ΠΕΝΤΕ ΓΕΝΗ ΤΟΥ ΗΣΙΟΔΟΥ.
Το σώμα μας. Τα κύτταρά μας ίσως έχουν πιο μακρινή καταγωγή. Αν
δονηθούν κατάλληλα, ενεργοποιηθούν, δούμε διαφορετικά ...; ...; ...;.Εκτός και
αν έχουμε αναφυήσει εκ της αρούρης, εκ της γης, οπότε είναι δύσκολο να
αναπολήσουμε το παρελθόν. Ποια είναι η πηγή; Που βρίσκεται; Όσο μακριά και αν
την ψάχνουμε ίσως να βρίσκεται πιο κοντά από όσο νομίζουμε. Ίσως να βρίσκεται
μέσα μας ...; ...; ...; ...; ...;.Αρκεί να είμαστε έτοιμοι για το ταξίδι ...;
...; ...;..Αποτελούμε κύτταρα του σύμπαντος, συνδεόμαστε μαζί του, μας καλεί
κοντά του, αρκεί να συλλάβουμε τα μηνύματα ...; ...;.Όποιος εν-δια-φέρεται είναι
μέλος του πληρώματος της ΄΄αρχαίας νεώς΄΄ ...; ...; ...;..
Ο Ησίοδος στο έργο του ΄΄ΈΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ΄΄, αναφέρει τα Γένη τα
οποία διαχωρίζει από τα φύλα ανθρώπων, τα οποία ΄΄ζώεσκον επί χθονί΄΄, στιχ.90,
από γένη των ανθρώπων. Τι θέλει να πει; Ποιο είναι το μήνυμα το οποίο φθάνει σε
εμάς περίπου 3.000 έτη μετά; Ας αρχίσουμε ,λοιπόν, το ταξίδι αυτό στον απώτατο,
μακρινό και συνάμα κοντινό κόσμο των ΓΕΝΩΝ ...; ...; ...; ...; ...;.
Στον μυχό της χθονός τα Τάρταρα, στον ΄΄μυχό΄΄ της Γαίας ο
Όλυμπος, στην κορυφή του οποίου κατοικούν οι αθάνατοι θεοί.
Σύμφωνα με τον Πλάτωνα(Κρατύλος)ΓΑΙΑ ονομάζεται επειδή είναι
γεννήτειρα των πάντων,(συνώνυμα, γεγάασιν, γεγενησθαι). Γεννά, είναι γεννήτειρα
των πάντων, εξ' ου και τα γένη, γεγενησθαι.
ΓΑΙΑ-ΓΕΝΟΣ-ΓΟΝΟΣ-ΓΕΝΝΗΣΗ ...; ...;.ή μήπως καλύτερα
...;..ΓΑΙΑ-ΓΟΝΟΣ-ΓΕΝΟΣ-ΓΕΝΝΗΣΗ. Ακολουθείται μια ομογενής πορεία, εξέλιξη.
Το χρυσό γένος είναι μέροπες άνθρωποι. ΜΕΡΟΨ-----ο διαιρών την φωνή, φωνή-ήχος. Άρα ο διαιρών τον ήχο. Έχουμε το στοιχείο της τάξης, διαίρεσης, Λόγου. ΑΝΘΡΩΠΟΣ-------ο αναρθρών ά όπωπε. Έχουμε έκφραση ΛΟΓΟΥ. Από τη στιγμή λοιπόν, που είναι άνθρωποι οι του χρυσού ΓΕΝΟΥΣ, εμείς που ζούμε ΄΄εδώ΄΄ τι είμαστε; Μήπως προσπαθούμε να γίνουμε;
Πιο κάτω λέει---Μπορούμε όμως να τη θεωρήσουμε και σαν ωφέλεια(όνησιν) της κίνησης(φοράς). Αλλ' αναφέρεται πάντα στην κίνηση ...;.
Προχωρούμε στην ανάλυση και άλλων κωδικών λέξεων ...; ...; ...; ...;
ΓΝΩΣΙΣ---(γνώμη) σημαίνει-----εξέταση γένεσης(γονής σκέψιν)
και παρατήρηση(νώμησιν). Επειδή το εξετάζω (νωμώ) και το σκέφτομαι(σκοπώ)είναι
ταυτόσημα. ΄΄Γνώμη παντάπασιν δηλοι γονής σκέψιν και νώμησιν ΄΄.
ΝΟΗΣΙΣ---΄΄του νέου εστιν έσις ΄΄,΄΄νεόεσιν΄΄. Η νόηση(σαν ενέργεια καθαυτή)------Ορμή προς το νέο(του νέου εστιν έσις, έφεσις και επιθυμία για το νέο). Προσέξτε και αυτό το κομμάτι ...; ...;----΄΄Και τ ότι είναι νέα τα όντα, σημαίνει πως αναγεννιούνται ασταμάτητα(γιγνόμενα αεί είναι). Μήπως γι'αυτό το λόγο οι ΈΛΛΗΝΕΣ μένουν πάντα νέοι, όπως λέει ο Αιγύπτιος ιερέας στον Σόλωνα, όταν ο τελευταίος πήγε στην Σάις της Αιγύπτου;
Ο ΣΟΛΩΝ ήταν Αθηναίος και ο ιερεύς του κάνει λόγο για Έλληνες ,
τους τότε ...; ...;..σε μία μακρινή εποχή ...; ...;..αλλά και για τους
συγχρόνους του ...; ...;.
Και συνεχίζουμε------΄΄Τούτου ουν εφίεσθαι την ψυχή μηνύει το
όνομα ο θέμενος την νεόεσιν΄΄. Νέο στοιχείο που προκύπτει είναι η ΨΥΧΗ
-------ΓΕΝΟΣ έμψυχον.
Το δεύτερο γένος διαφέρει από το πρώτο και δεν αποτελείται από την ίδια ίσως υπόσταση, σύσταση του πρώτου, την αιθέρια. Περισσότερο το θεωρώ ως μεταβατικό στάδιο για να προκύψει το χάλκινο κατά την εξέλιξη της δημιουργίας.
Τα έργα του Ησιόδου ΈΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ, ΘΕΟΓΟΝΙΑ, ΑΣΠΙΣ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ, αποτελούν
έργα που άντεξαν στον χρόνο. Είναι έργα διαχρονικά, κώδικες διαφόρων επιπέδων
γνώσεως, ο συνδυασμός των οποίων (επιπέδων) επιφέρει μια ιδιάζουσα σφαιρική
αντίληψη στον ανθρώπινο νου, ο οποίος εισάγεται σε έναν χώρο περίεργο.
Διανοίγεται μία οδός η οποία κάπου οδηγεί.
Εξερευνείται η περίοδος
διαμορφώσεως του χώρου και του χρόνου, του σύμπαντος ή
συμπάντων,ζωής-σποράς..Ερευνώνται διάφορες περίοδοι ...; ...;.Πως πρέπει να
συντονιστούμε προκειμένου να συλλάβουμε το βαθύτερο νόημα; Τι συμβαίνει με τον
πλανήτη που κατοικούμε; Γη τον ονομάζουμε. Είναι μήπως η ΓΑΙΑ που αναφέρει ο
Ησίοδος; Ή μήπως θα πρέπει να την αναφέρουμε διαφορετικά , χθόνα, άρουρα; Εμείς
τι είμαστε; Αρουραίοι ή μήπως η καταγωγή μας είναι διαφορετική; Πιο μακρινή;
Μπορεί η ηλικία της γης , 4.500.000.000 χρόνια, να καλύψει τις ανάλογες
κυτταρικές αντιδράσεις, εξέλιξη η οποία δικαιολογεί την ύπαρξη της ζωής σε αυτόν
τον πλανήτη, ποικιλία, διαφορετικότητα. Η απάντηση είναι μάλλον αρνητική. Η ζωή
στην γη εσπάρη από αλλού. Αυτό τουλάχιστον δικαιολογεί η ηλικία της ...; ...;
...;Σαν να ταξίδεψε ο Τριπτόλεμος με το άρμα του και να έσπειρε το στάρι, την
ιερά ακτίν της Δήμητρος ...; ...; ...;..
ΧΡΥΣΟ ΓΕΝΟΣ
΄΄Πρώτιστα μεν ΧΑΟΣ γένετ', αυτάρ έπειτα ΓΑΙΑ
ευρύστερνος, το έδος των αθανάτων, οί έχουσι κάρη νιφόεντος Ολύμπου, Τάρταρα τ
ηερόεντα μύχώ χθονός ευρυοδείης΄.΄ Μετά το ΧΑΟΣ η ΓΑΙΑ και τα ΤΑΡΤΑΡΑ, στον μυχό
της χθονός. Έχουμε την αντιστοιχία, ΓΑΙΑ-ΧΘΟΝΑ ...; ...; ...;.ΟΛΥΜΠΟΣ-ΤΑΡΤΑΡΑ
...; ...; ...; ...; ...;
Μήπως ΓΑΙΑ σημαίνει την συγκρότηση ενέργειας, συγκροτημένη ενέργεια; Ένα
χαρακτηριστικό παράδειγμα θα μας βοηθούσε ...;..΄΄Λητώ δ' ΑΠΟΛΛΩΝΑ και ΑΡΤΕΜΙΝ
ιό χέαιραν, ιμερόεντα γόνον περί πάντων Ουρανιώνων, γείνατ' άρ'αιγιόχιο ΔΙΟΣ
φιλότητι μιγείσα.΄΄΄(στιχ.918-920,θεογονία,,,,,,γόνος θεών). Τι θέλει να πει ο
Ησίοδος όταν λέει΄΄ιμερόεντα γόνον΄΄; Ας το δεχθούμε σαν στοιχείο για να
εννοήσουμε την παραπάνω ακολουθία.
Το χρυσό γένος μερόπων ανθρώπων
΄΄εποιήθη από τους αθάνατους θεούς που έχουν δώματα
στον ΌΛΥΜΠΟ, ουράνιο στερέωμα. Αυτό το ΓΕΝΟΣ γόνος θεών; Έζησε την εποχή του
ΚΡΟΝΟΥ. Ποιοι θεοί λοιπόν εποίησαν το ΧΡΥΣΟ ΓΕΝΟΣ; Ποιώ-γένος, δεν ακούγεται
καλά ...; ...; ...;Γενώ-γένος πάει ...; ...; ...;.Μήπως εποίησαν, διαμόρφωσαν
τον ΓΟΝΟ; Αλλά ας συνεχίσουμε ...; ...;..Ποιοι θεοί εποίησαν το χρυσό γένος; Όχι
ο ΚΡΟΝΟΣ, ο οποίος ήταν βασιλιάς τους , αλλά ίσως οι ΤΙΤΑΝΕΣ, οι πρώτοι θεοί,
όπως τους αναφέρει ο Ησίοδος στην θεογονία,----ΟΥΡΑΝΟΣ, ΩΚΕΑΝΟΣ, ΚΟΙΟΣ, ΚΡΙΟΣ,
ΥΠΕΡΙΩΝ, ΙΑΠΕΤΟΣ, ΘΕΙΑ, ΡΕΑ, ΘΕΜΙΣ, ΦΟΙΒΗ, ΤΥΘΗΣ(Πηγή). Ο Κρόνος έπεται των
Τιτάνων και αν θεωρήσουμε τον Κρόνο ως Χρόνο, τότε οι Τιτάνες προηγούνται του
χρόνου, είναι άχρονοι. Αυτοί είναι που εποίησαν το χρυσό γένος.
Το χρυσό γένος υπήρξε, δεν θα πω έζησε, με τρόπο διαφορετικό. Με την
δημιουργία του Κρόνου, Χρόνου, από τον ΟΥΡΑΝΟ και τη ΓΑΙΑ έχουμε και την
πληροφορία για την ύπαρξη μορφής συνείδησης, είδους ύπαρξης, δεν θα πω ζωής. Το
χρυσό Γένος δεν προϋπήρχε ίσως του Κρόνου. Αν θεωρήσουμε ότι χρόνος και χώρος
δημιουργήθηκαν μαζί τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το γένος αυτό υπόκειται στον
χρόνο και στον χώρο, με διαφορετική ίσως έννοια από τη σημερινή, ενώ η ΓΑΙΑ τα
΄΄τέκνα΄΄ της οι Τιτάνες και ο Ουρανός δεν υπόκεινται σε χώρο και σε χρόνο καθώς
προϋπήρξαν αυτών.
Η ποίησης του χρυσού Γένους αποτελεί ίσως αφετηρία στην
εξελικτική πορεία της έννοιας που λέγεται ύπαρξη. Αποτελεί συνδετικό κρίκο, ένα
μέρος, το πρώτο ίσως, ενώ η ύπαρξή του αναφέρεται σε διαφορετικό σύμπαν από το
δικό μας. Ένα σύμπαν κοντά στους θεούς, ενεργό, του οποίου η ΄΄υπόσταση να είναι
διαφορετική από αυτήν του δικού μας, του υλικού σύμπαντος. Αναφερόμαστε σε
γεγονότα πριν από τη γέννηση του υλικού σύμπαντος. Δεν κάνουμε λόγο για ζωή,
γιατί τότε θα πρέπει να πούμε και για θάνατο, κύκλος ο οποίος χαρακτηρίζει το
υλικό σύμπαν.
Χρυσό ΓΕΝΟΣ, χρυσά μήλα των ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ, χρυσόμαλλο ΔΕΡΑΣ, χρυσή ΒΡΟΧΗ στον
μύθο του Περσέα. Πρέπει να γίνει αντιληπτός ο τρόπος σκέψης κατά την
χρησιμοποίηση της λέξεως ΧΡΥΣΟΣ ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...;
...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...;..
Το χρυσό γένος είναι μέροπες άνθρωποι. ΜΕΡΟΨ-----ο διαιρών την φωνή, φωνή-ήχος. Άρα ο διαιρών τον ήχο. Έχουμε το στοιχείο της τάξης, διαίρεσης, Λόγου. ΑΝΘΡΩΠΟΣ-------ο αναρθρών ά όπωπε. Έχουμε έκφραση ΛΟΓΟΥ. Από τη στιγμή λοιπόν, που είναι άνθρωποι οι του χρυσού ΓΕΝΟΥΣ, εμείς που ζούμε ΄΄εδώ΄΄ τι είμαστε; Μήπως προσπαθούμε να γίνουμε;
Χαρακτηριστικό του γένους αυτού είναι----το ότι είναι χρυσό. Γιατί καλείται
χρυσό; Ανατρέχοντας στον Πλάτωνα(ΚΡΑΤΥΛΟΣ) θα δούμε ότι----΄΄ότι οίμαι εγώ
λέγειν αυτόν χρυσούν γένος ουκ εκ χρυσού πεφυκός αλλ' αγαθόν και καλόν΄΄. Αυτό
το γένος είναι αγαθό και καλό και χαρακτηριστικό του είναι η φρόνηση. Γένος
αγαθόν, καλόν, φρόνιμον------------δαίμονες .Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να
αναλύσουμε την λέξη-----ΦΡΟΝΗΣΙΣ, δια της οποίας θα προσεγγίσουμε το χρυσό Γένος
Λέει ο Πλάτωνας στον Κρατύλο--΄΄΄Φρόνησις γαρ εστί και ρου νόησις, ειη δ'
αν και όνησιν υπολαβείν φοράς, αλλ' ουν περί γε το φέρεσθαι εστιν΄΄.
Μεταφ.---Γιατί είναι νόηση κίνησης (φοράς)και ρεύματος, ροής(ρου) ...; ...;
...;. Πιο κάτω λέει---Μπορούμε όμως να τη θεωρήσουμε και σαν ωφέλεια(όνησιν) της κίνησης(φοράς). Αλλ' αναφέρεται πάντα στην κίνηση ...;.
Προχωρούμε στην ανάλυση και άλλων κωδικών λέξεων ...; ...; ...; ...;
Άρα μήπως συνδέονται----ΓΑΙΑ-ΓΟΝΟΣ-ΓΝΩΣΙΣ ...; ...; ...;..Μήπως το χρυσό
γένος αποτελεί μορφή γνώσης; Χρυσή γνώση; Φωτεινή γνώση; ΓΝΩΣΙΣ-ΦΩΣ ...; ...;
...;
Συνεχίζουμε στην πλατωνική ανάλυση των λέξεων που συνδέονται με την έρευνά μας.
Συνεχίζουμε στην πλατωνική ανάλυση των λέξεων που συνδέονται με την έρευνά μας.
ΝΟΗΣΙΣ---΄΄του νέου εστιν έσις ΄΄,΄΄νεόεσιν΄΄. Η νόηση(σαν ενέργεια καθαυτή)------Ορμή προς το νέο(του νέου εστιν έσις, έφεσις και επιθυμία για το νέο). Προσέξτε και αυτό το κομμάτι ...; ...;----΄΄Και τ ότι είναι νέα τα όντα, σημαίνει πως αναγεννιούνται ασταμάτητα(γιγνόμενα αεί είναι). Μήπως γι'αυτό το λόγο οι ΈΛΛΗΝΕΣ μένουν πάντα νέοι, όπως λέει ο Αιγύπτιος ιερέας στον Σόλωνα, όταν ο τελευταίος πήγε στην Σάις της Αιγύπτου;
ΝΟΗΣΙΣ-------ορμή προς το νέο----υποδηλώνεται η ψυχή!
Σωφροσύνη-----σωτηρία της ψυχής.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ-----η ψυχή ακολουθεί στην κίνησή τους τα πράγματα, δίχως να μένει
πίσω μήτε να τρέχει μπροστά. Ε---πιστήμη. Ε---πιστός.
ΑΡΑ
----ΨυχήΡοήΚίνησηΝόησηΕπιστήμη-- ...; ...; ...;Συνδέονται ...; ...;
ΣΥΝΕΣΙΣ---------΄΄Σύνεσις δ' άυ ούτω μεν δόξειεν αν ώσπερ συλλογισμός είναι
όταν δε συνιέναι λέγηται, ταυτόν παντάπασιν τω επίστασθαι συμβαίνει
λεγόμενου΄΄(ΠΛΑΤΩΝΚρατύλος).
΄΄Συμπορεύεσθαι γαρ λέγει την ψυχήν τοις
πράγμασι το συνιέναι.΄΄ Μετφ.Μαζί με τα πράγματα βαδίζει και η ψυχή.
Στην παραπάνω ακολουθία προστίθεται και η σύνεσις---------·
ΨυχήΡοήΚίνησηΝόησηΕπιστήμηΣύνεση- ...; ...;..
΄΄Αλλά μην γε η σοφία φοράς
εφάπτεσθαι σημαίνει΄΄.
ΕΣΥΘΗ----όταν αρχίζει κάτι να κινείται με ταχύτητα ...; ...;.ΣΟΥΣ----ταχεία
ορμή---Ταύτης ούν φοράς επαφήν σημαίνει η σοφία, ως φερομένων των
όντων΄΄-----ΣοφίαΣουςταχεία ορμή
...;Άρα------·ΨυχήΡοήΚίνησηΝόησηΕπιστήμηΣύνεσηΣοφία.
ΑΓΑΘΟΝ----το αγαστόν
στην φύση γενικά ,΄΄Επειδή ένια των όντων πορεύονται εν τάχει, ένια
έν'βραδύτητι(ΠαράβλΠλάτων Κρατύλος), έστιν ούν ου παν το ταχύ, αλλά τι αυτού
αγαστόν΄΄ ...; ...; ...;. ΑΓΑΣΤΟΝ-----΄΄του θοού δη τω αγαστω αύτη η επωνυμία
έστι τα'αγαθόν΄΄
Επομένως έχουμε--------ΦρόνησηΓνώσηΝόησηΕπιστήμηΣύνεσηΑγαθόν ...; ...;..
Οι παραπάνω έννοιες συνδέονται με-----
ΨυχήΡοήΚίνησηΤαχύτηταΛόγος, τάξη(διαίρεση της φωνής)
Όλα τα παραπάνω
συνδέονται με το χρυσό ΓΕΝΟΣ, το φρόνιμον, καλόν και αγαθόν. ...; ...;
Αυτό το ταξίδι στις έννοιες των λέξεων είναι δηλωτικό βαθύτερης
προσεγγίσεως του Χρυσού Γένους.
Αυτό τα γένος, το χρυσούν, είναι καλόν,
αγαθόν(αγαστόν δια της ταχύτητας) και φρόνιμον----νόησις της φοράς και της ροής.
Νοήμον γένος, γένος με νόηση---ορμή προς το νέο, κίνηση, υποδηλώνεται η
ψυχή--------τούτου ουν εφίεσθαι την ψυχήν μηνύει το όνομα ο θέμενος νεόεσιν.
Είναι γένος, ενέργεια, αξιοθαύμαστο, ταχύ, έμψυχο. Ίσως δια του χρυσού
γένους υπονοείται η έκφραση μορφής της κίνησης. Μέροπες άνθρωποι, γιατί αυτό που
βλέπουν αναρθρούν, εκφράζουν δια της έναρθρης φωνής, δομημένου ήχου, την νόηση,
ορμή προς το νέο.----Μέροψ---ο διαιρών την φωνήν, τον ήχον ό Ήχος, ροή, νόηση,
ψυχή, κίνηση, ενέργεια, είναι λέξεις κλειδιά που εμπεριέχονται στην
φράση--΄΄χρυσό γένος μερόπων ανθρώπων΄΄ ...; ...; ...;. Αποτελεί μορφή έκφρασης
της νόησης του ρου!
ό ΧΡΥΣΟ ΓένοςΧΡΥΣΟΣ γόνοςΓΑΙΑΓΟΝΟΣχρυσόΦΩΣ (Χρυσοιδής
ήλιοςΠλάτων, ΦΑΙΔΩΝ)
...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...;
...; ...; ...;
Η φράση ΄΄θνήσκον δ'ωσθ' ύπνω δεδμημένοι΄΄ υποδηλώνει την
ολοκλήρωση του πρώτου αυτού κύκλου της δημιουργίας, δεν θα πω ζωής.΄΄Δεδμημένοι
ύπνωγίνονται δαίμονες, δαίμονες ...; ...; ...;Πλάτων΄΄Δαίμων κατά την της
φρονήσεως επωνυμίαν΄΄, οι οποίοι δαίμονες λειτουργούν ως κριτές, αρωγοί,
φύλακες, σύμφωνα με την πηγαία φρόνηση που τους χαρακτηρίζει. Πάνω στην γη,
΄΄επί χθονός΄΄ γυρίζουν στον αέρα,΄΄έπ'αίαν΄΄. ΄΄Έπ' αίαν΄΄--αήραίρει τα από
γης, αεί ρει πνεύμα εξ' αυτού γίνεται ρέοντα. ΑΙΘΗΡ-----αεί θει περί τον αέρα,
ρέον αεί θηρ΄΄. Αναλογιζόμενοι τα παραπάνω θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε την
πνευματική υπόσταση τούτων των όντων, του θείου Γόνου ίσως, τα οποία ταξιδεύουν
δια του αιθέρος, και φοιτούν ΄΄έπ'; αίαν΄΄.ΓΑΙΑ-------ΑΙΑ. Το ΑΙΑ ίσως αποτελεί
ένα στρώμα της ΓΑΙΑΣ, ΄΄το αιθέριο κομμάτι΄΄, ή μήπως ένα βαθύτερο, που διέπει
τον χώρο γενικά ...; ...; ...; ...;;
Οι του χρυσού γένους, δρουν ως άγγελοι φρονήσεως, αγγέλλουν τα θεία
φρονίμως, πληροφορούνκρίνουν τους θνητούς ΄΄φρονίμως΄΄. Νοήμονα όντα, φορείς της
θείας ενέργειας.
ΑΡΓΥΡΟ ΓΕΝΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΓΈΝΟΣ-------το αργυρό. Γένος διαφορετικό από το χρυσό στο σχήμα και
στη νόηση. Υποδηλώνεται μια διαδικασία απομάκρυνσης από την ενέργεια, κατά την
διαδικασία της εξέλιξης. Και αυτό το γένος εποιήθη από τους Θεούς που κατοικούν
στον Όλυμπο, στο ουράνιο στερέωμα. Προφανώς από τους πρώτους θεούς τους Τιτάνες
. Το γένος αυτό δεν εποιήθη από τους θεούς εν' όσο υπήρχε το χρυσό,
παρά μόνο αφού το χρυσό ολοκλήρωσε την πορεία ύπαρξής του, στην πρώτη του μορφή.
Η ολοκλήρωση του κύκλου αυτού, του χρυσού γένους, διαφαίνεται και από το ότι
τίποτα δεν ΄΄έθαψε΄΄ ή ΄΄εξόντωσε΄΄ το γένος αυτό παρά από μόνοι τους, ΄΄θνήσκον
δ' ώσθ' ύπνω δεδμημένοι΄΄.
Το δεύτερο γένος διαφέρει από το πρώτο και δεν αποτελείται από την ίδια ίσως υπόσταση, σύσταση του πρώτου, την αιθέρια. Περισσότερο το θεωρώ ως μεταβατικό στάδιο για να προκύψει το χάλκινο κατά την εξέλιξη της δημιουργίας.
Για εκατό χρόνια ζούσαν μαζί με την μητέρα τους, φρονίμως, κοντά στους
θεούς, στην ενέργεια. Η επικοινωνία με την πηγή τους διαρκούσε εκατό χρόνια,
έτη. Μετά από εκατό έτη υπάρχει διακοπή επικοινωνίας, σύνδεσης με την ενέργεια,
με αποτέλεσμα η ύπαρξή τους να συγκλονίζεται από την δράση ακανόνιστων
συμπαντικών δυνάμεων, όπως αυτή εκφράζεται από την απομάκρυνση από την ενέργεια,
τους θεούς, καθώς ΄΄έθυαν ούτε τιμούσαν τους θεούς΄΄, ενώ αλληλοσυγκρούονταν,
αλληλοσύγκρουση-----΄΄ύβριν ατάσθαλον ουκ εδύνατο αλλήλων απέχειν΄΄ ...; ...;
...; ...; ...; ...; ...;.Θα μπορούσε να πει κανείς ότι διαφένεται το στοιχείο
της τριβής .
Η διακοπή αυτή της ενέργειας, διακοπή από τους θεούς, ίσως να
δηλώνει την ανάδειξη, δημιουργία ενός νέου σύμπαντος, το οποίο βρίσκεται σχετικά
μακριά από τους θεούς, από το πρώτο σύμπαν ...; ...; ...; ...; ...; ...; ...;..
Τέθηκαν οι του αργυρού γένους υπό την επίδραση των υλικών δυνάμεων, γι'
αυτό το λόγο και καλούνται μάκαρες ΄΄υποχθόνιοι θεοί΄΄. Μήπως έχουμε ένα είδος
΄΄εγκλωβισμού΄΄ στην ύλη ...; ...; ...;..;
ΤΡΙΤΟ ΓΕΝΟΣ, ΤΟ ΧΑΛΚΙΝΟ
Το τρίτο γένος δεν το εποίησαν οι θεοί όπως τα δύο προηγούμενα, αλλά ο
ΖΕΥΣ. Για ποιο λόγο αυτή η διαφορά ;Ο Ζευς δεν είναι θεός και αυτός, και μάλιστα
πατήρ πάντων θεών και ανθρώπων ...; ...;.;Και γιατί το γένος που εποίησε δεν
αντέχει ΄΄καν΄΄ σε σύγκριση με τα άλλα δύο προηγούμενα, των άλλων θεών ...;
...;.;Για ποιο λόγο αυτή η διαφορά ...; ...; ...; ...;;Είναι λιγότερο ικανός ο
παντοδύναμος Ζευς , ή απλά ήθελε να παίξει ...; ...; ...; ...;..;Πρέπει σ' αυτό
το σημείο να αναλογισθούμε τι σημαίνει ΖΕΥΣ και πως συνδέεται με το χάλκινο
γένος ...; ...;
ΖΕΥΣΔΙΑΣ,
ζεύξηδιαστολή, πύκνωσηαραίωση, άρρεν (άνω ροή)γυνή (γόνος) {ΠλάτωνΚρατύλος},
ισομετρικός σταυρός, ζωήθάνατος, ΖΗΝΑΣ---αίτιος του ζην ...; ...; ...;.., είναι
ο ίδιος η ζωή. Δυαδική αρχή του όντος ...; ...;.Ποια είναι η υλική δυάδα που
αναφέρουν οι εκκλησιαστικοί Πατέρες της Ορθοδοξίας, και την οποία ΄΄παρήρχοντο΄΄
οι ΄΄μυστικοί΄΄ ...; ...;..; Υλικό σύμπανΖευς, Δίαςδύο ...;.
ΚΡΟΝΟΣΡΕΑ ...; ...;..
Η ένωση των δύο μορφών ροής, ΚρόνουΡέας, καθώς και οι δύο αποτελούν
αμφότεροι ρεύματα-----ΠλάτωνΚρατύλος--------΄΄Από του αυτομάτου αυτόν αμφοτέροις
ρευμάτων ονόματα θέσθαι΄΄. Αυτές οι μορφές ΄΄ρου΄΄, ρευμάτων, ΧρόνοςΧώρος ίσως,
΄΄συνδέονται΄΄ και γεννούν τον ΔΙΑ, ένα νέο σύμπαν, αυτό της ΄΄ύλης΄΄. Ο Δίας
ανατράφηκε με γάλα και μέλι, από τις νύμφες του Μέλισσου, Αδράστεια και Μέλισσα,
τις μέλισσες, οι οποίες έφεραν την κατσίκα , Α Ι Γ Α, Αμάλθεια, κόρη της ΓΑΙΑΣ,
η οποία παρείχε στον μικρό ΔΙΑ το Γ Α Λ Α-------Π Υ Ρ. Το δέρας της
Αμάλθειας-------------ΑΙΓΙΔΑ-------ΔΙΑΣ ΑΙΓΙΟΧΟΣ, Αίγιο, Αιγαίο, Αίγυπτος,
-----Αίγισθος----Άστρο των Αιγών(Βεργίνας).
Το ότι ακριβώς ο Κρόνος έτρωγε τα παιδιά του, σημαίνει ίσως την διαδικασία
δημιουργίας του δικού μας σύμπαντος, καθώς δρούσαν οι αρνητικές δυνάμεις της
ροής ...;. Οι θεοί λοιπόν του δωδεκαθέου υποδηλώνουν μορφές ενέργειας όπως
εκφράζονται στην ύλη! Δηλαδή την ύπαρξη μορφών ενέργειας στο υλικό σύμπαν
προκειμένου να διασφαλισθεί η ύπαρξη και εξέλιξή του. Οι θείες αυτές δυνάμεις,
Ήρα, Απόλλων, Άρτεμις, Αθηνά(Ηθονόη), Άρης, Ερμής, ενυπάρχουν στο υλικό
σύμπαν-----ΖΕΥΣ ...; ...;. Γι' αυτό το λόγο και ο Ζευς θεωρείται πατήρ πάντων,
θεών και ανθρώπων. Αυτοί οι θεοί αποτελούν δικλείδες ασφάλειας για την ομαλή
----ελεύθερη εξέλιξη, επαφή, επικοινωνία με άλλα σύμπαντα, οντότητες, το
΄΄θείον΄΄. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου