπώσεων στο 9γραμμα.
Η γενεαλογία του από τον πανόπτη οφθαλμό και τον Φλεγύα πατέρα του Ιξίωνα γενάρχη των Κενταύρων δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες.
** πυγμαχία ονόμαζαν οι αρχαίοι την ρητορική αντιπαράθεση, όπως καλλιγραφία ονομάζουν οι ανατολικοί την ξιφασκία…
Δεν νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερο σχολιασμό η επίσκεψη του Οδυσσέα στον ελευθεροτεκτονικό Ναό ταμείο-καρδία των 12 ανέμων-πετάλων του Αιόλου (ιπποτιάδη) τέκνου του Ιππότη ως πρότυπο του Αρθούρου και των 12 ιπποτών-ζωδίων της στρογγυλής τράπεζας…
Ούτε το γεγονός πως ελευθεροτέκτονες Φιλικοί έδωσαν υπόσταση στο νεοελληνικό κράτος-έθνος μας
Ο εσωτερικός κύκλος αποτελείται από ευθείες ή ουράνια σερπετά (Σεραφικούς Δράκους), Κάβειρους ή Χερουβικούς Βούδες-Βόδια δηλ. σπείρες εξέλιξης και, Θρόνους (ουροβόρους ή κύκλους, τα τμήματα της σπείρας).
Ένας Θρόνος ή κυκλικός λωτός είναι η τριπλή πνευματική μας Μονάδα εγκατεστημένη στο κέντρο του εννέα > εν+νοείν που καλείται Ναός > Νους > Ναυς
Η κατασκευή του Ναού ή Νεώς (πλοίου* της σωτηρίας για κάποιον που πνίγεται) συνιστά μια απεικόνιση του σύμπαντος των φυλετικών γνώσεων, συνειδητών και ασυνείδητων που αντικρίζουμε στον χώρο γύρω μας.
Ο Ναός λοιπόν είναι η μαθηματική αρχιτεκτονική απεικόνιση των λειτουργικών μερών του Νου μας. Προκειμένου να συνειδητοποιήσουμε στην λειτουργία του. Τον τρόπο που εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε στον εγκέφαλό μας την εικόνα του κόσμου, χρησιμοποιώντας την παγκόσμια βάση των τροφικών δεδομένων του πληροφορικού DNA. Διαμελισμένο στην κυβική συμμετρία των 14ων μερών του άρτου=σώματος και του αίματος=οίνου του διαμελισμένου Διόνυσου-Χρηστού…
Η κατασκευή του Ναού-Νεώς ως μιας κιβωτού του Νώε>Νου ή γνώσεων (Μουσείου) ή ενός γνωσιολογικού αστρολογικού κύβου δύο τριγωνικών πυραμίδων συνιστά την αναπαράσταση ενός ΦαΛλού > ΦύΛακα-φορέα των δύο όρχεων με τα σπέρματα.
Το πρότυπο του ελευθεροτεκτονισμού μας έγινε ιδιαίτερα γνωστό στον χρυσό αιώνα της αθηναϊκής δημοκρατίας όταν οι πολίτες οργανωμένοι σε δήμους-συντεχνιών έκτισαν τον Παρθενώνα. Όπως συνέβη χιλιετίες αργότερα στον ναό της γαλλικής πόλης της Σαρτρ…
Αυτά συμβαίνουν όταν ανακαλούνται οι μνήμες της Ατλαντίδας-Αιγύπτου στα Καβείρια-Ελευσίνια μυστήρια μιας εσωτερικής Σχολής: δημοκρατίας αγγέλων ελευθεροτεκτόνων Συλφίδων. Το υπέδειξε ο Σπαρτιάτης έφορος Σθενελαΐδας, στις ιστορίες του Θουκυδίδη…
Τι μνήμες αυτές είδαμε έκπληκτοι να εμφανίζονται πάλι στις μέρες μας στα κείμενα και τις εικονογραφήσεις του θεοσοφιστή Ληντμπήτερ… Στην εικόνα ο ελευθεροτεκτονικός ελληνικός Ναός όπου κάθε παρευρισκόμενος είναι ένας κίονας
Τι παραπάνω χρειάζεται για να εννοήσουμε πως πρόκειται για γνώσεις που μας προσφέρει απλόχερα το Προμηθεϊκό-Εωσφορικό πνεύμα των πολιτισμών της "ιδεατής-θεοσοφικής πλανητικής αλύσου" της Αφροδίτης (χρυσής τομής), επικουρούμενο από το αντίστοιχο πνεύμα του Ερμή που μετέφερε τον πολιτισμό των πυραμίδων.
Ποια μασονία λοιπόν και ποιος ελευθεροτεκτονισμός ?. Όλα δώρα είναι από τις ουράνιες πόλεις των αγγέλων-ιδεών. Αλίμονο όμως στα έθνη που χρησιμοποιούν τις θείες ιδέες για ίδιον όφελος, θα έχουν την τύχη των τέκνων της Νιόβης…
* Στην ελληνική μυθολογία με το όνομα Τέκτονας (Τέκτων) είναι γνωστός ο πατέρας του Φερέκλου. (< ο φέρων κλώνο προς τους επόμενους, ο Λυκόφρων > ο φέρων φως)
Ο Τέκτονας αναφέρεται στην Ιλιάδα, όπου γενεαλογείται ως γιος του Αρμόνου, από τον οποίο αποκαλείται και «Αρμονίδης». Ο Τέκτονας δίδαξε στον Φέρεκλο τη ναυπηγική τέχνη, κι έτσι ο τελευταίος μπόρεσε να κατασκευάσει το πλοίο (Ναό) με το οποίο ο Πάρις (το παρόν) έφερε την Ωραία Ελένη (Ιδέα) από τη Σπάρτη (των σπαρτών ή στοιχείων) στην Τροία (Τρώες > η πεπτική οκτάβα).
Ο μεγάλος επινοητής στην Ιλιάδα όμως είναι ο Παλαμήδης, "Βούδας-Προμηθέας" του ελληνικού αλφαβήτου, ο οποίος ξεγελάστηκε (αντικαταστάθηκε) από τον πανούργο "Ερμή-Οδυσσέα"...
Με καταγωγή από το Ναύπλιο θεωρείται επίσης εφευρέτης της ναυτιλίας, των φάρων των μέτρων και των σταθμών, των νομισμάτων, καθώς και της διαίρεσης του χρόνου σε ώρες, ημέρες και μήνες, αλλά και παιχνιδιών αθυρμάτων ή στρατηγημάτων όπως το σκάκι. Ας μην λησμονούμε πως η Σκακιέρα είναι η απεικόνιση του πύρινου νοητικού εδάφους στο κύριο μέρος του τεκτονικού Ναού...
Άλλος μεγάλος ομηρικός κατασκευαστής είναι ο πυγμάχος** Επειός υιός του Πανοπέα από τους Φλεγύες της Φωκίδας ο ξυλουργός του Δούρειου Ίππου. Δηλ. της σκεπτομορφής- Κένταυρου με την οποία εισήλθαν στο Ίλιον της καρδιακής πεπτικής λειτουργίας, όπου η πεπτική οκτάβα του αιθέρα γίνεται αισθητηριακή, ξεκινά δηλ. η οκτάβα των εντυπώσεων στο 9γραμμα.
Η γενεαλογία του από τον πανόπτη οφθαλμό και τον Φλεγύα πατέρα του Ιξίωνα γενάρχη των Κενταύρων δεν αφήνει περιθώρια για παρερμηνείες.
** πυγμαχία ονόμαζαν οι αρχαίοι την ρητορική αντιπαράθεση, όπως καλλιγραφία ονομάζουν οι ανατολικοί την ξιφασκία…
Δεν νομίζω πως χρειάζεται ιδιαίτερο σχολιασμό η επίσκεψη του Οδυσσέα στον ελευθεροτεκτονικό Ναό ταμείο-καρδία των 12 ανέμων-πετάλων του Αιόλου (ιπποτιάδη) τέκνου του Ιππότη ως πρότυπο του Αρθούρου και των 12 ιπποτών-ζωδίων της στρογγυλής τράπεζας…
Ούτε το γεγονός πως ελευθεροτέκτονες Φιλικοί έδωσαν υπόσταση στο νεοελληνικό κράτος-έθνος μας
Ο Παλαμήδης και το ζατρίκιον ως αλληγορία του ελληνικού τεκτονικού Ναού…
Θα υπαινιχτώ πως ο Παλαμήδης είναι στην πραγματικότητα ο Προμηθέας (προμηθευτής) και ο Οδυσσέας είναι ο Ερμής, που τον καρφώνει στον βράχο της ατίμωσης κατ εντολή του Κρονίδη και της Στύγας. Δηλαδή της Ατρόπου μοίρας που υποχρεώνει όλους να εκπληρώσουν την μοίρα τους…
Το θέμα είναι εντελώς απόκρυφο αλλά επειδή ζούμε στην εποχή όπου τα μυστικά τα φωνάζουμε από τις στέγες των σπιτιών, αλλά κανείς δεν τα ακούει μέσα στην οχλοβοή του νου, παρά μόνο οι νόμιμοι αποδέκτες των μυστικών. Ομολογώ πως δεν θα υπήρχε περίπτωση να οδηγηθώ σε έναν τέτοιο παραλληλισμό αν δεν είχα την εσωτερική εμπειρία της ονειρικής αλφαβητικής παλάμης του Κάβειρου Προμηθέα-Βούδα. (βλέπε εικόνα)
Όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις, η θέα μιας κανονικής πεντάλφα-παλάμης στο όνειρο σημαίνει την πυθαγόρεια Υ-Γ-Ε-Ι-Α, δηλ. τον έλεγχο του νοητικού φορέα ως υπεύθυνου για κάθε φυσική ασθένεια…
Ο Παλαμήδης (< παλάμη < παλμός ) εφόσον εφηύρε γράμματα συνδέεται με την παλάμη-πεντάλφα των αιθερικών στοιχείων τα οποία αναπαράγει ο παλμός των φωνογραμμάτων της ομιλίας μας…
Ο Προμηθέας είναι λοιπόν ο πεσμένος-ενσαρκωμένος Λόγος (atman, ο πνευματικός σπινθήρας) και ο Ερμής είναι η λέξη που καρφώνει-θυσιάζει τον ουράνιο Ταύρο=Βούδα της σκέψης με τα καρφιά=λέξεις στον βράχο της υλικής Αφής: το ζώδιο του Ζυγού, όπου ο Λόγος εξατομικεύεται σε σάρκα...
Έτσι στα Κύπρια έπη που συμπληρώνουν πολλά σημεία της διήγησης του Ομήρου αναφέρεται πως όταν ο στρατός των Αχαιών πεινούσε κατά την πολύχρονη πολιορκία της Τροίας. Έστειλαν τον Οδυσσέα στην Θράκη να βρει σιτάρι. Γύρισε όμως άπρακτος. Σαν τον ειρωνεύτηκε ο Παλαμήδης, ο Οδυσσέας του απάντησε ότι ούτε και εκείνος θα τα κατάφερνε, όσο έξυπνος και αν ήταν. Τότε ο Παλαμήδης πήγε ο ίδιος στην Θράκη και γύρισε με μεγάλα φορτώματα…
Το ζώδιο του σταριού είναι η Παρθένος Δήμητρα η πάροχος του απόκρυφου μυστηριακού φωτός και η Θράκη > η θρησκεία των Κάβειρων (Ηφαίστου-Δήμητρας-Ερμή) …
Επειδή λοιπόν ο Παλαμήδης έκλεψε το φως των σιτηρών προγράφηκε από τον Κρονίδη φύλακα της Στύγας-Ειμαρμένης που δρα με όργανο τον πανούργο Ερμή-Οδυσσέα.
Το θέμα υποτίθεται πως το έχουν εξαντλήσει οι ομηριστές, εξετάζοντας πολλαπλώς την καταδίκη του σοφότατου Παλαμήδη ως Σωκράτη*. Όμως ο Παλαμήδης είναι τέκνο της Ωκεανίδας Νύμφης Φιλύρας του κάλλους των γραμμάτων. Δηλ. αδελφός του Κένταυρου Χείρωνα που αντικατέστησε τον Προμηθέα μετά την απελευθέρωσή του. Γεγονός που δείχνει την απόκρυφη σχέση του πυρός-πυραμίδας που βρίσκεται εγκλωβισμένη στον κύβο των 64ων γεγονότων του βίου μας. Σχέση που δυστυχώς παραμένει ανέγγιχτη από τους αμύητους στην γεωμετρία φιλολόγους…
Οι τραγικοί υπέδειξαν πως ο προμηθεϊκός γεωμετρικός-καβαλιστικός μύθος παραμένει ολοζώντανος μέσα στην κάθε οικογένεια. Εφόσον ο Οίακας ο αδελφός του Παλαμήδη που είχε ορκισθεί να εκδικηθεί τους αρχηγούς της Τρωικής Εκστρατείας για τη θανάτωση του Παλαμήδη με λιθοβολισμό, έπεισε τη σύζυγο του Αγαμέμνονα, την Κλυταιμνήστρα, να δολοφονήσει τον άντρα της μόλις αυτός θα επέστρεφε από την Τροία.
*Ο Παλαμήδης καταδικάστηκε επειδή κατηγορήθηκε από τον Οδυσσέα πως μηχανευόταν την προώθηση του φίλου του Αχιλλέα (η λίμπιντο) στην καρδιακή-λεόντεια αρχηγία του στρατεύματος (ο Αγαμέμνων). Αυτή η δομή των γεγονότων όμως αναγνωρίζεται εύκολα στην φιλία του Εωσφόρου- Σωκράτη με τον ερωτιδέα Διόνυσο Αλκιβιάδη. Υποδεικνύοντας την πτώση του Λόγου στην σεξουαλικότητα και την τραγική θυσία της προκειμένου να αντιστραφεί η ροή της Ζωής-προσοχής... (η επιστροφή του Ασώτου).
Όσοι έχουν γεωμετρικό νου ας εννοήσουν πως ο κύβος του ερμητικού 4=2+2 είναι το 4Χ4Χ4=64. Αριθμός που περιγράφεται στον οφθαλμό Wajet των 6 μερών του ΄Ωρου-Ρα, στους 64 συνδυασμούς των 6γράμμων του Ι-Τσινγκ όπως και στις 6 φιγούρες του σκακιού-ζατρικίου των 64 θέσεων του Παλαμήδη…
Θα υπαινιχτώ πως ο Παλαμήδης είναι στην πραγματικότητα ο Προμηθέας (προμηθευτής) και ο Οδυσσέας είναι ο Ερμής, που τον καρφώνει στον βράχο της ατίμωσης κατ εντολή του Κρονίδη και της Στύγας. Δηλαδή της Ατρόπου μοίρας που υποχρεώνει όλους να εκπληρώσουν την μοίρα τους…
Το θέμα είναι εντελώς απόκρυφο αλλά επειδή ζούμε στην εποχή όπου τα μυστικά τα φωνάζουμε από τις στέγες των σπιτιών, αλλά κανείς δεν τα ακούει μέσα στην οχλοβοή του νου, παρά μόνο οι νόμιμοι αποδέκτες των μυστικών. Ομολογώ πως δεν θα υπήρχε περίπτωση να οδηγηθώ σε έναν τέτοιο παραλληλισμό αν δεν είχα την εσωτερική εμπειρία της ονειρικής αλφαβητικής παλάμης του Κάβειρου Προμηθέα-Βούδα. (βλέπε εικόνα)
Όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις, η θέα μιας κανονικής πεντάλφα-παλάμης στο όνειρο σημαίνει την πυθαγόρεια Υ-Γ-Ε-Ι-Α, δηλ. τον έλεγχο του νοητικού φορέα ως υπεύθυνου για κάθε φυσική ασθένεια…
Ο Παλαμήδης (< παλάμη < παλμός ) εφόσον εφηύρε γράμματα συνδέεται με την παλάμη-πεντάλφα των αιθερικών στοιχείων τα οποία αναπαράγει ο παλμός των φωνογραμμάτων της ομιλίας μας…
Ο Προμηθέας είναι λοιπόν ο πεσμένος-ενσαρκωμένος Λόγος (atman, ο πνευματικός σπινθήρας) και ο Ερμής είναι η λέξη που καρφώνει-θυσιάζει τον ουράνιο Ταύρο=Βούδα της σκέψης με τα καρφιά=λέξεις στον βράχο της υλικής Αφής: το ζώδιο του Ζυγού, όπου ο Λόγος εξατομικεύεται σε σάρκα...
Έτσι στα Κύπρια έπη που συμπληρώνουν πολλά σημεία της διήγησης του Ομήρου αναφέρεται πως όταν ο στρατός των Αχαιών πεινούσε κατά την πολύχρονη πολιορκία της Τροίας. Έστειλαν τον Οδυσσέα στην Θράκη να βρει σιτάρι. Γύρισε όμως άπρακτος. Σαν τον ειρωνεύτηκε ο Παλαμήδης, ο Οδυσσέας του απάντησε ότι ούτε και εκείνος θα τα κατάφερνε, όσο έξυπνος και αν ήταν. Τότε ο Παλαμήδης πήγε ο ίδιος στην Θράκη και γύρισε με μεγάλα φορτώματα…
Το ζώδιο του σταριού είναι η Παρθένος Δήμητρα η πάροχος του απόκρυφου μυστηριακού φωτός και η Θράκη > η θρησκεία των Κάβειρων (Ηφαίστου-Δήμητρας-Ερμή) …
Επειδή λοιπόν ο Παλαμήδης έκλεψε το φως των σιτηρών προγράφηκε από τον Κρονίδη φύλακα της Στύγας-Ειμαρμένης που δρα με όργανο τον πανούργο Ερμή-Οδυσσέα.
Το θέμα υποτίθεται πως το έχουν εξαντλήσει οι ομηριστές, εξετάζοντας πολλαπλώς την καταδίκη του σοφότατου Παλαμήδη ως Σωκράτη*. Όμως ο Παλαμήδης είναι τέκνο της Ωκεανίδας Νύμφης Φιλύρας του κάλλους των γραμμάτων. Δηλ. αδελφός του Κένταυρου Χείρωνα που αντικατέστησε τον Προμηθέα μετά την απελευθέρωσή του. Γεγονός που δείχνει την απόκρυφη σχέση του πυρός-πυραμίδας που βρίσκεται εγκλωβισμένη στον κύβο των 64ων γεγονότων του βίου μας. Σχέση που δυστυχώς παραμένει ανέγγιχτη από τους αμύητους στην γεωμετρία φιλολόγους…
Οι τραγικοί υπέδειξαν πως ο προμηθεϊκός γεωμετρικός-καβαλιστικός μύθος παραμένει ολοζώντανος μέσα στην κάθε οικογένεια. Εφόσον ο Οίακας ο αδελφός του Παλαμήδη που είχε ορκισθεί να εκδικηθεί τους αρχηγούς της Τρωικής Εκστρατείας για τη θανάτωση του Παλαμήδη με λιθοβολισμό, έπεισε τη σύζυγο του Αγαμέμνονα, την Κλυταιμνήστρα, να δολοφονήσει τον άντρα της μόλις αυτός θα επέστρεφε από την Τροία.
*Ο Παλαμήδης καταδικάστηκε επειδή κατηγορήθηκε από τον Οδυσσέα πως μηχανευόταν την προώθηση του φίλου του Αχιλλέα (η λίμπιντο) στην καρδιακή-λεόντεια αρχηγία του στρατεύματος (ο Αγαμέμνων). Αυτή η δομή των γεγονότων όμως αναγνωρίζεται εύκολα στην φιλία του Εωσφόρου- Σωκράτη με τον ερωτιδέα Διόνυσο Αλκιβιάδη. Υποδεικνύοντας την πτώση του Λόγου στην σεξουαλικότητα και την τραγική θυσία της προκειμένου να αντιστραφεί η ροή της Ζωής-προσοχής... (η επιστροφή του Ασώτου).
Όσοι έχουν γεωμετρικό νου ας εννοήσουν πως ο κύβος του ερμητικού 4=2+2 είναι το 4Χ4Χ4=64. Αριθμός που περιγράφεται στον οφθαλμό Wajet των 6 μερών του ΄Ωρου-Ρα, στους 64 συνδυασμούς των 6γράμμων του Ι-Τσινγκ όπως και στις 6 φιγούρες του σκακιού-ζατρικίου των 64 θέσεων του Παλαμήδη…
Η απολογία του Σωκράτη-Παλαμήδη και ο θάνατος του τέκτονα διδασκάλου*.
Κάποιες διευκρινιστικές νύξεις με αποδέκτες όποιους μπορούν να το παρακολουθήσουν.
Ο τεκτονικός ναός είναι η ονειρική-αλχημική λειτουργία. Στον ναό γίνονται δεκτοί ως μαθητές όσοι θυμούνται τα όνειρά τους, δηλ. αυτοί που έχουν δώσει το πρώτο σοκ της αυτοενθύμησης στο 9γραμμα. Ενώ ο βαθμός του διδασκάλου αναφέρεται στην αυτοπαρατήρηση του δεύτερου σοκ..., δηλ. στην έναρξη της αλχημικής οκτάβας των εντυπώσεων η οποία γίνεται προσιτή σε όσους αφυπνίζονται και συμμετέχουν με την ημερήσια συνείδηση τους στην ονειρική εξέλιξη.
Κάποιες διευκρινιστικές νύξεις με αποδέκτες όποιους μπορούν να το παρακολουθήσουν.
Ο τεκτονικός ναός είναι η ονειρική-αλχημική λειτουργία. Στον ναό γίνονται δεκτοί ως μαθητές όσοι θυμούνται τα όνειρά τους, δηλ. αυτοί που έχουν δώσει το πρώτο σοκ της αυτοενθύμησης στο 9γραμμα. Ενώ ο βαθμός του διδασκάλου αναφέρεται στην αυτοπαρατήρηση του δεύτερου σοκ..., δηλ. στην έναρξη της αλχημικής οκτάβας των εντυπώσεων η οποία γίνεται προσιτή σε όσους αφυπνίζονται και συμμετέχουν με την ημερήσια συνείδηση τους στην ονειρική εξέλιξη.
Η έναρξη της υπηρεσίας του διδασκάλου βεβαιώνεται στην θέα της κανονικά σχηματισμένης πυθαγόρειας πεντάλφα-παλάμης των Ιδαίων Δακτύλων ή 5 αιθερικών ανέμων-Βουδών στο ονειρικό Άργος της πολυόφθαλμης Αγοράς.
Ακολουθεί η συνομιλία-διδασκαλία της αφυπνισμένης σωκρατικής συνείδησης με τα καθημερινά πρόσωπα της αγοράς, που δεν είναι άλλα από τις νοητικές μας αντιπροσωπείες που συναντούμε στα κρυμμένα πάθη των συνανθρώπων μας.
Όταν ολοκληρωθεί ο αστρολογικός-πολιτειακός κύκλος των επαφών με τα 12 μέρη-δήμους, η ουσία (αγελάδα Ιώ) γεννά τον Έπαφο (απτή μορφή) στην Αίγυπτο-Ατλαντίδα.
Ο Έπαφος και η γυναίκα του η Κασσιόπη μας κάνουν γνωστή την φύση της νοητικής ΔουΛείας μας στα είΔωΛα…
Οπότε ο διδάσκαλος αναγνωρίζοντας την πλάνη στην οποία ευρίσκεται εξαιτίας του γεγονότος πως διαθέτει μια μορφή (ειδωλοποιητική γεννήτρια), οδηγείται στον τελετουργικό του θάνατο από τον Γραμματέα, και τους δύο Επόπτες του Ναού. Που είναι τα τρία σημεία που συνιστούν το ορθ. τρίγωνο των Μοιρών ή δομητικών εξουσιών της κυβικής Πόλης -Ναού (διοικητική, νομοθετική, δικαστική).
*Η μανία κάποιων να πιστεύουν πως ο μύθος του θανάτου του Χιράμ (τέκτονα διδασκάλου) είναι εφεύρεση μασόνων είναι τόσο αστεία όσο και η προσπάθεια του Ιωάννη να διδάξει αλχημεία στον ναό της Εφεσίας Αρτέμιδας.
Ενδεικτικά αναφέρω πως οι 3εις Αξιωματικοί του Ναού είναι καταγραμμένοι ως Αγαμέμνονας-Οδυσσέας-Υπηρέτης στην δίκη του Παλαμήδη ή ως Άνυτος, Μέλητας, Λύκωνας στην δίκη του Σωκράτη ή ως Πιλάτος-Καϊάφας-Ιούδας στην δίκη του Χριστού. Ενώ στον μασονικό μύθο του Χιράμ ακόμα τους ψάχνουν (το κρατάνε κρυφό) ….
Ακολουθεί η συνομιλία-διδασκαλία της αφυπνισμένης σωκρατικής συνείδησης με τα καθημερινά πρόσωπα της αγοράς, που δεν είναι άλλα από τις νοητικές μας αντιπροσωπείες που συναντούμε στα κρυμμένα πάθη των συνανθρώπων μας.
Όταν ολοκληρωθεί ο αστρολογικός-πολιτειακός κύκλος των επαφών με τα 12 μέρη-δήμους, η ουσία (αγελάδα Ιώ) γεννά τον Έπαφο (απτή μορφή) στην Αίγυπτο-Ατλαντίδα.
Ο Έπαφος και η γυναίκα του η Κασσιόπη μας κάνουν γνωστή την φύση της νοητικής ΔουΛείας μας στα είΔωΛα…
Οπότε ο διδάσκαλος αναγνωρίζοντας την πλάνη στην οποία ευρίσκεται εξαιτίας του γεγονότος πως διαθέτει μια μορφή (ειδωλοποιητική γεννήτρια), οδηγείται στον τελετουργικό του θάνατο από τον Γραμματέα, και τους δύο Επόπτες του Ναού. Που είναι τα τρία σημεία που συνιστούν το ορθ. τρίγωνο των Μοιρών ή δομητικών εξουσιών της κυβικής Πόλης -Ναού (διοικητική, νομοθετική, δικαστική).
*Η μανία κάποιων να πιστεύουν πως ο μύθος του θανάτου του Χιράμ (τέκτονα διδασκάλου) είναι εφεύρεση μασόνων είναι τόσο αστεία όσο και η προσπάθεια του Ιωάννη να διδάξει αλχημεία στον ναό της Εφεσίας Αρτέμιδας.
Ενδεικτικά αναφέρω πως οι 3εις Αξιωματικοί του Ναού είναι καταγραμμένοι ως Αγαμέμνονας-Οδυσσέας-Υπηρέτης στην δίκη του Παλαμήδη ή ως Άνυτος, Μέλητας, Λύκωνας στην δίκη του Σωκράτη ή ως Πιλάτος-Καϊάφας-Ιούδας στην δίκη του Χριστού. Ενώ στον μασονικό μύθο του Χιράμ ακόμα τους ψάχνουν (το κρατάνε κρυφό) ….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου