ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 14 Ιουνίου 2025

ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Μέρος 4ο -- ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ "ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΑΡΗ"


Μπορεί να είναι εικόνα χάρτης

Όλες οι αντιδράσει


Οδυσσέας Ελευθερόπουλος

ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Μέρος 4ο
INSTC - IMEC
ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ
"ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΑΡΗ"
.
Ενώ η ΚΙΝΑ καλπάζει τεχνολογικά και οικονομικά έχοντας αφήσει την δύση τουλάχιστον 10 χρόνια πίσω, και δεύτερος γίγαντας αναδύεται στην Ανατολή και αυτός είναι η ΙΝΔΙΑ!! Χώρα με ίδιο, ή και μεγαλύτερο, πληθυσμό από την Κίνα και με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης (6,5% το 2024 έναντι 1% της ΕΕ!!) ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ και ότι απέμεινε στην δύση, προωθώντας τα προϊόντα μιας ταχύτατα ανερχόμενης βιομηχανίας της.
Στην Ινδία το κυβερνόν κόμμα του πρωθυπουργού Νερέντρα Μόντι έχει το 53,8% των εδρών της Βουλής. Η κυβέρνηση του είναι συντηρητική Πατριωτική και υπέρ της διατήρησης των παραδοσιακών αξιών του Ινδικού λαού.
Η δύση επηρεάζει (αν δεν ελέγχει) το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης του …Ραούλ Γκάντι το οποίο είναι νεοφιλελεύθερο, διεθνιστικό, κεντροαριστερό, κάτι μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ.
Η Ινδία θεωρείται ο σχετικά πιο χαλαρός κρίκος της ισχυρής τριάδας των BRICS (Ρωσία, Κίνα, Ινδία), και με ισχυρότερες …επιρροές από την Δύση. Η δύση αποβλέπει να χρησιμοποιήσει την Ινδία ως μοχλό ΔΙΑΛΥΣΗΣ των BRICS και ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ της ενότητας της Ευρασίας!
Στο εσωτερικό της Ινδίας η δύση κάνει ΤΟ ΠΑΝ να ανατρέψει τον νόμιμο πρωθυπουργό της χώρας Μόντι. Υπάρχουν στην χώρα 187.000 ΜΚΟ!! ενώ το 2016 είχαν φτάσει 3.100.000 ΜΚΟ!! Τα τελευταία 9 χρόνια έχει απαγορευτεί η λειτουργία σε 20.700 ΜΚΟ!! λόγω παραβίασης του νόμου περί χρηματοδοτήσεών τους …από το εξωτερικό και ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ τους δράση. Μεγάλο μέρος τους ήταν υπό τον άμεσο ή έμμεσο έλεγχο του …Open Society του Τζωρτζ ΣΌΡΟΣ!!
.
Όπως η Κίνα εδώ και χρόνια, έτσι και τώρα η Ινδία προσπαθεί να δημιουργήσει ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΔΙΑΥΛΟΥΣ μέσω των οποίων να διοχετεύει τα προϊόντα της και στην Ευρωπαϊκή αγορά. Ήδη έχει 2 τέτοια σχέδια, τα εξής
.
ΜΈΣΩ ΡΩΣΙΑΣ & ΙΡΑΝ
Η διαδρομή αυτού είναι από το λιμάνι της Βομβάης (Ινδία) με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς τα λιμάνια του Ιράν κοντά στην είσοδο του Περσικού κόλπου.
Από εκεί μεταφορά προς βορρά μέσω σιδηροδρόμου στα λιμάνια του Ιράν στις νότιες ακτές της Κασπίας.
Από εκεί με πλοία προς βορρά σε Ρωσικά λιμάνια της βόρειας Κασπίας στην περιοχή του Astrakhan (Ρωσία)
Από το Astrakhan μέσω σιδηροδρόμου αλλά και οδικά προς Μόσχα και Αγία Πετρούπολη.
Από Μόσχα και Αγία Πετρούπολη επίσης μέσω σιδηροδρόμου αλλά και οδικού δικτύου προς τις χώρες της Ευρώπης.
Αυτός ο εμπορικός δρόμος διεθνώς ονομάζεται International North-South Transport Corridor (INSTC) και έχει ήδη υπογραφεί η ΣΥΜΦΩΝΙΑ από Ινδία, Ιράν, Ρωσσία το 2002 στην Αγία Πετρούπολη.
Ας σημειωθεί ότι με την διαδρομή αυτή για την μεταφορά ενός Ινδικού προϊόντος στην Ευρώπη μεσολαβούν μόνο 2 ΧΩΡΕΣ, το Ιράν και η Ρωσία. Η Ινδία με τις χώρες αυτές ήδη συνεργάζεται στα πλαίσια των BRICS.
Είναι προφανές ότι ο μικρότερος δυνατός αριθμός μεσολαβούντων χωρών συνιστά και μικρότερο ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ διακοπής της ροής των προϊόντων.
.
ΜΕΣΩ ΜΕΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ (ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΥΣΗΣ)
Η διαδρομή αυτού είναι από λιμάνια της Ινδίας διά θαλάσσης σε λιμάνια των Αραβικών Εμιράτων.
Από εκεί οδικά και σιδηροδρομικά μέσω Σ.Αραβίας και Ιορδανίας προς το λιμάνι της ΧΑΙΦΑ (Ισραήλ).
Από την Χάιφα προς κάποιο από τα παρακάτω λιμάνια της Ευρώπης
- Πειραιάς ή Θεσσαλονίκη (Ελλάδα)
- Τεργέστη ή Μεσίνα (Ιταλία)
- Μασσαλία (Γαλλία)
Αυτός ο εμπορικός δρόμος διεθνώς ονομάζεται India-Middle East-Europe Economic Corridor (IMEC).
ΔΕΝ υπάρχει γι αυτόν κάποια δεσμευτική διακρατική συμφωνία, αλλά μόνο ένα Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) το οποίο υπογράφτηκε τον Σεπτέμβριο του 2023 στην σύνοδο των G20 στο Νέο Δελχί.
Το περίεργο είναι ότι το μνημόνιο συνεργασίας υπογράφουν και χώρες που δεν έχουν καμία σχέση με την διαδρομή πχ ΗΠΑ, Γερμανία!!, ενώ ΔΕΝ το υπογράφουν χώρες που είναι στην διαδρομή του πχ Ιορδανία, Ισραήλ, Ελλάδα!!
Στην διαδρομή αυτή για να φτάσει ένα Ινδικό προϊόν στην Ευρώπη μεσολαβούν 5 ΧΩΡΕΣ (Εμιράτα, Σ. Αραβία, Ιορδανία, Ισραήλ, Ελλάδα) αντί 2 της διαδρομής Ιραν-Ρωσίας!
Είναι προφανές ότι με αυτόν τον διάδρομο το βαθύ δυτικό σύστημα προσπαθεί να βάλει στο παιχνίδι χώρες που ελέγχει, ώστε ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ και ΤΗΝ ΡΟΗ των Ινδικών προϊόντων, και άρα να μπορεί να εκβιάζει την Ινδική κυβέρνηση να ακολουθεί φιλο-δυτική πολιτική και να εγκαταλείψει τους BRICS!
Αν κάποιοι απορείτε πως μπορεί να εκβιάζεται μια χώρα μέσω της ροής των εμπορευμάτων της, ρωτήστε την …Cosco να σας πει πόσο συχνά, ειδικά στο λιμάνι του Πειραιά, ΟΙ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ οργανώνουν "ΑΠΕΡΓΙΕΣ" και "ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ" για ψήλου πήδημα!!! προκαλώντας οικονομικές ΖΗΜΙΕΣ στην Cosco, και μετά αναρωτηθείτε γιατί δεν κάνουν το ίδιο στις …τράπεζες, που πλέον ανήκουν σε Αμερικανούς τραπεζίτες!!.
Με την πρόταση αυτή ισχυροποιείται το Ισραήλ, αφού τεράστια Ινδικά συμφέροντα θα κρέμονται από τις εκάστοτε διαθέσεις των φανατικών Εβραίων και θρησκευτικών μεντόρων της πολιτικής ηγεσίας του Ισραήλ, για το ποιον θέλουν κάθε φορά να ...ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΟΥΝ, δεχόμενοι από τους αμυνόμενους ΒΡΟΧΕΣ ΠΥΡΑΥΛΩΝ.
Δεν είναι τυχαίο ότι μόλις χθες το Ιράν, και ως απάντηση στους βομβαρδισμούς του Ισραήλ, χτύπησε με πυραύλους του και το ….ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΑΙΦΑΣ!
Φανταστείτε αύριο πύραυλοι να βύθιζαν μέσα στο λιμάνι της Χάιφα ένα τεράστιο πλοίο έμφορτο με 15 - 20.0000 εμπορευματοκιβώτια με ΙΝΔΙΚΑ προϊόντα…. Ακούγεται αυτό ως το ΣΤΑΘΕΡΟ και ΑΣΦΑΛΕΣ περιβάλλον από όπου να εξαρτώνται τα οικονομικά συμφέροντα 1,3 ΔΙΣεκατομμυρίων ανθρώπων;;
Δεν αρκεί εδώ ο χώρος να αναλύσω το θέμα των σχέσεων Ισραήλ - Ιράν, αλλά θα πρέπει να σημειώσουμε ότι κατά …σύμπτωση(😉
==> 1) Το Ισραήλ που έκανε τον βομβαρδισμό του Ιράν, είναι μια χώρα με ΚΡΙΣΙΜΟ ρόλο στον ΔΥΤΙΚΟ εμπορικό δρόμο της Ινδίας! ενώ
==> 2) Το Ιράν που ήταν ο στόχος του, και αντεπιτιθέμενο χτύπησε μεταξύ άλλων και το ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΧΑΙΦΑΣ!! έχει ΚΟΜΒΙΚΟ ρόλο στην αντίστοιχη Ρωσο-Ιρανική πρόταση!!
.
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;
Στην δυτική πρόταση μεταξύ των ευρωπαϊκών λιμανιών που προαναφέρθηκαν, οι Ινδοί προτιμούν ΕΜΦΑΝΤΙΚΑ κάποιο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ μεταξύ άλλων και διότι τα Ελληνικά λιμάνια είναι ΤΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΑ στην Χάιφα.
Σε τέτοιες διεθνείς μεταφορές επιδιώκεται η ελαχιστοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών διότι αυτές γίνονται με πολύ μικρότερες ταχύτητες από ότι οι σιδηροδρομικές και οδικές.
Ας σημειωθεί ότι ένα από τα Ινδικά λιμάνια αρχικής φόρτωσης (Μούντρα) ανήκει στον πανίσχυρο Ινδικό όμιλο ΑΝΤΑΝΙ. Ο ίδιος όμιλος το 2023 εξαγόρασε το Ισραηλινό λιμάνι της Χάιφα έναντι 1,2 ΔΙΣ!! δολαρίων.
Αυτή η κίνηση του Ινδικού ομίλου προφανώς έγινε και με τις ευλογίες της Ινδικής κυβέρνησης και δείχνει ότι οι Ινδοί θέλουν στον εμπορικό διάδρομο των προϊόντων τους να ελέγχουν οι ίδιοι την σύνδεση ΑΣΙΑΣ - ΕΥΡΩΠΗΣ. Οπότε μετά την Χάιφα, τώρα θέλουν και κάποιο λιμάνι ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
Όμως τα 2 πλέον κατάλληλα από άποψη χώρων και υποδομών, αυτά του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, είναι υπό την διοίκηση της Κινεζικής Cosco , και του Γιάννη Σαββίδη αντίστοιχα.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα το είδαν αμέσως οι "εταίροι" Ιταλοί και έκαναν ήδη πρόταση στους Ινδούς να τους παραχωρήσουν είτε το λιμάνι της Τεργέστης στο βορειότατο άκρο της Αδριατικής! είτε το λιμάνι της Μεσίνα χαμηλά στην Σικελία!
Μετά ξύπνησαν και οι Γάλοι και πρότειναν το λιμάνι της Μασσαλίας!!
ΕΡΩΤΗΣΗ:
Γιατί όλοι τσακίζονται να παράσχουν λιμενικές λύσεις στους Ινδούς;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Διότι "ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΑΡΗ"!!! όπως είπε κάποτε στον Κούρκουλο, ως μαχαιροβγάλτης, ο συμπαθής Σπύρος Καλογήρου.
.
Ήδη γράφεται επανειλημμένα και στην Ελλάδα αλλά και στην Ινδία ότι ο Ινδικός Όμιλος Αντάνι ενδιαφέρεται για επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές της Ελλάδας, με πιθανότερους στόχους το λιμάνι του ΒΟΛΟΥ και της ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ!! δηλαδή των 2 ΚΡΑΤΙΚΩΝ λιμανιών για τα οποία οι κυβερνώντες ακύρωσαν διαγωνισμούς παραχώρησης σε ιδιώτες. Ας σημειωθεί ότι
==> Για της Αλεξανδρούπολης ακύρωσαν νωρίς τον διαγωνισμό όπου θα συμμετείχε και ο Σαββίδης!!
==> Για του Βόλου ακύρωσαν ολοκληρωθέντα διαγωνισμό διότι τον κέρδισε ο Σαββίδης!!
==> Για της Καβάλας ΔΕΝ τον ακύρωσαν, διότι τον έχασε ο Σαββίδης και τον κέρδισε Αμερικάνικη εταιρία! Καταλαβαίνετε…
Τώρα ξεκαθαρίζει το τοπίο και γίνεται εμφανές ότι ακυρώσανε τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου και έβγαλαν έξω τον Σαββίδη, κατ' αρχάς διότι ο Σαββίδης είναι επιχειρηματίας στην Ρωσία αλλά και διότι θέλουν να χρησιμοποιήσουν τον Βόλο και την Αλεξανδρούπολη για τους Ινδούς!! και πιθανότατα κατόπιν ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ.
Θυμίζω ότι οι ΗΠΑ είναι στους υπογράφοντες για τον Δυτικό διάδρομο, και θέλουν να υλοποιηθεί ΚΑΙ για να δέσουν την Ινδία στην Δύση, αλλά ΚΑΙ για να αποδυναμώσουν τον εμπορικό δρόμο Ρωσίας - Ιράν!
.
Προβλέπω 2 ΣΕΝΑΡΙΑ από εδώ και πέρα
Και στα 2 οι Μητσοτάκηδες θα κάνουν κάποιες ψευτοδουλειές στο λιμάνι του Βόλου, ως δήθεν εκσυγχρονισμό του, και μετά
.
Σενάριο 1ο
ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΩΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ
Οι Μητσοτάκηδες μετά θα κάνουν διαγωνισμό παραχώρησης με σκοπό να το δώσουν κοψοχρονιά στους Αμερικανούς, οι οποίοι το έχασαν στον διαγωνισμό με τον Σαββίδη!
Μετά οι Αμερικανοί θα το διαπραγματευτούν με τους Ινδούς ως …οικόπεδο δικό τους για …αντιπαροχή, στην βάση
"Εμείς βάζουμε το οικόπεδο, εσείς οι Ινδοί βάλτε τα λεφτά για τις επενδύσεις που χρειάζονται".
Έτσι οι Αμερικανοί θα βγάζουν εκατομμύρια λεφτά αέρα σε βάρος ημών των κορόιδων και πραγματικών ιδιοκτητών του "ακινήτου"!
.
Σενάριο 2ο
ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ
Οι Μητσοτάκηδες θα κάνουν διαγωνισμό παραχώρησης με σκοπό να το δώσουν στους Ινδούς!!
ΟΜΩΣ, οι Ινδοί, όπως έκαναν και οι Αμερικανοί στην Καβάλα, θα ιδρύσουν κάποια κοινοπραξία με την οποία θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό. Στην κοινοπραξία αυτή οι κυβερνώντες θα …χώσουν ΚΑΙ ΕΔΩ την ΤΕΡΝΑ ΑΕ, την εταιρία του Μαξίμου!!
Οπότε η ΤΕΡΝΑ θα εισπράττει επ' άπειρον ως ….συνιδιοκτήτης του λιμανιού του Βόλου, και συνεταίρος των Ινδών, οι οποίοι θα εξασφαλίζουν τα διακινούμενα φορτία και θα φέρνουν τα λεφτά!! Τεράστια και σίγουρα κέρδη στο διηνεκές!!!
Φυσικά και οι Ινδοί ως επιχειρηματίες ξέρουν ότι θα έχουν άλλη …τύχη αν έχουν ως εταίρο τους στον διαγωνισμό μια εταιρία της …κυβέρνησης!! και όχι πχ. τον …Σαββίδη!
Αυτά είναι αυτονόητα γι αυτό ο Αμερικανός πρέσβης Πάιατ φρόντισε να χώσει και την ΤΕΡΝΑ δίπλα στους Αμερικανούς που "χτυπούσαν" το λιμάνι της Καβάλας, δίνοντάς της 30%, γι αυτό και όλα πήγαν …κατ ευχήν! Αντιλαμβάνεσθε…
Άλλωστε και οι ίδιοι οι Ινδοί όταν εξαγόρασαν το λιμάνι της Χάιφας από το κράτος του Ισραήλ έβαλαν μία Ισραηλινή εταιρία ως συνεταίρο τους… και όλα πήγαν ρολόι. Κατά σύμπτωση και αυτοί της έδωσαν 30% !! Μάλλον διεθνής ταρίφα θα είναι...
.
ΟδΕλ
.
.
Σημείωση: Στα 2 σενάρια που προβλέπω ότι θα συμβούν δεν βάζω και άλλα 2 διότι δεν θέλω να τα φανταστώ.
==> 1) Το ένα θα ήταν οι Μητσοτάκηδες να ανοίξουν σκόπιμα έναν άγριο πόλεμο κατά του Σαββίδη ώστε με εκβιασμούς και απειλές να τον αναγκάσουν να τους πουλήσει το λιμάνι και να φύγει… και
==> 2) Το άλλο είναι να κάνουν βρώμικο πόλεμο κατά της Cosco, χρησιμοποιώντας κάθε αήθη μέθοδο για σαμποτάζ στην ροή κινεζικών containers προς Ευρώπη, μέθοδοι που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν ακόμη και μια ...ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ στο λιμάνι του Πειραιά, με σκοπό να προξενήσουν τεράστιες ζημιές στην Cosco και να την εξαναγκάσουν και αυτή να πουλήσει το λιμάνι κοψοχρονιά και να φύγει.
Ετσι θα έχουν κάνει τη χώρα μας ΕΧΘΡΟ της ισχυρότερης οικονομικά χώρας του κόσμου!! για να υπηρετηθούν τα Αμερικανικά συμφέροντα… AMERICA FIRST !!

---Οι Κινέζοι ανέλαβαν μόνο ένα τμήμα του λιμανιού της Χάιφας το οποίο λέγεται Haifa Bayport Terminal. Δεν είναι το σύνολο του λιμανιού. Το λιμάνι το ανέλαβαν οι Ινδοί με τον όμιλο Adani όπως αναφέρω στην ανάρτηση
---.Το να καταφέρουν οι δυτικοί ΚΑΙ να αποσπάσουν την Ινδία από τους BRICS, αλλά ΚΑΙ να χρησιμοποιήσουν τον αυριανό όγκο παραγωγής της προκειμένου να κοντύνουν οικονομικά την Κίνα, και να της δημιουργήσουν εσωτερικά προβλήματα, το βλέπω εξαιρετικά δύσκολο. Στην Ευρασία ακόμα κι αν κάποιοι παλιότερα αλοιθώριζαν προς την δύση, σήμερα μετά την Ουκρανία έχουν καταλάβει ποια είναι η μοίρα όποιου θελήσει να γίνει δυτικό αναλώσιμο εργαλείο... Η συνεργασία και η ενότητα της Ευρασίας είναι σήμερα η εγγύηση για μια ασφαλή μετάβαση του κόσμου σε μια νέα εποχή ειρηνικής συνύπαρξης και πολυπολικότητας. Δεν μπορεί κανείς να τα βάλει με μια ένωμένη Ευρασία, και οι Δυτκοί το ξέρουν πολύ καλά. Οι Δυτικοί ανέκαθαν θεωρούσαν εαυτούς ως τις "δυνάμεις της θάλασσας" που έχουν περικυκλωμένη την Ρωσία διά θαλάσσης για να μην μπορεί να βρει διεξόδους στις ζεστές θάλασσες!. Οσο οι χώρες της Ευρασιας δεν έχουν πολέμους μεταξύ τους (δηλαδή χερσαίους πολέμους) εξοικονομούν πόρους για να χτίζουν Ναυτικό!!! το οποίο γίνεται άκρως επικίνδυνο για τις ναυτικές δυνάμεις της δύσης, που είναι η αιχμή της ισχύος της. Σήμερα οι ΗΠΑ τρέμουν πλέον το Κινεζικό ναυτικό στον Ειρηνικό ωκεανό. Επίσης δεν μπορούν να πλησιάσουν Ρώσικες ακτές λόγω των υπερ-υπερηχητικών παράκτιων πυραυλικών συστημάτων που έχει η Ρωσία, η οποία ας σημειωθεί μόλις προ μερικών μηνών διά στοματος Πούτιν ανακοίνωσε τεράστιο πρόγραμμα κατασκευής και νέων πλοίων!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι το μέλλον προβλέπεται ενδιαφέρον (αν γλυτώσουμε τον 3ο ΠΠ).

 **Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: