υτή τη φορά είναι μεγαλύτερος! Κάπου 25 με 50 μέτρα, λέει. Παναπεί, όχι αγγούρι πλέον, αλλά φουρνόξυλο! Διότι το μέγεθος μετράει! Καρα-lol!!!
Ο λόγος γιά έναν άλλον μετεωρίτη, που κι αυτός πλησιάζει τη Γή μας επικίνδυνα ( ;  – το ερωτηματικό, διότι ξέρουμε πολύ καλά τα παιχνιδάκια φόβου των κατεστημένων βοθρο-ΜΜΕ). Ετούτος εδώ ονομάζεται 2018VP1, ενώι ο προηγούμενος (καί μικρότερος) 2011 ES4. Το θέμα είναι ότι ο μεγάλος θα μας κάνει βίζιτα αύριο, 2 Σεπτεμβρίου 2020, στις 16:12′ ώρα Γκρήνουϊτς (λέει)… ‘Ντάξ’, δέ σκοπεύει να πέσει στα κεφάλια μας, αλλά θα μας πλησιάσει στην πιό κοντινή απόσταση που μπορεί, γιά να …μας μυρίσει· όπως κάνουν οι σκύλοι, να υποθέσω. 

…Κι εδώ ακριβώς θέλω να πώ δυό λογάκια.
Κατ’ αρχήν, μ’ αρέσει πολύ, με εξιτάρει ρέ παιδί μου, αυτή η επιστημονική ακρίβεια! Τέσσερεις το απόγευμα καί δώδεκα λεπτά ντάγκα, σου λέει! Κι αν, ωρέ λεβέντες, έχετε πέσει έξω μείον έξι λεπτά, κι είναι στις 16:18′, τί θα πήτε;
Εσείς οι επιστήμονοι του κιλού δεν θα πήτε τίποτε. Διότι δεν μπορείτε. Εγώ θα σας πώ.
Κάτι τέτοιοι αριθμοί, συν το ότι ο 2011 ES4 μπαινοβγαίνει σε δυό-τρείς διαδοχικές τροχιές πλανητών, αλλά χωρίς να συγκρούεται με τους αντίστοιχους πλανήτες, δηλαδή το ότι εκτελεί μιά άψογη χορογραφία (όπως φαίνεται καί στο τελευταίο βίντεο του συνδέσμου, όπου σας παραπέμπω), δείχνουν ότι από πίσω κρύβεται νοημοσύνη.
  • Είτε νοημοσύνη ελλόγων όντων, που κάποτε παρενέβησαν στο Ηλιακό μας Σύστημα καί το «έφτιαξαν» κατά το δοκούν,
  • είτε αυθύπαρκτη νοημοσύνη των ίδιων των ουρανίων σωμάτων!!!
Ξέρω ότι εσείς, οι Δυτικοί «επιστήμονες», αυτή την αλήθεια αδυνατείτε να τη δεχθήτε· κι όμως, είναι η μόνη υπαρκτή καί πραγματική εξήγηση εδώ. Κι όχι μόνο δεν μπορείτε να τη δεχθήτε, αλλά τον καθέναν που θα σας ανοίξει τα μάτια θα τον αποκαλέσετε γραφικόν καί βλάκα. (Οι αρχαίοι Αθηναίοι, όμως, αυτόν που έλεγε πως τα άστρα είναι απλά «λίθοι διάπυροι», κόντεψαν να τον λυντσάρουν.)
Δεν πειράζει, εμένα μου αρκεί που συμφωνούν μαζί μου κάποια «πουλάκια», που πετάνε πολύ ψηλά στη Δυτική ιεραρχία – καί στα τέτοια μου η γνώμη των «επιστημόνων» του κιλού. Βλέπετε, αυτά τα «πτηνά» γνωρίζουν άριστα κάποια πράγματα, τελείως αδιανόητα γιά τον μέσο Δυτικό «επιστήμονα», μόνο που δεν επιθυμούν αυτές οι γνώσεις να γενικευθούν. Δέ βαρυέσαι…
…Το σίγουρο, πάντως, είναι ότι αυτές οι νοημοσύνες σας στέλνουν σαφέστατες προειδοποιήσεις, λεβέντες μου! Κι εσείς, πιστέψτε ό,τι θέλετε.

Νούς ορά, καί νούς ακούει. Όθεν, όποιος βλέπει χορογραφίες (όχι μία, περισσότερες της μίας) αλληλοτεμνομένων αστρικών τροχιών, αλλά δεν καταλαβαίνει τί βλέπει καί το προσπερνάει αδιάφορα, πρόβλημά του. Όχι δικό μου.
Εγώ ξέρω πολύ καλά ότι εκεί πάνω υπάρχει ένας κόσμος, που αυτενεργεί· καί που δεν επιδέχεται διαταγές από σκοτεινά κέντρα αποφάσεων. Παίζω κι εγώ, λοιπόν, το αγαπημένο παιχνιδάκι των σκοτεινών αυτών κέντρων: τη δημόσια προειδοποίηση γιά το τί μέλλει γενέσθαι, αν οι «σκοτεινοί» συνεχίσουν το ίδιο βιολί.
Είπα καί ελάλησα, καί αμαρτίαν ούκ έχω.