Γράφει ο Βασίλης Λυκιαρδόπουλος
Ο στίχος α364 και η Γεωμετρική σχεση 2420/770 που προκύπτει από την λέξη «οίκους» στον στιχο α374 μας ενημερώνουν σαφέστατα πως η θεά Αθηνά και οι άνθρωποι της κατά περίπτωση και διαχρονικά προστάτευαν το ταφικό μνημείο της Αμφίπολης επεμβαίνοντας «γλυκά» στις εγκεφαλικές λειτουργίες των θνητών που ζούσαν η περνούσαν από την εν λογω περιοχή παραπλανώντας τους.
Ο λόγος, για την ενέργεια τους αυτή, ήταν το ταφικό μνημείο μαζί με τα ευρήματα του να φτάσει στην κατάλληλη γενιά ανθρώπων ,που θα τα κατανοούσε και θα ήταν ικανή να τα διαχειριστεί.
Όλα δείχνουν πως το σχέδιο της Αθηνάς επέτυχε .Το ταφικό μνημείο της Αμφίπολης έφτασε στις ημέρες μας ανέπαφο και με όλα τα ευρήματα του στην θέση τους ,εκτός του λέοντα που και αυτός διασώθηκε τελικά.
Εμείς είμαστε η γενιά που θα ερευνήσει το μνημείο, θα βρει και θα κατανοήσει τα ευρήματα [γενετικό υλικό του Αλέξανδρου και Ι.Δ.] και θα τα διαχειριστεί με τον τρόπο που υποδεικνύει η θεά Αθηνά μέσα από τα Ομηρικά κείμενα.
Ο στίχος α364
4544[8]=Οφρα οι υπνον ηδυν επι βλεφαροισι βαλε γλαυκωπις Αθηνη * .-[οφρα = επι τινά χρόνο/εφόσον/καθ’ον χρόνο/έως ότου/ίνα –για να / αυτοί επι τινά χρόνο/ οι = εοι = ειμι = υπάρχω –βρίσκομαι –είμαι / οι =το άρθρο = αυτοί / υπνον = ύπνος = εδώ η επέμβαση στις εγκεφαλικές λειτουργίες των θνητών ανθρώπων με σκοπό την παραπλάνηση τους / Ηδυν = γλυκύς –ευχάριστος-τερπνός / Επι = επι πλέον – πρόσθετα / Βλεφαροισι = βλέφαρο = το βλέφαρο-το ματόφυλλο –τα ματιά –η όραση / σε αυτούς για κάποιο χρονικό διάστημα η θεά Αθηνά επενέβαινε στις εγκεφαλικές τους λειτουργίες παραπλανώντας τους γλυκά σε ότι παρατηρούσαν με την αίσθηση της οράσεως ].-α85-α261-α310-α364
4544[8]=φάρο οι υπνον ηδυν επι βλεφαροισι βαλε γλαυκωπις Αθηνη *.-[ φάρο = Φάρος νησί προ των εκβολών του Νείλου/ο φάρος για τα πλοία – αλληγορικά το πνευματικό φως / ράδιο –φάρος στην είσοδο των ουράνιων ποταμών / φάρος = αλληγορικά το πέτρινο λιοντάρι που υπεδείκνυε την θέση του ταφικού μνημειου της Αμφίπολης / βάλω = βάζω –τοποθετώ –θέτω / Τον φάρο [μαρμάρινο λιοντάρι ] που οδηγούσε στο ταφικό μνημείο της Αμφιπολις η θεά Αθηνά έκανε αόρατο για τους ανθρώπους , παραπλανώντας τους ].-α261-α310-α364
4544[8]=οφρα οι υπνον ηδυν επι β’ει λις φάρο βαλε γλαυκωπις Αθηνη *.-[ λις = λιοντάρι = το άγαλμα του μαρμάρινου λιονταριού στην κορυφή του ταφικού μνημειου / Η οντότητα Αθηνά όλα αυτά τα χρόνια «υπνώτιζε» τους ανθρώπους ώστε να μην οδηγούνται από τον «φάρο», το άγαλμα του λιονταριού ,στο ταφικό μνημείο της Αμφίπολης και το καταστρέψουν ].-α261-α310-α364
Ερμηνεία .- είναι απόλυτα σαφές πως κατέχουν την τεχνολογία παραπλάνησης του νου -των εγκεφαλικών μας λειτουργιών κατά το δοκούν.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η θεά Αθηνά μέσα στο Ομηρικό κείμενο αναφέρεται σε παραπλάνηση –τύφλωση του νου των θνητών ανθρώπων .
………………………
Και η γεωμετρική σχεση 2420 / 770
2420[8]= Νυν υμιν χρυσόν.- [τωρα εσάς «χρυσός» σας έχει δοθεί ]
2420[8]= Αμφι δ’αρα ανα λις λαούς βαλον χ’ηδε * .-[ αμφι = πέριξ –στα περίχωρα / άρα = επομένως / ανα = δοτική του άναξ = βασιλέας / λις = το λιοντάρι / λαοί = τα γενη της ΓΗΣ / χ’ = και / ηδε = τόσον –όσο/ επομένως και για τους λαούς της ΓΗΣ στα περίχωρα της Αμφίπολης τοποθέτησαν λιοντάρι βασιλέα].-
2420[8]= Αμφι δ’αρα ανα λις άυλος βαλον χ’ηδε * .-[ άυλος = αυτός που δεν είναι ορατός / επομένως και λιοντάρι βασιλέα τοποθέτησαν στα περίχωρα της Αμφίπολης ΑΟΡΑΤΟ για τους λαούς της ΓΗΣ ].-
2420[8]= Αμφι δ’αρα ανα λις άυλος βαλον χε’ηδ’ * .-[ χε’ = χέω = ανεγείρω –σωρεύω / ηδη = αμέσως / Στα περίχωρα της Αμφίπολης ΑΟΡΑΤΟ από τους λαούς τοποθέτησα πάνω σε τεχνητό λόφο που δημιούργησα λιοντάρι βασιλέα ].-
/
770[5]=Οίκους .–[οίκος = πλανήτης/κύτταρο/ γενη / έθνη/χώρες/γαλαξίες / ταφικά μνημεία –οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί κατοικία / εδώ = ταφικά μνημεία των Μυκηνών και της Αμφίπολης ].-α375
Ερμηνεία της γεωμετρικής σχέσης 2420 / 770
Στον «οίκο» των Δωριέων λοιπόν δόθηκαν τα ταφικά μνημεία των Μυκηνών και της Αμφιπολις μαζί με τα ευρήματα τους .
Τωρα σε σας δόθηκε στην κυριολεξία χρυσός με τα ευρήματα των ταφικών μνημείων των Μυκηνών και της Αμφίπολης.
Στα περίχωρα της Αμφιπολις στην κορυφή του ταφικού μνημειου του Αλέξανδρου το λιοντάρι τον βασιλέα του Ζωικού βασιλείου τοποθέτησα ΑΟΡΑΤΟ από τους αρχαίους λαούς.
Ορατό όμως και «φάρο» για εμάς τους συγχρόνους ανθρώπους για να μας οδηγήσει στο ταφικό μνημείο του Αλέξανδρου και από εκεί στην λυση των προβλημάτων μας .Basil Lykiardopoulos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου