Ο Panagiotis Kardaris
Η Αγία Αικατερίνη, δεν είναι απλά μια αγία, αλλά ένα θεϊκό σύμβολο Σοφίας και Κατανόησης. Η Θεία Ιερογαμία που περιγράφεται στο μύθο του δαχτυλιδιού της Μνηστείας παραπέμπει σε αντίστοιχους μύθους των πολιτισμών της Μεσοποταμίας, της Αιγύπτου αλλά και του αρχαίου Ελληνικού κόσμου. Ούτε είναι τυχαίο που επιλέχθηκε η Αλεξάνδρεια ως background του θρύλου. Καθώς η Αλεξάνδρεια ήταν κατεξοχήν κορωνίδα των κλασσικών σπουδών του αρχαίου κόσμου.
Η Αικατερίνη νυμφεύεται το Χριστό. Η Σοφία νυμφεύεται το Λόγο. Η Σοφία κρατά τον τροχό της επανάληψης, όπως η Αικατερίνη κρατά τον τροχό του βασανισμού της. Κλασσικό μυστικιστικό μοτίβο της εξόριστης, στον κόσμο της πτώσης, Σοφίας. Η γιορτή της συμπίπτει με την απόδοση της εορτής των Εισοδίων της Θεοτόκου στα Άγια των Αγίων, κάτι επίσης καθόλου τυχαίο αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτή είναι μια κατεξοχήν γιορτή της Ιεροσύνης και μάλιστα της θηλυκής ιεροσύνης την οποία η πατριαρχία των χριστιανικών κοινωνιών εξόρισε από τη θεουργία της.
Η Αγία Αικατερίνη είναι, μαζί με την Αγία Βαρβάρα που κρατά το Δισκοπότηρο και τον Άγιο Ελευθέριο, το κατεξοχήν σύμβολο της Ιεροσύνης. Υπόψιν ότι οι δύο πρώτες αγίες και ο άγιες, γιορτάζουν διαδοχικά... (Και κάπου εδώ εμπλέκεται και η ΧΙΑΣΤI σταύρωση του Αγίου Ανδρέα που ακολουθεί την ύψωση του κάθετου σταυρού στο Ζώδιο του Ζυγού.....
δεν είναι τυχαίο πού συνδέεται με την Υπατία
Και οι δύο σύμβολα σοφίας και μαρτυρίου, πέραν της θρησκευτικής προπαγάνδας και αντίληψης!
Δεν υπάρχει απομίμιση στα αρχέτυπα αλλά αναπαραγωγή σύμφωνα με τη γλώσσα των εποχών
===================================
Η Αγία Αικατερίνη είναι, μαζί με την Αγία Βαρβάρα που κρατά το Δισκοπότηρο και τον Άγιο Ελευθέριο, το κατεξοχήν σύμβολο της Ιεροσύνης. Υπόψιν ότι οι δύο πρώτες αγίες και ο άγιες, γιορτάζουν διαδοχικά... (Και κάπου εδώ εμπλέκεται και η ΧΙΑΣΤI σταύρωση του Αγίου Ανδρέα που ακολουθεί την ύψωση του κάθετου σταυρού στο Ζώδιο του Ζυγού.....
δεν είναι τυχαίο πού συνδέεται με την Υπατία
Και οι δύο σύμβολα σοφίας και μαρτυρίου, πέραν της θρησκευτικής προπαγάνδας και αντίληψης!
Δεν υπάρχει απομίμιση στα αρχέτυπα αλλά αναπαραγωγή σύμφωνα με τη γλώσσα των εποχών
===================================
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου