Μέρος Β΄]
Ο Φαραονισμός: Ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Μωυσής, ο Μωάμεθ και ο Χριστός-Διόνυσος Με τον όρο Φαραονισμό εννοούμε το τέλειο πολίτευμα όπου κυβερνά ο θείος μυημένος ηγέτης, όπως ο Μωυσής, ο Μωάμεθ κλπ
Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο προσώπων (Αλέξανδρου-Χριστού) έχουν επισημανθεί στον τρόπο της θεϊκής τους σύλληψης, (η Ολυμπιάδα ήταν ιέρεια του Διονύσου), της δράσης τους μεταξύ 30 έως τον θάνατο τους στα 33 και φυσικά της σοφίας τους. Αλλά το πιο σημαντικό είναι η ευκολία με την οποία εισχώρησε στην μυθολογία των λαών και έγινε θεμέλιος λίθος του αρχέτυπου (33) του ελευθεροτεκτονισμού. Ακόμη και σε εκείνους που δεν τον γνώρισαν, όπως οι Μωαμεθανοί, οι Κινέζοι, οι Ιάπωνες. ( Οι Μωαμεθανοί συγχέουν τον Αλέξανδρο με τον Μωυσή λόγω της σχέσης τους με τον τίτλο του Φαραώ…). Η "μυθολογική αλλοίωση" της ιστορικής μνήμης οδηγεί την σκέψη αρκετών μελετητών στην διαπίστωση ότι ο Χριστός είναι η εξιδανικευμένη αλλοίωση της ζωής του Αλέξανδρου... Επειδή η τελειοποιημένη νοητικά προσωπικότητα (βλ. Αλέξανδρος ή Αντίχριστος) συγχωνεύεται με την ψυχή (βλ. Χριστός) πριν ενωθεί με το Πνεύμα. Υπάρχει λοιπόν η ανάγκη για την κοινή αντιμετώπιση τους ως αντιπροσωπευτικού δείγματος των εργασιών της "εσωτερικής Σχολής" για εκείνη την περίοδο των 1000 (πυθαγόρειων) ετών... Ο Αλέξανδρος δεν ετοίμασε μόνον το κοινό έδαφος του πολιτισμού για την άνθιση της Γνωστικής θρησκειολογίας που κατέληξε με πολιτική απόφαση στον υποχρεωτικό Χριστιανικό μονοθεϊσμό της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Αλλά έδρασε καταλυτικά προκειμένου να αρχίσει το σημαντικότατο γεγονός της ενοποίησης των εθνοτήτων της ινδικής χερσονήσου με την αφύπνιση του οίκου των Μόρυα. Η ανατολική εξάπλωση του ελληνιστικού πολιτισμικού κύματος επέστρεψε χάρις στο θαλάσσιο αποικιοκρατικό εμπόριο των Ευρωπαίων, εμβολιάζοντας την δυτική κουλτούρα με την ζώσα μεταφυσική της Ανατολικής θεοσοφίας. Η βαθύτερη ιστορική αιτία των όποιων ομοιοτήτων θα πρέπει να αναζητηθεί στην αρχαία λατρεία του Διονύσου και του σταυρωμένου Ορφέα στην εποχή της Ατλαντίδας. Με τις μυθικές αντίστοιχες εκστρατείες-εποικισμούς του Διονύσου στην άπω ανατολή… και την μνήμη μιας παγκόσμιας θρησκείας στο παρελθόν από τον Ατλαντικό έως τον Ειρηνικό ωκεανό...
Στην Ακρόπολη συναντάμε τον μύθο του Εριχθονίου, όψης της συνείδησης-Ερμή.
Ο Εριχθόνιος έγινε βασιλιάς της Αθήνας. αφού εξόρισε από το θρόνο τον Αμφικτύονα. Ουσιαστικά μας λέγουν ότι άλλαξε το ομώνυμο πολίτευμα. Καθώς η Αθήνα ήταν ώριμη να δημιουργήσει από τον δικό της ομφαλό των ζωδιακό των 12 δήμων της. Επιδεικνύοντας έτσι την ωριμότητα της μεταφυσικής τους γνώσης ισορροπώντας συνειδητά την πολιτική πρακτική με το θρήσκευμα...
Ο Φαραονισμός: Ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Μωυσής, ο Μωάμεθ και ο Χριστός-Διόνυσος Με τον όρο Φαραονισμό εννοούμε το τέλειο πολίτευμα όπου κυβερνά ο θείος μυημένος ηγέτης, όπως ο Μωυσής, ο Μωάμεθ κλπ
Οι ομοιότητες μεταξύ των δύο προσώπων (Αλέξανδρου-Χριστού) έχουν επισημανθεί στον τρόπο της θεϊκής τους σύλληψης, (η Ολυμπιάδα ήταν ιέρεια του Διονύσου), της δράσης τους μεταξύ 30 έως τον θάνατο τους στα 33 και φυσικά της σοφίας τους. Αλλά το πιο σημαντικό είναι η ευκολία με την οποία εισχώρησε στην μυθολογία των λαών και έγινε θεμέλιος λίθος του αρχέτυπου (33) του ελευθεροτεκτονισμού. Ακόμη και σε εκείνους που δεν τον γνώρισαν, όπως οι Μωαμεθανοί, οι Κινέζοι, οι Ιάπωνες. ( Οι Μωαμεθανοί συγχέουν τον Αλέξανδρο με τον Μωυσή λόγω της σχέσης τους με τον τίτλο του Φαραώ…). Η "μυθολογική αλλοίωση" της ιστορικής μνήμης οδηγεί την σκέψη αρκετών μελετητών στην διαπίστωση ότι ο Χριστός είναι η εξιδανικευμένη αλλοίωση της ζωής του Αλέξανδρου... Επειδή η τελειοποιημένη νοητικά προσωπικότητα (βλ. Αλέξανδρος ή Αντίχριστος) συγχωνεύεται με την ψυχή (βλ. Χριστός) πριν ενωθεί με το Πνεύμα. Υπάρχει λοιπόν η ανάγκη για την κοινή αντιμετώπιση τους ως αντιπροσωπευτικού δείγματος των εργασιών της "εσωτερικής Σχολής" για εκείνη την περίοδο των 1000 (πυθαγόρειων) ετών... Ο Αλέξανδρος δεν ετοίμασε μόνον το κοινό έδαφος του πολιτισμού για την άνθιση της Γνωστικής θρησκειολογίας που κατέληξε με πολιτική απόφαση στον υποχρεωτικό Χριστιανικό μονοθεϊσμό της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Αλλά έδρασε καταλυτικά προκειμένου να αρχίσει το σημαντικότατο γεγονός της ενοποίησης των εθνοτήτων της ινδικής χερσονήσου με την αφύπνιση του οίκου των Μόρυα. Η ανατολική εξάπλωση του ελληνιστικού πολιτισμικού κύματος επέστρεψε χάρις στο θαλάσσιο αποικιοκρατικό εμπόριο των Ευρωπαίων, εμβολιάζοντας την δυτική κουλτούρα με την ζώσα μεταφυσική της Ανατολικής θεοσοφίας. Η βαθύτερη ιστορική αιτία των όποιων ομοιοτήτων θα πρέπει να αναζητηθεί στην αρχαία λατρεία του Διονύσου και του σταυρωμένου Ορφέα στην εποχή της Ατλαντίδας. Με τις μυθικές αντίστοιχες εκστρατείες-εποικισμούς του Διονύσου στην άπω ανατολή… και την μνήμη μιας παγκόσμιας θρησκείας στο παρελθόν από τον Ατλαντικό έως τον Ειρηνικό ωκεανό...
Στην Ακρόπολη συναντάμε τον μύθο του Εριχθονίου, όψης της συνείδησης-Ερμή.
Ο Εριχθόνιος έγινε βασιλιάς της Αθήνας. αφού εξόρισε από το θρόνο τον Αμφικτύονα. Ουσιαστικά μας λέγουν ότι άλλαξε το ομώνυμο πολίτευμα. Καθώς η Αθήνα ήταν ώριμη να δημιουργήσει από τον δικό της ομφαλό των ζωδιακό των 12 δήμων της. Επιδεικνύοντας έτσι την ωριμότητα της μεταφυσικής τους γνώσης ισορροπώντας συνειδητά την πολιτική πρακτική με το θρήσκευμα...
- Η πιο σημαντική Αμφικτυονία αποτελούσε μία ομοσπονδία δώδεκα φυλών της Κεντρικής Ελλάδας, οργανωμένες στην μορφή ενός ζωδιακού.
- Στον ομφαλό των Δελφών στο ιερό του Απόλλωνα ήταν οργανωμένοι: Οι Θεσσαλοί, οι Βοιωτοί (Θήβα), οι Δωριείς (Σπάρτη), οι Ίωνες (Αθήνα), οι Περραιβοί, οι Μάγνητες, οι Λοκροί (Οπούντιοι και Οζολοί), οι Οιταίοι, οι Αχαιοί, οι Φωκείς, οι Δόλοπες και οι Μαλιείς.
- Στον χάρτη εμφανίζονται οι ομφαλοί του ζωδιακού των Δελφών, της Δήλου και των Σάρδεων.
- Τους πρωτοπόρους Κριούς-Κεφαλλονίτες με τον μύθο του γενάρχη τους Κέφαλου που τον ερωτεύθηκε η Ηώ (Η αυγή που προηγείται της πορείας του ήλιου)
- Στο ζώδιο του ταύρου-Ηλεία τοποθεσία των Ολυμπιακών αγώνων συναντάμε τον ιδρυτή τους Ιδαίο Ηρακλή και τους Κρήτες Κουρήτες, που μετέφεραν την λατρεία του Δία (Ζ+άνας) και τον πολιτισμό των Μινωικών ταυρομαχιών. Στο ιερό του Επικούρειου Απόλλωνα στα σύνορα Μεσσηνίας με την Ηλεία μπορεί να αποδοθεί στο ζώδιο των Διδύμων (Απόλλωνα-Αρτέμιδας) ως ένα λίθινο βιβλίο, μαζί με την ευρύτερη λατρεία των Διοσκούρων-Διδύμων στην Λακωνική.
- Τους καρκίνους-Λακεδαιμόνιους που σπανίως έφευγαν από τον φωτισμένο οίκο τους στον Ταύγετο της πλειάδας Ταϋγέτης, με την πύλη των ψυχών στο Ταίναρο.
- Τους Λέοντες των "πολύχρυσων" Μυκηνών με τον περίφημο Αγαμέμνονα (ακάθαρτο ήλιο του λέοντα) με τον οποίον ξεκινά η αλχημική αλληγορία του καθαρτήριου κύκλου του τρωικού πολέμου... (βλ. επίσης πύλη των λεόντων, λιμήν λέοντος ο Πειραιάς).
- Τους παρθένους-Αθηναίους που λάτρευαν στην Ελευσίνα (έλευσις του φωτός) την Δήμητρα και προσδιόρισαν την Δημοκρατία των τεχνιτών του Ναού και των εργασιακών σχέσεων. (Ο Ερμής-χθόνιος είναι κυβερνήτης του ζωδίου)
- Τους ζυγο σκορπιούς-Βοιωτούς Φωκείς και την σύγκρουση των δύο αδελφών, της προσωπικότητας με την ψυχή (Ετεοκλή-Πολυνείκη) στον τραγικό κύκλο "επτά επί Θήβας" του Οιδίποδα-συνείδησης.
- Τους Κενταύρους συναντάμε στο ζώδιο του τοξότη στο Πήλιο όρος στην Μαγνησία...
- Ο Όλυμπος ταυτίζεται με το "όρος" του Αιγόκερω και την πύλη της εξόδου των ψυχών στην ευθεία με τους Δελφούς (Καρδιά Ε) και το Ταίναρο...
- Τους γλεντζέδες Κερκυραίους-Φαίακες ? Υδροχόους που βοηθούν τον Οδυσσέα να ανακεφαλαιώσει τα ταξίδια του για να θυμηθεί τον εαυτό του και να επιστρέψει στην Ιθάκη ...
- Την τελική κάθαρση στην μυστηριακή Ιθάκη του 666, ήλιου των ιχθύων ... Ο 12 οίκος των ιχθύων περιλαμβάνει μέρος της Β. Ιθάκης και την Λευκάδα. Ενισχύοντας την τοπική άποψη ότι αυτή είναι η πατρίδα του Οδυσσέα (Εφόσον ο Όμηρος λέγει ότι ενωνόταν με την ηπειρωτική Ελλάδα με μια στενή λωρίδα γης)
Ο άξονας καρκίνου-αιγόκερου ταυτίζεται με την σπονδυλική στήλη της Ελλάδας. Την πύλη εισόδου του καρκίνου στο Ταίναρο με την πλειάδα Ταϋγέτη και την έξοδο των ψυχών στο όρος του Αιγόκερου στον Όλυμπο... Είτε αντεστραμμένος αν απομονωθεί η σύνδεση της Ταϋγέτης με την Κρήτη και την τριπλή Αιγυπτιακή πυραμίδα της ζώνης του Ωρίωνα (Άδη των Αιγυπτίων)
- Η ακμή του οίκου του λέοντα ταυτίζεται με την γραμμή Δελφών-Δήλου όπου γεννήθηκε ο Απόλλων ... Η οποία είναι τμήμα της μεγάλης διαμέτρου επί της οποίας ευρίσκονται η Ρώμη, η Δωδώνη, οι Δελφοί, η Ακρόπολις, ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο , η Δήλος (μέσον), η Ιερουσαλήμ. Η παρουσία τόσων ιερών τονίζει την σημασία του μεγάλου ζωδιακού της Δήλου... Με την Ρώμη, την Αθήνα και την Ιερουσαλήμ στην γραμμή Παρθένου - Ιχθύων του Χριστιανισμού, ενώ η τελετή του "πολισμού" δηλαδή της θεμελίωσης - ιδρύσεως της Κωνσταντινούπολης από τον νεοπλατωνικό φιλόσοφο Σώπατρο ευνοούμενο του Μ.Κωνσταντίνου έλαβε χώρα στις 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 324 μ.χ (ζώδιο του σκορπιού).
Ως γονέας του αναφέρεται ο Ήφαιστος-Προμηθέας, του οποίου το σπέρμα δέχτηκε η γη στην θέα της νεογέννητης Αθηνάς. (Η σχέση επινεφριδίων-ζυγού και εγκεφάλου-κριού). Σύμφωνα με το μύθο ο Εριχθόνιος γεννήθηκε ως φίδι. Η Αθηνά τον έκλεισε σε ένα καλάθι (αιθερικό αυγό) και το εμπιστεύτηκε στις τρεις κόρες του Κέκροπα, Έρση, Πάνδροσο και Αγλαύρη, με την εντολή να μην το ανοίξουν.
- Ελένη λέγεται το καλάθι- των θυσιαστικών προσφορών στα ιερά...
Μόνο η Πάνδροσος υπάκουσε όμως τη θεά. Όταν οι άλλες δύο κοπέλες άνοιξαν το καλάθι αντίκρισαν ένα μωρό τυλιγμένο με δύο φίδια. Τρομοκρατημένες έπεσαν από τον βράχο της Ακρόπολης. (Οι δύο κόρες αντιπροσωπεύουν τα κατώτερα κέντρα της προσωπικότητας που κλείνουν). Το φίδι κρύφτηκε στην ασπίδα της Αθηνάς (αύρα του πνεύματος). Η θεά τον μεταμόρφωσε σε άνθρωπο, τον μεγάλωσε και τον δίδαξε πρώτο να ιππεύει άμαξα με τέσσερα άλογα ή 4 τροχούς, δηλαδή τον έλεγχο της τετραπλής ανθρώπινης προσωπικότητας. Έτσι χώρισε την Αθήνα σε τέσσερις φυλές: Ποσειδωνιάς, Αθηναΐς, Διάς και Ηφαιστιάς. (Ιερέων, στρατιωτικών, ελευθέρων εμπόρων και εργατοτεχνιτών). Η σχέση Εριχθονίου-Αθηνάς (Έρωτος- Ουράνιας Αφροδίτης) με τους Ευμολπίδες-Ποσειδώνιους ιερείς της Ελευσίνας οδήγησε στην παραγωγή της απίστευτης ποσότητας των μυημένων και για μεγάλο βάθος χρόνου... Υπεύθυνων για την διατήρηση της αρχαίας γνώσης στην μορφή των σύγχρονων επιστημών και θρησκειών. Με το πολίτευμα να είναι συνάρτηση του εκπαιδευτικού συστήματος, στην συνεχή αναζήτηση της άξιας ηγεσίας.
πηγή .blueprintsofmyth
πηγή .blueprintsofmyth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου