ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Η Σύνδεση του Μαγνητισμού και της Βαρύτητας με τη χρήση των Κυμάτων (Μέρος ΙΙ: Επιστήμη του Αρχαίου Κόσμου)

 


 

Μέρος ΙΙ: Επιστήμη του Αρχαίου Κόσμου 

Η κυρίαρχη αρχαιολογική κοινότητα έχει την κοινή πεποίθηση ότι οι τεχνολογίες και οι επιστήμες του αρχαίου κόσμου ήταν κατώτερες σε σύγκριση με τις δικές μας σήμερα. Επειδή αυτές οι ιδέες διδάσκονται ως κοινή γνώση μέσα στα σχολικά βιβλία για γενιές για να μάθουν, πολλοί από τους σημερινούς ερευνητές πιστεύουν ότι κατέχουν βασικά στοιχεία για να υποστηρίξουν τους ισχυρισμούς τους. Σε πολλές περιπτώσεις, για χάρη της φήμης και της περιουσίας, έχει γίνει προφανές ότι αυτοί που είναι αρκετά τυχεροί για να έχουν αναγνώριση θα σταθούν στη θέση τους με κάθε κόστος. Όταν διαβάζω μερικές από τις «δημοφιλείς» απόψεις τους για το πώς επιτεύχθηκαν ορισμένα κατορθώματα στον αρχαίο κόσμο, φαίνεται προφανές ότι μπορεί να μην είναι απολύτως σωστές σε όλα τα επίπεδα. Έχει ήδη έρθει στο φως με αξιόπιστα στοιχεία ότι η επιστήμη του αρχαίου κόσμου ήταν πολύ πιο προηγμένη από ό, τι οι λεγόμενοι ειδικοί αρχικά έδωσαν πίστωση. Χάρη σε ορισμένα άτομα και ομάδες που είδαν πέρα από αυτές τις στενόμυαλες απόψεις, μπορούμε να παρατηρήσουμε στοιχεία από πρώτο χέρι για την πολυπλοκότητα που χρειάστηκαν οι αρχαίοι άνθρωποι για να χτίσουν και να ευθυγραμμίσουν τα μνημεία τους με ορισμένα αστρονομικά γεγονότα. Τι θα μπορούσε να συμβεί με τη χαμένη επιστημονική γνώση που χρησιμοποιείται για τη βαθμονόμηση αυτών των δομών με τέτοια ακρίβεια; Κατά τη γνώμη μου, αυτό θα παραμείνει ένα μυστήριο μέχρι κάποιος να μπορέσει να αποδείξει τις μεθόδους κατασκευής με την ακρίβεια της Μεγάλης Πυραμίδας στη Γκίζα.

Πίσω στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά έρευνα για τον αρχαίο κόσμο, μου κίνησε την περιέργεια το έργο ορισμένων ατόμων που είδαν πέρα από τις επικρατούσες απόψεις. Στην αρχή ήταν ο Graham Hancock και ο Robert Bauval που με ενέπνευσαν περισσότερο. Έκαναν εύκολο να δούμε πέρα από τις αποδεκτές απόψεις με μια καλά μελετημένη και πολύ πειστική θεωρία. Ο Bauval εισήγαγε την ιδέα ότι η διάταξη των πυραμίδων στη Γκίζα μπορεί να συνδεθεί με τον αστερισμό του Ωρίωνα, ενώ ο Hancock παρουσίασε στοιχεία ενός προηγμένου πολιτισμού που χάθηκε στο χρόνο γύρω στο 10.450 π.Χ. Χρησιμοποιώντας τις πυραμίδες ως δείκτη στο χρόνο, πιστεύεται ότι έχουν άμεση αστρονομική σύνδεση με αυτόν τον χαμένο πολιτισμό. Παρόλο που οι κριτικοί δεν μπορούν να εξηγήσουν το πραγματικό νόημα της διάταξης των πυραμίδων, εξακολουθούν να μιλούν ενάντια σε αυτές τις διαφορετικές ιδέες. Παρά την κριτική τους, η υπόθεση και τα στοιχεία ενός χαμένου πολιτισμού άνοιξαν αμέσως πόρτες σε νέες ιδέες.

Μια άλλη ιδέα που τράβηξε την προσοχή μου ήταν αυτή που ο John Anthony West με τη βοήθεια του Robert Schoch έφερε στην προσοχή του κόσμου. Οι παρατηρήσεις και τα στοιχεία τους για τη Μεγάλη Σφίγγα και η ιδέα ότι η διάβρωσή της προκλήθηκε από έντονες βροχοπτώσεις ήταν πολύ πειστικές. Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι δεν έχουν σημειωθεί έντονες βροχοπτώσεις σε αυτή την περιοχή για πάνω από 10.000 χρόνια και φαίνεται περισσότερο από σύμπτωση ότι η Μεγάλη Σφίγγα αντιμετωπίζει τον αστερισμό του Λέοντα κατά τη διάρκεια του ανατέλλοντος ήλιου περίπου την ίδια εποχή. Ο συνδυασμός αυτών των θεωριών μου κίνησε την περιέργεια, δεν μπορούσα παρά να φανταστώ ότι μόνο μια προηγμένη τεχνολογία θα μπορούσε να το επιτύχει αυτό. Αν αυτές οι θεωρίες ήταν σωστές, τότε όχι μόνο υπάρχει ένας χαμένος πολιτισμός, αλλά θα έπρεπε να υπάρχει και μια χαμένη επιστήμη. Ένα πράγμα είναι προφανές για μένα όταν κοιτάζω στο παρελθόν, τα επιτεύγματα των αρχαίων ανθρώπων φαίνεται να είναι εντελώς διαφορετικής φύσης από αυτά που επιτυγχάνουμε σήμερα.

Στη σύγχρονη εποχή μας αισθανόμαστε ότι έχουμε μια προηγμένη κοινωνία σε σύγκριση με μόλις μερικές εκατοντάδες χρόνια πριν. Με τα ηλεκτρονικά υψηλής τεχνολογίας και τον παγκόσμιο ιστό ζούμε σε μια εποχή που οι πληροφορίες μπορούν να μεταδοθούν μέσα σε λίγα λεπτά. Οι αλλαγές κατά τη διάρκεια των τελευταίων εκατοντάδων ετών ήταν εκπληκτικές, αλλά κοιτάζοντας τη γραπτή ιστορία πριν από αυτούς τους χρόνους, οι αλλαγές φαινόταν να είναι με πολύ βραδύτερο ρυθμό. Ακόμη και με αυτά τα πρότυπα φανταστείτε πώς ήταν πριν από χιλιάδες χρόνια. Οι κοινωνίες τους θα πρέπει να είναι πολύ πίσω από εμάς και τα τεχνολογικά μας θαύματα. Όταν παρατηρώ τις τεχνικές οικοδόμησης του αρχαίου κόσμου, αυτή η ιδέα γίνεται δύσκολο να κατανοηθεί. Το πρώτο και πιο προφανές πράγμα που παρατήρησα ήταν ότι όλοι αυτοί οι διαφορετικοί πολιτισμοί απλώθηκαν σε μεγάλες αποστάσεις και κατά τη διάρκεια διαφορετικών χρονικών περιόδων χρησιμοποίησαν τα ίδια δομικά υλικά και τεχνικές για να κατασκευάσουν τις πόλεις τους. Δεν είχε νόημα για μένα ότι όλοι αυτοί οι διαφορετικοί πολιτισμοί θα χρησιμοποιούσαν τις πιο δύσκολες μεθόδους οικοδόμησης που θα μπορούσαν ενδεχομένως να σκεφτούν χωρίς κανένα είδος προηγμένου συστήματος για να επιτύχουν αυτά τα κατορθώματα.

Φαίνεται ότι πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί έχουν την ίδια ιστορία ή μύθο για το πώς ο πληθυσμός που κάποτε γέμισε αυτές τις χαμένες πόλεις μυστηριωδώς εξαφανίστηκε. Το τι πραγματικά συνέβη σε κάθε πολιτισμό ήταν ένα πλήρες μυστήριο και μπορεί κανείς να κάνει εικασίες μόνο με τα στοιχεία που άφησαν πίσω. Μετά από εκατοντάδες και μερικές φορές χιλιάδες χρόνια, αυτά τα μυστηριώδη μέρη που κρύβονται στις ζούγκλες, θάβονται στην άμμο ή καλύπτονται με νερό ανακαλύπτονται από εξερευνητές. Μετά την εξέταση αυτών των αρχαίων χώρων, οι επιστήμονες και οι ερευνητές της εποχής χρειάζονταν απαντήσεις για να ταιριάζουν με το χρονοδιάγραμμα στο οποίο είχαν ήδη ισχυρές πεποιθήσεις. Για το λόγο αυτό, ζωτικά στοιχεία και αποδεικτικά στοιχεία είτε αγνοήθηκαν είτε σε ορισμένες περιπτώσεις καταστράφηκαν. Το πραγματικό νόημα του πώς επιτεύχθηκαν αυτά τα μυστηριώδη επιτεύγματα είναι, κατά τη γνώμη μου, ακόμα άλυτο. Στην πραγματικότητα, αυτό που διδάσκεται στα σχολικά βιβλία είναι μόνο εικασίες και κανείς δεν ξέρει πραγματικά με βεβαιότητα τι συνέβη σε αυτές τις αρχαίες πόλεις ή τους πληθυσμούς που κάποτε άκμασαν σε αυτές. Είναι πιθανό αυτοί οι πολιτισμοί να είχαν μια εντελώς διαφορετική επιστημονική προσέγγιση που χάθηκε στο χρόνο χωρίς αξιόπιστο τρόπο να το αποδείξουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό να δώσουμε προσοχή σε όλα τα στοιχεία που έμειναν πίσω και να χρησιμοποιούμε πάντα ανοιχτό μυαλό σε οποιεσδήποτε πιθανότητες.

Πολλά αρχαία μνημεία δείχνουν σημάδια ότι οι κατασκευαστές τους είχαν τη γνώση και την ικανότητα να αξιοποιήσουν τον ήχο. Οι αρχαίοι Ρωμαίοι γνώριζαν τις ακριβείς διαστάσεις για την κατασκευή ενός απόλυτα ακουστικού αμφιθεάτρου. Λέγεται ότι ένας ηθοποιός θα μπορούσε να ρίξει μια καρφίτσα και θα ακουγόταν από την πίσω σειρά. Πώς πέτυχαν αυτή τη μαεστρία της ηχομηχανικής; Η Μεγάλη Πινακοθήκη της Μεγάλης Πυραμίδας στην Αίγυπτο λέγεται ότι έχει επίσης τέλειες ακουστικές ιδιότητες. Οι Newgrange και Fourknocks στην Ιρλανδία μοιάζουν σχεδόν σαν να είναι μια αίθουσα δίσκων για ηχητική ακουστική. Υπάρχουν πολλές τοποθεσίες σε όλο τον αρχαίο κόσμο όπου πραγματοποιούνται σήμερα ακουστικές μελέτες. Το βλέπω αυτό ως απόδειξη ότι ο ήχος πρέπει να έπαιξε σημαντικό ρόλο στη χαμένη επιστήμη του αρχαίου κόσμου. Συνειδητοποιώντας πόσο σημαντικά είναι τα κύματα στην επιστημονική μας κοινότητα σήμερα, ξεκίνησα την έρευνά μου σε αυτόν τον τομέα. Με αυτές τις ιδέες άρχισα να ψάχνω για ενδείξεις μέσα στην τέχνη, μεταξύ άλλων στοιχείων που μπορεί να συνδέουν τον ήχο με τους εν λόγω αρχαίους χώρους και έμεινα έκπληκτος με αυτό που βρήκα.

Όταν μελετώ στοιχεία που άφησαν πίσω τους οι αρχαίοι, βλέπω έναν διαφορετικό κόσμο από τις πιο δημοφιλείς απόψεις που περιγράφονται από τους μελετητές. Παρατηρώντας τα στοιχεία με τη μορφή της τέχνης ή ακόμα και τις τεχνικές κατασκευής, δεν έχω καμία αμφιβολία ότι υπήρχε ένας εντελώς διαφορετικός τρόπος επίτευξης αυτών των πραγμάτων στο παρελθόν. Όταν βλέπω αρχαία τέχνη στους τοίχους πολλών τοποθεσιών σε όλο τον κόσμο, βλέπω αυτό που φαίνεται να είναι ένα μοτίβο ή ένας κώδικας μιας χαμένης και εξελιγμένης επιστήμης. Ξεκινώντας από την αρχαία τέχνη των σπηλαίων και την τέχνη των βράχων, υπήρχε μια γοητεία με κυματομορφές και μοτίβα στροβιλισμού που φαινόταν να καλύπτουν τον κόσμο. Αυτό με έκανε να σκεφτώ ότι ίσως μερικοί από τους κατοίκους των σπηλαίων ήταν στην πραγματικότητα επιζώντες μιας προηγμένης φυλής που κατά κάποιο τρόπο χάθηκε. Πώς αλλιώς θα είχαν την ικανότητα να αναπτύξουν γνώσεις για τα κύματα; Φαίνεται περισσότερο από σύμπτωση ότι τα κυματικά μοτίβα παρατηρούνται στην τέχνη από την Ευρώπη έως την Αμερική και ακόμη και στην Αυστραλία. Παρατηρώντας τα διακοσμημένα τείχη των αρχαίων πόλεων παρατήρησα ότι ακόμη και η τέχνη τους φαινόταν να επικεντρώνεται σε κυματικά μοτίβα. Ένα τέλειο παράδειγμα αυτού είναι τα τείχη του Angkor Wat και του Angkor Thom στην Καμπότζη. Φαίνεται ότι είναι προφανείς σε μεγάλο μέρος των αιγυπτιακών και των μαγιάτικων τειχών επίσης. Γιατί οι αρχαίοι επαναλάμβαναν συνεχώς το ίδιο μοτίβο, εκτός αν είχε κάποια σημαντική επίδραση στη ζωή τους;

Παρατηρήσεις του αρχαίου ανθρώπου

Πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί παρείχαν αποδείξεις ότι ήξεραν ακριβώς πώς να δημιουργήσουν ρεαλιστικά αγάλματα και τέχνη. Γιατί λοιπόν κάποιοι επέλεξαν να διαστρεβλώσουν σκόπιμα την τέχνη τους με κάτι που φαίνεται να είναι μη ρεαλιστικές σκηνές; Θεώρησα ότι ίσως υπάρχει μια επιστημονική φόρμουλα ενσωματωμένη σε αυτές τις διαφορετικές σκηνές. Ακριβώς όπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι λέγεται ότι είχε κρυμμένους κώδικες μέσα στο έργο του, ίσως οι αρχαίοι άνθρωποι χρησιμοποίησαν την ίδια μέθοδο. Μόνο που γι' αυτούς δεν ήταν ένας κώδικας, αλλά μια κοινή γνώση που ήταν εύκολο να κατανοηθεί. Θα μπορούσε να είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο μετέδωσαν τις γνώσεις τους με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιούμε τα σχολικά βιβλία και τις ιστοσελίδες σήμερα;

Όταν παρατηρώ τέχνη από οποιονδήποτε αρχαίο πολιτισμό, βλέπω μια επανάληψη των ίδιων ιδεών ξανά και ξανά, μερικές φορές σε μοτίβα. Πιστεύεται ότι αυτές οι ιδέες έχουν θρησκευτικό νόημα, αλλά αναρωτιέμαι αν είναι πιο επιστημονικές. Σε αυτή τη σκηνή μια βάρκα επιπλέει πάνω από ένα τεράστιο φίδι που φέρει τη μορφή ημιτονοειδούς κύματος. Φαίνεται επίσης να υπάρχουν σημαντικές γωνίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για διαφορετικούς σκοπούς, όπως η ευθυγράμμιση των πλανητών ή των αστεριών.

Εδώ είναι ένα άλλο παράδειγμα μιας βάρκας που επιπλέει πάνω από ένα φίδι που έχει σχήμα ημιτονοειδούς κύματος. Η διάταξη αυτού του τύπου γραφικού φαίνεται να είναι κώδικα ή μαθηματικής φύσης. Όταν κοιτάζετε τα διάφορα τμήματα, φαίνεται να χωρίζεται σε διαφορετικές έννοιες ή ίσως εξισώσεις. Θα μπορούσαν αυτές οι σκηνές να αποκρυπτογραφηθούν χρησιμοποιώντας λάθος ιδέες; Ή θα μπορούσαν να έχουν πολλαπλές σημασίες; Αν ναι, ποιος θα μπορούσε να είναι ο πραγματικός ορισμός πίσω από αυτά τα έργα τέχνης;

Αυτό που φαίνεται να είναι ένας λάκκος φιδιών στο κέντρο της παραπάνω σκηνής μπορεί να συγκριθεί με τα στάσιμα κύματα S όπως περιγράφεται στο πρώτο μέρος. Μου φαίνεται περίεργο ότι το φίδι φαίνεται να βρίσκεται σε αφύσικη και μη ρεαλιστική θέση. Τι θα μπορούσε να περιγράφει αυτό; Θα μπορούσε να είναι η συμπεριφορά των στάσιμων κυμάτων ή ενδεχομένως η κίνηση ενός πλανήτη ή ενός αστεριού στον νυχτερινό ουρανό;

Αυτή είναι μία από τις πολλές τοποθεσίες των Μάγια που απεικονίζουν φίδια με τη μορφή κυμάτων. Ποια ήταν η γοητεία με τα φίδια σε πολλούς από τους αρχαίους πολιτισμούς; Θα μπορούσε να είναι ένα θρησκευτικό σύμβολο ή ίσως το τέλειο σύμβολο για να περιγράψει τη συμπεριφορά των κυμάτων; Αν συμβαίνει αυτό, ίσως χρησιμοποιήθηκαν για να περιγράψουν πώς αντιδρούν οι δυνάμεις η μία στην άλλη. Έχω σκεφτεί αυτή την ιδέα για αρκετό καιρό. Στην αρχή δεν φαινόταν να έχει νόημα, αλλά μετά τη σύγκριση ορισμένων σκηνών με τη σύγχρονη επιστήμη μπορούσα να δω κάποιες ομοιότητες. Για παράδειγμα, εκτός από τα φίδια, ορισμένοι πολιτισμοί έχουν διαφορετικούς τύπους μορφών που μερικοί σκέφτονται ως υβρίδια ή θεούς. Ίσως αυτά περιγράφουν μερικές διαφορετικές ιδιότητες σε μια επιστημονική φόρμουλα. Όπως για παράδειγμα, τα φτερά ή οποιαδήποτε άλλα μέρη του σώματος των ζώων μπορεί να έχουν μια συγκεκριμένη επιστημονική ιδιότητα και όταν συνδυάζονται με άλλα μέρη δημιουργούν μια φόρμουλα. Θα μπορούσατε να σκεφτείτε τα υβρίδια ως επιστημονικές εξισώσεις με τη μορφή εικόνων.


Κάντε κλικ για εικόνα πλήρους μεγέθους

Στην παραπάνω σκηνή τα δύο φίδια με τη μορφή ημιτονοειδών κυμάτων φαίνεται να απομακρύνονται το ένα από το άλλο. Φαίνεται ότι τα σχήματα στροβιλισμού στο κέντρο θα μπορούσαν να περιγράφουν απωθητικές δυνάμεις. Αυτός ο τύπος σκηνής μπορεί να συγκριθεί με το "The Churning of the Milky Ocean" στην Καμπότζη με τα δύο φίδια να μοιάζουν με τις δύο ομάδες μορφών που τραβούν το φίδι.

Το Angkor Wat λέγεται ότι είναι ο μεγαλύτερος θρησκευτικός ναός στον κόσμο. Μπορεί να είναι αλήθεια ότι οι θρύλοι κρατούν ένα κλειδί για την εξήγηση των ατελείωτων σκηνών στους τοίχους του, αλλά τι θα γινόταν αν σημαντικά μέρη της ιστορίας χάνονταν στο χρόνο; Από την αρχή ήταν εύκολο για μένα να αναγνωρίσω ότι το "The Churning of the Milky Ocean" είναι υψηλής πολυπλοκότητας και σημασίας. Στην κορυφή της σκηνής εμφανίζονται γυναικείες φιγούρες να χορεύουν ή ίσως να πετούν στον αέρα. Κατά την ανίχνευση μιας γραμμής από το ένα σχήμα στο επόμενο, ολόκληρη η διάταξη βρίσκεται σε μοτίβο κύματος, όπως φαίνεται παραπάνω. Εάν η κατεύθυνση προς την οποία κινούνται οι φιγούρες είναι μια ένδειξη προς τα πού ταξιδεύουν τα κύματα, θα κινούνταν από το κέντρο προς τα έξω, όπως ακριβώς περιγράφεται στη σκηνή των Μάγια. Το βλέπω να επαναλαμβάνεται και σε πολλούς άλλους πολιτισμούς, γεγονός που δείχνει ότι έχει παγκόσμιο ενδιαφέρον.


Κάντε κλικ για εικόνα πλήρους μεγέθους

Ακόμη και τα φίδια που μεταφέρονται από αυτές τις φιγούρες έχουν τη μορφή ημιτονοειδών κυμάτων. Μερικές από τις πιο βασικές κυματομορφές φαίνονται σε αυτή την εικόνα. Τα χέρια φαίνεται να έχουν τη μορφή τετράγωνων κυμάτων, ενώ τα πόδια τους μοιάζουν με την κυματομορφή πριονωτού δοντιού. Θα μπορούσε αυτό να είναι μια ένδειξη ότι μικρότερες ομάδες κυμάτων κινούνται μέσα σε ένα μεγαλύτερο κύμα; Θα μπορούσατε να το σκεφτείτε αυτό ως κυματισμούς ή δονήσεις που κινούνται μέσα από ένα ισχυρότερο ρεύμα ενέργειας.

 
Κάντε κλικ για εικόνα πλήρους μεγέθους

Σε μεγαλύτερη κλίμακα, όταν παρατηρώ ολόκληρη τη διάταξη, βλέπω μια περιγραφή για κάτι πολύ πιο προηγμένο. Αυτή η σκηνή μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ημερολόγιο, αλλά φαίνεται επίσης να περιγράφει τις διαφορετικές δυνάμεις που τραβούν τη Γη μέσα από την τροχιά της. Το λέω αυτό για διάφορους λόγους, αν μετρήσετε όλους τους αριθμούς, συμπεριλαμβανομένων των μεγαλύτερων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αντιπροσωπεύσουν κάθε ημέρα ενός εξαμήνου. Οι μεγαλύτερες φιγούρες σε κάθε άκρο αντιπροσωπεύουν το χειμερινό και θερινό ηλιοστάσιο, ενώ ο βασιλιάς στο κέντρο αντιπροσωπεύει την εαρινή ισημερία. Οι μεγαλύτεροι αριθμοί ενδιάμεσα αντιπροσωπεύουν τους υπόλοιπους μήνες, καθιστώντας το εξάμηνο ημερολόγιο ή εξάμηνο. Παρατηρήστε τις φιγούρες που τραβούν το φίδι, κάθε πλευρά γέρνει το κεφάλι της προς το κέντρο υποδεικνύοντας ότι η ενέργεια κινείται προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλά παρατηρήστε και στις δύο πλευρές ότι τα πόδια τους κλίνουν προς την ίδια κατεύθυνση. Για μένα αυτό είναι ένα σημάδι ότι η ενέργεια από τα πόδια τους σπρώχνει προς την ίδια κατεύθυνση. Σημειώστε επίσης ότι ο βασιλιάς στο κέντρο φαίνεται να έχει το αριστερό του πόδι δίπλα στο φίδι και τραβιέται σκληρότερα προς τα δεξιά. Αν επρόκειτο να πάρετε αυτό ως τη δεξιά πλευρά, έχοντας ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι της αριστερής, αυτές οι δυνάμεις μπορούν να περιγράψουν τη Γη που τραβιέται μέσα από την τροχιά της από το χειμερινό έως το θερινό ηλιοστάσιο. Το αντικείμενο πίσω από τον βασιλιά που φαίνεται να είναι τυλιγμένο το φίδι πιστεύεται ότι είναι ένα βουνό που θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει τη Γη. Αν το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας τραβιέται προς τα δεξιά, με το φίδι να βρίσκεται πίσω από το βουνό στα αριστερά και μπροστά του στα δεξιά, όπως φαίνεται στη σκηνή, η περιστροφή θα είναι η ίδια με της Γης.


Κάντε κλικ για εικόνα πλήρους μεγέθους

Σύμφωνα με το μύθο, το βουνό αναδεύει τον γαλακτώδη ωκεανό από τις δύο πλευρές, τραβώντας το φίδι εμπρός και πίσω. Από την αρχή σκεφτόμουν ότι αυτό το αρχαίο ημερολόγιο είναι μόνο για μισό έτος, αλλά αν επρόκειτο να αντιστρέψετε το ημερολόγιο μετά την επίτευξη του θερινού ηλιοστασίου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συνεχίσει το υπόλοιπο του έτους. Όταν το διαβάζετε προς τα πίσω, το κεντρικό σχήμα θα αντιπροσωπεύει την φθινοπωρινή ισημερία. Αυτό θα εξηγούσε την ανατριχιαστική κίνηση που ο θρύλος λέει ότι κινείται εμπρός και πίσω. Επίσης, μπορεί να συγκριθεί με ένα κύμα που ανακλάται από μια σκληρή επιφάνεια πίσω στην πηγή του, όπως περιγράφεται στο πρώτο μέρος. Παρατηρήστε στην παραπάνω εικόνα ότι η κατεύθυνση περιστροφής του βουνού θα παραμείνει η ίδια όταν τραβηχτεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Αφού συνειδητοποίησα ότι οι διαφορετικές κινήσεις συμπίπτουν με τη Γη καθώς κινείται μέσα από την τροχιά της, σκέφτηκα ότι αυτή η σκηνή έχει περισσότερο νόημα από μια ιστορία για έναν βασιλιά. Ίσως έχει πολλαπλές σημασίες και πηγαίνει βαθύτερα λέγοντας την ίδια ιστορία ισορροπίας μόνο σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα.

Αυτές οι εικόνες είναι μόνο μερικά από τα πολυάριθμα παραδείγματα που έχω παρατηρήσει ότι απεικονίζουν κυματικά μοτίβα μέσα σε αρχαίες σκηνές. Θα μπορούσαν να κρατήσουν το κλειδί μιας χαμένης επιστήμης ή θα μπορούσαν απλά να είναι θρησκευόμενοι και να λένε ιστορίες θεών; Ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι αρχαίοι άνθρωποι, ανεξάρτητα από το πού κατοικούσαν, όλοι φαίνεται να έχουν ορισμένες πτυχές που μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους. Υπάρχουν πάρα πολλές συμπτώσεις για να πιστέψω ότι κάθε πολιτισμός αγνοεί ο ένας τον άλλον. Σκέφτηκα ότι αν αυτό είναι αλήθεια, οδηγούμαστε σε λάθος μονοπάτι από αιώνες παραπληροφόρησης. Δεν ισχυρίζομαι ότι γνωρίζω ακριβώς τι συνέβη στο παρελθόν ή τι έπρεπε να αντιπροσωπεύει η τέχνη, αλλά έχω μια ισχυρή πεποίθηση ότι χάνουμε ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας της ανθρωπότητας που περιλαμβάνει μια χαμένη επιστημονική γνώση. Δεν διδάχτηκα με σχολικά εγχειρίδια στα οποία, κατά καιρούς, ανεξάρτητα από τα στοιχεία, παρέχουν μόνο μία απάντηση. Πιστεύω ότι αυτό είναι που μου δίνει τη δυνατότητα να σκέφτομαι "έξω από το κουτί". Οι θεωρίες μου αποτελούνται από έρευνα χρησιμοποιώντας παρατηρήσεις μέσα στη φύση ή στοιχεία που άφησε πίσω του ο αρχαίος άνθρωπος και τα συνδυάζουν με ιδέες από τη σύγχρονη επιστήμη. Πιστεύω ότι για να προχωρήσουμε πρέπει να προκαλέσουμε το σύστημα με νέες ιδέες και να αποδεχθούμε την αλλαγή.

Αυτό είναι μόνο ένα μικρό μέρος της έρευνάς μου που πηγαίνει πολύ βαθύτερα. https://grahamhancock.com/


**Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΚΆΠΟΙΕΣ
ΦΥΛΈΣ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΉΓΑΝ
ΟΎΤΕ ΚΑΝ
ΣΧΟΛΕΊΟ.
ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ!!!
ΤΗΝ
ΜΗΤΈΡΑ ΦΎΣΗ!
ΚΑΙ
ΘΕΡΑΠΕΎΟΝΤΑΙ
ΓΙΑΤΡΕΎΟΝΤΑΙ!!!

ΕΕΕ...
Η ΕΜΠΙ$ΤΗΜΗ
🤣🤪