ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023

Nibelungen - Η Πολιτιστική Κληρονομιά της Ατλαντίδας!!!



 Πού βρίσκεται η πολιτιστική κληρονομιά της Ατλαντίδας; Ο ανθρωπόσοφος Ρούντολφ Στάινερ ήταν βέβαιος: στα παλιά γερμανικά έπος και στον κύκλο της όπερας «Der Ring des Nibelungen» του Richard Wagner.

Υπάρχουν δύο θεμελιώδη ερωτήματα σχετικά με την Ατλαντίδα: 1) Εάν υπήρχε αυτό το νησί, πού βρισκόταν; 2) Ποια είναι η πολιτιστική τους κληρονομιά; Μια πιθανή απάντηση στο πρώτο ερώτημα πρόσφερε ο ερευνητής της Ατλαντίδας Jürgen Spanuth, η έκθεση του Πλάτωνα με μια επιγραφή στον ανακτορικό ναό του Ραμσή Γ'. (Άνω Αίγυπτος) συνδεδεμένος. Αποτέλεσμα: Η Ατλαντίδα ήταν στη Βόρεια Θάλασσα, το νησί Helgoland είναι ένα απομεινάρι.

Το Spanuth επαλήθευσε τη θέση του χρησιμοποιώντας μια καταδυτική αποστολή. Σύμφωνα με το Hamburger Abendblatt , οι συμμετέχοντες ανακάλυψαν «έναν ψηλό τοίχο από πέτρες, κατασκευασμένο από τον άνθρωπο, ισχυρίστηκε ο Spanuth. «Έτσι», σύμφωνα με την έκθεσή του, «η Ατλαντίδα, το βασιλικό νησί της Ατλαντίδας Γερμανικής Αυτοκρατορίας της Εποχής του Χαλκού, ανακαλύφθηκε ξανά και ο γρίφος αυτής της πιο μυστηριώδους πόλης στην παγκόσμια ιστορία έχει λυθεί».

Ο Spanuth κατέγραψε τα αποτελέσματα της έρευνάς του στο βιβλίο Das Enträtselte Atlantis (1953) . Αλλά: Ο αυτοδίδακτος αρχαιολόγος Spanuth συμβιβάστηκε με τους «Γερμανούς Χριστιανούς» που ήταν πιστοί στο καθεστώς την εποχή των Ναζί. Επιπλέον, το θέμα της Ατλαντίδας θεωρήθηκε επίσης ιδεολογικά φορτισμένο μετά τον πόλεμο. Έτσι, το «The Riddled Atlantis» προκάλεσε μικρή ανταπόκριση όταν εμφανίστηκε. Μόνο τώρα γίνονται αρχικές προσπάθειες αποκατάστασης. Κρίνετε μόνοι σας! Το κλασικό της έρευνας Atlantis είναι ξανά διαθέσιμο στο κατάστημα COMPACT .

Ποια είναι όμως η πολιτιστική κληρονομιά της βυθισμένης Ατλαντίδας;

Ο Ρούντολφ Στάινερ, ιδρυτής της ανθρωποσοφίας, αναγνώρισε ένα σημαντικό στάδιο στην εξέλιξη της ανθρώπινης συνείδησης στον πολιτισμό της Ατλάντης. Πίστευε ότι η πολιτιστική τους κληρονομιά καταγράφηκε στη γερμανική Έντα. Ο συνθέτης Ρίτσαρντ Βάγκνερ, τον οποίο ο Στάινερ ανακήρυξε αποφασιστικό πρόδρομο της ανθρωποσοφίας, κατάλαβε αυτή την πρώιμη γνώση και τη μετέφερε στον κύκλο της όπερας «Der Ring des Nibelungen» (1848-74). Ο-Τον Στάινερ:

Πορτρέτο του Ρούντολφ Στάινερ (1861-1925). Φωτογραφία: Sarawut Itsaranuwut | Shutterstock.com

«Ο Ρίτσαρντ Βάγκνερ πραγματεύεται έναν άλλο αρχαίο μύθο στο «Ring des Nibelungen». Πρόκειται για παλιές γερμανικές ιστορίες, στις οποίες ζούσε η μοίρα εκείνης της φυλής που, μετά τον μεγάλο κατακλυσμό του Ατλάντα, εξαπλώθηκε σε όλη την Ευρώπη και την Ασία ως απομεινάρια του πληθυσμού της Ατλάνδης και εγκαινίασε τη μετα-Ατλάντια εποχή».

Και:

«Τα έπη περιέχουν μια ανάμνηση του μεγάλου μυημένου Wotan, του θεού Asen. Ο Wotan είναι ένας μυημένος από την Ατλάντικη περίοδο, όπως όλοι οι σκανδιναβικοί θεοί δεν είναι τίποτα άλλο από παλιοί, σπουδαίοι μυημένοι».

Σύμφωνα με τον μάντη Ρούντολφ Στάινερ, ακόμη και η συμβολική γλώσσα του Ατλαντικού μπορεί να βρεθεί στο «Δαχτυλίδι». Για παράδειγμα, όταν στο τέλος του «Rheingold», της πρώτης από τις τέσσερις όπερες, ένα ουράνιο τόξο οδηγεί στη Βαλχάλα:

«Ξέρετε το ουράνιο τόξο που εμφανίζεται μετά τον Κατακλυσμό. Τώρα βρίσκουμε αυτό το σύμβολο επανειλημμένα στους σκανδιναβικούς μύθους. Σηματοδοτεί τη μετάβαση από την Ατλαντική περίοδο στη μετα-Ατλάντια περίοδο».

Στην πραγματικότητα, ένα από τα κύρια θέματα του «Δαχτυλίδι» είναι το σημείο καμπής στο χρόνο: από το τέλος των θεών στην αυτονομία του ανθρώπου. Σύμφωνα με τον Ρούντολφ Στάινερ, αυτό το τεράστιο 16ωρο έργο όπερας, που ενέπνευσε αμέτρητα έργα της ποπ κουλτούρας (συμπεριλαμβανομένων των «Άρχοντας των Δαχτυλιδιών» και «Πόλεμος των Άστρων») περιέχει την πολιτιστική κληρονομιά της Ατλαντίδας! Υπάρχει μια συμπαθητική graphic novel προσαρμογή αυτού του μεγάλου έργου από τον star illustrator graphic novel από τον καλλιτέχνη κόμικ P. Craig Russell: Τα πλούσια σκηνικά οράματα του Wagner μεταφράζονται στη σύγχρονη ποπ αρτ!

Όσοι είναι εξοικειωμένοι με τη σύνθεση του Βάγκνερ θα διαπιστώσουν ότι ο Κρεγκ όχι μόνο οπτικοποιεί το λιμπρέτο (την ιστορία) στο "Der Ring des Nibelungen" του, αλλά και τη μουσική διάσταση, την τεχνική του laitmotif του Βάγκνερ. Τα συννεφάκια ομιλίας περιέχουν κείμενα λιμπρέτο του Βάγκνερ σε ελαφρώς απλουστευμένη μορφή. 45 χρόνια μετά τη δημιουργία του, αυτό το αριστοτεχνικό graphic novel είναι πλέον διαθέσιμο και στα γερμανικά! Για όλους τους ερευνητές, τους ανθρωποσοφιστές και τους θαυμαστές της Ατλαντίδας!

Το αριστούργημα του Βάγκνερ ως κωμικό άλμπουμ: Το «The Ring of the Nibelung» του Craig P. Russel - ένας μύθος για την εποχή μας! Εξασφαλίστε το αντίγραφό σας σήμερα εδώ.

"Ατλαντίδα - μια Γερμανία από την Εποχή του Χαλκού"

Το 1990, ο ερευνητής του Atlantis Jürgen Spanuth έδωσε μια εκτενή συνέντευξη και υπερασπίστηκε τις διατριβές του. Ο Jürgen Spanuth παρέχει τα στοιχεία για τη θεωρία του Atlantis-North Sea στο πρωτοποριακό έργο του  "The Unraveled Atlantis".  Αλλά ο ερευνητής εξακολουθεί να δυσφημίζεται σήμερα - και οι λόγοι για αυτό πηγαίνουν πίσω στο Τρίτο Ράιχ. Δείτε μόνοι σας: Το βιβλίο του Spanuth  είναι εδώ . Του  

 Είναι ο Jürgen Spanuth ένας δεύτερος Heinrich Schliemann; Σε κάθε περίπτωση, πολλοί από τους οπαδούς του ήταν πολύ θυμωμένοι που ο βορειοφριανός πάστορας και αρχαιολόγος αποκόπηκε σε μεγάλο βαθμό από την καθιερωμένη επιστήμη. Το 1990 ο Spanuth είχε τότε την ευκαιρία να δώσει μια συνέντευξη στο αρχείο για την έρευνα του πολιτισμού που διευθύνει ο Peter Hertel και να εξηγήσει ξανά τις διατριβές του.

«Οι επιτιθέμενοι της Αιγύπτου ήρθαν από τον Βορρά»

Ο Spanuth υποστήριξε τη θέση ότι, γύρω στο 1.200 π.Χ., οι βόρειοι λαοί από τη σημερινή Σκανδιναβία και τη βόρεια Γερμανία μεταφέρθηκαν στην περιοχή της Μεσογείου και μέχρι την Αίγυπτο και τη Μεσοποταμία μετά από μια μεγάλη πρόσκρουση μετεωρίτη ή κομήτη που έκανε την πατρίδα τους ακατοίκητη.

Στη συνέντευξη που διεξήγαγαν οι Günter Bischoff και Peter Hertel, ο Spanuth επισημαίνει τη σημασία των αρχαίων αιγυπτιακών πηγών από περίπου το 1.200 π.Χ., οι οποίες πιστεύει ότι υποστηρίζουν τη θεωρία του. Ιδιαίτερο ρόλο παίζουν οι επιγραφές του ναού του Medinet Habu στην Άνω Αίγυπτο.

Ο Spanuth εξηγεί στη συνέντευξη:

«Αν ξέρετε λοιπόν το πράγμα διαδραματίζεται γύρω στο 1200 π.Χ. Χρειάζεται μόνο να ψάξετε τι έχουμε παραδώσει από αυτή τη στιγμή. Εκεί βρίσκουμε τα καλύτερα, πιο ενδιαφέροντα και πιο σημαντικά έγγραφα που υπάρχουν ποτέ από την αιγυπτιακή ιστορία. Συγκεκριμένα, περίπου 10.000 τετραγωνικά μέτρα επιγραφών και τοιχογραφιών στον ανακτορικό ναό του Ramesses III. στην Άνω Αίγυπτο, που τώρα ονομάζεται Medinet Habu, που είναι αραβική ονομασία. (...)Αναφέρουν ότι οι λαοί που επιτέθηκαν στην Αίγυπτο μαζί με τους Λίβυους και τους Τυρρηνούς, που αναφέρεται και στην έκθεση Atlantis, νικήθηκαν, ότι ήρθαν από τα νησιά και τη στεριά (...) στο βορρά».

Helgoland ως μέρος του Βασιλικού νησιού

Ο Spanuth ερμήνευσε το σημερινό νησί Heligoland ως το υπόλοιπο υπερπόντιο κατάλοιπο του βασιλικού νησιού (Basileia) των ιστοριών του Ομήρου. Ερμήνευσε τους βόρειους λαούς ως τους Υπερβόρειους της ελληνικής μυθολογίας. Ο Spanuth βλέπει περαιτέρω στοιχεία για τις διατριβές του στο γεγονός ότι η προέλευση του μεγαλιθικού πολιτισμού ήταν «στο Schleswig-Holstein, δηλαδή στη δυτική ακτή». Από εδώ, οι πιο πρωτόγονες μορφές τάφων μαγαλίθων θα είχαν εξαπλωθεί αρχικά στη Βόρεια Ευρώπη, αλλά στη συνέχεια και στη Νότια Ευρώπη και ακόμη και στη Βόρεια Αφρική.

Όταν αναζητά κανείς τις απαρχές του μεγαλιθικού πολιτισμού, λογικά πρέπει να πάει «εκεί που είναι οι πιο πρωτόγονες μορφές». Δεν πρέπει να «πάει εκεί που είναι οι πολύ ανεπτυγμένες μορφές». Οι εξαιρετικά ανεπτυγμένοι μεγαλιθικοί τάφοι στη Μάλτα δεν αποτελούν επομένως απόδειξη ότι η Ατλαντίδα βρισκόταν εκεί. Ωστόσο, η μεγαλύτερη ανακάλυψη των λαών της Βόρειας Θάλασσας ήταν «το πρώτο αλφάβητο». Όλα τα συστήματα γραφής πριν από αυτό ήταν μόνο συλλαβές.

Εξετάζοντας την αφήγηση του Πλάτωνα για την Ατλαντίδα, ο Spanuth δηλώνει:«Η έκθεση Atlantis είναι επομένως μια Germania από την Εποχή του Χαλκού, 1300 χρόνια παλαιότερη από την Germania του Τάκιτου και αναφέρεται σε δηλώσεις Γερμανών που ήταν αιχμάλωτοι πολέμου. Οι τοιχογραφίες στο Medinet Habu δείχνουν επανειλημμένα πώς ανακρίθηκαν οι κρατούμενοι. Τα πρωτότυπα κείμενα αναφέρουν και όσα είπαν για την πατρίδα τους.

Αυτό λύνει το αίνιγμα της Ατλαντίδας με τη βοήθεια του μοναδικού κλειδιού που υπάρχει στην πραγματικότητα. Δηλαδή με τη βοήθεια των αρχαίων αιγυπτιακών πρωτοτύπων, στα οποία αναφέρθηκε ο ιερέας στο Sais και τα οποία ξαναδιηγήθηκε».Στη συνέντευξη στο Archive for Civilization Research, που   μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη εδώ , ο Spanuth, ο οποίος πέθανε το 1998, αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι ήταν ένας ερευνητής που επιχειρηματολογούσε αυστηρά επιστημονικά και που πάντα επιχειρηματολογούσε στο απόγειο της γνώσης της εποχής του .

Δεν είναι περίεργο που ο διάσημος και παγκοσμίου φήμης εθνολόγος Hans Peter Duerr ανέφερε ρητά τον Spanuth στις αναγνωρίσεις του βιβλίου του το 2005 "Rungholt: The Search for a Sunken City". Δυστυχώς, αυτό παρέμεινε η εξαίρεση. Συνολικά, εκκρεμεί μια δίκαιη εκτίμηση για το έργο του Spanuth.

Όχι μύθος, αλλά γεγονότα:   Για πολύ καιρό, το πρωτοποριακό έργο του Σπάνουθ «Το μυστήριο της Ατλαντίδας» ήταν διαθέσιμο μόνο ως βιβλίο αρχαιοτήτων και σε εξωφρενικές τιμές. Τώρα το θρυλικό βιβλίο είναι διαθέσιμο σε προσιτή νέα έκδοση. Διαβάστε στο αρχικό κείμενο γιατί το θρυλικό νησιωτικό βασίλειο βρισκόταν στη Βόρεια Θάλασσα, ποιος πραγματικά το ίδρυσε και πώς κατέβηκε. εδώ .

PublicDomain/ compact

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΣ ΛΈΝΕ "ΤΑ ΠΆΝΤΑ"
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΤΕ
ΤΟΝ ΘΕΌ ΣΑΣ !
ΟΎΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ ΟΎΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΌ ΣΑΣ.

ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΙΣ...

ΌΠΩΣ ΟΙ ΤΡΑΓΟΜΑΠΕΣ ΟΛΟ ΜΙΖΈΡΙΑ ΣΌΝΙ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΟΙ ΆΓΙΟΙ ΒΑΣΑΝΊΣΤΗΚΑΝ ΌΛΟΙ ! Ο ΔΕ ΘΕΌΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΤΗΣ ΆΡΠΑΞΕ ΚΙΟΛΑΣ.
ΚΑΤΙ ΧΑΖΆ ! ΜΑ ! ΚΆΤΙ
ΧΑΖΆ !
ΔΗΛΑΔΉ ΤΟΥΣ ΑΓΊΟΥΣ
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΟΉΘΗΣΕ
ΤΣΑΑΑ...Κ ! ΣΤΟ ΠΈΡΑΣΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΆΚΙ !?
(ΤΑ ΒΛΈΠΕΙΣ ? ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΝ ΌΣΟΙ ΈΚΑΝΑΝ ΑΝΆΤΑΣΗ ΨΥΧΉΣ ΣΏΜΑΤΟΣ.
ΑΝΆΣΤΑΣΗ !!!)

ΣΚΈΨΟΥ ΕΛΕΎΘΕΡΑ
ΑΝ ! ΜΠΟΡΕΊΣ...