ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

Μην σας τρομάζουν κυβερνητικοί και παπαγαλάκια! Υποχρεωτικότητα για τους άνω των 60 ετών...

 


Της Ιωάννας Υψηλάντη

Μην σας τρομάζουν κυβερνητικοί και παπαγαλάκια!
Σχετικά με το... θέμα της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού για τους άνω των 60 ετών (άρθρο 24 ν.4865/2021) και την επιβολή του διοικητικού προστίμου.
Κατ' αρχάς δεν έχουν εκδοθεί ακόμη οι Υπουργικές Αποφάσεις που προβλέπονται στο νόμο αυτό
Συγκεκριμένα στο άρθρο 24  παράγραφος 7 του ν. 4865/2021 προβλέπεται η έκδοση των εξής Υπουργικών Αποφάσεων
Α.  Κοινής Απόφασης των Υπουργών Υγείας, Οικονομικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της ΑΑΔΕ για να καθορισθεί:
1) Η διαδικασία προσδιορισμού από την Η.ΔΙ.Κ.Α. των φυσικών προσώπων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος,
2) τα αναγκαία δεδομένα για τον προσδιορισμό του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου των υπόχρεων σε εμβολιασμό φυσικών προσώπων,
3) ο τρόπος διαβίβασης αυτών
4) οι αναγκαίες διαλειτουργικότητες με μητρώα του δημοσίου τομέα για την ταυτοποίηση των ανωτέρω προσώπων,
5) οι ειδικότεροι όροι και τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων, ο χρόνος τήρησης αυτών, καθώς και τα ζητήματα άσκησης των δικαιωμάτων των υποκειμένων,
6) οι διαδικασίες ελέγχων, διαπίστωσης των παραβάσεων, βεβαίωσης και είσπραξης του διοικητικού προστίμου, και
7) κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια.
Β. Κοινή Απόφαση των Υπουργών Υγείας και Οικονομικών με την οποία θα καθορίζεται ο τρόπος και η διαδικασία διάθεσης των πόρων που προέρχονται από την επιβολή των κυρώσεων.
Γ. Απόφαση του Υπουργού Υγείας, βάσει της οποίας, λαμβανομένων υπόψη των επίκαιρων επιδημιολογικών δεδομένων, θα καθορίζεται ο χρόνος λήξης της ισχύος του παρόντος.
Το θέμα της έκδοσης της ΚΥΑ που ρυθμίζει τη διαδικασία προσδιορισμού από την ΗΔΙΚΑ των φυσικών προσώπων που εμπίπτουν στο άρθρ 24 του ν. 4865/2021 και τη μεταβίβαση των στοιχείων αυτών στην ΑΑΔΕ είναι προφανώς αυτό που προβληματίζει την κυβέρνηση, δεδομένου ότι με το άρθρο 9 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679  (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) απαγορεύεται η επεξεργασία δεδομένων που αφορούν την υγεία του προσώπου και δεν προκύπτει ότι η συγκεκριμένη επεξεργασία δύναται να υπαχθεί  στις εξαιρέσεις  που προβλέπει το άρθρο αυτό.
Συνεπώς ένα πιθανό σενάριο είναι η κύρωση του διοικητικού προστίμου να μην εφαρμοσθεί ποτέ και η συγκεκριμένη διάταξη να εκδόθηκε μόνο για εκφοβισμό.
Βεβαίως για κάθε ενδεχόμενο πρέπει να γνωρίζουμε και τα εξής:
Μισθοί και συντάξεις που καταβάλλονται δεν μπορούν να κατασχεθούν μέχρι τα 1.000 ευρώ.
Από τα 1.000 έως τα 1.500 ευρώ επιτρέπεται η κατάσχεση του μισού ποσού (δηλαδή των 250 ευρώ).
Πάνω από τα 1.500 ευρώ κατάσχεται το 100% του ποσού που υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ.
Καταθέσεις είναι ακατάσχετες μέχρι του ποσού των 1.250 ευρώ, μηνιαίως, εφόσον ο λογαριασμός έχει δηλωθεί ως ακατάσχετος στην ΑΑΔΕ.,,,http://www.press-gr.com/2022/01/60.html

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...




ΕΠΙΣΗΣ ..μην ξεχνάτε ότι :

ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΕ, ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ ΥΠΕΡΤΕΡΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ, ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΩΝ

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021R0953&from=EL

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2021/953 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 14ης Ιουνίου 2021.pdf

στο Άρθρο 36 :

Είναι αναγκαίο να αποτρέπονται οι διακρίσεις, άμεσες ή έμμεσες, σε βάρος των προσώπων που δεν έχουν εμβολιαστεί, για παράδειγμα για ιατρικούς λόγους, επειδή δεν ανήκουν στην ομάδα-στόχο για την οποία χορηγείται ή επιτρέπεται επί του παρόντος το εμβόλιο κατά της COVID-19, όπως τα παιδιά, ή επειδή δεν είχαν ακόμη τη δυνατότητα να εμβολιαστούν, ή επέλεξαν να μην το πράξουν.

Και συνέχεια επίσης ..


Κατά συνέπεια, η κατοχή πιστοποιητικού εμβολιασμού, ή η κατοχή πιστοποιητικού εμβολιασμού που αναφέρει εμβόλιο κατά της COVID-19, δεν θα πρέπει να αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση του δικαιώματος ελεύθερης κυκλοφορίας ή για τη χρήση διασυνοριακών υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών, για παράδειγμα υπηρεσιών αεροπορικής ή σιδηροδρομικής μεταφοράς ή μεταφοράς με λεωφορείο ή πορθμείο ή με οποιοδήποτε άλλο μεταφορικό μέσο. Επιπλέον, ο παρών κανονισμός δεν μπορεί να ερμηνευθεί υπό την έννοια ότι θεσπίζει δικαίωμα ή υποχρέωση εμβολιασμού.

ΟΠΟΤΕεεε …


Ανώνυμος είπε...

ΈΤΣΙ …

Λόγω Συντάγματος, Κανονισμών ΕΕ, και Δεσμευτικών Διατάξεων ΟΗΕ, τίποτε το οποίον δεν είναι Γενικό, αλλά ενέχει Διακρίσεις, τμήμα-μέρος πληθυσμού, δεν μπορεί να εφαρμοστεί (εκτός πιά και φτάσουμε σε μορφή εμφανούς χούντας)

Όθεν ..οι όποιες ΚΥΑ είναι για τα σκουπίδια !!

Όλα αυτά είναι απλά θέμα εκφοβισμού !! ..ώστε να τράξουν τα γίδια να τρουπηθούν για να γίτώσουν το υποτιθέμενο 100αρικο, και βεβαίως να πάρουν την ζωήν τους πίσω, ώστε μετάααα ..να κάνουν παρέα στα ραδίκια !!

Ανώνυμος είπε...

Ας βρεθεί κάποιος έξυπνος νομικός και να εξηγήσει στις επιτροπές που επιμένουν στην επιβολή προστίμου, ότι αν εφαρμοστεί αυτό το μέτρο τότε αυτόματα καταδεικνύεται η υποχρεωτικοτητα για οποιοδήποτε δικαστηριό σε οποιαδήποτε εποχή χωρίς να υπάρχει δυνατότητα αμφισβήτησης του μέτρου σαν υποχρεωτικό
Δηλαδή με απλά Ελληνικά παύει να ισχύει η ελαφρότητα που επέδειξε ο Τσιοδρας όταν είχε απαντήσει σε πολίτες,ότι μόνοι σας εμβολιάζεστε
......(ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΣΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ).....

Ανώνυμος είπε...

Μήπως καταπίπτει και το ακαταδιωκτο, κυβερνητικών ,επιστημόνων, ακόμα δημοσιογράφων,κλπ;
Γιατί πώς υποχρεωνεις κάποιον σε ιατρικές πράξεις χωρίς να είσαι βέβαιος για τα αποτελέσματα και τους κινδύνους αυτών;