ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 17 Ιουλίου 2023

Η πλοκή του Black Mirror για την τεχνητή νοημοσύνη που ανησυχεί τους ηθοποιούς!!



Η Salma Hayek ανακαλύπτει ότι υπέγραψε τα δικαιώματα για την ομοιότητά της με AI σε ένα πρόσφατο επεισόδιο του Black Mirror

Οι ηθοποιοί του Χόλιγουντ απεργούν για πρώτη φορά μετά από 43 χρόνια, σταματώντας τον αμερικανικό κινηματογράφο και την τηλεόραση, εν μέρει λόγω των φόβων για τις επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης (AI).

Το σωματείο ηθοποιών Screen Actors Guild (SAG-AFTRA) απέτυχε να καταλήξει σε συμφωνία στις ΗΠΑ για καλύτερη προστασία κατά της τεχνητής νοημοσύνης των μελών του - και προειδοποίησε ότι «η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί υπαρξιακή απειλή για τα δημιουργικά επαγγέλματα» καθώς ετοιμαζόταν να εμβαθύνει το θέμα.

Ο Duncan Crabtree-Ireland, ο επικεφαλής διαπραγματευτής για την ένωση SAG-AFTRA, επέκρινε τους παραγωγούς για τις προτάσεις τους σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη μέχρι στιγμής.

Είπε ότι τα στούντιο είχαν ζητήσει τη δυνατότητα να σκανάρουν τα πρόσωπα των καλλιτεχνών του παρελθόντος για την πληρωμή της δουλειάς μιας ημέρας και στη συνέχεια να μπορούν να κατέχουν και να χρησιμοποιούν την ομοίωσή τους «για το υπόλοιπο της αιωνιότητας, σε όποιο έργο θέλουν, χωρίς συναίνεση και καμία αποζημίωση».

Αν αυτό ακούγεται σαν την πλοκή ενός επεισοδίου του Black Mirror του Charlie Brooker, αυτό συμβαίνει γιατί είναι.

Τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης έσπευσαν να επισημάνουν ότι η πρόσφατη σειρά έξι επεισοδίων "Joan Is Awful" βλέπει τη σταρ του Χόλιγουντ Σάλμα Χάγιεκ να παλεύει με την ανακάλυψη ότι η ομοιότητά της με τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια εταιρεία παραγωγής εν αγνοία της.

ΠΗΓΗ ΕΙΚΟΝΑΣ
Λεζάντα εικόνας,


Ο Χάρισον Φορντ απογηράθηκε χρησιμοποιώντας τεχνολογία υπολογιστών, συμπεριλαμβανομένης της μηχανικής μάθησης, στην πιο πρόσφατη ταινία του Ιντιάνα Τζόουνς

Και δεν είναι μόνο η SAG-AFTRA που ανησυχεί για τη λεγόμενη «κλωνοποίηση επιδόσεων».

Ο Liam Budd, της βρετανικής ένωσης ηθοποιών Equity, δήλωσε: «Βλέπουμε αυτή την τεχνολογία να χρησιμοποιείται σε μια σειρά πραγμάτων όπως αυτοματοποιημένα ηχητικά βιβλία, συνθετική εργασία φωνής, ψηφιακά avatar για εταιρικά βίντεο ή επίσης ο ρόλος των deepfakes που χρησιμοποιούνται σε ταινίες. ."

Ο κ. Budd είπε ότι υπήρχε «φόβος» μεταξύ των μελών του Equity και το σωματείο προσπαθούσε να τα εκπαιδεύσει σχετικά με την κατανόηση των δικαιωμάτων τους σε αυτόν τον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο.

Η κινηματογραφίστρια και συγγραφέας Τζάστιν Μπέιτμαν, μιλώντας στο Tech Life του BBC νωρίτερα φέτος, είπε ότι δεν πιστεύει ότι η βιομηχανία του θεάματος χρειάζεται καθόλου τεχνητή νοημοσύνη.

"Η τεχνολογία θα πρέπει να λύσει ένα πρόβλημα και δεν υπάρχει πρόβλημα που λύνουν όσοι χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη. Δεν έχουμε έλλειψη σεναριογράφων, δεν έχουμε έλλειψη ηθοποιών, δεν έχουμε έλλειψη κινηματογραφιστών - έτσι δεν χρειάζομαι AI», είπε.

«Το πρόβλημα που λύνει είναι για τις εταιρείες που αισθάνονται ότι δεν έχουν αρκετά μεγάλα περιθώρια κέρδους - γιατί αν καταφέρεις να εξαλείψεις το γενικό κόστος που χρειάζεται να πληρώσεις όλους, μπορείς να κατευνάσεις τη Wall Street και να έχεις μεγαλύτερες αναφορές κερδών.

«Εάν η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλασιαστεί, η βιομηχανία της ψυχαγωγίας θα καταστρέψει ολόκληρη τη δομή αυτής της επιχείρησης».

Ίσως είναι μόνο θέμα χρόνου πριν το ChatGPT ή ο Bard μπορέσουν να επινοήσουν ένα καινοτόμο σενάριο ταινίας ή να μετατρέψουν μια ιδέα σε σενάριο υπερπαραγωγής.

Λεζάντα πολυμέσων

Κάποιοι λένε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα στερείται πάντα την ανθρωπιά που κάνει ένα σενάριο ταινίας υπέροχο, αλλά υπάρχουν εύλογες ανησυχίες ότι θα αφήσει τους σεναριογράφους χωρίς δουλειά.

Το Writers' Guild of Great Britain (WGGB) - ένα συνδικάτο που εκπροσωπεί συγγραφείς για την τηλεόραση, τον κινηματογράφο, το θέατρο, τα βιβλία και τα βιντεοπαιχνίδια στο Ηνωμένο Βασίλειο - έχει πολλές ανησυχίες, όπως:

  • Οι προγραμματιστές τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιούν τη δουλειά των συγγραφέων χωρίς την άδειά τους και παραβιάζουν τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων
  • Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης δεν προσδιορίζουν σωστά πού έχει χρησιμοποιηθεί η τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία περιεχομένου
  • Η αυξημένη χρήση AI θα οδηγήσει σε λιγότερες ευκαιρίες εργασίας για τους συγγραφείς
  • Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα καταστείλει την αμοιβή των συγγραφέων
  • Η τεχνητή νοημοσύνη θα μειώσει τη συμβολή της δημιουργικής βιομηχανίας στην οικονομία και την εθνική ταυτότητα του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το WGGB έχει κάνει έναν αριθμό ή συστάσεις για να βοηθήσει στην προστασία των συγγραφέων, συμπεριλαμβανομένων των προγραμματιστών τεχνητής νοημοσύνης που χρησιμοποιούν μόνο τη δουλειά συγγραφέων εάν τους έχει δοθεί ρητή άδεια και οι προγραμματιστές τεχνητής νοημοσύνης είναι διαφανείς σχετικά με τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την εκπαίδευση των εργαλείων τους.

Η αναπληρώτρια γενική γραμματέας του WGGB, Lesley Gannon, δήλωσε: «Όπως με κάθε νέα τεχνολογία, πρέπει να σταθμίσουμε τους κινδύνους έναντι των οφελών και να διασφαλίσουμε ότι η ταχύτητα της ανάπτυξης δεν ξεπερνά ή εκτροχιάζει τις προστασίες στις οποίες βασίζονται οι συγγραφείς και το ευρύτερο δημιουργικό εργατικό δυναμικό για να βγάλουν τα προς το ζην. .

«Είναι σαφές ότι απαιτείται ρύθμιση για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων και την προστασία του κοινού από την απάτη και την παραπληροφόρηση».

Λεζάντα πολυμέσ

Η ταχεία ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης τον περασμένο χρόνο οδήγησε στο να γίνει περίπλοκη η έννοια της ιδιοκτησίας.

Όταν κάποιος εισάγει την ομοιότητά του σε μια εφαρμογή πορτραίτου που δημιουργείται από AI, όπως το DrawAnyone, το DALL-E ή ακόμα και το Snapchat - οι εικόνες που προκύπτουν είναι πλέον δημόσια και δωρεάν για χρήση από οποιονδήποτε.

Η νέα εικόνα δεν προστατεύεται από το νόμο περί πνευματικών δικαιωμάτων.

Η Δρ Mathilde Pavis, δικηγόρος που ειδικεύεται στις τεχνολογίες ψηφιακής κλωνοποίησης, είπε στο BBC ότι η νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να αλλάξει.

«Είναι περίεργο για μένα που το πρόσωπό σου και η φωνή σου προστατεύονται λιγότερο από το αυτοκίνητό σου, το φορητό σου υπολογιστή, το τηλέφωνό σου, το σπίτι σου ή τα βιβλία σου - αλλά αυτό είναι η κατάσταση του νόμου σήμερα.

«Και αυτό γιατί δεν πιστεύαμε ότι θα ήμασταν τόσο ευάλωτοι, όσο ευάλωτοι όσο είμαστε όσον αφορά την επαναχρησιμοποίηση και τη μίμηση με τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης», είπε.

Πρόσθετες αναφορές από τους Tom Gerken και Tom Singleton .Από το BBC

Δεν υπάρχουν σχόλια: