ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ....

 

Έχω δικαίωμα να ρωτάω και να μαθαίνω

 

Του Δημήτρη Κλάγκου

Ας κατανοήσουμε ότι, οι επιστήμονες δεν είναι η επιστήμη.Όπως δεν είναι και οι καλλιτέχνες, η τέχνη. Έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση να κάνουμε κριτική απέναντι σε οποινδήποτε σε αυτή τη ζωή, όσο ακόμα λέμε ότι έχουμε δημοκρατία.Δεν κρίνουμε την γνώση και την επιστημοσύνη κανενός. Έχω όμως δικαίωμα να ρωτάω και να μαθαίνω. Όσο δε μαθαίνω, όσο δεν μου απαντούν με ορθό λόγο, τότε πολύ απλά έχω δικαίωμα να λέω ότι είναι κατά βάση υπεύθυνοι για την άγνοια των πολλών. Αυτή τη στιγμή, είναι τουλάχιστον περίεργη η στάση της επιστημονικής επιτροπής που χειρίζεται τα της πανδημίας στη χώρα μας.

Γιατί, δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο, αν κάποιος δει τον τρόπο που παίρνονται οι αποφάσεις και τι αυτές πραγματικά εξυπηρετούν. Είναι κρίμα πραγματικά, όταν καταλαβαίνεις ότι οι επιστήμονες και όχι η επιστήμη, παίζουν το παιχνίδι της εξουσίας, τότε θα δεχτούν την κριτική.

Το δικαίωμα του αυτοεξευτελισμού είναι εξίσου κατοχυρωμένο με το δικαίωμα στον ορθό λόγο. Πολλοί επιστήμονες, αυτή τη στιγμή παίζουν το ρόλο του αυτοφωράκια. Κρίμα…

Πηγή: ημεροδρόμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: