ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024

Ο Χίτλερ και η μαγεία της σβάστικας!!!

 

Οι απόκρυφες δυνάμεις στρέφουν τους ανθρώπους ενάντια σε αυτό που μπορεί να τους σώσει

"Τα σημάδια και τα σύμβολα κυβερνούν τον κόσμο, όχι οι λέξεις ούτε οι νόμοι."

-συχνά αποδίδεται στον Κομφούκιο, αλλά μάλλον όχι τα αρχικά του λόγια

Η σβάστικα, που ονομάζεται επίσης srivatsa (Ινδία) ή σύμβολο wan (Κίνα), είναι ένα ισχυρό σιγίλιο γνωστό σε όλο τον κόσμο σε πολλούς πολιτισμούς και θρησκείες. Ιστορικά, θεωρήθηκε σημάδι καλής τύχης: χρησιμοποιήθηκε στον Βουδισμό, βρέθηκε σε ελληνικά και μεξικανικά αρχιτεκτονικά σχέδια, σε κουβέρτες Hopi, συριακά και κινεζικά κεραμικά και ακόμη και σε κρατικές πινακίδες αυτοκινητοδρόμων στις ΗΠΑ. Σύμβολα όπως αυτό προήλθαν αρχικά από σοφούς που μπορούσαν να δουν την αληθινή φύση του κόσμου. Η σύγχρονη επιστήμη μας έχει δει στοιχεία για την εμφάνισή του στη φύση και οι άνθρωποι με ικανότητες θα μπορούσαν να τα δουν σε αυτές και άλλες μορφές. Από εκεί προήλθε το σύμβολο της σβάστικας - σοφοί - μπορούσαν να το δουν και το δέσμευσαν να γράψουν για να μοιραστούν τη φώτισή τους με άλλους.

Οι περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν μόνο τη σβάστικα από τον Χίτλερ και τους Ναζί - έχει τρυπηθεί στο μυαλό όλων σε σχολεία, ιστορικά μουσεία, ταινίες (όπου οι Ναζί είναι πάντα οι κακοί) και μέσα ενημέρωσης. Πώς έφτασε ο Χίτλερ να χρησιμοποιεί αυτό το σύμβολο και ποιες δυνάμεις εκτός από τον Χίτλερ έκαναν τους ανθρώπους να αλλάξουν γνώμη για τη σβάστικα ακόμη και μετά το τέλος του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου; Γιατί η σβάστικα φαίνεται να έχει μαγική δύναμη; Η σβάστικα δεν άλλαξε ποτέ, ήταν η αντίληψη της σβάστικας που άλλαξε

Οι Ναζί είχαν μια απίστευτη αίσθηση του σχεδιασμού και μια βαθιά κατανόηση της εικονογραφίας και του branding, που είναι ένας λόγος για τον οποίο αυτά τα σύμβολα εξακολουθούν να έχουν εξουσία πάνω στους ανθρώπους σήμερα. Αυτά τα σύμβολα επανοικειοποιήθηκαν για άλλη μια φορά για έναν νέο σκοπό. Αυτό το ισχυρό σιγίλιο χρησιμοποιήθηκε για να κάνει ένα ξόρκι και να προβάλει μαύρη, αρνητική ενέργεια πάνω στους ανθρώπους, ελέγχοντάς τους, ακόμη και σε μεγάλους χώρους όπως στάδια όπου πραγματοποιήθηκαν μαζικές τελετουργίες. Παρόμοιες τεχνικές χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα μέσα μαζικής ενημέρωσης και από τις κυβερνήσεις σήμερα. Εικόνα δημόσιου τομέα από τον Thomas Neumann.

Γιατί αυτό είναι ένα τόσο φορτισμένο θέμα; Πολλοί άνθρωποι, ειδικά εκείνοι που είναι Εβραίοι, έχασαν μέλη της οικογένειας και φίλους από τους κακούς Ναζί και το λάβαρο του Χίτλερ εξακολουθεί να μνημονεύεται, παρόλο που έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από αυτή τη φρίκη. Αυτό που συνέβη ήταν πραγματικά τραγικό και ελπίζουμε ότι δεν θα συμβεί ποτέ ξανά. Ωστόσο, αυτό που έκανε μια ομάδα στην ιστορία δεν άλλαξε την πραγματική έννοια αυτού του συμβόλου. Η σβάστικα εξακολουθεί να είναι η σβάστικα. Ο νους σας έχει προγραμματιστεί να σκέφτεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο, η πραγματικότητά σας έχει αλλάξει από την προπαγάνδα, η οποία εξαλείφει την κριτική σκέψη και καταστρέφει την Αλήθεια.

Η αληθινή ιστορία της σβάστικας

Η σβάστικα είναι παντού γύρω μας στη φύση.

Ο γαλαξίας M51 "Whirlpool" μοιάζει με σβάστικα. Θα μπορούσαν οι αρχαίοι χωρίς τηλεσκόπιο, αλλά με ικανότητες, να έχουν δει μοτίβα να συμβαίνουν στη φύση που ενέπνευσαν το σύμβολο της σβάστικας; (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος)

Κυκλώνας Biparjoy πάνω από την Ινδία. Είχαν οι αρχαίοι την ικανότητα να γνωρίζουν πώς μοιάζουν οι γαλαξίες ή οι κυκλώνες χωρίς τηλεσκόπια ή δορυφόρους;

Η επιστήμη ανακάλυψε φυσικά φαινόμενα που δημιουργούν έναν δακτύλιο περιστροφής και στροβιλισμού με σπειροειδείς βραχίονες.

Το BBC λέει ότι η σβάστικα ήταν ένα καλό σημάδι:

Στον δυτικό κόσμο η σβάστικα είναι συνώνυμη με τον φασισμό, αλλά πηγαίνει πίσω χιλιάδες χρόνια και έχει χρησιμοποιηθεί ως σύμβολο καλής τύχης σχεδόν σε κάθε πολιτισμό στον κόσμο. Καθώς αναδύονται περισσότερα στοιχεία για τη μακρά προναζιστική ιστορία της στην Ευρώπη, μπορεί ποτέ αυτό το αρχαίο ζώδιο να αποτινάξει τους κακούς συνειρμούς του;

Στην αρχαία ινδική γλώσσα της σανσκριτικής, σβάστικα σημαίνει "ευημερία". Το σύμβολο έχει χρησιμοποιηθεί από Ινδουιστές, Βουδιστές και Τζαϊνιστές για χιλιετίες και συνήθως θεωρείται ότι είναι ένα ινδικό σημάδι.

Η Πύλη των Ελεφάντων (είσοδος) στη ζυθοποιία Carlsberg της Κοπεγχάγης. Η σβάστικα χρησιμοποιήθηκε στο μάρκετινγκ από κορυφαίες εταιρείες πριν από τον Β 'Παγκόσμιο Πόλεμο. Αρχιτέκτονας: Vilhelm Dahlerup, 1901. Πίστωση: malouette από Frederiksberg / Κοπεγχάγη, Δανία - Elefantporten, Ny Carlsberg

Η σβάστικα ήταν γνωστή από πολλούς αρχαίους πολιτισμούς. Σημειώστε την κεκλιμένη σβάστικα μέσα στο εξάγραμμο, επάνω αριστερά.

Η σβάστικα χρησιμοποιήθηκε σε οδικές πινακίδες στην Αριζόνα των ΗΠΑ και μπορεί να βρεθεί σε σχέδια κουβέρτας ιθαγενών Αμερικανών.

Σε συνέντευξή του στο Δημόσιο Ραδιόφωνο του Κολοράντο:

Ο Eskeets είπε ότι το ημερολόγιο στροβιλισμού αντιπροσωπεύει την ανθρωπότητα και τη ζωή και εξακολουθεί να χρησιμοποιείται για θεραπεία σε εκατοντάδες τελετές Navajo.

«Έχει τα πάντα πάνω του», είπε. «Αντιπροσωπεύει τον αστερισμό, τη σελήνη, τον ήλιο, την ισημερία. Είναι κάτω από τη γη, τις τέσσερις κατευθύνσεις, την περιστροφή της μητέρας γης, όλα αυτά ... Είναι η εναλλαγή της ζωής».

«Αυτό το σύμβολο δεν είναι μόνο το σύμβολό μας. Είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο», δήλωσε ο Eskeets.

Ένα vintage χαλί δαπέδου σε στυλ Navajo Crystal με σβάστικες, περίπου 1920, 72 x 49". Οι Ναβάχο αναφέρονταν στη σβάστικα ως κούτσουρο που στροβιλίζεται. Πηγή εικόνας

Οι βουδιστές πιστεύουν ότι σημαίνει την επίτευξη του επιπέδου του Βούδα, γι 'αυτό βλέπετε αυτό το σύμβολο να χρησιμοποιείται σε γλυπτά εικόνων του Βούδα και σε ναούς (από τον Δάσκαλο Li Hongzhi, Zhuan Falun Διάλεξη 5):

Τότε τι συμβολίζει αυτό στη Σχολή του Βούδα μας; Μερικοί άνθρωποι λένε ότι αντιπροσωπεύει την καλή τύχη, η οποία είναι μια ερμηνεία των καθημερινών ανθρώπων. Επιτρέψτε μου να σας πω ότι αυτό σημαίνει το επίπεδο του Βούδα, και μόνο εκείνοι που έχουν φτάσει στο επίπεδο του Βούδα μπορούν να το έχουν. Ένας Bodhisattva ή ένας Arhat δεν το έχει. Αλλά οι ανώτεροι Bodhisattvas, όπως οι Τέσσερις Ανώτεροι Bodhisattvas, το έχουν. Έχουμε διαπιστώσει ότι αυτοί οι Ανώτεροι Μποντισάτβα έχουν ξεπεράσει κατά πολύ το επίπεδο των συνηθισμένων Φο και είναι ακόμη υψηλότεροι από έναν Ταθαγκάτα. Πέρα από το επίπεδο του Ταθαγκάτα, υπάρχουν πάρα πολλοί Βούδες για να μετρηθούν. Ένα Tathagata έχει μόνο ένα σύμβολο. Εκείνοι που έχουν φτάσει πέρα από το επίπεδο του Tathagata θα έχουν περισσότερα σύμβολα. Ένας Βούδας του οποίου το επίπεδο είναι διπλάσιο από ένα Ταθαγκάτα έχει δύο σύμβολα. Για εκείνους που είναι ακόμα υψηλότεροι, έχουν τρία, τέσσερα, πέντε και ούτω καθεξής. Μερικοί έχουν τόσα πολλά που είναι σε όλο τους το σώμα, συμπεριλαμβανομένων των κεφαλιών, των ώμων και των γονάτων τους. Όταν δεν υπάρχει αρκετός χώρος γι 'αυτούς, θα εμφανιστούν ακόμη και στις παλάμες, τα δάχτυλα, τα πέλματα των ποδιών τους, τα δάχτυλα των ποδιών τους και ούτω καθεξής. Καθώς το επίπεδο κάποιου αυξάνεται συνεχώς, θα έχει όλο και περισσότερα σύμβολα. Επομένως, το σύμβολο αντιπροσωπεύει την κατάσταση ενός Βούδα. Όσο υψηλότερη είναι η θέση ενός Βούδα, τόσο περισσότερα σύμβολα έχει ένας Βούδας.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα από το νησί Lantau, Χονγκ Κονγκ:

Ο γιγάντιος Βούδας στο μοναστήρι Po Lin στο νησί Lantau του Χονγκ Κονγκ. Η σβάστικα σημαίνει την κατάσταση επίτευξης και τη φώτιση, σε αυτή την περίπτωση στο επίπεδο Tathagata.

Η σημασία της σβάστικας (κινέζικα: wan σύμβολο) είναι ένα από τα πιο σημαντικά σύμβολα για τον κόσμο, επειδή μπορεί να βοηθήσει στην ανύψωση και τη διάσωση των ανθρώπων.

Ο χαρακτήρας της «σβάστικας» έχει ξεπεράσει προ πολλού το νόημα που φέρει οποιαδήποτε θρησκεία και έχει την έννοια της παγκόσμιας σωτηρίας.

Το σύμβολο wan χρησιμοποιείται επίσης σήμερα ως μέρος ενός Φάλουν ή Τροχού του Νόμου, ένα έμβλημα του Φάλουν Ντάφα, μια πρακτική διαλογισμού που έγινε δημόσια στην Κίνα το 1992 και εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο.

Αυτό το έμβλημα είναι ένας τροχός νόμου, που περιστρέφεται δεξιόστροφα και στη συνέχεια αριστερόστροφα για να συλλέξει και να εκπέμψει ενέργεια. Εξαγνίζει και ενδυναμώνει πεδία και όντα.

Από το Τζούαν Φάλουν του Δασκάλου Λι Χονγκτζί, Διάλεξη 5:

Αυτό το έμβλημα του Φάλουν είναι η μικρογραφία του σύμπαντος. Έχει επίσης τη δική του μορφή ύπαρξης και διαδικασία εξέλιξης σε όλες τις άλλες διαστάσεις, γι 'αυτό το αποκαλώ κόσμο.

Επειδή το Φάλουν Ντάφα ακολουθεί την Αλήθεια, τη Συμπόνια και την Ανεκτικότητα, συμμορφώνεται με τα χαρακτηριστικά του κόσμου και είναι μια δίκαιη πρακτική. Το έμβλημα του Φάλουν περιλαμβάνει τόσο το σύμβολο wan από τη σχολή του Βούδα όσο και το Taiji, από τη σχολή Tao, καθώς και στοιχεία από τη σχολή Qimen. Επειδή περιλαμβάνει όλα αυτά τα πράγματα, σχηματίζει ένα πλήρες σύστημα.

Σε μια παρέλαση του Φάλουν Γκονγκ στη Νέα Υόρκη, συνάντησα έναν Εβραίο κύριο που έδειξε το έμβλημα του Φάλουν σε ένα άρμα και είπε: «Αυτή η σβάστικα χρησιμοποιήθηκε από τους Ναζί όταν σκότωσαν εκατομμύρια Εβραίους, θα πρέπει να απαγορευτεί». Άρχισα να μιλάω μαζί του, εξηγώντας ότι ο Χίτλερ πράγματι προκάλεσε μεγάλη ζημιά σε πολλούς ανθρώπους και μπορούσα να καταλάβω γιατί ένιωθε έτσι. Τότε, ο 86χρονος σήμερα φίλος μου επιζών του Ολοκαυτώματος που στεκόταν δίπλα μου είπε: «Έχασα επτά στενά μέλη της οικογένειάς μου στην Ουκρανία στα χέρια των Ναζί και είχα μια παρόμοια σκέψη όταν είδα για πρώτη φορά αυτό το σύμβολο με το Φάλουν Γκονγκ. Αυτό δεν είναι του Χίτλερ, είναι κάτι διαφορετικό, είναι ένα αρχαίο σύμβολο του καλού που έκλεψε ο Χίτλερ. Αυτό είναι ένα Φάλουν ή ένας Τροχός του Νόμου και είναι δίκαιο». Επειδή μίλησε με σοφία και συμπόνια, ξαφνικά, κατάλαβε.

Εδώ είναι ένα αρχαίο ερείπιο οικισμού στα Υψίπεδα του Γκολάν που χτίστηκε από τους ασκούμενους του Ιουδαϊσμού. Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι αυτό το πέτρινο υπέρθυρο (ένα οριζόντιο δομικό στοιχείο που εκτείνεται σε ανοίγματα όπως πύλες και πόρτες) το οποίο έχει τόσο μενορά AND όσο και σβάστικα το ένα δίπλα στο άλλο!

Υπέρθυρο από τον αρχαίο εβραϊκό οικισμό Um El Kanatir στα υψώματα του Γκολάν. Το ιερό εβραϊκό σύμβολο Menorah και η σβάστικα στο ίδιο υπέρθυρο. Και τα δύο σύμβολα έχαιραν ιστορικής εκτίμησης. ΣΎΝΔΕΣΗ

Ο Χίτλερ- λογοκλοπή της σβάστικας, χρησιμοποιώντας την για τον αποκρυφισμό

Γιατί οι άνθρωποι έχουν αυτές τις λανθασμένες πεποιθήσεις για τη σβάστικα; Ο Χίτλερ λογοκλοπή της σβάστικας για το ναζιστικό λάβαρό του και τη δαιμονοποίησε στα μάτια του κόσμου με τις ενέργειές του, καταστρέφοντας μεγάλο μέρος της Ευρώπης και σκοτώνοντας εκατομμύρια. Στη συνέχεια, το μήνυμα «σβάστικα + Χίτλερ + Ολοκαύτωμα = κακό» επαναλήφθηκε για δεκαετίες από τη δεκαετία του 1960 μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος, της λαϊκής κουλτούρας και των ταινιών και των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης, συνδέοντας για πάντα τη σβάστικα με τον Χίτλερ. Ο Χίτλερ επέλεξε τη σβάστικα επειδή ήθελε τις υπερφυσικές δυνάμεις της για το Τρίτο Ράιχ του, ώστε να μπορεί να κυριαρχήσει στον κόσμο. Το έκλεψε και ποτέ δεν του ανήκε πραγματικά. Η σύνδεση της σβάστικας μόνο με τον Χίτλερ και το Ολοκαύτωμα είναι επίσης μια μορφή οικειοποίησης, καθώς αφήνει έξω τα καλά πράγματα που αντιπροσωπεύει αυτό το ισχυρό σύμβολο και δυσφημεί με παράλειψη.

Το σύμβολο της θεοσοφίας ενσωμάτωνε το σύμβολο "Om", τη σβάστικα, το εξάγραμμο και το φίδι που τρώει την ουρά του (Ouroborus).

Υπάρχει μια απόκρυφη (κρυφή) πλευρά του ναζισμού που δημιουργήθηκε από τη θεοσοφία και την αριοσοφία του Guido von List και του von Liebenfels, η οποία προσέλκυσε τον Χίτλερ με οράματα μυστικιστικών δυνάμεων:

Οι ιδέες του Von List και του Lanz von Liebenfels ήταν μέρος μιας γενικής αποκρυφιστικής αναβίωσης που συνέβη στην Αυστρία και τη Γερμανία κατά τα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ου αιώνα. μια αναβίωση που ήταν χαλαρά εμπνευσμένη από τον ιστορικό γερμανικό παγανισμότην ολιστική φιλοσοφία και τον Χριστιανισμό, καθώς και από εσωτερικές έννοιες που επηρεάστηκαν από τον γερμανικό ρομαντισμό και Θεοσοφία. Η σύνδεση μεταξύ αυτής της μορφής γερμανικού μυστικισμού και ιστορικού γερμανικού πολιτισμού είναι εμφανής στη γοητεία των μυστικιστών με τους ρούνους, με τη μορφή των ρούνων Armanen του Guido von List.

Ο Χίτλερ ήθελε αυτές τις κρυφές και σκοτεινές δυνάμεις μαγείας για να δώσει στην αυτοκρατορία του απαράμιλλες δυνάμεις. Ήθελε επίσης να συνδέσει το καθεστώς του με μια ιστορία φυλετικής καθαρότητας και αρχαίας ιστορίας για να κάνει το Τρίτο Ράιχ την επόμενη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, έναν φυσικό διάδοχο μιας παγκόσμιας τάξης υπό μια θεοκρατία. Θεοκρατία σημαίνει ότι οι κυβερνήτες θέλουν να λατρεύονται ως Ζωντανοί Θεοί – αυτό υποσχέθηκαν στους κορυφαίους Ναζί. Πού μπορούμε να βρούμε τέτοιους ανθρώπους σήμερα...Ο Τζορτζ Σόρος αναφέρθηκε στους Los Angeles Times;

Φαίνεται ότι ο Σόρος πιστεύει ότι χρίστηκε από τον Θεό. «Φανταζόμουν τον εαυτό μου σαν κάποιο είδος θεού...» έγραψε κάποτε. «Αν η αλήθεια είναι γνωστή, κουβαλούσα κάποιες μάλλον ισχυρές μεσσιανικές φαντασιώσεις μαζί μου από την παιδική ηλικία, τις οποίες ένιωθα ότι έπρεπε να ελέγξω, διαφορετικά θα μπορούσαν να με βάλουν σε μπελάδες».

Όταν του ζητήθηκε από τη βρετανική εφημερίδα Independent να επεξεργαστεί αυτό το απόσπασμα, ο Σόρος είπε: «Είναι ένα είδος ασθένειας όταν θεωρείς τον εαυτό σου ένα είδος θεού, τον δημιουργό των πάντων, αλλά αισθάνομαι άνετα γι 'αυτό τώρα από τότε που άρχισα να το ζω».

Αυτή ήταν η νοοτροπία που είχαν οι Ναζί – εξάλλου, ο Σόρος βοήθησε τους Ναζί να διώξουν τους Εβραίους στην Ουγγαρία.

Ο Χίτλερ βρήκε αυτό που έψαχνε στην έρευνα του List για ρούνους, αρχαία γερμανικά γράμματα, αρχαία πετρογλυφικά και μέσω αποστολών στο Θιβέτ για να αποκτήσει αντικείμενα που θα υποστήριζαν την κοσμοθεωρία του. Ο Λιστ έγινε αυθεντία στους ρούνους και δημιούργησε τη μυθολογία της φυλετικής ιστορίας που αργότερα χρησιμοποιήθηκε από τους Γερμανούς εθνικιστές και τους Ναζί.

Η μυθολογία του List έγινε το θεμέλιο πάνω στο οποίο το γερμανικό εθνικιστικό κίνημα θα άρχιζε να χτίζει την υπόθεσή του για μια ένωση μεταξύ της γερμανόφωνης Αυστρίας και του γερμανικού Ράιχ. Ο γερμανόφωνος πληθυσμός της Αυστρίας ενθαρρύνθηκε να ανακτήσει τη γερμανική κληρονομιά και ταυτότητά του μέσα στην πολυεθνική αυτοκρατορία των Αψβούργων. Η μαγική και γεμάτη λαογραφία δημοσιογραφία του List χρησιμοποιήθηκε για την υποστήριξη της πανγερμανικής υπόθεσης καθ 'όλη τη δεκαετία του 1890.

Ο κατάλογος άρχισε να συλλογίζεται την προέλευση και τη μυστική έννοια των ρούνων και της γλώσσας. Μέχρι το 1903, ο List ανέπτυξε μια θεωρία για την προέλευση της Άριας πρωτογλώσσας και έστειλε το χειρόγραφό του στην Αυτοκρατορική Ακαδημία Επιστημών στη Βιέννη. Εδώ οι ιδέες του List άρχισαν να παρουσιάζουν μια ισχυρή θεοσοφική επιρροή στην προέλευση του κόσμου και στον ρόλο (και τις απόκρυφες έννοιες) των αρχαίων γραμμάτων, ρούνων και γλύφων όπως η σβάστικα.

Οι αρχαίοι ρούνοι, η σβάστικα και άλλοι αποκρυφιστικοί (sic) γλύφοι θα αναγνωρίζονταν τώρα από τον List ως αρχαία Άρια σύμβολα.

Το 1911, ο List ίδρυσε ένα μυστικό εσωτερικό τάγμα της List Society γνωστό ως Hoher Armanen-Orden (HAO) βασισμένο στις Καμπαλιστικές (Σημείωση: Η Καμπάλα είναι εβραϊκός μυστικισμός). Η Εταιρεία της Λίστας είχε σημαντική επιρροή στην προώθηση των ιδεών της Λίστας στις ριζοσπαστικές εθνικιστικές μυστικές κοινωνίες στη Γερμανία πριν από το 1914, καθώς και στην ίδρυση του Εθνικοσοσιαλιστικού (Ναζιστικού) Κόμματος. Η ιδέα του List για μια αποκρυφιστική εθνική ιστορία επηρέασε επίσης τους Αριοσοφιστές της δεκαετίας του 1920 και του 1930.

Από το Occult Origins of Nazism:

Η γενεαλογία του πρώιμου ναζιστικού κόμματος σε σχέση με τους χορηγούς, την εφημερίδα και το σύμβολό του έχει εντοπιστεί στην Thule Society, το Germanenorden, και επομένως στις ιδέες του Guido von List.

Αν και η DAP και η Thule Society απέκλιναν στις απόψεις τους σχετικά με την ιδεολογία και τη δράση, υπήρχε μια άμεση γραμμή συμβολολογικής (sic) διαδοχής μεταξύ των δύο ομάδων με τη μορφή της σβάστικας. Friedrich Krohn, ένα -. Ο Thulean και μέλος του Germanenorden από το 1913, είχε κερδίσει τη φήμη ενός εμπειρογνώμονα του DAP ως αποτέλεσμα της συλλογής περίπου 2.500 βιβλίων του για völkisch (σ.σ.: λαϊκιστικά ή εθνικιστικά) θέματα για χρήση από τα μέλη του κόμματος. Τον Μάιο του 1919 ο Krohn έγραψε ένα υπόμνημα με τίτλο «1st das Hakenkreuz als Symbol nationalsozialistischer Partei geeignet?». ["Είναι η σβάστικα κατάλληλη ως σύμβολο του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος;" λ. σε , 3. που πρότεινε την αριστερόχειρα σβάστικα (δηλαδή δεξιόστροφα από κοινού με εκείνες των θεοσοφιστών και των Germanenorden) ως σύμβολο του DAP. Προφανώς προτιμούσε το ζώδιο προς αυτή την κατεύθυνση λόγω της βουδιστικής ερμηνείας του ως φυλαχτό της τύχης και της υγείας, ενώ το δεξιόχειρα (δηλαδή αριστερόστροφο) αντίστοιχο προμήνυε παρακμή και θάνατο. (Ωστόσο, δεδομένου ότι οι περισσότερες σβάστικες Listian και η συσκευή της Thule Society ήταν δεξιόχειρες, είναι σαφές ότι δεν υπήρχε τυποποιημένη χρήση σχετικά με την κατεύθυνση της σβάστικας στην παράδοση völkisch). Ο Χίτλερ στην πραγματικότητα ευνοούσε μια δεξιόχειρα, ευθεία σβάστικα και επικράτησε του Krohn στις συζητήσεις της επιτροπής DAP για να αναθεωρήσει το σχέδιό του. Ο Krohn ήταν υπεύθυνος για το χρωματικό σχέδιο μιας μαύρης σβάστικας σε λευκό κύκλο σε κόκκινο φόντο. Στην ιδρυτική συνάντηση της τοπικής ομάδας Starnberg του NSDAP στις 20 Μαΐου 1920, αυτή η σβάστικα, που αρχικά προτάθηκε από τον Krohn και τροποποιήθηκε από τον Χίτλερ, έκανε την πρώτη δημόσια εμφάνισή της ως σημαία του νέου κινήματος. Είναι επομένως δυνατό να εντοπιστεί η προέλευση του ναζιστικού συμβόλου μέσω των εμβλημάτων του Germanenorden και τελικά στον Guido von List.

Ο ίδιος ο Χίτλερ σχεδίασε τη ναζιστική σημαία, όπως είπε στο βιβλίο του Mein Kampf:

"Εγώ ο ίδιος, εν τω μεταξύ, μετά από αναρίθμητες προσπάθειες, είχα θέσει μια τελική μορφή. Μια σημαία με κόκκινο φόντο, λευκό δίσκο και μαύρη σβάστικα στη μέση. Μετά από μακρές δοκιμές βρήκα επίσης μια σαφή αναλογία μεταξύ του μεγέθους της σημαίας και του μεγέθους του λευκού δίσκου, καθώς και του σχήματος και του πάχους της σβάστικας."

Αυτή η φωτογραφία του Χίτλερ από τη δεκαετία του 1920 δείχνει καθαρά το αρχικό ναζιστικό πανό με τη σβάστικα, πριν γείρει 45 μοίρες

Αναζητώντας υπερφυσικές δυνάμεις από τους Θιβετιανούς Λάμα

Οι Ναζί είχαν αρκετές αποστολές στο Θιβέτ, αναζητώντας αντικείμενα που θα μπορούσαν να τους δώσουν υπερφυσικές θεϊκές δυνάμεις και να παράσχουν φυσικές αποδείξεις για να δικαιολογήσουν την κυριαρχία τους. Είχαν εμμονή με τις μαγικές δυνάμεις των θιβετιανών λάμα.

Ναζιστική αποστολή στο Θιβέτ το 1937 σε αναζήτηση αποκρυφιστικών μυστικών

Ναζί ταξιδεύουν στο Θιβέτ για να μάθουν μαγεία. Το δώρο καλωσορίσματος του Χίμλερ στους Ναζί που επέστρεφαν από τη ναζιστική εκστρατεία στο Θιβέτ το 1937: Δαχτυλίδι κεφαλής θανάτου. Ο ναζισμός ήταν μέρος της λατρείας του θανάτου.

Οι Ναζί απέκτησαν αντικείμενα όπως ο «Διαστημικός Βούδας» στην περιοχή του Θιβέτ.

Ο «Διαστημικός Βούδας» σκαλίστηκε από μετεωρίτη. Σημειώστε τη σβάστικα στο στήθος που δείχνει την κατάσταση επίτευξης του Βούδα και τους δίσκους πίσω από τον Βούδα που αντιπροσωπεύουν τον παράδεισό Του.

Ναζιστικά μαζικά θεάματα και τελετουργίες

Η Ένωση Γερμανίδων χορεύει στο Συνέδριο του Κόμματος του Ράιχ το 1938, Zeppelinfeld, Νυρεμβέργη, Γερμανία. Τα μαζικά θεάματα ήταν βασικό μέρος της ναζιστικής προπαγάνδας και η σβάστικα τοποθετήθηκε στην υψηλότερη θέση.

Η κλίμακα των μαζικών ναζιστικών συγκεντρώσεων ήταν τεράστια. Πραγματοποιήθηκαν για τελετουργικούς σκοπούς, αυτές οι εκδηλώσεις γοήτευσαν πολλούς ανθρώπους και αποτελούν παραδείγματα μαζικής ξόρκι. Το Zeppelinfeld στη Νυρεμβέργη είχε χωρητικότητα 405.000 ατόμων.

Από έγχρωμες φωτογραφίες από την προπολεμική ναζιστική Γερμανία στο rarehistoricalphotos.com:

Τα σύμβολα και τα χρώματα του ναζισμού ήταν όλα προσεκτικά ενορχηστρωμένα για να έχουν το μέγιστο ψυχολογικό αποτέλεσμα.

Δεν υπήρχε τίποτα τυχαίο σχετικά με τη δομή του στραβού σταυρού ή τη χρήση δραματικών χρωμάτων όπως κόκκινο, λευκό και μαύρο. Μακριά, ντραπέ λάβαρα και πρότυπα με ρωμαϊκούς αετούς και επιχρυσωμένα φύλλα, όλα σχεδιάστηκαν για να προκαλέσουν εικόνες δύναμης, δύναμης και σύνδεσης με την ιστορία.

Τα ναζιστικά σύμβολα είναι δελεαστικά. Φαίνονται καλά με κακό τρόπο. Είναι αιχμηρά, προσεκτικά προσαρμοσμένα για να τραβήξουν το βλέμμα και φτιαγμένα για να εμπνέουν πάθη. Τα περιβραχιόνια που φοριούνται στις μαύρες στολές είναι μια εντυπωσιακή δήλωση ανδρισμού και υπέρτατης αυτοπεποίθησης.

Το ξόρκι είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται από τις σκοτεινές τέχνες και τη μαγεία. Εδώ, ο Χίτλερ προβάρει μια ομιλία μπροστά σε έναν καθρέφτη. Οι χειρονομίες χρησιμοποιούνται συχνά για να κάνουν ξόρκια σε ομάδες ανθρώπων.

Η νέα έννοια της σβάστικας

Εάν η σβάστικα λογοκλοπήθηκε από τον Χίτλερ και στη συνέχεια δαιμονοποιήθηκε από το θάνατο εκατομμυρίων, τι διατήρησε τη λαϊκή γνώση αυτού του συμβόλου και του νέου κακού νοήματος πάνω από 80 χρόνια; Οι ειδήσεις των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης, το εκπαιδευτικό σύστημα και τα μέσα ψυχαγωγίας κράτησαν ένα τύμπανο για την κεφαλαία λέξη Ολοκαύτωμα, μια ολοκαύτωτη τελετουργική θυσία και τώρα προικισμένη ως κανονικό ουσιαστικό, ξεκινώντας από τη δεκαετία του 1960 και συνεχίζοντας σήμερα. Η μαζική διαφήμιση και η προώθηση των μέσων ενημέρωσης αλλάζουν τη συμπεριφορά σε κοινωνική κλίμακα. Η προπαγάνδα έχει τη δύναμη να καταστρέψει την Αλήθεια.

Η διαφορά μεταξύ της λέξης ολοκαύτωμα και του Ολοκαυτώματος, η οποία έγινε δημοφιλής από τα μέσα ενημέρωσης από τη δεκαετία του 1960.

Νόμοι ψηφίστηκαν στη Γερμανία και σε 24 άλλες χώρες κατά της άρνησης του Ολοκαυτώματος (σε ορισμένες χώρες γενικεύτηκε για να συμπεριλάβει όλες τις γενοκτονίες) και η Ρωσίαη Αυστρίαη Γερμανίαη Ουγγαρίαη Πολωνία και η Ρουμανία έχουν επίσης απαγορεύσει τα ναζιστικά σύμβολα. Χρειάζεται μια καλά οργανωμένη ομάδα με πολλά μέσα ενημέρωσης και οικονομική δύναμη για να προωθήσει αυτές τις ιδέες σε παγκόσμια βάση για αυτό το επίπεδο δημόσιας γνώσης και ανάκλησης, για να μην αναφέρουμε τη θέσπιση νόμων. Ακούτε λίγα για τη γενοκτονία των Αρμενίων (1,5 εκατομμύριο άνθρωποι δολοφονήθηκαν), την επανάσταση των μπολσεβίκων στη Ρωσία (~ 20 εκατομμύρια σκοτώθηκαν) ή την κομμουνιστική επανάσταση του Μάο στην Κίνα, η οποία σκότωσε τουλάχιστον 60 εκατομμύρια ανθρώπους. Αυτές οι ομάδες θυμάτων δεν έχουν την οικονομική και πολιτική δύναμη να προωθήσουν και να εκθέσουν τις τραγωδίες τους, όπως η ομάδα που προωθεί τη γνώση του Ολοκαυτώματος. Η ανάμνηση όλων αυτών των τραγωδιών είναι σημαντική - ΟΛΑ τα κακά πρέπει να εκτεθούν και να εξαλειφθούν, όπου κι αν βρίσκονται.

Μην παραπλανάστε

Εάν η σβάστικα είναι πραγματικά ένα καλό σύμβολο που μπορεί να σώσει ανθρώπους, δεν θα έστρεφε τους ανθρώπους εναντίον της και δεν θα τους εμπόδιζε να σωθούν; Όπως ο άνθρωπος στην παρέλαση, οι άνθρωποι παραπλανώνται επειδή η αλήθεια είναι κρυμμένη από αυτούς. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η άγνοια, η οποία δυστυχώς και αναπόφευκτα οδηγεί σε διώξεις, για άλλη μια φορά. Το καλύτερο είναι για όλους να έχουν όλα τα στοιχεία, ώστε να μπορούν να κάνουν μια ενημερωμένη επιλογή για το μέλλον τους. Όλοι πρέπει να είναι σαφείς ως προς αυτό.

ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΉΣΤΕ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σοβαρά τώρα το γαμάδιον είναι κακό αρχαίο σύμβολο και μας αφήνει να σκοτωνομαστε, ενώ ο σταυρός και αυτός αρχαίο σύμβολο και δη τώρα των Ιουδαίων δεν μας αφήνεις Όταν είσαι Ιουδαίος θρησκευόμενος τέτοιες μλκιες διαπιστώνεις, τι να πεις.....

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΦΦΦΧΟΥΧΑΧΑΧΙΙΙΧΙΧΑΑΑΧΑ 🤣🤪
ΌΤΑΝ ΌΜΩΣ
ΚΆΝΕΙΣ ΓΑΜΟ 500+ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΛΥΡΕΣ ΣΤΕΡΛΊΝΕΣ?
ΚΑΙ ΕΊΣΑΙ ΙΝΔΟ$...
ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΑΣ
ΣΤΟΝ ΓΑ!ΜΟ ΣΟΥ
Ε ΔΕΝ ΤΡΈΧΕΙ ΚΑΙ ΤΊΠΟΤΑ...

ΑΝΆΛΟΓΑ ΤΗΝ ΑΦΉΓΗΣΗ...
ΚΑΙ ΧΛΑΠΑ ΧΛΟΥΠΑ ΑΜΑΣΙΤΑ ΣΑΝΟΜΠΕΕΕΤΑ ΕΥΗΧΑ ΝΑΝΑΙ ΜΌΝΟ...

ΟΥΠΣ!
ΕΊΝΑΙ ΠΕΡΊΕΡΓΟ ΠΟΥ
ΤΑΣ ΧΑΖΑΡΟΚΟΜΟΥΝΙΣΤΟΝΣΖΙΔ€$
ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΟΥΝ
ΩΣ ΚΆΤΙ!
ΤΟ... ΚΑΛΌ...
ΔΟΥΛΕΎΕΙ ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΎ
ΤΟ ΜΟΥ ΚΟΥ ΟΥΛΤΡΑ.


Ανώνυμος είπε...

ΧΑΖΑΡΟΚΟΜΟΥ
ΝΙ$ΤΟΝΑΖΙΔ€$
ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ!
ΗΜΙΒΛΑΚΕΣ!
ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ ΚΑΜΠΑΛΟΙ ΣΑΤΑΝΙΛΕΣ
ΝΤΟΥΒΑΡΟΝΤΟΥΒΑΡΑ!