1.ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΚΙΝΕΖΟΣ[Όχι πώς δεν το ξέρουμε,αλλά άλλο να σου δείχνει ο Κινέζος μια πεντακάθαρη ακτινογραφία τής πραγματικότητος..]
Ένα στέλεχος της Cosco στον Πειραιά εξομολογείται:''εμείς κάναμε άλλη προσφορά στην κυβέρνηση Σημίτη,αλλά οι Έλληνες ήθελαν να πουλήσουν τα πάντα για να πάρουν μίζες...
Στην Κίνα υπάρχει προγραμματισμός.Δεν μπορεί να γίνει μια επενδυση σε άλλη χώρα αν δεν έχει κάνει ειδική προεργασία το αντίστοιχο τμήμα που έχει αναλάβει την έρευνα αγοράς,το οποίο έρχεται σε επαφή με την εκάστοτε διπλωματική μας αντιπροσωπεία,που θα αναλάβει σε πρώτη φάση να μιλήσει με τις αντίστοιχες κρατικές αρχές.
Στην Ελλάδα το πολιτικό σύστημα βασικά ενδιαφέρεται για τον προσωπικό του πλουτισμό και αυτό περνάει και στους θεσμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης.Οι εφοπλιστές το ίδιο.Πρακτικά το ελληνικό κράτος είναι όργανο στα χέρια μιας μαφίας που κάτα βάσει χτίστηκε με τη λογική των εφοπλιστών και μέσα σε αυτό το πλαίσιο προσπαθεί κάθε Έλληνας πολίτης να επιβιώσει με καλύτερους όρους.
Ετσι δεν μπορείς να δημιουργήσεις μια ισχυρή εσωτερική αγορα με μια υγιή παραγωγική βάση ούτε μπορεί ο Έλληνας που θα φύγει στο εξωτερικό να φύγει με ένα σχεδιασμό και με τη βοήθεια του κράτους του.Οι δικοί μας μετανάστες όπου κι αν είναι φροντίζουμε να αισθάνονται ότι η Κίνα θα είναι δίπλα τους μέσω των διπλωματικών της αντιπροσωπειών και όχι μόνο.
Με τη λογική του πολιτικού προσωπικού της χώρας σας δεν μπορείς να αποκτήσεις σοβαρό κοινωνικό κράτος ούτε μπορείς να έχεις έναν κεντρικό σχεδιασμό που να μπορεί να αποκεντρωθεί.
Η λογική του Δρόμου του Μεταξιού παίρνει στοιχεία και από την λογική του ελληνισμού,ο οποιος έχει εγκαταλειφθεί.Ο σύγχρονος ελληνισμός των πολύ πλούσιων κατά βάσει είναι η προσπάθεια τους να βγάζουν πολλά λεφτά αδιαφορώντας για την απαξίωση της χώρας τους και για τις δυσκολίες του λαού τους.Έτσι δεν χτίζεις κράτη,αλλά προτεκτοράτα πλούτου από τη μία πλευρά και ακραίας φτώχειας από την άλλη''.
(Ευχαριστώ ένα στέλεχος του ΚΚ Κίνας που εργάζεται στην Cosco για μια χρήσιμη συζήτηση που είχαμε,η οποία φυσικά δεν σταματά εδώ.Ο συγκεκριμένος 35αρης Κινέζος είναι ενάμισυ χρόνο στην Ελλάδα και πιο πολύ πονάει αυτόν τον τόπο και τον ελληνικό λαό από το εγχώριο πολιτικό κατεστημένο,αλλά δεν παύει να είναι κρατικός απεσταλμένος του κινεζικού κράτους με εξαιρετική αντίληψη και ιδιαίτερο ενδιαφέρον.Πιστεύει όμως σε μια άλλη λογική διμερών σχέσεων.Αυτός πιστεύει,η Κίνα μάλλον πιστεύει,αλλά το επίσημο ελληνικό κράτος δεν δείχνει ιδιαίτερα πρόθυμο και ικανό να αναβαθμίσει συμφωνίες,να κάνει άλλες που να προσεγγίζουν αυτό που λέμε win win και να παέι κόντρα όπου χρειάζεται..Είναι γαλουχημένο με μια διαφορετική νοοτροπία και όσοι έρχονται εδώ καταλαβαίνουν ότι το ίδιο το εγχώριο κατεστημένο αντιμετωπίζει τη χωρα με όρους πλιάτσικου.]=
=========
2.ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ[Υπενθυμίζω με δική μας συνέργεια,καποτε διαχειρίστηκε τίς τυχες μας ο εν λόγω και σήμερα κάποιοι στόκοι τον εστειλαν στην βουλή]
Στην Κίνα υπάρχει προγραμματισμός.Δεν μπορεί να γίνει μια επενδυση σε άλλη χώρα αν δεν έχει κάνει ειδική προεργασία το αντίστοιχο τμήμα που έχει αναλάβει την έρευνα αγοράς,το οποίο έρχεται σε επαφή με την εκάστοτε διπλωματική μας αντιπροσωπεία,που θα αναλάβει σε πρώτη φάση να μιλήσει με τις αντίστοιχες κρατικές αρχές.
Στην Ελλάδα το πολιτικό σύστημα βασικά ενδιαφέρεται για τον προσωπικό του πλουτισμό και αυτό περνάει και στους θεσμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης.Οι εφοπλιστές το ίδιο.Πρακτικά το ελληνικό κράτος είναι όργανο στα χέρια μιας μαφίας που κάτα βάσει χτίστηκε με τη λογική των εφοπλιστών και μέσα σε αυτό το πλαίσιο προσπαθεί κάθε Έλληνας πολίτης να επιβιώσει με καλύτερους όρους.
Ετσι δεν μπορείς να δημιουργήσεις μια ισχυρή εσωτερική αγορα με μια υγιή παραγωγική βάση ούτε μπορεί ο Έλληνας που θα φύγει στο εξωτερικό να φύγει με ένα σχεδιασμό και με τη βοήθεια του κράτους του.Οι δικοί μας μετανάστες όπου κι αν είναι φροντίζουμε να αισθάνονται ότι η Κίνα θα είναι δίπλα τους μέσω των διπλωματικών της αντιπροσωπειών και όχι μόνο.
Με τη λογική του πολιτικού προσωπικού της χώρας σας δεν μπορείς να αποκτήσεις σοβαρό κοινωνικό κράτος ούτε μπορείς να έχεις έναν κεντρικό σχεδιασμό που να μπορεί να αποκεντρωθεί.
Η λογική του Δρόμου του Μεταξιού παίρνει στοιχεία και από την λογική του ελληνισμού,ο οποιος έχει εγκαταλειφθεί.Ο σύγχρονος ελληνισμός των πολύ πλούσιων κατά βάσει είναι η προσπάθεια τους να βγάζουν πολλά λεφτά αδιαφορώντας για την απαξίωση της χώρας τους και για τις δυσκολίες του λαού τους.Έτσι δεν χτίζεις κράτη,αλλά προτεκτοράτα πλούτου από τη μία πλευρά και ακραίας φτώχειας από την άλλη''.
(Ευχαριστώ ένα στέλεχος του ΚΚ Κίνας που εργάζεται στην Cosco για μια χρήσιμη συζήτηση που είχαμε,η οποία φυσικά δεν σταματά εδώ.Ο συγκεκριμένος 35αρης Κινέζος είναι ενάμισυ χρόνο στην Ελλάδα και πιο πολύ πονάει αυτόν τον τόπο και τον ελληνικό λαό από το εγχώριο πολιτικό κατεστημένο,αλλά δεν παύει να είναι κρατικός απεσταλμένος του κινεζικού κράτους με εξαιρετική αντίληψη και ιδιαίτερο ενδιαφέρον.Πιστεύει όμως σε μια άλλη λογική διμερών σχέσεων.Αυτός πιστεύει,η Κίνα μάλλον πιστεύει,αλλά το επίσημο ελληνικό κράτος δεν δείχνει ιδιαίτερα πρόθυμο και ικανό να αναβαθμίσει συμφωνίες,να κάνει άλλες που να προσεγγίζουν αυτό που λέμε win win και να παέι κόντρα όπου χρειάζεται..Είναι γαλουχημένο με μια διαφορετική νοοτροπία και όσοι έρχονται εδώ καταλαβαίνουν ότι το ίδιο το εγχώριο κατεστημένο αντιμετωπίζει τη χωρα με όρους πλιάτσικου.]=
=========
2.ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ[Υπενθυμίζω με δική μας συνέργεια,καποτε διαχειρίστηκε τίς τυχες μας ο εν λόγω και σήμερα κάποιοι στόκοι τον εστειλαν στην βουλή]
Και το βραβείο του πιο σιχαμένου Ελληνόφωνου --και όχι Έλληνα,- απονέμεται ομόφωνα στον Γιάνη Βαρουφάκη.
Είναι πέρα από επικίνδυνος, πέρα κι από φαιδρός. Είναι κατηγορία κουτοπονηριάς και αγραμματοσύνης μόνος του.
Αναπαράγει με καμάρι --σαν να λέει σοφίες,- όλες τις παπάτζες που "διδάσκουν" στα παιδαρέλια οι ινστρούχτορες των αντιφά καταγωγίων και των λοιπών παραμάγαζων του Σόρος,
...
Είναι πέρα από επικίνδυνος, πέρα κι από φαιδρός. Είναι κατηγορία κουτοπονηριάς και αγραμματοσύνης μόνος του.
Αναπαράγει με καμάρι --σαν να λέει σοφίες,- όλες τις παπάτζες που "διδάσκουν" στα παιδαρέλια οι ινστρούχτορες των αντιφά καταγωγίων και των λοιπών παραμάγαζων του Σόρος,
...
«Είμαστε όλοι Αφρικάνοι», «είμαστε όλοι μπάσταρδοι». Δεν το πιστεύεις, πόσο κρετίνος είναι. Ναι, ήμασταν όλοι Αφρικάνοι πριν από κάτι εκατομμύρια χρόνια. Στο μεταξύ οι άνθρωποι έφτιαξαν ΕΘΝΗ, αυτοκρατορίες, φιλοσοφίες, θρησκείες, καλλιτεχνικά ρεύματα, αρχιτεκτονικούς ρυθμούς, ΓΛΩΣΣΕΣ, γραμματείες, ΣΥΝΟΡΑ, και όλα αυτά που ΔΕΝ θα φτιάχνονταν ΠΟΤΕ, αν παραμεναμε όλοι Αφρικάνοι, δηλαδή αυτός ο αχταρμάς που έχει στον σπογγώδη εγκέφαλό του. Στην Αφρική να δει κάτι μεσαιωνικές αυτοκρατορίες που φτιαχτηκαν με καθαρότατα εθνικά γνωρίσματα και υψηλότατο εθνικό αίσθημα. Ούτε οι Αφρικάνοι δεν είναι Αφρικάνοι --όπως το φαντάζεται ο Γιάνης.
«Είμαστε ολοι Αφρικάνοι» όπως είμαστε όλοι απόγονοι του τριλοβίτη και της φτέρης. Μάλλον δεν θα εξετάζαμε τον ανθρώπινο πολιτισμό με βάση τα κοινά γνωρίσματά του με τους πτεροδάκτυλους, ή τα κοχύλια. Έτσι δεν είναι, Γιάνη; (Αν και εσύ, δεν είμαι καθόλου βέβαιος, ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά.)
«Είμαστε μπάσταρδοι».. Έλα, ρε Γιάνη, μας άνοιξες τα μάτια. Μόνο που θα έπρεπε κάποιος να του πει ότι και τα "καθαρόαιμα", οι "ράτσες", που ρατσιστικότατα αντιδιαστέλλει στους μπάσταρδους, είναι προϊόν διασταύρωσης, μπασταρδέματος. Μέχρι που σταθεροποιούν κάποια χαρακτηριστικά και τότε γίνονται "καθαρόαιμα"... Αυτό ακριβώς είναι ο πολιτισμός, ο διαφορισμός, η αποκρυστάλλωση χαρακτηριστικών. Χωρίς αυτή την αποκρυστάλλωση δεν υπάρχει πολιτισμός.
Και όλες αυτές τις πίπες μας τις λέει, για να μας "ψήσει" να έχουμε ορθάνοιχτα σύνορα. Πολύ πονηρός είσαι, ρε Γιάνη. Έχει κι άλλους ο Σόρος σαν του λόγου σου; Αν σε πληρώνει για αυτά που λες, σε πληρώνει τζάμπα, γιατί μόνο γέλιο προκαλείς.
Όσο σκέφτομαι ότι αυτός ο "άνθρωπος" διαχειρίστηκε τις τύχες του έθνους! Πολύ φτηνά τη γλυτώσαμε.
Αυτά δεν τα γράφω για τον παπάρα, αλλά για τους τελειωμένα κρετίνους που τον πιστευουν ή τον βρίσκουν ενδιαφεροντα ή έστω χαριτωμενο. Καλό είναι να ξέρουν τη γνώμη μου για αυτούς, ώστε να μη με πολυζαλίζουν.
«Είμαστε ολοι Αφρικάνοι» όπως είμαστε όλοι απόγονοι του τριλοβίτη και της φτέρης. Μάλλον δεν θα εξετάζαμε τον ανθρώπινο πολιτισμό με βάση τα κοινά γνωρίσματά του με τους πτεροδάκτυλους, ή τα κοχύλια. Έτσι δεν είναι, Γιάνη; (Αν και εσύ, δεν είμαι καθόλου βέβαιος, ότι καταλαβαίνεις τη διαφορά.)
«Είμαστε μπάσταρδοι».. Έλα, ρε Γιάνη, μας άνοιξες τα μάτια. Μόνο που θα έπρεπε κάποιος να του πει ότι και τα "καθαρόαιμα", οι "ράτσες", που ρατσιστικότατα αντιδιαστέλλει στους μπάσταρδους, είναι προϊόν διασταύρωσης, μπασταρδέματος. Μέχρι που σταθεροποιούν κάποια χαρακτηριστικά και τότε γίνονται "καθαρόαιμα"... Αυτό ακριβώς είναι ο πολιτισμός, ο διαφορισμός, η αποκρυστάλλωση χαρακτηριστικών. Χωρίς αυτή την αποκρυστάλλωση δεν υπάρχει πολιτισμός.
Και όλες αυτές τις πίπες μας τις λέει, για να μας "ψήσει" να έχουμε ορθάνοιχτα σύνορα. Πολύ πονηρός είσαι, ρε Γιάνη. Έχει κι άλλους ο Σόρος σαν του λόγου σου; Αν σε πληρώνει για αυτά που λες, σε πληρώνει τζάμπα, γιατί μόνο γέλιο προκαλείς.
Όσο σκέφτομαι ότι αυτός ο "άνθρωπος" διαχειρίστηκε τις τύχες του έθνους! Πολύ φτηνά τη γλυτώσαμε.
Αυτά δεν τα γράφω για τον παπάρα, αλλά για τους τελειωμένα κρετίνους που τον πιστευουν ή τον βρίσκουν ενδιαφεροντα ή έστω χαριτωμενο. Καλό είναι να ξέρουν τη γνώμη μου για αυτούς, ώστε να μη με πολυζαλίζουν.
========
3.ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟΠΟΥΛΟ[Επιμένω με το δημαρχόπουλο και τον στολισμό τής πόλης,ακριβώς επειδή πρόκειται για μέρος του υβριδικού πολέμου που υφιστάμεθα...ΜΆΧΗ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΛΟΓΟΥ...μην το προσπερνάτε ως ανούσιο και διαβάστε τι λέει παρακάτω ο Αποσκίτης ]
#ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΩΝ...ΞΩΤΙΚΩΝ!
Ο φετινός άχρωμος στολισμός της Αθήνας για τις Γιορτές παραπέμπει σε μια καταφανή «πολυπολιτισμική» αντίληψη για …Χριστούγεννα χωρίς Χριστό, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή της «μετατροπής της οικουμένης σε ενιαία οικονομική, πολιτική και πολιτιστική επικράτεια», σύμφωνα με τον ορισμό του Μπαμπινιώτη.
Όμως, η υπερεθνική νομενκλατούρα που μιλάει για “πολυπολιτισμό”, ουδόλως νοιάζεται στην πραγματικότητα για κανέναν πολιτισμό ή θρησκεία, γι...α τον Χριστό, τον Βούδα ή τον Μωάμεθ. Είναι μια διεθνής σέκτα τοκογλύφων που πιστεύει μόνο στην δική της θεότητα, τον Μαμμωνά, τον αρχαίο θεό της απληστίας.
Αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος που το άστρο της Βηθλεέμ, τα αγγελάκια και η φάτνη με το Θείο βρέφος σιγά-σιγά αντικαθίστανται από καλικάντζαρους, ξωτικά και " μεταμοντέρνο" ντιζάίν...
Ο φετινός άχρωμος στολισμός της Αθήνας για τις Γιορτές παραπέμπει σε μια καταφανή «πολυπολιτισμική» αντίληψη για …Χριστούγεννα χωρίς Χριστό, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή της «μετατροπής της οικουμένης σε ενιαία οικονομική, πολιτική και πολιτιστική επικράτεια», σύμφωνα με τον ορισμό του Μπαμπινιώτη.
Όμως, η υπερεθνική νομενκλατούρα που μιλάει για “πολυπολιτισμό”, ουδόλως νοιάζεται στην πραγματικότητα για κανέναν πολιτισμό ή θρησκεία, γι...α τον Χριστό, τον Βούδα ή τον Μωάμεθ. Είναι μια διεθνής σέκτα τοκογλύφων που πιστεύει μόνο στην δική της θεότητα, τον Μαμμωνά, τον αρχαίο θεό της απληστίας.
Αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος που το άστρο της Βηθλεέμ, τα αγγελάκια και η φάτνη με το Θείο βρέφος σιγά-σιγά αντικαθίστανται από καλικάντζαρους, ξωτικά και " μεταμοντέρνο" ντιζάίν...
Ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης με την μοναδική πένα του έχει περιγράψει αυτή την κυνική κακότητα στη νουβέλα του “Χαλασοχώρηδες” (δηλ. αυτοί που “χαλάνε”, καταστρέφουν την χώρα): “Διότι ο Μαμμωνάς είναι ισχυρός, ο κραταιότατος, όστις υποτάσσει παν άλλο είδωλον και τον Μολώχ και τον Ασταρώθ και τον Βάαλ. Η πλουτοκρατία ήτο, είναι και θα είναι ο μόνιμος άρχων του κόσμου, ο διαρκής Αντίχριστος”.
Οι σημερινοί Μαμμωνίτες, δηλαδή η υπερεθνική συνωμοτική-χρηματιστηριακή ελίτ... “ζητούν μια θρησκευτική πίστη στο αλάθητο της άναρχης αγοράς”, όπως αναφέρεται στην εισαγωγή του βιβλίου του Νόαμ Τσόμσκυ, Profit Over People (εκδ. Seven Stories Press, Ιούλιος 2003): “Οι Μαμμωνίτες δεν δίνουν δεκάρα για τον λαό της Αμερικής, αλλά τον χρησιμοποιούν σαν το εργαλείο τους, για να αποκτήσουν την παγκόσμια κυριαρχία. Αν μπορούσαν να εξαφανίσουν τον ντόπιο πληθυσμό και να εισάγουν εξαθλιωμένους εργάτες έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, θα το έκαναν, όπως το κάνουν οι όμοιοί τους στους Παλαιστίνιους”.
Οφείλουμε να καταλάβουμε ότι όσα συμβαίνουν σήμερα αντανακλούν τον προαιώνιο πόλεμο του “δράκοντα” κατά του Λόγου και της ένταξης του ανθρώπου ως “προσώπου” στην ιστορία, τον πόλεμο κατά της Πίστης ως πνεύματος αλληλεγγύης και σχέσης εμπιστοσύνης μέσα στην κοινωνία.
Αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος της τωρινής παρακμής στην Δύση και ιδιαίτερα στις ευρωπαϊκές χώρες όπου το θεμελιώδες υπόβαθρο είναι η χριστιανική πίστη.
Οι σημερινοί Μαμμωνίτες, δηλαδή η υπερεθνική συνωμοτική-χρηματιστηριακή ελίτ... “ζητούν μια θρησκευτική πίστη στο αλάθητο της άναρχης αγοράς”, όπως αναφέρεται στην εισαγωγή του βιβλίου του Νόαμ Τσόμσκυ, Profit Over People (εκδ. Seven Stories Press, Ιούλιος 2003): “Οι Μαμμωνίτες δεν δίνουν δεκάρα για τον λαό της Αμερικής, αλλά τον χρησιμοποιούν σαν το εργαλείο τους, για να αποκτήσουν την παγκόσμια κυριαρχία. Αν μπορούσαν να εξαφανίσουν τον ντόπιο πληθυσμό και να εισάγουν εξαθλιωμένους εργάτες έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους, θα το έκαναν, όπως το κάνουν οι όμοιοί τους στους Παλαιστίνιους”.
Οφείλουμε να καταλάβουμε ότι όσα συμβαίνουν σήμερα αντανακλούν τον προαιώνιο πόλεμο του “δράκοντα” κατά του Λόγου και της ένταξης του ανθρώπου ως “προσώπου” στην ιστορία, τον πόλεμο κατά της Πίστης ως πνεύματος αλληλεγγύης και σχέσης εμπιστοσύνης μέσα στην κοινωνία.
Αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος της τωρινής παρακμής στην Δύση και ιδιαίτερα στις ευρωπαϊκές χώρες όπου το θεμελιώδες υπόβαθρο είναι η χριστιανική πίστη.
---------------------------
----------------------
-------------
4.ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ['εφυγε σάν σήμερα]
-------------
4.ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ['εφυγε σάν σήμερα]
«Παρέλαβα κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο, δεν θα παραδώσω “κοινότητα”»
Ο μεγάλος ηγέτης της Κύπρου και του Ελληνισμού, Τάσσος Παπαδόπουλος, έφυγε στις 12 Δεκεμβρίου 2008..ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ!!!!
Ο μεγάλος ηγέτης της Κύπρου και του Ελληνισμού, Τάσσος Παπαδόπουλος, έφυγε στις 12 Δεκεμβρίου 2008..ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ,Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου