ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018

Ο Παλαμήδης και το ζατρίκιον ως αλληγορία του ελληνικού τεκτονικού Ναού…

Λεωνίδας Πατσουράκος

Ο Παλαμήδης και το ζατρίκιον ως αλληγορία του ελληνικού τεκτονικού Ναού…
 Θα υπαινιχτώ πως ο Παλαμήδης είναι στην πραγματικότητα ο Προμηθέας (προμηθευτής) και ο Οδυσσέας είναι ο Ερμής, που τον καρφώνει στον βράχο της ατίμωσης κατ εντολή του Κρονίδη και της Στύγας. Δηλαδή της Ατρόπου μοίρας που υποχρεώνει όλους να εκπληρώσουν την μοίρα τους…
Το θέμα είναι εντελώς απόκρυφο αλλά επειδή ζούμε στην εποχή όπου τα μυστικά τα φωνάζουμε από τις στέγες των σπιτιών, αλλά κανείς δεν τα ακούει μέσα στην οχλοβοή του νου, παρά μόνο οι νόμιμοι αποδέκτες των μυστικών. Ομολογώ πως δεν θα υπήρχε περίπτωση να οδηγηθώ σε έναν τέτοιο παραλληλισμό αν δεν είχα την εσωτερική εμπειρία της ονειρικής αλφαβητικής παλάμης του Κάβειρου Προμηθέα-Βούδα. (βλέπε εικόνα)
Όπως έχουμε αναφέρει πολλάκις, η θέα μιας κανονικής πεντάλφα-παλάμης στο όνειρο σημαίνει την πυθαγόρεια Υ-Γ-Ε-Ι-Α, δηλ. τον έλεγχο του νοητικού φορέα ως υπεύθυνου για κάθε φυσική ασθένεια…
Ο Παλαμήδης (< παλάμη < παλμός ) εφόσον εφηύρε γράμματα συνδέεται με την παλάμη-πεντάλφα των αιθερικών στοιχείων τα οποία αναπαράγει ο παλμός των φωνογραμμάτων της ομιλίας μας…
Ο Προμηθέας είναι λοιπόν ο πεσμένος-ενσαρκωμένος Λόγος (atman, ο πνευματικός σπινθήρας) και ο Ερμής είναι η λέξη που καρφώνει-θυσιάζει τον ουράνιο Ταύρο=Βούδα της σκέψης με τα καρφιά=λέξεις στον βράχο της υλικής Αφής: το ζώδιο του Ζυγού, όπου ο Λόγος εξατομικεύεται σε σάρκα...
Έτσι στα Κύπρια έπη που συμπληρώνουν πολλά σημεία της διήγησης του Ομήρου αναφέρεται πως όταν ο στρατός των Αχαιών πεινούσε κατά την πολύχρονη πολιορκία της Τροίας. Έστειλαν τον Οδυσσέα στην Θράκη να βρει σιτάρι. Γύρισε όμως άπρακτος. Σαν τον ειρωνεύτηκε ο Παλαμήδης, ο Οδυσσέας του απάντησε ότι ούτε και εκείνος θα τα κατάφερνε, όσο έξυπνος και αν ήταν. Τότε ο Παλαμήδης πήγε ο ίδιος στην Θράκη και γύρισε με μεγάλα φορτώματα…
Το ζώδιο του σταριού είναι η Παρθένος Δήμητρα η πάροχος του απόκρυφου μυστηριακού φωτός και η Θράκη > η θρησκεία των Κάβειρων (Ηφαίστου-Δήμητρας-Ερμή) …
Επειδή λοιπόν ο Παλαμήδης έκλεψε το φως των σιτηρών προγράφηκε από τον Κρονίδη φύλακα της Στύγας-Ειμαρμένης που δρα με όργανο τον πανούργο Ερμή-Οδυσσέα.
Το θέμα υποτίθεται πως το έχουν εξαντλήσει οι ομηριστές, εξετάζοντας πολλαπλώς την καταδίκη του σοφότατου Παλαμήδη ως Σωκράτη*. Όμως ο Παλαμήδης είναι τέκνο της Ωκεανίδας Νύμφης Φιλύρας του κάλλους των γραμμάτων. Δηλ. αδελφός του Κένταυρου Χείρωνα που αντικατέστησε τον Προμηθέα μετά την απελευθέρωσή του. Γεγονός που δείχνει την απόκρυφη σχέση του πυρός-πυραμίδας που βρίσκεται εγκλωβισμένη στον κύβο των 64ων γεγονότων του βίου μας. Σχέση που δυστυχώς παραμένει ανέγγιχτη από τους αμύητους στην γεωμετρία φιλολόγους…
Οι τραγικοί υπέδειξαν πως ο προμηθεϊκός γεωμετρικός-καβαλιστικός μύθος παραμένει ολοζώντανος μέσα στην κάθε οικογένεια. Εφόσον ο Οίακας ο αδελφός του Παλαμήδη που είχε ορκισθεί να εκδικηθεί τους αρχηγούς της Τρωικής Εκστρατείας για τη θανάτωση του Παλαμήδη με λιθοβολισμό, έπεισε τη σύζυγο του Αγαμέμνονα, την Κλυταιμνήστρα, να δολοφονήσει τον άντρα της μόλις αυτός θα επέστρεφε από την Τροία.
*Ο Παλαμήδης καταδικάστηκε επειδή κατηγορήθηκε από τον Οδυσσέα πως μηχανευόταν την προώθηση του φίλου του Αχιλλέα (η λίμπιντο) στην καρδιακή-λεόντεια αρχηγία του στρατεύματος (ο Αγαμέμνων). Αυτή η δομή των γεγονότων όμως αναγνωρίζεται εύκολα στην φιλία του Εωσφόρου- Σωκράτη με τον ερωτιδέα Διόνυσο Αλκιβιάδη. Υποδεικνύοντας την πτώση του Λόγου στην σεξουαλικότητα και την τραγική θυσία της προκειμένου να αντιστραφεί η ροή της Ζωής-προσοχής... (η επιστροφή του Ασώτου).
Όσοι έχουν γεωμετρικό νου ας εννοήσουν πως ο κύβος του ερμητικού 4=2+2 είναι το 4Χ4Χ4=64. Αριθμός που περιγράφεται στον οφθαλμό Wajet των 6 μερών του ΄Ωρου-Ρα, στους 64 συνδυασμούς των 6γράμμων του Ι-Τσινγκ όπως και στις 6 φιγούρες του σκακιού-ζατρικίου των 64 θέσεων του Παλαμήδη…
Η απολογία του Σωκράτη-Παλαμήδη και ο θάνατος του τέκτονα διδασκάλου*.
 Κάποιες διευκρινιστικές νύξεις με αποδέκτες όποιους μπορούν να το παρακολουθήσουν.
Ο τεκτονικός ναός είναι η ονειρική-αλχημική λειτουργία. Στον ναό γίνονται δεκτοί ως μαθητές όσοι θυμούνται τα όνειρά τους, δηλ. αυτοί που έχουν δώσει το πρώτο σοκ της αυτοενθύμησης στο 9γραμμα. Ενώ ο βαθμός του διδασκάλου αναφέρεται στην αυτοπαρατήρηση του δεύτερου σοκ..., δηλ. στην έναρξη της αλχημικής οκτάβας των εντυπώσεων η οποία γίνεται προσιτή σε όσους αφυπνίζονται και συμμετέχουν με την ημερήσια συνείδηση τους στην ονειρική εξέλιξη.
Η έναρξη της υπηρεσίας του διδασκάλου βεβαιώνεται στην θέα της κανονικά σχηματισμένης πυθαγόρειας πεντάλφα-παλάμης των Ιδαίων Δακτύλων ή 5 αιθερικών ανέμων-Βουδών στο ονειρικό Άργος της πολυόφθαλμης Αγοράς.
Ακολουθεί η συνομιλία-διδασκαλία της αφυπνισμένης σωκρατικής συνείδησης με τα καθημερινά πρόσωπα της αγοράς, που δεν είναι άλλα από τις νοητικές μας αντιπροσωπείες που συναντούμε στα κρυμμένα πάθη των συνανθρώπων μας.
Όταν ολοκληρωθεί ο αστρολογικός-πολιτειακός κύκλος των επαφών με τα 12 μέρη-δήμους, η ουσία (αγελάδα Ιώ) γεννά τον Έπαφο (απτή μορφή) στην Αίγυπτο-Ατλαντίδα.
Ο Έπαφος και η γυναίκα του η Κασσιόπη μας κάνουν γνωστή την φύση της νοητικής ΔουΛείας μας στα είΔωΛα…
Οπότε ο διδάσκαλος αναγνωρίζοντας την πλάνη στην οποία ευρίσκεται εξαιτίας του γεγονότος πως διαθέτει μια μορφή (ειδωλοποιητική γεννήτρια), οδηγείται στον τελετουργικό του θάνατο από τον Γραμματέα, και τους δύο Επόπτες του Ναού. Που είναι τα τρία σημεία που συνιστούν το ορθ. τρίγωνο των Μοιρών ή δομητικών εξουσιών της κυβικής Πόλης -Ναού (διοικητική, νομοθετική, δικαστική).
*Η μανία κάποιων να πιστεύουν πως ο μύθος του θανάτου του Χιράμ (τέκτονα διδασκάλου) είναι εφεύρεση μασόνων είναι τόσο αστεία όσο και η προσπάθεια του Ιωάννη να διδάξει αλχημεία στον ναό της Εφεσίας Αρτέμιδας.
Ενδεικτικά αναφέρω πως οι 3εις Αξιωματικοί του Ναού είναι καταγραμμένοι ως Αγαμέμνονας-Οδυσσέας-Υπηρέτης στην δίκη του Παλαμήδη ή ως Άνυτος, Μέλητας, Λύκωνας στην δίκη του Σωκράτη ή ως Πιλάτος-Καϊάφας-Ιούδας στην δίκη του Χριστού. Ενώ στον μασονικό μύθο του Χιράμ ακόμα τους ψάχνουν (το κρατάνε κρυφό) ….

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: