τα νύν του Παλαιού, έχω να προσθέσω ότι πράγματι, το να κάνεις ένα άλμα χιλιετιών ή καί δεκάδων χιλιετιών (μπορεί καί παραπάνω) πίσω στον χρόνο, δεν είναι δύσκολο. Επιβεβαιώθηκε κι από δικές μου έρευνες – παλιότερες, αλλά καί των ημερών που διανύουμε.
Άρα, γιά να μιλάει ο Παλαιός γιά τόσο πίσω, όσο γιά τις απαρχές της Φυλής μας, σημαίνει ότι βασίζεται σε (κάποια δικά του) σταθερά σημεία. Γνώμη μου, να τον ακούτε σ’ όσα λέει στο θέμα.

Λοιπόν… Σας έχω ένα θεματάκι, που θα σας βασανίσει το μυαλό σας. Αλλά, αν δεν βρούμε απάντηση, θα βασανιστούμε κι άλλο εμείς οι ίδιοι στην πραγματική μας ζωή!
Ερώτηση πρώτη:
Αν το «υπέρτατο μυστικό» των τεκτόνων (νομίζω ο 33ος βαθμός τους είναι ο «φύλακας του υπέρτατου βασιλικού μυστικού»; – κάτι τέτοιο) είναι πως η ψυχή ξαναζητάει σώμα ίδιας φυλής γιά να ενσαρκωθεί ξανά, αυτό είναι (Συμπαντικός) νόμος, ή υπάρχουν κι εξαιρέσεις;
Ερώτηση δεύτερη:
Υπάρχει δυνατότητα μιά ψυχή εχθρικού αλλόφυλου να ενσαρκωθεί σε σώμα Έλληνα, ώστε να κάνει ζημιά στο έθνος μας;
Ερώτηση τρίτη:
Συνέβη αυτό στο παρελθόν; (Καί πότε; )
Ερώτηση τέταρτη:
Υπήρχε δυνατότητα αποτροπής; (Κι αν ναί, ποιά; καί γιατί δεν εφαρμόστηκε; )
Ερώτηση πέμπτη:
Γίνεται αυτό (δηλ. η ενσάρκωση εχθρικών αλλοφύλων σε σώματα Ελλήνων) σήμερα; Υπάρχει σήμερα δυνατότητα αποτροπής;

…Εφ’ όσον με ξέρετε τόσον καιρό, καταλαβαίνετε άριστα ότι πολλά απ’ αυτά τα ερωτήματα τα έχω ήδη απαντήσει. Απλώς, τα δίνω δημοσίως γιά δική σας ωφέλεια.
Όθεν, βάλτε μπρός τη σκέψη σας καί τους στόχους σας προς την κατεύθυνση της ανασυστάσεως μιάς ανόθευτης μορφής της Φυλής μας.
Είναι εφικτότατο!
 Αποτέλεσμα εικόνας για ψυχη