. . . . . . . .

Στη Νανά, που Την υπεραγαπώ!

Στην

Καί σε κάθε Ελληνίδα, που αγαπάει τον άντρα της.

. . . . . . . .

Σίγουρα μάθατε τα αίσχη, που συνέβησαν αυτές τις μέρες: κάτι αδελφές του ελέους με …καλλιτεχνικές τάσεις, λέει, γύρισαν κινηματογραφική ταινία απάνω στον βράχο της Ακρόπολης (καί με βρώμικο / προβοκατόρικο τίτλο), όπου κάνανε …διάφορα – καί δή, δημοσίως.

Θα μου πείς, πώς δημοσίως; απλά, άλλες αδελφές του ελέους κάνανε κύκλο γύρω από τις δύο, που βγάζανε τα μάτια τους, κι έτσι κανείς περαστικός / λοιπός τουρίστας δεν υποψιάστηκε τίποτε – υποτίθεται. (Καλά, δεν περιλάμβανε βογγητά η φάση; )

Το θέμα τώρα, είναι ότι ναί μέν, το περιστατικό είναι αισχρότατο (καί τιμωρητέο με εκτέλεση, τίποτε λιγώτερο), αλλά όλοι μείνανε στο ότι τα ήθη της εποχής μας έχουν πιάσει πάτο.

Όλοι; Όλοι ανεξαιρέτως;

Όχι.

Κάμποσα -ολιγάριθμα- άτομα (κατά Τουΐττερ μεριά) εκφράσανε την υποψία ότι επρόκειτο περί τελετουργίαςΚύκλος, γάρ.

Συμφωνώ… αν καί αυτό που είδαν, δεν ήταν ούτε κάν η κορυφή του παγόβουνου.

. . . . . . . .

α. Ποιάς εθνικότητας;

Εδώ, θα πεταχτούν πολλοί καί θα πούν: έλα μωρέ, τί μαλακίες ρωτάς; δεν υπάρχουν εδώ αδερφές;

Υπάρχουν, δέ λέω, ακόμη καί ρασοφόρες, αλλά ποτέ δεν έδειξαν τόση ασέβεια είτε στη νέα μας θρησκεία, είτε στην αρχαία. Δεν γνωρίζω περιστατικά, όπου γίνονται τέτοια πράγματα πχ μέσα (ή κοντά) σ’ εκκλησία.

Γνώμη μου είναι, πως -όσον αφορά την καταγωγή των δραστών- πρέπει να κοιτάζουμε αλλού. Καί συγκεκριμένα, κατά Μέση Ανατολή μεριά.

. . . . . . . .

β1. Γιατί, όμως; – 1

Επειδή, κανένας Έλληνας, όποιος κι αν είναι, ό,τι κι αν είναι, όσο δυσαρεστημένος κι αν είναι από το τρελλοκομείο που αυτοκαλείται «Ελληνικόν Κράτος»:

  • ούτε λέει: «- Η Ελλάδα να πεθάνει, να ζήσω εγώ!» (τρισηλίθιο σύνθημα – δεν υπάρχει σχέση αιτίου-αιτιατού, αλλά το αφρίζον μίσος είναι γνωστό πως παράγει ηλιθιότητα),
  • ούτε ασεβεί στους δικούς μας ναούς.

Εντάξει, μερικά καντήλια τα κατεβάζει ο Έλλην (καί στην αρχαιότητα κατέβαζε), αλλά το να πάει να μαγαρίσει ναό, δεν το κάνει.

Άρα, πρόκειται γιά αλλοδαπούς. Καί δή, από ‘κεί πού είπα παραπάνω.

Άλλως τε, κάτι «γκέη πράϊντ» καί κάτι τέτοια (των οποίων χορηγός -μεταξύ των άλλων- είναι καί η γνωστή πρεσβεία), κάνουν μπάμ ότι είναι ξενόφερτα.

Επίσης, το ότι είναι αλλοδαποί, καί δή απ’ αυτούς που μισούν την Ελλάδα, προκύπτει καί από τη θρασύτατη απάντησή τους («- Επειδή έτσι γουστάραμε!») στην ερώτηση γιατί κάνανε κάτι τέτοιο.

Φτύσιμο γιά την Ελλάδα, κι όσα αυτή αντιπροσωπεύει, τρώμε πανταχόθεν. Γνωστό αυτό. Ιδίως από κάτι Ευρώπες καί ηπαπάρες.

Το μίσος γιά την Ελλάδα, όμως, είναι το κάτι άλλο· καί η πυξίδα δείχνει …νοτιοανατολικά.

. . . . . . . .

β2. Γιατί, όμως; – 2

Ευτυχής, όποιος γνωρίζει Ιστορία.

Κι ακόμη ευτυχέστερος, όποιος κάνει τον κόπο να σκεφτεί επάνω στην ιστορική αιτιότητα.

Λοιπόν, τί χρέη διέγραψε ο Σόλων; Των φτωχών προς τους πλούσιους, θα μου πήτε.

Ναί, αλλά πώς δημιουργήθηκαν αυτά; Καί ποιοί «πλούσιοι» ήταν αυτοί;

. . . . . . . .

…Όταν έσκασαν μύτη στην Ελλάδα οι Φοίνικες (κατοικούντες περίπου στον σημερινό Λίβανο Κρόνιοι Πελασγοί, μπασταρδεμένοι με υπολείμματα Ατλάντων – υπό το ψευδεπίγραφο όνομα «Γεφυραίοι«), περί το 750 πΧ, πήγαν καί εγκαταστάθηκαν στην περιοχή Βοιωτίας έως καί Χαλκίδας. Γιατί;

«Επισήμως», διότι ο «γενάρχης» τους, ο Κάδμος καταγόταν προγονικώς από κάπου εκεί – υποτίθεται από την Ερέτρεια της Εύβοιας. (Ναί, οκ, το όνομά του είναι καθαρά Πελασγικό. Τα υπόλοιπα, όμως -πχ το ότι μας έφερε το αλφάβητο, η πάλη του με τον δράκο, ο γάμος του, όπου παρέστη όλος ο Όλυμπος, κτλ κτλ- , είναι αισχρές αντιγραφές παλαιοτέρων μύθων καί φούμαρα.)

«Ανεπισήμως», όμως, αυτό έγινε γιά δύο λόγους:

  • Πρώτον, διότι θέλανε να πάνε να μείνουν ειδικά εκεί, όπου συγκεντρώθηκαν οι Έλληνες (γιά πρώτη φορά), προκειμένου να εξορμήσουν προς κατάκτηση της Τροίας.

Προφανώς, επειδή «κάτι» έχει (έστω, είχε…) το μέρος αυτό (αν καί ο Παλαιός δεν το κατατάσσει στα «ομαγυρεία»)… καί οι Άτλαντες / Φοίνικες / Γεφυραίοι / Κρόνιοι Πελασγοί ΔΕΝ ξεχνούν, όσα χρόνια κι αν περάσουν. (Εμείς να τα βλέπουμε αυτά!)

  • Καί δεύτερον, επειδή θέλανε να κάνουν όσα κάνουν οι Γερμαναράδες σήμερα σε μας: να κατακτήσουν τους ντόπιους κατόχους αγρών με την τοκογλυφία.

Βλέπετε, ο ξένος εισβολέας, αν δεν έχει στρατό να σε κατακτήσει με τον τσαμπουκά (βλέπε Μίνως), κοιτάζει να βρεί άλλα «όπλα». Κι επειδή, ως έποικος, δεν έχει έγγειο ιδιοκτησία, κοιτάζει να φάει την έγγειο ιδιοκτησία των ντόπιων. Σήμερα, δηλαδή, τί γίνεται με την τέως Αγροτική Τράπεζα; αν ψάξουμε λιγάκι, πολύ φοβάμαι πως το μεγαλύτερο μέρος της καλλιεργήσιμης γής στην Ελλάδα έχει περάσει σε χέρια «αφανών» μετόχων. Καί γιατί; γιά τα αγροτικά χρέη, που λέγαμε.

Επαναλαμβάνεται η Ιστορία – κι όχι πάντα ως φάρσα.

. . . . . . . .

Οι αρχαίοι Βοιωτοί αγρότες είχαν έναν μεγάλο πονοκέφαλο: τη λίμνη Κωπαΐδα, η οποία τότε δεν ήταν αποξηραμένη. Οπότε, όντας βιότοπος η Κωπαΐδα, οι καλλιέργειες κινδύνευαν από κάθε είδους παρασιτικό ζουζούνι. Νά, λοιπόν, πώς καταστρέφεται η σοδειά, με συνέπεια να μην βγάζεις χρήματα επί ένα έτος, δύο… καί τελικά να πέφτεις (θέλοντας καί μή) στα γαμψώνυχα των «δανειστών».

Τελικώς, οι Γεφυραίοι φαίνεται πως το παραχέσανε, με αποτέλεσμα να …τους φύγουν κλωτσηδόν από τη Βοιωτία· καί πήγαν καί κατσικώθηκαν στην Αττική…

…όπου ξανακάναν τα ίδια στους Αττικιώτες: τοκογλυφία, κι άγιος ο …Κρόνος!

Η κατάσταση έγινε μπουρδέλλο, πήγε να βάλει μιά τάξη ο Κύλων με τους οπαδούς του (καί όχι απλά «πήγε να φάει την εξουσία», καταπώς λέει η πολύ πρόχειρη ανάγνωση της Ιστορίας), κάποιοι ηλίθιοι (ίσης ανοησίας με τα σημερινά κομματόσκυλα) θεώρησαν ότι τους καταπατάει τα …δημοκρατικά τους δικαιώματα καί τον έσφαξαν (μαζί με τους οπαδούς του), αλλά τίποτε απολύτως δεν διορθώθηκε.

Αυτά ακριβώς είναι τα χρέη, που διέγραψε ( ; ) αργότερα ο Σόλων. Κι αν δεν το λέει στα ίσα ο Ηρόδοτος από φόβο (ού μήν καί τα τσέπωσε από τίποτε Γεφυραίους, γιά να γράψει ότι αυτοί μας δώσαν το αλφάβητο…), εμείς δεν έχουμε κανέναν δισταγμό να περιγράψουμε την κατάσταση όπως ακριβώς είχε.

Τέλος πάντων, μετά τον Σόλωνα ήρθε ο Πεισίστρατος, καί όντως μπήκε μιά τάξη. Αλλά, είδατε: δυόμιση αιώνες ταραχή (οικονομική σκλαβιά, παναπεί – συγκρίνετε καί με τα 99 χρόνια Μνημονίων, τα οποία κατά τη σκατοχοντρέλλα που τα ψήφισε «δεν είναι τίποτε»), εκ των οποίων περίπου ο ενάμισυς στην Αττική. Γιάααα συγκρίνετε λιγάκι με την Εικονομαχία!… Ολόκληρος ενάμισυς αιώνας κι εκεί!… Καί με ποιούς υπαίτιους; Ίσαυρος ο ένας, Χάζαρος ο άλλος, Αρμένιος ο παράλλος (καί πως μας βγήκαν όλοι …λιοντάρια!!!)…

«Λέων ο Έλλην» ουδέποτε υπήρξε

…καί μετά μου λες να μην ψάχνω γι’ αλλοδαπούς φταίχτες!

. . . . . . . .

Όμως, όπως προείπαμε, οι Γεφυραίοι (καί οι βιολογικοί, αλλά και οι ιδεολογικοί τους απόγονοι) δεν ξεχνούν, άσε που (πρώτα ο Σόλων, καί προφανέστατα μετά) ο Πεισίστρατος τους χάλασε τη μανέστρα με την τοκογλυφία. Περίμεναν, λοιπόν, την κατάλληλη ευκαιρία, σαν τις ύαινες, να δαγκώσουν. Καί σου λέει, αφού δεν μπορούμε να δαγκώσουμε τον ίδιο τον Πεισίστρατο, θα δαγκώσουμε τα παιδιά του (αν μπορέσουμε).

Διότι, δυστυχώς, η πείρα (συν η μόρφωση, συν η εξυπνάδα) δεν μεταβιβάζεται. Οπότε -επίσης δυστυχώς-, το κάθε παιδί που γεννιέται, σε θέματα μυαλού ξεκινάει απ’ την αρχή.

Θυμηθήτε το αυτό: το Κατεστημένο, αν δεν πιάσει εσένα κορόϊδο, θα χτυπήσει στην επόμενη γενιά, στη μεθεπόμενη, καί ούτω καθ’ εξής. Στα παιδιά σου, στα εγγόνια σου… όποιον βρεί μπόσικον.

Δάγκωσαν, λοιπόν, οι Γεφυραίοι τον γυιό καί διάδοχο του Πεισιστράτου, τον Ίππαρχο. Μ’ άγρια δαγκωματιά: τον δολοφόνησαν! Αφορμή ήταν η άρνηση του τελευταίου να συμμετάσχει η αδερφή του Αρμόδιου στην πομπή των Παναθηναίων… πράγμα απόλυτα δικαιολογημένο, διότι δεν μπορούσε να συμμετέχει αλλοδαπό άτομο, καί δή αλλόθρησκο. (Εδώ ο Περικλής -Μεσσήνιος απόγονος Ατλάντων ο ίδιος- απαγόρευσε τη συμμετοχή του Αριστοφάνη στον στρατό, με γελοία δικαιολογία – παρά το ότι ο πατέρας του κωμωδιογράφου ήταν αυθεντικός Αθηναίος.)

Βέβαια, οι Γεφυραίοι ήταν καλά δασκαλεμένοι (είπαμε, ουδέποτε ξεχνούν!), ότι το ίδιο πήγε να κάνει πρό αυτών και ο (επίσης Κρόνιος Πελασγός) ο Μίνως: ο οποίος επέβαλε με το στανιό στους (αδύναμους ν’ αντιδράσουν) Αθηναίους τη συμμετοχή του (επίσης αλλοδαπού καί αλλόθρησκου) γυιού του στο κυνήγι… το οποίο δεν ήταν απλό κυνήγι, αλλά μυητική τελετή ενηλικιώσεως των γηγενών ανδρών. Οπότε, σου λέει, αν τον δεχθούν, καλώς. Αν, πάλι, μας αρνηθούν, θα το θεωρήσουμε προσβολή, καί θα τους πατήσουμε από κάτω. (Παράβαλε τα λαθρομούσλιμζ σήμερα, με τα «σχισμένα Κοράνια».)

Καί συνέβη ό,τι συνέβη. Μονάχα, σκατά στα μούτρα όσων νομίζουν οτι ο Αρμόδιος κι ο Αριστογείτων ήταν …Ελληνάρες …δημοκράτες, καί γι’ αυτό δολοφόνησαν τον «τύραννο». Σκατά στα μούτρα, επίσης, όσων τους στήσανε αγάλματα, κι όσων τους εξυμνούν. (Τ’ ακούς, κοπρίτη Σούτσο, που τη δολοφονία Καποδίστρια την απέδωσες σε «νέους τυραννοκτόνους»; )

Τελειώνοντας την υποενότητα αυτήν εδώ, πρέπει να πούμε ότι η φάση, ότι δήθεν τάχαμ ο Ίππαρχος γούσταρε τον Αρμόδιο, αλλά αυτός δεν του καθότανε (διότι την είχε καταβρεί με τον Αριστογείτονα), κάνει μπάμ ότι είναι μία ακόμη από τις φημολογίες, που περιμάζεψε ο Ηρόδοτος· ή, ακόμη καλύτερα, προσθήκη στο κείμενο από «αόρατο χέρι» κατά τα Ελληνιστικά χρόνια (ή καί μετά).

. . . . . . . .

Θα με ρωτήσεις, όμως, προς τί όλ’ αυτά!

Μά, διότι οι Αρμόδιος καί Αριστογείτων ήταν αδελφές του ελέους! («Καταπύγων», είναι ο σχετικός χαρακτηρισμός των αρχαίων ημών – αν θυμάμαι καλά, ειδικά γιά τον Αρμόδιο.) Αρμοδία καί Αριστογειτόνισσα! 🙂

. . . . . . . .

β3. Γιατί, όμως; – 3

Καί λοιπόν; θα με ξαναρωτήσεις.

Εντάξει, αδερφές, που γιά τον α’ ή β’ λόγο δολοφόνησαν τον Ίππαρχο.

Ναί, αλλά η δολοφονία έγινε κατά την πομπή των Παναθηναίων καί προφανέστατα επάνω στην Ακρόπολη.

Καί λοιπόν; θα με ξαναρωτήσεις. Θα μπορούσε να γίνει οπουδήποτε.

Ναί, αλλά δεν έγινε σε οποιοδήποτε σημείο.

Έγινε σχεδόν ακριβώς (άντε, με πέντε-δέκα μέτρα διαφορά), εκεί όπου πήγαν καί βγάλαν τα μάτια τους οι αδελφές του ελέους πρίν λίγες μέρες. (Ο «Αρχαίος Νεώς» δεν υπήρχε στα χρόνια του Ιππάρχου· εκεί ήταν απλά έδαφος – όπως σήμερα.)

Το πιάνεις, τώρα, το υπονοούμενο αναγνώστη μου;

Γνωρίζω άριστα τόσο την τοπογραφία, όσο καί την ιστορία του Ιερού Βράχου… κι έχω καί τους δικούς μου (ερευνητικούς, αλλά μή ανακοινώσιμους) λόγους να είμαι πεπεισμένος προς τούτο.

[Μόνο προσοχή!, αναγνώστη μου, διότι η Γουΐκι είναι πολύ πρόχειρο εργαλείο. Στον σύνδεσμο, όπου σε παραπέμπω, πετάει μιά βλακεία που βγάζει μάτια: πώς γίνεται ο «Αρχαίος Νεώς» ν’ αναφέρεται μέχρι κι από τον Όμηρο, αλλά να χτίστηκε στα χρόνια του Πεισιστράτου; Ναί, το γραπτό κείμενο του Ομήρου όντως ξεκινάει από τον Πεισίστρατο· αλλά, όποιος είναι τόσο μάγκας καί μπορεί να τ’ αποδείξει, να βγεί καί να πεί στα ίσα ότι τα περιεχόμενα των Επών είναι (Πεισιτράτειες κι Ονομακρίτειες) επινοήσεις-μαϊμού. Να …μορφωθούμε κι εμείς! Όσο, όμως, δεν μιλάει κανείς, τότε η πεποίθησή μας ότι τα Έπη απηχούν αλήθειες, είναι σωστή.]

. . . . . . . .

β4. Γιατί, όμως; – 4

Καί λοιπόν; θα με ξαναρωτήσεις.

Κι άντε, πες, καί βρήκαμε το ακριβές σημείο της δολοφονίας Ιππάρχου. Τί σημασία έχει;

Έχει, διότι ένας τέτοιος ναός δεν είναι απλά ναός. Είναι κέντρο πλέγματος.

Προστατευτικού, αποτροπαϊκού, ευνοϊκού γιά τη ζωή καί τις καλλιέργειες πλέγματος.

Οπότε, αν το καταστρέψεις ή το μαγαρίσεις, καταστρέφεις τα πάντα.

Νά γιατί!!!

Η δολοφονία έγινε ακριβώς επάνω στο κέντρο του παλαιού πλέγματος της Αθήνας!

Όπως ακριβώς οι Έλληνες των Τρωϊκών δεν κατέκτησαν απλώς μιά ψιλοεχθρική πόλη, αλλά κατεδάφισαν το κέντρο του πλέγματός της. (Κάτι σας έχω γράψει γιά κάτι πεντάγωνα – κι ότι η Τροία δεν βρισκόταν εκεί, όπου ανέσκαψε ο Σλήμαν. Αλλοιώς, θα είχε αναπτύξει ισχυρό στόλο. Στην «Τροία» του Σλήμαν απλώς βρισκόταν μιά πόλη-«εξάρτημα» της πραγματικής.)

. . . . . . . .

Τώρα, βέβαια, τα πλέγματα απαιτούν ολόκληρη ερευνητική μελέτη· είναι, δέ, γνωστό ότι, καί τίποτε κακό να μην τους κάνεις, μετατοπίζονται με τα χρόνια. Οπότε, αν ο Πεισίστρατος (ή, ίσως, καί οι πρό αυτού άρχοντες της Αθήνας) ήθελε να οικοδομήσει καινούργιον ναό της θεάς Αθηνάς (το Εκατόμπεδον), τότε είχε έναν επιπλέον σοβαρό λόγο να το πράξει (εκτός της λαμπρότητας ενός εμβληματικού δημοσίου κτιρίου, κτλ παρόμοια, που γράφονται από ακαδημαϊκούς ιστορικούς) – αν, βέβαια, ήξερε από τέτοια πράγματα: στα χρόνια του, είχε ήδη μετατοπιστεί το κέντρο του πλέγματος, συγκριτικώς με τις πρό αυτού εποχές. (Πρακτική, την οποία βλέπουμε καί σ’ άλλους ναούς των αρχαίων ημών: όποτε ξαναχτίζονται, είναι ελαφρώς μετατοπισμένοι σε σχέση με την προγενέστερη μορφή τους.)

Εννοείται ότι καί στην εποχή του Παρθενώνα πάλι είχε μετατοπιστεί το κέντρο του πλέγματος (ενδεχομένως οι Ικτίνος καί Φειδίας να είχαν προβλέψει καί τις μετατοπίσεις γιά τους επόμενους λίγους αιώνες), καί στην εποχή μας έχει ήδη ξαναλλάξει – πρό πολλού, καί αρκετές φορές. Σχεδόν κάθε αιώνα αλλάζουν σημαντικά τα «εστιακά σημεία» της ιερότητας.

Των παραπάνω ειπωθέντων, συνάγεται ότι οι Αρμόδιος καί Αριστογείτων εφόνευσαν τον Ίππαρχο επάνω στο κέντρο του παλαιοτέρου της εποχής τους πλέγματος, άρα η πράξη τους απ’ αυτή την πλευρά περισσότερο είναι συμβολική. (Παρά ουσιαστική, δηλ. να τα δυναμιτίσουν όλα αιθερικώς.) Σα βρισιά: «- Σου γ@μώ τις ρίζες σου καί την πατρίδα σου!». Κάτι τέτοιο.

Ενδεχομένως, όμως, στις μέρες μας το «εστιακό σημείο» / κέντρο του πλέγματος να ξαναγύρισε εκεί, όπου βρισκόταν επί «Αρχαίου Νεώ»!!!

Άρα…

. . . . . . . .

Κάτι τελευταίο.

Τα πλέγματα, γιά να δράσουν όπως πρέπει, χρειάζονται καί σημεία πλέγματος· όχι μονάχα κέντρο. Αυτά υπήρχαν στην αρχαιότητα, διότι τότε γνωρίζανε καί την «τέχνη» να τα στήνουν καί να τα ενεργοποιούν αιθερικώς. Σήμερα, δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τέτοια κόλπα.

Ωστόσο, το νόημα είναι: εάν κάνεις ό,τι κάνεις επάνω σε «εστιακό σημείο», τότε οι συνέπειες της πράξης σου μεγιστοποιούνται – σα να περνάς τη φωνή σου από ενισχυτή.

Η διαφορά, όμως, με το αν έχεις καί σημεία πλέγματος, είναι η διαφορά στην έκρηξη του πυροκροτητή με την έκρηξη της κυρίως βόμβας.

. . . . . . . .

γ. Οι δράστες, τελικώς

Αλλοδαποί, λοιπόν, έ;… Καί δή, συγκεκριμένης καταγωγής…

Σκεφθήτε:

  • Ο κουκλοχαιρετάκιας δένει τα κορδόνια του, τη στιγμή ακριβώς που στρατιωτικό άγημα (του) παρουσιάζει όπλα. Η καταγωγή, όμως, αυτουνού είναι γνωστή.
  • Στην απεργία / πορεία των ΔΕΗτζήδων, πρό ετών, άτομο ανάμεσα στους δικούς τους δένει (πάλι!) τα κορδόνια του επάνω στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου. (Συμβολική η πράξη – εκτός από βέβηλη; δεν ξέρω καί δεν με νοιάζει.) Δικός τους, αλλά …δεν τον γνωρίζανε, λέει! Γι’ αυτό είχα πεί τότε ότι οι απεργοί φάγανε νταβατζηλίκι από ξένο …νοτιοανατολικό πράκτορα (διότι άλλων εθνικοτήτων πρακτόρια είναι πιό διακριτικά· αποφεύγουν όπως ο ακατονόμαστος το λιβάνι το ν’ αυτοκαρφώνονται δημοσίως), ο οποίος επέβλεπε (ίσως καί να σαλαγούσε) την επερχόμενη πώληση της ΔΕΗ σε ξένους. (Σήμερα λέω ότι επέβλεπε καί το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων, εν όψει αγωγού «East Med».)
  • Στα ίδια πλαίσια, ένα (ανενεργό σήμερα) καλό ιστολόγιο είχε γράψει πως αρκετοί ενθάδε παροικούντες …νοτιοανατολικοί, οι οποίοι επί Κατοχής είχαν πάρει μαϊμού Ελληνικά επίθετα απ’ τους αντάρτες, τα κράτησαν καί μετά τον πόλεμο. Έτσι, σήμερα τα εγγόνια τους πρωτοστατούν στο κίνημα των μπάχαλων… ως φαινομενικώς Ελληνάκια, ενώι ΔΕΝ είναι.

Άρα, τί συνάγουμε γιά τις ελεεινές αδελφές του ελέους με τις «καλλιτεχνίες» (κυριολεκτικώς) του κώλου (τους) ;

. . . . . . . .

Επίλογος

Τελικώς, όλες αυτές οι ύβρεις κι όλ’ αυτά τα φτυσίματα εναντίον της Ελλάδας καμμία σημασία δεν έχουν. Παρεκτός, ίσως, ως παράδειγμα / προτροπή σε ανεγκέφαλα εγχώρια Ζά (καί λαθροΖά) να πράξουν τα ίδια.

Και δεν έχουν καμμία σημασία, διότι ο Γ’ ΠΠ έρχεται γκαζωμένος… καί σε λίγο δεν θα έχει καμμία σημασία αν μερικοί πιστεύουν τον Κρόνο, ή δοκιμάζουν «καλλιτεχνίες» βοθροεπιπέδου.

Ετοιμαστήτε.

ΤΕΛΟΣ

. . . . . . . .

Υγ: Οι «έτσι γουστάραμε!» να κάνουν την προσευχή τους, ώστε να τους σώσει από το εκτελεστικό απόσπασμα ο Κρόνος.

Αλλά, πάλι, μπορεί καί να μην τους/τις σώσει.

Ποιός να ξέρει;! 🙂