Ο Ελευθεροτεκτονισμός, η Αστρολογία και το Street Plan της Ουάσιγκτον DC
Κατά τη δεκαετία του 1790 Γάλλος Τέκτονας
«Το αιγυπτιακό ιερόγραμμα για το αστέρι Σείριος αποτελείται από τρία σχήματα: ένα πεντάκτινο αστέρι, ένα οβάλ και έναν οβελίσκο. Παραδόξως, αυτό είναι ακριβώς αυτό που βρίσκουμε στην πέτρα Σε Ουάσιγκτων  DC   έχουμε το φαλλικό «Μνημείο» που βλέπει το γυναικείο «Οβάλ» γραφείο, συν το πεντάγωνο και τα πεντάγραμμα του L'Enfant. Σε Παρίσι   βρίσκουμε τη «βελόνα της Κλεοπάτρας» έναν άλλο οβελίσκο μπροστά από τον καθεδρικό ναό της Παναγίας της Παναγίας. ο Βατικάνο   έχει έναν άλλον αρσενικό οβελίσκο που περιβάλλεται από μια γυναικεία κυκλική οικοδομική δομή. Σε Λονδίνο  , Νέα Υόρκη   , και πολλά άλλα μέρη που θα βρείτε το ίδιο. Η Αδελφότητα έχει τοποθετήσει την σεξουαλική τους αρχιτεκτονική σε βασικά γεωμαντικά σημεία σε όλη τη Γη.
«Ο οβελίσκος και ο τρούλος είναι κοινά αξιοθέατα στα μνημεία και τα κτίρια της Αδελφότητας. Ο οβελίσκος είναι ένα αρχαίο φαλλικό σύμβολο της ανδρικής ενέργειας και του ηλιακού 
Διατηρούν επίσης τα μυστικά των αρχαίων γραμμών ley και συνεχίζουν να χτίζουν κατά μήκος τους. Για παράδειγμα οι πόλεις του«Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς γιατί ένα πολεμικό μνημείο πρέπει σχεδόν πάντα να είναι οβελίσκος; Και γιατί πιστεύεις ότι το   μνημείο στο κέντρο του Βάσιγκτων  DC   είναι γιγάντιος οβελίσκος; Γιατί οι οβελίσκοι, όπως όλα αυτά τα σύμβολα και τα γεωμετρικά σχήματα, παράγουν την ενέργεια που αντιπροσωπεύουν. Θυμάμαι ότι ανέβαινα μερικά πέτρινα σκαλοπάτια μέσα σε έναν μεγάλο οβελίσκο κοντά Hebden  Γέφυρα  σε Αγγλία   και νιώθω τεράστια ανδρική σεξουαλική ενέργεια παντού γύρω μου. Αναρωτιόμουν τι συνέβαινε στη Γη μέχρι που θυμήθηκα πού βρισκόμουν… μέσα σε ένα ανδρικό πέος στην πραγματικότητα. Αυτό που έχει κατασκευαστεί για να αντιπροσωπεύει ένα σύμβολο είναι η ενέργεια που θα παράγει, γιατί τα σύμβολα είναι μια φυσική εκδήλωση των σκέψεων που τα δημιουργούν. Αυτοί οι τύποι δεν βάζουν τα σύμβολά τους παντού για πλάκα. Το κάνουν επειδή βοηθά να συντονιστεί το ενεργειακό πεδίο στη συχνότητα δόνησης που θέλουν. Με τη σειρά του, αυτό επηρεάζει τις σκέψεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων». -Ντέιβιντ Άικ, « Το μεγαλύτερο μυστικό » (136)
«Η εξαιρετική αλήθεια είναι ότι η ίδια η ύπαρξη του Οι Τέκτονες είναι πολύ εξοικειωμένοι με την αστρολογία, την αστρονομία και την αστροθεολογία. Ευθυγραμμίζουν όλες τις σημαντικές εκδηλώσεις μνήμης, αφιερώσεις, διακηρύξεις, πρωτοποριακές εκδηλώσεις, εγκαίνια και άλλα γεγονότα ώστε να συμπίπτουν με αστρολογικά φαινόμενα.
«Στα χρόνια που ακολούθησαν την Επανάσταση, οι μασονικές αδελφότητες πραγματοποίησαν τελετουργικές τοποθετήσεις για νέες επιχειρήσεις όπως γέφυρες, κλειδαριές, πανεπιστήμια, κυβερνητικά κτίρια, κρατικά σπίτια, μνημεία, ακόμη και εκκλησίες. Τέτοια κτίρια ήταν ευθυγραμμισμένα με τα αστέρια, και με τα πνευματικά όντα που κυβερνούσαν τα αστέρια… Αν και μια έρευνα των χάρτων θεμελίωσης που χρησιμοποιήθηκαν στην πρώιμη φάση του κτιρίου της Ουάσιγκτον, DC αποκαλύπτει τη σημασία της αστρολογίας και, πράγματι, επιβεβαιώνει αναμφίβολα ότι η αστρολογία έπαιξε σημαντικό ρόλο στις πρώιμες μασονικές τελετές, η λογική της αστρολογίας σπάνια συζητήθηκε ανοιχτά, ακόμη και σε μασονικά έγγραφα. Η γνώση των αστεριών - στο βαθμό που ήταν κατανοητά στους μασονικούς κύκλους - διατηρήθηκε ως μυστικά καλύτερα να αφεθούν σε όσους είχαν εξειδικευμένες γνώσεις για τέτοια πράγματα». -Ντέιβιντ Όβασον,Μυστική Αρχιτεκτονική της Πρωτεύουσας του Έθνους μας » (124)Στις 7 Αυγούστου 1880 ακριβώς στις 10:59 π.μ. ο ακρογωνιαίος λίθος του οβελίσκου του Μνημείου της Ουάσιγκτον τοποθετήθηκε ακριβώς τη στιγμή που ο Ήλιος πέρασε πάνω από τον Σείριο. Την ημέρα που τέθηκε ο θεμέλιος λίθος για τον Λευκό Οίκο, γύρω στο μεσημέρι η Σελήνη εισήλθε στην ίδια 23η μοίρα της Παρθένου με τον κόμβο του Δράκου. Το πρωί της 18ης Σεπτεμβρίου 1793 , ο Ήλιος περνούσε επίσης από αυτή τη μοίρα της Παρθένου όταν ιδρύθηκε το κτίριο του Καπιτωλίου. Όταν ιδρύθηκε η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου, ο Ήλιος και ο Κρόνος ήταν σε συνδυασμό στην Παρθένο. Και όταν τέθηκε ο ακρογωνιαίος λίθος του Σκωτσέζικου Τεκτονικού Τεκτονικού Τεκτονικού Τεκτονικού Τελετουργού στις 18 Οκτωβρίου 1911 , η Σελήνη και η Αφροδίτη βρέθηκαν σε σύνοδο στην Παρθένο.
«Οι πιθανότητες η αλληλογραφία να είναι απλή σύμπτωση είναι τόσο απομακρυσμένες που πρέπει να υποθέσουμε ότι όποιος διηύθυνε τον σχεδιασμό της Ουάσιγκτον, όχι μόνο είχε σημαντική γνώση της αστρολογίας, αλλά είχε συμφέρον να τονίσει τον ρόλο του ζωδίου της Παρθένου… Ξανά και ξανά θα δούμε ότι η γνώση των αστεριών έπαιξε σημαντικό ρόλο σε κάθε στάδιο των δημιουργικών φάσεων στην οικοδόμηση της πόλης». -David Ovason, « Μυστική Αρχιτεκτονική της Πρωτεύουσας του Έθνους μας » (65-6)
Ο Λευκός Οίκος, το Καπιτώλιο και το Μνημείο της Ουάσιγκτον σχηματίζουν το «Ομοσπονδιακό Τρίγωνο» που καθρεφτίζεται στο έδαφος, τον Αρκτούρο, τον Σπίκα και τον Ρέγκουλους στον ουρανό - τρία αστέρια που πλαισιώνουν την Παρθένο. Στην Ουάσιγκτον DC υπάρχουν 22 πλήρεις ζωδιακούς κύκλους που εκκρίνονται στην αρχιτεκτονική, οι περισσότεροι από τους οποίους τονίζουν την Παρθένο. Αυτή είναι η υψηλότερη συγκέντρωση ζωδιακής τέχνης/συμβολολογίας στον κόσμο, σε σύγκριση με μόνο 4 στο Λονδίνο για παράδειγμα.
«Τα βράδια από τις 10 έως τις 15 Αυγούστου, καθώς ο Ήλιος δύει πάνω από τη Λεωφόρο Πενσυλβάνια, ο Αστερισμός Παρθένος εμφανίζεται στον ουρανό πάνω από τον Λευκό Οίκο και το Ομοσπονδιακό Τρίγωνο. Την ίδια στιγμή, ο Ήλιος που δύει εμφανίζεται ακριβώς πάνω από την κορυφή μιας πέτρινης πυραμίδας στον πύργο του Παλαιού Ταχυδρομείου, η οποία είναι αρκετά φαρδιά ώστε να φράξει τον ηλιακό δίσκο. Σύμφωνα με τον Ελευθεροτέκτονα του 19ου αιώνα, Ross Parsons, «Η Κοίμηση της Θεοτόκου καθορίζεται στις 15 Αυγούστου, επειδή εκείνη την εποχή ο Ήλιος βρίσκεται τόσο ολοκληρωτικά στον αστερισμό της Παρθένου που τα αστέρια από τα οποία αποτελείται γίνονται αόρατα. στη φωτεινή λάμψη των ακτίνων του.» -David Ovason, « Secret Architecture of Our Nation's Capital »«Ο άνθρωπος πάντα ένιωθε την ανάγκη να κυριαρχήσει και πουθενά και σε καμία στιγμή η επιθυμία δεν είναι πιο διαδεδομένη από αυτή τη σύγχρονη εποχή. Αν δεν ήταν έτσι, γιατί χρειάζεται όλη η ανάγκη για μυστικές εταιρείες; Εάν διοικούμαστε από ένα ανοιχτό σύστημα που διοικείται από δημοκρατικά εκλεγμένους αξιωματούχους, γιατί χρειάζεται μια μυστική μασονική τάξη σε κάθε χωριό, πόλη και πόλη σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες; Πώς μπορεί ο Τεκτονισμός να λειτουργεί τόσο ανοιχτά και ωστόσο να κρατά τα μυστικά του τόσο καλά κρυμμένα;». -Τζον Κόλμαν, « Ιεραρχία των Συνωμοτών »
από τον Eric Dubay

.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου