Μόρφωση και Μεταμόρφωση - διαχρονική σημασία.
Sotiris Kazakis
Ο Άθλος της Μεταμόρφωσης
Μπορεί να τον είχαν ακολουθήσει, μαθητεύοντες στην σοφία του. Μπορεί να είχε διακηρύξει το Μέγα Μήνυμα της Συγγνώμης και της Αγάπης, ν...α είχε σημάνει προσκλητήριο Αγώνα στα Τέσσερα Σημεία του Ορίζοντα, να θεράπευε πάσχοντες με Επίθεση Χειρός και επίκληση Ανώτερων Δυνάμεων, να έσπερνε διαρκώς τον Πνευματικό Σπόρο στα χέρσα και στα ξερικά του καιρού και του τόπου του αλλά χρειαζόταν και κάτι άλλο.
Μπορεί να τον είχαν ακολουθήσει, μαθητεύοντες στην σοφία του. Μπορεί να είχε διακηρύξει το Μέγα Μήνυμα της Συγγνώμης και της Αγάπης, ν...α είχε σημάνει προσκλητήριο Αγώνα στα Τέσσερα Σημεία του Ορίζοντα, να θεράπευε πάσχοντες με Επίθεση Χειρός και επίκληση Ανώτερων Δυνάμεων, να έσπερνε διαρκώς τον Πνευματικό Σπόρο στα χέρσα και στα ξερικά του καιρού και του τόπου του αλλά χρειαζόταν και κάτι άλλο.
Έπρεπε να δείξει τουλάχιστον σε ένα μικρό έμπιστο πυρήνα του περιβάλλοντός του, την ουράνια φύση του. Να αποκαλύψει τρόπον τινά, την Αποστολή του και την Προέλευσή του. Αλλιώς θα ήταν ένας συνηθισμένος διδάσκαλος απ’ αυτούς που ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια στην αλαφροϊσκιωτη χώρα του.
Κάλεσε τρείς από τους αγαπημένους μαθητές του τον Πέτρο τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη και ανέβηκαν στο όρος Θαβώρ. Εκεί ξαφνικά ο Ιησούς άρχισε να λάμπει εκτυφλωτικά σαν ήλιος και δίπλα του τον παράστεκαν δύο απόκοσμα όντα - ο Μωϋσής και ο Ηλίας, όπως νόμισαν οι θαμπωμένοι μαθητές!
Ο Πέτρος ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης έπεσαν κεραυνοβολημένοι στο χώμα κρύβοντας το πρόσωπό τους. Μπροστά τους δεν ήταν ο διδάσκαλος που γνώριζαν αλλά ένα ολόλευκο θείο όν που ακτινοβολούσε.
Αυτό είναι το πολύσημο γεγονός της Μεταμόρφωσης.
Εκτός από την επίδειξη της Θείας Δυνάμεως προς επίρρωση του Αγώνα Διάδοσης του Λόγου εκπέμπει και ένα άλλο Μήνυμα. Για τους Μύστες. Τους εργάτες του Θείου Σχεδίου: Η Μεταμόρφωση σε κάτι το ανώτερο, είναι εξέλιξη, αποτέλεσμα μιας επίπονης διαδικασίας που περιλαμβάνει άοκνη και σταθερή πνευματική και ψυχική άσκηση. Ο αταλάντευτος αγωνιστής έρχεται στιγμή που αποθεώνεται. Γιατί η θεϊκότητα δεν είναι κληρονομικότητα, είναι κατάκτηση! Προϊόν σκληρής εργασίας! Το βασίλειο του Πνεύματος, το Δώμα των Θεών, είναι υπαρκτό όσο και το νερό που πίνουμε όσο κι ο ήλιος που μας φωτίζει! Για να πολιτογραφηθείς σε αυτό το βασίλειο χρειάζεται από σκουλήκι να γίνεις χρυσαλλίδα και να πετάξεις. Να μεταμορφωθείς!
Αυτό δίδαξε ο Ιησούς επί του όρους Θαβώρ στους έκθαμβους μαθητές του. Περιστοιχιζόμενος από Αρχαγγελικά Όντα να επιβεβαιώνουν του Λόγου το Ασφαλές.
Έδειξε τον δρόμο στους Οδοιπόρους, στους Μαθητές του, στον Κόσμο όλο! Ο έχων νουν νοείτω και ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω!...
Κάλεσε τρείς από τους αγαπημένους μαθητές του τον Πέτρο τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη και ανέβηκαν στο όρος Θαβώρ. Εκεί ξαφνικά ο Ιησούς άρχισε να λάμπει εκτυφλωτικά σαν ήλιος και δίπλα του τον παράστεκαν δύο απόκοσμα όντα - ο Μωϋσής και ο Ηλίας, όπως νόμισαν οι θαμπωμένοι μαθητές!
Ο Πέτρος ο Ιάκωβος και ο Ιωάννης έπεσαν κεραυνοβολημένοι στο χώμα κρύβοντας το πρόσωπό τους. Μπροστά τους δεν ήταν ο διδάσκαλος που γνώριζαν αλλά ένα ολόλευκο θείο όν που ακτινοβολούσε.
Αυτό είναι το πολύσημο γεγονός της Μεταμόρφωσης.
Εκτός από την επίδειξη της Θείας Δυνάμεως προς επίρρωση του Αγώνα Διάδοσης του Λόγου εκπέμπει και ένα άλλο Μήνυμα. Για τους Μύστες. Τους εργάτες του Θείου Σχεδίου: Η Μεταμόρφωση σε κάτι το ανώτερο, είναι εξέλιξη, αποτέλεσμα μιας επίπονης διαδικασίας που περιλαμβάνει άοκνη και σταθερή πνευματική και ψυχική άσκηση. Ο αταλάντευτος αγωνιστής έρχεται στιγμή που αποθεώνεται. Γιατί η θεϊκότητα δεν είναι κληρονομικότητα, είναι κατάκτηση! Προϊόν σκληρής εργασίας! Το βασίλειο του Πνεύματος, το Δώμα των Θεών, είναι υπαρκτό όσο και το νερό που πίνουμε όσο κι ο ήλιος που μας φωτίζει! Για να πολιτογραφηθείς σε αυτό το βασίλειο χρειάζεται από σκουλήκι να γίνεις χρυσαλλίδα και να πετάξεις. Να μεταμορφωθείς!
Αυτό δίδαξε ο Ιησούς επί του όρους Θαβώρ στους έκθαμβους μαθητές του. Περιστοιχιζόμενος από Αρχαγγελικά Όντα να επιβεβαιώνουν του Λόγου το Ασφαλές.
Έδειξε τον δρόμο στους Οδοιπόρους, στους Μαθητές του, στον Κόσμο όλο! Ο έχων νουν νοείτω και ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω!...
Οι σημάντορες άνεμοι του Θαβώρ
«…Μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην, ότι αυτοί χορτασθήσονται
Μακάριοι οι ελεήμονες, ότι αυτοί ελεηθήσονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται...
Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην
Μακάριοι οι πενθούντες, ότι αυτοί παρακληθήσονται
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι αυτών εστί η βασιλεία των Ουρανών…»
«…Μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην, ότι αυτοί χορτασθήσονται
Μακάριοι οι ελεήμονες, ότι αυτοί ελεηθήσονται
Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία, ότι αυτοί τον Θεόν όψονται...
Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην
Μακάριοι οι πενθούντες, ότι αυτοί παρακληθήσονται
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, ότι αυτών εστί η βασιλεία των Ουρανών…»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου