ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

ΑΛΕΞΗΣ-ΑΓΓΕΛΑ..Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΕΚΛΑΣ...

“Ο έρωτας στα χρόνια της καρέκλας”! Οι διάλογοι στο δείπνο στη Καστέλλα!
Απ’ τη μια ο γκόου-μπακ μαντάμ, που διαλύοντας την οικονομία κάνει επίκαιρο το όνειρο της παλαιοκομματίλας “τρούπωσε στο δημόσιο να σωθείς”!
Κι απ’ την άλλη η καμ-μπακ μαντάμ που με τη πολιτική της στο προσφυγικό, έφερε το Μπρέξιτ και μεγάλη άνοδο της ακροδεξιάς.
Έμαθα το διάλογο τους από φίλο σερβιτόρο που κρυφάκουγε:
--Να σε λέω Άντζελα; Μου θυμίζει μια συμπαθή αοιδό που μιλάμε παρόμοια ελληνικά, είπε ο τύπος που δέσμευσε για 99 χρόνια μέχρι και τους αρχαιολογικούς χώρους!
Σ’ ευχαριστώ που έκανες το μουγκοθόδωρα κι έχωσα στο δημόσιο συγγενείς συγγενών μέχρι 10ου βαθμού, ανεβάζοντας τις δαπάνες άλλα 2 δις! Τα φόρτωσα κι αυτά στη φοροληστεία.
Ακόμα και στους έμμεσους φόρους πρώτοι στην Ε.Ε., στο 17,3% του ΑΕΠ. Ούτε ο Αλ Καπόνε δεν θα τολμούσε τέτοια ληστεία για να διορίζει αβέρτα!
Μου έσωσες προσωρινά και τις συντάξεις των παλιών, μπας και τους παραμυθιάσω πάλι στη κάλπη. Οι νέοι συνταξιούχοι ας πάν’ να κάνουν καμιά “μαύρη” δουλειά να μη ψοφήσουν! Είμαστε εργατικός λαός αφού!
--Υποχρέωση μου Αλέξης, μου ‘δωσες το Μακεδονικό και μου έσωσες για κάνα χρόνο τη καρέκλα, δεχόμενος να σας ξεφορτώνω εκατοντάδες εγκληματικά στοιχεία, απροσάρμοστα στη δική μου κοινωνία.
Δεσμεύοντας δε τη περιουσία σας για 99 χρόνια και υπογράφοντας θανατηφόρα πλεονάσματα ως το 2060, έδιωξα το ΔΝΤ. Με τους Ιταλούς δεν βρίσκω άκρη. Είναι τρελοί, αγαπάνε πιο πολύ το τόπο απ’ τη καρέκλα!
--Άντζελα εμείς οι δυο μοιάζουμε! Κι εμένα ατού μου η οικονομία! Άμα γυρίσεις ανάποδα τους δείκτες είμαστε πρώτοι σε ανταγωνιστικότητα, οικονομική ελευθερία, επενδύσεις, πάταξη γραφειοκρατίας και διαφθοράς, ανεξαρτησία δικαιοσύνης, ποιότητα δημοκρατίας!
Ξεπεράσαμε τη Σομαλία, το Σουδάν και πλησιάζουμε τη Βενεζουέλα. Κι από ευταξία; Εκεί να δεις! Απ’ τη μέρα που πήρα εξουσία σταμάτησε να καίγεται η Αθήνα, σταμάτησαν και τα λαϊκά δικαστήρια στις πλατείες!
--Το κατάλαβα Αλέξης βλέποντας σ’ όλες τις φωτογραφίες να κοιτάς σαν χάπατο το ταβάνι! Στην αρχή σε νόμιζα βλαμμένο, αλλά μετά κατάλαβα πως παρακολουθείς τους δείκτες ευημερίας που εκτοξεύτηκαν!
Σύντομα θα μας πάρουν την εξουσία και θα σε καλώ στο εξοχικό μου μαζί με το “μπούλη” η “στα 4 για τη καρέκλα” όπως τον αποκαλείς, να μου διηγείστε πως κάνατε τους Έλληνες να τρώνε με χρυσά κουτάλια!
Καλά κάνεις κι εγκαθιδρύεις Μαδουριστάν! Ο Έλληνας είναι απείθαρχος, θέλει βούρδουλα! Από δημοκρατία χορτάσατε εδώ και 2.500 χιλ. χρόνια!
--Νικόλα, ψέλλισε ο σερβιτόρος, ακούγοντας αυτό ο φίλος του Μαδούρο αντί να εξαγριωθεί γέλασε σατανικά! Πάγωσε το αίμα μου! Δεν άντεξα και βούτηξα τις αστακοκαραβίδες σε καθαρτικό πριν τις σερβίρω. …….
Αποτέλεσμα εικόνας για μερκελ αλεξησ καστελλα

Δεν υπάρχουν σχόλια: