ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ κ.ΡΟΛΑΝΔΗ, ΣΚΟΠΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ! ΕΣΕΙΣ ?

George Adalis B
ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ κ.ΡΟΛΑΝΔΗ, ΣΚΟΠΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΤΕΣ! ΕΣΕΙΣ ?
-
Εδώ και πολλά χρόνια έχω αρχίσει να αναλύω το κουβάρι των στρατηγικών γεωπολιτικών επιδιώξεων των μεγάλων πετρελαϊκών εταιριών (ιδιωτικών και κρατικών) στον πλανήτη. Τις κινήσεις τους σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Με ένα και μοναδικό σκοπό. Για να δουν άπαντες, πώς οι διεκδικήσεις αυτών των εταιριών μετατρέπονται σταδιακά σε Εθνικές πολιτικές κρατών. Καθώς επίσης για να διδαχτούν κάποιοι, ΠΩΣ "στήνονται" ΕΜΦΥΛΙΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ σε κάποιες γωνιές του πλανήτη!
Τούτο το σημείωμα δεν θα το έγραφα ποτέ, αν δεν μου έδιναν την αφορμή κάποιοι διατελέσαντες ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ σε Ελλάδα και Κύπρο με τα λεγόμενά τους. Σήμερα το πρωί, άκουσα τον παλαιότερο εν ζωή Υπ.Εξ. της Κύπρου, τον κ.Ρολάνδη να λέει στον Γιώργο Τράγκα, ότι οι εταιρίες ΔΕΝ προκαλούν πολέμους. Και ανέφερε ως παράδειγμα ότι η ExxonMobil είπε ότι αν δεχτεί επίθεση από τους Τούρκους, τότε θα σταματήσει τις εργασίες!
Πριν τον κ.Ρολάνδη, έχω ακούσει πολλούς πολιτικούς να αναπαράγουν την θέση ότι οι εταιρίες υδρογονανθράκων ΔΕΝ κάνουν πολέμους!!!
Το πρώτο που θα ήθελα να σημειώσω, είναι ότι υπάρχουν δύο περιπτώσεις:
Αυτοί που λένε τέτοια πράγματα είτε γνωρίζουν καλά τι συμβαίνει και επιθυμούν να κρατήσουν το παιχνίδι των εταιριών πίσω από την πολιτική κουρτίνα είτε δεν γνωρίζουν τίποτα και στην περίπτωση αυτή καλά θα κάνουν να σταματήσουν να μιλάνε!
Ας μας πει ο Ρολάνδης για παράδειγμα, σε ποιες εταιρίες η Ελλάδα είχε παραχωρήσει δικαιώματα χρησικτησίας στο Αιγαίο από το 1960 ως το 1999; Από τις εταιρίες αυτές, ποιοι corporate diplomats (ιδιωτικοί-εταιρικοί διπλωμάτες) δούλευαν ταυτόχρονα για Πολυεθνικές εταιρίες και για την Turkish Petroleum;;;
Ποιες κινήσεις έχει κάνει ο στρατός των λομπιστών της BP ενάντια στην Κύπρο και υπέρ της Τουρκίας με υποβοήθεια Γερμανικών κολοσσών;;;
Τι έδωσε η Κύπρος στην Shell και σταμάτησαν αμέσως οι πιέσεις για την δήθεν ΑΟΖ των Βρετανικών Βάσεων στην Κύπρο από Ευρωπαίους Βουλευτές;;; (Ελπίζω να γνωρίζετε τι κάνει η shell στα Κατεχόμενα και στο ΝτιγιάρΜπακίρ)!
Γιατί ΔΕΝ με ακούγατε όταν σας έλεγα ότι στη θέση της Noble θα έρθει άλλη εταιρία; Όπως και στην θέση της ExxonMobil θα έρθει κάποια άλλη; Μήπως για τον ίδιο λόγο και με την ίδια τακτική δεν μπήκε η BP στα Αιγυπτιακά κοιτάσματα που φτάνουν ίσαμε το νότιο οικόπεδο της Κύπρου για το οποίο δεν μιλά κανείς εκεί;;;
Κάποτε κ.Ρολάνδη, η απόκρυψη του ρόλου των Πολεθνικών ίσως να αποτελούσε «υπηρεσία» προς το κράτος! Εδώ και 20 χρόνια όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει! Και όποιος θέλει να επιβιώσει στις τεράστιες αλλαγές που έρχονται πρέπει να κρατά τον λαό του ενήμερο για να τον έχει μαζί του! Η θέση της συσκότισης του ρόλου των Πολυεθνικών είναι από αναχρονιστική εώς και ανόητη! Για να μην πω τίποτα χειρότερο...
Κι επειδή τον Ιανουάριο χτύπησε το καμπανάκι του τελευταίου γύρου του μεγάλου γεωπολιτικού αγώνα , φροντίστε όλοι εσείς που επί χρόνια υποστηρίζατε Πρωθυπουργούς που μας έλεγαν ότι δεν έχουμε ... σταγόνα πετρέλαιο, στο τέλος του πολέμου να είστε μαζί μας! Γιατί θα είστε με την πλευρά των νικητών! Θέλετε δεν θέλετε…
Εκτός κι αν θέλετε να είστε με την πλευρά των ηττημένων!!! Άλλο αυτό ...
ΥΓ.
Την ίδια ακριβώς παπάντζα έλεγαν οι πολιτικοί για τις Πολυεθνικές στους πολίτες της Συρίας, Ιράκ, Ν.Σουδάν, Κουβέιτ, Νιγηρίας, Ουκρανίας κι έναν ατελείωτο κατάλογο όπου πετρελαϊκές εταιρίες προκάλεσαν πολέμους! Aλλοτε εμφύλιους κι άλλοτε περιφερειακούς. Οι λαοί αυτοί στάθηκαν άτυχοι και μετατράπησαν σε κοτόπουλα διότι απλά πίστεψαν στα ψέματα των πολιτικών.Εμεις εδώ σε Ελλάδα και Κύπρο, δεν έχουμε τέτοια πρόθεση, πιστέψτε με! Και ούτε θα προστεθούμε στον τεράστιο αυτό κατάλογο των χωρών που από ιστορικά κράτη μετατράπησαν σε ... πλυσταριά νερού για το fracking των γεωτρυπάνων των πολυεθνικών !!!
-----
Πρόεδρέ μου κάτσε να στα πω εγώ γιατί αυτοί που έχεις μαζέψει εκεί γύρω σου, είναι μόνο για «τα ριάλια-ριάλια» και άντε και κανένα «Εσε έ-βερεβε-ναν ά-βαραβα»!!!
- > Ακου με Πρόεδρε, συχνά ανεβαίνω στα βουνά και πάω και συναντώ τα πνεύματα! Τα πνεύματα του βουνού Πρόεδρε να ξέρεις ότι με εμπιστεύονται και μου μιλάνε. Μου είπαν λοιπόν ότι έχεις μαζέψει κάτι … Ανανάδες δίπλα σου. Κάτι απομεινάρια του σχεδίου ΑΝΑΝ δηλαδή, που ότι σχέση έχουμε εγώ κι εσύ με την κατασκευή διαστημο...πλοίων, έχουν κι αυτοί με την Αγορά Ενέργειας!
Ακου με Πρόεδρε, για να μην μπερδεύεσαι! Η Noble ήταν μια εταιρία που ιδρύθηκε το 1932. Δεν ήταν χτεσινή! Από το Χιούστον του Τέξας ο CEO της ο Ντέιβιντ Στόβερ (ο Δαβίδ ντε), που ήταν παλιά Αντιπρόεδρος της BP και unit leader του προγράμματος της BP στον Κόλπο του Μεξικού, διοικούσε τους 2.500 υπαλλήλους της εταιρίας! ανάμεσά τους κι αυτούς τους λίγους στην Εγκωμη της Κύπρου!!! Το 2014 ο Δαβίδ, εκλέχτηκε πανηγυρικά CEO της Noble και την οδήγησε σε εγκαθίδρυση στον δείκτη S&P500 !
Κάθε χρόνο έφερνε έσοδα ύψους 5 ΔΙΣ $ στη Noble και τα πνεύματα μου είπαν ότι ήταν everybody happy μετά την διάλυση του "σχήματος" που είχε κάνει ο Τσαρλς Ντέιβιντσον επί Παπαδόπουλου...
Εμαθα λοιπόν Πρόεδρε εκεί πάνω στο Βουνό, ότι η Noble με τον Κορωνοϊό δεν κατάφερνε να αποπληρώσει τους τόκους ενός δανείου που είχε λάβει! Συνολικά τα χρέη της είχαν φτάσει στα 2 δις! Αλλά μάντεψε που σκόνταψε…
Σκόνταψε στην αποπληρωμή των δόσεων των τόκων.Aδυνατούσε να πληρώσει δηλαδή ποσά της τάξης των 15 και 50 εκ.$. Δηλαδή, τόσα έπρεπε να έχει στην ντουλάπα του ο διαχειριστής των πληρωμών του προσωπικού της εταιρίας στις πλατφόρμες!
Και μπήκε Πρόεδρε στον πτωχευτικό κώδικα! Και για να πιστοποιηθεί η αδυναμία πληρωμών, μόλις έκανε την αίτηση, μετά από 2 μέρες, δεν κατέβαλε το ποσό μιας δόσης 15 εκ$! Και τα πνεύματα Πρόεδρε μου μιλούσαν εκείνο το βράδυ ακατάπαυστα! Γλώσσα δεν έβαλαν μέσα ! Αλλά τι να σου λέω τώρα; Εσύ έχεις εκεί μαζεμένα όλα τα τεράστια μυαλά του κόΖμου ! Και ψάχνουν τώρα στο Γκούγκλ να βρουν ποιος ήταν ο Στόβερ και ο Ντέιβιντσον!
Πες τους μην κουράζονται Πρόεδρέ μου γιατί δεν θα βρουν λέξη γραμμένη! Μόλις συνέλθω από τις πρώτες μου διακοπές με … μάσκα, θα τα γράψω εγώ Πρόεδρέ μου!
Ευτυχώς για σένα, όλα αυτά που μου είπαν τα πνεύματα του Βουνού, τα είχαν πει στις 1/8 και στον Πρόεδρο Μακρόν!
Οπότε Πρόεδρέ μου, μάζεψέ τους λίγο, γιατί εκτιθέμεθα σφοδρά εις τα … πνεύματα του Βουνού!!!
ΥΓ.
Πρόεδρέ μου, να με συμπαθάς που δεν γράφω τι άλλο μου είπαν τα πνεύματα του Βουνού αλλά η σύντροφός μου, μου είπε ότι το καλύτερο που έχω να κάμω είναι να τους αφιερώσω τους παρακάτω στοίχους του αγαπημένου της τραγουδιού, το οποίο λατρεύει και το ακούει κάθε μέρα :
«Εσε έ-βερεβε-ναν ά-βαραβα-στρον τζια ε-βερε-ν μιτσίν μες τους-βουρουβου-ς εφτά-βαραβα πλανή-βιριβι-τες για-βαρα-λουρου-βουρου-δα μου Τριαλάλα-λα-λα...»
Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: