*[ΠΟΙΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΝΕΑΡΟ ΚΑΙ ΑΤΥΧΟ ΛΗΣΤΗ;;;;[επειδή η συζήτηση για τον θάνατο τού νεαρού ληστή,στήν ήδη κατακερματισμένη κοινωνία μας,πού δράττεται κάθε ευκαιρίας,ωστε να διχάζεται ακόμα πιο πολύ , συνεχίζεται με αμείωτη ενταση….το νέο διπολάκι στήθηκε εκ νεου,η ηρωοποίηση του θύματος απ τούς μέν και τού θύτη-θύματος απ τούς δε ,καλά κρατει κι αποσπά την προσοχή μας,που αλλού επρεπε να είναι εστιασμένοι..ΑΝΤΕ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙΑ,ΦΑΓΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΤΑ ΒΟΥΒΑΛΙΑ..υπάρχουν πάντως και ψύχραιμες φωνές και το μπλόγκ τίς μεταφέρει και τίς εκθέτει στην κρίση σας...]
Πάνω στην απελπισία του, έκανε έκνομη πράξη, εξαιτίας της υγείας του, δεν είχε λεφτά για φάρμακα, για φαγητό, δεν ξέρω γω τι. Κρίμα να φτάνει σ αυτό το σημείο ο άνθρωπος. Διότι δεν υπήρχε ένα σύστημα υγείας να τον περιθάλψει, δεν υπήρχε μια δομή να του παρέχει μια αξιοπρέπεια, δεν είχε δουλειά να βγάλει το... ψωμί του (και ποιος έχει), δεν υπάρχει τίποτα στην σημερινή χούντα όπου ο υπουργός οικονομικών της περιμένει «να πεθάνουν οι συνταξιούχοι με φυσικό τρόπο», που διώκει τον Παναγιώτη Λαφαζάνη (απ όλο το πολιτικό προσωπικό της χώρας αυτόν διάλεξαν), που φυλάγεται από τον 6ο αμερικανικό στόλο, αλλά που αύριο στο Πολυτεχνείο θα κάνει πορεία διαμαρτυρίας στην αμερικανική πρεσβεία, που θεωρεί τον έναν καλό αλλά μία κοπέλα σε ένα παγκάκι στο Αγρίνιο κακιά.
Και τώρα έρχεται η πολιτική εκμετάλλευση από ποιους? Από του δούρειους ίππους της πιο πρόστυχης μορφής καπιταλισμού, από τους λύκους με προβιές προβάτων, από τους αλά καρτ αντιφασίστες με την επιλεκτική ευαισθησία. Από αυτούς που θάβουν 100 νεκρούς στο Μάτι εν τάχει κάτω από ένα χαλάκι γιατί τους χαλάνε την εικόνα ενός χαπακωμένου χαμόγελου. Από αυτούς που ο ένας θάνατος ταιριάζει τόσο ωραία στο κάδρο της πολιτικής τους ατζέντας, ενός ανθρώπου που μέχρι τώρα είχαν πεταμένο και γραμμένο κανονικά (όπως όλους μας εκτός απ τις καρέκλες τους βέβαια).
Παρατηρείστε τώρα το κοινωνικό φαινόμενο που εκτυλίσσεται μπροστά σας από μία κυβέρνηση που εσκεμμένα (θέλει να) το προκαλεί . Κοινωνικοί αυτοματισμοί σε πραγματικό κοινωνικό πείραμα. Από την μία γίνονται άτυπα γκάλοπ στο διαδίκτυο για να ψηφίσουμε -λέει- αν έκανε καλά ο μαγαζάτορας. Από την άλλη οι ΛΟΑΤΚΙ καλούν σε πόλεμο, διότι «είναι ομοφοβικό το έγκλημα». Θεατές σε ένα έργο παράνοιας.
Για το αν έφταιγε ή όχι ο μαγαζάτορας θα αποφανθεί η δικαιοσύνη. Ομοφοβική δεν ήταν η πράξη. Δεν ζητήθηκε βιογραφικό του δράστη. Προσέξτε τώρα, εδώ δεν κρίνεται ένα γεγονός (αυτό μιας ληστείας και της αντίδρασης του ιδιοκτήτη), κρίνεται (και από τις δύο πλευρές) η ιδιότητα της ομοφυλοφιλίας που διαπιστώνεται εκ των υστέρων και γίνεται το υφέρπον αλλά κεντρικό σημείο χάριν βέβαια της πολιτικής εκμετάλλευσης που τυγχάνει από τα κοράκια της σταλινικού τύπου προπαγάνδας που προσπαθούν να επιβιώσουν πολιτικά (και) μέσα από θανάτους.
Γράφει ο άλλος, ΛΟΑΤΚΙ «αλληλέγγυος» : «Οι νοικοκυραίοι να μην ξέρουν που θα κρυφτούν τώρα, ξεσηκωθείτε»! Αυτά είναι. Όλοι εναντίον όλων τώρα. Τους φταίει ο γάιδαρος και βαράνε το σαμάρι. Αϊντε ωρε σουλιώτες και σουλιώτισσες, ξεσηκωθείτε ωρέ τα βατράχια ενάντια στα άλλα βατράχια μπας και ζήσουν τα βουβάλια.
------------------------
Νίκος Σταθόπουλος
Παρατηρείστε τώρα το κοινωνικό φαινόμενο που εκτυλίσσεται μπροστά σας από μία κυβέρνηση που εσκεμμένα (θέλει να) το προκαλεί . Κοινωνικοί αυτοματισμοί σε πραγματικό κοινωνικό πείραμα. Από την μία γίνονται άτυπα γκάλοπ στο διαδίκτυο για να ψηφίσουμε -λέει- αν έκανε καλά ο μαγαζάτορας. Από την άλλη οι ΛΟΑΤΚΙ καλούν σε πόλεμο, διότι «είναι ομοφοβικό το έγκλημα». Θεατές σε ένα έργο παράνοιας.
Για το αν έφταιγε ή όχι ο μαγαζάτορας θα αποφανθεί η δικαιοσύνη. Ομοφοβική δεν ήταν η πράξη. Δεν ζητήθηκε βιογραφικό του δράστη. Προσέξτε τώρα, εδώ δεν κρίνεται ένα γεγονός (αυτό μιας ληστείας και της αντίδρασης του ιδιοκτήτη), κρίνεται (και από τις δύο πλευρές) η ιδιότητα της ομοφυλοφιλίας που διαπιστώνεται εκ των υστέρων και γίνεται το υφέρπον αλλά κεντρικό σημείο χάριν βέβαια της πολιτικής εκμετάλλευσης που τυγχάνει από τα κοράκια της σταλινικού τύπου προπαγάνδας που προσπαθούν να επιβιώσουν πολιτικά (και) μέσα από θανάτους.
Γράφει ο άλλος, ΛΟΑΤΚΙ «αλληλέγγυος» : «Οι νοικοκυραίοι να μην ξέρουν που θα κρυφτούν τώρα, ξεσηκωθείτε»! Αυτά είναι. Όλοι εναντίον όλων τώρα. Τους φταίει ο γάιδαρος και βαράνε το σαμάρι. Αϊντε ωρε σουλιώτες και σουλιώτισσες, ξεσηκωθείτε ωρέ τα βατράχια ενάντια στα άλλα βατράχια μπας και ζήσουν τα βουβάλια.
------------------------
Από Προκόπης Μπίχτας
======
Panos Pikramenos
Panos Pikramenos
ΉΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ «ΦΙΛΟΙ» του Ζακ Κωστόπουλου, που έδωσαν το εναρκτήριο λάκτισμα για να τεθεί μία καθαρώς αστυνομική υπόθεση στο επίκεντρο της ΑΝΕΛΕΗΤΗΣ ιδεολογικής και πολιτικής Αρένας.
Έχουμε φυσικό, ηθικό και νομικό δικαίωμα να αμυνθούμε, να προστατέψουμε έστω και βιαίως τα αγαθά μας (υλικά ή πνευματικά), όχι όμως και να σκοτώσουμε, αν δεν κινδυνεύει η ζωή μας.
...
Έχουμε φυσικό, ηθικό και νομικό δικαίωμα να αμυνθούμε, να προστατέψουμε έστω και βιαίως τα αγαθά μας (υλικά ή πνευματικά), όχι όμως και να σκοτώσουμε, αν δεν κινδυνεύει η ζωή μας.
...
ΌΜΩΣ ΗΤΑΝ ΟΙ «ΦΙΛΟΙ» ΤΟΥ, που έδωσαν στη δημοσιότητα όχι απλώς το όνομά του, αλλά λεπτομέρειες για τα σεξουαλικά πάθη του, την αρρώστεια του, τις εξαρτήσεις του, τις ιδιορρυθμίες του, τις γκροτέσκο φωτογραφίες του, την άθλια ψυχολογική του κατάσταση.
ΉΤΑΝ ΑΥΤΟΙ που τροφοδότησαν τους ΑΝΕΛΕΗΤΟΥΣ επικοινωνιακούς μηχανισμούς που σκύλευσαν το πτώμα του.
Το δύστυχο και απελπισμένο αυτό πλάσμα δολοφονήθηκε δύο φορές. ΚΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΗΘΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Δεν είναι μόνο οι «νοικοκυραίοι» και οι αστυνομικοί που κλωτσούσαν αυτό το ναυάγιο της ζωής. Το τι θα δείξουν τα ευρήματα, μαχαίρια, νεκροτομές… Θα αποδειχθεί…
Το αυταπόδεικτο όμως είναι η κοινωνικώς μοχθηρή και ιδιοτελής υποκρισία του «δικαιωματισμού», με τις ΛΟΑΤΚΙ δήθεν «κοινότητες» που τον εκμεταλλεύτηκαν και μετά θάνατο λακτίζοντας το κουφάρι του Ζακ σε… πορείες, συνθήματα, δημοσιολογίες και ιδεοληψίες.
ΉΤΑΝ ΑΥΤΟΙ που τροφοδότησαν τους ΑΝΕΛΕΗΤΟΥΣ επικοινωνιακούς μηχανισμούς που σκύλευσαν το πτώμα του.
Το δύστυχο και απελπισμένο αυτό πλάσμα δολοφονήθηκε δύο φορές. ΚΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΗΘΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Δεν είναι μόνο οι «νοικοκυραίοι» και οι αστυνομικοί που κλωτσούσαν αυτό το ναυάγιο της ζωής. Το τι θα δείξουν τα ευρήματα, μαχαίρια, νεκροτομές… Θα αποδειχθεί…
Το αυταπόδεικτο όμως είναι η κοινωνικώς μοχθηρή και ιδιοτελής υποκρισία του «δικαιωματισμού», με τις ΛΟΑΤΚΙ δήθεν «κοινότητες» που τον εκμεταλλεύτηκαν και μετά θάνατο λακτίζοντας το κουφάρι του Ζακ σε… πορείες, συνθήματα, δημοσιολογίες και ιδεοληψίες.
Νίκος Σταθόπουλος
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ..ο οικογενειάρχης είναι ένας αγωνιζόμενος άνθρωπος των δεσμών και της δοτικότητας, ένας βιοπαλαιστής με κοινωνικό σεβασμό...ο "νοικοκυραίος" είναι ένας οικτρός φαρισαίος που κάνει την οικογένεια ιδεολογία...τα συγχέετε σκοπίμως για να μοντάρετε "ριζοσπαστισμό" του μηδενισμού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου